Laidiens: 21.03.2016., Nr. 56
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/56.AKK1
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Elektronisko iepirkumu
departamenta VECĀKO KONSULTANTU/-I (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- veikt pieprasīto/nepieprasīto preču analīzi, kā arī izstrādāt un nodot iepirkumu
komisijai sākotnējo tehniskās specifikācijas projektu Elektronisko iepirkumu
sistēmas (turpmāk - EIS) katalogu darbību regulējošām iepirkumu procedūrām, kā
arī sagatavot ar tehniskajām specifikācijām saistītus skaidrojumu un atbilžu
projektus
- sniegt konsultācijas EIS lietotājiem par katalogiem, kuriem ir noteikts kā
kataloga vadītājs
- nodrošināt vispārīgo vienošanos un tehnisko specifikāciju datu ievadīšanu
EIS
- koordinēt jaunu dalībnieku apzināšanu un piesaisti konkrētiem EIS
katalogiem
Prasības:
- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas
līmenim (vēlams tiesību zinātnē vai ekonomikā, vai vadības zinātnē, vai
informācijas tehnoloģiju jomā), kas papildināta ar amatam nepieciešamām
speciālām zināšanām
- vismaz viena gada pieredze publiskās pārvaldes iepirkumu komisijas darbā,
t.sk. pieredze tehnisko specifikāciju sagatavošanā
- labas zināšanas publisko iepirkumu jomā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas datora lietošanas prasmes, t. sk. pieredze darbā ar liela
apjoma MS Office failiem
Par priekšrocību tiks uzskatīta:
- pieredze darbā ar informācijas sistēmām
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- neatsveramu pieredzi valsts pārvaldes iestādē
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt līdz 2016. gada
4. aprīlim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā
departamentā (adrese: Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pasta
adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 29366523.
OP 2016/56.AKK2
Latvijas Hidroekoloģijas institūts izsludina
konkursu uz trīs zinātniskā asistenta amata vietām ar šādām prasībām amata
kandidātiem:
- zinātniskais asistents jūras ekotoksikoloģijā:
a) maģistra grāds bioloģijā
b) vismaz 5 gadu darba pieredze jūras ekotoksikoloģijas
pētījumos - biotestēšanas pielietošanā vides
toksiskuma noteikšanā, pieredze testorganismu
(dzīvnieku) kultūras izveidošanā un uzturēšanā
c) vismaz 1 zinātniska publikācija pēdējo 5 gadu laikā par pētījumu
rezultātiem, kas atrodama SCI datubāzēs
- zinātniskais asistents jūras hidrobioloģijā:
a) maģistra grāds bioloģijā vai vides zinātnē
b) vismaz 3 gadu darba pieredze makrozoobentosa
pētījumos - saldūdens un jūras makrozoobentosa cenožu taksonomija, ūdens vides ekoloģiskā stāvokļa
novērtēšana
c) pieredze darbā ar ĢIS un modelēšanas programmām
d) pieredze zinātniskajā darbā vismaz divos pētījumu projektos
- zinātniskais asistents jūras ekoloģijā un hidroķīmijā:
a) maģistra grāds vides zinātnēs ar darba ievirzi ūdens objektu ekoloģiskajā
izvērtēšanā
b) pieredze darbā ar barības vielu koncentrāciju noteikšanu jūras ūdenī
c) pieredze zinātniskajā darbā vismaz divos pētījumu projektos
Pieteikšanās termiņš - 30
kalendāra dienas no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli kopā ar CV un
pievienotajiem dokumentiem (diplomu un sertifikātu kopijas, publikāciju
kopijas) lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi arija.jansone@lhei.lv
vai pa pastu, adrese: Hidroekoloģijas institūts,
Voleru iela 4, Rīga LV-1007.
OP 2016/56.AKK3
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta
Vides un enerģētikas statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- savlaicīgas un ticamas statistiskās informācijas par enerģētiku
apkopošana, analīze un izplatīšana
- līdzdalība valsts energobilances sagatavošanā
- sadarbība ar starptautiskajām organizācijām par enerģētikas statistikas
jautājumiem
- līdzdalība apsekojumos, kas saistīti ar energoresursu apriti un vides
problēmām
- līdzdalība statistisko datu publikāciju sagatavošanā, CSP datubāzes tabulu
pilnveidošanā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
statistikā vai vides zinātnēs (ar specializāciju enerģētikā)
- pieredze informācijas apstrādē un analīzē
- pieredze darbā ar liela apjoma datubāzēm
- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word)
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte un labas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III B
līmenī (10. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā
veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba
piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniegt CSP
Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz
e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro
kārtu.
OP 2016/56.AKK4
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
esi cilvēks, kurš vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un
pieredzi, strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Netiešo nodokļu departamenta Pievienotās vērtības nodokļa nodaļas
vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)
Netiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts
nodokļu politikas izstrādi muitas jomā, pievienotās vērtības nodokļa, akcīzes
nodokļa, vieglo automobiļu un motociklu nodokļa, uzņēmumu vieglo
transportlīdzekļu nodokļa un elektroenerģijas nodokļa jomā.
Ja tev ir:
- akadēmiskā augstākā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnē, ekonomikā vai finansēs
- angļu valodas zināšanas
- zināšanas pievienotās vērtības nodokļa jomās, tai skaitā Latvijas
Republikas un Eiropas Savienības tiesiskā regulējuma pārzināšana pievienotās
vērtības nodokļa jomā, kā arī zināšanas par pievienotās vērtības nodokļa
piemērošanu Eiropas Savienības dalībvalstīs, kandidātvalstīs un citās valstīs
tiks uzskatītas par priekšrocību
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu
- darba pieredze tiesību aktu izstrādē (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- prasme darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Netiešo nodokļu departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim
veikt dinamisku darbu, kas saistīts ar:
- likumprojektu, Ministru kabineta noteikumu projektu, informatīvo ziņojumu
pievienotās vērtības nodokļa jomā izstrādi
- atzinumu par citu institūciju izstrādātajiem politikas plānošanas
dokumentiem, tiesību aktiem un citiem dokumentu projektiem un priekšlikumiem,
kas skar pievienotās vērtības nodokļa jomas jautājumus izvērtēšanu un sniegšanu
- dalību Latvijas viedokļa sagatavošanā par pievienotās vērtības nodokļa
jautājumiem, kas skar Latvijas intereses Eiropas Savienībā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs un apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, kā arī citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2016/56.AKK5
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Eiropas Savienības programmu daļas projektu koordinatora/-es amata vietu (uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi ir izvērtēt Eiropas Savienības programmas izglītības,
apmācības, jaunatnes un sporta jomā "Erasmus+" (turpmāk - programma
"Erasmus+") projektu iesniegumus pēc atbilstības, administratīvās
kapacitātes un kvalitātes kritērijiem, sagatavot administratīvos aktus par
programmas "Erasmus+" projektiem, veicināt programmas
"Erasmus+" vērtību popularizēšanu, rezultātu izplatīšanu un
izmantošanu, kā arī sagatavot pārskatus, statistikas un finanšu informāciju par
programmas "Erasmus+" projektiem.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- viena gada darba pieredze projektu administrēšanā
- zināšanas un izpratne par jaunatnes un neformālās izglītības jomu
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)
- ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas
- vēlama viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlama viena gada darba pieredze administratīvo aktu izstrādē
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Amats klasificēts 44. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pasta adresi info@jaunatne.gov.lv, tālr. uzziņām 67358073 vai 67358069.
OP 2016/56.AKK6
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir
Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās
nodaļas Rīgas biroja vadītāja vietnieka/-es - Būvju kadastrālās uzmērīšanas
daļas vadītāja/-as - amatu (ierēdņa amats uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt (plānot, organizēt, kontrolēt) būvju kadastrālās uzmērīšanas
(turpmāk - BKU) daļas darbu, kā arī atbildēt par uzmērīšanas pasūtījumu savlaicīgu
un kvalitatīvu izpildi
- pildīt biroja vadītāja amata pienākumus tā prombūtnes laikā
- organizēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu metodisko skaidrojumu ieviešanu
un izpildes kontroli birojā atbilstoši BKU daļas kompetencei
- sniegt konsultācijas par būvju kadastrālo uzmērīšanu savas kompetences
ietvaros
- sagatavot rakstiskas atbildes uz saņemtajiem iesniegumiem par BKU
veiktajām darbībām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- darbības sfērai atbilstoša (būvniecības vai zemes ierīcībā jomā) otrā
līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība
- ne mazāk kā trīs gadu pieredze vadītāja darbā (t. sk.
divi gadi valsts pārvaldē)
- BKU regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- pieredze darbā ar Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmu,
labas zināšanas par kadastra datiem
- Dienesta sniegto pakalpojumu pārzināšana
- ne mazāk kā divu gadu profesionālā un praktiskā darba pieredze nekustamā
īpašuma formēšanas jautājumos un BKU jomā
- ne mazāk kā divu gadu pieredze komunikācijā ar
klientiem
- pieredze administratīvo aktu sagatavošanā
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī un krievu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot
savu darba procesu
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē
teorētiskās zināšanas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbavietu Rīgā, Puškina ielā 14
- bruto darba algu no 738 euro līdz 982 euro;
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 10 dienu laikā no publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā,
11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu:
konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2016/56.AKK7
Jaunsardzes un informācijas
centrs izsludina konkursu uz amata vietu - Jaunsardzes un informācijas centra
Militārās informācijas departamenta Audiovizuālās nodaļas vadītājs/-a (viena
amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- plānot, vadīt un kontrolēt nodaļas darbu, ievērojot iestādes nolikumu un
spēkā esošos Latvijas Republikas normatīvos aktus
- plānot, organizēt un nodrošināt Aizsardzības ministrijas un tās padotības
iestāžu aktuālo notikumu audiovizuālo dokumentēšanu, atbilstoši noteiktajām
vadlīnijām
- nodrošināt nodaļas gada un mēneša darba plānu izstrādi un plānu
aktualizēšanu, atbilstoši aizsardzības nozares aktualitātēm
- veikt audiovizuālo produktu sagatavošanas tehnoloģiskā procesa analīzi un
sagatavot darba kvalitātes uzlabošanas plānus
- sadarbībā ar Aizsardzības ministrijas un Nacionālo bruņoto spēku
atbildīgajām amatpersonām izstrādāt jaunus konceptuālus risinājumus Latvijas
armijas vēstures mantojuma saglabāšanā un popularizēšanā
- nodrošināt audiovizuālo materiālu un elektronisko datubāzes (arhīva)
izveidi, uzturēšanu un regulāru papildināšanu
- piedalīties pasūtīto TV raidījumu un video filmu veidošanā un koordinācijā
- kompetences ietvaros piedalīties iestādes stratēģisko dokumentu izstrādē
- plānot nodaļas darbu spēju uzturēšanai nepieciešamo finanšu un materiālos
resursus
- piedalīties audiovizuālās tehnikas publiskā iepirkumu komisijas darbā
Prasības kandidātiem:
- nozarei atbilstoša akadēmiskā augstākā, kas papildināta ar atbilstošām
speciālajām mācībām
- atbilstoša profesionālā pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā (trīs gadi)
un pieredze darbā ar plašsaziņas līdzekļiem
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- svešvalodu zināšanas (angļu valoda)
- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei
nepieciešamajā līmenī
Iestāde piedāvā:
- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas, t.sk. veselības
apdrošināšanas polisi
- mēnešalgu no 968 euro līdz 1271 euro mēnesī, atkarībā no profesionālās pieredzes,
pirms nodokļu nomaksas
Informācija amata kandidātiem: CV un pieteikuma (motivācijas) vēstules,
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 11.04.2016. iesūtīt elektroniski,
e-pasta adrese aigars.nesters@jic.gov.lv. Pretendentu
atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas
laikiem tiks informēti atsevišķi. Atklātā konkursa uzvarētājam plānotais darbā
stāšanas laiks 25.04.2016.
Kontaktinformācija: iestādes atrašanās vieta - K. Valdemāra ielā 10/12,
Rīgā, LV-1473, tālr. 67335391.
OP 2016/56.AKK8
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto
darbinieka/-es amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un
veterinārā dienesta Resursu vadības departamenta Informācijas tehnoloģiju un
dokumentu aprites daļas INFORMĀCIJAS SISTĒMU ADMINISTRATORS/-E (darbavieta Rīgā, Peldu ielā 30)
No pretendenta sagaidīsim:
- augstāko izglītību, kas papildināta ar speciālajām mācībām informācijas
tehnoloģiju jomā
- pieredzi IT infrastruktūras apkalpošanā un lietotāju atbalsta sniegšanā
- pieredzi darbā ar MS Windows operētājsistēmām, tostarp MS Windows Server
2008/2012
- pieredzi darbā ar MS Word, MS Excel, MS PowerPoint
- pieredzi un prasmi strādāt ar datorprogrammām
- prasmi organizēt savu darbu
- spēju un vēlmi apgūt jaunus risinājumus
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
Novērtēsim, ja pretendentiem būs zināšanas kādā no šīm jomām:
- MS Windows aktīvā direktorija
- MS Exchange
- MS SQL, MySQL, PostgreSQL,
Oracle datubāze
- IIS/Apache/Tomcat
administrēšana un uzturēšana
- pieredze darbā ar Linux/Unix
- pamatzināšanas programmēšanā
- zināšanas par datoru uzbūvi un spēja risināt tehniskas problēmas
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt sistēmu un lietotāju administrēšanu
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- stabilu atalgojumu, sākot no EUR 1010 pirms nodokļu nomaksas, normatīvajos
aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļai. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv,
adrese: Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050. Tālrunis informācijai 67027529.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/56.AKR1
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016.gada 15.martā Nodarbinātības
valsts aģentūras Preiļu filiāles nodarbinātības organizatores amatā ir iecelta
VITA ZNOTIŅA.
OP 2016/56.AKR2
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016.gada 15.martā Nodarbinātības
valsts aģentūras Darba meklēšanas atbalsta nodaļas ekspertes amatā ir iecelta
DINA LILISONE.
OP 2016/56.AKR3
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016.gada 15.martā Nodarbinātības
valsts aģentūras Darba meklēšanas atbalsta nodaļas ekspertes amatā ir iecelta
LĪGA SEMJONOVA.
OP 2016/56.AKR4
Finanšu ministrijas Netiešo nodokļu departamenta Pievienotās vērtības
nodokļu nodaļas vecākās referentes uz noteiktu laiku ierēdnes amatā konkursa
kārtībā 2016.gada 17.martā iecelta DACE LEIMANE.