Laidiens: 21.03.2016., Nr. 56

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/56.AKK1

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Elektronisko iepirkumu departamenta VECĀKO KONSULTANTU/-I (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- veikt pieprasīto/nepieprasīto preču analīzi, kā arī izstrādāt un nodot iepirkumu komisijai sākotnējo tehniskās specifikācijas projektu Elektronisko iepirkumu sistēmas (turpmāk - EIS) katalogu darbību regulējošām iepirkumu procedūrām, kā arī sagatavot ar tehniskajām specifikācijām saistītus skaidrojumu un atbilžu projektus

- sniegt konsultācijas EIS lietotājiem par katalogiem, kuriem ir noteikts kā kataloga vadītājs

- nodrošināt vispārīgo vienošanos un tehnisko specifikāciju datu ievadīšanu EIS

- koordinēt jaunu dalībnieku apzināšanu un piesaisti konkrētiem EIS katalogiem

Prasības:

- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim (vēlams tiesību zinātnē vai ekonomikā, vai vadības zinātnē, vai informācijas tehnoloģiju jomā), kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām

- vismaz viena gada pieredze publiskās pārvaldes iepirkumu komisijas darbā, t.sk. pieredze tehnisko specifikāciju sagatavošanā

- labas zināšanas publisko iepirkumu jomā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas datora lietošanas prasmes, t. sk. pieredze darbā ar liela apjoma MS Office failiem

Par priekšrocību tiks uzskatīta:

- pieredze darbā ar informācijas sistēmām

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- neatsveramu pieredzi valsts pārvaldes iestādē

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt līdz 2016. gada 4. aprīlim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā (adrese: Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 29366523.


OP 2016/56.AKK2

Latvijas Hidroekoloģijas institūts izsludina konkursu uz trīs zinātniskā asistenta amata vietām ar šādām prasībām amata kandidātiem:

- zinātniskais asistents jūras ekotoksikoloģijā:

a) maģistra grāds bioloģijā

b) vismaz 5 gadu darba pieredze jūras ekotoksikoloģijas pētījumos - biotestēšanas pielietošanā vides toksiskuma noteikšanā, pieredze testorganismu (dzīvnieku) kultūras izveidošanā un uzturēšanā

c) vismaz 1 zinātniska publikācija pēdējo 5 gadu laikā par pētījumu rezultātiem, kas atrodama SCI datubāzēs

- zinātniskais asistents jūras hidrobioloģijā:

a) maģistra grāds bioloģijā vai vides zinātnē

b) vismaz 3 gadu darba pieredze makrozoobentosa pētījumos - saldūdens un jūras makrozoobentosa cenožu taksonomija, ūdens vides ekoloģiskā stāvokļa novērtēšana

c) pieredze darbā ar ĢIS un modelēšanas programmām

d) pieredze zinātniskajā darbā vismaz divos pētījumu projektos

- zinātniskais asistents jūras ekoloģijā un hidroķīmijā:

a) maģistra grāds vides zinātnēs ar darba ievirzi ūdens objektu ekoloģiskajā izvērtēšanā

b) pieredze darbā ar barības vielu koncentrāciju noteikšanu jūras ūdenī

c) pieredze zinātniskajā darbā vismaz divos pētījumu projektos

Pieteikšanās termiņš - 30 kalendāra dienas no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli kopā ar CV un pievienotajiem dokumentiem (diplomu un sertifikātu kopijas, publikāciju kopijas) lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi arija.jansone@lhei.lv vai pa pastu, adrese: Hidroekoloģijas institūts, Voleru iela 4, Rīga LV-1007.


OP 2016/56.AKK3

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta Vides un enerģētikas statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas par enerģētiku apkopošana, analīze un izplatīšana

- līdzdalība valsts energobilances sagatavošanā

- sadarbība ar starptautiskajām organizācijām par enerģētikas statistikas jautājumiem

- līdzdalība apsekojumos, kas saistīti ar energoresursu apriti un vides problēmām

- līdzdalība statistisko datu publikāciju sagatavošanā, CSP datubāzes tabulu pilnveidošanā

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, statistikā vai vides zinātnēs (ar specializāciju enerģētikā)

- pieredze informācijas apstrādē un analīzē

- pieredze darbā ar liela apjoma datubāzēm

- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)

- labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte un labas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III B līmenī (10. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/56.AKK4

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kurš vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Netiešo nodokļu departamenta Pievienotās vērtības nodokļa nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Netiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts nodokļu politikas izstrādi muitas jomā, pievienotās vērtības nodokļa, akcīzes nodokļa, vieglo automobiļu un motociklu nodokļa, uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa un elektroenerģijas nodokļa jomā.

Ja tev ir:

- akadēmiskā augstākā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, ekonomikā vai finansēs

- angļu valodas zināšanas

- zināšanas pievienotās vērtības nodokļa jomās, tai skaitā Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesiskā regulējuma pārzināšana pievienotās vērtības nodokļa jomā, kā arī zināšanas par pievienotās vērtības nodokļa piemērošanu Eiropas Savienības dalībvalstīs, kandidātvalstīs un citās valstīs tiks uzskatītas par priekšrocību

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu

- darba pieredze tiesību aktu izstrādē (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- prasme darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Netiešo nodokļu departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt dinamisku darbu, kas saistīts ar:

- likumprojektu, Ministru kabineta noteikumu projektu, informatīvo ziņojumu pievienotās vērtības nodokļa jomā izstrādi

- atzinumu par citu institūciju izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentiem, tiesību aktiem un citiem dokumentu projektiem un priekšlikumiem, kas skar pievienotās vērtības nodokļa jomas jautājumus izvērtēšanu un sniegšanu

- dalību Latvijas viedokļa sagatavošanā par pievienotās vērtības nodokļa jautājumiem, kas skar Latvijas intereses Eiropas Savienībā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, kā arī citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2016/56.AKK5

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas Savienības programmu daļas projektu koordinatora/-es amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi ir izvērtēt Eiropas Savienības programmas izglītības, apmācības, jaunatnes un sporta jomā "Erasmus+" (turpmāk - programma "Erasmus+") projektu iesniegumus pēc atbilstības, administratīvās kapacitātes un kvalitātes kritērijiem, sagatavot administratīvos aktus par programmas "Erasmus+" projektiem, veicināt programmas "Erasmus+" vērtību popularizēšanu, rezultātu izplatīšanu un izmantošanu, kā arī sagatavot pārskatus, statistikas un finanšu informāciju par programmas "Erasmus+" projektiem.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- viena gada darba pieredze projektu administrēšanā

- zināšanas un izpratne par jaunatnes un neformālās izglītības jomu

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)

- ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas

- vēlama viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- vēlama viena gada darba pieredze administratīvo aktu izstrādē

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Amats klasificēts 44. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pasta adresi info@jaunatne.gov.lv, tālr. uzziņām 67358073 vai 67358069.


OP 2016/56.AKK6

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās nodaļas Rīgas biroja vadītāja vietnieka/-es - Būvju kadastrālās uzmērīšanas daļas vadītāja/-as - amatu (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt (plānot, organizēt, kontrolēt) būvju kadastrālās uzmērīšanas (turpmāk - BKU) daļas darbu, kā arī atbildēt par uzmērīšanas pasūtījumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi

- pildīt biroja vadītāja amata pienākumus tā prombūtnes laikā

- organizēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu metodisko skaidrojumu ieviešanu un izpildes kontroli birojā atbilstoši BKU daļas kompetencei

- sniegt konsultācijas par būvju kadastrālo uzmērīšanu savas kompetences ietvaros

- sagatavot rakstiskas atbildes uz saņemtajiem iesniegumiem par BKU veiktajām darbībām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- darbības sfērai atbilstoša (būvniecības vai zemes ierīcībā jomā) otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība

- ne mazāk kā trīs gadu pieredze vadītāja darbā (t. sk. divi gadi valsts pārvaldē)

- BKU regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- pieredze darbā ar Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmu, labas zināšanas par kadastra datiem

- Dienesta sniegto pakalpojumu pārzināšana

- ne mazāk kā divu gadu profesionālā un praktiskā darba pieredze nekustamā īpašuma formēšanas jautājumos un BKU jomā

- ne mazāk kā divu gadu pieredze komunikācijā ar klientiem

- pieredze administratīvo aktu sagatavošanā

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī un krievu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot savu darba procesu

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē teorētiskās zināšanas

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbavietu Rīgā, Puškina ielā 14

- bruto darba algu no 738 euro līdz 982 euro;

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 10 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2016/56.AKK7

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina konkursu uz amata vietu - Jaunsardzes un informācijas centra Militārās informācijas departamenta Audiovizuālās nodaļas vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- plānot, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu, ievērojot iestādes nolikumu un spēkā esošos Latvijas Republikas normatīvos aktus

- plānot, organizēt un nodrošināt Aizsardzības ministrijas un tās padotības iestāžu aktuālo notikumu audiovizuālo dokumentēšanu, atbilstoši noteiktajām vadlīnijām

- nodrošināt nodaļas gada un mēneša darba plānu izstrādi un plānu aktualizēšanu, atbilstoši aizsardzības nozares aktualitātēm

- veikt audiovizuālo produktu sagatavošanas tehnoloģiskā procesa analīzi un sagatavot darba kvalitātes uzlabošanas plānus

- sadarbībā ar Aizsardzības ministrijas un Nacionālo bruņoto spēku atbildīgajām amatpersonām izstrādāt jaunus konceptuālus risinājumus Latvijas armijas vēstures mantojuma saglabāšanā un popularizēšanā

- nodrošināt audiovizuālo materiālu un elektronisko datubāzes (arhīva) izveidi, uzturēšanu un regulāru papildināšanu

- piedalīties pasūtīto TV raidījumu un video filmu veidošanā un koordinācijā

- kompetences ietvaros piedalīties iestādes stratēģisko dokumentu izstrādē

- plānot nodaļas darbu spēju uzturēšanai nepieciešamo finanšu un materiālos resursus

- piedalīties audiovizuālās tehnikas publiskā iepirkumu komisijas darbā

Prasības kandidātiem:

- nozarei atbilstoša akadēmiskā augstākā, kas papildināta ar atbilstošām speciālajām mācībām

- atbilstoša profesionālā pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā (trīs gadi) un pieredze darbā ar plašsaziņas līdzekļiem

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- svešvalodu zināšanas (angļu valoda)

- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamajā līmenī

Iestāde piedāvā:

- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas, t.sk. veselības apdrošināšanas polisi

- mēnešalgu no 968 euro līdz 1271 euro mēnesī, atkarībā no profesionālās pieredzes, pirms nodokļu nomaksas

Informācija amata kandidātiem: CV un pieteikuma (motivācijas) vēstules, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 11.04.2016. iesūtīt elektroniski, e-pasta adrese aigars.nesters@jic.gov.lv. Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi. Atklātā konkursa uzvarētājam plānotais darbā stāšanas laiks 25.04.2016.

Kontaktinformācija: iestādes atrašanās vieta - K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, tālr. 67335391.


OP 2016/56.AKK8

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto darbinieka/-es amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Resursu vadības departamenta Informācijas tehnoloģiju un dokumentu aprites daļas INFORMĀCIJAS SISTĒMU ADMINISTRATORS/-E (darbavieta Rīgā, Peldu ielā 30)

No pretendenta sagaidīsim:

- augstāko izglītību, kas papildināta ar speciālajām mācībām informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredzi IT infrastruktūras apkalpošanā un lietotāju atbalsta sniegšanā

- pieredzi darbā ar MS Windows operētājsistēmām, tostarp MS Windows Server 2008/2012

- pieredzi darbā ar MS Word, MS Excel, MS PowerPoint

- pieredzi un prasmi strādāt ar datorprogrammām

- prasmi organizēt savu darbu

- spēju un vēlmi apgūt jaunus risinājumus

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

Novērtēsim, ja pretendentiem būs zināšanas kādā no šīm jomām:

- MS Windows aktīvā direktorija

- MS Exchange

- MS SQL, MySQL, PostgreSQL, Oracle datubāze

- IIS/Apache/Tomcat administrēšana un uzturēšana

- pieredze darbā ar Linux/Unix

- pamatzināšanas programmēšanā

- zināšanas par datoru uzbūvi un spēja risināt tehniskas problēmas

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt sistēmu un lietotāju administrēšanu

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- stabilu atalgojumu, sākot no EUR 1010 pirms nodokļu nomaksas, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv, adrese: Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050. Tālrunis informācijai 67027529.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/56.AKR1

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016.gada 15.martā Nodarbinātības valsts aģentūras Preiļu filiāles nodarbinātības organizatores amatā ir iecelta VITA ZNOTIŅA.


OP 2016/56.AKR2

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016.gada 15.martā Nodarbinātības valsts aģentūras Darba meklēšanas atbalsta nodaļas ekspertes amatā ir iecelta DINA LILISONE.


OP 2016/56.AKR3

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016.gada 15.martā Nodarbinātības valsts aģentūras Darba meklēšanas atbalsta nodaļas ekspertes amatā ir iecelta LĪGA SEMJONOVA.


OP 2016/56.AKR4

Finanšu ministrijas Netiešo nodokļu departamenta Pievienotās vērtības nodokļu nodaļas vecākās referentes uz noteiktu laiku ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2016.gada 17.martā iecelta DACE LEIMANE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)