Laidiens: 22.02.2016., Nr. 36
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/36.AKK1
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz Patvēruma
lietu nodaļas VECĀKĀ/-ĀS REFERENTA/-ES ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība
- labas divu svešvalodu, piemēram, angļu, franču, vācu, krievu vai arābu
zināšanas
- izpratne par Eiropas Savienības tiesību aktu un starptautisko tiesību
normu piemērošanas jautājumiem starptautiskās aizsardzības piešķiršanas
kontekstā un starptautiskās sadarbības nodrošināšanu, tai skaitā izmantojot
datu apstrādes sistēmas
Galvenie amata pienākumi:
- patvēruma meklētāju intervēšana
- administratīvo aktu projektu patvēruma procedūras kontekstā sagatavošana
- darbs ar patvēruma meklētāju izcelsmes valstu informāciju
- konsultāciju par patvēruma procedūras jautājumiem sniegšana
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, t. sk.
starptautiskā sadarbība patvēruma jautājumos
- mēnešalgu 650 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes
laika līdz 800 EUR (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1
Iesniedzamie dokumenti: pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta
kopija.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dalībai konkursā varat pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
- sūtot dokumentus pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes
Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna
1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026,
- iesniedzot dokumentus personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes
Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā
1, k-3, Rīgā,
- sūtot dokumentus elektroniski uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "Pieteikums vecākā referenta amatam"
Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2016/36.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas Pārskatu iesniegšanas
nodrošināšanas nodaļas vecākā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes
kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un
citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās un administrēšanā (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē
vai muitas nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
Ja esi gatavs:
- nosūtīt nodokļu maksātājiem atgādinājuma vēstules un brīdinājumus par
neiesniegtajām nodokļu un informatīvajām deklarācijām
- sagatavot informāciju par nodokļu maksātājiem, kuriem nepieciešams pieņemt
lēmumu par sabiedrības darbības izbeigšanu
- sagatavot brīdinājumus nodokļu maksātājiem par saimnieciskās darbības
apturēšanu
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un sniegt atbildes nodokļu maksātājiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIB līmenis un 8.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz
708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP SIND PINN VNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/36.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas Pārskatu iesniegšanas
nodrošināšanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (3 vakances uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta
novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības
iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā
ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās un administrēšanā (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē
vai muitas un nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatprasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Outlook; Word; Excel)
Ja esi gatavs:
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un sagatavot lēmumu projektus
- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās un sastādīt
administratīvos pārkāpumu protokolus atbilstoši Nodaļas kompetencei
- nosūtīt nodokļu maksātājiem atgādinājuma vēstules un brīdinājumus par
neiesniegtajām nodokļu un informatīvajām deklarācijām
- līdzdarboties metodisko materiālu sagatavošanā, viedokļa sniegšanā par
tiem, sniegt priekšlikumus to izstrādei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696
līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NP_SIND_PINN_GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/36.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Nodokļu administrēšanas plānošanas un analīzes daļas Analīzes
nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (vakance uz noteiktu un nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes
kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un
citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- zināšanas nodokļu normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
Ja esi gatavs:
- veikt VID administrēto valsts kopbudžeta ieņēmumu analīzi un prognozēšanu
- veikt atsevišķo nodokļu maksātāju grupu saimnieciskās darbības analīzi
- novērtēt nodokļu administrēšanas procesu efektivitāti
- sagatavot atzinumus un sniegt priekšlikumus par citu institūciju
izstrādāto politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo
normatīvo aktu projektiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, vai
dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP_NAPAD_AN_GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/36.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Jēkabpils klientu apkalpošanas centra galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstāka izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
Ja esi gatavs:
- veikt nodokļu un informatīvo deklarāciju, pieņemšanu, datu apstrādi un
kvalitātes pārbaudi
- veikt darbu ar nodokļu un informatīvo deklarāciju neiesniedzējiem
- veikt VID administrēto nodokļu, nodevu un citu valsts obligāto maksājumu
uzskaiti, samaksāto nodokļu un faktisko parādu salīdzināšanu
- izvērtēt pārmaksāto nodokļu pamatotību, informēt nodokļu maksātājus par
atmaksas vai novirzīšanas citu nodokļu parādu segšanai veikšanu vai atteikumu
veikt atmaksu vai novirzīšanu
- veikt nodokļu maksātāju konsultēšanu normatīvo aktu piemērošanas
jautājumos un citos jautājumos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
Ierēdņa dienesta vieta: Draudzības alejā 2, Jēkabpilī.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604
līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP Jēkabpils KAC GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/36.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas Nodokļu maksātāju
darbības ierobežošanas nodaļas vecākā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes
kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un
citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās un administrēšanā (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē
vai muitas un nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatprasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
Ja esi gatavs:
- regulāri atlasīt un izvērtēt nodokļu maksātājus, kuriem ir apturama
saimnieciskā darbība, un uzsākt saimnieciskās darbības apturēšanas procesu
- sagatavot brīdinājumus nodokļu maksātājiem par saimnieciskās darbības
apturēšanu
- sagatavot lēmumu projektus par saimnieciskās darbības apturēšanu un
ievadīt informāciju NIS
- nosūtīt ziņas par nodokļu maksātāja saimnieciskās darbības apturēšanu
Uzņēmumu reģistram, ja aptur Uzņēmumu reģistra žurnālā vai komercreģistrā
ierakstītā nodokļu maksātāja saimniecisko darbību
- sagatavot finanšu iestādēm un kredītiestādēm obligāti izpildāmu rīkojumu
par nodokļu maksātāja norēķinu operāciju daļēju vai pilnīgu apturēšanu
- sagatavot ministrijām, pašvaldībām un citām institūcijām obligāti
izpildāmu prasību iesniegšanu apturēt nodokļu maksātājam izsniegto speciālo
atļauju (licenci) veikt komercdarbību
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604
līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP_SIND_NMDIN_VNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/36.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Metodiskā atbalsta daļas galvenā/-ās
speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
Ja esi gatavs:
- regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos
- pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
- sekot jaunākajām tendencēm statistisko pārskatu sagatavošanā
- atbildēt par darba procesā izstrādāto dokumentu atbilstību normatīvajiem
aktiem un sniegtās informācijas patiesumu
- attīstīties individuāli un komandā labāku darba rezultātu sasniegšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā
- darba pieredzi strādājot ar dažādām informācijas sistēmām, īpaši Nodokļu
informācijas sistēmu (NIS)
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 18.6. saime "Statistika", IIIA
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP_MAD_GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/36.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Rīgas fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Trešās
uzskaites nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es
darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasme vienlaikus strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru ( Microsoft Office: Outlook, Word, Excel)
Ja esi gatavs:
- veikt nodokļu un informatīvo deklarāciju pieņemšanu (izņemot klātienē
iesniegtos), datu apstrādi un kvalitātes pārbaudi
- veikt saņemto deklarāciju apstrādi
- veikt saņemto nodokļu un informatīvo deklarāciju datu kvalitātes pārbaudi,
saskaņā ar VID noteiktajiem norādījumiem
- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par
konstatētajām kļūdām un pieprasīt precizētu informāciju vai paskaidrojuma
iesniegšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darba vieta: Talejas
iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 19.2. saime "Datu atbalsts", I
līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 575 līdz 633 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP_RFPDUD_3UN_GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/36.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Rīgas juridisko personu deklarāciju uzskaites daļas Trešās
uzskaites nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es
ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstāka izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
Ja esi gatavs:
- ievadīt un veikt saņemto nodokļu maksātāju pārskatu un deklarāciju datu
kvalitātes pārbaudi
- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par
konstatētajām kļūdām
- sagatavot un sniegt informāciju Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrai
u.c. valsts institūcijām
- nodrošināt Nodaļas dokumentu apriti un uzglabāšanu atbilstoši normatīvo
aktu prasībām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura
grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā
- labām prasmēm darbā ar datoru un ātrdarbībai
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIB
līmenis un 8.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP RJPDUD 3UN VNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/36.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
policijas pārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākā/-ās
muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā
un novēršanā muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz divu gadu pieredze izmeklēšanā
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai
- prasmes darbā ar datoru
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatzināšanas krievu valodā
Ja esi gatavs:
- veikt procesuālās izmeklēšanas darbības (t. sk. īpaši sarežģītas un
liela apjoma lietas) pirmstiesas kriminālprocesos, ievērojot spēkā esošos
likumus un normatīvos aktus, lai atklātu, pārtrauktu un novērstu noziedzīgus
nodarījumus muitas lietu jomā un nodrošinātu taisnīgu krimināltiesisko
attiecību noregulējumu
- piedalīties lietisko pierādījumu nodošanā, iznīcināšanā un realizācijas
procesā
- pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai par atteikšanos uzsākt
kriminālprocesu
- nodrošināt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumu, kā arī tiesas, prokuroru
un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesībās
- zināšanām nodokļu un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- B kategorijas vadītāja apliecību
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1. saime "Izmeklēšana", IIB
līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1055 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz MPP_ID_VN_VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/36.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
policijas pārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākā/-ās
muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā
un novēršanā muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesībās,
sociālajās zinātnēs vai komerczinībās
- vismaz divu gadu pieredze izmeklēšanā
- prasmes darbā ar datoru
- zināšanas nodokļu un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatzināšanas krievu valodā
Ja esi gatavs:
- veikt procesuālās izmeklēšanas darbības (t. sk. īpaši sarežģītas un
liela apjoma lietas) pirmstiesas kriminālprocesos, ievērojot spēkā esošos
likumus un normatīvos aktus, lai atklātu, pārtrauktu un novērstu noziedzīgus
nodarījumus muitas lietu jomā un nodrošinātu taisnīgu krimināltiesisko
attiecību noregulējumu
- piedalīties lietisko pierādījumu nodošanā, iznīcināšanā un realizācijas
procesā
- pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai par atteikšanos uzsākt
kriminālprocesu
- nodrošināt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumu, kā arī tiesas, prokuroru
un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- B kategorijas vadītāja apliecību
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1. saime "Izmeklēšana", IIB
līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1055 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz MPP_ID_VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/36.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās
jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai
- praktiskā darba pieredze darba tiesisko un civildienesta attiecību
regulējošo normatīvo aktu piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- veikt dienesta pārbaudes un izskatīt disciplinārlietas
- izstrādāt normatīvos aktus
- sagatavot paskaidrojumus Finanšu ministrijai un tiesai par VID ierēdņu un
darbinieku apstrīdēšanas iesniegumiem par VID pieņemtajiem administratīvajiem
aktiem personāla jomā
- pārstāvēt VID intereses tiesā ar personālu saistītos jautājumos (lietās
par piemērotā disciplinārsoda pārsūdzību, darba tiesiskajām un civildienesta
attiecībām, VID segtās mācību maksas un kvalifikācijas celšanas izdevumu
piedziņu)
- sagatavot pieteikumus par zaudējumu piedziņu jautājumos, kas izriet no
darba tiesiskajām un civildienesta attiecībām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar: vismaz viena gada praktisko juridiskā darba
pieredzi valsts pārvaldes iestādē.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.1. saime "Iestāžu un amatpersonu
kontrole", IV līmenis un 11.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz
1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz PP JD GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/36.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Otrās piedziņas daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas prasmes darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft
Outlook)
Ja esi gatavs:
- izvērtēt ierēdņu un darbinieku sagatavoto dokumentu atbilstību tiesību
aktiem
- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus
- pārsūdzēt tiesas nolēmumus
- sagatavot dažāda veida lēmumu projektus
- izskatīt iesniegumus un sūdzības par kompetencē esošiem jautājumiem un
sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- akadēmisko augstāko izglītību tiesību zinātnē
- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
Ierēdņa dienesta vieta: Kuldīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NPPP 2PD GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/36.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
pārvaldes Latgales muitas kontroles punktu daļas Muitas kontroles organizēšanas
nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- labas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- pieredze muitas jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- plānot kinologu darbu un nodrošināt darba plānošanu, vadīšanu,
organizēšanu, kinoloģijas jomas attīstību un muitas kontroles pasākumu veikšanu
ar darba suni
- veikt fizisku personu, bagāžas, pasta sūtījumu, preču, kravu, telpu un
transportlīdzekļu pārbaudes, izmantojot darba suni
- uzraudzīt darba suņu pareizu aprūpi un kopšanu
- pastāvīgi un apmācītu instruktoru vadībā sekot aktualitātēm darba suņa
apmācībā un pielietošanā, kā arī veikt regulāras treniņnodarbības
ar darba suni
- sadarboties ar Latvijas Republikas un citu valstu kinoloģijas dienestiem
darba suņu izmantošanas un apmācības jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- B kategorijas vadītāja apliecību
- praktisku pieredzi kinoloģijas jomā
- ar sertifikātu par apgūtiem kinologu kursiem
Ierēdņa dienesta vieta: Rīgas ielā 4/6, Daugavpilī.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole",
IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz MP LMKPD MKON VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/36.AKK15
ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
uz nenoteiktu laiku (darba pienākumi saistīti ar Zemkopības ministrijas ārējo
attiecību politikas prioritāšu izstrādi un starptautiskās sadarbības
koordinēšanu, t. sk. informatīvo materiālu, sadarbības līgumu un protokolu
izstrāde, kā arī darbs pie ministrijas augstāko amatpersonu oficiālo vizīšu
sagatavošanas un ārvalstu delegāciju uzņemšanas) Starptautisko lietu un
stratēģijas analīzes departamenta Starptautisko lietu nodaļā - vecākais/-ā
referents/-e
Prasības pretendentam:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā
izglītība
- vismaz viena gada darba pieredze starptautiskās sadarbības jomā
- zināšanas par valsts ārējās politikas prioritātēm
- zināšanas lietišķajā protokolā un etiķetē
- teicamas krievu valodas un labas angļu valodas zināšanas rakstos un
mutvārdos
- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office
Outlook, Internet Explorer, PowerPoint
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- bruto atalgojumu, sākot no 756 euro
(9. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pasta adresi ilona.vrona@zm.gov.lv
vai pa pastu.
Adrese: Republikas laukums 2, 4. stāvs, 411. kabinets, tālr.
uzziņām 67027513, 67027319.
Konkursa termiņš - 20 kalendāra dienas no paziņojuma publicēšanas izdevumā
"Latvijas Vēstnesī".
OP 2016/36.AKK16
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu - VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E Kapitālsabiedrību un nozares finanšu
un investīciju uzraudzības nodaļā
Amata mērķis: nodrošināt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir
valsts kapitāla daļu turētāja, finansiālās darbības, izvirzīto darbības mērķu
un rezultatīvo rādītāju izpildes uzraudzību.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
kādā no finanšu vadības jomām vai cita akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, kas papildināta ar izglītību ekonomikā vai finanšu vadībā
- praktiskā darba pieredze finanšu analīzes jautājumos vismaz 1 gads
- vēlama praktiskā darba pieredze kapitālsabiedrību darbības analīzē un
uzraudzībā
- zināšanas par valsts kapitālsabiedrību pārvaldību
- zināšanas finanšu analīzes metodēs, vēlamas zināšanas grāmatvedībā
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme orientēties sarežģītās situācijās un izvēlēties stratēģiski
pareizākos risinājuma variantus
- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem
- labas prasmes darbā ar datoru un biroja tehniku
Galvenie pienākumi:
- izvērtēt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla
daļu turētāja, sagatavoto gada finansiālās darbības un rezultatīvo rādītāju
plānus un to grozījumus
- uzraudzīt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla
daļu turētāja, finansiālās darbības, izvirzīto darbības mērķu un rezultatīvo
rādītāju izpildi
- analizēt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla
daļu turētāja, finanšu gada pārskatus un operatīvos pārskatus, izvērtējot
ministrijas vadību interesējošos rādītājus
- izvērtēt kapitālsabiedrību, kurās Veselības ministrija ir valsts kapitāla
daļu turētāja, sagatavoto vidēja termiņa darbības stratēģijas projektus
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek
nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienas no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta
uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi
"Pieteikums KNFIUN vecākā referenta amatam". Papildu informācija pa
tālruni 67876018.
OP 2016/36.AKK17
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765,
www.jpa.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz
Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu
(amata saime 21, līmenis IIIB) uz noteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
pieprasījumam, sagatavot lēmumu projektus, sagatavot atbildes un sniegt
konsultācijas par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību
- izvērtēt personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
līguma slēgšanu, sagatavot lēmumu un juridiskās palīdzības līgumu projektus,
veikt juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnē, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim
- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās
- darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā
- vēlama pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu
saņēmējiem
- nepieciešamās kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu, komunikācija, ētiskums
- teicamas latviešu valodas un labas divu svešvalodu,
no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda (vēlams angļu valoda,
krievu valoda), zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums EUR 726 līdz 868 (pirms nodokļu nomaksas)
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils
laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv,
tālrunis informācijai 67515302.
OP 2016/36.AKK18
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765,
www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz Administratīvās
un finanšu vadības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es
(amata saime 30, līmenis II) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt personāla atlasi, darba tiesisko attiecību nodibināšanu ar
darbiniekiem un ierēdņu iecelšanu amatā, darbinieku darba tiesisko attiecību un
civildienesta attiecību izbeigšanu, amatpersonu pārcelšanu citā amatā, izveidot
un uzglabāt personas lietas
- organizēt un vadīt amatu klasificēšanu, korupcijas risku analīzi
- organizēt amatpersonu komandējumus, nodarbināto darba izpildes novērtēšanu
un kvalifikācijas celšanu
- piedalīties disciplinārprocesu norisē
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus personāla vadības jomā
- organizēt darba aizsardzības, ugunsdrošības un civilās aizsardzības
pasākumus, nodrošināt materiālo vērtību uzskaiti
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība, kas atbilst
piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim
- pieredze darbā ar personālu valsts pārvaldē
- pieredze iekšējo normatīvo aktu un dokumentu projektu izstrādē
- pieredze darbā ar resursu vadības sistēmu "Horizon"
un valsts informācijas sistēmu NEVIS tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
- nepieciešamās kompetences: darbs komandā, komunikācija, rūpes par kārtību,
precizitāti un kvalitāti, ētiskums
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojumu no 726 EUR līdz 812 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
lūdzam iesniegt Juridiskās palīdzības administrācijā Rīgā, Pils laukumā 4,
LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv,
tālrunis informācijai 67515302.