Laidiens: 18.02.2016., Nr. 34

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/34.AKK1

Latvijas Lauksaimniecības universitāte (reģ. Nr. 90000041898) izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem:

Uz vadošā pētnieka amata vietām šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:

Lauksaimniecība:

- Laukkopība - 7 vietas

- Lopkopība - 2 vietas

- Dārzkopība - 2 vietas

- Lauksaimniecības inženierzinātne - 6 vietas

Pārtikas zinātne:

- Pārtikas ķīmija - 1 vieta

- Pārtikas produktu kvalitāte - 1 vieta

Veterinārmedicīna:

- Patoloģija - 1 vieta

- Ķirurģija - 1 vieta

- Mikrobioloģija - 1 vieta

- Pārtikas higiēna - 1 vieta

- Iekšķīgās slimības - 1 vieta

Materiālzinātne:

- Koksnes materiāli un tehnoloģija - 1 vieta

Mežzinātne:

- Meža darbi un tehnika - 1 vieta

- Meža ekoloģija un mežkopība - 1 vieta

- Meža ekonomika un politika - 1 vieta

Informācijas tehnoloģija:

- Datorvadība - 2 vietas

- Sistēmu analīze, modelēšana un projektēšana - 2 vietas

Uz pētnieka amata vietām šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:

Lauksaimniecība:

- Laukkopība - 3 vietas

- Lopkopība - 2 vietas

- Dārzkopība - 2 vietas

Veterinārmedicīna:

- Patoloģija - 1 vieta

Mežzinātne:

- Meža darbi un tehnika - 1 vieta

- Meža ekoloģija un mežkopība - 3 vietas

Informācijas tehnoloģija:

- E-studiju tehnoloģijas un pārvaldība - 1 vieta

- Datorvadība - 1 vieta

- Sistēmu analīze, modelēšana un projektēšana - 2 vietas

Pretendentiem jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā, dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs - izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms), dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto zinātnisko darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas LLU Personāldaļā Jelgavā, Lielajā ielā 2, vai jānosūta pa pastu (LV-3001), uz e-pasta adresi personaldala@llu.lv.

Ar Nolikumu par LLU akadēmiskajiem amatiem var iepazīties LLU mājaslapā www.llu.lv sadaļā "Par LLU" → Nolikumi. Papildu informācija pa tālruni 63005697.


OP 2016/34.AKK2

Valsts ieņēmumu dienests atsauc "Latvijas Vēstnesī" 2016. gada 16. februārī publicēto paziņojumu par Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Nolēmumu izpildes uzraudzības un organizēšanas daļas Citu maksājumu piedziņas nodaļas galvenā speciālista vakanto darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku).


OP 2016/34.AKK3

Valsts administrācijas skola (reģ. Nr. 90000028156) izsludina konkursu uz vakanto amata vietu - ES fondu mācību projekta koordinators/-e (1 vakance)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- augstākā izglītība papildināta ar apgūtiem mācību kursiem projektu vadības un komunikācijas jomā

- pieredze darbā ar ES struktūrfondu projektiem (vismaz divi iepriekšējie gadi)

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze publiskā iepirkuma organizēšanā (vismaz divi iepriekšējie gadi)

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas (B2 līmenis) zināšanas un prezentācijas prasmes

- pieredze mājaslapas satura sagatavošanā

- vēlama pieredze pieaugušo mācību organizēšanā (vismaz viens gads)

- vēlama pieredze starptautiskos projektos, komunikācijā ar ārvalstu partneriem

- orientācija uz attīstību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- plānošanas un organizēšanas prasmes

- komunikācijas prasmes

- spēja strādāt komandā

- ētiskums

Amata mērķis: panākt projekta "Valsts pārvaldes profesionālā pilnveide korupcijas novēršanas un ēnu ekonomikas mazināšanas jomā" (Projekts) sekmīgu īstenošanu ES fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" prioritārā virziena "Mazo un vidējo komersantu konkurētspēja" specifiskā atbalsta mērķa Nr. 3.4.2. "Valsts pārvaldes profesionālā pilnveide labāka tiesiskā regulējuma izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta, korupcijas novēršanas un ēnu ekonomikas mazināšanas jomās" ietvaros.

Amata pienākumi:

- atbilstoši projektā noteiktajam laika grafikam un prasībām koordinēt Projekta īstenošanu

- piedalīties Projekta budžeta plānošanā, kontrolēt tā izpildi, sekot līdzi apmaksas dokumentiem, piedalīties finanšu plānu izstrādē un naudas plūsmas kontrolē, sagatavot nepieciešamās finanšu atskaites

- organizēt nepieciešamos iepirkumus, sagatavot iepirkuma dokumentāciju

- pārraudzīt Projekta dokumentu apriti un lietvedību, gatavot pārskatus un atskaites

- uzraudzīt un papildināt mācību datubāzu un mācību dokumentu pārvaldības sistēmu

- koordinēt komunikāciju ar sadarbības partneriem, mācību vajadzību izvērtēšanu, profesionālo kompetenču attīstības programmu izveidi

- koordinēt projekta ietvaros paredzētās mācības, seminārus, konferences un pieredzes apmaiņas pasākumus, veikt mācību rezultātu izvērtējumu un dalībnieku apmierinātības aptaujas

- koordinēt un sniegt koordinēt projekta komunikācijas stratēģijas uzdevumu izpildi un nodrošināt publicitātes pasākumus

- sniegt atbalstu Projekta starptautiskās sadarbības aktivitāšu nodrošināšanā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu 10. mēnešalgu grupas ietvaros un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavietu Rīgas centrā

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju elektroniski vai pa pastu līdz 29. februārim. Adrese: Valsts administrācijas skola, reģ. Nr. 90000028156, Raiņa bulvāris 4, Rīgā, LV-1050, tālr. 67229116, e-pasta adrese: vas@vas.gov.lv.


OP 2016/34.AKK4

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Administrācijas vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze vadošā amatā ilgāka par 5 gadiem

- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi saimnieciskos, finanšu vai ekonomikas jautājumos un publisko iepirkumu organizēšanā

- darba pieredze drošības jomā ilgāka par 1 gadu

- pieredze valsts pārvaldes dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- valsts pārvaldi un amata kompetences jomu reglamentējošo normatīvo aktu un saistošo nozaru politikas dokumentu pārzināšana un prasme pielietot praksē

- administratīvā procesa pārzināšana valsts pārvaldē

- sadarbības, organizatoriskās, kontroles, komunikācijas un analītiķa prasmes

- vadības (t. sk. darba plānošana, organizēšana, motivēšana, koordinēšana un kontrole) prasmes un zināšanas pakļautībā esošo struktūrvienību funkciju jomā

- labas latviešu valodas zināšanas, divu svešvalodu (vēlams - krievu un angļu valodas) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, vēlams - Visio, Project)

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt Valsts politikas realizāciju pakļautībā esošo struktūrvienību (Lietvedības nodaļa, Resursu nodaļa, Informācijas tehnoloģiju un sakaru sistēmu nodaļa) kompetences jomās

- nodrošināt Inspekcijas rīcībpolitikas izstrādi un realizāciju pakļautībā esošo struktūrvienību kompetences jomās

- nodrošināt Inspekcijas administratīvo darbu pakļautībā esošu struktūrvienību reglamentos noteikto funkciju izpildē

- nodrošināt resursu plānošanu un izlietojuma lietderību un efektivitāti

- Inspekcijas vārdā slēgt iepirkuma līgumus un starpresoru vienošanās Inspekcijas funkciju izpildes nodrošināšanai

- nodrošināt Inspekcijas iekšējo normatīvo aktu izstrādi atbilstoši savai kompetencei

- nodrošināt un vadīt Inspekcijas un starpresoru darba grupas un komisijas atbilstoši savai kompetencei

- izveidot un uzturēt iekšējo kontroles sistēmu savas kompetences jomā

- vadīt savas kompetences jomā esošos korupcijas un citus riskus

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbildoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi Administrācijas vadītājs, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2016/34.AKK5

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Komunikācijas departamenta konsultanta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- ieviest komunikācijas un sabiedrisko attiecību projektus

- nodrošināt valsts pārvaldes un nevalstisko organizāciju sadarbību valdības lēmumu pieņemšanas procesā

- veicināt sabiedrības izpratni un izglītot to par līdzdalības jautājumiem valsts pārvaldes darbībā

- nodrošināt Nacionālās trīspusējās sadarbības padomes sekretariāta darbību

- pēc nepieciešamības līdzdarboties citās Komunikācijas departamenta aktivitātēs

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (politikas, komunikācijas vai līdzīgās jomās)

- zināšanas sabiedrisko attiecību un/vai komunikācijas jomā

- izpratne par nevalstisko organizāciju un valsts pārvaldes darbību

- iniciatīva, spēja piedāvāt jaunus risinājumus sabiedrības līdzdalības pilnveidošanai valsts pārvaldē

- labas saskarsmes, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- iemaņas analītiskā darbā, spēja pieņemt operatīvus lēmumus

- labas angļu valodas zināšanas

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē

- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv, tālrunis uzziņām 67082844.


OP 2016/34.AKK6

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337) izsludina konkursu uz E-veselības un starptautiskās sadarbības departamenta Starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt administratīvās lietas par personu tiesību atzīšanu saņemt veselības aprūpes pakalpojumus citā Eiropas Savienības (turpmāk - ES), Eiropas Ekonomikas zonas (turpmāk - EEZ) dalībvalstī un Šveicē

- izskatīt lietas par no citām ES, EEZ dalībvalstīm un Šveices saņemtajiem dokumentiem par personām, kas apdrošinātas citā ES, EEZ dalībvalstī vai Šveicē

- izskatīt nodaļas kompetencē esošos iesniegumus

- informēt fiziskas un juridiskas personas par tiesībām atbilstoši ES tiesību aktiem par sociālās nodrošināšanas sistēmu koordinēšanu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz viena gada praktiska darba pieredze jurisprudencē tiks uzskatīta par priekšrocību

- pārzināt valsts pārvaldi reglamentējošos normatīvos aktus un administratīvo procesu reglamentējošos normatīvos aktus, kā arī spēt tos piemērot praksē

- pieredze veselības nozarē un ES tiesību piemērošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par normatīvajiem aktiem veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme strādāt ar datoru (programmas Word, Excel u. c.) un citiem biroja tehniskajiem līdzekļiem

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanām jābūt B1/B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē)

- augsta atbildības izjūta, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības spējas

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- labus darba apstākļus

- mēnešalgu no 646 EUR (pārbaudes laikā) līdz 743 EUR, pirms nodokļu nomaksas

Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime, II līmenis un 9. mēnešalgu grupa.

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Starptautiskās sadarbības nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi olita.auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2016. gada 28. februārim. Informācija pa tālruni 67043742.


OP 2016/34.AKK7

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Juridiskā departamenta juriskonsults/-e (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Ja esi jurists ar pieredzi administratīvo aktu izstrādē un virzībā, iestādes pārstāvībā tiesā, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- pārstāvēt iestādes intereses tiesvedības procesos, kā arī juridiskajos jautājumos valsts pārvaldes iestādes un citās institūcijās

- sagatavot iesniegšanai tiesā pieteikumus, apelācijas, kasācijas un blakus sūdzības, kā arī paskaidrojumus un citus procesuālu dokumentu projektus

- izskatīt iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu projektus

- sniegt skaidrojumus par tiesību normu piemērošanu un sniegt juridiskas konsultācijas savas kompetences ietvaros

- izstrādāt normatīvos aktus, vadlīnijas un citus metodiskos dokumentus

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vēlama pieredze jurista darbā valsts pārvaldes iestādē ne mazāka kā 2 (divus) gadus

- profesionālās zināšanas un prasmes administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu noformēšanā

- prasme normatīvo aktu pielietošanā un izstrādē

- spēja sastādīt procesuālos dokumentus tiesai

- spēja un prasme veikt pārstāvību civilprocesā, administratīvajā procesā un citos procesos tiesās, valsts pārvaldes iestādēs u. c.

- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus (tai skaitā prasme savākt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju un dokumentus) un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- pieredze būvniecības nozari regulējošo normatīvo aktu pielietošanā

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Juridiskā departamenta juriskonsulta amata konkursam" līdz 2016. gada 8. martam.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2016. gada 21. martam.

Uzziņas pa tālruni 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2016/34.AKK8

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Juridiskā un pārvaldes organizācijas departamenta Juridiskās daļas juriskonsults/-e

Pamatpienākumi:

- nodrošināt visa veida juridisko atbalstu iestādei

- organizēt publiskos iepirkumus

- sastādīt un vizēt civiltiesisko un publisko tiesību līgumu projektus; nodrošināt līgumu izpildes kontroli

- veikt administratīvo procesu iestādē

- veikt administratīvo pārkāpumu procesu iestādē

- izvērtēt iestādes sagatavoto dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un to atbilstību tiesību aktos noteiktajam

- sagatavot ārējo normatīvo aktu projektus iestādes darbības jomā

- juridiski izvērtēt un sniegt atzinumus par citu iestāžu sagatavotajiem ārējo normatīvo aktu projektiem, kas attiecas uz iestādes darbības jomu

- izskatīt un sagatavot iestādes rīkojumus un iekšējos normatīvos aktus

- saskaņā ar pilnvarām pārstāvēt iestādi citās valsts pārvaldes iestādēs vai tiesā

- gatavot atbildes uz citu iestāžu un iedzīvotāju vēstulēm, sūdzībām, priekšlikumiem un iesniegumiem

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- vismaz trīs gadu pieredze jurista amatā, pieredze jurista amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze civiltiesisko līgumu sagatavošanā

- pieredze publisko iepirkumu organizēšanā, publisko līgumu sagatavošanā un pieredze administratīvā procesa un administratīvo pārkāpumu procesa iestādē nodrošināšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- vēlama pieredze darbā ar IBM Notes (Lotus Notes) un IMPULSS lietvedības sistēmu

- labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte un labas analītiskās prasmes

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 21. saimes III B līmenī (10. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)