Laidiens: 29.03.2016., Nr. 60
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/60.AKK1
Biznesa augstskola Turība izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla
amatu
Biznesa tehnoloģiju institūtā - vadošais pētnieks, Juridiskās zinātnes
nozare, Valsts tiesību apakšnozare (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- izglītība atbilstoši izvēlētajam amatam
- praktiskā vai pētnieciskā vai konsultatīvā darba pieredze atbilstošā
nozarē
- zinātniskās publikācijas atbilstošā nozarē
- dalība zinātniskajās konferencēs un starptautiskajos projektos
- priekšroka pretendentiem ar labām svešvalodu zināšanām
Lūdzam iesniegt:
- pieteikuma vēstuli, kura apliecina, ka nav ievēlēts nevienā citā
zinātniskajā institūcijā
- dzīves un darba gājums (CV)
- izglītības, akadēmisko nosaukumu un/vai zinātnisko grādu apliecinošu
dokumentu kopijas
- pēdējo sešu gadu publikācijas un/vai ievērojamu sasniegumu specialitātē
(nozarē) sarakstu
- amata īstenošanas projektu
Amatu pretendentiem viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas lūdzam
iesniegt iepriekš minētos dokumentus (personīgi vai sūtot pa e-pastu) SIA
"Biznesa augstskola Turība" Personāla daļā Graudu ielā 68, Rīgā,
LV-1058, fakss +371 67619152, e-pasta adrese: turiba@turiba.lv,
tālrunis informācijai +371 67622551.
OP 2016/60.AKK2
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634)
izsludina konkursu uz klientu apkalpošanas speciālista/-es amatu Funkciju
izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļā uz noteiktu
laiku
Galvenie pienākumi:
- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisku un fizisku personu
iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datubāzē, sadalīt tos
atbilstoši samaksātajai valsts nodevai
- saņemtos dokumentus nodot izpildītājiem
- sniegt vispārīgu informāciju par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem
pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem
- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās
informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datubāzē informāciju saskaņā ar
dokumentu izsniegšanas instrukciju
- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem
Prasības pretendentam:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- teicama saskarsmes kultūra
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 485,00 EUR (6. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai
uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām
uzaicinātos pretendentus.
OP 2016/60.AKK3
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Juridiskā departamenta Nekustamo īpašumu nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz
noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība
- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāka par 1 gadu
- profesionālā darba pieredze ne mazāka par 3 gadiem
- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē
- orientēšanās normatīvajos aktos nekustamā īpašuma jomā (t. sk.
nekustamā īpašuma nodokļa jautājumos)
- precizitāte, augsta atbildības izjūta, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme strādāt ar datoru
Par priekšrocību tiks uzskatīta:
- pieredze tiesību aktu izstrādē nekustamo īpašumu jomā un zemes nomas
līgumu izstrādē
Galvenie pienākumi:
- sagatavot uzziņas un nostiprinājuma lūgumus zemesgrāmatām par valstij
piekrītošā nekustamā īpašuma nostiprināšanu zemesgrāmatās uz valsts vārda
ministrijas personā
- sagatavot valsts zemes nomas līgumus
- izstrādāt tiesību aktu projektus rīcībai ar valsts nekustamo īpašumu
- izstrādāt tiesību aktu projektus par nekustamā īpašuma atsavināšanu
sabiedrības vajadzībām
Amats klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgas grupa).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis",
adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese:
satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2016/60.AKK4
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju
tiesību jautājumiem finanšu pakalpojumu jomā - nāc strādāt uz Patērētāju
tiesību aizsardzības centru!
2012. gada 8. novembrī Saeima pieņēma Parādu ārpustiesas
atgūšanas likumu. Lai nodrošinātu patērētāju tiesību aizsardzību un sakārtotu
ārpustiesas parādu piedziņas nozari, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) šo funkciju īstenošanai izsludina
konkursu uz Finanšu pakalpojumu uzraudzības daļas juriskonsulta/-es amatu
(viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku) centrālajā iestādē Rīgā
Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta amatā, tiesneša palīga vai
tiesas sēžu sekretāra amatā, ne mazāka par vienu gadu
- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā finanšu pakalpojumu un
patērētāju tiesību jomā
- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas spējas
- labas angļu valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas sarunvalodas
līmenī
- vēlama valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu
pārzināšana
- vēlama prasme sagatavot administratīvo aktu projektus
- praktiskā darba pieredze finanšu pakalpojumu vai patērētāju tiesību
aizsardzības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
Juriskonsulta amata pienākumi:
- dalība parādu atgūšanas pakalpojumu sniedzēju licencēšanā un ārpustiesas
parādu atgūšanu reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzībā
- patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzība finanšu
pakalpojumu jomā
- administratīvo aktu sagatavošana
- iestādes pārstāvība tiesā
- iesniegumu izskatīšana
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- mēnešalgu 10. algu grupai noteiktajās robežās
- valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta
adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu,
vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības
ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas
pa tālruni 67388633.
OP 2016/60.AKK5
VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr.
90001474921) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - RESURSU
VADĪBAS DEPARTAMENTA DIREKTORA VIETNIEKS/-E
Amata mērķis: nodrošināt informācijas un komunikācijas tehnoloģijas projektu
ieviešanu, vadību un pārraudzību Veselības ministrijā, tai skaitā resora
centralizācijas procesā.
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt ārvalstu finanšu palīdzības projektu izstrādes, pieteikšanas un
uzraudzības procesus informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (turpmāk - IKT)
infrastruktūras un pakalpojumu attīstības jomā
- izstrādāt tiesību aktu projektus IKT infrastruktūras un pakalpojumu
attīstības jomā
- nodrošināt projektu resursu plānošanu - cilvēkresursus, finanšu un
tehniskos resursus
- nodrošināt IKT pakalpojumu iepirkumu plānošanas, iegādes, izpildes
procesus
- nodrošināt Ministrijai nepieciešamo IT drošības normatīvu izstrādi un
uzturēšanu
- pārraudzīt Ministrijas padotības iestāžu darbu IKT infrastruktūras un
pakalpojumu attīstības jomā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā ar projektu plānošanu un realizāciju
- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē un pieredze darbā valsts
pārvaldē
- zināšanas un izpratne par politikas plānošanas sistēmu, tai skaitā spēja
analizēt nozares darbību, identificēt problēmas un izstrādāt to risinājumus
- prasme izstrādāt stratēģijas dokumentus
- angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt individuāli un grupā un uzņemties atbildību par savas
darbības rezultātiem
- spēja lietot informācijas tehnoloģijas savu pienākumu veikšanai
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- sociālās garantijas un atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai
(amats klasificēts 44. saimē, IIIB līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzot Veselības ministrijā:
- motivētu pieteikuma vēstuli
- CV
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
Dokumenti jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja
dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta
uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi
"Pieteikums Resursu vadības departamenta direktora vietnieka amatam".
Papildu informācija pa tālruni 67876017 vai ministrijas mājaslapā www.vm.gov.lv.
OP 2016/60.AKK6
VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr.
90001474921) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Nozares
budžeta plānošanas DEPARTAMENTA DIREKTORA VIETNIEKS/-E
Amata mērķis: plānot finanses Veselības ministrijā un tās padotības
iestādēs.
Galvenie amata pienākumi:
- plānot un vadīt vidēja termiņa un nākamā gada nozares vadības budžeta
projekta sagatavošanu
- vadīt un koordinēt vienotu, veselības nozares politikai atbilstošu
principu ievērošanu valsts budžeta vadības procesos
- koordinēt valsts budžeta izpildes pārskatu sistēmas izstrādāšanu,
ieviešanu un izpildi
- nodrošināt normatīvo aktu izstrādi valsts budžeta izpildes pilnveides
procesa nodrošināšanai
- konsultēt Ministrijas struktūrvienību vadītājus un padotības iestāžu
struktūrvienību vadītājus par budžeta izstrādes un izpildes jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
kādā no finanšu vadības jomām
- darba pieredze budžeta plānošanas un budžeta izpildes analīzes jautājumos
- pieredze darbā ar finansēšanas plāniem un tāmēm
- pieredze darbā valsts pārvaldē, vēlama veselības nozares sistēmā
- pieredze iekšējo normatīvo aktu sagatavošanā
- zināšanas valsts budžeta izstrādes jautājumos, budžeta izpildes analīzes
un finanšu analīzes jautājumos
- angļu valodas zināšanas
- spēja lietot informācijas tehnoloģijas savu pienākumu veikšanai
- spēja strādāt komandā, precizitāte, orientācija uz klientu un ētiskuma
ievērošana darba pienākumu izpildē
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- sociālās garantijas un atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai
(amats klasificēts 12.1. saimes IIIB līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzot Veselības ministrijā:
- motivētu pieteikuma vēstuli
- veselības aprūpes finansēšanas modeļa priekšlikumu (ne vairāk kā uz 2 lapām)
un dokumentus, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām
- CV
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
Dokumenti jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja
dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta
uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi
"Pieteikums Nozares budžeta plānošanas departamenta direktora vietnieka
amatam".
Papildu informācija pa tālruni 67876018 (Personāla un dokumentu pārvaldības
departaments) vai ministrijas mājaslapā www.vm.gov.lv.
OP 2016/60.AKK7
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amata vietu - Operatīvās vadības centra vadītājs/-a (darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā medicīniskā izglītība (ārsta grāds un sertifikāts par tiesībām
praktizēt neatliekamajā medicīnā vai radniecīgā specialitātē)
- vismaz piecu gadu pieredze NMP jomā, vismaz divu gadu pieredze vadošā
amatā un pieredze operatīvās vadības darbā
- pieredze komandas vadīšanā
- pieredze projektu sagatavošanā, koordinācijā un ieviešanā
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas
- teicamas prasmes strādāt ar MS Office programmām
Darba pienākumi:
- plānot, organizēt un vadīt Operatīvās vadības centra darbu
- sadarboties un sniegt NMP dienesta struktūrvienībām un ārējām institūcijām
nepieciešamo informāciju saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- piedalīties nozares politikas un attīstības stratēģijas veidošanā
Vakantajam amatam noteikta 5.4. apakšsaime,
VID līmenis un 15. mēnešalgu grupa.
Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību
valsts civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības
nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.
OP 2016/60.AKK8
Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un moderna valsts
institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un
ekonomisko efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties
valsts pārvaldes procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru
darbību saistītu pieredzi. Valsts kontrole ir institūcija, kuru novērtē
sabiedrība un kura novērtē savus darbiniekus.
SEKTORA VADĪTĀJS/-A
Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole, Ceturtais revīzijas
departaments, Trešais sektors
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz nenoteiktu laiku
Latvijas Republikas Valsts kontrole izsludina konkursu uz Ceturtā revīzijas
departamenta Trešā sektora vadītāja amata vietu, nosakot šādas prasības
pretendentiem:
- augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā vai finanšu vadībā
- profesionālā kvalifikācija un pēdējo 5 gadu darba pieredze saistīta ar
revīzijām, ekonomiku, grāmatvedību
- pieredze apjomīgu analītisku ziņojumu un pārskatu sagatavošanā
- teicamas latviešu valodas zināšanas un vismaz vienas svešvalodas zināšanas
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas, precīzi izsakot un pamatojot
savu viedokli
- pieredze darbinieku vadīšanā ne mazāka kā 2 gadi
- ļoti labas datorprogrammu lietošanas prasmes
Par priekšrocību uzskatīsim:
- maģistra grādu atbilstošā jomā
- darba pieredzi valsts pārvaldē ne mazāku kā 2 gadi
- zināšanas par starptautiskajiem revīzijas standartiem un publiskā sektora
grāmatvedības standartiem
- pieredzi tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē
- orientāciju uz rezultātu
- angļu valodas zināšanas
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt un koordinēt revīzijas sektora darbu, lai
nodrošināt revīziju veikšanu atbilstīgi Valsts kontroles likumam, starptautiskajiem
revīzijas standartiem, publiskā sektora grāmatvedības standartiem un Valsts
kontroles darba plānam
- nodrošināt revīziju plānošanas, pierādījumu gūšanas un noslēguma
pārraudzību atbilstoši Valsts kontrolē izstrādātajiem un apstiprinātajiem darba
procesu par revīziju veikšanu aprakstiem, metodoloģijai, prasībām revīziju
kvalitātes kontrolē, starptautiskajiem revīziju standartiem un publiskā sektora
grāmatvedības standartiem
- sagatavot revīzijas atzinumu un lēmumu projektus
- sagatavot un izskatīt ziņojumu projektus Saeimai un Ministru kabinetam
- vienoties ar revidējamo vienību par ieteikumu ieviešanas grafiku,
organizēt un kontrolēt revīziju ieteikumu ieviešanas uzraudzību
- veiktās revīzijas ietvaros pārstāvēt Valsts kontroli un nodrošināt
komunikāciju ar revidējamās vienības augstākā līmeņa atbildīgajām personām,
informēt par izvēlēto revīzijas pieeju, par revīzijā konstatētajiem trūkumiem,
to novēršanu, būtiskiem revīzijas konstatējumiem un ieteikumiem
Saviem darbiniekiem piedāvājam:
- intensīvu sadarbību un pieredzes apmaiņu starp revidentu grupām uz
rezultātu orientētā institūcijā
- iespēju strādāt ar datu analīzes un revīzijas atbalsta procesa rīkiem
- iespēju padziļināti izprast dažādas valsts pārvaldes jomas un sniegt ieteikumus
nozares darbības uzlabošanai
- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot revidenta
prasmes ar definētām atalgojuma izaugsmes iespējām
- starptautiskas mācības un pieredzes apmaiņas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Konkursam uz Valsts kontroles
sektora vadītāja amatu" līdz 2016. gada 15. aprīlim ieskaitot
lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@lrvk.gov.lv,
tālr. informācijai, tai skaitā informācija par konkursa norisi: tālr. 67017674
vai 67017528.
OP 2016/60.AKK9
Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledža izsludina atklātu konkursu uz
lektora amatu Ugunsdzēsības un glābšanas darbu katedrā (pilna slodze), amata
kods 2310 03
Uz lektora amatu var pretendēt persona ar doktora vai maģistra grādu vai
persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir attiecīgajam
mācību kursam un mācību priekšmetam (Ugunsdzēsības ierindas mācība un fiziskā
sagatavotība) atbilstoša vismaz piecu gadu praktiskā darba pieredze, un kura
spēj vadīt teorētiskās un praktiskās nodarbības, veikt lietišķos pētījumus
mācību kursa ietvaros.
Sīkāka informācija par iesniedzamajiem dokumentiem - http://ucak.vugd.gov.lv.
Dokumenti jāiesniedz Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledžas Personāla
un lietvedības sektorā mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas (Ķengaraga ielā
3/1, Rīgā, LV-1063). Informācija pa tālruni 67803510.