Laidiens: 23.03.2016., Nr. 58
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/58.AKK1
Finanšu ministrija (reģ. nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā
eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta
Uzņēmējdarbības un inovāciju plānošanas nodaļā
Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu
plānošanas dokumentu sagatavošanu, Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu
finanšu instrumentu programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas
pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem
Kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas
formulēšanā attiecībā uz citām Eiropas Savienības un nacionāla līmeņa
politikām, kas saistītas ar Kohēzijas politiku.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā ne mazāk kā 3 gadi,
izpratne par tās darbības principiem
- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vadībā
- vēlama pieredze darbā vai zināšanas par zinātnisko institūciju darbību
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- datorprasmes lietotāja līmenī
- labas analītiskās spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar Eiropas Reģionālās attīstības
fonda līdzfinansēto aktivitāšu pētniecības un attīstības (P&A) un inovāciju
jomā ieviešanu un vadību.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2016/58.AKK2
Latvijas Republikas Valsts dzelzceļa administrācija izsludina konkursu uz
valsts civildienesta ierēdņa amatu - Tirgus uzraudzības un regulēšanas daļas
vadītājs/-a, direktora vietnieks/-e nozares regulējošajos jautājumos
Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa augstākā izglītība (maģistra grāds) juridiskā vai ekonomiskā
specialitātē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru
- labas zināšanas par ES un Latvijas dzelzceļa nozares normatīvajiem aktiem
- vismaz 3 gadu darba stāžs dzelzceļa nozares regulēšanā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju
iesniegt personīgi vai nosūtot pa pastu ar norādi "Konkursam" 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Valsts dzelzceļa administrācijā Rīgā,
Riepnieku ielā 2. Tālr. uzziņām 67233225, 67234331, fakss 67234105, e-pasta
adrese: vda@vda.gov.lv.
OP 2016/58.AKK3
Latvijas Republikas Valsts dzelzceļa administrācija izsludina konkursu uz
valsts civildienesta ierēdņa amatu - Tirgus uzraudzības un regulēšanas daļas
vecākais/-ā eksperts/-e
Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa augstākā izglītība (maģistra grāds) finanšu vai ekonomiskā
specialitātē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- brīvi jāpārvalda angļu valoda
- labas iemaņas darbā ar datoru
- labas zināšanas par ES un Latvijas dzelzceļa nozares normatīvajiem aktiem
- darba pieredze dzelzceļa nozares regulēšanā vai nozares regulējamā
uzņēmumā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju
iesniegt personīgi vai nosūtot pa pastu ar norādi "Konkursam" 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Valsts dzelzceļa administrācijā Rīgā,
Riepnieku ielā 2. Tālr. uzziņām 67233225, 67234331, fakss 67234105, e-pasta
adrese: vda@vda.gov.lv.
OP 2016/58.AKK4
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa
kārtībā pretendentus uz Komunikācijas nodaļas galvenā/-ās
komunikācijas speciālista/-es amatu (uz noteiktu
laiku; darbam uz pilnu normālo darbalaiku no plkst. 8.30 līdz 17.00 Rīgā, Laktas
ielā 8)
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (var būt pēdējo kursu students)
- vēlama praktiska darba pieredze komunikācijas un sabiedrisko attiecību
jomā, pieredze digitālajā komunikācijā (mājaslapas veidošana/uzturēšana,
sociālo mediju komunikācija, komunikācijas materiālu izstrāde interneta videi)
tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas prasmes strādāt ar MS Office programmām, iemaņas darbā ar attēlu
apstrādes programmām un datu vizualizācijas rīkiem
- labas prasmes apstrādāt informāciju - atlasīt,
analizēt, saskatīt likumsakarības, izdarīt secinājumus, rediģēt, sagatavot
atbilstošus vēstījumus mērķgrupām
- teicamas latviešu, labas angļu valodas zināšanas
- iniciatīva un radošums, spēja piedāvāt jaunus un mērķtiecīgus risinājumus
komunikācijā
- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Darba pienākumi:
- NMP dienesta mājaslapas redaktora pienākumi (tekstu/attēlu sagatavošana,
ievadīšana un mājaslapas attīstības nodrošināšana)
- NMP dienesta profilu attīstīšana un satura veidošana interneta sociālajās
platformās (twitter, youtube,
flickr, facebook, instagram)
- interneta vidē lietojamo informatīvo materiālu izstrāde, izmantojot brīvi
pieejamos digitālos rīkus, u. c. informatīvo materiālu izstrāde vai
izstrādes koordinēšana (infografikas, interneta baneri, animācijas, prezentācijas, video, audio, drukas
darbi u. c.)
- organizēt un/vai fotografēt atbilstoši NMP dienesta komunikācijas
vajadzībām un veikt fotogrāfiju atlasi/pēcapstrādi
Vakantajam amatam noteikta 24. amata saime II līmenis un
9. mēnešalgu grupa.
Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu
Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.
NMP dienests sazināsies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz
otro kārtu.
Pretendenta pieteikuma/motivācijas vēstuli un CV sūtīt Neatliekamās
medicīniskās palīdzības dienestam 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pastu: personals@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.
OP 2016/58.AKK5
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa
kārtībā pretendentus Juridiskās nodaļas vecākā/-ās
jurista/-es amatam (darbinieka amats) uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs (var būt pēdējo kursu students)
- praktiska darba pieredze jurisprudencē, darba pieredze publisko iepirkumu
jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- izpratne par valsts pārvaldes darbību
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- teicamas latviešu, labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte un analītiskā domāšana, spēja praksē piemērot tiesību normas
- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Darba pienākumi:
- izstrādāt iepirkuma dokumentāciju, iepirkumu līgumu projektus un
nodrošināt līgumu slēgšanas procesu
- izskatīt, sagatavot un vizēt viena veida juridisko dokumentu projektus
(oficiālo saraksti, aktus, pilnvaras, līgumus)
- sniegt iestādes struktūrvienību darbiniekiem konsultācijas iepirkumu jomā
- savas kompetences un pilnvarojuma ietvaros pārstāvēt iestādes intereses
valsts un pašvaldību iestādēs, attiecībās ar privātpersonām un tiesā
Vakantajam amatam noteikta 21. amata saime IIIA līmenis un 9. mēnešalgu
grupa.
Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu
Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests sazināsies tikai ar tiem
pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.
Pretendenta pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju sūtīt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestam 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas uz e-pastu: personals@nmpd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67337011.
OP 2016/58.AKK6
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Resursu plānošanas departamenta Finanšu nodaļas vecākais/-ā
referents/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likumam "Par valsts noslēpumu"
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vai
ekonomikas jomā
- vismaz 2 gadu darba pieredze finanšu vai budžeta plānošanas jomā valsts
pārvaldes iestādē
- angļu valodas zināšanas
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (galvenokārt, Microsoft Excel)
- augsta atbildības izjūta, spēja patstāvīgi plānot un pieņemt lēmumus,
spēja strādāt dinamiskā un starptautiskā vidē
- vēlams pārzināt budžeta iestādes finansēšanas kārtību un budžeta izlietojuma
kontroli
- vēlamas zināšanas nozares reglamentējošos dokumentos
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības
apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa
pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejamas ministrijas mājaslapā
http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa
tālr. 67335268, 67335200.
OP 2016/58.AKK7
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032)
izsludina atklātu konkursu uz juriskonsulta/-es valsts civildienesta ierēdņa
amatu (1 vakances) uz noteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt valsts pārvaldes, administratīvā procesa, izglītības programmu
licencēšanas, izglītības iestāžu darbības un bērnu uzraudzības pakalpojumu
sniegšanas reģistrēšanas jautājumos
- sniegt konsultācijas klientiem Licencēšanas un reģistru departamenta
(turpmāk - LRD) kompetences jautājumos
- izvērtēt tiesību aktu projektu (rīkojumu, lēmumu u. tml.) un
sarakstes dokumentu atbilstību normatīvajiem aktiem un sniegt priekšlikumus to
pilnveidei
- sagatavot rīkojumu, lēmumu, administratīvo aktu un citu dokumentu
projektus
- izskatīt apstrīdētos administratīvos aktus, apstrīdētās procesuālās
darbības vai faktiskās rīcības īstenošanu, kā arī citus ar indivīda tiesībām
saistītus lēmumus, veikt gala lēmumu projektu sagatavošanu
- sagatavot uzziņas un sarakstes dokumentus LRD kompetences jautājumos
- izstrādāt un izskatīt izvērtēšanai iesniegto normatīvo aktu un normatīvo
aktu grozījumu projektus, sagatavot tos tālākai virzībai
- analizēt normatīvo aktu piemērošanas praksi, sniegt priekšlikumus
uzlabojumiem
- veikt pieņemto lēmumu pēcpārbaudi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē, juriskonsulta vai jurista
kvalifikācija
- darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads)
- pieredze juridisko dokumentu (administratīvo aktu, lēmumu, līgumu,
normatīvo aktu projektu, iekšējo normatīvo aktu u.tml.) sagatavošanā (vismaz 1
gads)
- pieredze ar izglītības iestādes darbību un izglītības procesa īstenošanu
saistītu dokumentu sagatavošanā (vismaz 1 gads)
- institūciju iekšējo kontroli reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- pieredze izglītību, valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo
normatīvo aktu piemērošanā
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme sadarboties, strādāt komandā, patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu
intensīvos darba apstākļos
- prasme klientorientētā komunikācijā un saskarsmē
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi
"Konkursam" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67507834.