Laidiens: 04.04.2016., Nr. 64
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/64.AKK1
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes politikas
departamenta Valsts pārvaldes cilvēkresursu nodaļas projekta vadītāja
darbinieka amatu uz projekta "Valsts pārvaldes cilvēkresursu vadības
informācijas sistēma" īstenošanas laiku
Galvenie pienākumi:
- organizēt projekta detalizētā apraksta (koncepcijas) un projekta
pieteikuma izstrādi vienotas cilvēkresursu vadības informācijas sistēmas
ieviešanai valsts pārvaldē
- koordinēt un vadīt projekta "Valsts pārvaldes cilvēkresursu vadības
informācijas sistēma" izstrādi un ieviešanu
- nodrošināt projekta atskaišu (saturisko un finanšu) savlaicīgu
sagatavošanu un iesniegšanu atbilstoši Eiropas Savienības līdzfinansēto
projektu normatīvo aktu prasībām
Pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība projektu
vadības, informācijas tehnoloģiju vai cilvēkresursu vadības jomā
- vismaz trīs gadu pieredze informācijas un komunikācijas
tehnoloģiju projektu vadīšanā
- vēlama pieredze Eiropas Savienības līdzfinansēto projektu pārvaldībā
- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu
organizēšanā
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūves pamatprincipiem un cilvēkresursu
politiku valsts pārvaldē
- teicamas sadarbības un komunikācijas prasmes
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- angļu valodas zināšanas B2 līmenī
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē projekta "Valsts
pārvaldes cilvēkresursu vadības informācijas sistēma" īstenošanas laikā
(līdz 31.12.2018.)
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 2016. gada 13. aprīlim sūtīt vai
iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969,
e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv, tālrunis uzziņām
67082844.
OP 2016/64.AKK2
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Audita departamenta informācijas
sistēmu auditora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas
sistēmās vai datorzinātnē
- vēlama pieredze auditā vai IT specialitātē ilgāka par gadu
- vismaz divu gadu pieredze informācijas sistēmu vai tehnoloģiju procesu
analīzē un zināšanas informāciju tehnoloģiju jomā
- zināšanas par LVS ISO/IEC 27000:2009 "Informācijas tehnoloģija.
Drošības paņēmieni. Informācijas drošības pārvaldības sistēmas. Pārskats un
vārdnīca" un Iekšējā audita profesionālās prakses starptautiskajiem
standartiem
- ar amata pienākumiem saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības
normatīvo aktu pārzināšana
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- labas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 15. saimes
"Iekšējais audits" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442,
e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv. Amata
apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2016/64.AKK3
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto
darbinieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Resursu vadības
departamenta Finanšu un grāmatvedības daļas GRĀMATVEDIS/-E (darbavieta
Rīgā, Peldu ielā 30), amats klasificēts 14. saimē, IIIA līmenī, 9. mēnešalgu
grupā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība grāmatvedībā,
ekonomikā vai finansēs
- vismaz 5 gadu pieredze algu grāmatveža darbā, tostarp vismaz 2 gadu pieredze
darbā valsts pārvaldē
- pieredze darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon"
- grāmatvedības un nodokļu likumdošanas pārzināšana
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- labas valsts valodas zināšanas
- vēlamas svešvalodu (angļu, krievu valodas) zināšanas,
- prasme strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā, spēja operatīvi
veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi
- augsta atbildības izjūta, spēja analītiski domāt, precizitāte darba
uzdevumu izpildē
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt strādājošo darba samaksas aprēķināšanu un uzskaiti
- sagatavot un noteiktajos termiņos iesniegt Valsts ieņēmumu dienestā
pārskatus par nodokļu aprēķiniem
- sastādīt statistikas pārskatus un noteiktajos termiņos iesniegt Centrālajā
Statistikas pārvaldē
- sagatavot izziņas par vidējo darba samaksu atbilstoši darbinieku
pieprasījumiem
- piedalīties finanšu pārskatu sagatavošanā
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta
adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai
67027529.
OP 2016/64.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Jelgavas filiāles nodarbinātības aģents/-e (1 amata vieta uz noteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- prasme vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās
prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un
bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos, izdot
administratīvos aktus un noteikt klienta tiesības saņemt iestādes pakalpojumus.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 540,00 EUR,
2. kategorija: 605,00 EUR, 3. kategorija: 670,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī",
Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūras Jelgavas
filiālei, adrese: Skolotāju iela 3, Jelgava, LV-3001, vai uz e-pasta adresi jelgava@nva.gov.lv ar norādi "Jelgavas filiāle_NA_pretendents" vai jāiesniedz personīgi
Nodarbinātības valsts aģentūras Jelgavas filiālē, adrese: Skolotāju iela 3,
Jelgava. Informācija pa tālruni 63026720 un Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/64.AKK5
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz saimniecības
pārziņa amatu
Prasības pretendentam:
- augstākā izglītība
- pieredze sagādes organizēšanā un nodrošināšanā, saistīto dokumentu
noformēšanā
- publisko iepirkumu normatīvo aktu pārzināšana
- prasmes un pieredze nekustamo īpašumu pārvaldīšanā un remontdarbu
veikšanas organizēšanā
- labas komunikācijas prasmes un spēja strādāt paaugstinātas intensitātes
apstākļos
- obligātas autotransporta un vēlamas traktortehnikas vadīšanas tiesības
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (Word, Excel, PowerPoint)
- vēlama pieredze darbā ar noliktavas vai preču uzskaites programmu
Galvenie pienākumi:
- veikt nepieciešamo preču un pakalpojumu iegādi, atlasot piegādātājus un
pakalpojumu sniedzējus atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- uzraudzīt dienesta transportlīdzekļu tehnisko stāvokli un organizēt
nepieciešamos remontus
- sagatavot dokumentāciju, kas saistīta ar sagādes veikšanu
- veikt nekustamo īpašumu pārvaldīšanu un tehniskā stāvokļa uzraudzību,
veicot apsekošanu
- plānošanas dokumentu, pārskatu un atskaišu sagatavošana
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV 1010, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi valentins.kohanovics@vtua.gov.lv.
www.vtua.gov.lv.
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/64.AKR1
Vides pārraudzības valsts birojs informē, ka atklāta konkursa kārtībā no
2016. gada 1. aprīļa Ietekmes uz vidi novērtējumu daļas vecākās
ekspertes ierēdnes amatā ir iecelta IEVA UPENA-RASUMA.