Laidiens: 06.04.2016., Nr. 66

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/66.AKK1

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Zemgales virsmežniecības Bauskas nodaļas Ceraukstes apgaitas mežziņa/-es ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 590,00 EUR (bruto alga),

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).


OP 2016/66.AKK2

BALTIJAS STARPTAUTISKĀ AKADĒMIJA izsludina konkursu uz vakantajām vietām:

- viena profesora vieta zinātnes nozarē - ekonomika, apakšnozare - grāmatvedības un uzskaites teorija

- viena asociētā profesora vieta zinātnes nozarē - psiholoģija

- viena profesora vieta nozarē - psiholoģija, apakšnozare - sociālā psiholoģija

Pretendentiem viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz rektoram adresēts pieteikums, diploma kopija par augstāko izglītību, dokumentu noraksti, kas apliecina zinātniskā vai akadēmiskā grāda piešķiršanu, pēdējo sešu gadu zinātnisko publikāciju saraksts, dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze.

Dokumenti iesniedzami darbadienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Rīgā, Lomonosova ielā 4, 404. kabinetā. Papildinformācija pa tālr. 67100540.


OP 2016/66.AKK3

Saulkrastu novada dome (reģistrācijas numurs 90000068680) aicina darbā EKONOMISTU/-I uz noteiktu laiku ar nepilnu darba laiku (līdz 2018. gada 31. martam)

Amata mērķis: izvērtēt ekosistēmu pakalpojumu novērtēšanas pieejas ekonomisko pienesumu pašvaldībā saskaņā ar LIFE+ programmas projektā "Ekosistēmu un to sniegto pakalpojumu novērtējuma pieejas pielietojums dabas daudzveidības aizsardzībā un pārvaldībā" (Nr. LIFE 13ENV/LV/000839) (turpmāk - Projekts) ietvertajiem nosacījumiem, vērtējot gan tiešo pienesumu (kas sagaidāms no Projekta rīcību sekmīgas ieviešanas), gan nākotnes pienesumu, plānojot teritorijas attīstības dokumentu pārskatīšanu.

Galvenie pienākumi:

- piedalīties ekosistēmu un to sniegto pakalpojumu ekonomiskā novērtēšanā Projekta pilotteritorijā

- izstrādāt zaļo uzņēmēju darbības tīkla attīstības scenārijus un to ietekmes uz ekosistēmu pakalpojumu veidiem (vides, ekonomiskos, kultūras); izvērtēt un analizēt attīstības scenāriju sociālekonomisko pienesumu Saulkrastu pilotteritorijā

- iekļaut scenāriju izvērtēšanas rezultātus pašvaldības attīstības plānošanas dokumentos

- piedalīties risku apzināšanas un novēršanas stratēģijas izstrādē dabas aizsardzības statusa un ekosistēmu vērtību saglabāšanai

Prasības pretendentam:

- 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiskā augstākā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā

- finanšu un budžeta jomas normatīvo aktu pārzināšana un prasmes to piemērošanā

- prasme lietot savas zināšanas ekonomisko un finanšu aprēķinu veikšanā, dokumentu, faktu un informācijas analīzē

- prasme amata pienākumu veikšanai izmantot datortehniku un citu biroja tehniku

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja organizēt darbu patstāvīgi

- labas angļu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- dinamisku, atbildīgu darbu

- profesionālu kolēģu atbalstu ikdienas darbā

- iespējas strādāt saliedētā un mērķtiecīgā komandā

- atalgojumu bruto 6,47 euro/stundā

- veselības apdrošināšanu

Pieteikumu un CV ar norādi " Ekonomists" līdz 2016. gada 15. aprīlim sūtīt uz e-pasta adresi dome@saulkrasti.lv vai pa pastu, adrese: Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu novads, LV-2160, vai iesniegt personīgi Saulkrastu novada domes Klientu apkalpošanas centrā domes darba laikā.

Precīzāku informāciju par vakanci sniegs Attīstības un plānošanas nodaļas vadītāja Solveiga Tiļuga, tālrunis 67142515, mob. tālrunis 28322033.


OP 2016/66.AKK4

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Agroķīmijas departamenta Augšņu agroķīmiskās izpētes daļas eksperts/-e (kartogrāfs)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība ģeogrāfijā, vides zinātnēs vai lauksaimniecībā

- prasme strādāt ar kartēm (augšņu -; ortofoto -) un veikt ģeotelpisko datu apstrādi un karšu sagatavošanu

- precizitāte un atbildības izjūta

- komunikācijas prasmes

- autovadītāja apliecība un auto vadīšanas iemaņas

- vēlamas angļu valodas zināšanas

Galvenie darba uzdevumi:

- augšņu agroķīmiskās izpētes lauka darbu plānu projektu izstrāde

- sadarbība ar klientiem augšņu agroķīmiskās izpētes darbu plānošanas un izpildes procesā

- augsnes paraugu ņemšana objektos, t. sk. izmantojot GPS

- lauku darbu dokumentācijas (veidlapu) aizpildīšana

- augšņu agroķīmiskās izpētes karšu un lietu sagatavošana, pamatojoties uz laboratorijas analīžu datiem

- pārskatu sagatavošana par augšņu agroķīmiskās izpētes rezultātiem

- darbs ar dažādām datubāzēm

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Personāla daļā Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi personals@vaad.gov.lv 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2016/66.AKK5

Valsts reģionālās attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Informācijas sistēmu atbalsta departamenta Infrastruktūras nodaļas SISTĒMU ADMINISTRATORA/-ES amatu (viena darbinieka amata (19.3. saime, IIIA līmenis, 10. mēnešalgu grupa) vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt VRAA informācijas sistēmu, t.sk. "Valsts informācijas sistēmu darbam ar ES dokumentiem" (turpmāk - IS) un to IT infrastruktūras funkcionēšanu

- nodrošināt Vienotā datortīkla darbam ar Eiropas Savienības dokumentiem un dokumentiem līdz drošības pakāpei 'dienesta vajadzībām' (ieskaitot) (turpmāk - VD), tehniskās infrastruktūras darbību, vienotā datortīkla pakāpes, tehniskās sastāvdaļas un to savstarpējās saskarnes; informācijas plūsmas, to filtrēšanas un ierobežošanas nosacījumus

- saskaņā ar organizācijas praksi pārvaldīt un administrēt IS un VD infrastruktūras tehnisko darbību, nodrošinot tās funkcionālo, drošības un pieejamības mērķu izpildi

- nodrošināt IS datu rezerves kopēšanu un darbības atjaunošanu, veikt IS nepārtrauktas darbības un atjaunošanas plānu izstrādi un uzturēšanu

- patstāvīgi realizēt IS attīstības projektu uzdevumus

- konsultēt IS attīstības projektu komandas un IS lietotājus

Prasības:

- augstākā izglītība vai vecāko kursu students datorzinātnēs

- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem

- amatam atbilstošas zināšanas un/vai darba pieredze par serveru, disku masīvu, datortīklu un ugunsmūru izveidi un to uzturēšanu

- atbilstība likuma Par valsts noslēpumu 9. panta prasībām

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

Par priekšrocībām tiks uzskatītas:

- darba pieredze Microsoft Windows bāzētas infrastruktūras un Windows Server (Active directory) administrēšanā

- zināšanas un/vai pieredze darbā ar darbstaciju virtualizācijas platformām

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- stabilu atalgojumu (894,00 euro 1. kategorija, 1000,00 euro 2. kategorija, 1028,00 euro 3. kategorija) un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2016. gada 15. aprīlim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Elizabetes ielā 19, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 29366523 vai 28347888.


OP 2016/66.AKK6

Nodarbinātības valsts aģentūra precizē "Latvijas Vēstnesī" 2016. gada 4. aprīlī (Nr. 64 (5636)) publicēto paziņojumu par vakanto Nodarbinātības valsts aģentūras Jelgavas reģionālās filiāles nodarbinātības aģenta amatu:

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.


OP 2016/66.AKK7

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sociālās iekļaušanas un sociālā darba politikas departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- darba pieredze tiešās valsts pārvaldes iestādē

- darba pieredze sadarbībā ar Eiropas Savienības institūcijām, vēlams sociālās politikas jautājumos

- darba pieredze sociālās politikas izstrādāšanā, īstenošanā, novērtēšanā

- prasme veikt statistikas datu apstrādi un analīzi

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par sociālās drošības jomu regulējošajiem Latvijas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem, kā arī citiem starptautiskiem tiesību aktiem minētajā jomā

- vēlama darba pieredze pētījumu īstenošanā

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku

Darba pienākumi:

- sniegt priekšlikumus un izstrādāt attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus, ziņojumus un atskaites sociālās iekļaušanas politikas jomā

- piedalīties citu valsts pārvaldes iestāžu gatavoto attīstības plānošanas dokumentu, tiesību aktu un citu dokumentu projektu izstrādē Departamenta kompetences jautājumos

- veikt nabadzības un sociālās atstumtības situācijas raksturojošo rādītāju apkopošanu un analīzi izmantošanai nacionālo attīstības plānošanas dokumentu, Eiropas Savienības un starptautisko ziņojumu izstrādei

- veikt padziļinātu situācijas analīzi par sociālās atstumtības tendencēm, cēloņsakarībām, citu nozaru politiku un iniciatīvu ietekmi uz sociālo iekļaušanu

- piedalīties sociālās atstumtības riskam pakļauto grupu identificēšanā, uzskaitē, kvalitatīvo un kvantitatīvo indikatoru noteikšanā

- sagatavot informāciju par Latvijai saistošo Eiropas Savienības un starptautisko dokumentu īstenošanu sociālās iekļaušanas jomā

- plānot un organizēt Sociālās iekļaušanas politikas koordinācijas komitejas (turpmāk - SIPKK) darbu

- pārstāvēt Latvijas Republikas intereses Eiropas Savienības un starptautisko institūciju darba grupās un ekspertu komitejās sociālās iekļaušanas jautājumos

- piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu pamatojošo politikas dokumentu plānošanā, programmu izstrādē un ieviešanā amata kompetences ietvaros

- veikt amata aprakstā paredzēto pienākumu izpildi, atbilstoši Vienošanās par Eiropas Savienības fonda projekta Nr. 9.2.1.2/15/I/001 "Iekļaujoša darba tirgus un nabadzības risku pētījumi un monitorings" (turpmāk - Projekts) nosacījumiem:

- koordinēt Projekta atbalstāmo darbību atbilstību sociālās iekļaušanas politikas nostādnēm un citiem plānošanas dokumentiem

- organizēt pētījumu rezultātu/nodevumu novērtēšanu un atbilstību līgumā noteiktajā prasībām, sniedz komentārus, sagatavo vērtējumu par pētījumu kvalitāti

- sniegt atbalstu Projekta vadītājam Projekta darbību īstenošanā, tajā skaitā semināru saturiskajā sagatavošanā, sanāksmju ar dažādu iesaistīto institūciju pārstāvjiem organizēšanā u.c.

- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskām organizācijām, juridiskām un fiziskām personām sociālās iekļaušanas jautājumu risināšanā

- veikt sabiedrības informēšanu par amata kompetencē esošajiem jautājumiem

- pildīt citus ministrijas vadības un Departamenta vadības uzdotos uzdevumus amata kompetences ietvaros

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021585.


OP 2016/66.AKK8

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sociālās iekļaušanas un sociālā darba politikas departamenta vecākais/-ā referents/-e (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- prasme veikt statistikas datu apstrādi un analīzi

- labas angļu valodas zināšanas

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes darbā

- vēlama darba pieredze darbā ar sociālās iekļaušanas un invaliditātes politikas jautājumiem

- vēlama darba pieredze darbā ar sociālās politikas jautājumiem

Darba pienākumi:

- izstrādāt attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus sociālās iekļaušanas politikas un personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un tiesību jomā

- sniegt atzinumus par valsts un pašvaldību institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektiem, izvērtējot tos no sociālās iekļaušanas politikas un personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un tiesību aspekta

- sniegt priekšlikumus valsts politikas veidošanai un attīstībai un tiesību aktu pilnveidošanai sociālās iekļaušanas politikas un personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un tiesību jomā

- sagatavot ministrijas rīkojumu un iekšējo normatīvo aktu projektus sociālās iekļaušanas politikas un personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un tiesību jomā

- veikt sociālās iekļaušanas un personu ar invaliditāti situāciju raksturojošo rādītāju apkopošanu un analīzi izmantošanai nacionālajos attīstības plānošanas dokumentos

- analizēt citu nozaru politiku un iniciatīvu ietekmi uz sociālās iekļaušanu, tai skaitā personu ar invaliditāti situāciju

- sagatavot informāciju pēc Eiropas Savienības un citu starptautisku institūciju (OECD, PB) pieprasījuma iekļaušanai ziņojumos, pētījumos, apsekojumos, aptaujās u.c.

- veikt ES institūciju sagatavoto ES tiesību aktu tulkojumu izvērtēšanu personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un tiesību jomā un sagatavot priekšlikumus kļūdu labojumiem

- piedalīties Latvijas nostājas sagatavošanā (Latvijas Republikas nacionālās pozīcijas, instrukcijas, informatīvie ziņojumi uz neformālajām Ministru padomes sanāksmēm) par Eiropas Savienības institūcijās izskatāmajiem jautājumiem sociālās iekļaušanas un invaliditātes vienlīdzīgu iespēju un tiesību jomā

- koordinēt statistiskās informācijas uzkrāšanu un regulāru aktualizāciju sociālās iekļaušanas un personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un tiesību jomā

- piedalīties apspriedēs, komisijās un darba grupās amata kompetencē esošo jautājumu risināšanai

- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskām organizācijām, juridiskām un fiziskām personām sociālās iekļaušanas politikas un personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un tiesību jautājumu risināšanā

- veikt sabiedrības informēšanu par amata kompetencē esošajiem jautājumiem

- pildīt citus ministrijas vadības un Departamenta vadības uzdotos uzdevumus amata kompetences ietvaros

- veikt darbības ar dokumentiem, nodrošinot to identificēšanu, sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu Departamenta kompetences jomās

- nodrošināt Departamenta lietvedībā esošo dokumentu sagatavošanu nodošanai ministrijas arhīvā

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021585.


OP 2016/66.AKK9

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sociālās iekļaušanas un sociālā darba politikas departamenta vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā

- zināšanas par attīstības plānošanas dokumentiem un normatīvajiem aktiem sociālā darba, sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu jomās

- darba pieredze sociālā darba jomā

- vēlama darba pieredze tiešās valsts pārvaldes vai pašvaldības pārvaldes iestādē

- vēlama darba pieredze pašvaldībā sociālā darba vai sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu jomā

- angļu valodas zināšanas

- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku

- vēlama darba pieredze sociālās politikas izstrādē, pārraudzībā un novērtēšanā

Darba pienākumi:

- izstrādāt attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus sociālā darba un sociālās palīdzības politikas jomās

- sniegt priekšlikumus valsts politikas veidošanai un attīstībai un tiesību aktu pilnveidošanai sociālā darba un sociālās palīdzības jomā un novērtēt šīs politikas attīstību un īstenošanu

- sniegt atzinumus par valsts un pašvaldību institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektiem, izvērtējot tos no sociālā darba un sociālās palīdzības aspekta

- izstrādāt pašvaldību sociālo dienestu un sociālo pakalpojumu sniedzēju valsts statistikas pārskatu veidlapas

- konsultēt valsts un pašvaldību institūcijas, nevalstiskās organizācijas, kā arī fiziskas, juridiskas personas un šādu personu apvienības sociālā darba, sociālās palīdzības jautājumos

- pildīt Sociālā darba speciālistu sadarbības padomes sekretāra funkcijas

- koordinēt un nodrošināt informācijas par sociālo darbu un sociālo palīdzību publicēšanu un aktualizēšanu Ministrijas interneta mājaslapā

- sniegt atbildes uz Ministrijā saņemtajiem iesniegumiem sociālā darba un sociālās palīdzības politikas jautājumos

- piedalīties apspriedēs, komisijās un darba grupās amata kompetencē esošo jautājumu risināšanai

- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskām organizācijām, juridiskām un fiziskām personām sociālās palīdzības un sociālā darba jautājumu risināšanā

- informēt sabiedrību par amata kompetencē esošajiem jautājumiem

- pildīt citus Ministrijas vadības un Departamenta vadības dotos uzdevumus amata kompetences ietvaros

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021585.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)