Laidiens: 06.01.2016., Nr. 3

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/3.AKK1

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675, izsludina konkursu uz vakanto darbinieka/-es darbavietu - Finanšu nodaļas grāmatvedis/-e (amata saime 14, līmenis IIIA)

Darba apraksts:

- veikt nepieciešamos aprēķinus un grāmatvedības uzskaiti nodaļas kompetences jomā

- piedalīties gada un ceturkšņa pārskatu sagatavošanā

- analizēt finanšu līdzekļu izlietojumu atbilstoši finanšu plānam

- piedalīties budžeta sastādīšanā un veikt tā izpildes kontroli

- veikt iekšējās kontroles procedūras

Prasības:

- augstākā izglītība (otrā līmeņa) finanšu vai ekonomikas jomā

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija: 1015,00 EUR, 3.kategorija: 1190,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2016. gada 12. janvārim personīgi, nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.


OP 2016/3.AKK2

Ekonomikas ministrija pagarina izsludinātā konkursa uz Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas priekšsēdētāja/-as un četriem padomes locekļu amatiem (publicēts "Latvijas Vēstnesī" 17.12.2015., Nr. 247) pieteikšanās termiņu

Prasības priekšsēdētāja/-as amata pretendentam/-ei:

- Latvijas Republikas pilsonība

- augstākā izglītība ekonomikā, vadības zinībās, finanšu vai tiesību zinātņu jomā (doktora zinātniskais grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- administratīvā darba pieredze un/vai vadības pieredze kādā no regulējamām nozarēm ne mazāk kā 3 gadi

- starptautiska mācību un/vai darba pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne un labas zināšanas par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas jautājumiem un attīstības tendencēm, zinātniskās publikācijas regulēšanas jautājumos tiks uzskatītas par priekšrocību

- zināšanas, izpratne un spēja orientēties regulējamo nozaru normatīvo aktu jomā

- zināšanas komercdarbības atbalsta kontroles jautājumos

- teicamas latviešu un ļoti labas angļu valodas zināšanas gan rakstiski, gan mutiski; citu Eiropas Savienības oficiālo valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- vadības, organizēšanas un stratēģiskās plānošanas prasmes

- prasme teorētiskās zināšanas pielietot praksē, prezentēt, argumentēt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- labas analītiskās spējas

- augsta atbildības izjūta un labas komunikācijas prasmes

- atbilstība likumam "Par valsts noslēpumu" amata pienākumu pildīšanai

Prasības padomes locekļa/-es amata pretendentam/-ei:

- Latvijas Republikas pilsonība

- augstākā izglītība ekonomikā, vadības zinībās, finanšu vai tiesību zinātņu jomā (doktora zinātniskais grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- administratīvā darba pieredze un/vai pieredze darbā kādā no regulējamām nozarēm

- starptautiska mācību un/vai darba pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne un labas zināšanas par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas jautājumiem, zinātniskās publikācijas regulēšanas jautājumos tiks uzskatītas par priekšrocību

- zināšanas un izpratne par normatīvajiem aktiem regulējamo nozaru jomā

- zināšanas komercdarbības atbalsta kontroles jautājumos

- teicamas latviešu un ļoti labas angļu valodas zināšanas gan rakstiski, gan mutiski; citu Eiropas Savienības oficiālo valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- organizēšanas un stratēģiskās plānošanas prasmes

- prasme izmantot teorētiskās zināšanas praksē, izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- labas analītiskās spējas

- augsta atbildības izjūta un labas komunikācijas prasmes

- atbilstība likumam "Par valsts noslēpumu" amata pienākumu pildīšanai

Svešvalodu zināšanu līmenis jānorāda atbilstoši Europass valodas prasmes līmeņu pašnovērtējuma tabulai.

Pretendentu svešvalodas pārbaude var tikt veikta gan atlases intervijas laikā, sazinoties konkrētajā valodā, gan uzdodot veikt atlases komisijas noteiktā vērtētāja testu.

Pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums, norādot amatu, uz kuru pretendē

- autobiogrāfija (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (pēc pieprasījuma uzrādot oriģinālu)

- rakstisks konceptuāls izklāsts par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas attīstību valstī (2 lapas A4 formātā), konkrēti norādot:

- aktuālās regulatoru darbības problēmas

- regulatora attīstības tendences (t. sk. darbība, ievērojot patērētāju tiesības un regulējamo uzņēmumu konkurētspēju)

- cenu līmeņa noteikšanas metodes (benchmarking) piemērošanas lietderība un īstenojamība SPRK kompetencē esošajās nozarēs vai šobrīd noteikto vidējo svērto kapitāla izmaksu koeficientu (weighted average cost of capital - WACC) pamatotība un iespējamās izmaiņas

- rakstisks apliecinājums par atbilstību likumā "Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem" 37. un 38. pantā noteiktajām prasībām

Pretendentiem/-ēm jāiesniedz līdz 2016. gada 13. janvārim, nosūtot elektroniski uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), tālr. uzziņām 67013183.

Informējam, ka priekšsēdētāja un 1 padomes locekļa amata pienākumu izpilde tiks uzsākta pēc 2016. gada 25. februāra, savukārt 3 padomes locekļu amata pienākumu izpilde tiks uzsākta pēc 2016. gada 2. jūlija.


OP 2016/3.AKK3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Mēs esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu euro apmērā.

Aicinām mūsu komandai pievienoties ekspertu/-i iepirkumu jautājumos (darbinieka/amatpersonas amats) Administratīvā nodrošinājuma nodaļā

Tavos darba pienākumos būs publiskā iepirkuma dokumentus sagatavošana, resursu iegāžu plānošana, iepirkumu organizatoriskos jautājumus uzraudzīšana un risināšana. Pakalpojumu un piegāžu līgumus sagatavošana, saistību izpildes kontrole, kā arī darījumu apliecinošu dokumentu apstrādes nodrošināšana.

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība (juridiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze darbā ar publisko iepirkumu jautājumiem

- padziļinātas zināšanas publisko iepirkumu jautājumos, tai skaitā pieredze darbā ar iepirkumu dokumentāciju un līgumiem, tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze preču, pakalpojumu un būvniecības publiskā iepirkuma tehnisko specifikāciju un kvalitātes prasību izstrādē, iepirkumu līgumu sagatavošanā un izpildes kontrolē

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju

- uz rezultātu orientēta, ar iniciatīvu, precizitāti un labām komunikācijas spējām apveltīta personība

- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes, spēja strādāt patstāvīgi, kā arī komandā

- spēja un vēlme nepārtraukti, kā arī patstāvīgi mācīties

Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu iela 1, 152. kabinets, Rīga, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2016/3.AKK4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Mēs esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu euro apmērā.

Aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko ekspertu/-i (darbinieka amats) Programmu vadības un uzraudzības departamenta Vadības informācijas sistēmas nodaļā

Tavi darba pienākumi būs:

- nodrošināt Eiropas Savienības fondu projektu vadības informācijas sistēmas (turpmāk - VIS) attīstības un pilnveidošanas uzdevumu analīzi un sagatavošanu, nodrošinot atbilstību ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem

- analizēt VIS darbību

- koordinēt darbu ar VIS dokumentācijas sagatavošanu (lietotāju rokasgrāmata, administratora rokasgrāmata, programmatūras projektējuma apraksts)

- izstrādāt iekšējās instrukcijas un noteikumus par VIS izmantošanu un administrēšanu

- veikt biznesa prasību apkopošanu un analizēšanu nepieciešamo ES fondu VIS funkcionālo risinājumu izstrādei un ieviešanai

- veikt VIS funkcionalitātes akcepttestēšanu

- konsultēt VIS lietotāju par projektu vadības sistēmas lietošanu un apkopot to prasības

- nodrošināt sadarbību ar citām institūcijām, VIS izstrādātāju un uzturētāju un sadarbības partneriem

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām

- pieredze darbā ar programmatūras prasību specifikācijām un projektējuma aprakstiem

- pieredze iekšēju standartu un instrukciju izstrādē

- pieredze informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšanā

- pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi un pilnveidošanu, pieredze darbā ar valsts informācijas sistēmu izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlama pieredze projektu vadībā

- vēlama darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu projektu vadības pamatprincipiem

- ļoti labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām

- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties

- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes

Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu iela 1, 152. kabinets, Rīga, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2016/3.AKK5

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - vecākais/-a eksperts/-e Komercdarbības atbalsta kontroles departamentā

Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina nacionālās politikas komercdarbības atbalsta kontroles jomā izstrādi un īstenošanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinātnē

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- izpratne par valsts pārvaldes procesiem

- labas iemaņas darbā ar datoru

- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu darbu

- vismaz 2 gadu pieredze profesionālajā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Komercdarbības departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- veikt plānoto atbalsta programmu izvērtēšanu un gatavot atzinumus par normatīvo aktu projektiem no komercdarbības atbalsta kontroles viedokļa

- sniegt konsultācijas un gatavot metodoloģiskos materiālus par valsts atbalsta kontroles normu piemērošanu

- pārstāvēt departamentu un ministriju apspriedēs, tai skaitā ES institūciju organizētajās komercdarbības atbalsta kontroles ekspertu sanāksmēs

- koordinēt lietvedības darbu departamentā un uzturēt komercdarbības atbalsta lietu sarakstu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2016/3.AKK6

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Nodrošinājuma politikas departamenta NATO un ES projektu attīstības nodaļas vecākais referents

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība politikas zinātnē, ekonomikā vai uzņēmējdarbībā

- ļoti labas angļu valodas zināšanas; vēlamas krievu, vācu vai franču valodas zināšanas

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas drošības un aizsardzības politikas jautājumos

- vēlama izpratne par Aizsardzības ministrijas sadarbību ar Latvijas un starptautisko industriju, tai skaitā NATO un Eiropas Aizsardzības aģentūras lomu šīs sadarbības stiprināšanā

- prasme plānot un organizēt darbu, spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli

- teicamas komunikācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Galvenie amata pienākumi: nodrošināt Aizsardzības ministrijas sadarbību ar nacionālo un ārvalstu industriju, kā arī pildīt Licencēšanas komisijas un Licencēšanas sertifikācijas komisijas sekretāra pienākumus.

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstuli un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473 vai uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)