Laidiens: 06.01.2016., Nr. 3
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/3.AKK1
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675,
izsludina konkursu uz vakanto darbinieka/-es darbavietu - Finanšu nodaļas
grāmatvedis/-e (amata saime 14, līmenis IIIA)
Darba apraksts:
- veikt nepieciešamos aprēķinus un grāmatvedības uzskaiti nodaļas
kompetences jomā
- piedalīties gada un ceturkšņa pārskatu sagatavošanā
- analizēt finanšu līdzekļu izlietojumu atbilstoši finanšu plānam
- piedalīties budžeta sastādīšanā un veikt tā izpildes kontroli
- veikt iekšējās kontroles procedūras
Prasības:
- augstākā izglītība (otrā līmeņa) finanšu vai ekonomikas jomā
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija: 1015,00 EUR,
3.kategorija: 1190,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2016. gada 12. janvārim
personīgi, nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM".
Tālrunis 67830634.
OP 2016/3.AKK2
Ekonomikas ministrija pagarina izsludinātā konkursa uz Sabiedrisko
pakalpojumu regulēšanas komisijas priekšsēdētāja/-as
un četriem padomes locekļu amatiem (publicēts "Latvijas Vēstnesī" 17.12.2015.,
Nr. 247) pieteikšanās termiņu
Prasības priekšsēdētāja/-as amata pretendentam/-ei:
- Latvijas Republikas pilsonība
- augstākā izglītība ekonomikā, vadības zinībās, finanšu vai tiesību zinātņu
jomā (doktora zinātniskais grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- administratīvā darba pieredze un/vai vadības pieredze kādā no regulējamām
nozarēm ne mazāk kā 3 gadi
- starptautiska mācību un/vai darba pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību
- izpratne un labas zināšanas par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas
jautājumiem un attīstības tendencēm, zinātniskās publikācijas regulēšanas
jautājumos tiks uzskatītas par priekšrocību
- zināšanas, izpratne un spēja orientēties regulējamo nozaru normatīvo aktu
jomā
- zināšanas komercdarbības atbalsta kontroles jautājumos
- teicamas latviešu un ļoti labas angļu valodas zināšanas gan rakstiski, gan
mutiski; citu Eiropas Savienības oficiālo valodu zināšanas tiks uzskatītas par
priekšrocību
- vadības, organizēšanas un stratēģiskās plānošanas prasmes
- prasme teorētiskās zināšanas pielietot praksē, prezentēt, argumentēt un
aizstāvēt viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem
- labas analītiskās spējas
- augsta atbildības izjūta un labas komunikācijas prasmes
- atbilstība likumam "Par valsts noslēpumu" amata pienākumu
pildīšanai
Prasības padomes locekļa/-es amata pretendentam/-ei:
- Latvijas Republikas pilsonība
- augstākā izglītība ekonomikā, vadības zinībās, finanšu vai tiesību zinātņu
jomā (doktora zinātniskais grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- administratīvā darba pieredze un/vai pieredze darbā kādā no regulējamām
nozarēm
- starptautiska mācību un/vai darba pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību
- izpratne un labas zināšanas par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas
jautājumiem, zinātniskās publikācijas regulēšanas jautājumos tiks uzskatītas
par priekšrocību
- zināšanas un izpratne par normatīvajiem aktiem regulējamo nozaru jomā
- zināšanas komercdarbības atbalsta kontroles jautājumos
- teicamas latviešu un ļoti labas angļu valodas zināšanas gan rakstiski, gan
mutiski; citu Eiropas Savienības oficiālo valodu zināšanas tiks uzskatītas par
priekšrocību
- organizēšanas un stratēģiskās plānošanas prasmes
- prasme izmantot teorētiskās zināšanas praksē, izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem
- labas analītiskās spējas
- augsta atbildības izjūta un labas komunikācijas prasmes
- atbilstība likumam "Par valsts noslēpumu" amata pienākumu
pildīšanai
Svešvalodu zināšanu līmenis jānorāda atbilstoši Europass
valodas prasmes līmeņu pašnovērtējuma tabulai.
Pretendentu svešvalodas pārbaude var tikt veikta gan atlases intervijas
laikā, sazinoties konkrētajā valodā, gan uzdodot veikt atlases komisijas
noteiktā vērtētāja testu.
Pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums, norādot amatu, uz kuru pretendē
- autobiogrāfija (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (pēc pieprasījuma uzrādot
oriģinālu)
- rakstisks konceptuāls izklāsts par sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas
attīstību valstī (2 lapas A4 formātā), konkrēti norādot:
- aktuālās regulatoru darbības problēmas
- regulatora attīstības tendences (t. sk. darbība, ievērojot patērētāju
tiesības un regulējamo uzņēmumu konkurētspēju)
- cenu līmeņa noteikšanas metodes (benchmarking)
piemērošanas lietderība un īstenojamība SPRK
kompetencē esošajās nozarēs vai šobrīd noteikto vidējo svērto kapitāla izmaksu
koeficientu (weighted average
cost of capital
- WACC) pamatotība un iespējamās izmaiņas
- rakstisks apliecinājums par atbilstību likumā "Par sabiedrisko
pakalpojumu regulatoriem" 37. un 38. pantā noteiktajām prasībām
Pretendentiem/-ēm jāiesniedz līdz 2016. gada
13. janvārim, nosūtot elektroniski uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv
vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), tālr. uzziņām
67013183.
Informējam, ka priekšsēdētāja un 1 padomes locekļa amata pienākumu izpilde
tiks uzsākta pēc 2016. gada 25. februāra, savukārt 3 padomes locekļu
amata pienākumu izpilde tiks uzsākta pēc 2016. gada 2. jūlija.
OP 2016/3.AKK3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Mēs esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas
veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto
līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā
5,5 miljardu euro apmērā.
Aicinām mūsu komandai pievienoties ekspertu/-i iepirkumu jautājumos
(darbinieka/amatpersonas amats) Administratīvā nodrošinājuma nodaļā
Tavos darba pienākumos būs publiskā iepirkuma dokumentus sagatavošana,
resursu iegāžu plānošana, iepirkumu organizatoriskos jautājumus uzraudzīšana un
risināšana. Pakalpojumu un piegāžu līgumus sagatavošana, saistību izpildes
kontrole, kā arī darījumu apliecinošu dokumentu apstrādes nodrošināšana.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība
(juridiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze darbā ar publisko iepirkumu jautājumiem
- padziļinātas zināšanas publisko iepirkumu jautājumos, tai skaitā pieredze
darbā ar iepirkumu dokumentāciju un līgumiem, tiks uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze preču, pakalpojumu un būvniecības publiskā iepirkuma
tehnisko specifikāciju un kvalitātes prasību izstrādē, iepirkumu līgumu
sagatavošanā un izpildes kontrolē
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju
- uz rezultātu orientēta, ar iniciatīvu, precizitāti un labām komunikācijas
spējām apveltīta personība
- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes, spēja strādāt patstāvīgi,
kā arī komandā
- spēja un vēlme nepārtraukti, kā arī patstāvīgi
mācīties
Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai
valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku
darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā
darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas
centrā.
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai.
Adrese: Smilšu iela 1, 152. kabinets, Rīga, LV-1919, e-pasta adrese:
cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2016/3.AKK4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Mēs esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas
veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto
līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā
5,5 miljardu euro apmērā.
Aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko ekspertu/-i (darbinieka amats) Programmu
vadības un uzraudzības departamenta Vadības informācijas sistēmas nodaļā
Tavi darba pienākumi būs:
- nodrošināt Eiropas Savienības fondu projektu vadības informācijas sistēmas
(turpmāk - VIS) attīstības un pilnveidošanas uzdevumu analīzi un sagatavošanu,
nodrošinot atbilstību ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem
- analizēt VIS darbību
- koordinēt darbu ar VIS dokumentācijas sagatavošanu (lietotāju
rokasgrāmata, administratora rokasgrāmata, programmatūras projektējuma
apraksts)
- izstrādāt iekšējās instrukcijas un noteikumus par VIS izmantošanu un
administrēšanu
- veikt biznesa prasību apkopošanu un analizēšanu nepieciešamo ES fondu VIS
funkcionālo risinājumu izstrādei un ieviešanai
- veikt VIS funkcionalitātes akcepttestēšanu
- konsultēt VIS lietotāju par projektu vadības sistēmas lietošanu un apkopot
to prasības
- nodrošināt sadarbību ar citām institūcijām, VIS izstrādātāju un uzturētāju un sadarbības partneriem
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām
zināšanām
- pieredze darbā ar programmatūras prasību specifikācijām un projektējuma
aprakstiem
- pieredze iekšēju standartu un instrukciju izstrādē
- pieredze informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšanā
- pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi un pilnveidošanu, pieredze
darbā ar valsts informācijas sistēmu izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību
- vēlama pieredze projektu vadībā
- vēlama darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu
finanšu instrumentu projektu vadības pamatprincipiem
- ļoti labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām
- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties
- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes
Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai
valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku
darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā
darba vidē, stabilu atalgojumu, labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas
centrā.
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai. Adrese: Smilšu iela 1, 152. kabinets, Rīga, LV-1919, e-pasta
adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2016/3.AKK5
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - vecākais/-a
eksperts/-e Komercdarbības atbalsta kontroles departamentā
Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina nacionālās politikas komercdarbības atbalsta kontroles jomā izstrādi
un īstenošanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
finansēs vai vadības zinātnē
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- izpratne par valsts pārvaldes procesiem
- labas iemaņas darbā ar datoru
- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu
darbu
- vismaz 2 gadu pieredze profesionālajā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Komercdarbības departamenta kolektīvam un mēs tev
uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- veikt plānoto atbalsta programmu izvērtēšanu un gatavot atzinumus par
normatīvo aktu projektiem no komercdarbības atbalsta kontroles viedokļa
- sniegt konsultācijas un gatavot metodoloģiskos materiālus par valsts
atbalsta kontroles normu piemērošanu
- pārstāvēt departamentu un ministriju apspriedēs, tai skaitā ES institūciju
organizētajās komercdarbības atbalsta kontroles ekspertu sanāksmēs
- koordinēt lietvedības darbu departamentā un uzturēt komercdarbības
atbalsta lietu sarakstu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2016/3.AKK6
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Nodrošinājuma politikas departamenta NATO un ES projektu attīstības nodaļas
vecākais referents
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība politikas zinātnē, ekonomikā vai
uzņēmējdarbībā
- ļoti labas angļu valodas zināšanas; vēlamas krievu, vācu vai franču
valodas zināšanas
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas drošības un aizsardzības politikas jautājumos
- vēlama izpratne par Aizsardzības ministrijas sadarbību ar Latvijas un
starptautisko industriju, tai skaitā NATO un Eiropas Aizsardzības aģentūras
lomu šīs sadarbības stiprināšanā
- prasme plānot un organizēt darbu, spēja skaidri un argumentēti paust savu
viedokli
- teicamas komunikācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Galvenie amata pienākumi: nodrošināt Aizsardzības ministrijas sadarbību ar
nacionālo un ārvalstu industriju, kā arī pildīt Licencēšanas komisijas un
Licencēšanas sertifikācijas komisijas sekretāra pienākumus.
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības
apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstuli un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai
jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla
nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473 vai uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un
aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss
67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/3.AKR1
Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Eiropas lietu departamenta vecākā
referenta ierēdņa amatā no 2016.gada 4.janvāra uz nenoteiktu laiku iecelts INGMĀRS KĀLIS.
OP 2016/3.AKR2
Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Eiropas lietu departamenta vecākā
referenta ierēdņa amatā no 2016.gada 4.janvāra uz noteiktu laiku iecelts SANDRIS KRĪGERS.
OP 2016/3.AKR3
Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Finanšu risku vadības departamenta
vecākās ekspertes ierēdnes amatā no 2016.gada 4.janvāra uz nenoteiktu laiku
iecelta RITA MOZAIS.
OP 2016/3.AKR4
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Tukuma reģionālās nodaļas Klientu
apkalpošanas daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa
kārtībā 2016.gada 4.janvārī iecelta LILIJA PRIKŅA.