Laidiens: 01.04.2016., Nr. 63

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/63.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) izsludina konkursu uz klientu apkalpošanas speciālista/-es amatu Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona informācijas nodaļā uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- pieņemt iesniegtos ziņu pieprasījumus un informāciju par veiktajiem maksājumiem, reģistrēt tos Uzņēmumu reģistra lietvedības sistēmā un izsniegt sagatavotās izziņas

- sagatavot informācijas izziņas par subjektiem, kas reģistrēti Uzņēmumu reģistra vestajos reģistros

- sagatavot kopijas un izrakstus, apskatei izsniedzamās reģistrācijas lietas vai lietvedības dokumentus, vēstules, informācijas izdrukas

- nodrošināt Uzņēmumu reģistra informatīvā tālruņa darbību

- informēt apmeklētājus klātienē

Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- vēlama darba pieredze klientu apkalpošanā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- vēlamas zināšanas administratīvajās tiesībās un komerctiesībās

- teicamas komunikācijas prasmes

 Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no EUR 485,00 (6. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 7 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.


OP 2016/63.AKK2

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - pārvaldes referents/-e Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Preču un pakalpojumu līgumu un iepirkumu nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- nodrošināt publisko iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu gaitu atbilstoši normatīvajiem un tiesību aktiem (sagatavot publikācijas, ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u. c. dokumentus)

- pildīt iepirkuma komisijas locekļa pienākumus

- piedalīties publiskā iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu

- sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas praksei

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība

- angļu valodas zināšanas vismaz A līmenī

- vēlamas zināšanas publisko iepirkumu jomā un prasme tās izmantot praksē

- vēlama pieredze publisko iepirkumu jomā

- vēlme un spēja sadarboties ar kolēģiem

- prasme noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- prasme saprotami un loģiski argumentēt savu viedokli

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- labas prasmes tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanā (MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī, internets)

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 704 EUR līdz 983 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2016. gada 12. aprīlim (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67300241.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2016/63.AKK3

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) izsludina konkursu uz vakanto Zvejas kontroles departamenta Jūras kontroles daļas vecākā/-ās inspektora/-es (ierēdņa) amata vietu (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība dabas zinātnēs (izglītība bioloģijā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī (runāt un rakstīt prasme); amata pienākumu pildīšana saistīta ar zvejas kontroli, informācijas sagatavošanu ārvalstu institūcijām departamenta kompetencē esošajos jautājumos, dalību starptautiskajās sanāksmēs u. c.

- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) valsts pārvaldē vai vides aizsardzības nozarē (profesionālā pieredze vides aizsardzības nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel)

- laba fiziskā sagatavotība

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros

- labas komunikācijas spējas

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

Galvenie darba pienākumi:

- veikt zvejas kontroli uz Latvijas kuģiem, kas zvejo Eiropas Savienības dalībvalstu, trešo valstu un starptautiskajos ūdeņos, kā arī uz citu Eiropas Savienības dalībvalstu zvejas kuģiem

- atklāto pārkāpumu gadījumos uzsākt administratīvo lietvedību un nodrošināt lietas izskatīšanu un lēmuma pieņemšanu, kā arī to izpildes kontroli

- veikt informācijas apkopošanu un analīzi par zvejas aktivitātēm Latvijas jūras ūdeņos un zivju izkraušanu Latvijas ostās

- sagatavot informāciju Latvijas Republikas valsts institūcijām, Eiropas Komisijai un Eiropas Zvejas Kontroles Aģentūrai, iestādes kompetencē esošajos jautājumos

- piedalīties metodisko un uzraudzības dokumentu izstrādāšanā

Piedāvājam atalgojumu no 600 euro pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Valsts vides dienestam Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Jūras kontroles daļas vecākais inspektors"), vai iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvs), vai sūtīt skenētā veidā uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67084203, 67807933.


OP 2016/63.AKK4

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicina pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Ceturkšņa nacionālo kontu daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- statistisko rādītāju aprēķins un analīze ceturkšņa iekšzemes kopprodukta (IKP) ražošanas aspekta rādītāju publicēšanai nacionālo kontu sistēmā

- IKP ražošanas aspekta rādītāju salīdzināmo cenu aprēķina metodoloģijas pilnveidošana un ieviešana

- Daļas informācijas sagatavošana ievietošanai Pārvaldes publiskajā datubāzē

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai līdzīgā jomā

- izpratne par Eiropas statistikas sistēmu un nacionālo kontu sistēmu

- darba pieredze statistisko rādītāju apkopošanā un analīzē

- ļoti labas analītiskās prasmes

- ļoti labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Par mums" → "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/63.AKK5

Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ. Nr. 40003402986, izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amata vietu:

- asociētais profesors - Vadībzinātnes nozarē, apakšnozarē "Uzņēmējdarbības vadība" (41.1)

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli), dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts (pēdējie 6 gadi).

Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Lomonosova ielā 1/5, 212. kabinetā. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".


OP 2016/63.AKK6

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2017. gada 31. decembrim) - Pārtikas un veterinārā dienesta Dienvidkurzemes pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (darbavieta E. Veidenbauma ielā 11, Liepājā), amats klasificēts 23.3. saimē, IIIA līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2016/63.AKK7

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz vakantu amata vietu - KONSULTANTS/-E PAR EIROPAS SAVIENĪBAS INSTITŪCIJU PRASĪBĀM VĪZU INFORMĀCIJAS SISTĒMAS (VIS) JAUTĀJUMOS (uz noteiktu laiku - līdz 31.12.2018.)

Amata mērķis:

Eiropas Savienības Iekšējās drošības fonda 2014.-2020. gadam nacionālās programmas projekta "Nacionālās vīzu informācijas sistēmas (NVIS) lietošana un attīstīšana (1. posms)" ietvaros sniegt atbalstu Nacionālās vīzu informācijas sistēmas (NVIS) lietotājiem par aktuāliem ES vīzu pieteikuma apstrādes procedūras jautājumiem.

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā vai pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams datorzinātnēs

- vismaz 2 gadu pieredze darbā ar informācijas tehnoloģijām:

- spēja lasīt un saprast programmatūras izejas kodu

- pieredze programmatūras testēšanā, testēšanas plānu un testpiemēru izveidē

- zināšanas ORACLE datubāzu vadības sistēmā

- teicamas angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)

- spēja patstāvīgi organizēt darbu un koordinēt uzdevumu izpildi un sagatavot nepieciešamās atskaites

- zināšanas un izpratne informācijas tehnoloģiju jautājumos

- vēlama pieredze ES struktūrfondu aktivitāšu organizēšanā

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt un regulāri sekot VIS tehnisko darbību reglamentējošo ES aktu, tehniskās dokumentācijas, rekomendāciju un labās prakses izstrādei un virzībai, analizēt to nepieciešamību implementēt nacionālā līmenī

- veikt konsultācijas ar NVIS lietotājiem, lai formulētu prasības un identificētu nepilnības sistēmas darbībā

- konsultēt un apmācīt NVIS lietotājus darbā ar sistēmu, kā arī izmaiņām sistēmas funkcionalitātē

- pārbaudīt prasību un nepilnību novēršanu informācijas sistēmas programmatūrā

- sagatavot priekšlikumus un instrukcijas par NVIS datu kvalitātes uzlabošanas iespējām

- sadarboties ar iesaistītajām institūcijām VIS funkcionalitātes izmaiņu procesā

- nodrošināt NVIS datu kvalitātes kontroli

- veikt informācijas apmaiņu ar EK un ES dalībvalstīm par VIS jautājumiem

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu līdz 1426 EUR (pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika), atbilstoši darbiniekam piešķirtajai kategorijai un sociālās garantijas

- interesantus izstrādes uzdevumus un darbu komandā

- darbu ar jaunākajām tehnoloģijām un atsaucīgu kolektīvu

- sakārtotu un modernu darba vidi

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- darba izpildes vieta Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-5, darbalaiks no plkst. 8.00 līdz 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu 30 minūtes)

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumenta kopija

Pieteikuma vēstulē jānorāda atbilstība katrai no sludinājumā minētajām prasībām.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums konsultanta par ES institūciju prasību VIS jautājumos amatam" 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2016/63.AKK8

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz vakantu amata vietu - KONSULTANTS/-E CVIS UN NVIS JAUTĀJUMOS (uz noteiktu laiku - līdz 31.12.2018.)

Amata mērķis:

Eiropas Savienības Iekšējās drošības fonda 2014.-2020. gadam nacionālās programmas projekta "Nacionālās vīzu informācijas sistēmas (NVIS) lietošana un attīstīšana (1. posms)" ietvaros Sniegt atbalstu Centrālās vīzu informācijas sistēmas (CVIS) un Nacionālās vīzu informācijas sistēmas (NVIS) lietotājiem par aktuāliem Eiropas Savienības vīzu pieteikuma apstrādes procedūras jautājumiem.

Prasības pretendentiem:

- vēlama akadēmiskā vai pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams datorzinātnēs

- vismaz divu gadu pieredze darbā ar informācijas tehnoloģijām:

1) spēja lasīt un saprast programmatūras izejas kodu

2) pieredze programmatūras izstrādē, testēšanā un ieviešanā

3) zināšanas ORACLE datubāzu vadības sistēmā

4) pieredze IKT jautājumu konsultēšanā gala lietotājiem

5) pieredze metodikas aprakstu, rokasgrāmatu un informatīvu materiālu sagatavošanā

- teicamas angļu valodas zināšanas (vismaz B2)

- spēja patstāvīgi organizēt darbu un koordinēt uzdevumu izpildi un sagatavot nepieciešamās atskaites

- teicamas komunikācijas prasmes

- vēlama pieredze ES struktūrfondu aktivitāšu organizēšanā

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt apmācību metodiku par NVIS lietošanas jautājumiem u.tml.

- veikt konsultācijas ar NVIS lietotājiem, lai formulētu prasības un identificētu nepilnības sistēmas darbībā

- sagatavot priekšlikumus un instrukcijas par NVIS datu kvalitātes uzlabošanas iespējām

- konsultēt un apmācīt NVIS lietotājus darbā ar sistēmu, kā arī izmaiņām sistēmas funkcionalitātē

- sagatavot informatīvus materiālus izvietošanai Latvijas pārstāvniecībās ārvalstīs, robežkontroles punktos un citās vīzu izsniegšanas vietās

- u. c. pienākumi, lai sasniegtu Projekta mērķus

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu līdz 1426 EUR (pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika), atbilstoši darbiniekam piešķirtajai kategorijai un sociālās garantijas

- interesantus izstrādes uzdevumus un darbu komandā

- darbu ar jaunākajām tehnoloģijām un atsaucīgu kolektīvu

- sakārtotu un modernu darba vidi

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- darba izpildes vieta: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-5, darbalaiks no plkst. 8.00 līdz 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu 30 minūtes)

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumenta kopija

Pieteikuma vēstulē jānorāda atbilstība katrai no sludinājumā minētajām prasībām.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums konsultanta CVIS un NVIS jautājumos amatam" 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Uzziņas pa tālruni 67219273.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/63.AKR1

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pensiju daļas inspektoru valsts civildienesta ierēdņu amatos konkursa kārtībā ieceltas: 2016. gada 31. martā MARGARITA FRIŠENBRŪDERE un 2016. gada 1. aprīlī - LINDA MAĻIKENA.


OP 2016/63.AKR2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Ventspils reģionālās nodaļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2016. gada 4. aprīlī iecelta BAIBA REBUKA.


OP 2016/63.AKR3

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Austrumlatgales reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Eiropas Savienības Tiešo maksājumu daļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku no 2016.gada 29.marta iecelta INESE VIDIŅA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)