Laidiens: 05.04.2016., Nr. 65

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/65.AKK1

Valsts valodas centrs (reģ. Nr. 90000463460) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas aizsargā valsts valodas lietotāju tiesības un intereses, sekmē valodas kultūrvides sakārtošanu un veicina latviešu valodas funkcionēšanu.

Valsts valodas centrs aicina pievienoties enerģisku un atbildīgu Valodas kontroles reģionālās nodaļas VECĀKO INSPEKTORU/-I Daugavpils reģionā (ierēdņa amats - 1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Ja tev patīk darbs ar likuma normām un to piemērošanu praksē, kā arī tu labprāt strādā ar cilvēkiem, piesakies un kļūsti par daļu no Valsts valodas centra komandas!

Mēs sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību tiesību zinātnē vai darba pieredzi vismaz 1 gadu normatīvo aktu piemērošanā vai ievērošanas uzraudzībā

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standarta programmas, interneta pārlūkprogrammas) un biroja tehniku

- spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus, analītiski spriest, skaidri argumentēt savu viedokli

- labas komunikācijas un laika plānošanas prasmes

- B autovadītāja apliecība (vēlams)

Galvenie pienākumi būs:

- attiecīgajā reģionā īstenot valsts valodas lietojuma uzraudzību atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus

- konsultēt privātpersonas un iestādes valsts valodas lietošanas jautājumos

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu no 650 EUR (pārbaudes laikā) līdz 690 EUR pirms nodokļu nomaksas

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc pārbaudes laika)

- dažādus labumus atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- lielākoties darbu ārpus biroja

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa.

Gaidīsim tavu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, aizpildītu iesnieguma formu un aptaujas anketu, kura pieejama mājaslapā www.vvc.gov.lv → Par VVC → Vakances.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.

Pieteikumi jāiesniedz līdz 2016. gada 25. aprīlim jeb 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts valodas centrā Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pasta adresi personals@vvc.gov.lv ar norādi "Vecākais inspektors Daugavpilī". Tālrunis uzziņām 67334638.


OP 2016/65.AKK2

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - galvenais/-ā eksperts/-e (dokumentu pārvaldības jomā)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība, kas papildināta ar profesionālām zināšanām

- atbilstoša darba pieredze

- izpratne un zināšanas par dokumentu pārvaldību, dokumentu lietvedību un to procesiem

- izpratne un zināšanas par informācijas sistēmu procesiem (no lietotāja puses)

- interese un vēlme iedziļināties un darboties dokumentu pārvaldības jomā (gan papīra dokumentu, gan e-dokumentu organizācija)

- spēja uzturēt un pilnveidot dokumentu pārvaldības sistēmu

- spēja analītiski domāt, paust viedokli, pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi:

- iestādes dokumentu pārvaldības sistēmas metodiska vadība un pilnveidošana

- darbs ar dokumentu informācijas sistēmām

- dienesta darbinieku apmācīšana par dokumentu pārvaldības un dokumentu sistēmu jautājumiem

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Personāla daļā Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219 vai nosūtāmi uz e-pasta adresi personals@vaad.gov.lv 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2016/65.AKK3

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - Aizsardzības politikas departamenta Organizācijas nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku - ierēdņa prombūtnes laiku)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams sociālajās vai humanitārajās zinātnēs

- darba pieredze organizatoriskā darbā, vizīšu vai pasākumu sagatavošanā

- vismaz divu svešvalodu zināšanas (viena no tām - labas angļu valodas zināšanas; pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests - kritērijs ne mazāk kā 70 punkti)

- pieredze dokumentu sagatavošanā

- spēja operatīvi darboties paaugstināta stresa situācijā, augsta atbildības izjūta, spēja strādāt komandā

- labas datorprogrammu lietotājprasmes

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt, koordinēt un realizēt ārvalstu pārstāvju vizītes Latvijas Republikā

- piedalīties nodaļas organizēto iekšzemes pasākumu un ceremoniju koordinēšanā un realizācijā

- nodrošināt ministra un valsts sekretāra protokola korespondenci

- sagatavot un nodrošināt Aizsardzības ministrijas organizētās starptautiskās konferences, seminārus un kongresus

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jāsūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas pieejamas ministrijas mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2016/65.AKK4

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Audita un inspekcijas departamenta Audita nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likumam "Par valsts noslēpumu"

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnes, informācijas tehnoloģiju vai ekonomikas jomā

- izpratne par grāmatvedības, administratīvā procesa, IT pārvaldības pamatprincipiem

- angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (padziļinātas zināšanas darbā ar Microsoft Excel)

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- spēja veikt analītisku darbu un strādāt patstāvīgi

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jāsūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejamas ministrijas mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2016/65.AKK5

Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Kontroles daļas Resursu kontroles sektora vadītājs/-a

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē, jūrniecībā, bioloģijā vai vides zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā pieredze specialitātē (pieredze jūrniecībā un vides aizsardzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- prasme vadīt mazu kolektīvu un koordinēt tā darbu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba pienākumu pildīšanai, kuri saistīti ar jūras vides aizsardzības un zivju resursu aizsardzības kontroli neatkarīgi no valstiskās piederības, informācijas sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos, dalību starptautiskajās sanāksmēs utt.

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- prasme izmantot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- zināšanas un pieredze saimnieciskā un tehniskā nodrošinājuma koordinācijā

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- laba fiziskā sagatavotība

- B kategorijas autovadītāja apliecība (mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību)

Galvenie amata pienākumi:

- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus

- vadīt Kontroles daļas Resursu kontroles sektora darbu

- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli jūras vides aizsardzības un iekšējo ūdeņu zivju resursu aizsardzības jomā

Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes III līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 600 līdz 800 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi L. Paegles ielā 13, Valmierā, sūtīt uz e-pasta adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv vai pa pastu uz adresi L. Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr. uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.

Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.


OP 2016/65.AKK6

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Austrumlatgales virsmežniecības Rēzeknes nodaļas Verēmu apgaitas mežziņa/-es ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem:

- nozarei atbilstoša augstākā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 590,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67220027).


OP 2016/65.AKK7

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) atkārtoti izsludina konkursu uz vakanto Austrumlatgales virsmežniecības Ludzas nodaļas Pildas apgaitas mežziņa/-es ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem:

- nozarei atbilstoša augstākā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 590,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67220027).


OP 2016/65.AKK8

Valsts sporta medicīnas centrs (www.vsmc.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - Antidopinga nodaļas vadītājs/-a (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- sniegt valsts pārvaldes institūcijām informatīvu atbalstu antidopinga politikas īstenošanā

- atbilstoši Sporta likumam un veselības aprūpi regulējošajiem normatīvajiem aktiem, kā arī Starptautiskās konvencijas pret dopingu sportā, Eiropas Padomes Antidopinga konvencijas Nr. 135 un Pasaules Antidopinga kodeksa noteikumiem nodrošināt antidopinga programmas ieviešanu

- apzināt dopinga lietošanas un ar dopinga lietošanu saistītās problēmas sabiedrībā un izstrādāt priekšlikumus dopinga vielu aprites ierobežošanai un kontrolei ārpus sporta jomas;

- veicināt un uzturēt starpnozaru un starpvalstu sadarbību antidopinga pasākumu īstenošanā

- organizēt un veikt sportistu dopinga kontroles Ministru kabineta noteiktajā kārtībā

- nodrošināt Veselības ministrijas Antidopinga komitejas sekretariāta darbību

- nodrošināt Terapeitiskās lietošanas komisijas sekretariāta darbību

- veikt informatīvus, izglītojošus un pētnieciskus pasākumus antidopinga jomā

- apkopot un analizēt datus, kas saistīti ar dopinga kontroles procesu

- nodrošināt Latvijas interešu pārstāvniecību starptautiskajās organizācijās antidopinga jomā - Eiropas Padomē, UNESCO, Starptautiskajā Olimpiskajā komitejā, iNADO, Pasaules Antidopinga aģentūrā un citās organizācijās

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība (medicīnā vai sporta pedagoģijā)

- vismaz 5 gadu pieredze valsts pārvaldē administratīvajā darbā

- vismaz 5 gadu pieredze antidopinga jomā

- pieredze vadītāja amatā valsts pārvaldē

- pieredze Eiropas Savienības un citu ārvalstu projektu organizēšanā

- pieredze publisko iepirkumu komisijas darbā

- labas iemaņas ar datoru, programmu Word, Excel, Power Point, Elektronisko dokumentu informatīvo sistēmu (Eldis)

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī

- autovadītāja apliecība (B kategorija)

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē un veselības aprūpes jomā

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pretendentus aicinām pieteikties līdz 2016. gada 20. aprīlim.

Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām - 1) motivēta pieteikuma vēstule; 2) CV; 3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas - jānosūta vai jāiesniedz Valsts sporta medicīnas centrā Raiņa bulvārī 27, Rīgā, LV-1050 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20.04.2016.), vai jāsūta uz e-pasta adresi vsmc@vsmc.gov.lv ar norādi "Pieteikums uz Antidopinga nodaļas vadītāja amatu". Papildu informācija pa tālruni 67227306. Ar otrās kārtas pretendentiem sazināsimies nedēļas laikā no pieteikšanās termiņa beigām.


OP 2016/65.AKK9

Valsts sporta medicīnas centrs (www.vsmc.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - Sporta medicīnas departamenta direktors/-e - Ārstniecības nodaļas vadītājs/-a - uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- sniegt informatīvu atbalstu valsts pārvaldes institūcijām iedzīvotāju fiziskās veselības aprūpes un sporta politikas īstenošanā

- nodrošināt veselības aprūpi un rehabilitāciju sportistiem un bērniem ar paaugstinātu fizisko slodzi

- sniegt privātpersonām fiziskās veselības aprūpes un rehabilitācijas pakalpojumus

- piedalīties ārstniecības personu, izglītības un citu nozaru speciālistu, kā arī studentu un rezidentu apmācībā un kvalifikācijas celšanā sporta medicīnas un iedzīvotāju fiziskās veselības jautājumos

- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, fiziskajām un juridiskajām personām un starptautiskajām institūcijām sporta medicīnas jautājumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība medicīnā

- reģistrācija Ārstniecības personu reģistrā

- sertifikāts ārsta pamatspecialitātē

- vismaz 5 gadu pieredze valsts vai pašvaldības iestādēs

- vismaz 5 gadu pieredze sporta medicīnas jomā

- vismaz 1 gada pieredze vadītāja amatā valsts pārvaldē

- pieredze publisko iepirkumu komisijas darbā medicīnas jomā

- sertifikāts vismaz Elektrokardiogrāfijas metodē

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

- labas iemaņas darbā ar datoru, Word, Excel, Power Point programmatūru, Elektronisko dokumentu informatīvo sistēmu (Eldis)

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē un veselības aprūpes jomā

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pretendentus aicinām pieteikties līdz 2016. gada 20. aprīlim.

Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām - 1) motivēta pieteikuma vēstule, 2) CV, 3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas - jānosūta vai jāiesniedz Valsts sporta medicīnas centrā Raiņa bulvārī 27, Rīgā, LV-1050 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20.04.2016.), vai jānosūta uz e-pasta adresi vsmc@vsmc.gov.lv ar norādi "Pieteikums uz Sporta medicīnas departamenta direktora - Ārstniecības nodaļas vadītāja - amatu". Papildu informācija pa tālruni 67227306. Ar otrās kārtas pretendentiem sazināsimies nedēļas laikā no pieteikšanās termiņa beigām.


OP 2016/65.AKK10

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Eiropas fondu pēcuzraudzības departamenta vadošā/-ās eksperta/-es ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- kontrolēt (uzraudzīt pēc atbalsta izmaksas) Eiropas Savienības (turpmāk - ES) fondu projektus atbilstoši normatīvajiem aktiem un civiltiesiskajam līgumam/vienošanās par projekta īstenošanu

- pieprasīt no ES fondu finansējuma saņēmējiem informāciju, kas nepieciešama ES fondu projektu pēcuzraudzības nodrošināšanai

- atbilstoši normatīvajiem aktiem pārbaudīt ES fondu projektus to īstenošanas vietās, pieņemt lēmumus un nepieciešamības gadījumos sagatavot ziņojumus par pārbaudes rezultātiem, aizpildot pārbaudes lapas pēc pēdējā atbalsta finansējuma maksājuma veikšanas ES fonda finansējuma saņēmējam

- atkārtoti pārbaudīt ES fondu projektus to īstenošanas vietās, ja iepriekšējā pārbaudē konstatētas atkāpes no civiltiesiskā līguma/vienošanās par projekta īstenošanu un normatīvo aktu prasībām, pieņemt lēmumus un nepieciešamības gadījumos sagatavot ziņojumus par pārbaudes rezultātiem, aizpildot pārbaudes lapas

- pārbaudīt un apstiprināt EFPD ierēdņu veikto pārbaužu rezultātus, sagatavotos ziņojumus, sarakstes dokumentus

- noteikt ES fondu finansējuma saņēmējam darbības, lai novērstu atkāpes no projektu īstenošanas nosacījumiem pēcuzraudzības periodā, un termiņu, kādā tās veicamas

- saskaņā ar noteikto kārtību un funkciju sadalījumu, sagatavot ziņojumus un sarakstes dokumentu projektus ar ES fondu finansējuma saņēmējiem un LIAA struktūrvienībām

- izvērtēt ES fondu finansējuma saņēmēju ierosinātos līguma grozījumus, sagatavot vēstules par izvērtējuma rezultātiem un apstiprināto līguma grozījumu projektus. Sagatavot līguma grozījumus par izmaiņām ES fonda finansējuma saņēmēja kontaktinformācijā un veikt līgumu grozījumu ievadi VAPIS

- konsultēt ES fondu finansējuma saņēmējus atbilstoši amata kompetencei

- aktualizēt ES fondu projektu pārbaužu plānu atbilstoši līgumu/vienošanās par projekta īstenošanu grozījumiem un finansējuma saņēmēju iesniegtajai informācijai

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadības zinībās, tiesību zinātnēs vai inženierzinātnēs) vai augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- pieredze dokumentu izstrādāšanā, noformēšanā un lietvedībā

- vēlama pieredze biznesa projektu analizēšanā un to īstenošanas kontrolē, grāmatvedībā un darbā valsts pārvaldē departamenta kompetences jomā

- labas zināšanas par ES fondiem

- zināšanas un prasmes pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- svešvalodu (angļu un krievu valodas) zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- prezentāciju gatavošanas un prezentēšanas prasme

- komunikabilitāte, precizitāte un augsta atbildības izjūta

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus un darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, 508. telpā, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "EFPD vadošais eksperts".

Amats klasificēts 44. amata saimes IIIA līmenī (11. mēnešalgu grupa). Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālrunis uzziņām 67039407.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/65.AKR1

Valsts valodas centrs paziņo, ka izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 2. februārī izsludinātais konkurss uz vakanto ierēdņa amata vietu - Valodas kontroles reģionālās nodaļas vecākais inspektors Daugavpils reģionā - noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/65.AKR2

Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Elektronisko iepirkumu departamenta iepirkumu speciālista amatā no 2016. gada 4. aprīļa uz nenoteiktu laiku iecelts ARMANDS IGAUNIS.


OP 2016/65.AKR3

Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka konkursa kārtībā Kontroles departamenta vecākā referenta ierēdņa amata vietā uz noteiktu laiku no 2016. gada 4. aprīļa iecelts PAULS KRŪMIŅŠ.


OP 2016/65.AKR4

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas daļas vecākā referenta ierēdņa amatā (uz noteiktu laiku) 04.04.2016. iecelts ARNIS KALNIŅŠ.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)