Laidiens: 08.02.2016., Nr. 26

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/26.AKK1

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Juridiskā departamenta Valsts kapitāla daļu pārvaldes un publisko līgumu nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa augstākā izglītība finanšu jomā

- pieredze darbā par bilancspējīgu grāmatvedi un finanšu plānošanā (ilgāka par trim gadiem)

- pieredze darbā, kas saistīta ar dažādu finanšu atskaišu gatavošanu un izvērtēšanu (ilgāka par trim gadiem)

- pieredze kapitālsabiedrību gada pārskatu un finanšu darbības rezultātu izvērtēšanā

- zināšanas (pieredze) par valsts kapitālsabiedrību pārvaldes sistēmu, tās darbības jautājumiem un dokumentu apriti

- zināšanas par tiesību aktiem nodokļu jomā

- pieredze darbā ar datoru lietotāja līmenī (Excel)

- augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas

Amats klasificēts: saime 12.1; līmenis IIB (9. mēnešalgu grupa)

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīgā, Gogoļa iela 3, LV-1743, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2016/26.AKK2

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Valsts kapitāla daļu pārvaldes un publisko līgumu nodaļas juriskonsults/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- pieredze valsts pārvaldes sistēmā

- pieredze darbā ne mazāk kā vienu gadu ar starptautiskajiem tiesību aktiem un starptautiskajiem līgumiem

- vēlama pieredze starptautisko organizāciju līgumu saskaņošanas procedūru veikšanā

- prasmes strādāt ar datoru, t. sk. juridiskajām datubāzēm

- labas svešvalodu (angļu un krievu valodas) zināšanas

- zināšanas starptautisko publisko tiesību jomā un Eiropas Savienības tiesībās

- vēlama darba pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē

- augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas

Amats klasificēts: saime 21; līmenis IIIB (10. mēnešalgu grupa).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, LV-1743, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2016/26.AKK3

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Informātikas tehniskās daļas datortehnikas inženieris/-e

Pamatpienākumi:

- uzstādīt, konfigurēt, pārvietot un noņemt datortehniku

- diagnosticēt un novērst kļūmes datortehnikas darbībā

- veikt vienkāršus datortehnikas remontdarbus

- novērtēt vienkārša lokālā datortīkla un interneta pieslēguma atbilstību datorlietotāju vajadzībām, veikt tīkla paplašināšanu

- veikt lokālo stabilizēto barošana tīklu uzturēšanu

- sniegt konsultācijas un palīdzību Pārvaldes un reģionālo datu savākšanas un apstrādes centru lietotājiem

Prasības pretendentam:

- nozarei atbilstoša augstākā vai vidējā profesionālā izglītība;

- pieredze specialitātē vai profesijā ilgāka par gadu

- ja latviešu valoda nav dzimtā, valsts valodas prasme ne zemāka kā C līmeņa 1. pakāpē

- Windows vides pārzināšana

- izpratne pār datortehnikas komplektēšanu no komponentēm

- vēlama C zemsprieguma elektrodrošības grupas apliecība

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- prasme plānot savu darbu un sadalīt prioritātes.

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 19.5. apakšsaimes II A līmenī (8. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2016/26.AKK4

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Ķīnā vadītāja/-as ierēdņa amata vietu

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Pārstāvniecības darbību atbilstoši LIAA darba plānam

- izplatīt informāciju Ķīnas kompānijām par Latvijas tautsaimniecību, nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas uzņēmumiem un to precēm, sadarbības iespējām

- piedalīties investīciju piesaistes stratēģijas īstenošanā - identificēt potenciālos investorus, veicināt to interesi investēt Latvijā

- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par Ķīnas kompāniju pieprasījumu pēc Latvijas precēm un pakalpojumiem

- organizēt Ķīnas kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes Ķīnā, sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā

- organizēt Latvijas uzņēmumu produktu virzīšanu Ķīnas tirgū, meklēt un uzrunāt potenciālos sadarbības partnerus

- organizēt ārējā mārketinga pasākumus Ķīnā (tirdzniecības misijas, produktu prezentācijas u. tml.)

- gatavot informāciju par Ķīnas ekonomisko situāciju

- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp Latvijas un Ķīnas uzņēmējiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības zinībās, tirgzinībās)

- darba pieredze uzņēmējdarbībā (vēlama starptautiskā) vai starptautiskajā mārketingā, tirdzniecībā

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- par priekšrocību tiks uzskatīta kandidāta pieredze Ķīnas biznesa un sadzīves vidē

- angļu valodas zināšanas (rakstīšana, runāšana, sapratne C1 līmenī)

- ķīniešu valodas zināšanas (rakstīšana, runāšana, sapratne vismaz B2 līmenī) tiks uzskatītas par priekšrocību

- uz rezultātu orientēta un patstāvīga pieeja darbam, izvirzot prioritātes

- teicama prasme gatavot un sniegt prezentācijas

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2016. gada 18. februārim, iesniedzot pieteikuma vēstuli un CV latviešu valodā, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas un sagatavotu praktisko darbu LIAA Personāla vadības nodaļai Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "Pārstāvis Ķīnā".

Amats klasificēts 35. amata apakšsaimes V līmenī (13. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālrunis uzziņām 67039407.

Praktiskais uzdevums

1. Uzskaitiet 3 pamatotas priekšrocības, kāpēc Ķīnas investoram investēt tieši Latvijā. Kāpēc Latvija, salīdzinot ar kaimiņvalstīm Igauniju un Lietuvu?

2. Aprakstiet 3 Latvijā ražotas preces vai pakalpojumus un pamatojiet to eksporta konkurētspēju Ķīnas tirgū.

Atbilde uz 1. jautājumu jāsagatavo angļu valodā, savukārt uz 2. jautājumu - latviešu valodā.

Atbildēm jābūt bez pielikumiem un ne vairāk kā uz divām A4 lapām kopā.


OP 2016/26.AKK5

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības un mājokļu politikas departamenta direktora/-es (ierēdņa) amatu

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt, plānot, organizēt un koordinēt departamenta darbu, atbildēt par tam paredzēto uzdevumu kvalitatīvu un savlaicīgu izpildi

- izstrādāt un īstenot būvniecības un mājokļu politiku, izstrādājot politikas plānošanas un stratēģijas dokumentu projektus

- sniegt priekšlikumus valdības un ministrijas rīcības plāna sagatavošanā departamenta kompetences ietvaros

- nodrošināt normatīvo aktu projektu izstrādi un nepieciešamos grozījumus spēkā esošajos normatīvajos aktos departamenta kompetences jomās

- kontrolēt un uzraudzīt izstrādāto normatīvo aktu nodošanu izsludināšanai Valsts sekretāru sanāksmē un tālākai saskaņošanai

- nodrošināt atzinumu sagatavošanu būvniecības un mājokļu politikas jomā par politikas plānošanas dokumentu, normatīvo aktu un starptautisko līgumu projektiem

- nodrošināt priekšlikumu sagatavošanu Eiropas Savienības struktūrfondu programmu izstrādei departamenta kompetences jomā

- nodrošināt informatīvo sistēmu uzturēšanu un tajās esošo datu aktualizāciju kompetences ietvaros

- nodrošināt fizisku un juridisku personu iesniegumu un sūdzību izskatīšanu un atbilžu sagatavošanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība būvniecības, arhitektūras vai saistītā inženierzinātnes jomā, vadības zinībās, uzņēmējdarbībā, ekonomikā vai tiesību zinātnēs (vēlama izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām mācībām)

- pieredze vadošā amatā ne mazāk par 3 gadiem (vēlama pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijās)

- likumdošanas būvniecības un mājokļu politikas jomā, būvniecības procesa un administratīvā procesa pārzināšana

- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādāšanā

- teicamas latviešu un labas (spēja paust savu viedokli gan mutiski, gan rakstiski) angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes, spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli

- atbilstība likumam "Par valsts noslēpumu" amata pienākumu pildīšanai

Mēnešalga amatam noteikta atbilstoši 36. saimes "Politikas plānošana" V līmenim (14. mēnešalgu grupa) - atbilstoši darbinieka kategorijai mēnešalga no 1555 euro līdz 2264 euro pirms nodokļu nomaksas.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopiju un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2016/26.AKK6

Precizējot iepriekš publicēto

Finanšu ministrija precizē, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 4. februārī, Nr. 24 (5596), publicētajā paziņojumā par vecākā referenta amatu Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Informātikas nodaļā pareizi lasāms: "Vecākais referents Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Informātikas nodaļā uz noteiktu laiku".


OP 2016/26.AKK7

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - juriskonsults/-e Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Infrastruktūras līgumu un iepirkumu nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- piedalīties iepirkumu komisiju un darba grupu darbā, atbilstoši nodaļas kompetencei (būvniecība, nekustamā īpašuma uzturēšana un apsaimniekošana)

- veikt to līgumu izstrādāšanu un tiesisko pārvaldību (garantijas saistību izvērtēšana, strīdu risināšana u.tml.), kuru priekšmets atbilst nodaļas kompetencei

- veikt dokumentu juridisko analīzi un sniegt juridiskus atzinumus

- pārstāvēt Centra intereses Iepirkumu uzraudzības birojā, tiesā un citās institūcijās

Prasības kandidātiem:

- augstākā juridiskā izglītība

- labas zināšanas un izpratne tiesību nozarēs atbilstoši nodaļas darbības jomai (administratīvajās tiesībās un civiltiesībās)

- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- vēlama pieredze jurista darbā un/vai pieredze publisko iepirkumu jomā

- labas prasmes tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanā (MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī, internets)

- vēlme un spēja sadarboties ar kolēģiem

- prasme noteikt prioritātes, sava darba plānošana un organizēšana

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, izvērtējot informāciju un iespējamos riskus

- prasme saprotami izteikt un loģiski argumentēt savu viedokli

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 794 EUR līdz 1093 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā Vakances), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2016. gada 24. februārim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67300241.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā no pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2016/26.AKK8

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina konkursu uz amata vietu - Jaunsardzes un informācijas centra Plānošanas un organizācijas departamenta Administratīvās nodaļas grāmatvedis/-e (pilna slodze)

Galvenie darba pienākumi:

- sagatavot un iesniegt periodiskos (gada, ceturkšņa, mēneša) grāmatvedības, statistikas pārskatus un atskaites; piedalīties centra gada pārskata sagatavošanā

- datorprogrammā HORIZON ievadīt un iegrāmatot saņemto pakalpojumu rēķinus.

- sagatavot Maksājumu uzdevumus (norēķinus ar piegādātājiem)

- veikt materiālo vērtību saņemšanai izrakstīto pilnvaru izsniegšanu un kontroli

- ievadīt Noliktavas uzskaitē krājumu saņemšanas dokumentus (pavadzīmes) iegrāmatot krājumus, sagatavot iekšējās kustības pavadzīmes par materiālu kustību, sagatavot norakstīšanas aktus. Kontrolēt krājumu atlikumus noliktavās

- kontrolēt saistību atlikumus pret piegādātājiem un darbuzņēmējiem (konts 5311)

- izrakstīt rēķinus par telefona limita pārsniegšanu un sniegtajiem maksas pakalpojumiem

- sniegt konsultācijas atbildīgajām personām saistībā ar krājumu un inventāra uzskaiti, glabāšanu un kustību

- veikt salīdzināšanu ar citām valsts pārvaldes iestādēm, organizācijām un nevalstiskajām organizācijām par bezatlīdzības saņemtām un nodotām materiāli tehniskajām lietām un aprēķinātajiem nodokļiem

- kontrolēt analītiskās uzskaites kontu atlikumus virsgrāmatā

- veikt maksājumus budžetā par sniegtajiem pakalpojumiem un precēm

- datorprogrammā reģistrēt, grāmatot ienākošos uz izejošos naudas dokumentus, salīdzināt naudas līdzekļu apgrozījumu ar Norēķinu centra un bankas izrakstiem, kontrolēt ekonomiskās klasifikācijas kodu pareizību

- veikt Centra darbinieku ikmēneša atalgojuma, slimības un atvaļinājuma samaksu un nodokļu aprēķināšanu, kā arī veikt šo aprēķinu pareizības pārbaudi

- veikt autoratlīdzību izmaksu un nodokļu aprēķināšanu

Prasības kandidātiem:

- nozarei atbilstoša augstākā izglītība, kas papildināta ar atbilstošām speciālajām mācībām

- darba pieredze līdzīgā amatā ne mazāk kā trīs gadi

- pieredze normatīvo aktu un pārvaldes dokumentu izstrādē

- pieredze darbā ar MS Office, resursu vadības programmu "HORIZON" un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamajā līmenī

Iestāde piedāvā:

- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanas polisi

- mēnešalgu no 689 euro līdz 984 euro mēnesī (atkarībā no profesionālās pieredzes) pirms nodokļu nomaksas

Informācija amata kandidātiem: CV un pieteikuma (motivācijas) vēstules, izglītību apliecinošus dokumentu kopijas līdz 22.02.2016. nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi biruta.salcevica@jic.gov.lv. Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi. Atklātā konkursa uzvarētājam plānotais darbā stāšanas laiks 07.03.2016.

Kontaktinformācija: iestādes atrašanās vieta - K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473. Tālr. numurs 67335370.


OP 2016/26.AKK9

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina konkursu uz amata vietu - Jaunsardzes un informācijas centra Plānošanas un organizācijas departamenta Administratīvās nodaļas personāla speciālists/-e (pilna slodze)

Galvenie darba pienākumi:

- analizēt, novērtēt un sniegt priekšlikumu centra personāla politikas vadības sistēmas pilnveidošanai un attīstībai

- piedalīties iestādes personālas politikas izstrādes procesā un personāla plānošanā

- organizēt un koordinēt novērtēšanas procesu, analizēt tā rezultātus

- administrēt darbinieku novērtēšanas elektronisko sistēmu (NEVIS) un citas datubāzes

- konsultēt Centra vadību, struktūrvienību vadītājus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību reglamentējošo normatīvo aktu prasībām un personāla vadības procesiem

- sagatavot ar personālu saistītus normatīvo aktu projektus

- plānot un organizēt Centra darbinieku kvalifikācijas celšanas kursus

- veikt nepieciešamās izmaiņas Centra darbinieku amata aprakstos

- organizēt darbinieku obligātās veselības pārbaudes

- uzturēt un kārtot darbinieku personu lietas, ievadīt un papildināt informāciju personāla datubāzēs pēc nepieciešamības

- piedalīties darba aizsardzības sistēmas izveidē un darbības nodrošināšanā

- sagatavot Centra darbinieku ikgadējo atvaļinājumu grafiku

Prasības kandidātiem:

- nozarei atbilstoša otrā līmeņa augstākā profesionālā vai akadēmiskā izglītība

- darba pieredze līdzīgā amatā ne mazāk kā trīs gadi, pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 2 gadi

- pieredze normatīvo aktu un pārvaldes dokumentu izstrādē

- svešvalodu zināšanas (angļu valoda), pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamajā līmenī

Iestāde piedāvā:

- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanas polisi

- mēnešalgu no 756 euro līdz 1080 euro mēnesī (atkarībā no profesionālās pieredzes) pirms nodokļu nomaksas

Informācija amata kandidātiem: CV un pieteikuma (motivācijas) vēstules, izglītību apliecinošus dokumentu kopijas līdz 22.02.2016. nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi biruta.salcevica@jic.gov.lv. Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi. Atklātā konkursa uzvarētājam plānotais darbā stāšanas laiks 07.03.2016.

Kontaktinformācija: iestādes atrašanās vieta - K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473. Tālr. 67335370.


OP 2016/26.AKK10

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina konkursu uz amatu vietām - Jaunsardzes un informācijas centra Plānošanas un organizācijas departamenta Nodrošinājuma nodaļas saimniecības pārzinis/-e darba aizsardzības speciālists/-e (trīs amata vietas: Valmierā, Rēzeknē, Talsos)

Galvenie darba pienākumi:

- veikt materiāli tehnisko līdzekļu uzglabāšanu un izsniegšanu atbilstoši reglamentējošiem dokumentiem

- veikt darba aizsardzības sistēmas organizēšanu un darba vides uzraudzības pasākumus

- organizēt darbinieku apmācību darba aizsardzības jomā

- veikt tirgus izpētes un sagatavot tāmes

- piedalīties tehnisko specifikāciju izstrādē/iepirkumu dokumentācijas izstrādē

- organizēt personāla un materiāltehnisko līdzekļu (turpmāk - MTL) pārvadāšanu

- sekot MTL glabāšanas apstākļiem

- plānot nepieciešamo MTL jaunsargu pasākumu nodrošināšanai

- veikt darba vides iekšējo uzraudzību

- apkopot Novada saimnieciskos pieprasījumus

- koordinēt autotransporta izmantošanu Novada ietvaros

- MTL uzskaiti veikt izmantojot resursu vadības programmu "HORIZON"

- plānot un organizēt uzskaitē esošā inventāra remontu un apkopi

- kontrolēt saimniecisko līgumu izpildi

Prasības kandidātiem:

- nozarei atbilstoša vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar atbilstošām speciālajām mācībām - darba aizsardzība un drošība, ugunsdrošība

- atbilstoša profesionālā pieredze ne mazāk kā viens gads

- autovadītāja apliecība (B kategorija), spēja strādāt ar resursu vadības programmu "HORIZON"

- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamajā līmenī

Iestāde piedāvā:

- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanas polisi

- mēnešalgu no 689 euro līdz 984 euro mēnesī, atkarībā no profesionālās pieredzes, pirms nodokļu nomaksas

Informācija amata kandidātiem: CV un pieteikuma (motivācijas) vēstules, izglītību apliecinošus dokumentu kopijas līdz 22.02.2016. nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi jurgis.pavlovskis@jic.gov.lv. Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi. Atklātā konkursa uzvarētājam plānotais darbā stāšanas laiks 07.03.2016.

Kontaktinformācija: iestādes atrašanās vieta - K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473. Tālr. 67335387.


OP 2016/26.AKK11

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina konkursu uz amata vietu - Plānošanas un organizācijas departamenta Plānošanas nodaļas vecākais/-ā ekspertes/-e mācību un metodiskajos jautājumos sporta metodiķis/-e (pilna slodze)

Galvenie darba pienākumi:

- izstrādāt normatīvos dokumentus un vadlīnijas metodikas un fiziskās audzināšanas jomā

- nodrošināt pārskatu un atskaišu sagatavošanu atbilstoši savai kompetencei

- plānot kvalitatīvu jaunsargu izglītības un fiziskās sagatavotības procesu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, analizējot, vērtējot un kontrolējot jaunsargu mācību procesu un tā rezultātus

- plānot un koordinēt jaunsargu mācību programmas noslēguma pārbaudījumu organizēšanas kārtību un noslēguma testu nometņu sagatavošanu un izvērtēt rezultātus

- izvērtēt jaunsargu mācību programmu un sniegt metodiskos norādījumus programmas īstenošanā

- veikt informācijas ievadīšanu jaunsargu datubāzē "E-klase"

- izvērtēt un saskaņot speciālās programmas

- pārbaudīt un saskaņot Jaunsardzes departamenta novadu nodaļu nodarbību sarakstus

- vadīt metodisko komisiju saskaņā ar Komisijas nolikumu

- nodrošināt metodisko materiālu un mācību līdzekļu apzināšanu un sistematizēšanu

- piedalīties centra budžeta sastādīšanā

- sniegt informāciju savas kompetences ietvaros

Prasības kandidātiem:

- nozarei atbilstoša akadēmiskā augstākā izglītība pedagoģijā, kas papildināta ar atbilstošām speciālajām mācībām

- pieredze izglītības iestādē (ne mazāk kā trīs gadi) un pedagoģiskajā un metodiskajā darbā (vismaz 3 gadi)

- pieredze normatīvo aktu un pārvaldes dokumentu izstrādē

- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamajā līmenī

Iestāde piedāvā:

- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanas polisi

- mēnešalgu no 911 euro līdz 1222 euro mēnesī, atkarībā no profesionālās pieredzes, pirms nodokļu nomaksas

Informācija amata kandidātiem: CV un pieteikuma (motivācijas) vēstules, izglītību apliecinošus dokumentu kopijas līdz 22.02.2016. nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi laura.tiruma@jic.gov.lv. Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi. Atklātā konkursa uzvarētājam plānotais darbā stāšanas laiks 07.03.2016.

Kontaktinformācija: iestādes atrašanās vieta - K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473. Tālr. 67335363.


OP 2016/26.AKK12

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina konkursu uz amata vietu - Jaunsardzes un informācijas centra Plānošanas un organizācijas departamenta Plānošanas nodaļas projektu vadītājs/-a sporta metodiķis/-e (pilna slodze)

Galvenie darba pienākumi:

- plānot, koordinēt un vadīt Centra Jauno politikas iniciatīvu, jaunsargu fiziskās attīstības un Jaunsardzes kustības attīstības projektus

- plānot un nodrošināt projektu budžeta līdzekļu kvalitatīvu un mērķiem atbilstošu izlietošanu

- nodrošināt pārskatu un atskaišu sagatavošanu atbilstoši savai kompetencei

- plānot un nodrošināt jaunsargu fiziskās sagatavotības sistēmā minēto projektu īstenošanu

- plānot un nodrošināt pirmās palīdzības apmācības sistēmas ieviešanu un uzturēšanu

- sniegt informāciju savas kompetences ietvaros

Prasības kandidātiem:

- nozarei atbilstoša akadēmiskā augstākā, kas papildināta ar atbilstošām speciālajām mācībām - pieredze projektu vadībā (ne mazāk kā viens gads)

- pieredze normatīvo aktu un pārvaldes dokumentu izstrādē

- svešvalodu zināšanas (angļu valoda)

- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamajā līmenī

Iestāde piedāvā:

- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanas polisi

- mēnešalgu no 857 euro līdz 1174 euro mēnesī, atkarībā no profesionālās pieredzes, pirms nodokļu nomaksas

Informācija amata kandidātiem:

CV un pieteikuma (motivācijas) vēstules, izglītību apliecinošus dokumentu kopijas līdz 22.02.2016. nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi laura.tiruma@jic.gov.lv. Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi. Atklātā konkursa uzvarētājam plānotais darbā stāšanas laiks 07.03.2016.

Kontaktinformācija: iestādes atrašanās vieta - K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473. Tālr. 67335363.


OP 2016/26.AKK13

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina konkursu uz amata vietu - Jaunsardzes un informācijas centra Militārās informācijas departamenta Audiovizuālās nodaļas video operators/-e (0,5 slodze)

Galvenie darba pienākumi:

- veikt amata pienākumu izpildi, ievērojot spēkā esošos ārējos un iekšējos normatīvos aktus

- veikt Aizsardzības ministrijas un Nacionālo bruņoto spēku pasākumu video dokumentēšanu atbilstoši ikmēneša apstiprinātajam plānam

- plānot, organizēt un veikt nepieciešamos pasākumus un darbus, lai nodrošinātu video dokumentēšanas darba uzdevumu izpildi

- video dokumentēšanas procesā ievērot noteiktās tehnoloģiskās shēmas, tēmas vadlīnijas un kvalitātes standartus

- nodrošināt filmētā video materiāla savlaicīgu nodošanu video apstrādei (montēšanai) vai nodošanu pasūtītājam

- veikt sagatavotā videomateriāla aprakstu un nodrošināt tā izvietošanu video arhīvā

- nepieciešamības gadījumā veikt nofilmētā videomateriāla apstrādi un nosūtīšanu pasūtītājam

- pēc pieprasījuma sagatavot tehniskās specifikācijas un tirgus izpētes video filmēšanas tehnikas iegādēm

Prasības kandidātiem:

- nozarei atbilstoša speciālā profesionālā izglītība, kas papildināta ar atbilstošām speciālajām mācībām

- atbilstoša profesionālā pieredze (ne mazāk kā viena gada)

- autovadītāja apliecība (B kategorija)

- svešvalodu zināšanas (angļu valoda), pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamajā līmenī

Iestāde piedāvā:

- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanas polisi

- mēnešalgu no 345 euro līdz 492 euro mēnesī (atkarībā no profesionālās pieredzes) pirms nodokļu nomaksas

Informācija amata kandidātiem: CV un pieteikuma (motivācijas) vēstules, izglītību apliecinošus dokumentu kopijas līdz 22.02.2016. nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi aigars.nesters@jic.gov.lv. Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi. Atklātā konkursa uzvarētājam plānotais darbā stāšanas laiks 07.03.2016.

Kontaktinformācija: iestādes atrašanās vieta - K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473. Tālr. 67335391.


OP 2016/26.AKK14

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Ventspils reģionālās nodaļas inspektora/-es (pabalsti) valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Ventspilī)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- aizpildītu Curriculum Vitae (CV) pēc parauga (pieejams mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → CV paraugs)

- motivētu pieteikuma vēstuli

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Ventspils reģionālajai nodaļai, Lakstīgalu iela 1, Ventspils, LV-3601(ar norādi "Konkursam"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi ventspils@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 63607840.


OP 2016/26.AKK15

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz vakanto Administratīvās un finanšu vadības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu (darbinieka amats klasificēts 17. saimē, II līmenī) uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- veikt iestādes iekšējo procedūru/procesu analīzi un procesu aprakstu izstrādi

- piedalīties publisko iepirkumu procedūru veikšanā, izstrādāt iepirkumu dokumentāciju

- koordinēt sadarbību ar informācijas tehnoloģiju resursu uzturētājiem un pakalpojumu sniedzējiem, kontrolēt līgumsaistību izpildi (informācijas tehnoloģiju attīstības, infrastruktūras uzturēšanas u. c. ar iestādes darba nodrošināšanu saistītajos jautājumos)

- veikt IT pieteikumu pārvaldību

- veikt informācijas aktualizēšanu publiskajos interneta resursos

- veikt datortehnikas, programmatūras un biroja tehnikas uzskaiti

Pretendentiem izvirzītās prasības:

- augstākā izglītība, augstākā izglītība datorzinātnēs vai IT jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par informācijas tehnoloģiju jautājumiem

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru) un biroja tehniku

- nepieciešamās kompetences: darbs komandā, komunikācija, rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- teicamas valodas zināšanas, vēlamas angļu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojumu no 726 EUR līdz 812 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv, tālrunis informācijai 67515302.


OP 2016/26.AKK16

Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Starptautiskās sadarbības departamenta vecākais/-ā referents/-e darbam ar reitingu aģentūrām un starptautiskajām finanšu institūcijām

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt komunikāciju ar reitingu aģentūrām, koordinēt aģentūru pārstāvju vizītes Latvijā un analizēt to publikācijas par Latviju un citām valstīm

- organizēt aizņēmuma līgumu ar starptautiskajām finanšu institūcijām sagatavošanu un nodrošināt informāciju atbilstoši noslēgto līgumu nosacījumiem

- veikt maksājumiem plānošanu, izpildi un uzraudzību starptautiskajās finanšu organizācijās par Latvijas Republikai piederošajām akcijām (kapitāla daļām) tajās

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinātnēs

- darba pieredze finanšu jomā

- ļoti labas datorprasmes (Word, Excel, PowerPoint - padziļināti)

- teicamas latviešu un ļoti labas angļu valodas zināšanas

- vēlamas zināšanas par starptautisko finanšu institūciju darbības pamatiem, makroekonomikas norisēm un publiskajām finansēm

- labas komunikācijas prasmes un klientorientēta pieeja darbam

- spēja izrādīt iniciatīvu un uzņemties atbildību

- augsta precizitāte, prasme analizēt liela apjoma informāciju un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- teicamas plānošanas un organizatoriskās prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "SSD_Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, Papildu informācija: tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/26.AKR1

Valsts kase informē, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2015. gada 8. decembrī izsludinātais konkurss uz vakanto Norēķinu departamenta Finanšu darījumu daļas vecākā eksperta amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/26.AKR2

Valsts vides dienests informē, ka konkursa kārtībā 2016.gada 1.februārī Zvejas kontroles departamenta Jūras kontroles daļas vecākā inspektora amatā iecelts VSEVOLODS GUDOVANNIJS.


OP 2016/26.AKR3

Valsts vides dienests informē, ka konkursa kārtībā 2016.gada 1.februārī Zvejas kontroles departamenta Jūras kontroles daļas vecākā inspektora amatā iecelts KASPARS IVANOVS.


OP 2016/26.AKR4

Valsts vides dienests informē, ka konkurss uz vakanto Zvejas kontroles departamenta Jūras kontroles daļas vecākā inspektora amatu beidzies bez rezultāta.


OP 2016/26.AKR5

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Rīga" inspektores fitosanitārās uzraudzības jomā amatā uz noteiktu laiku no 2016.gada 1.februāra iecelta LELDE OZOLIŅA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)