Laidiens: 01.12.2016., Nr. 234
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/234.AKK1
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Pakalpojumu
departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas iepirkumu eksperta/-es amatu (1
amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā augstākā, pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinātnēs)
- pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā
- spēja patstāvīgi sekot izmaiņām darbam nepieciešamajos normatīvajos aktos
- spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, izvērtēt faktus, paredzēt un
novērst riskus
- spēja patstāvīgi veikt darba pienākumus, sagatavojot dokumentus, t. sk.
administratīvo aktu projektus
- vēlamas svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas
labi rakstos un sarunvalodā
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt iepirkumu komisiju darbību pakalpojumu īstenošanai
aktīvo nodarbinātības pasākumu organizēšanā.
Galvenie amata pienākumi: plānot, koordinēt un nodrošināt iepirkumu komisiju
darbību pakalpojumu īstenošanai aktīvo nodarbinātības pasākumu ietvaros.
Nodrošināt publisko iepirkumu veikšanu, dokumentācijas sagatavošanu un
līgumprojekta izstrādi atbilstoši ārējos un iekšējos normatīvajos aktos
noteiktajām prasībām. Pārstāvēt Aģentūras intereses Iepirkumu uzraudzības
birojā un citās valsts iestādēs publisko iepirkumu jomā.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija:
783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz
e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_NPN_iepirkumu_eksperts". Informācija pa tālr.
67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/234.AKK2
Sabiedrības integrācijas fonda (reģ. Nr.
90001237779) sekretariāts izsludina konkursu uz vakanto amatu - DISKRIMINĀCIJAS
NOVĒRŠANAS PROGRAMMAS KOORDINATORS/-E, 1 vakance (Projektu nodaļas Pasākuma Nr. 9.1.4.4.
"Dažādību veicināšana (diskriminācijas novēršana)" projekta
ieviešanas vienība)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība sociālās zinātnēs vai humanitārajās zinātnēs, vai tai
ekvivalenta
- izpratne par projektu cikla vadību un procedūrām
- iepriekšējā pieredze projektu/ programmu/ aktivitāšu vadībā
- pieredze pētījumu, izvērtējumu vai novērtējumu sagatavošanā
- pieredze publisko iepirkumu tehniskās specifikācijas gatavošanā un līgumu
izpildes uzraudzībā
- pieredze mācību procesa organizēšanā, t. sk. mācību moduļu izstrādē
un lekciju vadīšanā
- zināšanas un izpratne par pretdiskriminācijas jautājumiem
- zināšanas dažādības vadības un iekļaujošas darba vides veicināšanā
- zināšanas starpkultūru komunikācijas jautājumos
- finanšu vadības pieredze
- teicamas latviešu valodas zināšanas, kā arī labas angļu valodas zināšanas
- teicamas komunikācijas, prezentēšanas un koordinācijas prasmes
- labas iemaņas darbā ar datoru
- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā
- augsta precizitāte un atbildības sajūta par sava darba rezultātiem
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Eiropas Sociālā fonda projekta "Dažādības
veicināšana" Nr. 9.1.4.4./16/I/001 (turpmāk tekstā - projekts)
ietvaros plānoto atbalstāmo darbību a) diskriminācijas novēršanas pasākumu
īstenošanas darba devējiem un to darbiniekiem un b) sabiedrības izpratnes un
informētības pasākumu īstenošanas (turpmāk tekstā - programmu) koordinēšanu un
ieviešanu atbilstoši iekšējo un ārējo normatīvo aktu prasībām
- nodrošināt programmu kvalitatīvu un savlaicīgu īstenošanu, progresa un
finanšu izlietojuma pārraudzību
- nodrošināt programmu ietvaros plānoto atbalstāmo pasākumu iepirkumu
dokumentācijas (kvalifikācijas prasības pretendentiem, saimnieciski izdevīgākā
piedāvājuma kvalitātes vērtēšanas un tehniskās specifikācijas prasības)
sagatavošanu
- koordinēt un uzraudzīt programmu atbalstāmo pasākumu īstenošanā
piesaistīto pakalpojumu sniedzēju līgumu izpildi
- nodrošināt regulāru pakalpojumu sniegšanas kvalitātes kontroli, t. sk.
regulāru informācijas apmaiņu ar pakalpojumu sniedzējiem, atskaišu (nodevumu)
izvērtēšanu, veikt vizītes pakalpojumu sniegšanas vietās
- nodrošināt regulāru informācijas apkopojumu sagatavošanu par programmu
izpildes gaitu
Mēs piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu radošā kolektīvā
- labus darba apstākļus un stabilu atalgojumu
Amats klasificēts 32. saimes IIIA līmenī (11. mēnešalgu grupa).
Pieteikumu (motivācijas vēstuli) par piedalīšanos konkursā, CV un izglītības
dokumentu kopijas vai ieskenētās versijas lūdzam iesniegt līdz 2016. gada
12. decembrim:
- atnesot personīgi vai nosūtot pa pastu uz Sabiedrības integrācijas fonda
biroju Aspazijas bulvārī 24 (3.stāvā), Rīgā, LV-1050,
- vai nosūtot uz e-pasta adresi vakance@sif.gov.lv
ar norādi "Konkursam uz vakanto diskriminācijas novēršanas programmas
koordinatora/-es amata vietu".
Tālr. informācijai 67078212.
OP 2016/234.AKK3
Sabiedrības integrācijas fonda (reģ. Nr.
90001237779) sekretariāts izsludina konkursu uz vakanto amatu - KONSULTANTS/-E
DZIMUMA ASPEKTA INTEGRĒŠANAI BUDŽETA VEIDOŠANAS PROCESĀ (vidēji 0,4 slodze -
summētais darba laiks, uz noteiktu laiku - 1 gads)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība sociālās zinātnēs vai humanitārajās zinātnēs, vai tai
ekvivalenta
- izpratne par projektu cikla vadību un procedūrām
- iepriekšējā pieredze projektu/ programmu/ aktivitāšu vadībā
- pieredze pētījumu, izvērtējumu vai novērtējumu sagatavošanā
- pieredze publisko iepirkumu tehniskās specifikācijas gatavošanā un līgumu
izpildes uzraudzībā
- zināšanas un izpratne par pretdiskriminācijas jautājumiem
- zināšanas un izpratne par dzimumu līdztiesības un dzimuma aspekta
integrēšanu budžeta veidošanas procesā principiem
- finanšu vadības pieredze
- teicamas latviešu valodas zināšanas, kā arī labas angļu valodas zināšanas
- teicamas komunikācijas, prezentēšanas un koordinācijas prasmes
- labas iemaņas darbā ar datoru
- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā
- augsta precizitāte un atbildības izjūta par sava darba rezultātiem
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Eiropas Sociālā fonda projekta "Dažādības
veicināšana" Nr. 9.1.4.4./16/I/001 (turpmāk tekstā - projekts)
ietvaros plānoto atbalstāmo darbību "Dzimuma aspekta integrēšana budžeta
veidošanas procesā" īstenošanas (turpmāk tekstā - programma) koordinēšanu
un ieviešanu atbilstoši iekšējo un ārējo normatīvo aktu prasībām
- nodrošināt programmas kvalitatīvu un savlaicīgu īstenošanu, progresa un
finanšu izlietojuma pārraudzību
- nodrošināt programmas ietvaros plānoto atbalstāmo pasākumu iepirkumu
dokumentācijas (kvalifikācijas prasības pretendentiem, saimnieciski izdevīgākā
piedāvājuma kvalitātes vērtēšanas un tehniskās specifikācijas prasības)
sagatavošanu
- koordinēt un uzraudzīt programmas atbalstāmo pasākumu īstenošanā
piesaistīto pakalpojumu sniedzēju līgumu izpildi
- nodrošināt regulāru pakalpojumu sniegšanas kvalitātes kontroli, t. sk.
regulāru informācijas apmaiņu ar pakalpojumu sniedzējiem, atskaišu (nodevumu)
izvērtēšanu, veikt vizītes pakalpojumu sniegšanas vietās
- nodrošināt regulāru informācijas apkopojumu sagatavošanu par programmas
izpildes gaitu
Mēs piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu radošā kolektīvā
- labus darba apstākļus un stabilu atalgojumu
Amats klasificēts 32. saimes IIIA līmenī (11. mēnešalgu grupa).
Pieteikumu (motivācijas vēstuli) par piedalīšanos konkursā, CV un izglītības
dokumentu kopijas vai ieskenētās versijas lūdzam iesniegt līdz 2016. gada
12. decembrim:
- atnesot personīgi vai nosūtot pa pastu uz Sabiedrības integrācijas fonda
biroju Aspazijas bulvārī 24 (3. stāvā), Rīgā, LV-1050,
- vai nosūtot uz e-pasta adresi vakance@sif.gov.lv
ar norādi "Konkursam uz vakanto konsultanta/-es dzimuma aspekta
integrēšanai budžeta veidošanas procesā amata vietu".
Tālr. informācijai 67078212.
OP 2016/234.AKK4
Valsts kanceleja atkārtoti izsludina konkursu uz MAKSĀTNESPĒJAS
ADMINISTRĀCIJAS DIREKTORA/-ES amatu
Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem, mērķtiecīgs/-a, uz sadarbību
vērsts/-a un nebaidāties uzņemties atbildību, piedāvājam atbildīgu darbu Tieslietu
ministrijas pārraudzībā esošajā iestādē, kas īsteno valsts politiku
maksātnespējas procesa jautājumos.
Prasības pretendentiem:
- maģistra grāds tiesību zinātnē, ekonomikā vai finansēs
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9.
panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā
ar vismaz 10 padotajiem darbiniekiem
- darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas zināšanas par maksātnespējas jautājumiem
- labas zināšanas administratīvajās tiesībās un procesā
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi, darbības pamatprincipiem un budžeta
plānošanu
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī. Otras svešvalodas zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- labas stratēģiskās plānošanas prasmes
- nevainojama reputācija
Pretendentiem kopā ar pieteikuma dokumentiem ir jāiesniedz savs redzējums
par Maksātnespējas administrācijas prioritātēm un attīstību (ne vairāk par 1000
vārdiem). Šajā dokumentā ir jāatspoguļo:
1) Maksātnespējas administrācijas turpmākās attīstības perspektīva;
2) trīs Maksātnespējas administrācijas stratēģiskie mērķi.
Pretendentu atlase tiks veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada
9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu
vadītāju atlases kārtība". Vadības kompetenču novērtēšanā vērtēs šādas
pretendenta kompetences: spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, attiecību
veidošana un uzturēšana, komandas vadīšana, stratēģiskais redzējums, pārmaiņu
vadīšana.
Pretendentiem lūdzam līdz 2016. gada 20. decembrim iesniegt slēgtā
aploksnē Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, vai nosūtīt
elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv
šādus dokumentus (ar norādi "Pieteikums konkursam uz Maksātnespējas
administrācijas direktora amatu"):
1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām un to, ka uz
pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta
trešajā daļā noteiktie ierobežojumi;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);
3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot;
4) pretendenta redzējumu par Maksātnespējas administrācijas prioritātēm un
attīstību.
Maksātnespējas administrācijas direktora amatam noteikta 1. saime
"Administratīvā vadība", IV B līmenis (14. mēnešalgu grupa),
mēnešalga 2264 euro pirms nodokļu nomaksas.
Piedāvājam motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba
rezultātiem. Tālr. uzziņām 67082935.
OP 2016/234.AKK5
Valsts administrācijas skola (reģ. Nr.
90000028156) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - ES fondu
projekta jurists/-e (1 vakance) uz noteiktu laiku līdz 2022. gada
30. jūnijam
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (juridiskajās
zinātnēs)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pieredze jurista amatā un valsts pārvaldē (vismaz divi gadi)
- vēlama pieredze publisko iepirkumu organizēšanā
- vēlama pieredze Eiropas Savienības (ES) fondu finansētos projektos
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādes jomā
- teicamas latviešu valodas un vēlamas labas angļu valodas zināšanas
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- teicama Latvijas Republikā un ES spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana
amata kompetences ietvaros, tai skaitā publiskā iepirkuma jomas normatīvo aktu
pārzināšana
- teicamas komunikācijas prasmes
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- plānošanas un organizēšanas prasmes
- rūpes par kārtību
- spēja strādāt komandā
- precizitāte
- ētiskums
Amata mērķis:
- nodrošināt Valsts administrācijas skolas (VAS) darbības likumību, sniedzot
juridisko atbalstu ES fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības
programmas "Izaugsme un nodarbinātība" prioritārā virziena "Mazo
un vidējo komersantu konkurētspēja" specifiskā atbalsta mērķa Nr. 3.4.2.
"valsts pārvaldes profesionālā pilnveide labāka
tiesiskā regulējuma izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta, korupcijas
novēršana un ēnu ekonomikas mazināšanas jomās" (Projektu) īstenošanā
Amata pienākumi:
- nodrošināt juridisku palīdzību un konsultācijas ES fondu mācību projektu
vadītājiem un iesaistītajiem darbiniekiem dažādās situācijās, kas saistītas ar
Projektu organizēšanu, identificēt un paredzēt juridiskos riskus, informēt par
tiem un izstrādāt priekšlikumus to novēršanai
- nodrošināt juridisko pārraudzību Projektu iepirkumiem, piedalīties
iepirkumu komisijās
- nodrošināt juridisku konsultāciju ar Projektu īstenošanu saistīto līgumu
slēgšanā ar pakalpojumu sniedzējiem, izstrādāt tipveida līgumu formas, izskatīt
un rediģēt iesniegtos līgumu projektus ar pakalpojumu sniedzējiem, sagatavot
iepirkumu līgumu projektus saskaņā ar spēkā esošiem normatīviem aktiem
- nodrošināt dokumentu izstrādi un juridisko pārraudzību Projektu
dokumentiem, sniegt konsultācijas VAS ES fondu mācību projektā iesaistītajiem
- sistemātiski sekot līdzi izmaiņām tiesību aktos un attīstības plānošanas
dokumentos Projektu īstenošanas jomā
- sniegt juridiskās konsultācijas un sagatavot atbildes uz Sadarbības
iestādes - Centrālās finanšu un līgumu aģentūras un citu kontrolējošo iestāžu -
uzdotajiem jautājumiem saistībā ar iepirkumu līgumiem
Mēs piedāvājam:
- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
t. sk. veselības apdrošināšanu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības
aprakstu (CV) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju - sūtīt pa
pastu, adrese: Valsts administrācijas skola, Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050,
vai sūtīt uz e-pasta adresi vas@vas.gov.lv līdz
2016. gada 12. decembrim.