Laidiens: 01.12.2016., Nr. 234

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/234.AKK1

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas iepirkumu eksperta/-es amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā augstākā, pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinātnēs)

- pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā

- spēja patstāvīgi sekot izmaiņām darbam nepieciešamajos normatīvajos aktos

- spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, izvērtēt faktus, paredzēt un novērst riskus

- spēja patstāvīgi veikt darba pienākumus, sagatavojot dokumentus, t. sk. administratīvo aktu projektus

- vēlamas svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas labi rakstos un sarunvalodā

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis: nodrošināt iepirkumu komisiju darbību pakalpojumu īstenošanai aktīvo nodarbinātības pasākumu organizēšanā.

Galvenie amata pienākumi: plānot, koordinēt un nodrošināt iepirkumu komisiju darbību pakalpojumu īstenošanai aktīvo nodarbinātības pasākumu ietvaros. Nodrošināt publisko iepirkumu veikšanu, dokumentācijas sagatavošanu un līgumprojekta izstrādi atbilstoši ārējos un iekšējos normatīvajos aktos noteiktajām prasībām. Pārstāvēt Aģentūras intereses Iepirkumu uzraudzības birojā un citās valsts iestādēs publisko iepirkumu jomā.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija: 783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_NPN_iepirkumu_eksperts". Informācija pa tālr. 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2016/234.AKK2

Sabiedrības integrācijas fonda (reģ. Nr. 90001237779) sekretariāts izsludina konkursu uz vakanto amatu - DISKRIMINĀCIJAS NOVĒRŠANAS PROGRAMMAS KOORDINATORS/-E, 1 vakance (Projektu nodaļas Pasākuma Nr. 9.1.4.4. "Dažādību veicināšana (diskriminācijas novēršana)" projekta ieviešanas vienība)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība sociālās zinātnēs vai humanitārajās zinātnēs, vai tai ekvivalenta

- izpratne par projektu cikla vadību un procedūrām

- iepriekšējā pieredze projektu/ programmu/ aktivitāšu vadībā

- pieredze pētījumu, izvērtējumu vai novērtējumu sagatavošanā

- pieredze publisko iepirkumu tehniskās specifikācijas gatavošanā un līgumu izpildes uzraudzībā

- pieredze mācību procesa organizēšanā, t. sk. mācību moduļu izstrādē un lekciju vadīšanā

- zināšanas un izpratne par pretdiskriminācijas jautājumiem

- zināšanas dažādības vadības un iekļaujošas darba vides veicināšanā

- zināšanas starpkultūru komunikācijas jautājumos

- finanšu vadības pieredze

- teicamas latviešu valodas zināšanas, kā arī labas angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas, prezentēšanas un koordinācijas prasmes

- labas iemaņas darbā ar datoru

- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā

- augsta precizitāte un atbildības sajūta par sava darba rezultātiem

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt Eiropas Sociālā fonda projekta "Dažādības veicināšana" Nr. 9.1.4.4./16/I/001 (turpmāk tekstā - projekts) ietvaros plānoto atbalstāmo darbību a) diskriminācijas novēršanas pasākumu īstenošanas darba devējiem un to darbiniekiem un b) sabiedrības izpratnes un informētības pasākumu īstenošanas (turpmāk tekstā - programmu) koordinēšanu un ieviešanu atbilstoši iekšējo un ārējo normatīvo aktu prasībām

- nodrošināt programmu kvalitatīvu un savlaicīgu īstenošanu, progresa un finanšu izlietojuma pārraudzību

- nodrošināt programmu ietvaros plānoto atbalstāmo pasākumu iepirkumu dokumentācijas (kvalifikācijas prasības pretendentiem, saimnieciski izdevīgākā piedāvājuma kvalitātes vērtēšanas un tehniskās specifikācijas prasības) sagatavošanu

- koordinēt un uzraudzīt programmu atbalstāmo pasākumu īstenošanā piesaistīto pakalpojumu sniedzēju līgumu izpildi

- nodrošināt regulāru pakalpojumu sniegšanas kvalitātes kontroli, t. sk. regulāru informācijas apmaiņu ar pakalpojumu sniedzējiem, atskaišu (nodevumu) izvērtēšanu, veikt vizītes pakalpojumu sniegšanas vietās

- nodrošināt regulāru informācijas apkopojumu sagatavošanu par programmu izpildes gaitu

Mēs piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu radošā kolektīvā

- labus darba apstākļus un stabilu atalgojumu

Amats klasificēts 32. saimes IIIA līmenī (11. mēnešalgu grupa).

Pieteikumu (motivācijas vēstuli) par piedalīšanos konkursā, CV un izglītības dokumentu kopijas vai ieskenētās versijas lūdzam iesniegt līdz 2016. gada 12. decembrim:

- atnesot personīgi vai nosūtot pa pastu uz Sabiedrības integrācijas fonda biroju Aspazijas bulvārī 24 (3.stāvā), Rīgā, LV-1050,

- vai nosūtot uz e-pasta adresi vakance@sif.gov.lv ar norādi "Konkursam uz vakanto diskriminācijas novēršanas programmas koordinatora/-es amata vietu".

Tālr. informācijai 67078212.


OP 2016/234.AKK3

Sabiedrības integrācijas fonda (reģ. Nr. 90001237779) sekretariāts izsludina konkursu uz vakanto amatu - KONSULTANTS/-E DZIMUMA ASPEKTA INTEGRĒŠANAI BUDŽETA VEIDOŠANAS PROCESĀ (vidēji 0,4 slodze - summētais darba laiks, uz noteiktu laiku - 1 gads)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība sociālās zinātnēs vai humanitārajās zinātnēs, vai tai ekvivalenta

- izpratne par projektu cikla vadību un procedūrām

- iepriekšējā pieredze projektu/ programmu/ aktivitāšu vadībā

- pieredze pētījumu, izvērtējumu vai novērtējumu sagatavošanā

- pieredze publisko iepirkumu tehniskās specifikācijas gatavošanā un līgumu izpildes uzraudzībā

- zināšanas un izpratne par pretdiskriminācijas jautājumiem

- zināšanas un izpratne par dzimumu līdztiesības un dzimuma aspekta integrēšanu budžeta veidošanas procesā principiem

- finanšu vadības pieredze

- teicamas latviešu valodas zināšanas, kā arī labas angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas, prezentēšanas un koordinācijas prasmes

- labas iemaņas darbā ar datoru

- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā

- augsta precizitāte un atbildības izjūta par sava darba rezultātiem

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt Eiropas Sociālā fonda projekta "Dažādības veicināšana" Nr. 9.1.4.4./16/I/001 (turpmāk tekstā - projekts) ietvaros plānoto atbalstāmo darbību "Dzimuma aspekta integrēšana budžeta veidošanas procesā" īstenošanas (turpmāk tekstā - programma) koordinēšanu un ieviešanu atbilstoši iekšējo un ārējo normatīvo aktu prasībām

- nodrošināt programmas kvalitatīvu un savlaicīgu īstenošanu, progresa un finanšu izlietojuma pārraudzību

- nodrošināt programmas ietvaros plānoto atbalstāmo pasākumu iepirkumu dokumentācijas (kvalifikācijas prasības pretendentiem, saimnieciski izdevīgākā piedāvājuma kvalitātes vērtēšanas un tehniskās specifikācijas prasības) sagatavošanu

- koordinēt un uzraudzīt programmas atbalstāmo pasākumu īstenošanā piesaistīto pakalpojumu sniedzēju līgumu izpildi

- nodrošināt regulāru pakalpojumu sniegšanas kvalitātes kontroli, t. sk. regulāru informācijas apmaiņu ar pakalpojumu sniedzējiem, atskaišu (nodevumu) izvērtēšanu, veikt vizītes pakalpojumu sniegšanas vietās

- nodrošināt regulāru informācijas apkopojumu sagatavošanu par programmas izpildes gaitu

Mēs piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu radošā kolektīvā

- labus darba apstākļus un stabilu atalgojumu

Amats klasificēts 32. saimes IIIA līmenī (11. mēnešalgu grupa).

Pieteikumu (motivācijas vēstuli) par piedalīšanos konkursā, CV un izglītības dokumentu kopijas vai ieskenētās versijas lūdzam iesniegt līdz 2016. gada 12. decembrim:

- atnesot personīgi vai nosūtot pa pastu uz Sabiedrības integrācijas fonda biroju Aspazijas bulvārī 24 (3. stāvā), Rīgā, LV-1050,

- vai nosūtot uz e-pasta adresi vakance@sif.gov.lv ar norādi "Konkursam uz vakanto konsultanta/-es dzimuma aspekta integrēšanai budžeta veidošanas procesā amata vietu".

Tālr. informācijai 67078212.


OP 2016/234.AKK4

Valsts kanceleja atkārtoti izsludina konkursu uz MAKSĀTNESPĒJAS ADMINISTRĀCIJAS DIREKTORA/-ES amatu

Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem, mērķtiecīgs/-a, uz sadarbību vērsts/-a un nebaidāties uzņemties atbildību, piedāvājam atbildīgu darbu Tieslietu ministrijas pārraudzībā esošajā iestādē, kas īsteno valsts politiku maksātnespējas procesa jautājumos.

Prasības pretendentiem:

- maģistra grāds tiesību zinātnē, ekonomikā vai finansēs

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā ar vismaz 10 padotajiem darbiniekiem

- darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas zināšanas par maksātnespējas jautājumiem

- labas zināšanas administratīvajās tiesībās un procesā

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi, darbības pamatprincipiem un budžeta plānošanu

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī. Otras svešvalodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- labas stratēģiskās plānošanas prasmes

- nevainojama reputācija

Pretendentiem kopā ar pieteikuma dokumentiem ir jāiesniedz savs redzējums par Maksātnespējas administrācijas prioritātēm un attīstību (ne vairāk par 1000 vārdiem). Šajā dokumentā ir jāatspoguļo:

1) Maksātnespējas administrācijas turpmākās attīstības perspektīva;

2) trīs Maksātnespējas administrācijas stratēģiskie mērķi.

Pretendentu atlase tiks veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlases kārtība". Vadības kompetenču novērtēšanā vērtēs šādas pretendenta kompetences: spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, attiecību veidošana un uzturēšana, komandas vadīšana, stratēģiskais redzējums, pārmaiņu vadīšana.

Pretendentiem lūdzam līdz 2016. gada 20. decembrim iesniegt slēgtā aploksnē Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, vai nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv šādus dokumentus (ar norādi "Pieteikums konkursam uz Maksātnespējas administrācijas direktora amatu"):

1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām un to, ka uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot;

4) pretendenta redzējumu par Maksātnespējas administrācijas prioritātēm un attīstību.

Maksātnespējas administrācijas direktora amatam noteikta 1. saime "Administratīvā vadība", IV B līmenis (14. mēnešalgu grupa), mēnešalga 2264 euro pirms nodokļu nomaksas. Piedāvājam motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem. Tālr. uzziņām 67082935.


OP 2016/234.AKK5

Valsts administrācijas skola (reģ. Nr. 90000028156) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - ES fondu projekta jurists/-e (1 vakance) uz noteiktu laiku līdz 2022. gada 30. jūnijam

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (juridiskajās zinātnēs)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- pieredze jurista amatā un valsts pārvaldē (vismaz divi gadi)

- vēlama pieredze publisko iepirkumu organizēšanā

- vēlama pieredze Eiropas Savienības (ES) fondu finansētos projektos

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādes jomā

- teicamas latviešu valodas un vēlamas labas angļu valodas zināšanas

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- teicama Latvijas Republikā un ES spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros, tai skaitā publiskā iepirkuma jomas normatīvo aktu pārzināšana

- teicamas komunikācijas prasmes

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- plānošanas un organizēšanas prasmes

- rūpes par kārtību

- spēja strādāt komandā

- precizitāte

- ētiskums

Amata mērķis:

- nodrošināt Valsts administrācijas skolas (VAS) darbības likumību, sniedzot juridisko atbalstu ES fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" prioritārā virziena "Mazo un vidējo komersantu konkurētspēja" specifiskā atbalsta mērķa Nr. 3.4.2. "valsts pārvaldes profesionālā pilnveide labāka tiesiskā regulējuma izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta, korupcijas novēršana un ēnu ekonomikas mazināšanas jomās" (Projektu) īstenošanā

Amata pienākumi:

- nodrošināt juridisku palīdzību un konsultācijas ES fondu mācību projektu vadītājiem un iesaistītajiem darbiniekiem dažādās situācijās, kas saistītas ar Projektu organizēšanu, identificēt un paredzēt juridiskos riskus, informēt par tiem un izstrādāt priekšlikumus to novēršanai

- nodrošināt juridisko pārraudzību Projektu iepirkumiem, piedalīties iepirkumu komisijās

- nodrošināt juridisku konsultāciju ar Projektu īstenošanu saistīto līgumu slēgšanā ar pakalpojumu sniedzējiem, izstrādāt tipveida līgumu formas, izskatīt un rediģēt iesniegtos līgumu projektus ar pakalpojumu sniedzējiem, sagatavot iepirkumu līgumu projektus saskaņā ar spēkā esošiem normatīviem aktiem

- nodrošināt dokumentu izstrādi un juridisko pārraudzību Projektu dokumentiem, sniegt konsultācijas VAS ES fondu mācību projektā iesaistītajiem

- sistemātiski sekot līdzi izmaiņām tiesību aktos un attīstības plānošanas dokumentos Projektu īstenošanas jomā

- sniegt juridiskās konsultācijas un sagatavot atbildes uz Sadarbības iestādes - Centrālās finanšu un līgumu aģentūras un citu kontrolējošo iestāžu - uzdotajiem jautājumiem saistībā ar iepirkumu līgumiem

Mēs piedāvājam:

- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas t. sk. veselības apdrošināšanu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju - sūtīt pa pastu, adrese: Valsts administrācijas skola, Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050, vai sūtīt uz e-pasta adresi vas@vas.gov.lv līdz 2016. gada 12. decembrim.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)