Laidiens: 13.12.2016., Nr. 243
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/243.AKK1
Valsts meža dienests izsludina konkursu uz Medību daļas vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku; darbavieta
13. janvāra ielā 15, Rīgā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- nozarei atbilstoša profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība
- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē (ilgāka par gadu)
- prasme lietot normatīvos aktus
- prasme strādāt ar GPS uztvērēju
- autotransporta vadītāja apliecība
Priekšrocības tiks dotas pretendentiem:
- ar mežsaimniecības nozarei atbilstošu augstāko izglītību un papildus
zināšanām tiesību zinātnēs
- ar darba pieredzi, kas saistīta ar normatīvo aktu izstrādāšanu, medību
likumdošanas pielietošanas/izstrādāšanas jautājumiem
Galvenie pienākumi:
- pārzināt medības reglamentējošos normatīvos aktus, novērtēt to darbības
efektivitāti
- izstrādāt ar medību saimniecības uzraudzības jomu saistītās procedūras
atbilstoši iekšējiem un ārējiem normatīvajiem aktiem, kontrolēt to ievērošanu
Valsts meža dienesta struktūrvienībās
- sadarbojoties ar Valsts meža dienesta struktūrvienībām un citām valsts
iestādēm, veikt medību normatīvo aktu ievērošanas kontroli
Piedāvājam:
- mēnešalgu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā
Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā, 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" (tālr. uzziņām 67220027).
OP 2016/243.AKK2
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz
Biznesa inkubatoru departamenta Ventspils biznesa inkubatora vadītāja/-as darbinieka/-es (valsts amatpersonas) amatu (uz noteiktu
laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)
LIAA meklē cilvēku ar pieredzi darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem, kas
nodrošinātu Ventspils biznesa inkubatora (turpmāk - BI) veiksmīgu darbību!
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt BI darbu
- izstrādāt un ieviest BI stratēģiju izvirzīto mērķu sasniegšanai,
t. sk. aktivitāšu un pasākumu plānu saskaņā ar budžetu un pieejamajiem
resursiem
- sniegt pirmsinkubācijas pakalpojumus - biznesa
idejas vērtēšana, sākotnējā tirgus izpēte, konsultācijas uzņēmējdarbības
uzsācējiem attīstības veicināšanai, komandas veidošanai un finansējuma
piesaistei
- nodrošināt inkubācijas pakalpojumu sniegšanu - izvirzīt jaundibinātam
komersantam sasniedzamos mērķus, identificēt jaundibinātam komersantam
nepieciešamos pakalpojumus mērķu sasniegšanai un nodrošināt atbilstošu
pakalpojumu sniedzēju atlasi, piesaistīt atbilstošu mentoru, veicināt
investīciju piesaisti jaundibināta komersanta attīstības nodrošināšanai
- aktīvi piedalīties BI mentoru tīkla izveidē
- identificēt BI stratēģiskos partnerus un veicināt sadarbību ar tiem
(pašvaldības, uzņēmēju organizācijas, kredītiestādes, biznesa eņģeļi
u. c.)
- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām
organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide
- identificēt un piedalīties starptautisku projektu, kas vērsti uz
uzņēmējdarbības vides attīstību, īstenošanā
- pārstāvēt BI un aktīvi popularizēt tā sniegtos pakalpojumus, izmantojot
dažādus informācijas kanālus
- nodrošināt informatīvu atbalstu jaundibinātiem komersantiem par LIAA
sniegtajiem pakalpojumiem
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze vadošā amatā (vismaz divi gadi)
- pieredze darbā biznesa inkubatorā vai uzņēmumā, vai organizācijā, vai
pašvaldībā uzņēmējdarbības uzsācēju konsultēšanā (sniedzot
konsultācijas vai apmācot, vai vērtējot biznesa idejas, vai izstrādājot
attīstības stratēģijas) (vismaz divi gadi), par priekšrocību tiks uzskatīta
darba pieredze minētajās jomās BI darbības teritorijā
- pieredze pašvaldībā vai uzņēmumā darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem
(izvērtējot finansējuma (aizdevumu, grantu)
pieteikumus (norādot konkrētos veiktos uzdevumus vai projekta apjomu)) vai
pieredze privātā vai nevalstiskā organizācijā vai uzņēmumā, sniedzot
komersantiem konsultācijas (finansējuma piesaiste, tirdzniecības un eksporta
veicināšana, mārketings) (norādot konkrētos uzdevumus, konsultāciju veidus un
virzienus) (vismaz divi gadi), par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze
minētajās jomās BI darbības teritorijā
- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem,
biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu un padoto darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- vēlamas krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- stratēģiskā un analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1253,00 EUR,
2. kategorija: 1442,00 EUR, 3. kategorija: 1647,00 EUR (bruto) un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", pieteikuma vēstuli un CV (latviešu valodā), izglītību un citu
pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, rekomendācijas (par
priekšrocību tiks uzskatīta Ventspils pašvaldības sniegta rekomendācija) un
redzējumu par Ventspils biznesa inkubatora darbības stratēģiju (angļu valodā,
teksta apjoms līdz 1 A4 lapai) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla
vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "VBI vadītājs".
Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks
izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija iegūstama, zvanot uz tālr. 67039403 vai 67039407.
OP 2016/243.AKK3
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz
Biznesa inkubatoru departamenta Ventspils biznesa inkubatora vecākā/-ās projektu vadītāja/-as
darbinieka (valsts amatpersonas) amata vietu (uz noteiktu laiku - līdz
2023. gada 31. decembrim)
LIAA meklē darbinieku ar pieredzi darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem, lai
nodrošinātu Ventspils biznesa inkubatora (turpmāk - BI) veiksmīgu darbību!
Galvenie amata pienākumi:
- īstenot BI darbības stratēģiju izvirzīto mērķu sasniegšanai
- veikt BI klientu - jaundibinātu uzņēmumu - biznesa ideju vērtēšanu
- sniegt konsultācijas uzņēmumiem (t. sk. arī ražošanas un tehnoloģiju
uzņēmumiem) attīstības veicināšanai, komandas veidošanai, finansējuma
piesaistei
- izvirzīt uzņēmumam sasniedzamos mērķus BI, identificēt uzņēmumam
nepieciešamos pakalpojumus mērķu sasniegšanai, veicināt investīciju piesaisti
uzņēmuma attīstības nodrošināšanai
- aktīvi iesaistīties BI mentoru tīkla izveidē
- īstenot sadarbību ar BI stratēģiskajiem partneriem (pašvaldības, uzņēmēju
organizācijas, kredītiestādes, biznesa eņģeļi u. c.)
- aktīvi popularizēt BI sniegtos pakalpojumus, izmantojot dažādus
informācijas kanālus
- organizēt un īstenot seminārus un pasākumus, kas vērsti uz uzņēmējdarbības
veicināšanu un attīstību
- nodrošināt informatīvu atbalstu uzņēmumiem par LIAA sniegtajiem
pakalpojumiem
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā biznesa inkubatorā vai uzņēmumā, vai pašvaldībā darbā ar
uzņēmējiem (sniedzot konsultācijas šādos jautājumos: tirdzniecība, eksporta
veicināšana, mārketings, finansējuma piesaiste vai vērtējot biznesa idejas, vai
izstrādājot attīstības stratēģijas) (vismaz divi gadi)
- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar ražošanas vai
tehnoloģiju ietilpīgiem uzņēmumiem minētajās jomās BI darbības teritorijā
- vēlama izpratne vai zināšanas par IT nozari (programmēšana,
platformu izmantošana mārketingam un produktu/pakalpojumu realizācijai)
- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem,
biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti un par valsts pārvaldes un
pašvaldību darbību
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- vēlamas ļoti labas krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu
izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR,
2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto) un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu
LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz
e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi
"BID vecākais projektu vadītājs_Ventspils".
Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks
izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija iegūstama, zvanot uz tālr. 67039403 vai 67039407.
OP 2016/243.AKK4
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz
Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Amerikas Savienotajās Valstīs
vadītāja/-as ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Amerikas
Savienotajās Valstīs (turpmāk - ASV) darbību atbilstoši LIAA darba plānam
- izplatīt informāciju Amerikas Savienoto Valstu (turpmāk - ASV) kompānijām
par Latvijas tautsaimniecību, nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas
uzņēmumiem un to precēm, sadarbības iespējām
- piedalīties investīciju piesaistes stratēģijas īstenošanā - identificēt
potenciālos investorus, veicināt to interesi investēt Latvijā
- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par ASV kompāniju pieprasījumu pēc
Latvijas precēm un pakalpojumiem
- organizēt ASV kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes ASV,
sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā
- organizēt Latvijas uzņēmumu produktu virzīšanu ASV tirgū, meklēt un uzrunāt
potenciālos sadarbības partnerus
- organizēt ārējā mārketinga pasākumus ASV (tirdzniecības misijas, produktu
prezentācijas u.tml.)
- gatavot informāciju par ASV ekonomisko situāciju
- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp Latvijas un ASV uzņēmējiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības zinībās vai tirgzinībās
- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)
- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze starptautiskajā
uzņēmējdarbībā, mārketingā vai tirdzniecībā (vismaz trīs gadi)
- vēlama praktiskā pieredze iepirkumu veikšanā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē saistītā jomā
- par priekšrocību tiks uzskatīta kandidāta pieredze ASV biznesa un sadzīves
vidē
- zināšanas par valsts pārvaldes darbību un to regulējošiem normatīvajiem
aktiem un prasme pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus
- zināšanas par uzņēmumu attīstības ciklu, biznesa inkubāciju, zināšanu
pārnesi un citiem ar inovāciju saistītiem jautājumiem
- zināšanas par uzņēmējdarbību un tās tiesisko vidi (t. sk. par valsts
atbalstu komercdarbībai)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī
- teicama prezentāciju sagatavošanas un prezentēšanas prasme
- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu
- laba prasme dokumentu izstrādāšanā, noformēšanā un lietvedībā
- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- komunikabilitāte, precizitāte un augsta atbildības sajūta
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot darba izpildi noteiktā termiņā, kā
arī veikt darbu patstāvīgi un spēt risināt problēmsituācijas, kā arī sniegt
operatīvu informāciju par darba rezultātiem
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzot LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2,
Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv
ar norādi "ASV pārstāvniecības vadītājs" šādus dokumentus:
- pieteikuma vēstuli;
- CV latviešu valodā;
- izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
(pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);
- praktisko uzdevumu (sastāv no divām daļām):
- uzskaitiet 3 pamatotas priekšrocības, kāpēc ASV investoram būtu jāinvestē
tieši Latvijā. Kāpēc jāizvēlas Latvija, salīdzinot ar kaimiņvalstīm Igauniju un
Lietuvu (atbildi sagatavojiet angļu valodā, teksta apjoms - 1 A4 lapa, bez
pielikumiem);
- aprakstiet 3 Latvijā ražotas preces vai pakalpojumus un pamatojiet to
eksporta konkurētspēju ASV tirgū (atbildi sagatavojiet latviešu valodā, teksta
apjoms - 1 A4 lapa, bez pielikumiem).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai!
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2016/243.AKK5
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta projekta vadītāja/-as darbinieka
amatu (uz noteiktu laiku)
Amata mērķis: INTERREG programmas projekta "Baltic Science
Network" (Baltijas zinātnes tīkls) vadīšana atbilstoši granta lēmumam par
projekta īstenošanu nosacījumiem, Latvijas Republikas un Eiropas Savienības
normatīvajiem aktiem, nodrošinot tā efektīvu ieviešanu.
Informācija par projektu:
http://izm.gov.lv/lv/starptautiska-sadarbiba/interreg-projekts
http://www.baltic-science.org/
Galvenie amata pienākumi:
- koordinē visu projekta aktivitāšu īstenošanas un rezultātu kvalitatīvu
izpildi, tai skaitā veic ar projektu saistīto jautājumu izpēti, komunicē ar
projekta partneriem, zinātniskajām institūcijām un pakalpojuma sniedzēju
- sagatavo projekta atskaites
- sagatavo nepieciešamo informāciju iepirkumu veikšanai, t. sk.
izstrādā tehniskās specifikācijas
- nodrošina projekta budžeta un finanšu kontroli
- nodrošina un pārrauga projekta auditus
- regulāri, bet ne retāk kā reizi ceturksnī sniedz informāciju projekta
turētājam par projekta īstenošanas gaitu un sasniegtajiem rezultātiem
- veic ar projekta ieviešanu saistīto problēmu un risku analīzi, ziņo par
tām projekta turētājam un sniedz priekšlikumus to savlaicīgai novēršanai
- plāno, organizē un kontrolē projekta ieviešanas darba grupas pasākumus
- sagatavo projekta sanāksmēs un konferencēs izskatāmos jautājumus saskaņā
ar projekta turētāja norādījumiem
- sagatavo informāciju par aktuāliem notikumiem ievietošanai ministrijas
mājaslapā
- kontrolē pakalpojumu sniedzēju veikto darbu izpildi
- veic citus ar projekta saturu saistītus uzdevumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams saistīta kādu no OECED zinātņu nozarēm vai ES jautājumiem
- pieredze starptautisko projektu vadībā vai īstenošanā (norādīt pieteikuma
dokumentos projekta nosaukumu)
- pieredze ES ietvarprogrammas projektu sagatavošanā vai īstenošanā (norādīt
pieteikuma dokumentos projekta nosaukumu)
- pieredze darbā valsts pārvaldē, zinātnes jomā, pētniecībā, vai cita
relevanta darba pieredze (ilgāka par 2 gadiem)
- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju latviešu un angļu valodā
- zināšanas par augstākās izglītības, zinātnes, tehnoloģiju, inovāciju jomu
un tās attīstības tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm zinātnes jomā
- zināšanas par pētniecības finansēšanas un infrastruktūras attīstības
jautājumiem
- zināšanas projektu vadībā un finanšu plānošanā
- teicamas angļu valodas zināšanas valodas zināšanas, kas ļauj amata
pienākumu izpildē brīvi komunicēt un izmantot dokumentus un literatūru
svešvalodā
- teicamas rakstīšanas un komunikācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 30 (trīsdesmit) dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma
vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu
kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas
Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga, LV-1050) vai nosūtīt
uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "AIZID projekta
vadītājs". Tālr. uzziņām 67047892.
Amats klasificēts 32. amata saimes IIIA līmenī (11. mēnešalgu
grupa). Mēnešalga noteikta no 1215,00 līdz 1382,00 euro (bruto).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai!
OP 2016/243.AKK6
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Struktūrfondu departamenta vecākā/-ās eksperta/-es
valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis: Eiropas Savienības struktūrfondu plānošanas, ieviešanas un
uzraudzības nodrošināšana 2014.-2020. gada plānošanas periodā augstākās
izglītības un zinātnes jomā
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt augstākās izglītības, zinātnes, tehnoloģiju attīstības un inovācijas
sektoru, veikt minēto sektoru datu analīzi un sadarbībā ar citām ministrijas
struktūrvienībām analizēt investīciju vajadzības, lai nodrošinātu Eiropas
Savienības struktūrfondu (Eiropas Reģionālās attīstības fonds, Eiropas
Sociālais fonds) (turpmāk - struktūrfondi) līdzekļu plānošanu atbilstoši
nozares vajadzībām, kā arī plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādi
ministrijas kompetencē esošo specifisko atbalsta mērķu ietvaros 2014.-2020. gada
plānošanas periodam
- atbilstoši departamenta kompetencei izstrādāt tiesību aktu projektus un
politikas plānošanas dokumentus, lai nodrošinātu struktūrfondu vadības,
kontroles un uzraudzības prasību ievērošanu
- sadarbībā ar vadošo iestādi, citām ministrijām, ministrijas
struktūrvienībām, padotības iestādēm, sociālo partneru un profesionālajām
organizācijām izstrādāt priekšlikumus partnerības līgumam, struktūrfondu
darbības programmai un tās papildinājumam attiecībā uz augstākās izglītības,
zinātnes, tehnoloģiju attīstības un inovācijas atbalsta pasākumiem, izstrādāt
attiecīgās dokumentu sadaļas, kā arī sagatavot priekšlikumus grozījumiem un
papildinājumiem minētajos dokumentos
- nodrošināt struktūrfondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda Eiropas
Savienības Kohēzijas politikas stratēģiskās plānošanas un ieviešanas dokumentu
un to grozījumu izstrādi sadarbībā ar vadošo iestādi, nozaru ministrijām,
ministrijas struktūrvienībām un sociālajiem partneriem
- izstrādāt specifisko atbalsta mērķu īstenošanas nosacījumus, tai skaitā
ietekmes novērtējumus, projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus un to
piemērošanas metodikas, veikt to sabiedrisko apspriešanu un nodrošināt
iesniegšanu struktūrfondu uzraudzības komitejā apstiprināšanai
- izstrādāt Ministru kabineta noteikumus un to grozījumus par ministrijas
kompetencē esošo specifisko atbalsta mērķu īstenošanu augstākās izglītības un
zinātnes attīstības jomā, nodrošināt to saskaņošanu un iesniegšanu
apstiprināšanai Ministru kabinetā
- nodrošināt struktūrfondu 2007.-2013. gada plānošanas perioda pēcuzraudzību departamenta kompetences ietvaros
- sagatavot citus tiesību aktu projektus un informatīvos ziņojumus, kas
nepieciešami sekmīgai struktūrfondu plānošanai un ieviešanai
- pārzināt valsts atbalsta tiesisko regulējumu un tā piemērošanu
pētniecības, tehnoloģiju attīstības un inovācijas jomā un piedalīties valsts
atbalsta programmu izstrādē
- atbilstoši kompetencei sniegt informāciju sadarbības iestādei, kas ir
būtiska tās pienākumu izpildē, piedalīties struktūrfondu projektu iesniegumu
vērtēšanas komisijas sēdēs
- departamenta kompetences ietvaros nodrošināt informāciju ministrijas gada
publiskajam pārskatam par ministrijas kompetencē esošo struktūrfondu specifisko
atbalsta mērķu īstenošanu
- sagatavot nepieciešamo informāciju publicitātes un informācijas pasākumiem
par ministrijas kompetencē esošajiem specifiskajiem atbalsta mērķiem augstākās
izglītības un zinātnes jomā, struktūrfondu politikas plānošanas dokumentu un
noteikumu par specifisko atbalsta mērķu īstenošanas izstrādi
- izvērtēt un sniegt atzinumus par citu ministrijas struktūrvienību,
ministrijas padotībā esošo iestāžu, kā arī citu valsts un pašvaldības
institūciju izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktu
projektiem departamenta kompetences ietvaros
- pārstāvēt departamenta viedokli semināros, apspriedēs, konsultatīvās un
ekspertu padomēs, komisijās un darba grupās departamenta kompetences ietvaros
- izskatīt, analizēt un sagatavot slēdzienus un atzinumus un konsultēt
ministrijas darbiniekus un ierēdņus departamenta darbības jomā
- koordinēt jaunāko speciālistu darbu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē zinātnes, tehnoloģiju attīstības un inovācijas
vai struktūrfondu vadības jomā ilgāka par 3 gadiem
- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru
kabinetā vai Saeimā, kā arī pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā
ilgāka par 3 gadiem
- pieredze politikas plānošanas dokumentu analīzē un izstrādē
- pieredze sadarbībā ar sociālajiem un sadarbības partneriem un citām
institūcijām
- zināšanas par politikas plānošanas dokumentu analīzi un izstrādi
- zināšanas par Eiropas Savienības lēmumu pieņemšanas procesiem un dokumentu
virzību struktūrfondu jautājumos
- zināšanas par augstākās izglītības, pētniecības un inovācijas sistēmu
Latvijā
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru.
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un
zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets,
Rīga, LV-1050) vai nosūtīt uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv
ar norādi "SfD vecākais eksperts", tālr. uzziņām
67047892.
Amats klasificēts 44. amata saimes IIIB līmenī (12. mēnešalgu
grupa). Mēnešalga 1442-1647 euro (brutto).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/243.AKR1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta Inovāciju
nodaļas projekta vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 5.decembra
iecelta CINTIJA RIPA.
OP 2016/243.AKR2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta
Izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu nodaļas projekta vadītājas
amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 9.decembra iecelta INGA KOKOREVIČA.
OP 2016/243.AKR3
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Rīgas pilsētas pārvaldes
inspektores pārtikas uzraudzības jomā amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada
5.decembra iecelta EVERITA KORSAKAITE.
OP 2016/243.AKR4
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Rīgas pilsētas pārvaldes
inspektores pārtikas uzraudzības jomā amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada
5.decembra iecelta MARTA PUTNIŅA.
OP 2016/243.AKR5
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Rīgas pilsētas pārvaldes
inspektores pārtikas uzraudzības jomā amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada
5.decembra iecelta JEĻENA ELKSNE.
OP 2016/243.AKR6
Zemkopības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Tirgus un tiešā atbalsta
departamenta Tirgus kopējās organizācijas nodaļas vecākās referentes amatā uz
noteiktu laiku iecelta SINTIJA INNE.
OP 2016/243.AKR7
Labklājības ministrija Personāla un dokumentu
pārvaldības departaments paziņo, ka Labklājības ministrijas Darba tirgus
politikas departamenta projekta "Atbalsts sociālajai uzņēmējdarbībai"
vecākās ekspertes amatā uz projekta īstenošanas laiku no 2016.gada 12.decembra
konkursa kārtībā ir iecelta ALITE GROBIŅA.