Laidiens: 08.01.2016., Nr. 5
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/5.AKK1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496;
www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas
Zemgales reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu
Mārupes ielā 1, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme izmantot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- aizpildītu Curriculum Vitae
(CV) pēc parauga (pieejams mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → CV paraugs)
- motivētu pieteikuma vēstuli
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas
Zemgales reģionālajā nodaļā Mārupes ielā 1, Rīgā, LV-1002 (ar norādi
"Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai
sūtīt uz e-pasta adresi zemgale@vsaa.lv. Tālr.
uzziņām 67600651.
OP 2016/5.AKK2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.
90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas
pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Ziemeļu Pensiju un pabalstu daļas
inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku
ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir
darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme izmantot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- aizpildītu Curriculum Vitae
(CV) pēc parauga (pieejams mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → CV paraugs)
- motivētu pieteikuma vēstuli
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas
Zemgales reģionālajā nodaļā Mārupes ielā 1, Rīgā, LV-1002 (ar norādi
"Konkursam uz Ziemeļu Pensiju un pabalstu daļas inspektora amatu"),
vai sūtīt uz e-pasta adresi zemgale@vsaa.lv. Tālr.
uzziņām 67600651.
OP 2016/5.AKK3
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - Otrā uzraudzības departamenta JURISKONSULTS/-E
(uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista darbā un valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos
normatīvajos aktos
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlamas labas svešvalodu zināšanas
Amata pienākumi:
- sūdzību izskatīšana par maksātnespējas procesa administratoru rīcību
- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu
prasībām izvērtēšana
- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs
- lēmumu projektu izstrādāšana un Maksātnespējas administrācijas
pārstāvēšana tiesā administratīvo pārkāpumu lietās
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no 755 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā,
LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2016/5.AKK4
Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Finanšu vadības departamenta Projektu
kontroles nodaļas vecāk/ās referenta/-es (ierēdņa)
amatu (1 amata vieta)
Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība
- vismaz 3 gadu darba pieredze finanšu kontroles, audita, revīzijas vai
iepirkumu procedūru veikšanā (pieredze Eiropas Savienības finansēto projektu finanšu
kontrolē, auditā vai īstenošanā, jo īpaši informāciju tehnoloģiju vai
būvniecības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas un praktiskā darba pieredze Publisko iepirkumu likuma
piemērošanā
- precizitāte un analītiskās prasmes
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- labas datorlietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
Amata pamatpienākumi: nodrošināt ministrijas atbildībā esošo Eiropas
Savienības fondu ietvaros apstiprināto projektu ieviešanas kontroli, pārbaužu
projektu īstenošanas vietās veikšanu, tai skaitā iepirkumu pirmspārbaužu
veikšanu un pārbaužu ziņojumu sagatavošanu.
Piedāvājam: mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 44 amatu saimei, IIA
amatu līmenim un atbilstoši darbinieka kategorijai - no 740 euro
līdz 1174 euro pirms nodokļu nomaksas.
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un darba
pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā piecpadsmit dienas no paziņojuma
publicēšanas Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Čiekurkalna 1. līnijā
1, 2. korpusā, Rīgā, LV-1026 (ar norādi "Konkursam uz vakanto amatu),
vai nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@iem.gov.lv,
tālr. 67219190.
OP 2016/5.AKK5
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Vecākais/-ā referents/-e Komunikācijas departamentā (uz noteiktu laiku)
Departamenta darbības mērķis ir nodrošināt saikni ar sabiedrību, tieši un ar
plašsaziņas līdzekļu starpniecību uzturēt publisko komunikāciju par ministrijas
kompetences jautājumiem, īstenotajiem pasākumiem, tiesību aktu projektiem, kā
arī veicināt ministrijas publisko tēlu un iekšējo komunikāciju starp
ministrijas darbiniekiem.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
komunikācijas, sociālo zinātņu vai starptautisko attiecību jomā (var būt
finanses, ekonomika vai vadības zinātnes)
- vismaz viena gada praktiskā darba pieredze sabiedrisko attiecību vai
komunikācijas vadības jomā
- ļoti labas saskarsmes un sadarbības prasmes
- izpratne par valsts pārvaldes darbības specifiku
- ļoti labas latviešu valodas prasmes, īpaši dažādu komunikācijas tekstu
sagatavošanā
- labas krievu un angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (prasme izmantot WEB dizaina programmas tiks
uzskatītas par priekšrocību)
Pievienojies Komunikācijas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim
veikt dinamisku darbu, kas saistīts ar:
- ministrijas iekšējās komunikācijas projektu plānošanu un vadību
- ministrijas sociālo mediju administrēšanu un attīstību
- komunikāciju ar sabiedrību un medijiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- stabilu atalgojumu
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu
ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani
mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2016/5.AKK6
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Rīgas
reģionālās virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es
ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku) Ogres mežniecībā
Prasības pretendentiem:
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura
līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem
- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus
dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu,
atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši noteiktajai
kārtībai
- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas (Mersis, MKT)
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 585,00 € (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).