Laidiens: 07.12.2016., Nr. 238

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/238.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) izsludina konkursu uz klientu apkalpošanas speciālista/-es amatu Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona informācijas nodaļā uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- pieņemt iesniegtos ziņu pieprasījumus un informāciju par veiktajiem maksājumiem, reģistrēt tos Uzņēmumu reģistra lietvedības sistēmā un izsniegt sagatavotās izziņas

- sagatavot informācijas izziņas par subjektiem, kas reģistrēti Uzņēmumu reģistra vestajos reģistros

- sagatavot kopijas un izrakstus, apskatei izsniedzamās reģistrācijas lietas vai lietvedības dokumentus, vēstules, informācijas izdrukas

- nodrošināt Uzņēmumu reģistra informatīvā tālruņa darbību

- informēt apmeklētājus klātienē

Prasības pretendentam/-ei:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- vēlama darba pieredze klientu apkalpošanā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- vēlamas zināšanas administratīvajās tiesībās un komerctiesībās

- teicamas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 485,00 EUR (6. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai nosūtīt uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.


OP 2016/238.AKK2

RĪGAS JURIDISKĀ AUGSTSKOLA (RJA) ir starptautiski atpazīstama augstskola, kas piedāvā iegūt bakalaura, maģistra un doktora izglītību tiesību, biznesa un diplomātijas jomās. Studijas notiek tikai angļu valodā.

RJA izsludina vakanci uz profesora amatu ar specializāciju:

- Eiropas Savienības tiesības/konkurences un patērētāju tiesības, Eiropas privāttiesību kodificēšanas process, saistību tiesības

Darba noslodze tiks noteikta pēc kandidāta novērtējuma un RJA programmas plāna. Pozīcija var būt gan pilna, gan nepilna laika.

Prasības pretendentiem:

- PhD / tiesību zinātņu doktora grāds

- vismaz deviņu gadu starptautiska darba pieredze angļu valodā

- pieredze starptautiskā zinātniskajā darbā, piemēram, projektā Marie Curie

- vēlama pieredze Eiropas Savienības līdzekļu piesaistē, pieredze ar projektiem Tempus, Marie Curie, Jean Monnet tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie pienākumi:

- studiju darba nodrošināšana bakalaura, maģistra un doktora līmeņa programmās

- zinātniskās pētniecības darba veikšana

- dalība augstskolas akadēmiskajā darbā

Kandidāti, kas kvalificējas amatam, tiks informēti par atalgojuma piedāvājumu; ja piedāvājums būs pieņemams, kandidāts tiks virzīts uz vēlēšanām.

Pretendentus līdz 2017. gada 9. janvārim lūdzam sūtīt CV ar motivācijas vēstuli un publikāciju sarakstu uz šādu adresi: Rīgas Juridiskā augstskola, Strēlnieku iela 4, k-2, Rīga, LV-1010, ar norādi "Profesora konkurss".


OP 2016/238.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas policijas pārvaldes Izlūkošanas daļas Taktisko uzdevumu nodaļas Zemgales taktisko uzdevumu sektora vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai

- zināšanas par administratīvo procesu

- zināšanas par operatīvo darbību

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt riska informācijas par likumpārkāpumiem muitas jomā iegūšanu un strukturēšanu

- veikt operatīvās darbības pasākumu izpildi operatīvo lietu ietvaros

- veikt kontroles pasākumu izpildi administratīvo pārkāpumu lietu ietvaros

- veikt procesuālās darbības izmeklētāja uzdevumā kriminālprocesu ietvaros

- veikt kravu, transportlīdzekļu un personu fizisku kontroli uz Eiropas Savienības ārējās robežas, kā arī iekšzemē

- sagatavot pārskatus par darba uzdevumu izpildi u. c. uzdevumus atbilstoši reglamentam un amata aprakstam

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai muitas un nodokļu administrēšanā

- prasmi rīkoties ar šaujamieročiem

- pašaizsardzības un uzbrukuma atvairīšanas taktikas pārzināšanu

- B kategorijas vadītāja apliecību

Ierēdņa dienesta vieta: Mātera ielā 57, Jelgavā

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2. saime "Operatīvā darbība", II līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MPP_ID_TUN_ZTUS_VME amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/238.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Informācijas koordinācijas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- darba pieredze ar datubāzēm un informācijas sistēmām vai informācijas sistēmu administrēšanā un uzturēšanā

- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru, apmaiņas standartiem

- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu drošības standartiem un drošības pārvaldību

- izpratne par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu apkalpošanu un uzturēšanu

- spēja analizēt, apkopot informāciju un aprakstīt rezultātus

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- pilnveidot un izstrādāt Pārvaldes rīcībā esošās informācijas sistēmas

- veikt pārziņā esošo Pārvaldes informācijas sistēmu resursu pārvaldību atbilstoši informācijas sistēmu drošības noteikumiem

- administrēt informācijas sistēmu lietotāju tiesības atbilstoši apstiprinātajiem informācijas sistēmu resursu sarakstiem

- veikt informācijas sistēmu datubāzu un lietojumprogrammatūras darbības pārvaldību un uzturēšanu, rezerves kopēšanu un atjaunošanu no rezerves kopijām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- praktisku darba pieredzi Microsoft Windows Server un IBM Informix datubāzu administrēšanā un uzturēšanā

- kvalifikācijas apliecinošiem sertifikātiem: MCTS, CompTIA Network+, CompTIA Server+.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un uzturēšana" IIIA līmenis, 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 967 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP FID IKN GS IT amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/238.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Iepirkumu daļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā

- zināšanas publisko iepirkumu jomas normatīvajos aktos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību pieprasījumiem

- sagatavot publisko iepirkumu statistiskos pārskatus

- veikt publisko iepirkumu procedūras, kas noteiktas Publisko iepirkumu likumā

- veikt publiskos iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 4000 EUR, kā arī publiskos būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir zemāka par 14 000 EUR

- sagatavot iepirkumu publikācijas ievietošanai VID ārējā mājaslapā, Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā un valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" mājaslapā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde", IIIA līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 734 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP ID GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/238.AKK6

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr.90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Kultūrpolitikas departamenta Radošās industrijas nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (vakants no 2017. gada 8. februāra)

Galvenie pienākumi:

- plānot, vadīt un organizēt Radošo industriju nodaļas darbu

- nodrošināt Radošo industriju nodaļas funkciju un uzdevumu izpildi

- savas kompetences ietvaros piedalīties valsts kultūrpolitikas plānošanā un politikas dokumentu un normatīvo aktu izstrādē

- pārzināt situāciju nozarē un atbilstoši savai kompetencei koordinēt radošo industriju politikas veidošanu

- koordinēt sadarbību ar pārējo Baltijas valstu, Ziemeļvalstu un citu Eiropas valstu kompetentām valstu institūcijām radošo industriju jomā

- savas kompetences ietvaros izstrādāt priekšlikumus valsts budžeta projektam un sniegt priekšlikumus jaunajām politikas iniciatīvām, tajā skaitā radošo industriju pētījumiem, kultūrpolitiski nozīmīgām aktivitātēm radošo industriju jomā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai humanitārajās zinātnēs

- vismaz divu gadu darba pieredze vadošā administratīvajā amatā

- vēlama viena gada pieredze publiskajā pārvaldē

- pieredze projektu vadībā

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un apkopot to

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (šā Konkursa izpratnē vismaz B2 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)

- izpratne un zināšanas par radošo industriju politiku un kultūrpolitikas veidošanu

- labas prezentācijas prasmes

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas darba organizācijas un vadības prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Amatam noteikta 36. saime "Politikas plānošana", IV līmenis, 13. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1160 līdz 1700 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem līdz 2016. gada 21. decembrim jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2016. gada 21. decembris), vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi pasts@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Kultūrpolitikas departamenta Radošo industriju nodaļas vadītāja ierēdņa amatu":

- motivēta pieteikuma vēstule

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Viate), (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds)

-parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv)

- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot

Tālr. uzziņām 67330218.


OP 2016/238.AKK7

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu nodaļai PROJEKTA VADĪTĀJU (ierēdņa amats uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)

Tavi uzdevumi būs nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz 1197 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā (pieredze infrastruktūras vai zinātnes projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos

- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu

- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva un elastīga domāšana

- labas komunikācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu nodaļas projekta vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2016/238.AKK8

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības satura projektu nodaļai PROJEKTA VADĪTĀJU (ierēdņa amats)

Tavi darba pienākumi būs nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda Eiropas Sociālā fonda finansēto izglītības satura projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz 1197 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vai ārvalstu finanšu instrumentu finansēto projektu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- zināšanas publiskā iepirkuma jomā un tā piemērošanu projektu īstenošanas laikā

- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem

- izpratne par izglītības nozari

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes

- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības satura projektu nodaļas projekta vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2016/238.AKK9

RĪGAS PEDAGOĢIJAS UN IZGLĪTĪBAS VADĪBAS AKADĒMIJA izsludina konkursu uz šādu akadēmisko amatu vietu - docenta amatā Pedagoģijas nozarē, Nozaru (mākslas) pedagoģijas apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta

Studiju kursi: Dejas kompozīcija, Dejas teorija un vēsture, Dejas pētniecība.

Prasības amata pretendentiem:

- maģistra vai doktora grāds atbilstošajā jomā

- atbilstība Augstskolu likuma 32. panta vai 39. panta prasībām

- valstiski un starptautiski nozīmīgi mākslinieciski radošās darbības sasniegumi dejas mākslā

- prasme kvalitatīvi izstrādāt un vadīt lekciju kursus, seminārus, organizēt praktiskās nodarbības

- saskarsmes kultūra un pedagoga ētikas ievērošana

- teicamas valsts valodas un svešvalodu (krievu, angļu/vācu valodas) prasmes

Konkurss notiek saskaņā ar RPIVA Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos un administratīvajos amatos, viesdocētāju un pasniedzēju pieņemšanu darbā. Nolikumu skatīt RPIVA mājaslapā sadaļā " Vakances": http://www.rpiva.lv/index.php?mh=vakances

Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" RPIVA Personāla nodaļā personīgi jāiesniedz iesniegums par piedalīšanos konkursā; dokumentu kopijas, kas apliecina iegūto izglītību (kopijas apstiprina darbavietā vai, salīdzinot ar pretendenta uzrādītajiem dokumentu oriģināliem RPIVA Personāla nodaļā); dzīves un darba gājums; publicēto pētniecisko darbu saraksts un to kopijas par pēdējiem sešiem gadiem; apliecinājumi par profesionālās pilnveides programmu apguvi 160 stundu apmērā sešu gadu periodā; citus dokumentus, kas apliecina pretendenta atbilstību amatam un ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Papildu informāciju var iegūt RPIVA Personāla nodaļā, tālr. 67808013, e-pasta adrese: personals@rpiva.lv. Adrese: Imantas 7. līnija 1, Rīga, LV-1083.


OP 2016/238.AKK10

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Uzraudzības nodaļas ESF projekta "Atbalsts ilgstošajiem bezdarbniekiem" (Nr.9.1.1.2/15/I/001) vecākā/-ās eksperta/-es amatu (2 amata vietas uz noteiktu laiku, uz projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz viena gada darba pieredze nodarbinātības jomā vai projektu vadībā (vēlams valsts pārvaldē)

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- analītiska domāšana, prasme vērtēt faktus, datus, paredzēt un novērst riskus, ļoti labas komunikācijas prasmes

- vēlamas krievu valodas zināšanas labā līmenī

- datorprasmes MS Office - lietotāja līmenī un prasme strādāt ar biroja tehniku

Amata mērķis: nodrošināt ESF darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.1.1. specifiskā atbalsts mērķa "Palielināt nelabvēlīgākā situācijā esošu bezdarbnieku iekļaušanos darba tirgū" 9.1.1.2. pasākuma "Ilgstošo bezdarbnieku aktivizācijas pasākumi" projekta "Atbalsts ilgstošajiem bezdarbniekiem" aktivitāšu īstenošanas pārraudzību projekta īstenošanas vietās.

Galvenie amata pienākumi: veikt projekta īstenošanas pārraudzību projekta īstenošanas vietā, novērtējot īstenošanas atbilstību ar projekta organizēšanu un īstenošanu saistītajiem tiesību aktiem un noslēgtajiem līgumiem. Sniegt konsultācijas. Koordinēt projekta īstenošanas personāla darbu, organizējot un veicot pārbaudes projekta īstenošanas vietās, t.sk. sniegt metodisku un organizatorisku palīdzību. Piedalīties metodisko materiālu izstrādē un pilnveidē.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija: 783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "UN_AIB_vecākais_eksperts". Informācija pa tālr. 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2016/238.AKK11

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Juridiskās nodaļas JURISKONSULTS/-E (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas un darba pieredze juriskonsulta, jurista vai līdzīgā amatā (pieredze valsts pārvaldē normatīvo aktu un līgumu projektu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas administratīvo aktu izstrādē

- zināšanas tiesvedības jautājumos

- vēlamas zināšanas un pieredze sodu izpildes jautājumos (normatīvo aktu izstrādes jomā)

- vēlamas zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jomā

- augsta precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- ļoti labas komunikācijas prasmes, analītiska domāšana

- teicama latviešu valodas rakstu kultūra

- vēlamas labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Excel)

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt dienesta nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, ārējo normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu atbilstoši izmaiņām normatīvajos aktos

- sagatavot dienesta administratīvo aktu projektus

- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami dienesta darbības nodrošināšanai

- pārbaudīt dienesta ierēdņu un darbinieku sagatavoto juridiska rakstura dokumentu atbilstību normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām, un savas kompetences ietvaros sniegt par tiem atzinumus

- dienesta vadītāja uzdevumā pārstāvēt dienesta intereses tiesās

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas dienesta darbiniekiem par dienesta kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot atbilžu projektus uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem

- veikt un piedalīties dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanā u. c.

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 775 € līdz 835 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu

- iespēju iegūt darba pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Juriskonsults - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā 91, Rīgā.


OP 2016/238.AKK12

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - NMP organizēšanas un attīstības nodaļas vadītājs/-a

Darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība, vēlams maģistra grāds veselības zinātnēs vai vadībzinībās

- vismaz trīs gadu pieredze veselības aprūpes sistēmas organizācijas jomā, t. sk. NMP pakalpojumu plānošanā

- pieredze struktūrvienības vadīšanā

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze normatīvo aktu izstrādē un laba veselības aprūpes sistēmas jomas reglamentējošo dokumentu pārvaldība (pārzināšana)

- zināšanas veselības aprūpes organizācijas jautājumos, tai skaitā pirmsslimnīcas NMP pakalpojumu nodrošināšanā

- teicamas valsts valodas prasmes, labas angļu valodas zināšanas un trešās svešvalodas zināšanas

- labas prasmes strādāt ar MS Office programmām

- prezentācijas prasmes

Darba pienākumi:

- vadīt un kontrolēt informācijas apkopošanu un analīzi, kas nepieciešama vienotas valsts politikas NMP jomā, īstenošanai

- plānot, vadīt un koordinēt struktūrvienības darbu

- vadīt un koordinēt NMP politikas plānošanas pasākumus

- organizēt, vadīt un kontrolēt priekšlikumu izstrādi NMP vienotās politikas ietekmes novērtēšanai un turpmākai plānošanai

Vakantajam amatam noteikta 35. apakšsaime, IVB līmenis un 12. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.

Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: konkursam@nmpd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67337011.


OP 2016/238.AKK13

APP Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs (turpmāk BMC) izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem: vadošais/-ā pētnieks/-e - 1 amata vieta; pētnieks/-e - 5 amata vietas; zinātniskais asistents/-e - 7 amata vietas

Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV, diploma kopija) iesniedzami Rīgā, Rātsupītes ielā 1, k-1, LV-1067, 205. kabinetā, viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālr. uzziņām 67808200, e-pasta adrese: anda.baumane@biomed.lu.lv.

Iesniedzamā CV paraugu skatīt BMC mājaslapā bmc.biomed.lu.lv sadaļā "Vakances".


OP 2016/238.AKK14

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz Patvēruma lietu nodaļas VECĀKĀ/-ĀS REFERENTA/-ES ierēdņa amatu (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība

- labas divu svešvalodu, piemēram, angļu, franču, vācu, krievu vai arābu zināšanas

- izpratne par Eiropas Savienības tiesību aktu un starptautisko tiesību normu piemērošanas jautājumiem starptautiskās aizsardzības piešķiršanas kontekstā un starptautiskās sadarbības nodrošināšanu, tai skaitā izmantojot datu apstrādes sistēmas

Galvenie amata pienākumi:

- patvēruma meklētāju intervēšana

- administratīvo aktu projektu patvēruma procedūras kontekstā sagatavošana

- darbs ar patvēruma meklētāju izcelsmes valstu informāciju

- konsultāciju par patvēruma procedūras jautājumiem sniegšana

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, t. sk. starptautiskā sadarbība patvēruma jautājumos

- mēnešalgu 660 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes laika līdz 800 EUR (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo darba pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumenta kopija

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dalībai konkursā varat pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

1) sūtot dokumentus pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;

2) iesniedzot dokumentus personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā;

3) sūtot dokumentus elektroniski uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta amatam".

Uzziņas pa tālr. 67219273.


OP 2016/238.AKK15

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz vakanto amatu - KONSULTANTS/-E CVIS UN NVIS JAUTĀJUMOS (uz noteiktu laiku - līdz 31.12.2018.)

Amata mērķis:

Eiropas Savienības Iekšējās drošības fonda 2014.-2020. gadam nacionālās programmas projekta "Nacionālās vīzu informācijas sistēmas (NVIS) lietošana un attīstīšana (1.posms)" ietvaros Sniegt atbalstu Centrālās vīzu informācijas sistēmas (CVIS) un Nacionālās vīzu informācijas sistēmas (NVIS) lietotājiem par aktuāliem Eiropas Savienības vīzu pieteikuma apstrādes procedūras jautājumiem.

Prasības pretendentiem:

- vēlama akadēmiskā vai pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams datorzinātnēs;

- vismaz divu gadu pieredze darbā ar informācijas tehnoloģijām:

• spēja lasīt un saprast programmatūras izejas kodu

• pieredze programmatūras izstrādē, testēšanā un ieviešanā

• zināšanas ORACLE datu bāzu vadības sistēmā

• pieredze IKT jautājumu konsultēšanā gala lietotājiem

• pieredze metodikas aprakstu, rokasgrāmatu un informatīvu materiālu sagatavošanā

- teicamas angļu valodas zināšanas (vismaz B2)

- spēja patstāvīgi organizēt darbu un koordinēt uzdevumu izpildi un sagatavot nepieciešamās atskaites

- teicamas komunikācijas prasmes

- vēlama pieredze ES struktūrfondu aktivitāšu organizēšanā

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt apmācību metodiku par NVIS lietošanas jautājumiem u.tml.

- veikt konsultācijas ar NVIS lietotājiem, lai formulētu prasības un identificētu nepilnības sistēmas darbībā

- sagatavot priekšlikumus un instrukcijas par NVIS datu kvalitātes uzlabošanas iespējām

- konsultēt un apmācīt NVIS lietotājus darbā ar sistēmu, kā arī izmaiņām sistēmas funkcionalitātē

- sagatavot informatīvus materiālus izvietošanai Latvijas pārstāvniecībās ārvalstīs, robežkontroles punktos un citās vīzu izsniegšanas vietās

- u.c. pienākumi, lai sasniegtu Projekta mērķus

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu līdz 1326 EUR (pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika), atbilstoši darbiniekam piešķirtajai kategorijai un sociālās garantijas

- interesantus izstrādes uzdevumus un darbu komandā

- darbu ar jaunākajām tehnoloģijām un atsaucīgu kolektīvu

- sakārtotu un modernu darba vidi

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- darba izpildes vieta: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-5, darba laiks no plkst. 8.00 līdz 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu 30 minūtes)

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumenta kopija

Pieteikuma vēstulē jānorāda atbilstība katrai no paziņojumā minētajām prasībām.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums konsultanta CVIS un NVIS jautājumos amatam" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Uzziņas pa tālr. 67219273.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)