Laidiens: 31.03.2016., Nr. 62

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/62.AKK1

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta Investīciju programmu vadības sistēmas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vai uzņēmējdarbības vadības jomā

- pieredze finanšu vadības jomā vai projektu administrēšanā ne mazāk kā 3 gadi

- pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansējuma plānošanā un administrēšanā ne mazāk kā 2 gadi

- pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi

- pieredze darbā ar publisko iepirkumu veikšanu vai uzraudzību tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze normatīvo aktu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas un izpratne par risku vadības procesiem

- prasme strādāt ar datoru lietotāju līmenī

- analītiskas domāšanas prasmes

- patstāvība

- orientācija uz rezultātu

- angļu valodas zināšanas

Būtiskākie amata pienākumi:

- nodrošināt ES fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda specifisko atbalsta mērķu snieguma ietvara izpildes uzraudzību

- veikt ES fondu Tehniskās palīdzības projekta aktivitātes

Amats klasificēts 44. saimes IIIB līmenī (12. mēnešalgu grupa; bruto mēnešalga - atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66 noteiktajiem ierobežojumiem).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2016/62.AKK2

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz projekta vadītāja darbinieka amatu uz projekta "Tiesību aktu projektu izstrādes un saskaņošanas portāla izveide" īstenošanas laiku

Galvenie pienākumi:

- plānot un koordinēt Valsts kancelejas īstenotā Tiesību aktu projektu izstrādes un saskaņošanas portāla izveides projekta īstenošanu un pārvaldību atbilstoši projektam pieejamajiem resursiem

- koordinēt un vadīt projekta darba grupu, nodrošināt projekta un tā nodevumu kvalitātes kontroli

Pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība projektu vadības, vadībzinātnes, ekonomikas vai informācijas tehnoloģiju jomā

- vismaz divu gadu darba pieredze vidēju vai lielu IT projektu vadībā

- vēlama pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu organizēšanā

- vēlama pieredze Eiropas Savienības līdzfinansēto projektu pārvaldībā

- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves vai arhitektūras principiem

- projekta organizēšanas plānošanas un organizēšanai pieejamo resursu pārvaldīšanas prasmes

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī

- prasme lietot biroja un datortehniku

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un radošu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē projekta "Tiesību aktu projektu izstrādes un saskaņošanas portāla izveide" īstenošanas laikā (plānots projektu īstenot līdz 30.06.2019.)

- profesionālu un draudzīgu komandu

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 2016. gada 11. aprīlim sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv, tālrunis uzziņām 67082844.


OP 2016/62.AKK3

Veselības inspekcija pagarina pretendentu pieteikšanās termiņu par 5 dienām (līdz 2016. gada 6. aprīlim) oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 18. martā, Nr. 55 (5627), izsludinātajam konkursam uz vakanto ierēdņa amatu - Produktu kontroles nodaļas vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku).


OP 2016/62.AKK4

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337) izsludina konkursu uz E-veselības un starptautiskās sadarbības departamenta Starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt administratīvās lietas par personu tiesībām saņemt veselības aprūpes pakalpojumus citā Eiropas Savienības, Eiropas Ekonomikas zonas dalībvalstī un Šveicē

- izskatīt lietas par no citām Eiropas Savienības, Eiropas Ekonomikas zonas dalībvalstīm un Šveices saņemtajiem dokumentiem par personām, kuras apdrošinātas citā dalībvalstī

- izskatīt nodaļas kompetencē esošos iesniegumus

- informēt fiziskas un juridiskas personas par tiesībām atbilstoši Eiropas Savienības tiesību aktiem saņemt veselības aprūpi citās dalībvalstīs

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pārzināt valsts pārvaldi reglamentējošos normatīvos aktus un administratīvo procesu reglamentējošos normatīvos aktus, kā arī spēt tos piemērot praksē

- pieredze veselības nozarē un Eiropas Savienības tiesību piemērošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme strādāt ar datoru (programmas Word, Excel u. c.) un citiem biroja tehniskajiem līdzekļiem

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības spējas

Piedāvājam:

- bruto mēnešalga no 646 EUR pārbaudes laikā līdz 994 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Starptautiskās sadarbības nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi Olita.Auziņa@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2016. gada 8. aprīlim. Informācija pa tālr. 67043742.


OP 2016/62.AKK5

Valsts vides dienesta Rēzeknes reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz Atļauju daļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu uz noteiktu laiku

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams vides zinātnes jomā)

- Latvijas Republikas spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- zināšanas un prasmes administratīvā procesa jomā, tajā skaitā lēmumu un cita veida administratīvo aktu sagatavošana

- prasme strādāt ar datoru (programmas Word, Excel u. c.) un citiem biroja tehniskajiem līdzekļiem

- augsta atbildības izjūta, spēja analītiski domāt, precizitāte darba uzdevumu izpildē

- laba komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasme

Galvenie pienākumi:

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus

- atbilstoši vides aizsardzību reglamentējošo normatīvo aktu prasībām sagatavot dažāda veida atļaujas, kā arī citus administratīvos aktus un dokumentus

- ievietot informāciju Valsts vides dienesta dokumentu vadības sistēmā

Piedāvājam:

- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu

- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā

- iespēju iegūt unikālu darba pieredzi Valsts vides dienestā

Mēnešalga atbilstoši piešķirtajai kategorijai.

Darbavieta: Rēzeknē, Zemnieku ielā 5.

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citas kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Valsts vides dienesta Rēzeknes reģionālās vides pārvaldē Rēzeknē, Zemnieku ielā, 545. kabinetā.


OP 2016/62.AKK6

Ventspils pilsētas pašvaldības iestāde "Komunālā pārvalde" (reģ. Nr. 90000088935) aicina pieteikties uz BŪVNIECĪBAS PROJEKTA VADĪTĀJA/-AS amatu projektam "Ventspils mūzikas vidusskola ar koncertzāles funkciju"

Prasības:

- maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību (vēlams būvniecības nozarē)

- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība) būvniecības nozarē

- būvprakses sertifikāts tiks uzskatīts par priekšrocību

- vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā

- izpratne par būvniecības procesu un projekta vadību

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- teicamas latviešu valodas zināšanas, angļu un krievu valodas zināšanas tiks uzskatīta par priekšrocību

- augstas komunikācijas spējas un sadarbības prasmes

- labas darba plānošanas un organizēšanas prasmes

- jāprot lietot praksē teorētiskās zināšanas, izteikt un aizstāvēt savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību (bruto alga sākot no 1500 euro)

- sociālās garantijas

CV un motivācijas vēstuli līdz 2016. gada 15. aprīlim ieskaitot iesniegt Ventspils pašvaldības iestādei "Komunālā pārvalde" 3. stāvā, Užavas ielā 8, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski (kom.parvalde@ventspils.lv), uzziņas pa tālr. 63624269.


OP 2016/62.AKK7

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta eksperta/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- apkopot un analizēt informāciju par augstākās izglītības un zinātnisko institūciju darbību un tās rezultātiem

- piedalīties augstākās izglītības un zinātnes jomas politikas plānošanā, ieviešanā un uzraudzībā

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, tiesību aktus un līgumu projektus departamenta kompetences jomās

- piedalīties Latvijas viedās specializācijas stratēģijas īstenošanas monitoringa sistēmas veidošanā un nodrošināšanā

- piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu programmu sagatavošanā, t. sk. Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādē departamenta kompetences jautājumos

- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci atbilstoši departamenta kompetencei

- pildīt citus departamenta kompetencei atbilstošus vadītāja, valsts sekretāra un ministra rīkojumus un uzdevumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē, augstākās izglītības vai zinātnes jomā, pētniecībā vai cita relevanta darba pieredze ilgāka par vienu gadu

- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un analītisku pārskatu izstrādē

- vēlama studiju vai darba pieredze starptautiskajā vidē

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem un iestādes darba organizāciju

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- komunikācijas prasmes

- analītiskā domāšana

- iniciatīva

- plānošanas un organizēšanas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047892.

Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.


OP 2016/62.AKK8

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnē, sociālajās zinātnēs vai komerczinībās)

- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās

- pieredze juridisku jautājumu risināšanā

- vēlama pieredze iepirkumu jomā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku uzņēmējdarbības jomā

- izpratne par finanšu plānošanu

- sadarbības un kontroles prasmes

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis: nodrošināt aktīvo nodarbinātības pasākumu organizēšanu un Kvalitātes vadības sistēmas procesu vadīšanu.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija: 783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai e-pastu (konkursi@nva.gov.lv) ar norādi "NPN_MOB_pretendents" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021785 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2016/62.AKK9

Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs, reģ. Nr. 90000058752, izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Finanšu un grāmatvedības nodaļas galvenais/-ā grāmatvedis/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai grāmatvedībā

- darba pieredze galvenā grāmatveža vai galvenā grāmatveža vietnieka amatā ne mazāk kā 3 gadi

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā

- valsts pārvaldes, budžeta grāmatvedības principu, finanšu un veselības aprūpes nozares regulējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme izmantot darbā

- komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja strādāt operatīvi, paaugstinātas intensitātes apstākļos, racionāli un patstāvīgi organizēt darbu

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- augstākā līmeņa (C1) valsts valodas zināšanas, vēlamas svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas sarunvalodas līmenī

- teicamas datorprasmes (MS Office)

- prasme strādāt ar resursu vadības programmu "Horizon" tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt savlaicīgu, kvalitatīvu un pārskatāmu VTMEC grāmatvedības uzskaiti, dokumentu apriti, glabāšanu un pārskatu sastādīšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām un termiņiem

- nodrošināt grāmatvedības procedūru un iekšējo normatīvo aktu, kas ir saistīti ar VTMEC grāmatvedības uzskaiti, izstrādi un savlaicīgu aktualizēšanu

- nodrošināt VTMEC piešķiro budžeta līdzekļu izlietojumu saskaņā ar spēkā esošiem normatīvajiem aktiem

- kontrolēt pašu ieņēmumu plāna izpildi

- nodrošināt saņemto naudas līdzekļu un citu materiālo vērtību kustības atspoguļošanu grāmatvedības uzskaitē

- nodrošināt VTMEC saimnieciskās darbības naudas plūsmu un izpildi pēc uzkrāšanas principa uzskaiti ekonomiskās klasifikācijas kodu griezumā

- sagatavot un noteiktos termiņos iesniegt mēneša, ceturkšņu un gada grāmatvedības pārskatus saskaņā ar pastāvošajiem normatīvajiem aktiem

- piedalīties statistikas atskaišu sastādīšanā un iesniegšanai Latvijas Republikas Statistikas pārvaldei, tās noteiktos termiņos

- piedalīties nākamā perioda budžeta projekta sagatavošanā pēc Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumiem un Veselības ministrijas norādījumiem

- pēc budžeta kontrolskaitļu apstiprināšanas piedalīties finansēšanas plāna sagatavošanā iesniegšanai Veselības ministrijai

- piedalīties pamatbudžeta ieņēmumu un izdevumu tāmes sastādīšanā

- Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu atbildoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Finanšu un grāmatvedības nodaļas galvenais grāmatvedis", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) sūtīt pa pastu Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centram Hipokrāta ielā 2, Rīgā, LV-1038, vai uz e-pasta adresi vtmec@vtmec.gov.lv līdz 2016. gada 6. aprīlim. Informācija pa tālr. 67536130, mājaslapa www.vtmec.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/62.AKR1

Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas Autosatiksmes departamenta Autoceļu nodaļas vecākā eksperta amatā 2016. gada 16. martā tika iecelts KLĀVS GRIEZE.


OP 2016/62.AKR2

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas pārvaldes Rīgas muitas kontroles punktu daļas Muitas kontroles punktu vecākā muitas uzrauga amatā uz noteiktu laiku no 21.03.2016. konkursa kārtībā ir iecelts IGORS SEMJONOVS.


OP 2016/62.AKR3

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas personāla speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no 21.03.2016. konkursa kārtībā ir iecelta ANASTASIJA KOZLOVA.


OP 2016/62.AKR4

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenās juristes amatā uz nenoteiktu laiku no 21.03.2016. konkursa kārtībā ir iecelta LĪGA ZEMĪTE.


OP 2016/62.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Netiešo nodokļu metodikas daļas Pirmās nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz noteiktu laiku no 21.03.2016. konkursa kārtībā ir iecelta LĪGA LĪNA GUDKOVA.


OP 2016/62.AKR6

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Juridiskās daļas galvenā jurista amatā uz noteiktu laiku no 29.03.2016. konkursa kārtībā ir iecelts JĀNIS KAJAKS.


OP 2016/62.AKR7

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Rīgas nodokļu maksātāju lietu daļas Informācijas sagatavošanas nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 29.03.2016. konkursa kārtībā ir iecelta LELDE BOGDANOVIČA.


OP 2016/62.AKR8

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Informācijas koordinācijas nodaļas galvenā speciālista amatu ir beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)