Laidiens: 08.04.2016., Nr. 68

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/68.AKK1

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Atļauju daļas vecākais/-ā eksperts/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības izjūta

- labas datora lietošanas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot C kategorijas apliecinājumus, atļaujas A un B kategorijas piesārņojošo darbību veikšanai normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un kārtībā

- sagatavot dabas resursu lietošanas atļaujas

- sagatavot ūdens resursu lietošanas atļaujas

- sagatavot tehniskos noteikumus, nosakot vides aizsardzības un dabas aizsardzības prasības paredzētajai darbībai

- sagatavot paredzamās darbības ietekmes sākotnējos izvērtējumus

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- mēnešalgu no 564 euro pirms nodokļu nomaksas

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Lielrīgas reģionālajai vides pārvaldei Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai uz e-pasta adresi lielriga@lielriga.vvd.gov.lv vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā 1. stāvā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084277, 67084294.


OP 2016/68.AKK2

VASAB (Vīzija un stratēģijas apkārt Baltijas jūrai) ir 11 Baltijas jūras reģiona valstu par telpisko plānošanu un attīstību atbildīgo ministru sadarbība. VASAB ietilpst Baltijas jūras valstu padomes organizāciju tīklā. Kopš 2007. gada VASAB sekretariāts atrodas Rīgā.

VASAB sekretariāts piedalās vairākos pārrobežu sadarbības projektos kā partneris vai vadošais partneris: Eiropas Komisijas finansētā projektā "Baltic SCOPE: Virzība uz saskaņotību un pārrobežu risinājumiem Baltijas jūras telpiskajos plānojumos", INTERREG Baltijas jūras reģiona programmas finansētā projektā "Horizontālās aktivitātes "Telpiskā plānošana" atbalsts" (HA Spatial Planning Support, HASPS), INTERREG Baltijas jūras reģiona programmas finansētā projektā "Ziemeļjūras-Baltijas reģionu savienotājs (NSB CoRe)" un INTERREG Baltijas jūras reģiona programmas finansētā projektā "Saskaņota lineārā infrastruktūra Baltijas jūras telpiskajos plānojumos (Baltic LINes)". NSB CoRe un Baltic LINes projektu īstenošana tiks uzsākta 2016. gada aprīlī. VASAB sekretariāts ir sagatavojis arī vairāku jaunu projektu pieteikumus.

Pārrobežu sadarbības projektu īstenošanai aicinām darbā sabiedrisko attiecību speciālistu/-i

Ideālais pretendents:

- spēj izskaidrot nesaprotamo un izstāstīt apkārt notiekošo

- apveltīts ar zinātkāri par "lielo bildi" un plašu redzesloku

- raksta izcilus stāstus un aprakstus angļu valodā

- patīkams sarunu biedrs un atsaucīgs kolēģis

- vēlas rūpēties par mājaslapām un sociālajiem medijiem

Galvenie pienākumi:

- VASAB sekretariāta īstenoto NSB CoRe un Baltic LINes projektu darba paku sabiedrisko attiecību aktivitāšu plānošana un īstenošana

- informācijas un aprakstu sagatavošana par pārrobežu sadarbības projektu aktivitāšu īstenošanu, projektu progresu un rezultātiem

- pārrobežu sadarbības projektu ziņojumu, prezentāciju un multimediju materiālu, kā arī publicitātes materiālu sagatavošana

- līdzdalība pārrobežu sadarbības projektu pasākumu organizēšanā

- VASAB mājaslapas satura atjaunošana, projektu sadaļu pilnveidošana

- VASAB sekretariāta pārstāvība pārrobežu sadarbības projektu aktivitātēs

- piedalīšanās VASAB un citu organizāciju sanāksmēs saistībā ar pārrobežu sadarbības projektu sabiedrisko attiecību jautājumiem

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība

- stratēģiskās plānošanas un projektu vadības prasmes

- augsta saskarsmes kultūra, organizatora spējas un laika plānošanas prasmes

- spēja strādāt komandā un atrast risinājumus nestandarta situācijās

- analītiska domāšana un prasme no speciālistu sagatavota materiāla vai pasākuma profesionāļiem sagatavot koncentrētu aprakstu populārā valodā

- teicamas angļu valodas zināšanas

- teicamas rakstības, komunikācijas un prezentācijas prasmes angļu valodā

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- pieredze sabiedrisko attiecību jomā, žurnālistikā vai sociālajos medijos

- pieredze darbā kādā no Eiropas Savienības pārrobežu sadarbības programmas projektiem tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- brīnišķīgus kolēģus

- profesionālas pilnveidošanās iespējas

- interesantu, dinamisku darbu un iespēju apceļot Baltijas jūras reģionu

- labu atalgojumu - mēnešalga bruto 1900 euro pilnai slodzei

- nepilnas slodzes darbu - ap 65 % no pilnas slodzes

Cita informācija:

- vēlamais darba uzsākšanas laiks - 2016. gada maijā

- darbs uz noteiktu laiku - līdz 2018. gada 30. decembrim

- pārbaudes laiks - 3 mēneši

- VASAB darba valoda ir angļu valoda

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz līdz 2016. gada 22. aprīlim plkst. 14.00 Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.

Plašāka informācija par VASAB atrodama mājaslapā www.vasab.org.

Plašāka informācija par NSB CoRe projektu pieejama šeit: https://www.interreg-baltic.eu/fileadmin/user_upload/about_programme/Cooperation_priorities/P3_Transport/R033_North_Sea_Baltic_connector_of_regions.pdf.

Plašāka informācija par Baltic LINes projektu pieejama šeit: https://www.interreg-baltic.eu/fileadmin/user_upload/about_programme/Cooperation_priorities/P2_Natural_resources/R020_Coherent_linear_infrastructures_in_Baltic_maritime_spatial_plans.pdf.


OP 2016/68.AKK3

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Ogres teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (izglītība tiesību zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- veikt struktūrvienības dokumentu pārvaldību

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Ogres TSV - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt Ogres teritoriālajā struktūrvienībā Rīgas ielā 14, Ogrē, LV-5001. Informācija pa tālruni 67244868 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Ogres teritoriālajā struktūrvienībā Rīgas ielā 14, Ogrē, LV- 5001.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2016/68.AKK4

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz Muzeju un resursu vadības departamenta Juridiskās un atbalsta nodaļas personāla speciālista/-es amatu

Prasības pretendentam:

- amatam atbilstoša otrā līmeņa augstākā profesionāla vai akadēmiskā izglītība

- ar personālvadību valsts pārvaldē saistīto ārējo normatīvo aktu pārzināšana

- darba pieredze līdzīgā amatā ne mazāk kā divi gadi

- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā divi gadi

- vēlama pieredze darbinieku novērtēšanas elektroniskās sistēmas NEVIS administrēšanā

- pieredze darbā ar programmas HORIZON personāla moduli vai līdzīgu programmu

- pieredze ar personālu saistīto iekšējo normatīvo aktu un dokumentu (darba līgumu, rīkojumu, amata aprakstu un citu) izstrādē

- labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā un paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (Word, Excel, PowerPoint)

Galvenie pienākumi:

- piedalīties iestādes personāla politikas izstrādes procesā un personāla plānošanā

- organizēt un koordinēt novērtēšanas procesu, analizēt tā rezultātus, administrēt NEVIS

- sagatavot ar personālu saistītus dokumentu projektus un izstrādāt iekšejos normatīvus aktus

- ievadīt informāciju par personālu programmas HORIZON personāla modulī, sagatavot atskaites

- plānot un organizēt darbinieku kvalifikācijas celšanas kursus, seminārus

- uzturēt un kārtot darbinieku personu lietas

- sagatavot darbinieku ikgadējo atvaļinājumu grafiku

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu.

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas.

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Dokumentus lūdzam iesniegt vai sūtīt Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi valentins.kohanovics@vtua.gov.lv.

* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz interviju.


OP 2016/68.AKK5

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lielāko daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Tehnisko preču uzraudzības daļas vecākā/-ās inspektora/-es ierēdņa amatu nepārtikas preču uzraudzības jomā (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Prasības kandidātiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams - inženierzinātņu vai ekonomikas jomā

- praktiskā darba pieredze tirdzniecības un pakalpojumu vai uzraudzības un kontroles jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot dokumentus Patērētāju tiesību aizsardzības centra darbības jomā

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

Vecākā inspektora amata pamatpienākumi:

- pārbaužu veikšana nepārtikas preču tirgus uzraudzības jomā

- komersantu izglītošana

- patērētāju sūdzību /nelaimes gadījumu, kuros iesaistītas nedrošas preces, izskatīšana

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos uzraudzības projektos

- mēnešalgu no 760,00 EUR 9. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2016/68.AKK6

Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Pierīgas reģionālās administrācijas vecākā valsts vides inspektora/-es ierēdņa vietu uz nenoteiktu laiku (pilna darba slodze)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides, dabaszinību vai meža zinātnēs

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar dabas un vides aizsardzību regulējošiem normatīvajiem un tiesību aktiem, kā arī sugu un biotopu atpazīšanas prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību

- augsta atbildības izjūta, prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt komandā

- labas prasmes darbam ar biroja tehniku un MS Office programmatūru

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- svešvalodas zināšanas (vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas)

Galvenie darba pienākumi:

- īpaši aizsargājamo dabas teritoriju, sugu, biotopu, mikroliegumu aizsardzību un izmantošanu regulējošo normatīvo aktu ievērošanas kontrole

- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus dabas aizsardzības jomā

- sabiedrības informēšana un izglītošana dabas aizsardzības jomā

- dalība iestādes rosināto projektu realizācijā

Piedāvājam:

- veselības apdrošināšanas polisi

- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darbadienām atbilstoši amata pienākumu izpildes rezultātiem

- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu

- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību kursus

- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā

- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī

Mēnešalga: līdz 720 euro (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai.

Amats klasificēts 26.3. amatu apakšsaimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā.

Pārbaudes laiks: 3 mēneši.

Biroja adrese: "Meža māja", Ķemeri, Jūrmala, LV-2012.

Pārraugāmās teritorijas atrodas Jelgavas pilsētā un Jelgavas novadā, Ozolnieku, Bauskas, Vecumnieku, Iecavas, Rundāles, Dobeles, Tērvetes un Auces novadā.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa pastu Dabas aizsardzības pārvaldei Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai Dabas aizsardzības pārvaldes Pierīgas reģionālajā administrācijai "Meža mājā", Ķemeros, Jūrmalā, LV-2012, tālr. uzziņām 67730078, 26197314, vai nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv līdz 29.04.2016.


OP 2016/68.AKK7

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Starptautiskās sadarbības un Eiropas Savienības politikas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (divas amata vietas) uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- piedalīties politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē saistībā ar Latvijas dalību Eiropas Savienībā, īpaši sabiedrības integrācijas un audiovizuālās politikas jomās/kultūras un mantojuma jomās, kā arī sagatavot atzinumus par tiem

- apzināt, apkopot, analizēt un izvērtēt informāciju par ES politiku sabiedrības integrācijas un audiovizuālā jomā/kultūras un mantojuma jomās; sagatavot pārskatus un sniegt priekšlikumus turpmākai rīcībai

- izstrādāt, saskaņot un virzīt saskaņošanai Latvijas nacionālās nostājas un instrukcijas par ES jautājumiem, īpaši sabiedrības integrācijas un audiovizuālās politikas jomās/kultūras un mantojuma jomās, un Nodaļas vadītāja uzdevumā pārstāvēt tās ES Padomes darba grupu sanāksmēs

- izskatīt citu ministriju sagatavotās Latvijas nacionālās nostājas un instrukcijas, par kurām Kultūras ministrija ir līdzatbildīga vai kuri skar Ministrijas kompetences jomas vai intereses, nodrošināt to saskaņošanu un izstrādāt Ministrijas viedokli par tām

- nodrošināt saziņu, organizēt un piedalīties tikšanās ar ES institūcijām, starptautisko organizāciju, citu institūciju un ārvalstu pārstāvjiem saskaņā ar amata mērķi

- apzināt, apkopot un izplatīt ministrijā un tās padotības iestādēs Nodaļai pieejamo informāciju par ES politikas jautājumiem, īpaši sabiedrības integrācijas un audiovizuālās politikas jomās/kultūras un mantojuma jomās, kā arī sagatavot informāciju Ministrijas mājaslapai par nodaļas kompetences jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augtākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs

- viena gada darba pieredze darbā ar Eiropas Savienības politikas jautājumiem

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- padziļinātas zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (šī konkursa izpratnē vismaz B2 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs), kā arī vēlamas franču valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- vēlama pieredze kultūras un ārējās politikas jomā

- vēlama pieredze audiovizuālās un integrācijas politikas jomā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Amatam noteikta 36. saime "Politikas plānošana", II līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 751 līdz 1071 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem 15 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 15 dienas pēc paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi pasts@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Starptautiskās sadarbības un Eiropas Savienības politikas nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu":

- motivēta pieteikuma vēstule

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Viate), (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds)

- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv)

Tālrunis uzziņām 67330207.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/68.AKR1

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde informē, ka konkursa kārtībā Piesārņojuma kontroles daļas vecākās inspektores ierēdnes amatā 2016.gada 1.aprīlī iecelta ANNA MALAHOVA.


OP 2016/68.AKR2

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde informē, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 9.martā izsludinātais konkurss uz vakanto Resursu kontroles daļas vecākā inspektora amatu beidzies bez rezultāta.


OP 2016/68.AKR3

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Akcīzes preču aprites daļas Datu analīzes nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 01.04.2016. konkursa kārtībā ir iecelta INGA SIRIJA.


OP 2016/68.AKR4

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Rīgas nodokļu maksātāju lietu daļas Informācijas sagatavošanas nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 04.04.2016. konkursa kārtībā ir iecelta ZANE PRIEDULE.


OP 2016/68.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu kontroles pārvaldes Pakalpojumu un tirdzniecības vietu pārbaužu daļas Pakalpojumu un tirdzniecības vietu otrās pārbaužu nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz noteiktu laiku no 04.04.2016. konkursa kārtībā ir iecelta ARITA ČIPA.


OP 2016/68.AKR6

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Datu ticamības novērtējuma metodikas un uzraudzības daļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz noteiktu laiku no 04.04.2016. konkursa kārtībā ir iecelta LINDA REISTERE.


OP 2016/68.AKR7

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas pārvaldes Rīgas muitas kontroles punktu daļas Muitas kontroles punktu vecākā muitas uzrauga amatā uz nenoteiktu laiku no 04.04.2016. konkursa kārtībā ir iecelts JEVĢĒNIJS VISTIŅŠ.


OP 2016/68.AKR8

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Finanšu policijas pārvaldes Atbalsta daļas Tehniskā atbalsta nodaļas galvenā speciālista amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2016/68.AKR9

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Finanšu policijas pārvaldes Atbalsta daļas Speciālo uzdevumu nodaļas galvenā speciālista amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2016/68.AKR10

Kultūras ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Radošo industriju nodaļas vecākās referentes amatā no 2016. gada 29. marta uz noteiktu laiku iecelta GUNTA MIHELOVIČA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)