Laidiens: 18.02.2016., Nr. 34
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/34.AKK1
Latvijas Lauksaimniecības universitāte (reģ. Nr.
90000041898) izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem:
Uz vadošā pētnieka amata vietām šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:
Lauksaimniecība:
- Laukkopība - 7 vietas
- Lopkopība - 2 vietas
- Dārzkopība - 2 vietas
- Lauksaimniecības inženierzinātne - 6 vietas
Pārtikas zinātne:
- Pārtikas ķīmija - 1 vieta
- Pārtikas produktu kvalitāte - 1 vieta
Veterinārmedicīna:
- Patoloģija - 1 vieta
- Ķirurģija - 1 vieta
- Mikrobioloģija - 1 vieta
- Pārtikas higiēna - 1 vieta
- Iekšķīgās slimības - 1 vieta
Materiālzinātne:
- Koksnes materiāli un tehnoloģija - 1 vieta
Mežzinātne:
- Meža darbi un tehnika - 1 vieta
- Meža ekoloģija un mežkopība - 1 vieta
- Meža ekonomika un politika - 1 vieta
Informācijas tehnoloģija:
- Datorvadība - 2 vietas
- Sistēmu analīze, modelēšana un projektēšana - 2 vietas
Uz pētnieka amata vietām šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:
Lauksaimniecība:
- Laukkopība - 3 vietas
- Lopkopība - 2 vietas
- Dārzkopība - 2 vietas
Veterinārmedicīna:
- Patoloģija - 1 vieta
Mežzinātne:
- Meža darbi un tehnika - 1 vieta
- Meža ekoloģija un mežkopība - 3 vietas
Informācijas tehnoloģija:
- E-studiju tehnoloģijas un pārvaldība - 1 vieta
- Datorvadība - 1 vieta
- Sistēmu analīze, modelēšana un projektēšana - 2 vietas
Pretendentiem jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos
konkursā, dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos
akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais
grāds iegūts ārvalstīs - izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtajam
akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms), dzīves
un darba gājums (Curriculum Vitae),
kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze,
publicēto zinātnisko darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā.
Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas LLU
Personāldaļā Jelgavā, Lielajā ielā 2, vai jānosūta pa pastu (LV-3001), uz
e-pasta adresi personaldala@llu.lv.
Ar Nolikumu par LLU akadēmiskajiem amatiem var iepazīties LLU mājaslapā www.llu.lv sadaļā "Par LLU" → Nolikumi. Papildu informācija
pa tālruni 63005697.
OP 2016/34.AKK2
Valsts ieņēmumu dienests atsauc "Latvijas Vēstnesī" 2016. gada
16. februārī publicēto paziņojumu par Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes
Nolēmumu izpildes uzraudzības un organizēšanas daļas Citu maksājumu piedziņas
nodaļas galvenā speciālista vakanto darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku).
OP 2016/34.AKK3
Valsts administrācijas skola (reģ. Nr.
90000028156) izsludina konkursu uz vakanto amata vietu - ES fondu mācību
projekta koordinators/-e (1 vakance)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- augstākā izglītība papildināta ar apgūtiem mācību kursiem projektu vadības
un komunikācijas jomā
- pieredze darbā ar ES struktūrfondu projektiem (vismaz divi iepriekšējie
gadi)
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- pieredze publiskā iepirkuma organizēšanā (vismaz divi iepriekšējie gadi)
- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas (B2 līmenis)
zināšanas un prezentācijas prasmes
- pieredze mājaslapas satura sagatavošanā
- vēlama pieredze pieaugušo mācību organizēšanā (vismaz viens gads)
- vēlama pieredze starptautiskos projektos, komunikācijā ar ārvalstu
partneriem
- orientācija uz attīstību
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- plānošanas un organizēšanas prasmes
- komunikācijas prasmes
- spēja strādāt komandā
- ētiskums
Amata mērķis: panākt projekta "Valsts pārvaldes profesionālā pilnveide
korupcijas novēršanas un ēnu ekonomikas mazināšanas jomā" (Projekts)
sekmīgu īstenošanu ES fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības
programmas "Izaugsme un nodarbinātība" prioritārā virziena "Mazo
un vidējo komersantu konkurētspēja" specifiskā atbalsta mērķa
Nr. 3.4.2. "Valsts pārvaldes profesionālā pilnveide labāka tiesiskā
regulējuma izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta, korupcijas novēršanas
un ēnu ekonomikas mazināšanas jomās" ietvaros.
Amata pienākumi:
- atbilstoši projektā noteiktajam laika grafikam un prasībām koordinēt
Projekta īstenošanu
- piedalīties Projekta budžeta plānošanā, kontrolēt tā izpildi, sekot līdzi
apmaksas dokumentiem, piedalīties finanšu plānu izstrādē un naudas plūsmas kontrolē,
sagatavot nepieciešamās finanšu atskaites
- organizēt nepieciešamos iepirkumus, sagatavot iepirkuma dokumentāciju
- pārraudzīt Projekta dokumentu apriti un lietvedību, gatavot pārskatus un
atskaites
- uzraudzīt un papildināt mācību datubāzu un mācību dokumentu pārvaldības
sistēmu
- koordinēt komunikāciju ar sadarbības partneriem, mācību vajadzību
izvērtēšanu, profesionālo kompetenču attīstības programmu izveidi
- koordinēt projekta ietvaros paredzētās mācības, seminārus, konferences un
pieredzes apmaiņas pasākumus, veikt mācību rezultātu izvērtējumu un dalībnieku
apmierinātības aptaujas
- koordinēt un sniegt koordinēt projekta komunikācijas stratēģijas uzdevumu
izpildi un nodrošināt publicitātes pasākumus
- sniegt atbalstu Projekta starptautiskās sadarbības aktivitāšu
nodrošināšanā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu 10. mēnešalgu grupas ietvaros un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Rīgas centrā
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju elektroniski vai pa pastu līdz
29. februārim. Adrese: Valsts administrācijas skola, reģ.
Nr. 90000028156, Raiņa bulvāris 4, Rīgā, LV-1050, tālr. 67229116, e-pasta
adrese: vas@vas.gov.lv.
OP 2016/34.AKK4
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Administrācijas vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze vadošā amatā ilgāka par 5 gadiem
- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi
saimnieciskos, finanšu vai ekonomikas jautājumos un publisko iepirkumu
organizēšanā
- darba pieredze drošības jomā ilgāka par 1 gadu
- pieredze valsts pārvaldes dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
- valsts pārvaldi un amata kompetences jomu reglamentējošo normatīvo aktu un
saistošo nozaru politikas dokumentu pārzināšana un prasme pielietot praksē
- administratīvā procesa pārzināšana valsts pārvaldē
- sadarbības, organizatoriskās, kontroles, komunikācijas un analītiķa
prasmes
- vadības (t. sk. darba plānošana, organizēšana, motivēšana,
koordinēšana un kontrole) prasmes un zināšanas pakļautībā esošo struktūrvienību
funkciju jomā
- labas latviešu valodas zināšanas, divu svešvalodu (vēlams - krievu un
angļu valodas) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī MS Office (Word, Excel, Outlook,
PowerPoint, vēlams - Visio, Project)
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Valsts politikas realizāciju pakļautībā esošo struktūrvienību
(Lietvedības nodaļa, Resursu nodaļa, Informācijas tehnoloģiju un sakaru sistēmu
nodaļa) kompetences jomās
- nodrošināt Inspekcijas rīcībpolitikas izstrādi un realizāciju pakļautībā
esošo struktūrvienību kompetences jomās
- nodrošināt Inspekcijas administratīvo darbu pakļautībā esošu
struktūrvienību reglamentos noteikto funkciju izpildē
- nodrošināt resursu plānošanu un izlietojuma lietderību un efektivitāti
- Inspekcijas vārdā slēgt iepirkuma līgumus un starpresoru vienošanās
Inspekcijas funkciju izpildes nodrošināšanai
- nodrošināt Inspekcijas iekšējo normatīvo aktu izstrādi atbilstoši savai
kompetencei
- nodrošināt un vadīt Inspekcijas un starpresoru darba grupas un komisijas
atbilstoši savai kompetencei
- izveidot un uzturēt iekšējo kontroles sistēmu savas kompetences jomā
- vadīt savas kompetences jomā esošos korupcijas un citus riskus
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbildoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi Administrācijas
vadītājs, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības
inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2016/34.AKK5
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Komunikācijas departamenta
konsultanta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- ieviest komunikācijas un sabiedrisko attiecību projektus
- nodrošināt valsts pārvaldes un nevalstisko organizāciju sadarbību valdības
lēmumu pieņemšanas procesā
- veicināt sabiedrības izpratni un izglītot to par līdzdalības jautājumiem
valsts pārvaldes darbībā
- nodrošināt Nacionālās trīspusējās sadarbības padomes sekretariāta darbību
- pēc nepieciešamības līdzdarboties citās Komunikācijas departamenta
aktivitātēs
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (politikas, komunikācijas vai līdzīgās jomās)
- zināšanas sabiedrisko attiecību un/vai komunikācijas jomā
- izpratne par nevalstisko organizāciju un valsts pārvaldes darbību
- iniciatīva, spēja piedāvāt jaunus risinājumus sabiedrības līdzdalības
pilnveidošanai valsts pārvaldē
- labas saskarsmes, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- iemaņas analītiskā darbā, spēja pieņemt operatīvus lēmumus
- labas angļu valodas zināšanas
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss
67082969, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv, tālrunis
uzziņām 67082844.
OP 2016/34.AKK6
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337)
izsludina konkursu uz E-veselības un starptautiskās sadarbības departamenta
Starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā/-ās
eksperta/-es ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt administratīvās lietas par personu tiesību atzīšanu saņemt
veselības aprūpes pakalpojumus citā Eiropas Savienības (turpmāk - ES), Eiropas
Ekonomikas zonas (turpmāk - EEZ) dalībvalstī un Šveicē
- izskatīt lietas par no citām ES, EEZ dalībvalstīm un Šveices saņemtajiem
dokumentiem par personām, kas apdrošinātas citā ES, EEZ dalībvalstī vai Šveicē
- izskatīt nodaļas kompetencē esošos iesniegumus
- informēt fiziskas un juridiskas personas par tiesībām atbilstoši ES
tiesību aktiem par sociālās nodrošināšanas sistēmu koordinēšanu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz viena gada praktiska darba pieredze jurisprudencē tiks uzskatīta
par priekšrocību
- pārzināt valsts pārvaldi reglamentējošos normatīvos aktus un
administratīvo procesu reglamentējošos normatīvos aktus, kā arī spēt tos
piemērot praksē
- pieredze veselības nozarē un ES tiesību piemērošanā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- zināšanas par normatīvajiem aktiem veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- prasme strādāt ar datoru (programmas Word, Excel u. c.) un citiem
biroja tehniskajiem līdzekļiem
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanām
jābūt B1/B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē)
- augsta atbildības izjūta, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības
spējas
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- labus darba apstākļus
- mēnešalgu no 646 EUR (pārbaudes laikā) līdz 743 EUR, pirms nodokļu
nomaksas
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime, II līmenis un 9. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Starptautiskās sadarbības
nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta
adresi olita.auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu,
adrese: Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2016. gada 28. februārim.
Informācija pa tālruni 67043742.
OP 2016/34.AKK7
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Juridiskā departamenta juriskonsults/-e (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Ja esi jurists ar pieredzi administratīvo aktu izstrādē un virzībā, iestādes
pārstāvībā tiesā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies
Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- pārstāvēt iestādes intereses tiesvedības procesos, kā arī juridiskajos
jautājumos valsts pārvaldes iestādes un citās institūcijās
- sagatavot iesniegšanai tiesā pieteikumus, apelācijas, kasācijas un blakus
sūdzības, kā arī paskaidrojumus un citus procesuālu dokumentu projektus
- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus
- sniegt skaidrojumus par tiesību normu piemērošanu un sniegt juridiskas
konsultācijas savas kompetences ietvaros
- izstrādāt normatīvos aktus, vadlīnijas un citus metodiskos dokumentus
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vēlama pieredze jurista darbā valsts pārvaldes iestādē ne mazāka kā 2
(divus) gadus
- profesionālās zināšanas un prasmes administratīvo lietu izskatīšanā un
administratīvo aktu noformēšanā
- prasme normatīvo aktu pielietošanā un izstrādē
- spēja sastādīt procesuālos dokumentus tiesai
- spēja un prasme veikt pārstāvību civilprocesā, administratīvajā procesā un
citos procesos tiesās, valsts pārvaldes iestādēs u. c.
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus (tai
skaitā prasme savākt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju un dokumentus)
un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- pieredze būvniecības nozari regulējošo normatīvo aktu pielietošanā
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Juridiskā departamenta juriskonsulta amata konkursam" līdz
2016. gada 8. martam.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz
2016. gada 21. martam.
Uzziņas pa tālruni 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2016/34.AKK8
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Juridiskā un pārvaldes organizācijas departamenta
Juridiskās daļas juriskonsults/-e
Pamatpienākumi:
- nodrošināt visa veida juridisko atbalstu iestādei
- organizēt publiskos iepirkumus
- sastādīt un vizēt civiltiesisko un publisko tiesību līgumu projektus;
nodrošināt līgumu izpildes kontroli
- veikt administratīvo procesu iestādē
- veikt administratīvo pārkāpumu procesu iestādē
- izvērtēt iestādes sagatavoto dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un
to atbilstību tiesību aktos noteiktajam
- sagatavot ārējo normatīvo aktu projektus iestādes darbības jomā
- juridiski izvērtēt un sniegt atzinumus par citu iestāžu sagatavotajiem
ārējo normatīvo aktu projektiem, kas attiecas uz iestādes darbības jomu
- izskatīt un sagatavot iestādes rīkojumus un iekšējos normatīvos aktus
- saskaņā ar pilnvarām pārstāvēt iestādi citās valsts pārvaldes iestādēs vai
tiesā
- gatavot atbildes uz citu iestāžu un iedzīvotāju vēstulēm, sūdzībām,
priekšlikumiem un iesniegumiem
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- vismaz trīs gadu pieredze jurista amatā, pieredze
jurista amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze civiltiesisko līgumu sagatavošanā
- pieredze publisko iepirkumu organizēšanā, publisko līgumu sagatavošanā un
pieredze administratīvā procesa un administratīvo pārkāpumu procesa iestādē
nodrošināšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- vēlama pieredze darbā ar IBM Notes (Lotus Notes) un IMPULSS
lietvedības sistēmu
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte un labas analītiskās prasmes
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 21. saimes III B līmenī (10. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā
veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba
piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) iesniegt CSP Personāla
daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni
67366851.