Laidiens: 13.04.2016., Nr. 71

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/71.AKK1

Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija izsludina konkursu uz

vadošo pētnieku amatiem:

- Informācijas un komunikāciju tehnoloģiju pētniecības centrā Informācijas tehnoloģijas zinātnes nozarē - 1 vieta

- Metālapstrādes un mehatronikas pētnieciskais centrā Mehānikas zinātnes nozarē - 1 vieta

- Ģeotehnoloģiju un ekoindustrijas pētnieciskais centrā Ģeoloģijas zinātnes nozarē - 1 vieta

- Ķīmijas, bioloģijas un biotehnoloģiju pētnieciskais centrā Vides zinātnē - 1 vieta

pētnieku amatiem:

- Informācijas un komunikāciju tehnoloģiju pētniecības centrā Informācijas tehnoloģijas zinātnes nozarē - 2 vietas

- Fizikālo procesu un lāzertehnoloģiju pētnieciskais centrā Fizikas zinātnes nozarē - 1 vieta

Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā www.ru.lv sadaļā "Vakances".


OP 2016/71.AKK2

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Ziemeļu rajona filiāles vecākais/-ā referents/-e - 1 vakance uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - izpildi

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- darbavietu, sākot no 2016. gada 1. jūnija, Lomonosova ielā 9, Rīgā, LV-1019

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Ziemeļu rajona filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67244868 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2016/71.AKK3

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Vidzemes priekšpilsētas filiāles vecākais/-ā referents/-e - 1 vakance uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - izpildi

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- darbavietu, sākot no 2016. gada 1. jūnija, Lomonosova ielā 9, Rīgā, LV-1019

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Vidzemes priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67244868 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.


OP 2016/71.AKK4

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) atkārtoti izsludina konkursu uz šādiem vakantajiem ierēdņa amatiem - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas vecākais/-ā referents/-e (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- darbavietu, sākot no 2016. gada 1. jūnija, Lomonosova ielā 9, Rīgā, LV-1019

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67244868 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2016/71.AKK5

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Centra rajona filiāles vecākais/-ā referents/-e (ar specializāciju probācijas programmu vadīšanā) - 1 vakance uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- izpratne par probācijas jautājumiem

- izpratne par darbu ar grupām, tai skaitā par darbu ar riska grupas klientiem

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus un pamatot savu viedokli

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar grupām, vadot sociālās uzvedības korekcijas programmas vai sociālās rehabilitācijas programmas, vai sociālpsiholoģiskos treniņus, vai atbalsta grupas, vai personības izaugsmes grupas, vai supervīzijas

Darba pienākumi:

- vadīt sociālās uzvedības korekcijas programmas un sociālās rehabilitācijas programmas probācijas klientiem

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- darbavietu, sākot no 2016. gada 1. jūnija, Lomonosova ielā 9, Rīgā, LV-1019

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Probācijas programmu vadītājs - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67244868 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2016/71.AKK6

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228, www.lad.gov.lv) aicina darbā VIDUSLATVIJAS REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē atbildīgu, pozitīvu, analītisku un komunikablu kolēģi, kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi Eiropas Savienības projektu administrēšanā LAD darbiniekiem.

Ja savos ikdienas pienākumos vēlies izvērtēt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstības projektus, veikt pārbaudes un vizītes uz vietas un pieņemt lēmumus par atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu un

ja tev patīk pievērst uzmanību detaļām, uzņemties atbildību, būt orientētam uz klientu, darboties ar IT sistēmām un strādāt ar lielu informācijas apjomu, veikt rūpīgu un precīzu darbu ar dokumentiem, un

tu esi ar augstāko izglītību ekonomikas vai lauksaimniecības jomā, pēdējo piecu gadu laikā iegūtu profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, ar zināšanām par procesiem lauksaimniecībā, būvniecībā, grāmatvedībā, Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem, labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas), pieredzi darbā ar datubāzēm, un

tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad

piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

- darbavietu Jēkabpilī

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālr. uzziņām 67027697, 27877187, vai Jēkabpilī, Tvaika ielā 2, LV-5201, tālr. uzziņām 26188290.


OP 2016/71.AKK7

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Pētniecības un veselības statistikas departamenta Neinfekcijas slimību datu analīzes un pētījumu nodaļas vecākais/-ā sabiedrības veselības analītiķis/-e uz noteiktu laiku (darbinieka prombūtnes laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, organizēt un vadīt darbu sabiedrības veselības politikas stratēģisko mērķu sasniegšanas monitoringa jomā

- plānot un koordinēt informācijas, kas saistīta ar sabiedrības veselības politikas stratēģisko mērķu sasniegšanu, vākšanu, apkopošanu, analizēšanu

- nodrošināt monitoringa ziņojumu izstrādi

- pilnveidot Sabiedrības veselības monitoringa un ziņošanas sistēmu, ievietot Sabiedrības veselības monitoringa un ziņošanas sistēmā sagatavoto informāciju (ziņojumus, datu avotus, aktualitātes u. c.)

- nodrošināt informācijas sniegšanu par aktuālām sabiedrības veselības problēmām, atsevišķiem sabiedrības veselību raksturojošiem rādītājiem (indikatoriem) Veselības ministrijai un citām institūcijām

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnas vai sabiedrības veselības jomā

- praktiska darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai sabiedrības veselības jomā

- pieredze darbā ar liela apjoma informācijas analīzi un analītisku ziņojumu sagatavošanā sabiedrības veselības jomā

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u. c.)

- labas angļu valodas zināšanas sadarbībai ar ārvalstu partneriem

- izpratne par sabiedrības veselības organizatoriskiem jautājumiem

- spēja apkopot un analizēt informāciju un sagatavot to ziņojuma veidā

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos

- praktiska darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai no 756,00 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtai kategorijai

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Amata konkursa kandidātiem līdz 2016. gada 29. aprīlim jānosūta uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "vecākā sabiedrības veselības analītiķa amata vakance" šādi dokumenti:

- personīgi parakstīts un datēts profesionālās darbības apraksts (CV) un pieteikuma vēstule

- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.


OP 2016/71.AKK8

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Inovācijas departamenta Inovācijas politikas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā) tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas angļu valodas prasmes, vēlama otras svešvalodas prasme

- zināšanas un pieredze nodokļu administrēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- praktiskā darba pieredze un zināšanas par 2007.-2013. gada plānošanas perioda darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un uzņēmējdarbības valsts atbalsta programmām tiks uzskatītas par priekšrocību

- praktiskā darba pieredze un zināšanas par uzņēmējdarbības, izglītības un pētniecības sektoru sadarbību, zināšanu un tehnoloģiju pārnesi, kā arī jaunu produktu un tehnoloģiju izstrādes un komercializācijas aspektiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- darba koordinēšanas, komunikācijas, sadarbības iemaņas

- labas analītiskās spējas

- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

Amata pienākumi:

Darbs saistīts ar Ekonomikas ministrijas kompetencē esošās 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 1.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt privātā sektora investīcijas P&A" 1.2.1.1. pasākuma "Atbalsts jaunu produktu un tehnoloģiju izstrādei kompetences centru ietvaros" administrēšanu un ieviešanas uzraudzību pasākuma īstenošanas periodā.

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas Savienības struktūrfondiem

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2016/71.AKK9

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Inovācijas departamenta Inovācijas politikas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā) tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas inovācijas politikas un rūpnieciskā īpašuma tiesību pārvaldības jomā

- pieredze un zināšanas nodokļu administrēšanā, jo īpaši Uzņēmumu ienākuma nodokļa administrēšanas jomā tiks uzskatītas par priekšrocību

- praktiskā darba pieredze un zināšanas par uzņēmējdarbības, izglītības un pētniecības sektoru sadarbību, zināšanu un tehnoloģiju pārnesi, kā arī jaunu produktu un tehnoloģiju izstrādes un komercializācijas aspektiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas angļu valodas prasmes, vēlama otras svešvalodas prasme

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- darba koordinēšanas, komunikācijas, sadarbības iemaņas

- labas analītiskās spējas

- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

Amata pienākumi:

Darbs saistīts ar pētniecības un attīstības (P&A) darbību novērtēšanu Uzņēmumu ienākuma nodokļa (UIN) atlaides piemērošanai, atbilstoši Ministru kabineta 2014. gada 1. jūlija noteikumiem Nr. 373 "Noteikumi par pētniecības un attīstības darbību uzņēmumu ienākuma nodokļa piemērošanai", kā arī Pētniecības un attīstības darbību novērtēšanas komisijas darba organizēšanu, tostarp komersantu iesniegtās P&A projekta dokumentācijas izvērtēšanu (P&A darbību atbilstība, projekta dokumentācijas prasību pārbaude) un atzinumu sagatavošanu par komersantu projektos iekļauto P&A darbību novērtēšanas atbilstību UIN atlaides piemērošanai.

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas Savienības struktūrfondiem

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2016/71.AKK10

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Inovācijas departamenta Inovācijas politikas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā) tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas angļu valodas prasmes, vēlama otras svešvalodas prasme

- praktiskā darba pieredze un zināšanas par 2007.-2013. gada plānošanas perioda darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un uzņēmējdarbības valsts atbalsta programmām tiks uzskatītas par priekšrocību

- praktiskā darba pieredze un zināšanas par uzņēmējdarbības, izglītības un pētniecības sektoru sadarbību, zināšanu un tehnoloģiju pārnesi, kā arī jaunu produktu un tehnoloģiju izstrādes un komercializācijas aspektiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- darba koordinēšanas, komunikācijas, sadarbības iemaņas

- labas analītiskās spējas

- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

Amata pienākumi:

Darbs saistīts ar Ekonomikas ministrijas kompetencē esošās 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 1.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt privātā sektora investīcijas P&A" 1.2.1.1. pasākuma "Atbalsts jaunu produktu un tehnoloģiju izstrādei kompetences centru ietvaros" administrēšanu un ieviešanas uzraudzību pasākuma īstenošanas periodā.

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas Savienības struktūrfondiem

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no izsludināšanas dienas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2016/71.AKK11

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Standartizācijas, akreditācijas un metroloģijas centrs" valdes locekļa/-es amatu

Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Standartizācijas, akreditācijas un metroloģijas centrs" valdes locekļa amata pretendentam izvirzāmās prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams/priekšrocība tiesību zinātnēs, ekonomikā vai vadības zinībās

- vismaz 2 gadu pieredze mazas kapitālsabiedrības valdes locekļa vai publiskās pārvaldes iestādes vadītāja (arī vietnieka), vai struktūrvienības (ne mazākas kā 10 darbinieki) vadītāja amatā

- izpratne par standartizācijas un akreditācijas jomu, šo jomu regulējošajiem normatīvajiem tiesību aktiem un to piemērošanu

- izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību, šo jomu regulējošiem normatīvajiem tiesību aktiem un to piemērošanu

- prasme sniegt un pamatot savu viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- labas analītiskās spējas un stratēģiskās plānošanas prasmes

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, spēja strādāt komandā

- valsts valodas prasmes C līmeņa 1. pakāpē

- labas angļu valodas zināšanas

- nevainojama reputācija

- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" prasībām.

Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā LV-1519 vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas, ar norādi "Pieteikums SIA "Standartizācijas, akreditācijas un metroloģijas centrs" valdes locekļa/-es amata konkursam", šādus dokumentus:

1) motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina paziņojumā norādītās pieredzes un prasmju esamību, kā arī atbilstību valdes locekļa amatam)

2) Curriculum Vitae (CV)

3) augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

4) profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (sertifikātu) kopijas, ja attiecināms

5) apliecinājumu, ka:

- nav bijis sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu, neatkarīgi no sodāmības dzēšanas vai noņemšanas

- nav atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu profesionālo darbību

- nav atzīts par maksātnespējīgu parādnieku

- ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7. panta 53. daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā

Papildu informācija: tālrunis 67013163; e-pasta adrese: Inese.Zelca@em.gov.lv.


OP 2016/71.AKK12

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas Savienības programmu daļas projektu koordinatora/-es amata vietu (uz noteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi ir nodrošināt Eiropas Savienības programmas izglītības, apmācības, jaunatnes un sporta jomā "Erasmus+" projektu gala atskaišu izvērtēšanu atbilstoši Eiropas Komisijas prasībām.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē

- divu gadu darba pieredze projektu administrēšanā

- zināšanas un izpratne par neformālo izglītību un jaunatnes jomu

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel un Outlook Express)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Amats klasificēts 44. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai uz e-pasta adresi info@jaunatne.gov.lv, tālr. uzziņām 67358073 vai 67358069.


OP 2016/71.AKK13

VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr. 90001474921) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Resursu vadības departamenta SAIMNIECĪBAS NODAĻAS VADĪTĀJS/-A

Amata mērķis: nodrošināt ministrijas materiālo apgādi un īstenot iepirkuma procesa un līgumsaistību izpildes kontroli ministrijā.

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt un kontrolēt ministrijai nepieciešamo materiāltehnisko un saimniecisko resursu iegādi

- nodrošināt iepirkumu plāna un iepirkuma dokumentācijas izstrādi;

- kontrolēt saimniecisko līgumu izpildi

- organizēt ministrijas valdījumā esošo nekustamo īpašumu pārvaldīšanas uzraudzību

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- praktiskā darba pieredze publiskajā sektorā ne mazāk kā 3 gadi

- pieredze iepirkumu veikšanā un iekšējo tiesību aktu izstrādāšanā

- zināšanas un izpratne publisko iepirkumu un nekustamo īpašumu jomu normatīvajā regulējumā

- prasme sagatavot, noformēt un izstrādāt dokumentus un iekšējos normatīvos aktus

- spēja lietot informācijas tehnoloģijas pienākumu veikšanai

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes, konceptuāla domāšana, spēja aktīvi rīkoties problēmsituācijās un motivēt darbiniekus

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- sociālās garantijas un atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai (amats klasificēts 2. saimē, IV līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:

1) motivēta pieteikuma vēstule

2) CV

3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums Saimniecības nodaļas vadītāja amatam".

Papildu informācija pa tālruni 67876018 (Personāla un dokumentu pārvaldības departaments). Veselības ministrijas mājaslapa www.vm.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/71.AKR1

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkursa kārtībā 2016.gada 11.aprīlī Kontroles departamenta būvinspektora amatā uz nenoteiktu laiku ir iecelts ANDRIS VĪNAKMENS.


OP 2016/71.AKR2

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Audita departamenta Padziļinātās pārbaudes daļas auditora amatā uz nenoteiktu laiku no 2016. gada 11. aprīļa iecelts TOMS BUTĀNS.


OP 2016/71.AKR3

Ekonomikas ministrija paziņo, ka 2016.gada 8.februārī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Būvniecības un mājokļu politikas departamenta direktora amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/71.AKR4

Kultūras ministrija paziņo, ka Kultūras ministrijas Eiropas Savienības fondu departamenta Finanšu instrumentu attīstības nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku, sākot no 2016. gada 11. aprīļa, iecelta JEĻENA ŠAICĀNE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)