Laidiens: 11.04.2016., Nr. 69

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/69.AKK1

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Liepājas Mūzikas, mākslas un dizaina vidusskolas direktora/-es amata vietu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Izglītības likumā noteiktajām prasībām

- maģistra vai bakalaura grāds pedagoģijā vai izglītībā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība pedagoģijā, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība un B programma pedagoģijā vismaz 72 (septiņdesmit divu) stundu apjomā (saskaņā ar Ministru kabineta 2014. gada 28. oktobra noteikumos Nr. 662 "Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību" noteiktajām prasībām)

- vismaz 3 (trīs) gadu pedagoģiskā darba pieredze kultūrizglītības iestādē

- vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze vadošā administratīvajā darbā izglītības vai kultūras institūcijā

- teicamas latviešu valodas un labas vismaz 2 (divu) svešvalodu (tai skaitā angļu valodas) zināšanas (vismaz C1 līmenis valsts valodai, vismaz B1 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs svešvalodām atbilstoši Europass Valodu pases pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)

- zināšanas un izpratne par kultūras nozari (īpaši par mūzikas, mākslas un dizaina nozari)

- izpratne par profesionālas izglītības iestādes vadīšanu

- vēlama darba pieredze projektu vadībā

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas darba organizācijas un vadības prasmes

Konkursa pretendentiem/-ēm līdz 2016. gada 29. aprīlim jānosūta pieteikums pa pastu vai jāiesniedz personīgi (ievietotu slēgtā aploksnē) Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā K. Valdemāra ielā 11a, Rīgā, 21. kabinetā, LV-1364 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 29.04.2016.), vai elektroniski uz e-pasta adresi pasts@km.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz Liepājas Mūzikas, mākslas un dizaina vidusskolas direktora amatu" šādi dokumenti:

- pieteikuma anketa (pieejama Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv sadaļā "Vakances")

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Viate) (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas))

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds)

- pretendenta izstrādāts Liepājas Mūzikas, mākslas un dizaina vidusskolas darbības attīstības piedāvājums turpmākajiem pieciem gadiem, kurā norādīti tā īstenošanas veidi un līdzekļi (teksta apjoms - ne vairāk kā piecas A4 formāta lapas)

- kā arī citi dokumenti, kurus pretendents/-e uzskata par nepieciešamu pievienot

Tālrunis uzziņām 67330218.


OP 2016/69.AKK2

Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākais/-ā inspektors/-e

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas attiecīgajā profesionālajā jomā

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- B kategorijas vadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus

- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli

- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides aizsardzības jomā

Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 550 līdz 750 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi L. Paegles ielā 13, Valmierā, sūtīt uz e-pasta adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv vai sūtīt pa pastu uz adresi L. Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr. uzziņām 64207266), 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.

Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.


OP 2016/69.AKK3

Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Metodoloģijas departamenta vecākā/-ās referenta/-es jurista/-es amatu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku) - amats klasificēts 36. saimē, II līmenī, 9. mēnešalgu grupā.

Metodoloģijas departamenta darbība saistīta ar metodiskā atbalsta sniegšanu sabiedrisko pakalpojumu sniedzējiem un piegādātājiem, nodrošinot konsultācijas, vadlīniju un ieteikumu izstrādāšanu, mācību organizēšanu, kā arī ar priekšlikumu izstrādāšanu un saskaņošanu politikas dokumentu un normatīvo aktu projektu izstrādei publisko iepirkumu jomā.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- piedalīties publisko iepirkumu regulējošo normatīvo aktu projektu izstrādē un saskaņošanā

- izstrādāt un pārskatīt Iepirkumu uzraudzības biroja iekšējos normatīvos aktus

- sniegt atzinumus par normatīvajiem aktiem un politikas plānošanas dokumentiem publisko iepirkumu jomā

- sagatavot skaidrojumus par publisko iepirkumu regulējuma piemērošanu

- sagatavot informāciju un dokumentus Eiropas Savienības institūcijām, kā arī pēc citu valstu institūciju pieprasījumiem

- apkopot un analizēt Eiropas Savienības Tiesas praksi

- konsultēt pasūtītājus, sabiedrisko pakalpojumu sniedzējus un piegādātājus

- sagatavot atbildes uz vēstulēm

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- zināšanas par valsts pārvaldes darbu, prasme izprast un piemērot normatīvos dokumentus

- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel, PowerPoint) un internetu

- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- labas komunikācijas prasmes, konceptuāla domāšana, orientācija uz attīstību un spēja plānot un organizēt

- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļautu strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt, saprast un rakstīt šajā svešvalodā)

- darba pieredze valsts pārvaldē, pieredze ārējo normatīvo aktu izstrādē vai saskaņošanā, darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un profesionālās zināšanas un prasmes publisko iepirkumu jomā tiks uzskatītas par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 756 līdz 994 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no piemērojamās kategorijas)

Pieteikuma vēstuli un CV līdz 2016. gada 25. aprīlim sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.


OP 2016/69.AKK4

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Ziemeļvidzemes virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku) Valmieras mežniecībā

Prasības pretendentiem:

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas

Galvenie amata pienākumi:

- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem

- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu, atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)

- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai

- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmu (ĢIS)

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 585,00 € (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15 3. stāvā, 303. kabinetā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).


OP 2016/69.AKK5

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz Personu datu apstrādes departamenta Elektronisko risinājumu nodaļas VADOŠĀ SISTĒMANALĪTIĶA/-ES amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība (akadēmiskā vai pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība) datorzinātnēs

- vispārējas zināšanas datubāzu pārvaldības sistēmās

- nepieciešams pārzināt PL/SQL programmēšanas valodu

- zināšanas un izpratne par informācijas un komunikācijas tehnoloģijām

- nepieciešams pārzināt biroja lietojumprogrammatūru (MS Word, MS Excel)

- labas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas

- vēlama darba pieredze līdzīgā amatā - vismaz 1 gads

Kritēriji, kas tiks uzskatīti par priekšrocību:

- spēja lasīt un saprast programmatūras izejas kodu

- pieredze programmatūras testēšanā, testēšanas plānu un testpiemēru izveidē

- zināšanas ORACLE datubāzu vadības sistēmā

- PHP prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- analizēt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbības procesus un ar tiem saistītos normatīvos aktus

- veikt intervijas ar biznesa procesa pārziņiem un potenciālās vai esošas informācijas sistēmas lietotājiem

- apkopot un analizēt biznesa prasības dokumentāli strukturētā formā, izstrādāt darba uzdevumus programmēšanai

- pārzināt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes datubāzu struktūru un pieejamās informācijas apjomu

- koordinēt programmatūras izstrādes darbus un pārbaudīt izstrādes rezultātus

- veikt programmatūras testēšanu un akcepttestu izstrādi

- sniegt konsultācijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbiniekiem par informācijas sistēmu izmantošanu, attīstību un tehnoloģijām

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu līdz 1200 EUR (pirms nodokļu nomaksas - pēc pārbaudes laika), atbilstoši darbiniekam piešķirtajai kategorijai un sociālās garantijas

- interesantus izstrādes uzdevumus un darbu komandā

- darbu ar jaunākajām tehnoloģijām un atsaucīgu kolektīvu

- sakārtotu un modernu darba vidi

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanas polisi

- darba izpildes vieta: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-5, darbalaiks no plkst. 8.00 līdz 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu 30 minūtes).

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumenta kopija

Pieteikuma vēstulē jānorāda atbilstība katrai no paziņojumā minētajām prasībām.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums jurista amatam" 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2016/69.AKK6

Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (darba pienākumi saistīti ar iekšējo auditu veikšanu Zemkopības ministrijas resorā) - Iekšējā audita nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentam:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā izglītība

- vēlams valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts

- vismaz trīs gadu darba pieredze iekšējā auditā

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- pieredze informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā

- zināšanas par iekšējā audita veikšanas metodiku un valsts pārvaldes iekšējo auditu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- izpratne par Zemkopības ministrijas pamatdarbības jomām

- zināšanas grāmatvedībā un finanšu vadībā

- teicama latviešu valodas rakstu kultūra

- prasmes strādāt ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer, PowerPoint

- labas komunikācijas prasmes

- prasme identificēt problēmas, saskatīt cēloņu un seku sakarības, izdarīt atbilstošus secinājumus un piedāvāt risinājumus un alternatīvas

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- bruto atalgojumu, sākot no 894 euro (10. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta uz e-pasta adresi ilona.vrona@zm.gov.lv vai pa pastu. Adrese: Republikas laukums 2, 4. stāvs, 411. kabinets, tālr. uzziņām 67027513, 67027319.

Konkursa termiņš 20 kalendāra dienas no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2016/69.AKK7

Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz vakantajām akadēmisko amatu vietām:

- pētnieks - Inženierzinātņu institūtā "Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs" datorzinātnes nozarē, datu apstrādes sistēmu un datortīklu apakšnozarē - viena amata vieta

- zinātniskais asistents - Inženierzinātņu institūtā "Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs" elektronikas un telekomunikāciju nozarē, radiosistēmu apakšnozarē - viena amata vieta

Prasības pretendentiem:

- maģistra grāds

- vēlama akadēmiskā vai pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā

Iesniedzamie dokumenti:

- rektorei adresēts iesniegums

- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus)

- dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta arī pētniecības un akadēmiskā darba pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts

- docents - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecības nozarē lietišķās valodniecības apakšnozarē (krievu valoda) - viena amata vieta

Prasības pretendentiem:

- filoloģijas doktora zinātniskais grāds, specialitāte - krievu valoda

- pedagoģiskā darba pieredze augstākās izglītības institūcijās

- vēlama akadēmiskā vai pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā

Iesniedzamie dokumenti:

- rektorei adresēts iesniegums

- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus)

- dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta arī pētniecības un akadēmiskā darba pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts

Dokumenti iesniedzami darbadienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Ventspils Augstskolā Ventspilī, Inženieru ielā 101, C korpusā, 202. kabinetā, mēneša laikā no publicēšanas datuma.


OP 2016/69.AKK8

Latvijas Republikas Saeima izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Saeimas drošības biroja vadītājs/-a

Galvenās prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai profesionālā otrā līmeņa augstākā izglītība

- iepriekšēja darba pieredze drošības jomā valsts pārvaldē ne mazāk kā 5 gadi, kā arī pieredze vadošā amatā. Priekšrocība pretendentam ar pieredzi kritiskās infrastruktūras objekta un/vai klasificētās informācijas subjekta drošības nodrošināšanā

- pieredze un prasmes normatīvo aktu izstrādē (priekšrocība pretendentam ar pieredzi stratēģisko attīstības plānu izstrādē drošības jomā)

- atbilstība prasībām, lai saņemtu pirmās kategorijas atļauju pieejai valsts noslēpumam un sertifikātus darbam ar NATO un ES klasificēto informāciju

- kritiskās infrastruktūras objektu un klasificētās informācijas subjektu drošības pasākumu nodrošināšanas tiesiskā regulējuma pārzināšana

- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, valsts iestādēm un uzņēmumiem

- valsts valodas prasme augtākajā līmenī (valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2. pakāpe)

- vismaz divu svešvalodu prasmes vismaz B1 valodas apguves līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem)

- prasme strādāt ar datoru, biroja tehniku un publiskajiem informācijas avotiem

Galvenie pienākumi:

- plānot, organizēt, vadīt un koordinēt Saeimas drošības biroja darbu

- izstrādāt Saeimas kā kritiskās infrastruktūras objekta un klasificētās informācijas subjekta drošības stratēģiju un nodrošināt tās regulāru aktualizēšanu un īstenošanu

- identificēt Saeimas kā kritiskās infrastruktūras objekta un klasificētās informācijas subjekta drošības riskus, sadarbībā ar drošības iestādēm plānot un organizēt nepieciešamos pasākumus to novēršanai

- sadarbībā ar drošības iestādēm nodrošināt Saeimas ārējā un iekšējā perimetra un amatpersonu fiziskās drošības pasākumus

- nodrošināt un uzraudzīt Saeimas informācijas sistēmas drošības pasākumus

- nodrošināt un uzraudzīt Saeimas sevišķās lietvedības organizēšanas kārtību, apakšreģistra biroja pārvaldību, kā arī slepenības režīma organizēšanu un klasificētās informācijas aizsardzību

- konsultēt Saeimas deputātus un Saeimas struktūrvienību darbiniekus jautājumos, kas saistīti ar Saeimas drošības pasākumu nodrošināšanas normatīvo regulējumu un tā īstenošanu

- sniegt koordinējošu, organizatorisku un konsultatīvu atbalstu Saeimas drošības apdraudējuma pārvarēšanas operatīvās vadības un plānošanas nodrošināšanai

- nodrošināt normatīvo aktu un citu dokumentu projektu, kas saskaņā ar normatīvajiem aktiem nepieciešami Saeimas drošības pasākumu plānošanai un īstenošanai, izstrādi un aktualizēšanu Saeimas drošības biroja kompetencē esošajās jomās

- gatavot iesniegšanai Saeimas Administrācijas ģenerālsekretāram un Saeimas Prezidijam informatīvus ziņojumus par Saeimas drošības situāciju un izstrādāt ieteikumus drošības pasākumu stiprināšanai

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule ar ietvertu apliecinājumu, ka pretendents atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu pieeju valsts noslēpumam, kā arī ar ietvertu informāciju par adresātu/-iem esošajā un/vai iepriekšējās darbavietās, kas var sniegt rekomendāciju/atsauksmi par pretendenta darbu drošības jomā

- Curriculum Vitae (Europass formā)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā)

- konceptuāls izklāsts pretendenta redzējumam par Saeimas drošības vadlīnijām (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu zīmes)

- citi dokumenti, kas raksturo pretendenta kvalifikāciju Saeimas drošības biroja vadītāja amatam noteiktajās kompetences jomās (nav obligāta prasība)

Minētos dokumentus lūdzam līdz 2016. gada 25. aprīlim iesniegt personīgi Saeimas Dokumentu nodaļas Lietvedībā Jēkaba ielā 11, Rīgā, vai nosūtīt pa pastu Latvijas Republikas Saeimas Personāla nodaļai (Jēkaba ielā 11, Rīgā, LV-1811) ar norādi "Konkursam: Saeimas drošības biroja vadītājs". Tālrunis uzziņām 67087217.


OP 2016/69.AKK9

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakanto zinātniskā personāla amata vietu:

MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE

Vispārīgās ķīmijas institūts

Ķīmijas inženierzinātnes nozares Vispārīgās ķīmijas tehnoloģijas apakšnozare

- zinātniskais asistents - 1 amata vieta

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213. kabinetā, ir jāiesniedz Rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli), aktuāls dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa tālr. 67089183.


OP 2016/69.AKK10

Precizējot iepriekš publicēto

Oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 24.03.2016. Rīgas Tehniskā universitāte publicēja paziņojumu par amatu konkursiem.

Vakanci

MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE

Lietišķās ķīmijas institūts

Ķīmijas nozares Fizikālās ķīmijas apakšnozare

Pētnieks - 1 amata vieta

pareizi lasīt šādā redakcijā:

MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE

Lietišķās ķīmijas institūts

Ķīmijas nozares Fizikālās ķīmijas apakšnozare

Vadošais pētnieks - 1 amata vieta

Rīgas Tehniskā universitāte

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/69.AKR1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu vadības un metodikas nodaļas vecākā eksperta amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/69.AKR2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļas Pabalstu daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2016. gada 4. aprīlī iecelta VIKTORIJA FILIPČIKA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)