Laidiens: 18.03.2016., Nr. 55

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/55.AKK1

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļas PERSONĀLA SPECIĀLISTS/-E (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams personālvadībā, vadības vai tiesību zinātnēs)

- vismaz divu gadu profesionālā pieredze personālvadības jomā valsts iestādē

- zināšanas un izpratne par personāla atlases un novērtēšanas procesiem

- uz klientu orientēta personība

- ļoti labas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- laba latviešu valodas rakstu kultūra, labas zināšanas personāla dokumentu pārvaldībā

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office), t. sk. pieredze darbā ar resursu vadības sistēmas Horizon personāla moduli un novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēmu NEVIS

Darba pienākumi:

- organizēt personāla atlases procesu, veikt personāla atlasi un informācijas par personālu ievadi resursu vadības sistēmā Horizon

- organizēt personāla novērtēšanas procesu, administrēt novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēmu NEVIS

- pilnveidot, attīstīt personāla atlases un novērtēšanas procesus un metodes

- konsultēt nodarbinātos personālvadības jautājumos

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 775 € līdz 835 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu

- iespēju iegūt pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā ar norādi "Personāla speciālists - KONKURSS" 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz e-pasta adresi darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67244868.

Piesakoties personāla speciālista amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2016/55.AKK2

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta Teritoriālās sadarbības projektu kontroles nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 amata vietas)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs, ekonomikā, vadības zinātnēs, jurisprudencē vai citā sociālo zinātņu jomā

- vismaz divu gadu profesionālā darba pieredze atbilstoši nodaļas darbības jomai - Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu kontrole, uzraudzība vai vadība

- vēlama profesionālā pieredze Eiropas teritoriālās sadarbības programmu ieviešanā un projektu uzraudzībā

- zināšanas par Eiropas teritoriālās sadarbības programmu ieviešanas prasībām

- zināšanas publisko iepirkumu jomā

- zināšanas un pieredze neatbilstību izvērtēšanā un lēmumu projektu sagatavošanā Eiropas Savienības fondu projektu ietvaros

- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības institucionālo uzbūvi un funkcijām

- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvo aktu hierarhiju

- analītiska domāšana un prasme risināt problēmsituācijas, orientācija uz klientu

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" III B līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi Eiropas teritoriālās sadarbības projektu uzraudzības un kontroles jomā

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67026902. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".


OP 2016/55.AKK3

Latvijas Republikas tiesībsargs izsludina pieteikšanos uz brīvo amata vakanci - Tiesībsarga biroja Bērnu tiesību nodaļas vecākais jurists/-e (uz darbinieka prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs (vēlams maģistra grāds tiesību vai sociālajās zinātnēs)

- padziļināta izpratne par bērnu tiesībām, labas pārvaldības un tiesiskās vienlīdzības principu un valsts pārvaldi

- praktiska darba pieredze (vismaz 3 gadi) administratīvo, cilvēktiesību vai konstitucionālo tiesību jomā (pieredze bērnu tiesību jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas (mutvārdos un rakstos) un krievu valodas zināšanas (citu svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- datora un biroja tehnikas izmantošanas prasmes pieredzējuša lietotāja līmenī

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes

Pienākumi:

- juridisku atzinumu, viedokļu sagatavošana

- mutisku konsultāciju sniegšana apmeklētājiem

- tiesībsarga pārstāvība valsts un pašvaldību institūcijās, tiesā, attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām

Piedāvājam:

- konkurētspējīgu atalgojumu

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) līdz 2016. gada 22. aprīlim iesniegt Tiesībsarga birojā Baznīcas ielā 25, Rīgā, LV-1010, vai sūtīt uz e-pastu: tiesibsargs@tiesibsargs.lv. Tālrunis 67201400.


OP 2016/55.AKK4

Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Kontroles departamenta vecākā/-ās referenta/-es amatu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Kontroles departamenta darbība saistīta ar iepirkuma procedūru likumības pārbaudi.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- izskatīt Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu dokumentāciju

- sagatavot atzinumus par iepirkumu procedūru likumību

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē

- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel)

- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- teicama latviešu valodas prasme un labas angļu valodas zināšanas līmenī, kas atbilst spējai strādāt ar dokumentiem (spēja lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā

- komunikācijas prasmes, analītiska domāšana, plānošana un organizēšana, orientācija uz attīstību un spēja strādāt komandā

- izpratne par publisko iepirkumu tiesisko regulējumu, darba pieredze valsts pārvaldē un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 756 līdz 994 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no piemērojamās kategorijas).

Pieteikuma vēstuli un CV līdz 2016. gada 5. aprīlim sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.


OP 2016/55.AKK5

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Produktu kontroles nodaļas vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība (vēlams maģistra vai doktora grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ķīmijā, medicīnā, bioloģijā vai vides zinātnē. Vēlama specializācija toksikoloģijā, ekotoksikoloģijā, riska novērtēšanā - ķīmisko vielu un maisījumu ietekme uz veselību un vidi, kā arī kosmētikas līdzekļu novērtējums saistībā ar cilvēka veselību

- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 5 gadi

- darba pieredze vadošā amatā ilgāka par 3 gadiem

- valsts pārvaldi un Inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana

- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu izmantošana darba procesā

- vēlamas prasmes projektu vadīšanā

- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1. pakāpe (augstākā)

- divu svešvalodu (angļu un krievu val.) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības zināšanas

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt Inspekcijas uzraudzības īstenošanu ķīmisko vielu, ķīmisko maisījumu un kosmētikas līdzekļu (turpmāk tekstā - Produkts) uzraudzības jomā

- plānot, vadīt, organizēt un koordinēt nodaļas darbu, kontrolēt nodaļas uzdevumu izpildi

- nodrošināt informācijas apmaiņu par normatīvo aktu prasībām neatbilstošiem ķīmiskiem produktiem un kosmētikas līdzekļiem nacionālajā un Eiropas Savienības līmenī

- nodrošināt pasākumus, ar kuriem ierobežo normatīvo aktu prasībām neatbilstošu Produktu laišanu tirgū, pieprasot to izņemšanu, atsaukšanu vai noteiktas darbības pārtraukšanu, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus Produktu uzraudzības jomā

- nodrošināt apmeklētāju pieņemšanu un informācijas sniegšanu nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes vadības standartiem)

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi Produktu kontroles nodaļas vadītājs, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)