Laidiens: 11.03.2016., Nr. 50
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/50.AKK1
Latvijas
Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) izsludina
konkursu valsts notāra ierēdņa amatam Funkciju izpildes departamenta Saldus
reģionālajā nodaļā uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu,
biedrību un nodibinājumu reģistrāciju, pamatdokumentu grozījumu un izmaiņu
reģistrāciju
- veikt personas paraksta apliecināšanu
- veikt prasības nodrošinājuma reģistrāciju
- veikt komercķīlas (pārjaunojuma, grozījumu,
dzēšanas) reģistrāciju
- veikt laulāto mantisko attiecību (grozījumu vai
izbeigšanas) reģistrāciju
- veikt koncesijas līguma ierakstīšanu, grozījumu un
izbeigšanās ierakstīšanu koncesiju reģistrā
- klientu apkalpošana
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā juridiskā izglītība (tai skaitā pirmā
līmeņa augstākā izglītība)
- zināšanas komercdarbību regulējošos normatīvajos
aktos, Uzņēmumu reģistra darbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās
un Eiropas Savienības tiesībās
- zināšanas lietvedībā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- augsta atbildības izjūta un spēja patstāvīgi
pieņemt lēmumus
- izcilas saskarsmes spējas
- precizitāte
- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu
grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Saldū
Pretendentiem/-ēm
pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma
vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīgā,
Pērses ielā 2, faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67031816.
OP 2016/50.AKK2
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz VALDES LOCEKĻA/-ES amatu!
Akciju sabiedrība "Augstsprieguma tīkls" (reģ.
Nr. 40003575567) ir neatkarīgs Latvijas Pārvades Sistēmas Operators, kas
nodrošina pārvades tīkla darbības un Latvijas elektroenerģijas sistēmas
elektroapgādes drošumu, sniedz pārvades pakalpojumu, nodrošina brīvu trešās
puses pieeju pārvades tīklam, veic pārvades sistēmas operatīvo vadību un
nodrošina drošu, stabilu, elektroenerģijas pārvadi.
Darbavieta: Rīgā
Akciju sabiedrības "Augstsprieguma tīkls" valdes locekļa/-es (valdes
priekšsēdētājs/-a) amata pretendentam/-ei izvirzāmās
prasības:
1) akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
inženierzinātnēs, vadībzinībā, finansēs vai ekonomikā
2) vismaz piecu gadu profesionālā darba pieredze vadošā amatā, vēlams
enerģētikas jomā (pieredze valsts, pašvaldību vai privātajā kapitālsabiedrībā,
valsts pārvaldes vai pašvaldības iestādē)
3) izpratne par AS "Augstsprieguma tīkls" darbības jomām - lielu
energosistēmu darbību un elektrības tirgus attīstības jautājumiem, pārvades
sistēmu un elektrības tirgu attīstības procesiem nacionālajā un Eiropas līmenī
4) starptautiskās sadarbības pieredze
5) izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi, biznesa
ētikas pārzināšana
6) stratēģiskās plānošanas prasme, spēja veidot pozitīvas attiecības un
uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu,
spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt viedokli, pieņemt
lēmumus un uzņemties atbildību
7) valsts valoda C līmeņa 1. pakāpē
8) svešvalodu zināšanas (angļu vai krievu valoda) tādā apjomā, kas ļauj
brīvi lasīt un saprast drukātu tekstu, augstākā līmenī uzturēt dialogu,
pārzinot profesionālo terminoloģiju, un brīvi sagatavot rakstisku tekstu
9) atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
10) nevainojama reputācija
Akciju sabiedrības "Augstsprieguma tīkls" valdes locekļa/-es
amata pretendentam/-ei (3 amati) izvirzāmās prasības:
1) akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
inženierzinātnēs, vadībzinībā, finansēs, ekonomikā vai tiesību zinātnē
2) vismaz triju gadu profesionālā darba pieredze vadošā amatā, vēlams
enerģētikas jomā (pieredze valsts, pašvaldību vai privātajā kapitālsabiedrībā,
valsts pārvaldes vai pašvaldības iestādē)
3) izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi, biznesa
ētikas pārzināšana
4) pieredze iepirkumu organizēšanā sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju
vajadzībām
5) stratēģiskās plānošanas prasme, spēja veidot pozitīvas attiecības un
uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu,
spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt viedokli, pieņemt
lēmumus un uzņemties atbildību
6) izpratne par pārvades sistēmas attīstības plānošanas procesiem , kā arī pārvades sistēmas operatora darbību
reglamentējošiem normatīvajiem aktiem nacionālajā un Eiropas līmenī
7) starptautiskās sadarbības pieredze
8) valsts valoda C līmeņa 1. pakāpē
9) svešvalodu zināšanas (angļu vai krievu valoda) tādā apjomā, kas ļauj
brīvi lasīt un saprast drukātu tekstu, augstākā līmenī uzturēt dialogu,
pārzinot profesionālo terminoloģiju, un brīvi sagatavot rakstisku tekstu
10) atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta
prasībām
11) nevainojama reputācija
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam iesniegt Finanšu ministrijā (Smilšu
ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67095610) līdz 2016. gada
17. martam (ieskaitot) ar norādi "Pieteikums AS "Augstsprieguma
tīkls" valdes locekļa/-es amata konkursam" šādus dokumentus:
1. Pieteikuma vēstuli, norādot amatu, uz kuru pretendē, iekļaujot
informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esamību.
2. Dzīves un darba aprakstu (CV), kurā iekļauts pašvērtējums par valodu zināšanām
un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits.
3. Valsts valodas prasmes apliecību par valsts valodas prasmi augstākajā
līmenī (iesniedz pretendenti, kuriem latviešu valoda nav dzimtā valoda).
4. Izglītību apliecinošo dokumentu kopijas. Kandidātiem, kuri izglītību ir
ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu
Latvijā.
5. Profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu
(sertifikātu) kopijas.
6. Attīstības redzējumu (ne vairāk kā 1000 vārdu apjomā) par AS
"Augstsprieguma tīkls" darbību un attīstības perspektīvām, sniedzot
ieskatu par:
6.1. sabiedrības darbības mērķi
6.2. svarīgākām nākotnes prioritātēm un veicamajām darbībām to sasniegšanai
6.3. aktuālu ar sabiedrības komercdarbību saistītu
problēmjautājumu un veicamajām darbībām situācijas risinājumam.
OP 2016/50.AKK3
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Personālvadības nodaļas personāla vadības speciālista/-es ierēdņa amatu (uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt personāla atlasi uz vakantajām padotības izglītības iestāžu
vadītāju un vakantajām ministrijas amata vietām, kā arī pēc nepieciešamības
piedalīties personāla atlases pārrunās
- veikt atbildīgās amatpersonas pienākumus nodaļai adresētās korespondences
un citu dokumentu saņemšanai atbilstoši ministrijas iekšējā normatīvā aktā
noteiktajai kārtībai
- veikt ar darba tiesisko attiecību un valsts civildienesta attiecību
saistīto dokumentu (līgumi, rīkojumi, vienošanās) sagatavošanu noteiktajās
struktūrvienībās nodarbinātajiem
- veikt ministrijas noteikto struktūrvienību nodarbināto lietvedības,
ministrijas padotībā esošo iestāžu vadītāju un izglītības iestāžu vadītāju
personu lietu kārtošanu un uzturēšanu
- ievadīt un/vai apstrādāt aktuālo informāciju par ministrijas personālu
resursu vadības sistēmā Horizon Personāla modulī
- veikt statistiskas informācijas par ministrijas un tās padotībā esošo
iestāžu personālu apkopošanu un iesniegšanu citām institūcijām pēc pieprasījuma
atbilstoši nodaļas vadītāja deleģējumam
- konsultēt ministrijas augstāko vadību, ministrijas padotības iestāžu un
padotībā esošo izglītības iestāžu vadītājus, ministrijas nodarbinātos
personālvadības jautājumos
- pildīt citus nodaļas kompetencei atbilstošus nodaļas vadītāja, valsts sekretāra
un ministra rīkojumus un uzdevumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlama personāla vadībā, vadības zinībās vai tiesību zinātnēs)
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par vienu gadu
- pieredze personālvadības jomā ilgāka par diviem gadiem
- pieredze informācijas apkopošanā un analīzē
- pieredze darbā ar resursu vadības programmu Horizon
- zināšanas un pieredze Darba likuma un Valsts civildienesta likuma normu
piemērošanā
- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanā
- komunikācijas un prezentācijas prasmes
- vēlama divu svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) pārzināšana
līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru
svešvalodā
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 419. kabinets, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67047892, 67047839.
Amats klasificēts 30. amata saimes III līmenī (9. mēnešalgu
grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/50.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Personālvadības nodaļas personāla vadības speciālista/-es ierēdņa amatu (uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt ministrijas nodarbināto, kā arī padotības iestāžu vadītāju darba
izpildes novērtēšanas procesu, veikt novērtēšanas rezultātu apkopošanu, kā arī
pēc nepieciešamības piedalīties darba izpildes novērtēšanas pārrunās
- veikt ar darba tiesisko attiecību un valsts civildienesta attiecību
saistīto dokumentu (līgumi, rīkojumi, vienošanās) sagatavošanu noteiktajās
struktūrvienībās nodarbinātajiem
- veikt ministrijas noteikto struktūrvienību nodarbināto lietvedības,
ministrijas padotībā esošo iestāžu vadītāju un izglītības iestāžu vadītāju
personu lietu kārtošanu un uzturēšanu
- ievadīt un/vai apstrādāt aktuālo informāciju par ministrijas personālu
resursu vadības sistēmā Horizon Personāla modulī
- veikt statistiskas informācijas par ministrijas un tās padotībā esošo
iestāžu personālu apkopošanu un iesniegšanu citām institūcijām pēc pieprasījuma
atbilstoši nodaļas vadītāja deleģējumam
- konsultēt ministrijas augstāko vadību, ministrijas padotības iestāžu un
padotībā esošo izglītības iestāžu vadītājus, ministrijas nodarbinātos
personālvadības jautājumos
- pildīt citus nodaļas kompetencei atbilstošus nodaļas vadītāja, valsts
sekretāra un ministra rīkojumus un uzdevumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlama personāla vadībā, vadības zinībās vai tiesību zinātnēs)
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par vienu gadu
- pieredze personālvadības jomā ilgāka par diviem gadiem
- pieredze informācijas apkopošanā un analīzē
- pieredze darbā ar resursu vadības programmu Horizon
- zināšanas un pieredze Darba likuma un Valsts civildienesta likuma normu
piemērošanā
- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanā
- komunikācijas un prezentācijas prasmes
- vēlama divu svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) pārzināšana
līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru
svešvalodā
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 419. kabinets, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67047892, 67047839.
Amats klasificēts 30. amata saimes III līmenī (9. mēnešalgu
grupa).
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/50.AKK5
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz Publisko
iepirkumu un sagādes speciālista/-es amatu
Prasības pretendentam:
- augstākā izglītība (vēlama jurisprudencē)
- priekšroka pretendentam ar pieredzi tiešās valsts pārvaldes iestādē
- pieredze publisko iepirkumu veikšanā ne mazāk kā 1 gadu
- pieredze juridiska rakstura dokumentu projektu
(publisko iepirkumu nolikumu, tehnisko specifikāciju, protokolu, rīkojumu,
aktu, līgumu, iekšējo normatīvo aktu) sagatavošanā
- pieredze sagādes organizēšanā un nodrošināšanā, saistīto dokumentu
noformēšanā
- publisko iepirkumu normatīvo aktu pārzināšana
- labas komunikācijas prasmes
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- spēja strādāt komandā, plānot savu darbu un noteikt prioritātes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (Word, Excel, PowerPoint)
- vēlamas transportlīdzekļu vadīšanas tiesības
Galvenie pienākumi:
- piedalīties publisko iepirkuma komisijas darbā
- izstrādāt publisko iepirkumu nolikumu un tehniskās specifikācijas
projektus, gatavot citu dokumentāciju, kas saistīta ar publisko iepirkumu un
sagādes organizēšanu
- publisko iepirkumu norises gaitas protokolēšana
- līgumu projektus izstrādāšana, saskaņošana
- publicēt informāciju par plānotiem un noslēgtiem līgumiem IUB mājaslapā
- nodrošināt iestādi ar nepieciešamo materiāli tehnisko bāzi
- plānošanas dokumentu, pārskatu un atskaišu sagatavošana un kontrolēšana
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
e-pastā: kristine.kipsna@vtua.gov.lv; www.vtua.gov.lv.
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.
OP 2016/50.AKK6
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz
vakanto darbinieka amata vietu - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta
referents/-e (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs
- labas zināšanas par audžuģimenes un ārpusģimenes aprūpes jautājumiem
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- lietotāja zināšanas darbā ar datorprogrammām Microsoft Word, Microsoft
Excel, Microsoft PowerPoint
- angļu valodas pamatzināšanas un ļoti labas krievu valodas zināšanas
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju
- pozitīvas komunikācijas un saskarsmes prasmes
Darba pienākumi:
- konsultēt audžuģimeņu, aizbildņu, bērnu ārpusģimenes aprūpes iestāžu,
bāriņtiesu un pašvaldību speciālistus par ārpusģimenes aprūpes jautājumiem
- organizēt informatīvus un izglītojošus pasākumus iedzīvotājiem, audžuģimenēm,
aizbildņiem un sociālajiem dienestiem, bāriņtiesām un iedzīvotājiem par
audžuģimeņu un aizbildnības jautājumiem
- nodrošināt informatīvo un metodisko atbalstu audžuģimenēm
- organizēt valsts un pašvaldību institūciju sadarbību audžuģimeņu un tajās
ievietoto bērnu skaita palielināšanai un pakalpojumu audžuģimenēm un
aizbildņiem attīstīšanai pašvaldībās
- analizēt situāciju ārpusģimenes aprūpes iestādēm alternatīvās aprūpes jomā
- sniegt atbildes uz iesniegumiem par Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta
kompetencē esošajiem jautājumiem
- veikt audžuģimeņu dzīvesvietas apmeklējumus
- divas reizes gadā organizēt reģionālos atbalsta seminārus audžuģimenēm un
bāriņtiesām
- piedalīties metodisko materiālu izstrādē
- kompetences ietvaros veikt pārbaudes bāriņtiesu lietvedībā esošajās lietās
Mēnešalga sākot no 555 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī" nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pasta
adresi liga.kuske@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām
67021645.
OP 2016/50.AKK7
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta vecākais/-ā
inspektors/-e (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnēs
- zināšanas bāriņtiesu un bērnu tiesību aizsardzības jautājumos
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- prasme darbā ar datoru
- svešvalodu zināšanas
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes
Darba pienākumi:
- sagatavot atbildes uz saņemtajiem iesniegumiem par bāriņtiesu darbu
- analizēt informāciju par bāriņtiesu darbu
- sniegt konsultatīvo palīdzību bāriņtiesām aizbildnības, aizgādnības,
aizgādības, bērnu un personu ar ierobežotu rīcībspēju personisko un mantisko
tiesību un interešu aizsardzības jautājumos
- sniegt konsultācijas juridiskām un fiziskām personām, kā arī šo personu
apvienībām par bāriņtiesu darbības jautājumiem
- veikt pārbaudes bāriņtiesās, sniegt priekšlikumus nepilnību novēršanai
- apkopot bāriņtiesu pārbaužu rezultātus, sniegt priekšlikumus pārbaužu
gaitā konstatēto nepilnību novēršanai
- iesniegt priekšlikumus tiesību aktu projektu izstrādei amata pienākumu
kompetences jautājumos
- iesniegt priekšlikumus atzinumu sagatavošanā par citu iestāžu
izstrādātajiem tiesību aktu projektiem par Bāriņtiesu un audžuģimeņu
departamenta kompetences ietvaros
- iesniegt priekšlikumus metodiskajiem ieteikumiem vai informatīvā satura
vēstulēm bāriņtiesām
Mēnešalga sākot no 605 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pasta adresi liga.kuske@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021645.
OP 2016/50.AKK8
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam.
Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Pielietojuma programmatūras
izstrādes daļas datubāzes programmētājs/-a
Pamatpienākumi:
- INTRANET sistēmas uzturēšana
- IBM NOTES sistēmas uzturēšana un attīstība
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs
vai ar to saistītā nozarē (var būt pēdējā kursa students)
- vēlama pieredze programmētāja vai datubāzes programmētāja amatā
- pieredze darbā ar MS Access un SQL datubāzēm (veidošana, programmēšana,
uzturēšana)
- pieredze IBM NOTES datubāzu veidošanā un administrēšanā
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- ja latviešu valoda nav dzimtā, valsts valodas prasme ne zemāka kā C līmeņa
1. pakāpē
- labas komunikācijas prasmes
- prasme strādāt patstāvīgi, kā arī sadarboties komandā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 19.4. apakšsaimes III līmenī
(10. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju - iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa
pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv,
faksu 67830137, līdz 2016. gada 8. aprīlim. Konsultācijas pa tālruni
67366851.
OP 2016/50.AKK9
Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 900009476367)
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Arhīvu inspekcijas
vecākais/-ā inspektors/-e uz nenoteiktu laiku (darbavieta Liepājā)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlama juridiskā) vai kas papildināta ar nozarei
atbilstošām speciālām mācībām
- ne mazāk kā trīs gadu praktiskā darba pieredze un profesionālās iemaņas
dokumentu pārvaldībā un arhīvu nozares jomā
- amata darbību reglamentējošo normatīvo aktu - Arhīva likuma, Latvijas
Administratīvā pārkāpumu kodeksa, Sodu reģistra likuma un citu ar amatu
saistītu normatīvo aktu pārzināšana
- labi attīstītas kompetences: atsaucība, komunikācija, iniciatīva, rūpes
par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums
- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu), kas nepieciešamas amata pienākumu
izpildei
- iemaņas darbā ar datoru MS Office (Word, Excel,Power
Point) pieredzējuša lietotāja līmenī
Galvenie amata pienākumi:
- veikt pārbaudes institūcijās dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā un
likumā noteiktajos gadījumos - akreditētos privātos arhīvos dokumentu
pārvaldības un nacionālā dokumentārā mantojuma saglabāšanas, pieejamības un
izmantošanas jautājumos atbilstoši Arhīvu likuma un citu normatīvo aktu
prasībām
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas, izvērtēt pārkāpumus, sastādīt
protokolus administratīvo pārkāpumu lietās un pieņemt lēmumus par
administratīvā soda uzlikšanu par nacionālā dokumentārā mantojuma dokumentu
uzskaitīšanas, saglabāšanas un izmantošanas kārtības nenodrošināšanu vai
dokumentu iznīcināšanas kārtības pārkāpšanu
- kontrolēt institūciju pārbaudēs doto norādījumu un uzlikto administratīvo
sodu izpildi un pārkāpumu novēršanu
- izskatīt un pārbaudīt fizisku personu un institūciju iesniegumus par
Arhīvu likuma normu neievērošanu un sagatavot atbildi likuma noteiktajā kārtībā
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniegt
vai nosūtīt pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Latvijas Nacionālā arhīva Personāla
vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un
aptaujas lapa pieejama LNA mājaslapā www.arhivi.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes", "Vakances". Uzziņas pa tālruni
67213472.
OP 2016/50.AKK10
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam.
Piedāvātais amats - Informātikas departamenta informācijas sistēmas
drošības speciālists/-e
Galvenie pienākumi:
- uzturēt organizācijas perimetra un komunikāciju drošības sistēmas
- auditācijas pierakstu korelācija un analīze
- regulāri veikt organizācijas datortīkla komponenšu un programmatūru
ievainojamību testus, sagatavot ziņojumus un piedalīties to novēršanas
pasākumos
- analizēt un sniegt priekšlikumus, lai uzlabotu infrastruktūras darbību ar
drošību saistītajos jautājumos
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs
vai ar to saistītā nozarē
- pieredze informācijas sistēmu, tai skaitā infrastruktūras drošības
sistēmu, administrēšanā, uzturēšanā un konfigurēšanā
- padziļinātas zināšanas Microsoft operētājsistēmās, tīkla infrastruktūrā,
drošības risku pārvaldībā
- angļu valodas zināšanas ne zemāk kā vidējā līmenī (B)
- valsts valodas prasme ne zemāk kā augstākā līmeņa 1. pakāpē (C1)
- prasme strādāt patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas
zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 16. saimes II A līmenī (10. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju - iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa
pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv,
faksu 67830137 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro
kārtu.
OP 2016/50.AKK11
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Klientu apkalpošanas vadības nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (1 amata
vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- pieredze dokumentu projektu izstrādē
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- zināšanas par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
politiku nodarbinātības jomā
- zināšanas par klientu apkalpošanas organizēšanas procesu
- izpratne par aģentūras pakalpojumu mērķiem, mērķgrupām un sadarbības
partneriem pasākumu organizēšanā
- prasme prezentēt aģentūras mērķus un darbību
- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus,
analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus
- angļu valodas un krievu valodas zināšanas
- datorprasmes, datubāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas
prasmes
Amata mērķis: organizēt mūsdienīgu, efektīvu un kvalitatīvu klientu
apkalpošanas procesu Aģentūrā, organizēt Aģentūras sadarbību ar pašvaldībām un
pašvaldību institūcijām.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija:
926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta
adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "KAVN_pretendents" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā.
Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.