Laidiens: 07.12.2016., Nr. 238
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/238.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634)
izsludina konkursu uz klientu apkalpošanas speciālista/-es amatu Funkciju
izpildes departamenta Rīgas reģiona informācijas nodaļā uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- pieņemt iesniegtos ziņu pieprasījumus un informāciju par veiktajiem
maksājumiem, reģistrēt tos Uzņēmumu reģistra lietvedības sistēmā un izsniegt
sagatavotās izziņas
- sagatavot informācijas izziņas par subjektiem, kas reģistrēti Uzņēmumu
reģistra vestajos reģistros
- sagatavot kopijas un izrakstus, apskatei izsniedzamās reģistrācijas lietas
vai lietvedības dokumentus, vēstules, informācijas izdrukas
- nodrošināt Uzņēmumu reģistra informatīvā tālruņa darbību
- informēt apmeklētājus klātienē
Prasības pretendentam/-ei:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- vēlama darba pieredze klientu apkalpošanā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- vēlamas zināšanas administratīvajās tiesībās un komerctiesībās
- teicamas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 485,00 EUR (6. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai
nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba
pārrunām uzaicinātos pretendentus.
OP 2016/238.AKK2
RĪGAS JURIDISKĀ AUGSTSKOLA (RJA) ir starptautiski atpazīstama augstskola,
kas piedāvā iegūt bakalaura, maģistra un doktora izglītību tiesību, biznesa un
diplomātijas jomās. Studijas notiek tikai angļu valodā.
RJA izsludina vakanci uz profesora
amatu ar specializāciju:
- Eiropas Savienības tiesības/konkurences
un patērētāju tiesības, Eiropas privāttiesību kodificēšanas process, saistību
tiesības
Darba noslodze tiks noteikta pēc kandidāta novērtējuma un RJA programmas
plāna. Pozīcija var būt gan pilna, gan nepilna laika.
Prasības pretendentiem:
- PhD / tiesību zinātņu doktora grāds
- vismaz deviņu gadu starptautiska darba pieredze angļu valodā
- pieredze starptautiskā zinātniskajā darbā, piemēram, projektā Marie Curie
- vēlama pieredze Eiropas Savienības līdzekļu piesaistē, pieredze ar
projektiem Tempus, Marie Curie,
Jean Monnet tiks uzskatīta
par priekšrocību
Galvenie pienākumi:
- studiju darba nodrošināšana bakalaura, maģistra un doktora līmeņa
programmās
- zinātniskās pētniecības darba veikšana
- dalība augstskolas akadēmiskajā darbā
Kandidāti, kas kvalificējas amatam, tiks informēti par atalgojuma
piedāvājumu; ja piedāvājums būs pieņemams, kandidāts tiks virzīts uz vēlēšanām.
Pretendentus līdz 2017. gada 9. janvārim lūdzam sūtīt CV ar
motivācijas vēstuli un publikāciju sarakstu uz šādu adresi: Rīgas Juridiskā
augstskola, Strēlnieku iela 4, k-2, Rīga, LV-1010, ar norādi "Profesora
konkurss".
OP 2016/238.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas policijas
pārvaldes Izlūkošanas daļas Taktisko uzdevumu nodaļas Zemgales taktisko
uzdevumu sektora vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Muitas policijas pārvaldes
kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai
- zināšanas par administratīvo procesu
- zināšanas par operatīvo darbību
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt riska informācijas par likumpārkāpumiem muitas jomā iegūšanu un
strukturēšanu
- veikt operatīvās darbības pasākumu izpildi operatīvo lietu ietvaros
- veikt kontroles pasākumu izpildi administratīvo pārkāpumu lietu ietvaros
- veikt procesuālās darbības izmeklētāja uzdevumā kriminālprocesu ietvaros
- veikt kravu, transportlīdzekļu un personu fizisku kontroli uz Eiropas
Savienības ārējās robežas, kā arī iekšzemē
- sagatavot pārskatus par darba uzdevumu izpildi u. c. uzdevumus
atbilstoši reglamentam un amata aprakstam
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību sociālajās zinātnēs,
komerczinībās, tiesībās vai muitas un nodokļu administrēšanā
- prasmi rīkoties ar šaujamieročiem
- pašaizsardzības un uzbrukuma atvairīšanas taktikas pārzināšanu
- B kategorijas vadītāja apliecību
Ierēdņa dienesta vieta: Mātera ielā 57, Jelgavā
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2. saime "Operatīvā darbība",
II līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 841 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MPP_ID_TUN_ZTUS_VME amatu
(Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/238.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Informācijas
koordinācijas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas
tehnoloģiju jomā
- darba pieredze ar datubāzēm un informācijas sistēmām vai informācijas
sistēmu administrēšanā un uzturēšanā
- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru, apmaiņas
standartiem
- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu drošības standartiem un
drošības pārvaldību
- izpratne par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu apkalpošanu
un uzturēšanu
- spēja analizēt, apkopot informāciju un aprakstīt rezultātus
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- pilnveidot un izstrādāt Pārvaldes rīcībā esošās informācijas sistēmas
- veikt pārziņā esošo Pārvaldes informācijas sistēmu resursu pārvaldību
atbilstoši informācijas sistēmu drošības noteikumiem
- administrēt informācijas sistēmu lietotāju tiesības atbilstoši
apstiprinātajiem informācijas sistēmu resursu sarakstiem
- veikt informācijas sistēmu datubāzu un lietojumprogrammatūras darbības
pārvaldību un uzturēšanu, rezerves kopēšanu un atjaunošanu no rezerves kopijām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- praktisku darba pieredzi Microsoft Windows Server un IBM Informix datubāzu
administrēšanā un uzturēšanā
- kvalifikācijas apliecinošiem sertifikātiem: MCTS, CompTIA Network+,
CompTIA Server+.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un
uzturēšana" IIIA līmenis, 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz
967 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP FID IKN GS IT amatu
(Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/238.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Iepirkumu
daļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (2
vakances uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesībās
- darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā
- zināšanas publisko iepirkumu jomas normatīvajos aktos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un
pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību
pieprasījumiem
- sagatavot publisko iepirkumu statistiskos pārskatus
- veikt publisko iepirkumu procedūras, kas noteiktas Publisko iepirkumu
likumā
- veikt publiskos iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 4000
EUR, kā arī publiskos būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir zemāka
par 14 000 EUR
- sagatavot iepirkumu publikācijas ievietošanai VID ārējā mājaslapā,
Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā un valsts akciju sabiedrības
"Valsts nekustamie īpašumi" mājaslapā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde", IIIA
līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 734 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP ID GS amatu (Jūsu vārds,
uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/238.AKK6
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr.90000042963) izsludina atklātu
konkursu uz Kultūrpolitikas departamenta Radošās industrijas nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (vakants no 2017. gada
8. februāra)
Galvenie pienākumi:
- plānot, vadīt un organizēt Radošo industriju nodaļas darbu
- nodrošināt Radošo industriju nodaļas funkciju un uzdevumu izpildi
- savas kompetences ietvaros piedalīties valsts kultūrpolitikas plānošanā un
politikas dokumentu un normatīvo aktu izstrādē
- pārzināt situāciju nozarē un atbilstoši savai kompetencei koordinēt radošo
industriju politikas veidošanu
- koordinēt sadarbību ar pārējo Baltijas valstu, Ziemeļvalstu un citu
Eiropas valstu kompetentām valstu institūcijām radošo industriju jomā
- savas kompetences ietvaros izstrādāt priekšlikumus valsts budžeta
projektam un sniegt priekšlikumus jaunajām politikas iniciatīvām, tajā skaitā
radošo industriju pētījumiem, kultūrpolitiski nozīmīgām aktivitātēm radošo
industriju jomā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās vai humanitārajās zinātnēs
- vismaz divu gadu darba pieredze vadošā administratīvajā amatā
- vēlama viena gada pieredze publiskajā pārvaldē
- pieredze projektu vadībā
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un
apkopot to
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (šā Konkursa izpratnē vismaz B2 līmenis
mutvārdu saziņas prasmēs atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai
http://www.europass.lv/valodu-pase)
- izpratne un zināšanas par radošo industriju politiku un kultūrpolitikas
veidošanu
- labas prezentācijas prasmes
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- labas darba organizācijas un vadības prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- darbavietu Rīgas centrā
Amatam noteikta 36. saime "Politikas plānošana", IV līmenis,
13. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1160 līdz 1700 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Konkursa pretendentiem līdz 2016. gada 21. decembrim jānosūta pa
pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa
Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa
pastu, pasta zīmogs ir 2016. gada 21. decembris), vai jānosūta elektroniski
uz e-pasta adresi pasts@km.gov.lv šādi dokumenti ar
norādi "Pieteikums konkursam uz Kultūrpolitikas departamenta Radošo
industriju nodaļas vadītāja ierēdņa amatu":
- motivēta pieteikuma vēstule
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Viate), (vēlams sagatavot atbilstoši
Europass CV
standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds
iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais
izglītības dokuments vai grāds)
-parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas
mājaslapā www.km.gov.lv)
- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot
Tālr. uzziņām 67330218.
OP 2016/238.AKK7
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības infrastruktūras un
zinātnes projektu nodaļai PROJEKTA VADĪTĀJU (ierēdņa amats uz noteiktu laiku uz
5 gadiem)
Tavi uzdevumi būs nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda
Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto izglītības
infrastruktūras un zinātnes projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli
atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz
1197 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas
centrā
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā
(pieredze infrastruktūras vai zinātnes projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības
ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu
- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva un elastīga domāšana
- labas komunikācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras un zinātnes
projektu nodaļas projekta vadītājs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2016/238.AKK8
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības satura projektu
nodaļai PROJEKTA VADĪTĀJU (ierēdņa amats)
Tavi darba pienākumi būs nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda
Eiropas Sociālā fonda finansēto izglītības satura projektu īstenošanas
uzraudzību un kontroli atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas
normatīvajiem aktiem.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz
1197 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas
centrā
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vai ārvalstu finanšu instrumentu
finansēto projektu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- zināšanas publiskā iepirkuma jomā un tā piemērošanu projektu īstenošanas
laikā
- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem
- izpratne par izglītības nozari
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes
- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Izglītības satura projektu nodaļas projekta
vadītājs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2016/238.AKK9
RĪGAS PEDAGOĢIJAS UN IZGLĪTĪBAS VADĪBAS AKADĒMIJA izsludina konkursu uz
šādu akadēmisko amatu vietu - docenta amatā Pedagoģijas nozarē, Nozaru
(mākslas) pedagoģijas apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta
Studiju kursi: Dejas kompozīcija, Dejas teorija un vēsture, Dejas
pētniecība.
Prasības amata pretendentiem:
- maģistra vai doktora grāds atbilstošajā jomā
- atbilstība Augstskolu likuma 32. panta vai 39. panta prasībām
- valstiski un starptautiski nozīmīgi mākslinieciski radošās darbības
sasniegumi dejas mākslā
- prasme kvalitatīvi izstrādāt un vadīt lekciju kursus, seminārus, organizēt
praktiskās nodarbības
- saskarsmes kultūra un pedagoga ētikas ievērošana
- teicamas valsts valodas un svešvalodu (krievu, angļu/vācu valodas) prasmes
Konkurss notiek saskaņā ar RPIVA Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos un
administratīvajos amatos, viesdocētāju un pasniedzēju
pieņemšanu darbā. Nolikumu skatīt RPIVA mājaslapā sadaļā " Vakances":
http://www.rpiva.lv/index.php?mh=vakances
Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, mēneša laikā no paziņojuma
publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" RPIVA Personāla nodaļā personīgi jāiesniedz iesniegums par
piedalīšanos konkursā; dokumentu kopijas, kas apliecina iegūto izglītību
(kopijas apstiprina darbavietā vai, salīdzinot ar pretendenta uzrādītajiem
dokumentu oriģināliem RPIVA Personāla nodaļā); dzīves un darba gājums;
publicēto pētniecisko darbu saraksts un to kopijas par pēdējiem sešiem gadiem;
apliecinājumi par profesionālās pilnveides programmu apguvi 160 stundu apmērā
sešu gadu periodā; citus dokumentus, kas apliecina pretendenta atbilstību
amatam un ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu
savu kvalifikāciju.
Papildu informāciju var iegūt RPIVA Personāla nodaļā, tālr. 67808013,
e-pasta adrese: personals@rpiva.lv. Adrese: Imantas
7. līnija 1, Rīga, LV-1083.
OP 2016/238.AKK10
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Uzraudzības
nodaļas ESF projekta "Atbalsts ilgstošajiem bezdarbniekiem"
(Nr.9.1.1.2/15/I/001) vecākā/-ās eksperta/-es amatu
(2 amata vietas uz noteiktu laiku, uz projekta norises laiku)
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vismaz viena gada darba pieredze nodarbinātības jomā vai projektu vadībā
(vēlams valsts pārvaldē)
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- analītiska domāšana, prasme vērtēt faktus, datus, paredzēt un novērst
riskus, ļoti labas komunikācijas prasmes
- vēlamas krievu valodas zināšanas labā līmenī
- datorprasmes MS Office - lietotāja līmenī un prasme strādāt ar biroja
tehniku
Amata mērķis: nodrošināt ESF darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 9.1.1. specifiskā atbalsts mērķa "Palielināt
nelabvēlīgākā situācijā esošu bezdarbnieku iekļaušanos darba
tirgū" 9.1.1.2. pasākuma "Ilgstošo bezdarbnieku aktivizācijas
pasākumi" projekta "Atbalsts ilgstošajiem bezdarbniekiem"
aktivitāšu īstenošanas pārraudzību projekta īstenošanas vietās.
Galvenie amata pienākumi: veikt projekta īstenošanas pārraudzību projekta
īstenošanas vietā, novērtējot īstenošanas atbilstību ar projekta organizēšanu
un īstenošanu saistītajiem tiesību aktiem un noslēgtajiem līgumiem. Sniegt
konsultācijas. Koordinēt projekta īstenošanas personāla darbu, organizējot un
veicot pārbaudes projekta īstenošanas vietās, t.sk. sniegt metodisku un
organizatorisku palīdzību. Piedalīties metodisko materiālu izstrādē un
pilnveidē.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija:
783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz
e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "UN_AIB_vecākais_eksperts". Informācija pa tālr.
67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/238.AKK11
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Juridiskās nodaļas JURISKONSULTS/-E (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- zināšanas un darba pieredze juriskonsulta, jurista vai līdzīgā amatā
(pieredze valsts pārvaldē normatīvo aktu un līgumu projektu izstrādē tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas administratīvo aktu izstrādē
- zināšanas tiesvedības jautājumos
- vēlamas zināšanas un pieredze sodu izpildes jautājumos (normatīvo aktu
izstrādes jomā)
- vēlamas zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jomā
- augsta precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- ļoti labas komunikācijas prasmes, analītiska domāšana
- teicama latviešu valodas rakstu kultūra
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Excel)
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt dienesta nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, ārējo
normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu atbilstoši izmaiņām
normatīvajos aktos
- sagatavot dienesta administratīvo aktu projektus
- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus
juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami dienesta darbības
nodrošināšanai
- pārbaudīt dienesta ierēdņu un darbinieku sagatavoto juridiska rakstura
dokumentu atbilstību normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām, un savas
kompetences ietvaros sniegt par tiem atzinumus
- dienesta vadītāja uzdevumā pārstāvēt dienesta intereses tiesās
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas dienesta darbiniekiem par dienesta
kompetencē esošajiem jautājumiem
- sagatavot atbilžu projektus uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem
- veikt un piedalīties dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanā u. c.
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 775 € līdz 835 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu
- iespēju iegūt darba pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Juriskonsults - KONKURSS"
un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts
probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv,
adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai
Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā
91, Rīgā.
OP 2016/238.AKK12
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - NMP organizēšanas un attīstības nodaļas vadītājs/-a
Darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, vēlams maģistra grāds veselības zinātnēs vai
vadībzinībās
- vismaz trīs gadu pieredze veselības aprūpes sistēmas
organizācijas jomā, t. sk. NMP pakalpojumu plānošanā
- pieredze struktūrvienības vadīšanā
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- pieredze normatīvo aktu izstrādē un laba veselības aprūpes sistēmas jomas
reglamentējošo dokumentu pārvaldība (pārzināšana)
- zināšanas veselības aprūpes organizācijas jautājumos, tai skaitā pirmsslimnīcas NMP pakalpojumu nodrošināšanā
- teicamas valsts valodas prasmes, labas angļu valodas zināšanas un trešās
svešvalodas zināšanas
- labas prasmes strādāt ar MS Office programmām
- prezentācijas prasmes
Darba pienākumi:
- vadīt un kontrolēt informācijas apkopošanu un analīzi, kas nepieciešama
vienotas valsts politikas NMP jomā, īstenošanai
- plānot, vadīt un koordinēt struktūrvienības darbu
- vadīt un koordinēt NMP politikas plānošanas pasākumus
- organizēt, vadīt un kontrolēt priekšlikumu izstrādi NMP vienotās politikas
ietekmes novērtēšanai un turpmākai plānošanai
Vakantajam amatam noteikta 35. apakšsaime,
IVB līmenis un 12. mēnešalgu grupa.
Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību
valsts civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības
nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: konkursam@nmpd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67337011.
OP 2016/238.AKK13
APP Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs (turpmāk BMC)
izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem: vadošais/-ā pētnieks/-e - 1 amata
vieta; pētnieks/-e - 5 amata vietas; zinātniskais asistents/-e - 7 amata vietas
Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV, diploma kopija) iesniedzami
Rīgā, Rātsupītes ielā 1, k-1, LV-1067, 205. kabinetā,
viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālr. uzziņām 67808200,
e-pasta adrese: anda.baumane@biomed.lu.lv.
Iesniedzamā CV paraugu skatīt BMC mājaslapā bmc.biomed.lu.lv
sadaļā "Vakances".
OP 2016/238.AKK14
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz Patvēruma
lietu nodaļas VECĀKĀ/-ĀS REFERENTA/-ES ierēdņa amatu (uz ierēdņa prombūtnes
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība
- labas divu svešvalodu, piemēram, angļu, franču, vācu, krievu vai arābu
zināšanas
- izpratne par Eiropas Savienības tiesību aktu un starptautisko tiesību
normu piemērošanas jautājumiem starptautiskās aizsardzības piešķiršanas
kontekstā un starptautiskās sadarbības nodrošināšanu, tai skaitā izmantojot
datu apstrādes sistēmas
Galvenie amata pienākumi:
- patvēruma meklētāju intervēšana
- administratīvo aktu projektu patvēruma procedūras kontekstā sagatavošana
- darbs ar patvēruma meklētāju izcelsmes valstu informāciju
- konsultāciju par patvēruma procedūras jautājumiem sniegšana
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, t. sk.
starptautiskā sadarbība patvēruma jautājumos
- mēnešalgu 660 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes
laika līdz 800 EUR (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo darba pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumenta kopija
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dalībai konkursā varat pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
1) sūtot dokumentus pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes
Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna
1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;
2) iesniedzot dokumentus personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes
Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā
1, k-3, Rīgā;
3) sūtot dokumentus elektroniski uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "Pieteikums vecākā referenta amatam".
Uzziņas pa tālr. 67219273.
OP 2016/238.AKK15
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz vakanto amatu - KONSULTANTS/-E CVIS UN NVIS
JAUTĀJUMOS (uz noteiktu laiku - līdz 31.12.2018.)
Amata mērķis:
Eiropas Savienības Iekšējās drošības fonda 2014.-2020. gadam nacionālās
programmas projekta "Nacionālās vīzu informācijas sistēmas (NVIS)
lietošana un attīstīšana (1.posms)" ietvaros Sniegt atbalstu Centrālās
vīzu informācijas sistēmas (CVIS) un Nacionālās vīzu informācijas sistēmas
(NVIS) lietotājiem par aktuāliem Eiropas Savienības vīzu pieteikuma apstrādes
procedūras jautājumiem.
Prasības pretendentiem:
- vēlama akadēmiskā vai pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība, vēlams datorzinātnēs;
- vismaz divu gadu pieredze darbā ar informācijas tehnoloģijām:
• spēja lasīt un saprast programmatūras izejas kodu
• pieredze programmatūras izstrādē, testēšanā un ieviešanā
• zināšanas ORACLE datu bāzu vadības sistēmā
• pieredze IKT jautājumu konsultēšanā gala lietotājiem
• pieredze metodikas aprakstu, rokasgrāmatu un informatīvu materiālu
sagatavošanā
- teicamas angļu valodas zināšanas (vismaz B2)
- spēja patstāvīgi organizēt darbu un koordinēt uzdevumu izpildi un
sagatavot nepieciešamās atskaites
- teicamas komunikācijas prasmes
- vēlama pieredze ES struktūrfondu aktivitāšu organizēšanā
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt apmācību metodiku par NVIS lietošanas jautājumiem u.tml.
- veikt konsultācijas ar NVIS lietotājiem, lai formulētu prasības un identificētu
nepilnības sistēmas darbībā
- sagatavot priekšlikumus un instrukcijas par NVIS datu kvalitātes
uzlabošanas iespējām
- konsultēt un apmācīt NVIS lietotājus darbā ar sistēmu, kā arī izmaiņām
sistēmas funkcionalitātē
- sagatavot informatīvus materiālus izvietošanai Latvijas pārstāvniecībās
ārvalstīs, robežkontroles punktos un citās vīzu izsniegšanas vietās
- u.c. pienākumi, lai sasniegtu Projekta mērķus
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu līdz 1326 EUR (pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes
laika), atbilstoši darbiniekam piešķirtajai kategorijai un sociālās garantijas
- interesantus izstrādes uzdevumus un darbu komandā
- darbu ar jaunākajām tehnoloģijām un atsaucīgu kolektīvu
- sakārtotu un modernu darba vidi
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- darba izpildes vieta: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-5, darba laiks
no plkst. 8.00 līdz 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu 30 minūtes)
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumenta kopija
Pieteikuma vēstulē jānorāda atbilstība katrai no paziņojumā minētajām
prasībām.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1. līnijā
1, k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums konsultanta
CVIS un NVIS jautājumos amatam" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Uzziņas pa tālr. 67219273.