Laidiens: 08.01.2016., Nr. 5

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/5.AKK1

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme izmantot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- aizpildītu Curriculum Vitae (CV) pēc parauga (pieejams mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → CV paraugs)

- motivētu pieteikuma vēstuli

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālajā nodaļā Mārupes ielā 1, Rīgā, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pasta adresi zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651.


OP 2016/5.AKK2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Ziemeļu Pensiju un pabalstu daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme izmantot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- aizpildītu Curriculum Vitae (CV) pēc parauga (pieejams mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → CV paraugs)

- motivētu pieteikuma vēstuli

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālajā nodaļā Mārupes ielā 1, Rīgā, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Ziemeļu Pensiju un pabalstu daļas inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pasta adresi zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651.


OP 2016/5.AKK3

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Otrā uzraudzības departamenta JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama pieredze jurista darbā un valsts pārvaldes iestādē

- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos normatīvajos aktos

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlamas labas svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- sūdzību izskatīšana par maksātnespējas procesa administratoru rīcību

- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu prasībām izvērtēšana

- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs

- lēmumu projektu izstrādāšana un Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesā administratīvo pārkāpumu lietās

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu no 755 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2016/5.AKK4

Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Finanšu vadības departamenta Projektu kontroles nodaļas vecāk/ās referenta/-es (ierēdņa) amatu (1 amata vieta)

Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība

- vismaz 3 gadu darba pieredze finanšu kontroles, audita, revīzijas vai iepirkumu procedūru veikšanā (pieredze Eiropas Savienības finansēto projektu finanšu kontrolē, auditā vai īstenošanā, jo īpaši informāciju tehnoloģiju vai būvniecības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas un praktiskā darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā

- precizitāte un analītiskās prasmes

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- labas datorlietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

Amata pamatpienākumi: nodrošināt ministrijas atbildībā esošo Eiropas Savienības fondu ietvaros apstiprināto projektu ieviešanas kontroli, pārbaužu projektu īstenošanas vietās veikšanu, tai skaitā iepirkumu pirmspārbaužu veikšanu un pārbaužu ziņojumu sagatavošanu.

Piedāvājam: mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 44 amatu saimei, IIA amatu līmenim un atbilstoši darbinieka kategorijai - no 740 euro līdz 1174 euro pirms nodokļu nomaksas.

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā piecpadsmit dienas no paziņojuma publicēšanas Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Čiekurkalna 1. līnijā 1, 2. korpusā, Rīgā, LV-1026 (ar norādi "Konkursam uz vakanto amatu), vai nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@iem.gov.lv, tālr. 67219190.


OP 2016/5.AKK5

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Vecākais/-ā referents/-e Komunikācijas departamentā (uz noteiktu laiku)

Departamenta darbības mērķis ir nodrošināt saikni ar sabiedrību, tieši un ar plašsaziņas līdzekļu starpniecību uzturēt publisko komunikāciju par ministrijas kompetences jautājumiem, īstenotajiem pasākumiem, tiesību aktu projektiem, kā arī veicināt ministrijas publisko tēlu un iekšējo komunikāciju starp ministrijas darbiniekiem.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komunikācijas, sociālo zinātņu vai starptautisko attiecību jomā (var būt finanses, ekonomika vai vadības zinātnes)

- vismaz viena gada praktiskā darba pieredze sabiedrisko attiecību vai komunikācijas vadības jomā

- ļoti labas saskarsmes un sadarbības prasmes

- izpratne par valsts pārvaldes darbības specifiku

- ļoti labas latviešu valodas prasmes, īpaši dažādu komunikācijas tekstu sagatavošanā

- labas krievu un angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (prasme izmantot WEB dizaina programmas tiks uzskatītas par priekšrocību)

Pievienojies Komunikācijas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt dinamisku darbu, kas saistīts ar:

- ministrijas iekšējās komunikācijas projektu plānošanu un vadību

- ministrijas sociālo mediju administrēšanu un attīstību

- komunikāciju ar sabiedrību un medijiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- stabilu atalgojumu

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2016/5.AKK6

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Rīgas reģionālās virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku) Ogres mežniecībā

Prasības pretendentiem:

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas

Galvenie amata pienākumi:

- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem

- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu, atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)

- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai

- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas (Mersis, MKT)

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 585,00 € (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)