Laidiens: 04.04.2016., Nr. 64

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/64.AKK1

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes politikas departamenta Valsts pārvaldes cilvēkresursu nodaļas projekta vadītāja darbinieka amatu uz projekta "Valsts pārvaldes cilvēkresursu vadības informācijas sistēma" īstenošanas laiku

Galvenie pienākumi:

- organizēt projekta detalizētā apraksta (koncepcijas) un projekta pieteikuma izstrādi vienotas cilvēkresursu vadības informācijas sistēmas ieviešanai valsts pārvaldē

- koordinēt un vadīt projekta "Valsts pārvaldes cilvēkresursu vadības informācijas sistēma" izstrādi un ieviešanu

- nodrošināt projekta atskaišu (saturisko un finanšu) savlaicīgu sagatavošanu un iesniegšanu atbilstoši Eiropas Savienības līdzfinansēto projektu normatīvo aktu prasībām

Pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība projektu vadības, informācijas tehnoloģiju vai cilvēkresursu vadības jomā

- vismaz trīs gadu pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu vadīšanā

- vēlama pieredze Eiropas Savienības līdzfinansēto projektu pārvaldībā

- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu organizēšanā

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūves pamatprincipiem un cilvēkresursu politiku valsts pārvaldē

- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē projekta "Valsts pārvaldes cilvēkresursu vadības informācijas sistēma" īstenošanas laikā (līdz 31.12.2018.)

- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 2016. gada 13. aprīlim sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv, tālrunis uzziņām 67082844.


OP 2016/64.AKK2

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Audita departamenta informācijas sistēmu auditora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas sistēmās vai datorzinātnē

- vēlama pieredze auditā vai IT specialitātē ilgāka par gadu

- vismaz divu gadu pieredze informācijas sistēmu vai tehnoloģiju procesu analīzē un zināšanas informāciju tehnoloģiju jomā

- zināšanas par LVS ISO/IEC 27000:2009 "Informācijas tehnoloģija. Drošības paņēmieni. Informācijas drošības pārvaldības sistēmas. Pārskats un vārdnīca" un Iekšējā audita profesionālās prakses starptautiskajiem standartiem

- ar amata pienākumiem saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- labas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 15. saimes "Iekšējais audits" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2016/64.AKK3

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Resursu vadības departamenta Finanšu un grāmatvedības daļas GRĀMATVEDIS/-E (darbavieta Rīgā, Peldu ielā 30), amats klasificēts 14. saimē, IIIA līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā vai finansēs

- vismaz 5 gadu pieredze algu grāmatveža darbā, tostarp vismaz 2 gadu pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon"

- grāmatvedības un nodokļu likumdošanas pārzināšana

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- labas valsts valodas zināšanas

- vēlamas svešvalodu (angļu, krievu valodas) zināšanas,

- prasme strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā, spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi

- augsta atbildības izjūta, spēja analītiski domāt, precizitāte darba uzdevumu izpildē

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt strādājošo darba samaksas aprēķināšanu un uzskaiti

- sagatavot un noteiktajos termiņos iesniegt Valsts ieņēmumu dienestā pārskatus par nodokļu aprēķiniem

- sastādīt statistikas pārskatus un noteiktajos termiņos iesniegt Centrālajā Statistikas pārvaldē

- sagatavot izziņas par vidējo darba samaksu atbilstoši darbinieku pieprasījumiem

- piedalīties finanšu pārskatu sagatavošanā

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2016/64.AKK4

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Jelgavas filiāles nodarbinātības aģents/-e (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- prasme vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos, izdot administratīvos aktus un noteikt klienta tiesības saņemt iestādes pakalpojumus.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 540,00 EUR, 2. kategorija: 605,00 EUR, 3. kategorija: 670,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūras Jelgavas filiālei, adrese: Skolotāju iela 3, Jelgava, LV-3001, vai uz e-pasta adresi jelgava@nva.gov.lv ar norādi "Jelgavas filiāle_NA_pretendents" vai jāiesniedz personīgi Nodarbinātības valsts aģentūras Jelgavas filiālē, adrese: Skolotāju iela 3, Jelgava. Informācija pa tālruni 63026720 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2016/64.AKK5

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz saimniecības pārziņa amatu

Prasības pretendentam:

- augstākā izglītība

- pieredze sagādes organizēšanā un nodrošināšanā, saistīto dokumentu noformēšanā

- publisko iepirkumu normatīvo aktu pārzināšana

- prasmes un pieredze nekustamo īpašumu pārvaldīšanā un remontdarbu veikšanas organizēšanā

- labas komunikācijas prasmes un spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- obligātas autotransporta un vēlamas traktortehnikas vadīšanas tiesības

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (Word, Excel, PowerPoint)

- vēlama pieredze darbā ar noliktavas vai preču uzskaites programmu

Galvenie pienākumi:

- veikt nepieciešamo preču un pakalpojumu iegādi, atlasot piegādātājus un pakalpojumu sniedzējus atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- uzraudzīt dienesta transportlīdzekļu tehnisko stāvokli un organizēt nepieciešamos remontus

- sagatavot dokumentāciju, kas saistīta ar sagādes veikšanu

- veikt nekustamo īpašumu pārvaldīšanu un tehniskā stāvokļa uzraudzību, veicot apsekošanu

- plānošanas dokumentu, pārskatu un atskaišu sagatavošana

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV 1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi valentins.kohanovics@vtua.gov.lv. www.vtua.gov.lv.

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/64.AKR1

Vides pārraudzības valsts birojs informē, ka atklāta konkursa kārtībā no 2016. gada 1. aprīļa Ietekmes uz vidi novērtējumu daļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā ir iecelta IEVA UPENA-RASUMA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)