Laidiens: 01.04.2016., Nr. 63
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/63.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634)
izsludina konkursu uz klientu apkalpošanas speciālista/-es amatu Funkciju
izpildes departamenta Rīgas reģiona informācijas nodaļā uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- pieņemt iesniegtos ziņu pieprasījumus un informāciju par veiktajiem
maksājumiem, reģistrēt tos Uzņēmumu reģistra lietvedības sistēmā un izsniegt
sagatavotās izziņas
- sagatavot informācijas izziņas par subjektiem, kas reģistrēti Uzņēmumu
reģistra vestajos reģistros
- sagatavot kopijas un izrakstus, apskatei izsniedzamās reģistrācijas lietas
vai lietvedības dokumentus, vēstules, informācijas izdrukas
- nodrošināt Uzņēmumu reģistra informatīvā tālruņa darbību
- informēt apmeklētājus klātienē
Prasības pretendentam:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- vēlama darba pieredze klientu apkalpošanā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- vēlamas zināšanas administratīvajās tiesībās un komerctiesībās
- teicamas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no EUR 485,00 (6. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 7 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai
uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām
uzaicinātos pretendentus.
OP 2016/63.AKK2
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - pārvaldes referents/-e Juridiskā un iepirkumu
nodrošinājuma departamenta Preču un pakalpojumu līgumu un iepirkumu nodaļā
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- nodrošināt publisko iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu
gaitu atbilstoši normatīvajiem un tiesību aktiem (sagatavot publikācijas,
ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u. c.
dokumentus)
- pildīt iepirkuma komisijas locekļa pienākumus
- piedalīties publiskā iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt
priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu
- sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas praksei
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība
- angļu valodas zināšanas vismaz A līmenī
- vēlamas zināšanas publisko iepirkumu jomā un prasme tās izmantot praksē
- vēlama pieredze publisko iepirkumu jomā
- vēlme un spēja sadarboties ar kolēģiem
- prasme noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- prasme saprotami un loģiski argumentēt savu viedokli
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- labas prasmes tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanā (MS Office programmu
pārzināšana lietotāja līmenī, internets)
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 704 EUR līdz 983 EUR pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2016. gada 12. aprīlim
(ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram
Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67300241.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2016/63.AKK3
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
izsludina konkursu uz vakanto Zvejas kontroles departamenta Jūras kontroles
daļas vecākā/-ās inspektora/-es (ierēdņa) amata vietu
(1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība dabas zinātnēs (izglītība bioloģijā tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba pienākumu
izpildei nepieciešamā līmenī (runāt un rakstīt prasme); amata pienākumu
pildīšana saistīta ar zvejas kontroli, informācijas sagatavošanu ārvalstu
institūcijām departamenta kompetencē esošajos jautājumos, dalību
starptautiskajās sanāksmēs u. c.
- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) valsts pārvaldē vai vides
aizsardzības nozarē (profesionālā pieredze vides aizsardzības nozarē tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office Word, Microsoft Office
Excel)
- laba fiziskā sagatavotība
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros
- labas komunikācijas spējas
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
Galvenie darba pienākumi:
- veikt zvejas kontroli uz Latvijas kuģiem, kas zvejo Eiropas Savienības
dalībvalstu, trešo valstu un starptautiskajos ūdeņos, kā arī uz citu Eiropas
Savienības dalībvalstu zvejas kuģiem
- atklāto pārkāpumu gadījumos uzsākt administratīvo lietvedību un nodrošināt
lietas izskatīšanu un lēmuma pieņemšanu, kā arī to izpildes kontroli
- veikt informācijas apkopošanu un analīzi par zvejas aktivitātēm Latvijas
jūras ūdeņos un zivju izkraušanu Latvijas ostās
- sagatavot informāciju Latvijas Republikas valsts institūcijām, Eiropas
Komisijai un Eiropas Zvejas Kontroles Aģentūrai, iestādes kompetencē esošajos
jautājumos
- piedalīties metodisko un uzraudzības dokumentu izstrādāšanā
Piedāvājam atalgojumu no 600 euro pirms
nodokļu nomaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju,
pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10
dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesī" sūtīt Valsts vides dienestam Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045
(ar norādi "Konkursam - Jūras kontroles daļas vecākais inspektors"),
vai iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvs), vai sūtīt skenētā veidā uz
e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām
67084203, 67807933.
OP 2016/63.AKK4
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicina
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Ceturkšņa
nacionālo kontu daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- statistisko rādītāju aprēķins un analīze ceturkšņa iekšzemes kopprodukta
(IKP) ražošanas aspekta rādītāju publicēšanai nacionālo kontu sistēmā
- IKP ražošanas aspekta rādītāju salīdzināmo cenu aprēķina metodoloģijas
pilnveidošana un ieviešana
- Daļas informācijas sagatavošana ievietošanai Pārvaldes publiskajā datubāzē
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
līdzīgā jomā
- izpratne par Eiropas statistikas sistēmu un nacionālo kontu sistēmu
- darba pieredze statistisko rādītāju apkopošanā un analīzē
- ļoti labas analītiskās prasmes
- ļoti labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A
līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā
veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Par
mums" → "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv,
faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro
kārtu.
OP 2016/63.AKK5
Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ. Nr. 40003402986, izsludina
konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amata vietu:
- asociētais profesors - Vadībzinātnes nozarē, apakšnozarē
"Uzņēmējdarbības vadība" (41.1)
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un
kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas
apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus
(ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu
oriģināli), dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts (pēdējie
6 gadi).
Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Lomonosova
ielā 1/5, 212. kabinetā. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
OP 2016/63.AKK6
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2017. gada 31. decembrim)
- Pārtikas un veterinārā dienesta Dienvidkurzemes pārvaldes inspektors/-e
veterinārās uzraudzības jomā (darbavieta E. Veidenbauma ielā 11, Liepājā),
amats klasificēts 23.3. saimē, IIIA līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta
adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai
67027529.
OP 2016/63.AKK7
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz vakantu amata vietu - KONSULTANTS/-E PAR EIROPAS
SAVIENĪBAS INSTITŪCIJU PRASĪBĀM VĪZU INFORMĀCIJAS SISTĒMAS (VIS) JAUTĀJUMOS (uz
noteiktu laiku - līdz 31.12.2018.)
Amata mērķis:
Eiropas Savienības Iekšējās drošības fonda 2014.-2020. gadam nacionālās
programmas projekta "Nacionālās vīzu informācijas sistēmas (NVIS)
lietošana un attīstīšana (1. posms)" ietvaros sniegt atbalstu Nacionālās
vīzu informācijas sistēmas (NVIS) lietotājiem par aktuāliem ES vīzu pieteikuma
apstrādes procedūras jautājumiem.
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā vai pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams datorzinātnēs
- vismaz 2 gadu pieredze darbā ar informācijas tehnoloģijām:
- spēja lasīt un saprast programmatūras izejas kodu
- pieredze programmatūras testēšanā, testēšanas plānu un testpiemēru izveidē
- zināšanas ORACLE datubāzu vadības sistēmā
- teicamas angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)
- spēja patstāvīgi organizēt darbu un koordinēt uzdevumu izpildi un
sagatavot nepieciešamās atskaites
- zināšanas un izpratne informācijas tehnoloģiju jautājumos
- vēlama pieredze ES struktūrfondu aktivitāšu organizēšanā
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt un regulāri sekot VIS tehnisko darbību reglamentējošo ES aktu,
tehniskās dokumentācijas, rekomendāciju un labās prakses izstrādei un virzībai,
analizēt to nepieciešamību implementēt nacionālā līmenī
- veikt konsultācijas ar NVIS lietotājiem, lai formulētu prasības un
identificētu nepilnības sistēmas darbībā
- konsultēt un apmācīt NVIS lietotājus darbā ar sistēmu, kā arī izmaiņām
sistēmas funkcionalitātē
- pārbaudīt prasību un nepilnību novēršanu informācijas sistēmas
programmatūrā
- sagatavot priekšlikumus un instrukcijas par NVIS datu kvalitātes
uzlabošanas iespējām
- sadarboties ar iesaistītajām institūcijām VIS funkcionalitātes izmaiņu
procesā
- nodrošināt NVIS datu kvalitātes kontroli
- veikt informācijas apmaiņu ar EK un ES dalībvalstīm par VIS jautājumiem
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu līdz 1426 EUR (pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes
laika), atbilstoši darbiniekam piešķirtajai kategorijai un sociālās garantijas
- interesantus izstrādes uzdevumus un darbu komandā
- darbu ar jaunākajām tehnoloģijām un atsaucīgu kolektīvu
- sakārtotu un modernu darba vidi
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- darba izpildes vieta Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-5, darbalaiks
no plkst. 8.00 līdz 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu 30 minūtes)
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumenta kopija
Pieteikuma vēstulē jānorāda atbilstība katrai no sludinājumā minētajām
prasībām.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1,
k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums konsultanta
par ES institūciju prasību VIS jautājumos amatam" 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2016/63.AKK8
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz vakantu amata vietu - KONSULTANTS/-E CVIS UN
NVIS JAUTĀJUMOS (uz noteiktu laiku - līdz 31.12.2018.)
Amata mērķis:
Eiropas Savienības Iekšējās drošības fonda 2014.-2020. gadam nacionālās
programmas projekta "Nacionālās vīzu informācijas sistēmas (NVIS)
lietošana un attīstīšana (1. posms)" ietvaros Sniegt atbalstu
Centrālās vīzu informācijas sistēmas (CVIS) un Nacionālās vīzu informācijas
sistēmas (NVIS) lietotājiem par aktuāliem Eiropas Savienības vīzu pieteikuma
apstrādes procedūras jautājumiem.
Prasības pretendentiem:
- vēlama akadēmiskā vai pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība, vēlams datorzinātnēs
- vismaz divu gadu pieredze darbā ar informācijas tehnoloģijām:
1) spēja lasīt un saprast programmatūras izejas kodu
2) pieredze programmatūras izstrādē, testēšanā un ieviešanā
3) zināšanas ORACLE datubāzu vadības sistēmā
4) pieredze IKT jautājumu konsultēšanā gala lietotājiem
5) pieredze metodikas aprakstu, rokasgrāmatu un informatīvu materiālu
sagatavošanā
- teicamas angļu valodas zināšanas (vismaz B2)
- spēja patstāvīgi organizēt darbu un koordinēt uzdevumu izpildi un
sagatavot nepieciešamās atskaites
- teicamas komunikācijas prasmes
- vēlama pieredze ES struktūrfondu aktivitāšu organizēšanā
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt apmācību metodiku par NVIS lietošanas jautājumiem u.tml.
- veikt konsultācijas ar NVIS lietotājiem, lai formulētu prasības un identificētu
nepilnības sistēmas darbībā
- sagatavot priekšlikumus un instrukcijas par NVIS datu kvalitātes
uzlabošanas iespējām
- konsultēt un apmācīt NVIS lietotājus darbā ar sistēmu, kā arī izmaiņām
sistēmas funkcionalitātē
- sagatavot informatīvus materiālus izvietošanai Latvijas pārstāvniecībās
ārvalstīs, robežkontroles punktos un citās vīzu izsniegšanas vietās
- u. c. pienākumi, lai sasniegtu Projekta mērķus
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu līdz 1426 EUR (pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes
laika), atbilstoši darbiniekam piešķirtajai kategorijai un sociālās garantijas
- interesantus izstrādes uzdevumus un darbu komandā
- darbu ar jaunākajām tehnoloģijām un atsaucīgu kolektīvu
- sakārtotu un modernu darba vidi
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- darba izpildes vieta: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-5, darbalaiks
no plkst. 8.00 līdz 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu 30 minūtes)
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumenta kopija
Pieteikuma vēstulē jānorāda atbilstība katrai no sludinājumā minētajām
prasībām.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1,
k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums konsultanta
CVIS un NVIS jautājumos amatam" 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Uzziņas pa tālruni
67219273.