Laidiens: 04.02.2016., Nr. 24

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/24.AKK1

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kas  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - vecākais/-ā referents/-e Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Informātikas nodaļā

Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas un visa resora budžeta projekta sagatavošanu, budžeta izpildes finanšu vadību, ministrijas izpildāmo ārvalstu finansēto līdzekļu projektu īstenošanu, nodrošina ministrijas informācijas tehnoloģijas infrastruktūras darbu, organizē un vada publiskā iepirkuma procedūras nepieciešamo preču un pakalpojumu saņemšanai.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- angļu valodas zināšanas

- vismaz viena gada pieredze informācijas tehnoloģiju jomā

- ļoti labas zināšanas par datortehnikas un perifērijas iekārtu uzturēšanu

- prasme izmantot praktiskajā darbā spēkā esošos normatīvos aktus un analizēt informāciju

- prasme pieņemt lēmumus

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru

pievienojies Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Informātikas nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- kontrolēt IT pieteikumu pārvaldības un lietotāju tiesību pārvaldības procesu izpildi

- veikt datortehnikas un programmatūras uzskaites un inventarizācijas darbus

- uzturēt datortehnikas programmatūru uz lietotāju darbstacijām

- konsultēt lietotājus informācijas tehnoloģiju jautājumos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2016/24.AKK2

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsults/-e

Prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana (vēlams vācu vai franču valodas zināšanas)

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1. kategorija: 756,00 EUR, 2. kategorija: 870,00 EUR, 3. kategorija: 994,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi, nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.


OP 2016/24.AKK3

Lauku atbalsta dienests (reģ.Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā IEKŠĒJĀS KONTROLES DAĻAS INFORMĀCIJAS DROŠĪBAS VADĪTĀJU (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)

Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē precīzu, nosvērtu, analītisku un konstruktīvu kolēģi, kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi iekšējās IT drošības jomā LAD darbiniekiem.

Ja savos ikdienas pienākumos esi gatavs/-a nodrošināt IT kontroles sistēmas darbību, veikt šīs sistēmas auditu un nepilnību novēršanu, ieviest un pilnveidot informācijas drošības politiku, veikt informācijas sistēmas drošības pārraudzību, un

Ja tev patīk apstrādāt liela apjoma informāciju un analītiski izvērtēt cēloņsakarības, veikt risku analīzi, pievērst uzmanību detaļām, darboties ar IT sistēmām un veikt rūpīgu un precīzu darbu ar dokumentiem, un

Tu esi ar augstāko izglītību IT jomā, vismaz divu gadu profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā, ar starptautiski atzītu IT drošības pārvaldnieka vai IS auditora sertifikātu, kas tiks uzskatīts par priekšrocību, ar zināšanām par IT risku identificēšanu un to vadību, kā arī ar labām angļu valodas zināšanām, ar ļoti labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas) un pieredzi darbā ar datubāzēm, tad

piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, t. sk. sadarbību ar Eiropas Savienības dalībvalstu pārstāvjiem

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- pieredzējušu un atsaucīgu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai līdz 2016. gada 15. februārim. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2016/24.AKK4

LATVIJAS ORGANISKĀS SINTĒZES INSTITŪTS izsludina konkursu uz šādiem akadēmiskajiem amatiem:

- vadošais pētnieks (5 vietas)

- pētnieks (8 vietas)

- zinātniskais asistents (18 vietas)

Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV un 3 pēdējo gadu publikāciju saraksts) iesniedzami Rīgā, Aizkraukles ielā 21, 212. istabā, viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67014805, e-pasta adrese: irena@osi.lv.


OP 2016/24.AKK5

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un infrastruktūras departamenta Enerģijas tirgu nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, jurisprudencē vai enerģētikā)

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- vēlama izpratne un zināšanas par normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu iesniegšanas, saskaņošanas, virzības un izskatīšanas kārtību Ministru kabinetā

- vēlamas zināšanas un pieredze enerģētikas jomā

- vēlamas zināšanas Eiropas Savienības tiesībās

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un argumentēt savu viedokli, kā arī patstāvīgi pieņemt lēmumus

- spēja strādāt gan komandā, gan individuāli

- augsta atbildības izjūta un iniciatīva, pastāvīga zināšanu papildināšana

- labas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

Amata pienākumi:

- piedalīties politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē enerģijas tirgus un infrastruktūras jomā

- koordinēt ES Stratēģijas Baltijas jūras reģionam prioritāti "Enerģētika"

- izstrādāt Latvijas Republikas nacionālās pozīcijas un instrukcijas, kā arī sadarboties un pārstāvēt Latviju pārrunās ar Eiropas Komisiju un citām Eiropas Savienības un starptautiskajām institūcijām

- izskatīt sūdzības un iesniegumus

- apkopot informāciju par Latvijas sadarbību ar citām valstīm enerģētikas jomā

Mēs piedāvājam:

- vērtīgu pieredzi, meklējot atbilstošus risinājumus enerģijas nozares problēmjautājumos

- iespēju piedalīties Latvijas un Eiropas Savienības politikas veidošanā

- lielisku pieredzi darbā ar nacionālajām un starptautiskajām institūcijām, kā arī aktīvu dalību pasākumos par kompetences jautājumiem Latvijā un ārzemēs

- profesionālu izaugsmi un sociālās garantijas

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā, atsaucīgā, profesionālā kolektīvā

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2016/24.AKK6

Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūts (LU MII) izsludina konkursu uz institūta direktora/-es amatu

Direktora pienākumu pildīšanas nosacījumi ir noteikti Zinātniskās darbības likumā, LU MII nolikumā (apstiprināts ar 24.11.2015. Ministru kabineta rīkojumu Nr. 739) un Nolikumā par direktora vēlēšanām LU MII (turpmāk - Nolikums), kurš publicēts LU MII mājaslapā www.lumii.lv.

Pretendentus lūdzam iesniegt dokumentus saskaņā ar Nolikuma 3. punktu, tajā skaitā LU MII attīstības vīziju, par kuru pretendents ziņos LU MII Zinātniskās padomes sēdē. Dokumenti jāiesniedz LU MII Personāla daļā (Rīgā, Raiņa bulvārī 29, 227. kabinetā) viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas.

Papildu informācija pa tālruni +371 20218408 vai elektroniski: imcs@lumii.lv.


OP 2016/24.AKK7

Iekšlietu ministrija, juridiskā adrese: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, 2. korp., LV-1026, izsludina konkursu uz Personāla vadības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Prasības amata pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē (iegūta jurista kvalifikācija)

- pieredze darbā ar resursu vadības sistēmas "Horizon" personāla vadības modeli

- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze darbā iekšlietu sistēmā pēdējo piecu gadu laikā tiks uzskatīta par priekšrocību

- papildu izglītību un profesionālo kvalifikāciju apliecinoši dokumenti (apliecības, sertifikāti) tiks uzskatīti par priekšrocību

- amata pildīšanai nepieciešama pielaide valsts noslēpuma objektiem

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta un precizitāte

- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli (rakstos un mutiski) par kompetencē esošajiem jautājumiem

- teicamas datorlietotāja prasmes (MS Office produkti, tīmekļa pārlūkprogrammas)

Amata pamatpienākumi - nodrošināt un veikt iekšējo normatīvo aktu izstrādi personāla vadības jautājumos, sagatavot un kārtot personāla lietvedības dokumentus atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.

Mēnešalgu piedāvājam atbilstoši amatam noteiktajai 30. amata saimei, III amata līmenim, 9. mēnešalgu grupai un atbilstoši darbinieka kategorijai - no 835 euro līdz 1190 euro pirms nodokļu nomaksas.

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā desmit dienas no paziņojuma publicēšanas dienas Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, 2. korp., LV-1026, vai nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@iem.gov.lv ar norādi "Konkursam uz vakanto Personāla vadības nodaļas vecākā referenta amatu". Tālrunis informācijai 67219129.


OP 2016/24.AKK8

Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Eiropas lietu un starptautiskās sadarbības departamenta Starptautisko projektu koordinācijas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu

Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs vai finanšu jomā

- darba pieredze valsts pārvaldē darbā ar Eiropas Savienības programmu, finanšu vai administratīvajiem jautājumiem (t. sk. projektu vērtēšana un īstenošanas procesu uzraudzība, granta līguma sagatavošana)

- labas zināšanas Eiropas Savienības programmu administrēšanas jautājumos

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- labas analītiskās spējas un spējas paust un aizstāvēt savu viedokli

- labas datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)

Amata pamatpienākumi - ministrijas atbildībā esošo Eiropas Savienības Patvēruma, Migrācijas un Integrācijas fonda un Iekšējās drošības fonda programmu, projektu, konkursa dokumentācijas vai tiesību aktu izstrāde, ar fondu programmu ieviešanu saistītu pasākumu izpilde.

Mēnešalgu piedāvājam atbilstoši amatam noteiktajai 44 amata saimei, IIB amata līmenim, 10. mēnešalgu grupai un atbilstoši darbinieka kategorijai - no 940 euro līdz 1174 euro pirms nodokļu nomaksas.

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā desmit dienas no paziņojuma publicēšanas dienas Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Čiekurkalna 1. līnija 1, 2. korp., Rīgā, LV-1026 (ar norādi "Konkursam uz vakanto Starptautisko projektu koordinācijas nodaļas vecākā referenta amatu"), tālr. 67219129, 67219112.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/24.AKR1

Iekšlietu ministrija paziņo, ka Juridiskā departamenta Starptautisko tiesību nodaļas juriskonsulta valsts civildienesta ierēdņa amatā uz noteiktu laiku konkursa kārtībā 2016.gada 1.februārī iecelts JURIS BULĀNS.


OP 2016/24.AKR2

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Funkciju izpildes departamenta Valmieras reģionālās nodaļas valsts notāres ierēdnes amatā no 2016. gada 1. februāra iecelta EVIJA CEDRIŅA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)