Laidiens: 29.03.2016., Nr. 60

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/60.AKK1

Biznesa augstskola Turība izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amatu

Biznesa tehnoloģiju institūtā - vadošais pētnieks, Juridiskās zinātnes nozare, Valsts tiesību apakšnozare (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- izglītība atbilstoši izvēlētajam amatam

- praktiskā vai pētnieciskā vai konsultatīvā darba pieredze atbilstošā nozarē

- zinātniskās publikācijas atbilstošā nozarē

- dalība zinātniskajās konferencēs un starptautiskajos projektos

- priekšroka pretendentiem ar labām svešvalodu zināšanām

Lūdzam iesniegt:

- pieteikuma vēstuli, kura apliecina, ka nav ievēlēts nevienā citā zinātniskajā institūcijā

- dzīves un darba gājums (CV)

- izglītības, akadēmisko nosaukumu un/vai zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas

- pēdējo sešu gadu publikācijas un/vai ievērojamu sasniegumu specialitātē (nozarē) sarakstu

- amata īstenošanas projektu

Amatu pretendentiem viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas lūdzam iesniegt iepriekš minētos dokumentus (personīgi vai sūtot pa e-pastu) SIA "Biznesa augstskola Turība" Personāla daļā Graudu ielā 68, Rīgā, LV-1058, fakss +371 67619152, e-pasta adrese: turiba@turiba.lv, tālrunis informācijai +371 67622551.


OP 2016/60.AKK2

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) izsludina konkursu uz klientu apkalpošanas speciālista/-es amatu Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļā uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisku un fizisku personu iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datubāzē, sadalīt tos atbilstoši samaksātajai valsts nodevai

- saņemtos dokumentus nodot izpildītājiem

- sniegt vispārīgu informāciju par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem

- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datubāzē informāciju saskaņā ar dokumentu izsniegšanas instrukciju

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem

Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- teicama saskarsmes kultūra

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 485,00 EUR (6. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.


OP 2016/60.AKK3

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Nekustamo īpašumu nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība

- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāka par 1 gadu

- profesionālā darba pieredze ne mazāka par 3 gadiem

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē

- orientēšanās normatīvajos aktos nekustamā īpašuma jomā (t. sk. nekustamā īpašuma nodokļa jautājumos)

- precizitāte, augsta atbildības izjūta, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme strādāt ar datoru

Par priekšrocību tiks uzskatīta:

- pieredze tiesību aktu izstrādē nekustamo īpašumu jomā un zemes nomas līgumu izstrādē

Galvenie pienākumi:

- sagatavot uzziņas un nostiprinājuma lūgumus zemesgrāmatām par valstij piekrītošā nekustamā īpašuma nostiprināšanu zemesgrāmatās uz valsts vārda ministrijas personā

- sagatavot valsts zemes nomas līgumus

- izstrādāt tiesību aktu projektus rīcībai ar valsts nekustamo īpašumu

- izstrādāt tiesību aktu projektus par nekustamā īpašuma atsavināšanu sabiedrības vajadzībām

Amats klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgas grupa).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2016/60.AKK4

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību jautājumiem finanšu pakalpojumu jomā - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

2012. gada 8. novembrī Saeima pieņēma Parādu ārpustiesas atgūšanas likumu. Lai nodrošinātu patērētāju tiesību aizsardzību un sakārtotu ārpustiesas parādu piedziņas nozari, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) šo funkciju īstenošanai izsludina konkursu uz Finanšu pakalpojumu uzraudzības daļas juriskonsulta/-es amatu (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta amatā, tiesneša palīga vai tiesas sēžu sekretāra amatā, ne mazāka par vienu gadu

- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā finanšu pakalpojumu un patērētāju tiesību jomā

- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas

- labas angļu valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- vēlama valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- vēlama prasme sagatavot administratīvo aktu projektus

- praktiskā darba pieredze finanšu pakalpojumu vai patērētāju tiesību aizsardzības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

Juriskonsulta amata pienākumi:

- dalība parādu atgūšanas pakalpojumu sniedzēju licencēšanā un ārpustiesas parādu atgūšanu reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzībā

- patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzība finanšu pakalpojumu jomā

- administratīvo aktu sagatavošana

- iestādes pārstāvība tiesā

- iesniegumu izskatīšana

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu 10. algu grupai noteiktajās robežās

- valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu, vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2016/60.AKK5

VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr. 90001474921) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - RESURSU VADĪBAS DEPARTAMENTA DIREKTORA VIETNIEKS/-E

Amata mērķis: nodrošināt informācijas un komunikācijas tehnoloģijas projektu ieviešanu, vadību un pārraudzību Veselības ministrijā, tai skaitā resora centralizācijas procesā.

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt ārvalstu finanšu palīdzības projektu izstrādes, pieteikšanas un uzraudzības procesus informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (turpmāk - IKT) infrastruktūras un pakalpojumu attīstības jomā

- izstrādāt tiesību aktu projektus IKT infrastruktūras un pakalpojumu attīstības jomā

- nodrošināt projektu resursu plānošanu - cilvēkresursus, finanšu un tehniskos resursus

- nodrošināt IKT pakalpojumu iepirkumu plānošanas, iegādes, izpildes procesus

- nodrošināt Ministrijai nepieciešamo IT drošības normatīvu izstrādi un uzturēšanu

- pārraudzīt Ministrijas padotības iestāžu darbu IKT infrastruktūras un pakalpojumu attīstības jomā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā ar projektu plānošanu un realizāciju

- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē un pieredze darbā valsts pārvaldē

- zināšanas un izpratne par politikas plānošanas sistēmu, tai skaitā spēja analizēt nozares darbību, identificēt problēmas un izstrādāt to risinājumus

- prasme izstrādāt stratēģijas dokumentus

- angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt individuāli un grupā un uzņemties atbildību par savas darbības rezultātiem

- spēja lietot informācijas tehnoloģijas savu pienākumu veikšanai

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- sociālās garantijas un atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai (amats klasificēts 44. saimē, IIIB līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzot Veselības ministrijā:

- motivētu pieteikuma vēstuli

- CV

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

Dokumenti jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums Resursu vadības departamenta direktora vietnieka amatam".

Papildu informācija pa tālruni 67876017 vai ministrijas mājaslapā www.vm.gov.lv.


OP 2016/60.AKK6

VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr. 90001474921) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Nozares budžeta plānošanas DEPARTAMENTA DIREKTORA VIETNIEKS/-E

Amata mērķis: plānot finanses Veselības ministrijā un tās padotības iestādēs.

Galvenie amata pienākumi:

- plānot un vadīt vidēja termiņa un nākamā gada nozares vadības budžeta projekta sagatavošanu

- vadīt un koordinēt vienotu, veselības nozares politikai atbilstošu principu ievērošanu valsts budžeta vadības procesos

- koordinēt valsts budžeta izpildes pārskatu sistēmas izstrādāšanu, ieviešanu un izpildi

- nodrošināt normatīvo aktu izstrādi valsts budžeta izpildes pilnveides procesa nodrošināšanai

- konsultēt Ministrijas struktūrvienību vadītājus un padotības iestāžu struktūrvienību vadītājus par budžeta izstrādes un izpildes jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām

- darba pieredze budžeta plānošanas un budžeta izpildes analīzes jautājumos

- pieredze darbā ar finansēšanas plāniem un tāmēm

- pieredze darbā valsts pārvaldē, vēlama veselības nozares sistēmā

- pieredze iekšējo normatīvo aktu sagatavošanā

- zināšanas valsts budžeta izstrādes jautājumos, budžeta izpildes analīzes un finanšu analīzes jautājumos

- angļu valodas zināšanas

- spēja lietot informācijas tehnoloģijas savu pienākumu veikšanai

- spēja strādāt komandā, precizitāte, orientācija uz klientu un ētiskuma ievērošana darba pienākumu izpildē

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- sociālās garantijas un atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai (amats klasificēts 12.1. saimes IIIB līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzot Veselības ministrijā:

- motivētu pieteikuma vēstuli

- veselības aprūpes finansēšanas modeļa priekšlikumu (ne vairāk kā uz 2 lapām) un dokumentus, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām

- CV

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

Dokumenti jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums Nozares budžeta plānošanas departamenta direktora vietnieka amatam".

Papildu informācija pa tālruni 67876018 (Personāla un dokumentu pārvaldības departaments) vai ministrijas mājaslapā www.vm.gov.lv.


OP 2016/60.AKK7

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Operatīvās vadības centra vadītājs/-a (darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā medicīniskā izglītība (ārsta grāds un sertifikāts par tiesībām praktizēt neatliekamajā medicīnā vai radniecīgā specialitātē)

- vismaz piecu gadu pieredze NMP jomā, vismaz divu gadu pieredze vadošā amatā un pieredze operatīvās vadības darbā

- pieredze komandas vadīšanā

- pieredze projektu sagatavošanā, koordinācijā un ieviešanā

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas

- teicamas prasmes strādāt ar MS Office programmām

Darba pienākumi:

- plānot, organizēt un vadīt Operatīvās vadības centra darbu

- sadarboties un sniegt NMP dienesta struktūrvienībām un ārējām institūcijām nepieciešamo informāciju saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- piedalīties nozares politikas un attīstības stratēģijas veidošanā

Vakantajam amatam noteikta 5.4. apakšsaime, VID līmenis un 15. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.

Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.


OP 2016/60.AKK8

Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un moderna valsts institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un ekonomisko efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties valsts pārvaldes procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru darbību saistītu pieredzi. Valsts kontrole ir institūcija, kuru novērtē sabiedrība un kura novērtē savus darbiniekus.

SEKTORA VADĪTĀJS/-A

Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole, Ceturtais revīzijas departaments, Trešais sektors

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz nenoteiktu laiku

Latvijas Republikas Valsts kontrole izsludina konkursu uz Ceturtā revīzijas departamenta Trešā sektora vadītāja amata vietu, nosakot šādas prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā vai finanšu vadībā

- profesionālā kvalifikācija un pēdējo 5 gadu darba pieredze saistīta ar revīzijām, ekonomiku, grāmatvedību

- pieredze apjomīgu analītisku ziņojumu un pārskatu sagatavošanā

- teicamas latviešu valodas zināšanas un vismaz vienas svešvalodas zināšanas

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas, precīzi izsakot un pamatojot savu viedokli

- pieredze darbinieku vadīšanā ne mazāka kā 2 gadi

- ļoti labas datorprogrammu lietošanas prasmes

Par priekšrocību uzskatīsim:

- maģistra grādu atbilstošā jomā

- darba pieredzi valsts pārvaldē ne mazāku kā 2 gadi

- zināšanas par starptautiskajiem revīzijas standartiem un publiskā sektora grāmatvedības standartiem

- pieredzi tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē

- orientāciju uz rezultātu

- angļu valodas zināšanas

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi:

- plānot, vadīt, organizēt un koordinēt revīzijas sektora darbu, lai nodrošināt revīziju veikšanu atbilstīgi Valsts kontroles likumam, starptautiskajiem revīzijas standartiem, publiskā sektora grāmatvedības standartiem un Valsts kontroles darba plānam

- nodrošināt revīziju plānošanas, pierādījumu gūšanas un noslēguma pārraudzību atbilstoši Valsts kontrolē izstrādātajiem un apstiprinātajiem darba procesu par revīziju veikšanu aprakstiem, metodoloģijai, prasībām revīziju kvalitātes kontrolē, starptautiskajiem revīziju standartiem un publiskā sektora grāmatvedības standartiem

- sagatavot revīzijas atzinumu un lēmumu projektus

- sagatavot un izskatīt ziņojumu projektus Saeimai un Ministru kabinetam

- vienoties ar revidējamo vienību par ieteikumu ieviešanas grafiku, organizēt un kontrolēt revīziju ieteikumu ieviešanas uzraudzību

- veiktās revīzijas ietvaros pārstāvēt Valsts kontroli un nodrošināt komunikāciju ar revidējamās vienības augstākā līmeņa atbildīgajām personām, informēt par izvēlēto revīzijas pieeju, par revīzijā konstatētajiem trūkumiem, to novēršanu, būtiskiem revīzijas konstatējumiem un ieteikumiem

Saviem darbiniekiem piedāvājam:

- intensīvu sadarbību un pieredzes apmaiņu starp revidentu grupām uz rezultātu orientētā institūcijā

- iespēju strādāt ar datu analīzes un revīzijas atbalsta procesa rīkiem

- iespēju padziļināti izprast dažādas valsts pārvaldes jomas un sniegt ieteikumus nozares darbības uzlabošanai

- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot revidenta prasmes ar definētām atalgojuma izaugsmes iespējām

- starptautiskas mācības un pieredzes apmaiņas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Konkursam uz Valsts kontroles sektora vadītāja amatu" līdz 2016. gada 15. aprīlim ieskaitot lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@lrvk.gov.lv, tālr. informācijai, tai skaitā informācija par konkursa norisi: tālr. 67017674 vai 67017528.


OP 2016/60.AKK9

Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledža izsludina atklātu konkursu uz lektora amatu Ugunsdzēsības un glābšanas darbu katedrā (pilna slodze), amata kods 2310 03

Uz lektora amatu var pretendēt persona ar doktora vai maģistra grādu vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir attiecīgajam mācību kursam un mācību priekšmetam (Ugunsdzēsības ierindas mācība un fiziskā sagatavotība) atbilstoša vismaz piecu gadu praktiskā darba pieredze, un kura spēj vadīt teorētiskās un praktiskās nodarbības, veikt lietišķos pētījumus mācību kursa ietvaros.

Sīkāka informācija par iesniedzamajiem dokumentiem - http://ucak.vugd.gov.lv. Dokumenti jāiesniedz Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledžas Personāla un lietvedības sektorā mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas (Ķengaraga ielā 3/1, Rīgā, LV-1063). Informācija pa tālruni 67803510.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)