Laidiens: 13.12.2016., Nr. 243

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/243.AKK1

Valsts meža dienests izsludina konkursu uz Medību daļas vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku; darbavieta 13. janvāra ielā 15, Rīgā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- nozarei atbilstoša profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība

- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē (ilgāka par gadu)

- prasme lietot normatīvos aktus

- prasme strādāt ar GPS uztvērēju

- autotransporta vadītāja apliecība

Priekšrocības tiks dotas pretendentiem:

- ar mežsaimniecības nozarei atbilstošu augstāko izglītību un papildus zināšanām tiesību zinātnēs

- ar darba pieredzi, kas saistīta ar normatīvo aktu izstrādāšanu, medību likumdošanas pielietošanas/izstrādāšanas jautājumiem

Galvenie pienākumi:

- pārzināt medības reglamentējošos normatīvos aktus, novērtēt to darbības efektivitāti

- izstrādāt ar medību saimniecības uzraudzības jomu saistītās procedūras atbilstoši iekšējiem un ārējiem normatīvajiem aktiem, kontrolēt to ievērošanu Valsts meža dienesta struktūrvienībās

- sadarbojoties ar Valsts meža dienesta struktūrvienībām un citām valsts iestādēm, veikt medību normatīvo aktu ievērošanas kontroli

Piedāvājam:

- mēnešalgu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" (tālr. uzziņām 67220027).


OP 2016/243.AKK2

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz Biznesa inkubatoru departamenta Ventspils biznesa inkubatora vadītāja/-as darbinieka/-es (valsts amatpersonas) amatu (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)

LIAA meklē cilvēku ar pieredzi darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem, kas nodrošinātu Ventspils biznesa inkubatora (turpmāk - BI) veiksmīgu darbību!

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt BI darbu

- izstrādāt un ieviest BI stratēģiju izvirzīto mērķu sasniegšanai, t. sk. aktivitāšu un pasākumu plānu saskaņā ar budžetu un pieejamajiem resursiem

- sniegt pirmsinkubācijas pakalpojumus - biznesa idejas vērtēšana, sākotnējā tirgus izpēte, konsultācijas uzņēmējdarbības uzsācējiem attīstības veicināšanai, komandas veidošanai un finansējuma piesaistei

- nodrošināt inkubācijas pakalpojumu sniegšanu - izvirzīt jaundibinātam komersantam sasniedzamos mērķus, identificēt jaundibinātam komersantam nepieciešamos pakalpojumus mērķu sasniegšanai un nodrošināt atbilstošu pakalpojumu sniedzēju atlasi, piesaistīt atbilstošu mentoru, veicināt investīciju piesaisti jaundibināta komersanta attīstības nodrošināšanai

- aktīvi piedalīties BI mentoru tīkla izveidē

- identificēt BI stratēģiskos partnerus un veicināt sadarbību ar tiem (pašvaldības, uzņēmēju organizācijas, kredītiestādes, biznesa eņģeļi u. c.)

- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide

- identificēt un piedalīties starptautisku projektu, kas vērsti uz uzņēmējdarbības vides attīstību, īstenošanā

- pārstāvēt BI un aktīvi popularizēt tā sniegtos pakalpojumus, izmantojot dažādus informācijas kanālus

- nodrošināt informatīvu atbalstu jaundibinātiem komersantiem par LIAA sniegtajiem pakalpojumiem

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze vadošā amatā (vismaz divi gadi)

- pieredze darbā biznesa inkubatorā vai uzņēmumā, vai organizācijā, vai pašvaldībā uzņēmējdarbības uzsācēju konsultēšanā (sniedzot konsultācijas vai apmācot, vai vērtējot biznesa idejas, vai izstrādājot attīstības stratēģijas) (vismaz divi gadi), par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze minētajās jomās BI darbības teritorijā

- pieredze pašvaldībā vai uzņēmumā darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem (izvērtējot finansējuma (aizdevumu, grantu) pieteikumus (norādot konkrētos veiktos uzdevumus vai projekta apjomu)) vai pieredze privātā vai nevalstiskā organizācijā vai uzņēmumā, sniedzot komersantiem konsultācijas (finansējuma piesaiste, tirdzniecības un eksporta veicināšana, mārketings) (norādot konkrētos uzdevumus, konsultāciju veidus un virzienus) (vismaz divi gadi), par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze minētajās jomās BI darbības teritorijā

- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem, biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- vēlamas krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- stratēģiskā un analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1253,00 EUR, 2. kategorija: 1442,00 EUR, 3. kategorija: 1647,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pieteikuma vēstuli un CV (latviešu valodā), izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, rekomendācijas (par priekšrocību tiks uzskatīta Ventspils pašvaldības sniegta rekomendācija) un redzējumu par Ventspils biznesa inkubatora darbības stratēģiju (angļu valodā, teksta apjoms līdz 1 A4 lapai) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "VBI vadītājs".

Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot uz tālr. 67039403 vai 67039407.


OP 2016/243.AKK3

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz Biznesa inkubatoru departamenta Ventspils biznesa inkubatora vecākā/-ās projektu vadītāja/-as darbinieka (valsts amatpersonas) amata vietu (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)

LIAA meklē darbinieku ar pieredzi darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem, lai nodrošinātu Ventspils biznesa inkubatora (turpmāk - BI) veiksmīgu darbību!

Galvenie amata pienākumi:

- īstenot BI darbības stratēģiju izvirzīto mērķu sasniegšanai

- veikt BI klientu - jaundibinātu uzņēmumu - biznesa ideju vērtēšanu

- sniegt konsultācijas uzņēmumiem (t. sk. arī ražošanas un tehnoloģiju uzņēmumiem) attīstības veicināšanai, komandas veidošanai, finansējuma piesaistei

- izvirzīt uzņēmumam sasniedzamos mērķus BI, identificēt uzņēmumam nepieciešamos pakalpojumus mērķu sasniegšanai, veicināt investīciju piesaisti uzņēmuma attīstības nodrošināšanai

- aktīvi iesaistīties BI mentoru tīkla izveidē

- īstenot sadarbību ar BI stratēģiskajiem partneriem (pašvaldības, uzņēmēju organizācijas, kredītiestādes, biznesa eņģeļi u. c.)

- aktīvi popularizēt BI sniegtos pakalpojumus, izmantojot dažādus informācijas kanālus

- organizēt un īstenot seminārus un pasākumus, kas vērsti uz uzņēmējdarbības veicināšanu un attīstību

- nodrošināt informatīvu atbalstu uzņēmumiem par LIAA sniegtajiem pakalpojumiem

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā biznesa inkubatorā vai uzņēmumā, vai pašvaldībā darbā ar uzņēmējiem (sniedzot konsultācijas šādos jautājumos: tirdzniecība, eksporta veicināšana, mārketings, finansējuma piesaiste vai vērtējot biznesa idejas, vai izstrādājot attīstības stratēģijas) (vismaz divi gadi)

- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar ražošanas vai tehnoloģiju ietilpīgiem uzņēmumiem minētajās jomās BI darbības teritorijā

- vēlama izpratne vai zināšanas par IT nozari (programmēšana, platformu izmantošana mārketingam un produktu/pakalpojumu realizācijai)

- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem, biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti un par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- vēlamas ļoti labas krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "BID vecākais projektu vadītājs_Ventspils".

Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot uz tālr. 67039403 vai 67039407.


OP 2016/243.AKK4

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Amerikas Savienotajās Valstīs vadītāja/-as ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Amerikas Savienotajās Valstīs (turpmāk - ASV) darbību atbilstoši LIAA darba plānam

- izplatīt informāciju Amerikas Savienoto Valstu (turpmāk - ASV) kompānijām par Latvijas tautsaimniecību, nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas uzņēmumiem un to precēm, sadarbības iespējām

- piedalīties investīciju piesaistes stratēģijas īstenošanā - identificēt potenciālos investorus, veicināt to interesi investēt Latvijā

- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par ASV kompāniju pieprasījumu pēc Latvijas precēm un pakalpojumiem

- organizēt ASV kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes ASV, sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā

- organizēt Latvijas uzņēmumu produktu virzīšanu ASV tirgū, meklēt un uzrunāt potenciālos sadarbības partnerus

- organizēt ārējā mārketinga pasākumus ASV (tirdzniecības misijas, produktu prezentācijas u.tml.)

- gatavot informāciju par ASV ekonomisko situāciju

- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp Latvijas un ASV uzņēmējiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības zinībās vai tirgzinībās

- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)

- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze starptautiskajā uzņēmējdarbībā, mārketingā vai tirdzniecībā (vismaz trīs gadi)

- vēlama praktiskā pieredze iepirkumu veikšanā

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē saistītā jomā

- par priekšrocību tiks uzskatīta kandidāta pieredze ASV biznesa un sadzīves vidē

- zināšanas par valsts pārvaldes darbību un to regulējošiem normatīvajiem aktiem un prasme pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus

- zināšanas par uzņēmumu attīstības ciklu, biznesa inkubāciju, zināšanu pārnesi un citiem ar inovāciju saistītiem jautājumiem

- zināšanas par uzņēmējdarbību un tās tiesisko vidi (t. sk. par valsts atbalstu komercdarbībai)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī

- teicama prezentāciju sagatavošanas un prezentēšanas prasme

- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu

- laba prasme dokumentu izstrādāšanā, noformēšanā un lietvedībā

- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- komunikabilitāte, precizitāte un augsta atbildības sajūta

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot darba izpildi noteiktā termiņā, kā arī veikt darbu patstāvīgi un spēt risināt problēmsituācijas, kā arī sniegt operatīvu informāciju par darba rezultātiem

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzot LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "ASV pārstāvniecības vadītājs" šādus dokumentus:

- pieteikuma vēstuli;

- CV latviešu valodā;

- izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);

- praktisko uzdevumu (sastāv no divām daļām):

- uzskaitiet 3 pamatotas priekšrocības, kāpēc ASV investoram būtu jāinvestē tieši Latvijā. Kāpēc jāizvēlas Latvija, salīdzinot ar kaimiņvalstīm Igauniju un Lietuvu (atbildi sagatavojiet angļu valodā, teksta apjoms - 1 A4 lapa, bez pielikumiem);

- aprakstiet 3 Latvijā ražotas preces vai pakalpojumus un pamatojiet to eksporta konkurētspēju ASV tirgū (atbildi sagatavojiet latviešu valodā, teksta apjoms - 1 A4 lapa, bez pielikumiem).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai!

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.


OP 2016/243.AKK5

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta projekta vadītāja/-as darbinieka amatu (uz noteiktu laiku)

Amata mērķis: INTERREG programmas projekta "Baltic Science Network" (Baltijas zinātnes tīkls) vadīšana atbilstoši granta lēmumam par projekta īstenošanu nosacījumiem, Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem, nodrošinot tā efektīvu ieviešanu.

Informācija par projektu:

http://izm.gov.lv/lv/starptautiska-sadarbiba/interreg-projekts

http://www.baltic-science.org/

Galvenie amata pienākumi:

- koordinē visu projekta aktivitāšu īstenošanas un rezultātu kvalitatīvu izpildi, tai skaitā veic ar projektu saistīto jautājumu izpēti, komunicē ar projekta partneriem, zinātniskajām institūcijām un pakalpojuma sniedzēju

- sagatavo projekta atskaites

- sagatavo nepieciešamo informāciju iepirkumu veikšanai, t. sk. izstrādā tehniskās specifikācijas

- nodrošina projekta budžeta un finanšu kontroli

- nodrošina un pārrauga projekta auditus

- regulāri, bet ne retāk kā reizi ceturksnī sniedz informāciju projekta turētājam par projekta īstenošanas gaitu un sasniegtajiem rezultātiem

- veic ar projekta ieviešanu saistīto problēmu un risku analīzi, ziņo par tām projekta turētājam un sniedz priekšlikumus to savlaicīgai novēršanai

- plāno, organizē un kontrolē projekta ieviešanas darba grupas pasākumus

- sagatavo projekta sanāksmēs un konferencēs izskatāmos jautājumus saskaņā ar projekta turētāja norādījumiem

- sagatavo informāciju par aktuāliem notikumiem ievietošanai ministrijas mājaslapā

- kontrolē pakalpojumu sniedzēju veikto darbu izpildi

- veic citus ar projekta saturu saistītus uzdevumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams saistīta kādu no OECED zinātņu nozarēm vai ES jautājumiem

- pieredze starptautisko projektu vadībā vai īstenošanā (norādīt pieteikuma dokumentos projekta nosaukumu)

- pieredze ES ietvarprogrammas projektu sagatavošanā vai īstenošanā (norādīt pieteikuma dokumentos projekta nosaukumu)

- pieredze darbā valsts pārvaldē, zinātnes jomā, pētniecībā, vai cita relevanta darba pieredze (ilgāka par 2 gadiem)

- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju latviešu un angļu valodā

- zināšanas par augstākās izglītības, zinātnes, tehnoloģiju, inovāciju jomu un tās attīstības tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm zinātnes jomā

- zināšanas par pētniecības finansēšanas un infrastruktūras attīstības jautājumiem

- zināšanas projektu vadībā un finanšu plānošanā

- teicamas angļu valodas zināšanas valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē brīvi komunicēt un izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- teicamas rakstīšanas un komunikācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 30 (trīsdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga, LV-1050) vai nosūtīt uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "AIZID projekta vadītājs". Tālr. uzziņām 67047892.

Amats klasificēts 32. amata saimes IIIA līmenī (11. mēnešalgu grupa). Mēnešalga noteikta no 1215,00 līdz 1382,00 euro (bruto).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai!


OP 2016/243.AKK6

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Struktūrfondu departamenta vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis: Eiropas Savienības struktūrfondu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības nodrošināšana 2014.-2020. gada plānošanas periodā augstākās izglītības un zinātnes jomā

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt augstākās izglītības, zinātnes, tehnoloģiju attīstības un inovācijas sektoru, veikt minēto sektoru datu analīzi un sadarbībā ar citām ministrijas struktūrvienībām analizēt investīciju vajadzības, lai nodrošinātu Eiropas Savienības struktūrfondu (Eiropas Reģionālās attīstības fonds, Eiropas Sociālais fonds) (turpmāk - struktūrfondi) līdzekļu plānošanu atbilstoši nozares vajadzībām, kā arī plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādi ministrijas kompetencē esošo specifisko atbalsta mērķu ietvaros 2014.-2020. gada plānošanas periodam

- atbilstoši departamenta kompetencei izstrādāt tiesību aktu projektus un politikas plānošanas dokumentus, lai nodrošinātu struktūrfondu vadības, kontroles un uzraudzības prasību ievērošanu

- sadarbībā ar vadošo iestādi, citām ministrijām, ministrijas struktūrvienībām, padotības iestādēm, sociālo partneru un profesionālajām organizācijām izstrādāt priekšlikumus partnerības līgumam, struktūrfondu darbības programmai un tās papildinājumam attiecībā uz augstākās izglītības, zinātnes, tehnoloģiju attīstības un inovācijas atbalsta pasākumiem, izstrādāt attiecīgās dokumentu sadaļas, kā arī sagatavot priekšlikumus grozījumiem un papildinājumiem minētajos dokumentos

- nodrošināt struktūrfondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda Eiropas Savienības Kohēzijas politikas stratēģiskās plānošanas un ieviešanas dokumentu un to grozījumu izstrādi sadarbībā ar vadošo iestādi, nozaru ministrijām, ministrijas struktūrvienībām un sociālajiem partneriem

- izstrādāt specifisko atbalsta mērķu īstenošanas nosacījumus, tai skaitā ietekmes novērtējumus, projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus un to piemērošanas metodikas, veikt to sabiedrisko apspriešanu un nodrošināt iesniegšanu struktūrfondu uzraudzības komitejā apstiprināšanai

- izstrādāt Ministru kabineta noteikumus un to grozījumus par ministrijas kompetencē esošo specifisko atbalsta mērķu īstenošanu augstākās izglītības un zinātnes attīstības jomā, nodrošināt to saskaņošanu un iesniegšanu apstiprināšanai Ministru kabinetā

- nodrošināt struktūrfondu 2007.-2013. gada plānošanas perioda pēcuzraudzību departamenta kompetences ietvaros

- sagatavot citus tiesību aktu projektus un informatīvos ziņojumus, kas nepieciešami sekmīgai struktūrfondu plānošanai un ieviešanai

- pārzināt valsts atbalsta tiesisko regulējumu un tā piemērošanu pētniecības, tehnoloģiju attīstības un inovācijas jomā un piedalīties valsts atbalsta programmu izstrādē

- atbilstoši kompetencei sniegt informāciju sadarbības iestādei, kas ir būtiska tās pienākumu izpildē, piedalīties struktūrfondu projektu iesniegumu vērtēšanas komisijas sēdēs

- departamenta kompetences ietvaros nodrošināt informāciju ministrijas gada publiskajam pārskatam par ministrijas kompetencē esošo struktūrfondu specifisko atbalsta mērķu īstenošanu

- sagatavot nepieciešamo informāciju publicitātes un informācijas pasākumiem par ministrijas kompetencē esošajiem specifiskajiem atbalsta mērķiem augstākās izglītības un zinātnes jomā, struktūrfondu politikas plānošanas dokumentu un noteikumu par specifisko atbalsta mērķu īstenošanas izstrādi

- izvērtēt un sniegt atzinumus par citu ministrijas struktūrvienību, ministrijas padotībā esošo iestāžu, kā arī citu valsts un pašvaldības institūciju izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem departamenta kompetences ietvaros

- pārstāvēt departamenta viedokli semināros, apspriedēs, konsultatīvās un ekspertu padomēs, komisijās un darba grupās departamenta kompetences ietvaros

- izskatīt, analizēt un sagatavot slēdzienus un atzinumus un konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus departamenta darbības jomā

- koordinēt jaunāko speciālistu darbu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē zinātnes, tehnoloģiju attīstības un inovācijas vai struktūrfondu vadības jomā ilgāka par 3 gadiem

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru kabinetā vai Saeimā, kā arī pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā ilgāka par 3 gadiem

- pieredze politikas plānošanas dokumentu analīzē un izstrādē

- pieredze sadarbībā ar sociālajiem un sadarbības partneriem un citām institūcijām

- zināšanas par politikas plānošanas dokumentu analīzi un izstrādi

- zināšanas par Eiropas Savienības lēmumu pieņemšanas procesiem un dokumentu virzību struktūrfondu jautājumos

- zināšanas par augstākās izglītības, pētniecības un inovācijas sistēmu Latvijā

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru.

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050) vai nosūtīt uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "SfD vecākais eksperts", tālr. uzziņām 67047892.

Amats klasificēts 44. amata saimes IIIB līmenī (12. mēnešalgu grupa). Mēnešalga 1442-1647 euro (brutto).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/243.AKR1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta Inovāciju nodaļas projekta vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 5.decembra iecelta CINTIJA RIPA.


OP 2016/243.AKR2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta Izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 9.decembra iecelta INGA KOKOREVIČA.


OP 2016/243.AKR3

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Rīgas pilsētas pārvaldes inspektores pārtikas uzraudzības jomā amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 5.decembra iecelta EVERITA KORSAKAITE.


OP 2016/243.AKR4

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Rīgas pilsētas pārvaldes inspektores pārtikas uzraudzības jomā amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 5.decembra iecelta MARTA PUTNIŅA.


OP 2016/243.AKR5

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Rīgas pilsētas pārvaldes inspektores pārtikas uzraudzības jomā amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 5.decembra iecelta JEĻENA ELKSNE.


OP 2016/243.AKR6

Zemkopības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Tirgus un tiešā atbalsta departamenta Tirgus kopējās organizācijas nodaļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku iecelta SINTIJA INNE.


OP 2016/243.AKR7

Labklājības ministrija Personāla un dokumentu pārvaldības departaments paziņo, ka Labklājības ministrijas Darba tirgus politikas departamenta projekta "Atbalsts sociālajai uzņēmējdarbībai" vecākās ekspertes amatā uz projekta īstenošanas laiku no 2016.gada 12.decembra konkursa kārtībā ir iecelta ALITE GROBIŅA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)