Laidiens: 13.04.2016., Nr. 71
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/71.AKK1
Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija izsludina konkursu uz
vadošo pētnieku amatiem:
- Informācijas un komunikāciju tehnoloģiju pētniecības centrā
Informācijas tehnoloģijas zinātnes nozarē - 1 vieta
- Metālapstrādes un mehatronikas pētnieciskais
centrā Mehānikas zinātnes nozarē - 1 vieta
- Ģeotehnoloģiju un ekoindustrijas
pētnieciskais centrā Ģeoloģijas zinātnes nozarē - 1 vieta
- Ķīmijas, bioloģijas un biotehnoloģiju pētnieciskais centrā Vides
zinātnē - 1 vieta
pētnieku amatiem:
- Informācijas un komunikāciju tehnoloģiju pētniecības centrā
Informācijas tehnoloģijas zinātnes nozarē - 2 vietas
- Fizikālo procesu un lāzertehnoloģiju pētnieciskais centrā Fizikas
zinātnes nozarē - 1 vieta
Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un
iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas mājaslapā www.ru.lv sadaļā "Vakances".
OP 2016/71.AKK2
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ. Nr.
90001625082) atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas
teritoriālās struktūrvienības Ziemeļu rajona filiāles vecākais/-ā referents/-e -
1 vakance uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - izpildi
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- darbavietu, sākot no 2016. gada 1. jūnija, Lomonosova ielā 9,
Rīgā, LV-1019
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Ziemeļu rajona
filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālruni 67244868 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/71.AKK3
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ. Nr.
90001625082) atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas
teritoriālās struktūrvienības Vidzemes priekšpilsētas filiāles vecākais/-ā
referents/-e - 1 vakance uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt
papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un
sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai
skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - izpildi
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- darbavietu, sākot no 2016. gada 1. jūnija, Lomonosova ielā 9,
Rīgā, LV-1019
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi
"Rīgas TSV Vidzemes priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta
Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91,
Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67244868 vai Valsts probācijas dienesta
mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
OP 2016/71.AKK4
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ. Nr.
90001625082) atkārtoti izsludina konkursu uz šādiem vakantajiem ierēdņa amatiem
- Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas
vecākais/-ā referents/-e (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes
darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- darbavietu, sākot no 2016. gada 1. jūnija, Lomonosova ielā 9,
Rīgā, LV-1019
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un
sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālruni 67244868 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/71.AKK5
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ. Nr.
90001625082) atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas
teritoriālās struktūrvienības Centra rajona filiāles vecākais/-ā referents/-e
(ar specializāciju probācijas programmu vadīšanā) - 1 vakance uz nenoteiktu
laiku
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās zinātnēs
- izpratne par probācijas jautājumiem
- izpratne par darbu ar grupām, tai skaitā par darbu ar riska grupas
klientiem
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus un pamatot
savu viedokli
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar grupām, vadot sociālās
uzvedības korekcijas programmas vai sociālās rehabilitācijas programmas, vai
sociālpsiholoģiskos treniņus, vai atbalsta grupas, vai personības izaugsmes
grupas, vai supervīzijas
Darba pienākumi:
- vadīt sociālās uzvedības korekcijas programmas un sociālās rehabilitācijas
programmas probācijas klientiem
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- darbavietu, sākot no 2016. gada 1. jūnija, Lomonosova ielā 9,
Rīgā, LV-1019
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Probācijas programmu
vadītājs - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālruni 67244868 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/71.AKK6
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228, www.lad.gov.lv) aicina darbā VIDUSLATVIJAS REĢIONĀLĀS
LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO
REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)
Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē atbildīgu, pozitīvu, analītisku un
komunikablu kolēģi, kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi
Eiropas Savienības projektu administrēšanā LAD darbiniekiem.
Ja savos ikdienas pienākumos vēlies izvērtēt Eiropas Lauksaimniecības fonda
lauku attīstības projektus, veikt pārbaudes un vizītes uz vietas un pieņemt
lēmumus par atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu un
ja tev patīk pievērst uzmanību detaļām, uzņemties atbildību, būt orientētam
uz klientu, darboties ar IT sistēmām un strādāt ar lielu informācijas apjomu,
veikt rūpīgu un precīzu darbu ar dokumentiem, un
tu esi ar augstāko izglītību ekonomikas vai lauksaimniecības jomā, pēdējo
piecu gadu laikā iegūtu profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, ar
zināšanām par procesiem lauksaimniecībā, būvniecībā, grāmatvedībā, Eiropas
Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem, labām
datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas), pieredzi darbā ar
datubāzēm, un
tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad
piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
- darbavietu Jēkabpilī
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai, 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981,
tālr. uzziņām 67027697, 27877187, vai Jēkabpilī, Tvaika ielā 2, LV-5201, tālr.
uzziņām 26188290.
OP 2016/71.AKK7
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs
90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu -
Pētniecības un veselības statistikas departamenta Neinfekcijas
slimību datu analīzes un pētījumu nodaļas vecākais/-ā sabiedrības veselības
analītiķis/-e uz noteiktu laiku (darbinieka prombūtnes laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt un vadīt darbu sabiedrības veselības politikas
stratēģisko mērķu sasniegšanas monitoringa jomā
- plānot un koordinēt informācijas, kas saistīta ar sabiedrības veselības
politikas stratēģisko mērķu sasniegšanu, vākšanu, apkopošanu, analizēšanu
- nodrošināt monitoringa ziņojumu izstrādi
- pilnveidot Sabiedrības veselības monitoringa un ziņošanas sistēmu,
ievietot Sabiedrības veselības monitoringa un ziņošanas sistēmā sagatavoto
informāciju (ziņojumus, datu avotus, aktualitātes u. c.)
- nodrošināt informācijas sniegšanu par aktuālām sabiedrības veselības
problēmām, atsevišķiem sabiedrības veselību raksturojošiem rādītājiem
(indikatoriem) Veselības ministrijai un citām institūcijām
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
medicīnas vai sabiedrības veselības jomā
- praktiska darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai sabiedrības
veselības jomā
- pieredze darbā ar liela apjoma informācijas analīzi un analītisku ziņojumu
sagatavošanā sabiedrības veselības jomā
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office,
Internet Explorer u. c.)
- labas angļu valodas zināšanas sadarbībai ar ārvalstu partneriem
- izpratne par sabiedrības veselības organizatoriskiem jautājumiem
- spēja apkopot un analizēt informāciju un sagatavot to ziņojuma veidā
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta, spēja strādāt
patstāvīgi un komandā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos
- praktiska darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā tiks uzskatīta par
priekšrocību
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai no 756,00 EUR (bruto)
atbilstoši piešķirtai kategorijai
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Amata konkursa kandidātiem līdz 2016. gada 29. aprīlim jānosūta uz
e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi
"vecākā sabiedrības veselības analītiķa amata vakance" šādi
dokumenti:
- personīgi parakstīts un datēts profesionālās darbības apraksts (CV) un
pieteikuma vēstule
- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
OP 2016/71.AKK8
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Inovācijas departamenta
Inovācijas politikas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es
amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (izglītība
sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā) tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- teicamas angļu valodas prasmes, vēlama otras svešvalodas prasme
- zināšanas un pieredze nodokļu administrēšanā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- praktiskā darba pieredze un zināšanas par 2007.-2013. gada plānošanas
perioda darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un
uzņēmējdarbības valsts atbalsta programmām tiks uzskatītas par priekšrocību
- praktiskā darba pieredze un zināšanas par uzņēmējdarbības, izglītības un
pētniecības sektoru sadarbību, zināšanu un tehnoloģiju pārnesi, kā arī jaunu
produktu un tehnoloģiju izstrādes un komercializācijas aspektiem tiks uzskatīta
par priekšrocību
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- darba koordinēšanas, komunikācijas, sadarbības iemaņas
- labas analītiskās spējas
- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
Amata pienākumi:
Darbs saistīts ar Ekonomikas ministrijas kompetencē esošās 2014.-2020. gada
plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība"
1.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt privātā sektora investīcijas
P&A" 1.2.1.1. pasākuma "Atbalsts jaunu produktu un tehnoloģiju
izstrādei kompetences centru ietvaros" administrēšanu un ieviešanas
uzraudzību pasākuma īstenošanas periodā.
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas
Savienības struktūrfondiem
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15
kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā
55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2016/71.AKK9
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Inovācijas departamenta
Inovācijas politikas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es
amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (izglītība
sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā) tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- zināšanas inovācijas politikas un rūpnieciskā īpašuma tiesību pārvaldības
jomā
- pieredze un zināšanas nodokļu administrēšanā, jo īpaši Uzņēmumu ienākuma
nodokļa administrēšanas jomā tiks uzskatītas par priekšrocību
- praktiskā darba pieredze un zināšanas par uzņēmējdarbības, izglītības un
pētniecības sektoru sadarbību, zināšanu un tehnoloģiju pārnesi, kā arī jaunu
produktu un tehnoloģiju izstrādes un komercializācijas aspektiem tiks uzskatīta
par priekšrocību
- teicamas angļu valodas prasmes, vēlama otras svešvalodas prasme
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- darba koordinēšanas, komunikācijas, sadarbības iemaņas
- labas analītiskās spējas
- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
Amata pienākumi:
Darbs saistīts ar pētniecības un attīstības (P&A) darbību novērtēšanu
Uzņēmumu ienākuma nodokļa (UIN) atlaides piemērošanai, atbilstoši Ministru
kabineta 2014. gada 1. jūlija noteikumiem Nr. 373
"Noteikumi par pētniecības un attīstības darbību uzņēmumu ienākuma nodokļa
piemērošanai", kā arī Pētniecības un attīstības darbību novērtēšanas
komisijas darba organizēšanu, tostarp komersantu iesniegtās P&A projekta
dokumentācijas izvērtēšanu (P&A darbību atbilstība, projekta dokumentācijas
prasību pārbaude) un atzinumu sagatavošanu par komersantu projektos iekļauto
P&A darbību novērtēšanas atbilstību UIN atlaides piemērošanai.
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas
Savienības struktūrfondiem
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu
laikā no izsludināšanas dienas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi
vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā
(Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2016/71.AKK10
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Inovācijas departamenta
Inovācijas politikas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es
amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība.
Izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā) tiks
uzskatīta par priekšrocību
- teicamas angļu valodas prasmes, vēlama otras svešvalodas prasme
- praktiskā darba pieredze un zināšanas par 2007.-2013. gada plānošanas
perioda darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un
uzņēmējdarbības valsts atbalsta programmām tiks uzskatītas par priekšrocību
- praktiskā darba pieredze un zināšanas par uzņēmējdarbības, izglītības un
pētniecības sektoru sadarbību, zināšanu un tehnoloģiju pārnesi, kā arī jaunu
produktu un tehnoloģiju izstrādes un komercializācijas aspektiem tiks uzskatīta
par priekšrocību
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- darba koordinēšanas, komunikācijas, sadarbības iemaņas
- labas analītiskās spējas
- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
Amata pienākumi:
Darbs saistīts ar Ekonomikas ministrijas kompetencē esošās 2014.-2020. gada
plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība"
1.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt privātā sektora investīcijas
P&A" 1.2.1.1. pasākuma "Atbalsts jaunu produktu un tehnoloģiju
izstrādei kompetences centru ietvaros" administrēšanu un ieviešanas
uzraudzību pasākuma īstenošanas periodā.
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas
Savienības struktūrfondiem
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no
izsludināšanas dienas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā
55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2016/71.AKK11
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz sabiedrības ar ierobežotu
atbildību "Standartizācijas, akreditācijas un metroloģijas centrs"
valdes locekļa/-es amatu
Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Standartizācijas, akreditācijas un
metroloģijas centrs" valdes locekļa amata pretendentam izvirzāmās
prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams/priekšrocība tiesību zinātnēs, ekonomikā vai vadības zinībās
- vismaz 2 gadu pieredze mazas kapitālsabiedrības valdes locekļa vai
publiskās pārvaldes iestādes vadītāja (arī vietnieka), vai struktūrvienības (ne
mazākas kā 10 darbinieki) vadītāja amatā
- izpratne par standartizācijas un akreditācijas jomu, šo jomu
regulējošajiem normatīvajiem tiesību aktiem un to piemērošanu
- izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību, šo jomu regulējošiem
normatīvajiem tiesību aktiem un to piemērošanu
- prasme sniegt un pamatot savu viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem
- labas analītiskās spējas un stratēģiskās plānošanas prasmes
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, spēja strādāt komandā
- valsts valodas prasmes C līmeņa 1. pakāpē
- labas angļu valodas zināšanas
- nevainojama reputācija
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām
- atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts
amatpersonu darbībā" prasībām.
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam iesniegt Ekonomikas ministrijai
(Brīvības ielā 55, Rīgā LV-1519 vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas, ar norādi "Pieteikums SIA "Standartizācijas,
akreditācijas un metroloģijas centrs" valdes locekļa/-es amata
konkursam", šādus dokumentus:
1) motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina paziņojumā
norādītās pieredzes un prasmju esamību, kā arī atbilstību valdes locekļa
amatam)
2) Curriculum Vitae (CV)
3) augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
4) profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu
(sertifikātu) kopijas, ja attiecināms
5) apliecinājumu, ka:
- nav bijis sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu, neatkarīgi no sodāmības
dzēšanas vai noņemšanas
- nav atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu
profesionālo darbību
- nav atzīts par maksātnespējīgu parādnieku
- ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" 7. panta 53. daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs
iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā
Papildu informācija: tālrunis 67013163; e-pasta adrese: Inese.Zelca@em.gov.lv.
OP 2016/71.AKK12
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Eiropas Savienības programmu daļas projektu koordinatora/-es amata vietu (uz
noteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi ir nodrošināt Eiropas Savienības programmas izglītības,
apmācības, jaunatnes un sporta jomā "Erasmus+" projektu gala atskaišu
izvērtēšanu atbilstoši Eiropas Komisijas prasībām.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- divu gadu darba pieredze projektu administrēšanā
- zināšanas un izpratne par neformālo izglītību un jaunatnes jomu
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel un Outlook
Express)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Amats klasificēts 44. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai uz e-pasta adresi info@jaunatne.gov.lv,
tālr. uzziņām 67358073 vai 67358069.
OP 2016/71.AKK13
VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr.
90001474921) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu -
Resursu vadības departamenta SAIMNIECĪBAS NODAĻAS VADĪTĀJS/-A
Amata mērķis: nodrošināt ministrijas materiālo apgādi un īstenot iepirkuma procesa
un līgumsaistību izpildes kontroli ministrijā.
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt un kontrolēt ministrijai nepieciešamo materiāltehnisko un
saimniecisko resursu iegādi
- nodrošināt iepirkumu plāna un iepirkuma dokumentācijas izstrādi;
- kontrolēt saimniecisko līgumu izpildi
- organizēt ministrijas valdījumā esošo nekustamo īpašumu pārvaldīšanas
uzraudzību
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- praktiskā darba pieredze publiskajā sektorā ne mazāk kā
3 gadi
- pieredze iepirkumu veikšanā un iekšējo tiesību aktu izstrādāšanā
- zināšanas un izpratne publisko iepirkumu un nekustamo īpašumu jomu
normatīvajā regulējumā
- prasme sagatavot, noformēt un izstrādāt dokumentus un iekšējos normatīvos
aktus
- spēja lietot informācijas tehnoloģijas pienākumu veikšanai
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes, konceptuāla domāšana, spēja
aktīvi rīkoties problēmsituācijās un motivēt darbiniekus
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- sociālās garantijas un atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai
(amats klasificēts 2. saimē, IV līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:
1) motivēta pieteikuma vēstule
2) CV
3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek
nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai uz e-pasta
adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums
Saimniecības nodaļas vadītāja amatam".
Papildu informācija pa tālruni 67876018 (Personāla un dokumentu pārvaldības
departaments). Veselības ministrijas mājaslapa www.vm.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/71.AKR1
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkursa
kārtībā 2016.gada 11.aprīlī Kontroles departamenta būvinspektora amatā uz
nenoteiktu laiku ir iecelts ANDRIS VĪNAKMENS.
OP 2016/71.AKR2
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Audita departamenta
Padziļinātās pārbaudes daļas auditora amatā uz nenoteiktu laiku no 2016. gada
11. aprīļa iecelts TOMS BUTĀNS.
OP 2016/71.AKR3
Ekonomikas ministrija paziņo, ka 2016.gada 8.februārī
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto
Būvniecības un mājokļu politikas departamenta direktora amatu noslēdzies bez
rezultāta.
OP 2016/71.AKR4
Kultūras ministrija paziņo, ka Kultūras ministrijas Eiropas Savienības fondu
departamenta Finanšu instrumentu attīstības nodaļas vecākās referentes ierēdnes
amatā uz nenoteiktu laiku, sākot no 2016. gada 11. aprīļa, iecelta
JEĻENA ŠAICĀNE.