Laidiens: 18.03.2016., Nr. 55
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/55.AKK1
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082)
izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļas PERSONĀLA SPECIĀLISTS/-E (1 vakance uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams personālvadībā, vadības vai tiesību zinātnēs)
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze personālvadības jomā valsts iestādē
- zināšanas un izpratne par personāla atlases un novērtēšanas procesiem
- uz klientu orientēta personība
- ļoti labas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- laba latviešu valodas rakstu kultūra, labas zināšanas personāla dokumentu
pārvaldībā
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office), t. sk. pieredze darbā ar
resursu vadības sistēmas Horizon personāla moduli un
novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēmu NEVIS
Darba pienākumi:
- organizēt personāla atlases procesu, veikt personāla atlasi un
informācijas par personālu ievadi resursu vadības sistēmā Horizon
- organizēt personāla novērtēšanas procesu, administrēt novērtēšanas elektroniskās
veidlapas informācijas sistēmu NEVIS
- pilnveidot, attīstīt personāla atlases un novērtēšanas procesus un metodes
- konsultēt nodarbinātos personālvadības jautājumos
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 775 € līdz 835 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas
- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu
- iespēju iegūt pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļā ar norādi "Personāla speciālists - KONKURSS"
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz e-pasta adresi darbs@vpd.gov.lv,
adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67244868.
Piesakoties personāla speciālista amatam, pretendents apliecina, ka atbilst
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
OP 2016/55.AKK2
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Investīciju uzraudzības
departamenta Teritoriālās sadarbības projektu kontroles nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 amata
vietas)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs,
ekonomikā, vadības zinātnēs, jurisprudencē vai citā sociālo zinātņu jomā
- vismaz divu gadu profesionālā darba pieredze atbilstoši nodaļas darbības
jomai - Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu kontrole, uzraudzība
vai vadība
- vēlama profesionālā pieredze Eiropas teritoriālās sadarbības programmu
ieviešanā un projektu uzraudzībā
- zināšanas par Eiropas teritoriālās sadarbības programmu ieviešanas
prasībām
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- zināšanas un pieredze neatbilstību izvērtēšanā un lēmumu projektu
sagatavošanā Eiropas Savienības fondu projektu ietvaros
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības
institucionālo uzbūvi un funkcijām
- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvo aktu hierarhiju
- analītiska domāšana un prasme risināt problēmsituācijas, orientācija uz
klientu
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" III B līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
Eiropas teritoriālās sadarbības projektu uzraudzības un kontroles jomā
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss
67820442, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67026902. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē
www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba
piedāvājumi".
OP 2016/55.AKK3
Latvijas Republikas tiesībsargs izsludina pieteikšanos uz brīvo amata vakanci
- Tiesībsarga biroja Bērnu tiesību nodaļas vecākais jurists/-e (uz darbinieka
prombūtnes laiku)
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
(vēlams maģistra grāds tiesību vai sociālajās zinātnēs)
- padziļināta izpratne par bērnu tiesībām, labas pārvaldības un tiesiskās
vienlīdzības principu un valsts pārvaldi
- praktiska darba pieredze (vismaz 3 gadi) administratīvo, cilvēktiesību vai
konstitucionālo tiesību jomā (pieredze bērnu tiesību jomā tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas angļu valodas (mutvārdos un rakstos) un krievu valodas zināšanas
(citu svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)
- datora un biroja tehnikas izmantošanas prasmes pieredzējuša lietotāja
līmenī
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, teicamas komunikācijas un
saskarsmes prasmes
Pienākumi:
- juridisku atzinumu, viedokļu sagatavošana
- mutisku konsultāciju sniegšana apmeklētājiem
- tiesībsarga pārstāvība valsts un pašvaldību institūcijās, tiesā,
attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām
Piedāvājam:
- konkurētspējīgu atalgojumu
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) līdz 2016. gada 22. aprīlim iesniegt Tiesībsarga
birojā Baznīcas ielā 25, Rīgā, LV-1010, vai sūtīt uz e-pastu: tiesibsargs@tiesibsargs.lv. Tālrunis 67201400.
OP 2016/55.AKK4
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir Finanšu
ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts
pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā
iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu
uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Kontroles
departamenta vecākā/-ās referenta/-es amatu (ierēdņa
amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē, III
līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Kontroles departamenta darbība saistīta ar iepirkuma procedūru likumības
pārbaudi.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- izskatīt Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu dokumentāciju
- sagatavot atzinumus par iepirkumu procedūru likumību
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel)
- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- teicama latviešu valodas prasme un labas angļu valodas zināšanas līmenī,
kas atbilst spējai strādāt ar dokumentiem (spēja lasīt, saprast un rakstīt)
šajā svešvalodā
- komunikācijas prasmes, analītiska domāšana, plānošana un organizēšana,
orientācija uz attīstību un spēja strādāt komandā
- izpratne par publisko iepirkumu tiesisko regulējumu, darba pieredze valsts
pārvaldē un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta
par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 756 līdz 994 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no
piemērojamās kategorijas).
Pieteikuma vēstuli un CV līdz 2016. gada 5. aprīlim sūtīt
Iepirkumu uzraudzības birojam Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi
vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr.
uzziņām 67326702, 20225563.
OP 2016/55.AKK5
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Produktu kontroles nodaļas vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība (vēlams maģistra vai doktora grāds) vai otrā
līmeņa profesionālā augstākā izglītība ķīmijā, medicīnā, bioloģijā vai vides
zinātnē. Vēlama specializācija toksikoloģijā, ekotoksikoloģijā,
riska novērtēšanā - ķīmisko vielu un maisījumu ietekme uz veselību un vidi, kā
arī kosmētikas līdzekļu novērtējums saistībā ar cilvēka veselību
- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 5 gadi
- darba pieredze vadošā amatā ilgāka par 3 gadiem
- valsts pārvaldi un Inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu un
Administratīvā procesa pārzināšana
- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu izmantošana darba
procesā
- vēlamas prasmes projektu vadīšanā
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1. pakāpe (augstākā)
- divu svešvalodu (angļu un krievu val.) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
zināšanas
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Inspekcijas uzraudzības īstenošanu ķīmisko vielu, ķīmisko
maisījumu un kosmētikas līdzekļu (turpmāk tekstā - Produkts) uzraudzības jomā
- plānot, vadīt, organizēt un koordinēt nodaļas darbu, kontrolēt nodaļas
uzdevumu izpildi
- nodrošināt informācijas apmaiņu par normatīvo aktu prasībām neatbilstošiem
ķīmiskiem produktiem un kosmētikas līdzekļiem nacionālajā un Eiropas Savienības
līmenī
- nodrošināt pasākumus, ar kuriem ierobežo normatīvo aktu prasībām
neatbilstošu Produktu laišanu tirgū, pieprasot to izņemšanu, atsaukšanu vai
noteiktas darbības pārtraukšanu, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus Produktu uzraudzības
jomā
- nodrošināt apmeklētāju pieņemšanu un informācijas sniegšanu nodaļas
kompetencē esošajos jautājumos
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes
vadības standartiem)
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi Produktu kontroles
nodaļas vadītājs, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt
Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt
uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 15 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.