Laidiens: 28.12.2016., Nr. 253

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/253.AKK1

Konkurences padome izsludina konkursu uz Analītiskā departamenta eksperta/-es tirdzniecības jomā amatu

Latvijas Konkurences padome ir atzīta par vienu no vadošajām konkurences iestādēm pasaulē savu darba rezultātu un organizācijas efektivitātes dēļ. Konkurences padomes mērķis ir veidot godīgu un vienlīdzīgu konkurences vidi visas sabiedrības - patērētāju un uzņēmēju - interesēs. Mūsu pamatvērtības: taisnīgums, profesionalitāte un neatkarība.

Ja vēlies pievienoties mūsu komandai - piesakies:

Pienākumi:

- piedalīties konkurences tiesību pārkāpumu lietu izmeklēšanā un pierādījumu iegūšanā

- veikt tirgus uzraudzības un piedalīties izmeklēšanas darbībās

- izskatīt sūdzības un iesniegumus

- pārstāvēt Konkurences padomi darba grupās Latvijā un ārvalstīs

Mūsu prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā juridiskā izglītība

- izpratne par konkurences tiesību un valsts pārvaldes tiesiskā regulējuma normām

- labas zināšanas civiltiesībās un administratīvajās tiesībās

- vēlama profesionālā pieredze tirdzniecības jomā un izpratne par tirdzniecības organizāciju starp piegādātāju un mazumtirgotāju

- angļu valodas prasmes ne zemākas par vidējā līmeņa 1. pakāpi (B1)

- analītiskās spējas, argumentēšanas un publiskās runas prasmes

- spēja veidot gramatiski, stilistiski un juridiski pareizu tekstu latviešu valodā

Mēs piedāvājam:

- aizraujošu un dinamisku darbu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas un labus darba apstākļus

- profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojums 750-1090 EUR pirms nodokļu nomaksas

CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 16. janvārim Konkurences padomē Brīvības ielā 55, Rīgā, vai sūtīt uz e-pastu: konkurence@kp.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67282865.


OP 2016/253.AKK2

Konkurences padome izsludina konkursu uz Izpildinstitūcijas eksperta/-es amatu

Latvijas Konkurences padome ir atzīta par vienu no vadošajām konkurences iestādēm pasaulē savu darba rezultātu un organizācijas efektivitātes dēļ. Konkurences padomes mērķis ir veidot godīgu un vienlīdzīgu konkurences vidi visas sabiedrības - patērētāju un uzņēmēju - interesēs. Mūsu pamatvērtības: taisnīgums, profesionalitāte un neatkarība.

Ja vēlies pievienoties mūsu komandai - piesakies:

Pienākumi:

- piedalīties konkurences tiesību pārkāpumu lietu izmeklēšanā un pierādījumu iegūšanā

- veikt tirgus uzraudzības un piedalīties izmeklēšanas darbībās

- izskatīt sūdzības un iesniegumus

- pārstāvēt Konkurences padomes intereses darba grupās Latvijā un ārvalstīs

Mūsu prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā juridiskā vai ekonomiskā izglītība

- profesionālā pieredze valsts pārvaldē vai privātajā sektorā ne mazāk kā viens gads

- vēlama pieredze pētījumu un tirgus analīzes veikšanā, izmeklēšanas darbību īstenošanā un izpratne par konkurences tiesībām

- angļu valodas prasmes ne zemākas par vidējā līmeņa 1. pakāpi (B1)

- analītiskās spējas un liela apjoma informācijas strukturēšanas prasmes

- spēja veidot gramatiski, stilistiski un juridiski pareizu tekstu latviešu valodā

Mēs piedāvājam:

- aizraujošu un dinamisku darbu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas un labus darba apstākļus

- profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojums 750-1040 EUR pirms nodokļu nomaksas

CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 16. janvārim Konkurences padomē Brīvības ielā 55, Rīgā, vai sūtīt uz e-pastu: konkurence@kp.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67282865.


OP 2016/253.AKK3

Konkurences padome izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta juriskonsulta/-es amatu

Latvijas Konkurences padome ir atzīta par vienu no vadošajām konkurences iestādēm pasaulē savu darba rezultātu un organizācijas efektivitātes dēļ. Konkurences padomes mērķis ir veidot godīgu un vienlīdzīgu konkurences vidi visas sabiedrības - patērētāju un uzņēmēju - interesēs. Mūsu pamatvērtības: taisnīgums, profesionalitāte un neatkarība.

Ja vēlies pievienoties mūsu komandai - piesakies:

Pienākumi:

- izskatīt iesniegumus, izvērtēt administratīvo aktu projektu tiesiskumu

- nodrošināt juridisko atbalstu procesuālajās darbībās

- izstrādāt tiesā iesniedzamo tiesvedības dokumentu projektus

- sniegt konsultācijas konkurences tiesību piemērošanas jautājumos

- pārstāvēt Konkurences padomes intereses darba grupās Latvijā un ārvalstīs

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā, vai otra līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- prasmes veidot juridiski, gramatiski un stilistiski pareizu tekstu

- izpratne par konkurences tiesībām un/vai administratīvo procesu

- angļu valodas prasmes ne zemākas par B2 līmeni

- publiskās uzstāšanās un argumentēšanas prasmes

- profesionālā pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- aizraujošu un dinamisku darbu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas un labus darba apstākļus

- profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojums 750-1040 EUR pirms nodokļu nomaksas

CV un motivācijas vēstuli, lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 16. janvārim Konkurences padomē Brīvības ielā 55, Rīgā, vai sūtīt uz e-pastu: konkurence@kp.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67282865.


OP 2016/253.AKK4

Konkurences padome izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta vecākā/-ās juriskonsulta/-es amatu

Latvijas Konkurences padome ir atzīta par vienu no vadošajām konkurences iestādēm pasaulē savu darba rezultātu un organizācijas efektivitātes dēļ. Konkurences padomes mērķis ir veidot godīgu un vienlīdzīgu konkurences vidi visas sabiedrības - patērētāju un uzņēmēju - interesēs. Mūsu pamatvērtības: taisnīgums, profesionalitāte un neatkarība.

Ja vēlies pievienoties mūsu komandai - piesakies:

Pienākumi:

- izskatīt iesniegumus, izvērtēt administratīvo aktu projektu tiesiskumu

- nodrošināt juridisko atbalstu procesuālajās darbībās

- izstrādāt tiesā iesniedzamo tiesvedības dokumentu projektus

- sniegt konsultācijas konkurences tiesību piemērošanas jautājumos

- pārstāvēt Konkurences padomes intereses tiesā

- savas kompetences jomā piedalīties darba grupās un sanāksmēs Latvijā un ārvalstīs

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā, vai otra līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- profesionālā pieredze ne mazāk ka 1 gads, vēlama pieredze konkurences tiesību piemērošanā

- prasmes veidot juridiski, gramatiski un stilistiski pareizu tekstu

- zināšanas konkurences tiesībās un/vai administratīvajās tiesībās

- angļu valodas prasmes ne zemākas par B2 līmeni

- publiskās uzstāšanās un argumentēšanas prasmes

Mēs piedāvājam:

- aizraujošu un dinamisku darbu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas un labus darba apstākļus

- profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojums 1040-1310 EUR pirms nodokļu nomaksas

CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 16. janvārim Konkurences padomē Brīvības ielā 55, Rīgā, vai sūtīt uz e-pastu: konkurence@kp.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67282865.


OP 2016/253.AKK5

Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Profesionālās izglītības satura nodrošinājuma nodaļas vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vēlama pieredze profesionālajā izglītībā (pārvaldes darbs valsts pārvaldes iestādē, kuras kompetencē ir profesionālās izglītības īstenošanas jautājumi, vai pedagoģiskais darbs profesionālās izglītības iestādē, vai pārvaldes darbs profesionālās izglītības iestādē)

- vēlama darba pieredze profesionālās izglītības programmu izstrādē

- vēlama pieredze metodisko līdzekļu izstrādes darba grupu organizēšanā un koordinēšanā

- vēlama pieredze tiesību aktu projektu izstrādē

- pārzināt normatīvo aktu piemērošanu profesionālajā izglītībā saistībā ar izglītības programmu izstrādi un īstenošanu

- pārzināt metodisko materiālu izstrādes procesu

- pārzināt profesionālās izglītības satura izstrādi un īstenošanu

Veicamie amata pienākumi:

- sniedz metodisku atbalstu un konsultē par profesionālās izglītības programmu izstrādi

- sniedz organizatorisku atbalstu profesiju standartu izstrādē 5. Latvijas kvalifikācijas ietvarstruktūras līmenim un organizē nozares kvalifikāciju struktūru (8 LKI līmeņiem), profesiju standartu, profesionālās kvalifikācijas prasību saskaņošanu 2.-5. LKI līmenim

- sniedz atbalstu profesionālās izglītības satura apguvei atbilstošas mācību literatūras saraksta izveidē

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, darbavietu Rīgas centrā

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa), mēnešalga pirms nodokļu nomaksas 740,00 EUR.

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centram, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.


OP 2016/253.AKK6

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā Informācijas sistēmu attīstības departamenta Pārvaldības nodaļas vadītāju (viena ierēdņa amata (19.4 amatu saime IV līmenis) vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- vadīt (organizēt, plānot un kontrolēt) nodaļas darbu

- atbilstoši Valsts informācijas sistēmu likumam plānot un nodrošināt nodaļas pārziņā esošo valsts informācijas sistēmu - Teritorijas attīstības plānošanas informācijas sistēmas TAPIS (turētāja funkcijas), Valsts informācijas sistēmas darbam ar Eiropas Savienības dokumentiem ESVIS (pārziņa un turētāja funkcijas) un Valsts vienotais ģeotelpiskās informācijas portāls www.geolatvija.lv (pārziņa un turētāja funkcijas) (turpmāk kopā - Sistēmu), funkcionālo attīstību un uzturēšanu

- plānot un nodrošināt elektronisko pakalpojumu (turpmāk - e-pakalpojumu) darbību un attīstību izmantojot e-pakalpojumu infrastruktūru (Valsts informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv; Valsts vienotais ģeotelpiskās informācijas portāls www.geolatvija.lv)

- nodrošināt nodaļas kompetencē esošo ERAF projektu īstenošanu un pārvaldību saskaņā ar aģentūras budžetu, laika un cilvēku resursiem

- organizēt un nodrošināt ārpakalpojuma piesaisti attīstības IT projektu īstenošanai un nodevumu kvalitātes kontrolei

- organizēt un nodrošināt Sistēmu un e-pakalpojumu lietotāju vajadzību izpēti, apkopošanu, izvērtēšanu un to īstenošanu

- nodrošināt atbalstu valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām par e-pakalpojumu izstrādi, pilnveidošanu, ieviešanu un e-pakalpojumu infrastruktūras izmantošanas jautājumiem

- nodrošināt atbalstu valsts pārvaldes iestādēm, vietējām pašvaldībām un komersantiem par datu apmaiņas procesiem, izmantojot e-pakalpojumu infrastruktūru

- nodrošināt VRAA realizējamo projektu savstarpējo integritāti, risku un atkarību pārvaldību

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- augstākā izglītība, par priekšrocību tiks uzskatīta augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju vai telekomunikāciju jomā

- pieredze vadošā amatā vismaz 2 gadi. Par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze vadošā amatā IT jomā

- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze lielu un sarežģītu (virs 1 milj. euro, ilgāk par 2 gadiem) ERAF projektu vadībā IT jomā

- pieredze informācijas sistēmu vai elektronisko pakalpojumu izstrādes vadīšanā, ieviešanā un darbības nodrošināšanā vismaz 2 gadi

- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- stabilu atalgojumu (1253,00 euro (1. kategorija) vai 1442,00 euro (2. kategorija) vai 1541,00 euro (3. kategorija) un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošas dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2017.gada 6.janvārim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Rīgā, Alberta ielā 10, LV-1010, e-pasta adrese: darbs@vraa.gov.lv Tālrunis uzziņām 66164623 vai 28347888.


OP 2016/253.AKK7

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemgales reģionālās nodaļas Juridiskās daļas jurista/-es amatu (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus un sagatavot atbildes vēstuļu, administratīvo aktu, lēmumu un uzziņu projektus

- izvērtēt sagatavoto dokumentu atbilstību normatīvo aktu prasībām

- veikt sagatavotā pārvaldes lēmuma lietderības iepriekšēju pārbaudi, tiesiskuma pamatpārbaudi un papildpārbaudi

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas nodaļas apakšstruktūrām un nodarbinātajiem to uzdevumu izpildē un administratīvā procesa nodrošināšanā

- piedalīties zemes robežu strīdu komisijas darbā

- izstrādāt nodaļas rīkojumu, līgumu un licenču projektus

- pārstāvēt Dienestu tiesvedības procesos un valsts pārvaldes iestādēs, tai skaitā pašvaldībās un citās institūcijās, attiecībās ar fiziskām un juridiskās personām

- sagatavot pieteikumu, apelācijas, kasācijas un blakus sūdzību, kā arī paskaidrojumu lietā un citu procesuālu dokumenta projektus iesniegšanai tiesā

- organizēt savlaicīgu un pareizu tiesas nolēmumu izpildi

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- ne mazāk kā viena gada pieredze jurista amatā (pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze praktiskā darbā ar normatīvajiem aktiem

- pieredze administratīvo aktu izskatīšanā un noformēšanā

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

Piedāvājam:

- darbavietu Jelgavā, Akadēmijas iela 19

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- bruto darba algu no 639 euro līdz 850 euro

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu.

Aicinām pretendentus savu CV, pieteikuma vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 15 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts zemes dienesta Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)