Laidiens: 22.02.2016., Nr. 36

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/36.AKK1

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz Patvēruma lietu nodaļas VECĀKĀ/-ĀS REFERENTA/-ES ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība

- labas divu svešvalodu, piemēram, angļu, franču, vācu, krievu vai arābu zināšanas

- izpratne par Eiropas Savienības tiesību aktu un starptautisko tiesību normu piemērošanas jautājumiem starptautiskās aizsardzības piešķiršanas kontekstā un starptautiskās sadarbības nodrošināšanu, tai skaitā izmantojot datu apstrādes sistēmas

Galvenie amata pienākumi:

- patvēruma meklētāju intervēšana

- administratīvo aktu projektu patvēruma procedūras kontekstā sagatavošana

- darbs ar patvēruma meklētāju izcelsmes valstu informāciju

- konsultāciju par patvēruma procedūras jautājumiem sniegšana

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, t. sk. starptautiskā sadarbība patvēruma jautājumos

- mēnešalgu 650 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes laika līdz 800 EUR (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1

Iesniedzamie dokumenti: pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dalībai konkursā varat pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

- sūtot dokumentus pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026,

- iesniedzot dokumentus personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā,

- sūtot dokumentus elektroniski uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta amatam"

Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2016/36.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas Pārskatu iesniegšanas nodrošināšanas nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās un administrēšanā (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

Ja esi gatavs:

- nosūtīt nodokļu maksātājiem atgādinājuma vēstules un brīdinājumus par neiesniegtajām nodokļu un informatīvajām deklarācijām

- sagatavot informāciju par nodokļu maksātājiem, kuriem nepieciešams pieņemt lēmumu par sabiedrības darbības izbeigšanu

- sagatavot brīdinājumus nodokļu maksātājiem par saimnieciskās darbības apturēšanu

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un sniegt atbildes nodokļu maksātājiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIB līmenis un 8.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP SIND PINN VNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/36.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas Pārskatu iesniegšanas nodrošināšanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (3 vakances uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās un administrēšanā (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatprasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Outlook; Word; Excel)

Ja esi gatavs:

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un sagatavot lēmumu projektus

- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās un sastādīt administratīvos pārkāpumu protokolus atbilstoši Nodaļas kompetencei

- nosūtīt nodokļu maksātājiem atgādinājuma vēstules un brīdinājumus par neiesniegtajām nodokļu un informatīvajām deklarācijām

- līdzdarboties metodisko materiālu sagatavošanā, viedokļa sniegšanā par tiem, sniegt priekšlikumus to izstrādei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_SIND_PINN_GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/36.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Nodokļu administrēšanas plānošanas un analīzes daļas Analīzes nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu un nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- zināšanas nodokļu normatīvo aktu jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

Ja esi gatavs:

- veikt VID administrēto valsts kopbudžeta ieņēmumu analīzi un prognozēšanu

- veikt atsevišķo nodokļu maksātāju grupu saimnieciskās darbības analīzi

- novērtēt nodokļu administrēšanas procesu efektivitāti

- sagatavot atzinumus un sniegt priekšlikumus par citu institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, vai dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_NAPAD_AN_GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/36.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Jēkabpils klientu apkalpošanas centra galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstāka izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

Ja esi gatavs:

- veikt nodokļu un informatīvo deklarāciju, pieņemšanu, datu apstrādi un kvalitātes pārbaudi

- veikt darbu ar nodokļu un informatīvo deklarāciju neiesniedzējiem

- veikt VID administrēto nodokļu, nodevu un citu valsts obligāto maksājumu uzskaiti, samaksāto nodokļu un faktisko parādu salīdzināšanu

- izvērtēt pārmaksāto nodokļu pamatotību, informēt nodokļu maksātājus par atmaksas vai novirzīšanas citu nodokļu parādu segšanai veikšanu vai atteikumu veikt atmaksu vai novirzīšanu

- veikt nodokļu maksātāju konsultēšanu normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

Ierēdņa dienesta vieta: Draudzības alejā 2, Jēkabpilī.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP Jēkabpils KAC GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/36.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas Nodokļu maksātāju darbības ierobežošanas nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās un administrēšanā (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatprasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

Ja esi gatavs:

- regulāri atlasīt un izvērtēt nodokļu maksātājus, kuriem ir apturama saimnieciskā darbība, un uzsākt saimnieciskās darbības apturēšanas procesu

- sagatavot brīdinājumus nodokļu maksātājiem par saimnieciskās darbības apturēšanu

- sagatavot lēmumu projektus par saimnieciskās darbības apturēšanu un ievadīt informāciju NIS

- nosūtīt ziņas par nodokļu maksātāja saimnieciskās darbības apturēšanu Uzņēmumu reģistram, ja aptur Uzņēmumu reģistra žurnālā vai komercreģistrā ierakstītā nodokļu maksātāja saimniecisko darbību

- sagatavot finanšu iestādēm un kredītiestādēm obligāti izpildāmu rīkojumu par nodokļu maksātāja norēķinu operāciju daļēju vai pilnīgu apturēšanu

- sagatavot ministrijām, pašvaldībām un citām institūcijām obligāti izpildāmu prasību iesniegšanu apturēt nodokļu maksātājam izsniegto speciālo atļauju (licenci) veikt komercdarbību

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_SIND_NMDIN_VNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/36.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Metodiskā atbalsta daļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

Ja esi gatavs:

- regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos

- pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju

- sekot jaunākajām tendencēm statistisko pārskatu sagatavošanā

- atbildēt par darba procesā izstrādāto dokumentu atbilstību normatīvajiem aktiem un sniegtās informācijas patiesumu

- attīstīties individuāli un komandā labāku darba rezultātu sasniegšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā

- darba pieredzi strādājot ar dažādām informācijas sistēmām, īpaši Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam noteikta: 18.6. saime "Statistika", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_MAD_GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/36.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Trešās uzskaites nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasme vienlaikus strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru ( Microsoft Office: Outlook, Word, Excel)

Ja esi gatavs:

- veikt nodokļu un informatīvo deklarāciju pieņemšanu (izņemot klātienē iesniegtos), datu apstrādi un kvalitātes pārbaudi

- veikt saņemto deklarāciju apstrādi

- veikt saņemto nodokļu un informatīvo deklarāciju datu kvalitātes pārbaudi, saskaņā ar VID noteiktajiem norādījumiem

- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām un pieprasīt precizētu informāciju vai paskaidrojuma iesniegšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darba vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam noteikta: 19.2. saime "Datu atbalsts", I līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 575 līdz 633 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_RFPDUD_3UN_GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/36.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas juridisko personu deklarāciju uzskaites daļas Trešās uzskaites nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstāka izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

Ja esi gatavs:

- ievadīt un veikt saņemto nodokļu maksātāju pārskatu un deklarāciju datu kvalitātes pārbaudi

- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām

- sagatavot un sniegt informāciju Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrai u.c. valsts institūcijām

- nodrošināt Nodaļas dokumentu apriti un uzglabāšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- labām prasmēm darbā ar datoru un ātrdarbībai

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIB līmenis un 8.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RJPDUD 3UN VNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/36.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas policijas pārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz divu gadu pieredze izmeklēšanā

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai

- prasmes darbā ar datoru

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatzināšanas krievu valodā

Ja esi gatavs:

- veikt procesuālās izmeklēšanas darbības (t. sk. īpaši sarežģītas un liela apjoma lietas) pirmstiesas kriminālprocesos, ievērojot spēkā esošos likumus un normatīvos aktus, lai atklātu, pārtrauktu un novērstu noziedzīgus nodarījumus muitas lietu jomā un nodrošinātu taisnīgu krimināltiesisko attiecību noregulējumu

- piedalīties lietisko pierādījumu nodošanā, iznīcināšanā un realizācijas procesā

- pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai par atteikšanos uzsākt kriminālprocesu

- nodrošināt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumu, kā arī tiesas, prokuroru un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- zināšanām nodokļu un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- B kategorijas vadītāja apliecību

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1. saime "Izmeklēšana", IIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1055 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MPP_ID_VN_VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/36.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas policijas pārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesībās, sociālajās zinātnēs vai komerczinībās

- vismaz divu gadu pieredze izmeklēšanā

- prasmes darbā ar datoru

- zināšanas nodokļu un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatzināšanas krievu valodā

Ja esi gatavs:

- veikt procesuālās izmeklēšanas darbības (t. sk. īpaši sarežģītas un liela apjoma lietas) pirmstiesas kriminālprocesos, ievērojot spēkā esošos likumus un normatīvos aktus, lai atklātu, pārtrauktu un novērstu noziedzīgus nodarījumus muitas lietu jomā un nodrošinātu taisnīgu krimināltiesisko attiecību noregulējumu

- piedalīties lietisko pierādījumu nodošanā, iznīcināšanā un realizācijas procesā

- pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai par atteikšanos uzsākt kriminālprocesu

- nodrošināt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumu, kā arī tiesas, prokuroru un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- B kategorijas vadītāja apliecību

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1. saime "Izmeklēšana", IIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1055 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MPP_ID_VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/36.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai

- praktiskā darba pieredze darba tiesisko un civildienesta attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- veikt dienesta pārbaudes un izskatīt disciplinārlietas

- izstrādāt normatīvos aktus

- sagatavot paskaidrojumus Finanšu ministrijai un tiesai par VID ierēdņu un darbinieku apstrīdēšanas iesniegumiem par VID pieņemtajiem administratīvajiem aktiem personāla jomā

- pārstāvēt VID intereses tiesā ar personālu saistītos jautājumos (lietās par piemērotā disciplinārsoda pārsūdzību, darba tiesiskajām un civildienesta attiecībām, VID segtās mācību maksas un kvalifikācijas celšanas izdevumu piedziņu)

- sagatavot pieteikumus par zaudējumu piedziņu jautājumos, kas izriet no darba tiesiskajām un civildienesta attiecībām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar: vismaz viena gada praktisko juridiskā darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.1. saime "Iestāžu un amatpersonu kontrole", IV līmenis un 11.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP JD GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/36.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Otrās piedziņas daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas prasmes darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook)

Ja esi gatavs:

- izvērtēt ierēdņu un darbinieku sagatavoto dokumentu atbilstību tiesību aktiem

- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus

- pārsūdzēt tiesas nolēmumus

- sagatavot dažāda veida lēmumu projektus

- izskatīt iesniegumus un sūdzības par kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- akadēmisko augstāko izglītību tiesību zinātnē

- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā

Ierēdņa dienesta vieta: Kuldīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP 2PD GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/36.AKK14

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Latgales muitas kontroles punktu daļas Muitas kontroles organizēšanas nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- labas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- pieredze muitas jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- plānot kinologu darbu un nodrošināt darba plānošanu, vadīšanu, organizēšanu, kinoloģijas jomas attīstību un muitas kontroles pasākumu veikšanu ar darba suni

- veikt fizisku personu, bagāžas, pasta sūtījumu, preču, kravu, telpu un transportlīdzekļu pārbaudes, izmantojot darba suni

- uzraudzīt darba suņu pareizu aprūpi un kopšanu

- pastāvīgi un apmācītu instruktoru vadībā sekot aktualitātēm darba suņa apmācībā un pielietošanā, kā arī veikt regulāras treniņnodarbības ar darba suni

- sadarboties ar Latvijas Republikas un citu valstu kinoloģijas dienestiem darba suņu izmantošanas un apmācības jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- B kategorijas vadītāja apliecību

- praktisku pieredzi kinoloģijas jomā

- ar sertifikātu par apgūtiem kinologu kursiem

Ierēdņa dienesta vieta: Rīgas ielā 4/6, Daugavpilī.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP LMKPD MKON VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/36.AKK15

ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (darba pienākumi saistīti ar Zemkopības ministrijas ārējo attiecību politikas prioritāšu izstrādi un starptautiskās sadarbības koordinēšanu, t. sk. informatīvo materiālu, sadarbības līgumu un protokolu izstrāde, kā arī darbs pie ministrijas augstāko amatpersonu oficiālo vizīšu sagatavošanas un ārvalstu delegāciju uzņemšanas) Starptautisko lietu un stratēģijas analīzes departamenta Starptautisko lietu nodaļā - vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentam:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā izglītība

- vismaz viena gada darba pieredze starptautiskās sadarbības jomā

- zināšanas par valsts ārējās politikas prioritātēm

- zināšanas lietišķajā protokolā un etiķetē

- teicamas krievu valodas un labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer, PowerPoint

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- bruto atalgojumu, sākot no 756 euro (9. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi ilona.vrona@zm.gov.lv vai pa pastu.

Adrese: Republikas laukums 2, 4. stāvs, 411. kabinets, tālr. uzziņām 67027513, 67027319.

Konkursa termiņš - 20 kalendāra dienas no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesī".


OP 2016/36.AKK16

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E Kapitālsabiedrību un nozares finanšu un investīciju uzraudzības nodaļā

Amata mērķis: nodrošināt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, finansiālās darbības, izvirzīto darbības mērķu un rezultatīvo rādītāju izpildes uzraudzību.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām vai cita akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar izglītību ekonomikā vai finanšu vadībā

- praktiskā darba pieredze finanšu analīzes jautājumos vismaz 1 gads

- vēlama praktiskā darba pieredze kapitālsabiedrību darbības analīzē un uzraudzībā

- zināšanas par valsts kapitālsabiedrību pārvaldību

- zināšanas finanšu analīzes metodēs, vēlamas zināšanas grāmatvedībā

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme orientēties sarežģītās situācijās un izvēlēties stratēģiski pareizākos risinājuma variantus

- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem

- labas prasmes darbā ar datoru un biroja tehniku

Galvenie pienākumi:

- izvērtēt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, sagatavoto gada finansiālās darbības un rezultatīvo rādītāju plānus un to grozījumus

- uzraudzīt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, finansiālās darbības, izvirzīto darbības mērķu un rezultatīvo rādītāju izpildi

- analizēt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, finanšu gada pārskatus un operatīvos pārskatus, izvērtējot ministrijas vadību interesējošos rādītājus

- izvērtēt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla daļu turētāja, sagatavoto vidēja termiņa darbības stratēģijas projektus

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:

- motivēta pieteikuma vēstule

- CV

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienas no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums KNFIUN vecākā referenta amatam". Papildu informācija pa tālruni 67876018.


OP 2016/36.AKK17

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (amata saime 21, līmenis IIIB) uz noteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības pieprasījumam, sagatavot lēmumu projektus, sagatavot atbildes un sniegt konsultācijas par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību

- izvērtēt personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības līguma slēgšanu, sagatavot lēmumu un juridiskās palīdzības līgumu projektus, veikt juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim

- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās

- darba pieredze valsts pārvaldē

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā

- vēlama pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu saņēmējiem

- nepieciešamās kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, komunikācija, ētiskums

- teicamas latviešu valodas un labas divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda (vēlams angļu valoda, krievu valoda), zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

Tevi sagaida:

- intensīvs un atbildīgs darbs komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojums EUR 726 līdz 868 (pirms nodokļu nomaksas)

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv, tālrunis informācijai 67515302.


OP 2016/36.AKK18

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz Administratīvās un finanšu vadības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (amata saime 30, līmenis II) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt personāla atlasi, darba tiesisko attiecību nodibināšanu ar darbiniekiem un ierēdņu iecelšanu amatā, darbinieku darba tiesisko attiecību un civildienesta attiecību izbeigšanu, amatpersonu pārcelšanu citā amatā, izveidot un uzglabāt personas lietas

- organizēt un vadīt amatu klasificēšanu, korupcijas risku analīzi

- organizēt amatpersonu komandējumus, nodarbināto darba izpildes novērtēšanu un kvalifikācijas celšanu

- piedalīties disciplinārprocesu norisē

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus personāla vadības jomā

- organizēt darba aizsardzības, ugunsdrošības un civilās aizsardzības pasākumus, nodrošināt materiālo vērtību uzskaiti

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim

- pieredze darbā ar personālu valsts pārvaldē

- pieredze iekšējo normatīvo aktu un dokumentu projektu izstrādē

- pieredze darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon" un valsts informācijas sistēmu NEVIS tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

- nepieciešamās kompetences: darbs komandā, komunikācija, rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojumu no 726 EUR līdz 812 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam iesniegt Juridiskās palīdzības administrācijā Rīgā, Pils laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv, tālrunis informācijai 67515302.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)