Laidiens: 11.04.2016., Nr. 69
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/69.AKK1
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu
konkursu uz Liepājas Mūzikas, mākslas un dizaina vidusskolas direktora/-es
amata vietu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Izglītības likumā noteiktajām prasībām
- maģistra vai bakalaura grāds pedagoģijā vai izglītībā vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība pedagoģijā, vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība un B programma pedagoģijā vismaz 72 (septiņdesmit divu)
stundu apjomā (saskaņā ar Ministru kabineta 2014. gada 28. oktobra
noteikumos Nr. 662 "Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību
un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides
kārtību" noteiktajām prasībām)
- vismaz 3 (trīs) gadu pedagoģiskā darba pieredze kultūrizglītības iestādē
- vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze vadošā administratīvajā darbā
izglītības vai kultūras institūcijā
- teicamas latviešu valodas un labas vismaz 2 (divu) svešvalodu (tai skaitā
angļu valodas) zināšanas (vismaz C1 līmenis valsts valodai, vismaz B1 līmenis
mutvārdu saziņas prasmēs svešvalodām atbilstoši Europass
Valodu pases pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)
- zināšanas un izpratne par kultūras nozari (īpaši par mūzikas, mākslas un
dizaina nozari)
- izpratne par profesionālas izglītības iestādes vadīšanu
- vēlama darba pieredze projektu vadībā
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- labas darba organizācijas un vadības prasmes
Konkursa pretendentiem/-ēm līdz 2016. gada
29. aprīlim jānosūta pieteikums pa pastu vai jāiesniedz personīgi
(ievietotu slēgtā aploksnē) Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā
K. Valdemāra ielā 11a, Rīgā, 21. kabinetā, LV-1364 (ja dokumenti tiek
nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 29.04.2016.), vai elektroniski
uz e-pasta adresi pasts@km.gov.lv ar norādi
"Pieteikums konkursam uz Liepājas Mūzikas, mākslas un dizaina vidusskolas
direktora amatu" šādi dokumenti:
- pieteikuma anketa (pieejama Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv sadaļā "Vakances")
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Viate) (vēlams sagatavot atbilstoši Europass
CV standarta formai (pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas))
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds
iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais
izglītības dokuments vai grāds)
- pretendenta izstrādāts Liepājas Mūzikas, mākslas un dizaina vidusskolas
darbības attīstības piedāvājums turpmākajiem pieciem gadiem, kurā norādīti tā
īstenošanas veidi un līdzekļi (teksta apjoms - ne vairāk kā piecas A4 formāta
lapas)
- kā arī citi dokumenti, kurus pretendents/-e uzskata par nepieciešamu
pievienot
Tālrunis uzziņām 67330218.
OP 2016/69.AKK2
Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr.
90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Kontroles
daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākais/-ā inspektors/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides
zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas
attiecīgajā profesionālajā jomā
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
vides aizsardzībā
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- B kategorijas vadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli
- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides
aizsardzības jomā
Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes IIIA līmenis un 9. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 550 līdz 750 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās
darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi L. Paegles ielā 13,
Valmierā, sūtīt uz e-pasta adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv
vai sūtīt pa pastu uz adresi L. Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr.
uzziņām 64207266), 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.
Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba
intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2016/69.AKK3
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir Finanšu
ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts
pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā
iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz
Metodoloģijas departamenta vecākā/-ās referenta/-es jurista/-es
amatu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku) - amats klasificēts 36. saimē,
II līmenī, 9. mēnešalgu grupā.
Metodoloģijas departamenta darbība saistīta ar metodiskā atbalsta sniegšanu
sabiedrisko pakalpojumu sniedzējiem un piegādātājiem, nodrošinot konsultācijas,
vadlīniju un ieteikumu izstrādāšanu, mācību organizēšanu, kā arī ar
priekšlikumu izstrādāšanu un saskaņošanu politikas dokumentu un normatīvo aktu
projektu izstrādei publisko iepirkumu jomā.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- piedalīties publisko iepirkumu regulējošo normatīvo aktu projektu izstrādē
un saskaņošanā
- izstrādāt un pārskatīt Iepirkumu uzraudzības biroja iekšējos normatīvos
aktus
- sniegt atzinumus par normatīvajiem aktiem un politikas plānošanas
dokumentiem publisko iepirkumu jomā
- sagatavot skaidrojumus par publisko iepirkumu regulējuma piemērošanu
- sagatavot informāciju un dokumentus Eiropas Savienības institūcijām, kā
arī pēc citu valstu institūciju pieprasījumiem
- apkopot un analizēt Eiropas Savienības Tiesas praksi
- konsultēt pasūtītājus, sabiedrisko pakalpojumu sniedzējus un piegādātājus
- sagatavot atbildes uz vēstulēm
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- zināšanas par valsts pārvaldes darbu, prasme izprast un piemērot
normatīvos dokumentus
- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel, PowerPoint) un
internetu
- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- labas komunikācijas prasmes, konceptuāla domāšana, orientācija uz
attīstību un spēja plānot un organizēt
- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas
ļautu strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt, saprast un rakstīt šajā svešvalodā)
- darba pieredze valsts pārvaldē, pieredze ārējo normatīvo aktu izstrādē vai
saskaņošanā, darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
profesionālās zināšanas un prasmes publisko iepirkumu jomā tiks uzskatītas par
priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 756 līdz 994 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no
piemērojamās kategorijas)
Pieteikuma vēstuli un CV līdz 2016. gada 25. aprīlim sūtīt Iepirkumu
uzraudzības birojam Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām
67326702, 20225563.
OP 2016/69.AKK4
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Ziemeļvidzemes
virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa
amatu (uz noteiktu laiku) Valmieras mežniecībā
Prasības pretendentiem:
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura
līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem
- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus
dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu,
atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši noteiktajai
kārtībai
- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmu
(ĢIS)
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 585,00 € (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15 3. stāvā, 303. kabinetā, 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).
OP 2016/69.AKK5
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz Personu datu apstrādes departamenta Elektronisko
risinājumu nodaļas VADOŠĀ SISTĒMANALĪTIĶA/-ES amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība (akadēmiskā vai pirmā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība) datorzinātnēs
- vispārējas zināšanas datubāzu pārvaldības sistēmās
- nepieciešams pārzināt PL/SQL programmēšanas valodu
- zināšanas un izpratne par informācijas un komunikācijas tehnoloģijām
- nepieciešams pārzināt biroja lietojumprogrammatūru (MS Word, MS Excel)
- labas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas
- vēlama darba pieredze līdzīgā amatā - vismaz 1 gads
Kritēriji, kas tiks uzskatīti par priekšrocību:
- spēja lasīt un saprast programmatūras izejas kodu
- pieredze programmatūras testēšanā, testēšanas plānu un testpiemēru izveidē
- zināšanas ORACLE datubāzu vadības sistēmā
- PHP prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- analizēt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbības procesus un ar
tiem saistītos normatīvos aktus
- veikt intervijas ar biznesa procesa pārziņiem un potenciālās vai esošas
informācijas sistēmas lietotājiem
- apkopot un analizēt biznesa prasības dokumentāli strukturētā formā,
izstrādāt darba uzdevumus programmēšanai
- pārzināt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes datubāzu struktūru un
pieejamās informācijas apjomu
- koordinēt programmatūras izstrādes darbus un pārbaudīt izstrādes
rezultātus
- veikt programmatūras testēšanu un akcepttestu izstrādi
- sniegt konsultācijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbiniekiem
par informācijas sistēmu izmantošanu, attīstību un tehnoloģijām
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu līdz 1200 EUR (pirms nodokļu nomaksas - pēc pārbaudes
laika), atbilstoši darbiniekam piešķirtajai kategorijai un sociālās garantijas
- interesantus izstrādes uzdevumus un darbu komandā
- darbu ar jaunākajām tehnoloģijām un atsaucīgu kolektīvu
- sakārtotu un modernu darba vidi
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanas polisi
- darba izpildes vieta: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-5, darbalaiks
no plkst. 8.00 līdz 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu 30 minūtes).
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumenta kopija
Pieteikuma vēstulē jānorāda atbilstība katrai no paziņojumā minētajām
prasībām.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1,
k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums jurista
amatam" 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2016/69.AKK6
Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
uz nenoteiktu laiku (darba pienākumi saistīti ar iekšējo auditu veikšanu
Zemkopības ministrijas resorā) - Iekšējā audita nodaļas vecākais/-ā
referents/-e
Prasības pretendentam:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā
izglītība
- vēlams valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts
- vismaz trīs gadu darba pieredze iekšējā auditā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- pieredze informācijas un komunikāciju tehnoloģiju jomā
- zināšanas par iekšējā audita veikšanas metodiku un valsts pārvaldes
iekšējo auditu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- izpratne par Zemkopības ministrijas pamatdarbības jomām
- zināšanas grāmatvedībā un finanšu vadībā
- teicama latviešu valodas rakstu kultūra
- prasmes strādāt ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook,
Internet Explorer, PowerPoint
- labas komunikācijas prasmes
- prasme identificēt problēmas, saskatīt cēloņu un seku sakarības, izdarīt
atbilstošus secinājumus un piedāvāt risinājumus un alternatīvas
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- bruto atalgojumu, sākot no 894 euro (10.
mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta uz
e-pasta adresi ilona.vrona@zm.gov.lv vai pa pastu.
Adrese: Republikas laukums 2, 4. stāvs, 411. kabinets, tālr. uzziņām
67027513, 67027319.
Konkursa termiņš 20 kalendāra dienas no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī".
OP 2016/69.AKK7
Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz vakantajām akadēmisko
amatu vietām:
- pētnieks - Inženierzinātņu institūtā "Ventspils Starptautiskais
radioastronomijas centrs" datorzinātnes nozarē, datu apstrādes sistēmu un
datortīklu apakšnozarē - viena amata vieta
- zinātniskais asistents - Inženierzinātņu institūtā "Ventspils
Starptautiskais radioastronomijas centrs" elektronikas un telekomunikāciju
nozarē, radiosistēmu apakšnozarē - viena amata vieta
Prasības pretendentiem:
- maģistra grāds
- vēlama akadēmiskā vai pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai
zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā
Iesniedzamie dokumenti:
- rektorei adresēts iesniegums
- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus)
- dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta arī pētniecības un akadēmiskā
darba pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts
- docents - Tulkošanas studiju fakultātē valodniecības nozarē lietišķās
valodniecības apakšnozarē (krievu valoda) - viena amata vieta
Prasības pretendentiem:
- filoloģijas doktora zinātniskais grāds, specialitāte - krievu valoda
- pedagoģiskā darba pieredze augstākās izglītības institūcijās
- vēlama akadēmiskā vai pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai
zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā
Iesniedzamie dokumenti:
- rektorei adresēts iesniegums
- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot
oriģinālus)
- dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta arī pētniecības un akadēmiskā
darba pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts
Dokumenti iesniedzami darbadienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Ventspils
Augstskolā Ventspilī, Inženieru ielā 101, C korpusā, 202. kabinetā, mēneša
laikā no publicēšanas datuma.
OP 2016/69.AKK8
Latvijas Republikas Saeima izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata
vietu - Saeimas drošības biroja vadītājs/-a
Galvenās prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai profesionālā otrā līmeņa augstākā izglītība
- iepriekšēja darba pieredze drošības jomā valsts pārvaldē ne mazāk kā 5 gadi, kā arī pieredze vadošā amatā. Priekšrocība
pretendentam ar pieredzi kritiskās infrastruktūras objekta un/vai klasificētās
informācijas subjekta drošības nodrošināšanā
- pieredze un prasmes normatīvo aktu izstrādē (priekšrocība pretendentam ar
pieredzi stratēģisko attīstības plānu izstrādē drošības jomā)
- atbilstība prasībām, lai saņemtu pirmās kategorijas atļauju pieejai valsts
noslēpumam un sertifikātus darbam ar NATO un ES klasificēto informāciju
- kritiskās infrastruktūras objektu un klasificētās informācijas subjektu
drošības pasākumu nodrošināšanas tiesiskā regulējuma pārzināšana
- plānošanas, organizatora un komunikācijas prasmes, spēja nodrošināt
sekmīgu sadarbību ar citām Saeimas struktūrvienībām, valsts iestādēm un
uzņēmumiem
- valsts valodas prasme augtākajā līmenī (valsts valodas prasmes līmenis - C
līmeņa 2. pakāpe)
- vismaz divu svešvalodu prasmes vismaz B1 valodas apguves līmenī
(pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves
līmeņiem)
- prasme strādāt ar datoru, biroja tehniku un publiskajiem informācijas
avotiem
Galvenie pienākumi:
- plānot, organizēt, vadīt un koordinēt Saeimas drošības biroja darbu
- izstrādāt Saeimas kā kritiskās infrastruktūras objekta un klasificētās
informācijas subjekta drošības stratēģiju un nodrošināt tās regulāru
aktualizēšanu un īstenošanu
- identificēt Saeimas kā kritiskās infrastruktūras objekta un klasificētās
informācijas subjekta drošības riskus, sadarbībā ar drošības iestādēm plānot un
organizēt nepieciešamos pasākumus to novēršanai
- sadarbībā ar drošības iestādēm nodrošināt Saeimas ārējā un iekšējā
perimetra un amatpersonu fiziskās drošības pasākumus
- nodrošināt un uzraudzīt Saeimas informācijas sistēmas drošības pasākumus
- nodrošināt un uzraudzīt Saeimas sevišķās lietvedības organizēšanas
kārtību, apakšreģistra biroja pārvaldību, kā arī slepenības režīma organizēšanu
un klasificētās informācijas aizsardzību
- konsultēt Saeimas deputātus un Saeimas struktūrvienību darbiniekus
jautājumos, kas saistīti ar Saeimas drošības pasākumu nodrošināšanas normatīvo
regulējumu un tā īstenošanu
- sniegt koordinējošu, organizatorisku un konsultatīvu atbalstu Saeimas
drošības apdraudējuma pārvarēšanas operatīvās vadības un plānošanas
nodrošināšanai
- nodrošināt normatīvo aktu un citu dokumentu projektu, kas saskaņā ar
normatīvajiem aktiem nepieciešami Saeimas drošības pasākumu plānošanai un
īstenošanai, izstrādi un aktualizēšanu Saeimas drošības biroja kompetencē
esošajās jomās
- gatavot iesniegšanai Saeimas Administrācijas ģenerālsekretāram un Saeimas
Prezidijam informatīvus ziņojumus par Saeimas drošības situāciju un izstrādāt
ieteikumus drošības pasākumu stiprināšanai
Pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule ar ietvertu apliecinājumu, ka pretendents
atbilst likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrajā un trešajā
daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu pieeju valsts noslēpumam, kā arī ar
ietvertu informāciju par adresātu/-iem esošajā un/vai
iepriekšējās darbavietās, kas var sniegt rekomendāciju/atsauksmi par
pretendenta darbu drošības jomā
- Curriculum Vitae (Europass formā)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts
valodas prasmes līmenis - C līmeņa 2. pakāpe (izņemot personas, kuras
ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības
programmās latviešu valodā)
- konceptuāls izklāsts pretendenta redzējumam par Saeimas drošības
vadlīnijām (apjoms - ne garāks par divām A4 lapām un ne vairāk kā 4000 rakstu
zīmes)
- citi dokumenti, kas raksturo pretendenta kvalifikāciju Saeimas drošības
biroja vadītāja amatam noteiktajās kompetences jomās (nav obligāta prasība)
Minētos dokumentus lūdzam līdz 2016. gada 25. aprīlim iesniegt
personīgi Saeimas Dokumentu nodaļas Lietvedībā Jēkaba ielā 11, Rīgā, vai
nosūtīt pa pastu Latvijas Republikas Saeimas Personāla nodaļai (Jēkaba ielā 11,
Rīgā, LV-1811) ar norādi "Konkursam: Saeimas drošības biroja
vadītājs". Tālrunis uzziņām 67087217.
OP 2016/69.AKK9
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakanto zinātniskā personāla amata vietu:
MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE
Vispārīgās ķīmijas institūts
Ķīmijas inženierzinātnes nozares Vispārīgās ķīmijas tehnoloģijas apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 amata vieta
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213. kabinetā, ir
jāiesniedz Rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina
augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja
pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu
oriģināli), aktuāls dzīves un darba gājums (Curriculum
Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā
darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī citi dokumenti,
kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu
kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija
pa tālr. 67089183.
OP 2016/69.AKK10
Precizējot iepriekš publicēto
Oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 24.03.2016. Rīgas Tehniskā
universitāte publicēja paziņojumu par amatu konkursiem.
Vakanci
MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE
Lietišķās ķīmijas institūts
Ķīmijas nozares Fizikālās ķīmijas apakšnozare
Pētnieks - 1 amata vieta
pareizi lasīt šādā redakcijā:
MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS
FAKULTĀTE
Lietišķās ķīmijas institūts
Ķīmijas nozares Fizikālās ķīmijas
apakšnozare
Vadošais pētnieks - 1 amata vieta
Rīgas Tehniskā universitāte
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/69.AKR1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz
Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu vadības un metodikas
nodaļas vecākā eksperta amatu ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2016/69.AKR2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļas
Pabalstu daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā
2016. gada 4. aprīlī iecelta VIKTORIJA FILIPČIKA.