Laidiens: 09.12.2016., Nr. 240

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/240.AKK1

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Aizsardzības spēju attīstības projektu nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams papildināta ar mācībām projektu vadības jomā

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- vēlamas zināšanas un pieredze projektu administrēšanā un asistēšanā

- labas iemaņas dokumentu/normatīvo aktu projektu izstrādē

- zināšanas par Aizsardzības ministrijas (AM) un tās padotībā esošo iestāžu, tajā skaitā NBS, uzdevumiem un struktūru

- labas analītiskās un plānošanas spējas

- prasme darbu koordinēšanā un precizitāte darba uzdevumu izpildē

- spēja strādāt paaugstinātos intensitātes apstākļos un ierobežotā laika termiņā sasniegt mērķi

- iniciatīva un atbildība par sasniegtajiem rezultātiem

- teicamas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes

- labas datorprogrammu lietotājprasmes

Galvenie pienākumi:

- sniegt atbalstu projektu vadītājam un piedalīties projekta īstenošanā, koordinēšanā un uzraudzībā

- piedalīties projektu realizācijai nepieciešamās dokumentācijas gatavošanā, tajā skaitā koordinēt to virzību lēmumu pieņemšanai AM, Ministru kabinetā un citās valsts pārvaldes iestādēs

- piedalīties projekta atskaišu punktu, pasākumu, pienākumu, termiņu un izmaksu izpildes kontrolē

- piedalīties ar projektu saistīto risku apkopošanā, kā arī sniegt priekšlikumus to novēršanai

- nodrošināt projekta pārskata dokumentu un ziņojumu gatavošanu, kā arī to virzību izskatīšanai lēmuma pieņēmējam

- organizēt projekta grupu un/vai projekta vadības sanāksmes un protokolus; organizēt projekta lietvedību

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 793 EUR līdz 1131 EUR atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2016/240.AKK2

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Aizsardzības plānošanas un analīzes departamenta Aizsardzības plānošanas nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- izpratne par Nacionālo bruņoto spēku (NBS) struktūru, mērķiem, uzdevumiem

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests - kritērijs ne mazāk kā 80 punkti)

- vēlama pieredze normatīvo aktu projektu/analītisko dokumentu sagatavošanā

- vēlama pieredze procesu analīzē, plānošanas jomā

- zināšanas par Ziemeļatlantijas līguma organizācijas (NATO) darbības principiem

- labas datorprogrammu lietotājprasmes

- analītiskās spējas, iniciatīva, spēja strādāt radoši un patstāvīgi, spēja formulēt viedokli, sagatavot un aizstāvēt priekšlikumus

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt Zemessardzes spēju attīstību, tai skaitā analizēt spēju iztrūkumus un gatavot rīcības priekšlikumus to novēršanai

- koordinēt NBS spēju attīstības projektus, gatavot ieviešanas plānus un nepieciešamā budžeta aprēķinus

- analizēt nepieciešamās NBS infrastruktūras attīstību

- sniegt atbalstu NATO aizsardzības plānošanas procesā un NBS attīstības plānošanas procesā

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 793 EUR līdz 1131 EUR atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas pieejamas ministrijas mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2016/240.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina atkārtotu konkursu uz Rīgas pilsētas Zemgales nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme piemērot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu, valsts sociālo apdrošināšanu un valsts sociālajiem pabalstiem

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu/testu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales nodaļā Mārupes ielā 1, Rīgā, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pasta adresi zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651.


OP 2016/240.AKK4

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Produktu un tirgus uzraudzības un kontroles departamenta Produktu kontroles nodaļas inspektors/-e (divas amata vietas uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ķīmijā, medicīnā, bioloģijā vai vides zinātnē

- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 2 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana

- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- valsts valodas prasmes C1 līmenis

- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

Galvenie pienākumi:

- veikt kontroles Latvijas uzņēmumos, pārbaudot ķīmisko vielu, ķīmisko maisījumu, kosmētikas līdzekļu, tabakas izstrādājumu, elektronisko cigarešu atbilstību normatīvo aktu prasībām, saskaņā ar noteiktajām procedūrām

- veikt pasākumus, ar kuriem ierobežo normatīvo aktu prasībām neatbilstošu ķīmisko vielu, ķīmisko maisījumu, kosmētikas līdzekļu, tabakas izstrādājumu, elektronisko cigarešu laišanu tirgū, pieprasot to izņemšanu, atsaukšanu vai noteiktas darbības pārtraukšanu, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- saskaņā ar noteiktajām procedūrām sagatavot kontroles aktu un citu kontroles rezultātu apliecinošo dokumentāciju

- plānot un veikt ķīmisko vielu, ķīmisko maisījumu un kosmētikas līdzekļu paraugu ņemšanu laboratoriskajiem izmeklējumiem

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošajiem uzņēmumiem un kontrolētajām ķīmiskajām vielām, ķīmiskajiem maisījumiem un kosmētikas līdzekļiem u. c.

Mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi

- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes vadības standartiem)

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi: inspektors Produktu kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai.


OP 2016/240.AKK5

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakanto zinātniskā personāla amata vietu:

ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE

- pētnieks - 1 vakance

Prasības pretendentiem:

- vismaz maģistra grāds (inženiera diploms) elektronikā vai automatizētās vadības sistēmās

- pieredze elektronisko shēmu izstrādē un montāžā

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir personīgi jāiesniedz vai jāiesūta elektroniski ar drošu elektronisko parakstu parakstīti dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju

- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošu dokumentu u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas

- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs)

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa tālr. 67089304 vai RTU mājaslapā sadaļā "Darbs RTU".


OP 2016/240.AKK6

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Darba tirgus politikas departamenta projekta "Atbalsts sociālajai uzņēmējdarbībai" vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku līdz 2018. gada 31. decembrim)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, vēlams zināšanas komerctiesību jomā

- darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu izstrādē un analizē ne mazāk kā 3 gadi

- darba pieredze juridiskajos jautājumos ne mazāk kā 2 gadi

- vēlama pieredze darba un sociālās politikas izstrādāšanā, īstenošanā, analizēšanā

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- prasmes efektīvi veidot un uzturēt konstruktīvas, uz rezultātu orientētas starp personu un starp organizāciju attiecības ar citām valsts pārvaldes un pašvaldību institūcijām, nevalstiskām organizācijām, juridiskām un fiziskām personām savas kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus un strādāt komandā

- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas

- organizēšanas un koordinēšanas prasmes

- izpratne projektu vadības jautājumos

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus amata kompetences robežās, uzņemties iniciatīvu un rīkoties negaidot norādījumus

- spēja strādāt intensīvi un pastāvīgi organizēt savu darbu

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas

- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku

Amata pienākumi:

- veikt amata aprakstā paredzēto pienākumu izpildi atbilstoši Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.1.1. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt nelabvēlīgākā situācijā esošo bezdarbnieku iekļaušanos darba tirgū" 9.1.1.3. pasākuma "Atbalsts sociālajai uzņēmējdarbībai" (turpmāk - Projekts) ieviešanas noteikumiem

- nodrošināt Projekta pasākuma dalībnieku reģistra (turpmāk - Reģistrs) prototipa izstrādi un reģistra aprobāciju

- nodrošināt un organizēt Reģistra darbībai nepieciešamās informācijas ierosināšanu, izveidošanu, apkopošanu, uzkrāšanu, apstrādi un izmantošanu, tai skaitā nodrošinot informācijas apriti par sociālajiem uzņēmumiem - pasākuma dalībniekiem

- nodrošināt pasākuma dalībnieku iesniegtās dokumentācijas pārbaudi un apstrādi, sagatavot lēmumu par dalībnieku reģistrāciju, sagatavot atzinumus un izskatīt sūdzības pasākuma dalībnieku reģistra jautājumos

- organizēt līgumu slēgšanu ar pasākuma dalībniekiem, kontrolēt to izpildi un darbības termiņu

- koordinēt nepieciešamās informācijas apmaiņu ar Nodarbinātības valsts aģentūru

- konsultēt pasākuma dalībniekus par nepieciešamo dokumentu sagatavošanas, iesniegšanas un reģistrācijas kārtību

- kontrolēt pasākumu dalībnieku atbilstību Reģistrā piešķirtajam statusam

- sniegt sadarbības partnerim Projekta īstenošanai nepieciešamo informāciju; nodrošināt Reģistra pilnveidi un attīstību, analizējot un izvērtējot informāciju par sociālās uzņēmējdarbības politiku, kā arī ievērojot Projekta pasākumu rezultātus un dzīvotspēju

- konsultēt Projekta vadības grupu par Projekta Reģistra jautājumiem

- nodrošināt kvalitatīvu tehnisko specifikāciju saturisko prasību izstrādi, konsultēt iepirkumu konkursu pretendentus saistībā ar Projekta pasākuma dalībnieku reģistra jautājumiem, kā arī nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu iepirkumu piedāvājumu satura vērtēšanu un nodevumu projektu apspriešanas un novērtēšanas procesu

- organizēt Projekta lietvedību pasākuma dalībnieku Reģistra jautājumos, veikt amata kompetencē esošo dokumentu pārvaldību, nodrošinot dokumentu identificēšanu, sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai ministrijas arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām

- piedalīties Projekta risku vadībā amata kompetences ietvaros, t. sk. nekavējoties informēt par apstākļiem, kas var apdraudēt vai negatīvi ietekmēt Projekta īstenošanu

- piedalīties pārbaudēs Projekta darbību īstenošanas vietās pie sadarbības partnera un iesaistītās mērķa grupas un sagatavot Projekta prasībām atbilstošus pārbaudes aktus

- piedalīties pasākuma uzraudzības padomes darba organizēšanā un koordinēšanā

- piedalīties Projekta īstenošanā atbilstoši Projekta apstiprinātajām darbībām un laika grafikam, Projekta vadītāja noteiktajiem konkrētajiem uzdevumiem un to izpildes termiņiem

- nodrošināt atbilstīgi kompetencei Projekta norisei nepieciešamo dokumentu (t. sk. progresa pārskata un atskaišu) savlaicīgu un kvalitatīvu sagatavošanu

- nepieciešamības gadījumā sagatavot prezentācijas un informatīvos materiālus

- piedalīties Projekta ietvaros organizētajās sanāksmēs, semināros, konferencēs un citos pasākumos par Projekta kompetencē esošo jautājumu risināšanu atbilstīgi amata kompetencei

- pildīt citus amata aprakstā uzdotos uzdevumus un Projekta vadītāja uzdotos uzdevumus

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jāiesniedz 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pasta adresi Silga.Anca@lm.gov.lv, tālr. uzziņām 67021628.


OP 2016/240.AKK7

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu Ekonomikas un vadības fakultātē uz profesora amata vietu ekonomikā, Latvijas tautsaimniecības apakšnozarē

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 9. janvārim.

Latvijas Universitātes Personāla departamentā 129. telpā Raiņa bulvārī 19, Rīgā, jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci, akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un pārējie dokumenti atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām http://www.lu.lv/par/dokumenti/nolikumi/. Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2016/240.AKK8

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina atklātu konkursu uz Atomfizikas un spektroskopijas institūta direktora/-es amatu

Prasība direktora amata pretendentiem/-ēm - vēlams doktora zinātniskais grāds, administratīvā darba stāžs un vadības pieredze ne mazāka par 3 gadiem.

Pieteikumu dalībai konkursā aicinām noformēt atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" 82. p., un iesniegt institūta attīstības un turpmākās vadības programmu 2016.-2020. gadam.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 9. janvārim.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija LU Personāla departamentā Raiņa bulvārī 19, 129. telpā, Rīgā, LV-1586. Papildu informācija pa tālr. 67033990.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/240.AKR1

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības Tiešo maksājumu daļas vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 7.decembra iecelta SINTIJA VĀRNA.


OP 2016/240.AKR2

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Dienvidkurzemes reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības un lauku attīstības daļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku no 2016.gada 7.decembra iecelta LANA LĪGOTNE.


OP 2016/240.AKR3

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Viduslatvijas reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Kontroles un uzraudzības daļas vecākā inspektora amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 7.decembra iecelts RAITIS PETROKS.


OP 2016/240.AKR4

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes Starptautisko attiecību daļas galvenās speciālistes starptautiskās sadarbības jautājumos amatā uz nenoteiktu laiku no 01.12.2016. konkursa kārtībā ir iecelta NADEŽDA BEIJA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)