Laidiens: 12.04.2016., Nr. 70
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/70.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634)
izsludina konkursu uz valsts notāra/-es (ierēdņa) amatu Funkciju izpildes
departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā uz
noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu,
personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta
filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas
komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to
pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma
prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu
reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos
izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā
izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības
tiesību aktu sistēmā
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai
nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu
67031793 vai uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv.
Tālruņi uzziņām 67031816, 67031815.
OP 2016/70.AKK2
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātē vadībzinātnes nozarē,
apakšnozarē izglītības vadība:
- uz divām vadošā pētnieka amata vietām
- uz piecām pētnieka amata vietām
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personāla departamentā (107. telpā) Baznīcas ielā 5, Rīgā, LV-1010. Papildu
informācija pa tālr. 67034657.
OP 2016/70.AKK3
Daugavpils Universitātē tiek izsludināts konkurss uz šādām amata vietām:
Vadošā pētnieka amatā:
- Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju institūta Tehnoloģiju departamentā -
fizikas nozarē, cietvielu fizikas apakšnozarē, 1 vieta
Pētnieka amatā:
- Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju institūta Ekoloģijas departamentā -
bioloģijas nozarē, ģenētikas apakšnozarē, 1 vieta
- Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju institūta Tehnoloģiju departamentā -
fizikas nozarē, cietvielu fizikas apakšnozarē, 1 vieta
- Humanitāro un sociālo zinātņu institūta Kultūras pētījumu centrā -
literatūrzinātnes nozarē, salīdzināmās literatūrzinātnes apakšnozarē, 1 vieta
Zinātniskā asistenta amatā:
- Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju institūta Biotehnoloģiju departamentā -
bioloģijas nozarē, ģenētikas apakšnozarē, 2 vietas
- Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju institūta Biosistemātikas
departamentā - bioloģijas nozarē, zooloģijas apakšnozarē, 1 vieta
- Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju institūta Ekoloģijas departamentā -
bioloģijas nozarē, ģenētikas apakšnozarē, 1 vieta
- Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju institūta Ekoloģijas departamentā -
bioloģijas nozarē, molekulārās bioloģijas apakšnozarē, 1 vieta
- Humanitāro un sociālo zinātņu institūta Sociālo pētījumu centrā -
ekonomikas nozarē, reģionālās ekonomikas apakšnozarē, 1 vieta
Amatu pretendentiem viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
jāiesniedz Daugavpils Universitātes
Administratīvajā daļā Vienības ielā 13-227, Daugavpilī, LV-5401, iesniegums DU
rektoram par piedalīšanos konkursā un pārējie dokumenti saskaņā ar
"Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos amatos DU";
http://du.lv/lv/par_mums/svarigakie_dokumenti.
OP 2016/70.AKK4
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir
Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakantajiem Rīgas reģionālās
nodaļas Rīgas biroja Būvju kadastrālās uzmērīšanas daļas būvju kadastrālās uzmērīšanas
speciālistu amatiem (darbinieku amatu vietas uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt visa veida būvju (ēku un inženierbūvju) un telpu grupu kadastrālo
uzmērīšanu (t.sk. būvju datu ievadīšanu dienesta informācijas sistēmās un attiecīgo
būvju kadastrālās uzmērīšanas pasūtījumu izpildei nepieciešamo dokumentu
sagatavošanu) atbilstoši iekšējo un ārējo normatīvo aktu prasībām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students/-e, vēlams mērniecībā, zemes
ierīcībā, ģeodēzijā, ģeomātikā, būvniecībā,
arhitektūrā vai specialitātēs ar apgūtu kursu būvniecībā vai mērniecībā
- vēlama prasme lietot atbilstošus tehniskos līdzekļus un izmantot darbam
nepieciešamo programmnodrošinājumu (iemaņas darbā ar Microstation
programmatūru)
- vēlamas zināšanas būvniecību un būvju kadastrālo uzmērīšanu
reglamentējošajos tiesību aktos un metodiskajos dokumentos
- labas prasmes darbā ar datoru
- teicamas latviešu valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas
sarunvalodas līmenī
- labas komunikācijas prasmes
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbavietu Rīgas birojā Puškina ielā 14
- akorda algu ar stundas likmi no 3,98 EUR līdz 4,70 EUR
- tiek nodrošināta 3 mēnešus ievadapmācība, šajā
periodā maksājot minimālo mēnešalgu
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 20 dienu laikā no publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā,
11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2016/70.AKK5
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir
Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Dokumentu pārvaldības
departamenta Arhīva daļas vecākā/-ās arhīvista/-es amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- pieņemt elektroniskos un papīra dokumentus arhīva glabāšanā un uzskaitīt
tos
- izvērtēt dokumentus, lai noteiktu to arhīvisko vērtību vai atlasītu
dokumentus iznīcināšanai
- aprakstīt dokumentus ar arhīvisko vērtību
- normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā veidot Daļas uzziņu sistēmu - kārtot
fonda lietas, noformēt uzskaites dokumentus
- sniegt konsultācijas Valsts zemes dienesta nodarbinātajiem un klientiem
savas kompetences ietvaros
- sagatavot izziņas uz arhīva informācijas pamata
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība humanitārās vai
sociālās zinātnēs (vēsture, dokumentu un arhīvu pārvaldība, bibliotēkzinātne un
informācija)
- vismaz divu gadu praktiskā darba pieredze arhīvu pārvaldības jomā
- dokumentu un arhīvu pārvaldību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un
prasme pielietot tos praksē
- izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietošanu dokumentu un arhīva
pārvaldībā, tai skaitā par dokumentu digitalizāciju
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un izmantot praksē
teorētiskās zināšanas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31
- bruto darba algu no 585 euro līdz 690 euro
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 20 dienu laikā no publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā,
11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2016/70.AKK6
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir
Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Dokumentu pārvaldības
departamenta vecākā/-ās metodikas eksperta/-es amatu
(darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- metodiski pārraudzīt dokumentu pārvaldību Valsts zemes dienestā (turpmāk -
Dienestā), tai skaitā Dienesta informācijas sistēmās esošo elektronisko
dokumentu pārvaldību
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus dokumentu un arhīva pārvaldības
jautājumos
- izstrādāt, plānot un ieviest izmaiņas Dienesta dokumentu pārvaldības
procesos atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- metodiski pārraudzīt Dienesta elektroniskā dokumentu pārvaldības sistēmas
darbību
- veikt dokumentu pārvaldību procesu kvalitātes kontroli
- apmācīt Dienesta speciālistus un sniegt metodiskās konsultācijas dokumentu
un arhīvu pārvaldības jautājumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība humanitārās vai
sociālās zinātnēs (dokumentu un arhīvu pārvaldība, bibliotēkzinātne un
informācija)
- vismaz trīs gadu praktiskā darba pieredze dokumentu vai arhīvu pārvaldības
jomā
- dokumentu un arhīva pārvaldību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un
prasme pielietot tos praksē
- izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietošanu dokumentu un arhīva
pārvaldībā
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē
teorētiskās zināšanas
- precizitāte, labas saskarsmes iemaņas un pozitīva attieksme
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbavietu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31
- bruto darba algu no 752 euro līdz 1000 euro
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 20 dienu laikā no publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā,
11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2016/70.AKK7
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir
Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakantajiem Personāla daļas
personāla speciālistu amatiem - 2 amata vietas
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot, kārtot un uzglabāt personāla lietvedības dokumentus
- ievadīt informāciju un aktualizēt pamatdatu informāciju programmā HORIZON
personāla modulī
- nodrošināt un veikt personāla atlasi vai organizēt nodarbināto
profesionālo apmācību un kvalifikācijas paaugstināšanu, t. sk. sagatavojot
mācību plānu, vai organizēt Dienestā nodarbināto novērtēšanas procesu, uzturot
un aktualizējot NEVIS (novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas
sistēmu)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība, kas papildināta ar mācībām personāla vadības jomā
- vismaz 2 gadu darba pieredze personāla vadības jomā pēdējo 5 gadu laikā,
pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- vismaz 1 gada pieredze un labas iemaņas darbā ar programmas HORIZON personāla
moduli vai līdzīgu programmu
- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar valsts informācijas
sistēmu NEVIS vai personāla atlases organizēšanu, vai personāla apmācību
koordinēšanu
- valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību reglamentējošo normatīvo
aktu pārzināšana un izmantošana praksē
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas Microsoft Office zināšanas
- labas komunikācijas, organizēšanas un plānošanas prasmes
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā, 11. novembra krastmalā 31
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- bruto darba algu no 657 euro līdz 874 euro
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 15 dienu laikā no publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā,
11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2016/70.AKK8
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir
Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Vidzemes reģionālās
nodaļas Cēsu biroja vadītāja/-as amatu (ierēdņa amats
uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt, koordinēt, kontrolēt biroja darbu
- nodrošināt biroja darbību un tam noteikto uzdevumu izpildi
- kontrolēt un atbildēt par pasūtījumu izpildes gaitu, kvalitāti un termiņu
ievērošanu
- nodrošināt biroja sagatavoto administratīvo aktu, ārējo un iekšējo
normatīvo aktu ieviešanu, tiesiskumu un izpildes kontroli birojā
- konsultēt apmeklētājus un biroja amatpersonas dienesta kompetences
ietvaros
- nodrošināt informācijas sagatavošanu atbilžu projektu izstrādei uz fizisku
un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām, priekšlikumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- darbības sfērai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
izglītība (zemes ierīcībā, ģeodēzijā, kartogrāfijā)
- ne mazāk kā divu gadu darba pieredze vadošā amatā
- divu gadu praktiska pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un prasme izmantot
praksē teorētiskās zināšanas
- ne mazāk kā divu gadu profesionālā un praktiskā darba pieredze klientu
apkalpošanas un nekustamā īpašuma formēšanas jautājumos
- Valsts zemes dienesta darbību regulējošo tiesību aktu un dienesta sniegto
pakalpojumu un to juridisko aspektu pārzināšana
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- prasme patstāvīgi organizēt darbu, noteikt prioritātes un vadīt kolektīvu
- prasme izprast esošos nekustamā īpašuma reģistrācijas procesus valstī,
plašs skatījums uz nozari un ar to saistītajiem procesiem
- precizitāte un ļoti labas komunikācijas spējas
- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Cēsu birojā
- bruto darba algu no 692 euro līdz 920 euro
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 10 dienu laikā no publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā,
11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2016/70.AKK9
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu - VECĀKAIS/Ā REFERENTS/-E Kapitālsabiedrību un nozares finanšu un
investīciju uzraudzības nodaļā darbam ar kapitālsabiedrību darbības analīzi
Amata mērķis: nodrošināt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir
valsts kapitāla daļu turētāja, finansiālās darbības, izvirzīto darbības mērķu
un rezultatīvo rādītāju izpildes uzraudzību.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
kādā no finanšu vadības jomām (iespējama arī cita akadēmiskā vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar izglītību ekonomikā vai
finanšu vadībā)
- zināšanas par valsts kapitālsabiedrību pārvaldību, tai skaitā normatīvo
aktu pārzināšana
- zināšanas finanšu analīzes metodēs, vēlamas zināšanas grāmatvedībā
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlama praktiskā darba pieredze finanšu analīzes jautājumos un
kapitālsabiedrību darbības analīzē un uzraudzībā
- prasme orientēties sarežģītās situācijās un izvēlēties stratēģiski
pareizākos risinājuma variantus
- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem
- labas prasmes darbā ar datoru un biroja tehniku
Galvenie pienākumi:
- izvērtēt kapitālsabiedrību gada finansiālās darbības un rezultatīvo
rādītāju plānus un uzraudzīt to izpildi
- analizēt kapitālsabiedrību finanšu gada pārskatus un operatīvos pārskatus
- izvērtēt kapitālsabiedrību sagatavoto vidēja termiņa darbības stratēģijas
projektus
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:
1) motivēta pieteikuma vēstule
2) CV
3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek
nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienas no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta uz
e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi
"Pieteikums vecākā referenta amatam darbā ar kapitālsabiedrībām".
Papildu informācija pa tālruni 67876018.
OP 2016/70.AKK10
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs pagarina pretendentu pieteikšanās
termiņu līdz 2016. gada 17. aprīlim oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2016. gada 31. martā, Nr. 62 (5634), izsludinātajam konkursam
uz vakanto darbinieka amatu - Finanšu un
grāmatvedības nodaļas galvenais grāmatvedis/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku).
OP 2016/70.AKK11
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es ierēdņa
amata vietu uz nenoteiktu laiku Kurzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā
(darbavieta Liepājā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (vēlama - krievu un angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība un prasme braukt ar manuālo
pārnesumkārbu - obligāta
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības
normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda
uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu - 7. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez
atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1. kategorija)
mēnešalga ir 570 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba
rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā
kategorija un attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī", Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 27891456
vai 67021585, e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2016/70.AKK12
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Risku vadības un iekšējās kontroles nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (1
amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze audita un risku vadības jomā vai ES fondu vadības
uzraudzības jomā ne mazāk kā divi gadi
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- zināšanas par risku vadību
- zināšanas par institūciju darbības novērtēšanas sistēmām
- zināšanas par iekšējās kontroles sistēmas darbību, t. sk. tiešās
pārvaldes iestādēs
- labas datu analīzes prasmes
- labas prezentēšanas prasmes
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt Aģentūras darbības risku vadību, izveidot Aģentūras
struktūrvienību darbības novērtēšanas sistēmu un sagatavot pārskatus par tās
darbību.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija:
926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta
adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "IK_vec_eksperts" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā.
Informācija pa tālruni 67021770 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/70.AKK13
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Risku vadības un iekšējās kontroles nodaļas eksperts/-e (1 amata vieta
uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze audita vai ES fondu vadības uzraudzības jomā ne mazāk kā viens gads
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- zināšanas par iekšējās kontroles sistēmas darbību, t. sk. tiešās
pārvaldes iestādēs
- zināšanas par risku vadību
- labas datu analīzes prasmes
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: piedalīties Aģentūras iekšējās kontroles vides izveidošanā,
veikt kontroles pasākumus, sniegt ieteikumus par nepieciešamajiem uzlabojumiem
iekšējās kontroles sistēmā.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija:
783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K. Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "IK_eksperts"
vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021770 un
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/70.AKK14
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - Otrā uzraudzības departamenta juriskonsults/-e
(uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista darbā un valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos
normatīvajos aktos
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlamas labas svešvalodu zināšanas
Amata pienākumi:
- sūdzību izskatīšana par maksātnespējas procesa administratoru rīcību
- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu
prasībām izvērtēšana
- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs
- lēmumu projektu sagatavošana un Maksātnespējas administrācijas
pārstāvēšana tiesā administratīvo pārkāpumu lietās
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu 815 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā,
LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/70.AKR1
Valsts zemes dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts zemes dienesta
Rīgas reģionālās nodaļas Rīgas biroja vadītāja vietnieces Būvju kadastrālās
uzmērīšanas daļas vadītājas (ierēdnes) amatā uz nenoteiktu laiku no 2016. gada
1. aprīļa iecelta SANDRA ĶUZE.
OP 2016/70.AKR2
Valsts zemes dienests paziņo, ka 2016.gada 16.februārī
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto
Valsts zemes dienesta Zemes pārvaldības procesu daļas jurista amatu (ierēdņa
amata vieta uz noteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2016/70.AKR3
Veselības ministrija informē, ka 2016.gada 22.februārī
izsludinātais konkurss uz Kapitālsabiedrību un nozares finanšu un investīciju
uzraudzības nodaļas vecākā referenta amatu beidzies bez rezultāta.
OP 2016/70.AKR4
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas
Autosatiksmes departamenta Autotransporta nodaļas vecākās referentes amatā
2016.gada 29.martā tika iecelta INGA LUKJANOVIČA.
OP 2016/70.AKR5
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas
Iekšējā audita nodaļas vadītājas amatā uz noteiktu laiku 2016.gada 1.parīlī
tika iecelta GITA SIRMĀ.
OP 2016/70.AKR6
Maksātnespējas administrācija
paziņo, ka konkurss uz Otrā uzraudzības departamenta juriskonsulta amatu uz
noteiktu laiku beidzies bez rezultāta.