Laidiens: 15.11.2016., Nr. 223
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/223.AKK1
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - juriskonsults/-e (uz
noteiktu laiku) Komercdarbības atbalsta kontroles departamentā
Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina nacionālās politikas komercdarbības atbalsta kontroles jomā izstrādi
un īstenošanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz 2 gadu pieredze profesionālajā jomā un zināšanas par komercdarbības
atbalsta kontroles jomu tiks uzskatītas par priekšrocību
- vēlama pieredze darbā ar ES fondu jautājumiem
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- izpratne par valsts pārvaldes procesiem
- labas iemaņas darbā ar datoru
- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu
darbu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- veikt plānoto atbalsta programmu izvērtēšanu un gatavot atzinumus par
normatīvo aktu projektiem no komercdarbības atbalsta kontroles viedokļa
- izstrādāt normatīvo aktu projektus komercdarbības atbalsta kontroles jomā
un sniegt konsultācijas komercdarbības atbalsta kontroles sistēmas
pilnveidošanai Latvijā, ņemot vērā izmaiņas Eiropas Komisijas izstrādātajā
valsts atbalsta kontroles politikā
- pārstāvēt departamentu un ministriju apspriedēs un komisijās, tai skaitā
ES institūciju organizētajās komercdarbības atbalsta kontroles ekspertu
sanāksmēs
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no
šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2016/223.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas galvenā/-ās personāla speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs
- praktiskā darba pieredze darba un civildienesta tiesisko attiecību
regulējošo normatīvo aktu piemērošanā un personāla procesu administrēšanā
- darba un civildienesta attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu
informāciju, noteikt prioritātes un pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Word, Excel)
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- noformēt personāla darba tiesisko vai civildienesta attiecību
nodibināšanu, pārcelšanu un darba tiesisko vai civildienesta attiecību
izbeigšanu
- veikt personāla datu un dokumentu pārvaldību
- veikt personāla kvalifikācijas izvērtēšanu reorganizācijas vai nodarbināto
atjaunošanas gadījumā
- veikt personāla kategoriju noteikšanu
- veikt dienesta pakāpju piešķiršanas, pazemināšanas un atņemšanas procesa
administrēšanu
- veikt Centralizētās resursu vadības sistēmas "Horizon"
(turpmāk - HORIZON) personāla moduļa pilnveidošanu un uzturēšanu
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus, sagatavot juridiski
pamatotas atbildes normatīvajos aktos noteiktajos termiņos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi ar HORIZON
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III
līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus
dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP PAdmD GPS amatu (Jūsu
vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālr. 67122626 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot e-pastu uz VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/223.AKK3
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Uzņēmumu un
organizāciju reģistra daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- pētīt un sniegt priekšlikumus par administratīvo datu izmantošanas
iespējām Statistikas Uzņēmumu reģistra uzturēšanā
- veikt statistikas vienību profilēšanu un sadarboties ar Centrālās
statistikas pārvaldes struktūrvienībām un uzņēmumiem profilēšanas jautājumos
- uzturēt aktuālu Statistikas uzņēmumu reģistra
Adrešu servisa informāciju un nodrošināt nepieciešamo labojumu veikšanu
- nodrošināt Statistikas uzņēmumu reģistra
informācijas sagatavošanu publicēšanai un izplatīšanai
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
statistikā
- darba pieredze ar statistiku vai ekonomiku saistītā jomā ilgāka par gadu
- pieredze informācijas apstrādē un analīzē, un darbā ar datubāzēm
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office aplikācijas: Word, Excel, Access,
PowerPoint), prasme lietot Internet pārlūkprogrammas
- labas angļu valodas zināšanas
- pamatzināšanas par uzņēmējdarbības un grāmatvedības likumdošanu Latvijā
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, darbavietu Rīgas centrā
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu
grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301),
uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, pa faksu 67830137 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis.
Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2016/223.AKK4
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā INFORMĀCIJAS SISTĒMU
ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA INFORMĀCIJAS SISTĒMU UZTURĒŠANAS NODAĻAS SISTĒMU
ADMINISTRATORU/-I (viena darbinieka amata (19.3. amatu saimes IIA līmeņa 11. mēnešalgu
grupas amats) vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt VRAA informācijas sistēmu (turpmāk - IS) uzturēšanu
- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā un dokumentācijas uzturēšanā
- uzstādīt IS programmatūras izmaiņas un jaunās versijas IS
lietojumprogrammatūras testa un produkcijas vidēs
- piedalīties IS uzraudzības prasību definēšanā
- veikt atbildībā esošo IS darbību uzraudzību un uzraudzībā konstatēto kļūdu
novēršanu
- apstrādāt ienākošos pieprasījumus par IS incidentiem
- sniegt konsultatīvo atbalstu par e-pakalpojumu izstrādi, ieviešanu un
e-pakalpojumu infrastruktūras izmantošanu
Prasības:
- augstākā izglītība (datorzinātnēs vai radniecīgā studiju virzienā), kas
papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām
- pieredze MS Windows bāzētas infrastruktūras un Windows Server arhitektūras
administrēšanā un zināšanas par datortīklu topoloģiju, UNIX/Linux
bāzētām operētājsistēmām un datubāzu vadības sistēmām (Oracle)
- pieredze un/vai zināšanas ģeotelpisko sistēmu administrēšanā tiks
uzskatītas kā priekšrocība
- vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas un tehniskās dokumentācijas
sapratnes līmenī
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- sociālās garantijas
- mēnešalgu (894,00 euro 1. kategorija,
1028,00 euro 2. kategorija, 1130,00 euro 3. kategorija)
- veselības apdrošināšanu pēc 1 gada darba stāža sasniegšanas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2016. gada
29. novembrim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā
departamentā (adrese: Alberta iela 10, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pasta
adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636.
OP 2016/223.AKK5
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz
Jaunsardzes departamenta 4. novada nodaļas vadītāja/-as
amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- sadarbībā ar pašvaldībām, izglītības iestādēm un Nacionālo bruņoto spēku
struktūrvienībām koordinēt un organizēt jaunsardzes kustības attīstību novada
nodaļas atbildības teritorijā
- nodrošināt nodaļai noteikto funkciju un uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu
izpildi
- organizēt un pārraudzīt jaunsargu mācību programmas īstenošanu novada
nodaļā
- vadīt un kontrolēt novada nodaļas darbinieku darbu
- plānot un kontrolēt jaunsargu vienību komplektēšanu
- pārraudzīt un uzņemties atbildību par novada nodaļai nodotajiem materiāli
tehniskajiem līdzekļiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
pedagoģijā vai izglītības vadībā
- pieredze darbā valsts pārvaldē vismaz divi gadi
- pieredze sadarbībā ar pašvaldībām un nevalstiskajām organizācijām
- pieredze normatīvo aktu un pārvaldes dokumentu izstrādē un to piemērošanā
- vēlama pieredze militārajā jomā
- pārzināt amata pienākumu veikšanai nepieciešamās normatīvo aktu prasības
- svešvalodu zināšanas
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- orientācija uz attīstību, konceptuāla domāšana
- spēja plānot un organizēt savu un padotībā esošo darbinieku darbu
- veiksmīga iepriekšēja pieredze komandas vadīšanā
- prasme strādāt ar MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu
izpildei nepieciešamā līmenī
- B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2016. gada
25. novembrim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu,
adrese: Jaunsardzes un informācijas centrs, K. Valdemāra iela 10/12, Rīga,
LV-1473, vai nosūtīt uz e-pasta adresi konkursi@jic.gov.lv,
tālr. uzziņām 67335351.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2016/223.AKK6
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz
Jaunsardzes departamenta 4. novada nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt novada nodaļas jaunsargu instruktoru darbu
- nodrošināt dokumentu apriti, uzglabāšanu un lietu kārtošanu novada nodaļā
- kontrolēt novada nodaļas jaunsargu ievadīto informāciju datubāzēs, veikt
analīzi un apkopot informāciju
- veikt novada nodaļas jaunsargu vienību mācību darba dokumentācijas apkopošanu
un iesniegšanu pēc pieprasījuma
- saskaņā ar novada vadītāja norādījumiem, ievadīt un precizēt datus HORIZON
resursu vadības sistēmā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nozarei atbilstoša augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā
profesionālā izglītība, kas papildināta ar atbilstošām mācībām
- pieredze darbā valsts pārvaldē vismaz divi gadi
- pieredze un labas zināšanas dokumentu pārvaldībā
- pieredze normatīvo aktu un pārvaldes dokumentu izstrādē
- vēlama prasme strādāt ar resursu vadības sistēmu HORIZON
- vēlama pieredze pedagoģiskajā un metodiskajā darbā
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- orientācija uz attīstību, iniciatīva
- spēja plānot un organizēt savu darbu
- spēja strādāt gan individuāli, gan komandā
- prasme strādāt ar MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu
izpildei nepieciešamā līmenī
- B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2016. gada
25. novembrim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu,
adrese: Jaunsardzes un informācijas centrs, K. Valdemāra iela 10/12, Rīga,
LV-1473, vai nosūtīt uz e-pasta adresi konkursi@jic.gov.lv,
tālr. uzziņām 67335351.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2016/223.AKK7
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz
Plānošanas un organizācijas departamenta Nodrošinājuma nodaļas saimniecības pārziņa/-es/darba
aizsardzības speciālista/-es amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- veikt materiāli tehnisko līdzekļu uzskaiti (izmantojot resursu vadības
sistēmu HORIZON), uzglabāšanu un izsniegšanu atbilstoši reglamentējošajiem
dokumentiem
- kontrolēt saimniecisko līgumu izpildi
- veikt tirgus izpētes un sagatavot tāmes
- piedalīties tehnisko specifikāciju un iepirkumu dokumentācijas izstrādē
- veikt darba aizsardzības sistēmas organizēšanu un darba vides uzraudzības
pasākumus
- organizēt novada nodaļas darbinieku apmācības darba aizsardzības jomās
- organizēt personāla un materiāli tehnisko līdzekļu pārvadāšanu, koordinēt
autotransporta izmantošanu novada nodaļas ietvaros
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nozarei atbilstoša vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar
atbilstošām mācībām - darba aizsardzība un drošība, ugunsdrošība
- atbilstoša profesionālā pieredze vismaz viens gads
- prasme strādāt ar resursu vadības sistēmu HORIZON
- precizitāte, spēja uzraudzīt kārtību
- orientācija uz klientu
- iniciatīva
- spēja plānot un organizēt savu darbu
- spēja strādāt gan individuāli, gan komandā
- prasme strādāt ar MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu
izpildei nepieciešamā līmenī
- B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība, vēlama C kategorijas
transportlīdzekļu vadītāja apliecība.
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2016. gada
25. novembrim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu,
adrese: Jaunsardzes un informācijas centrs, K. Valdemāra iela 10/12, Rīga,
LV-1473, vai nosūtīt uz e-pasta adresi konkursi@jic.gov.lv,
tālr. uzziņām 67335351.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2016/223.AKK8
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas
Nr.90001870675, izsludina konkursu uz vakanto Juridiskās nodaļas
juriskonsulta/-es amatu (amata saime 21, līmenis II)
Prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- angļu valodas zināšanas (runāšana, rakstīšana, lasīšana)
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām
un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u. c.)
- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu
(EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007. gada uzturlīdzekļu konvenciju
- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu
lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u. c. kompetentām iestādēm
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 745,00 EUR, 2. kategorija: 874,00 EUR,
3. kategorija 1039,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi
vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evita.Griķe@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM".
Tālr. 67830627.
OP 2016/223.AKK9
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Dzelzceļa departamenta projekta vadītājs/-a (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams tiesību zinātnē, vadības zinībās, transporta nozarē vai ekonomikā)
- vismaz 2 gadu pieredze projektu vadībā
- pieredze starptautiskā sadarbībā un darbā ar Eiropas Savienības institūcijām
- zināšanas par projekta dokumentācijas vadību un lietvedību
- teicamas angļu valodas zināšanas
- analītiskā domāšanas un iniciatīva
- teicamas komunikācijas prasmes
- datorprasmes lietotāja līmenī
Amats klasificēts 32. saimes IIIB līmenī (12. mēnešalgu grupa;
mēnešalga atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumos Nr. 66
noteiktajiem ierobežojumiem).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta
adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67028218.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/223.AKR1
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 25. oktobrī izsludinātais
konkurss uz vakanto Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietu (vienu
vakanto amata vietu) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2016/223.AKR2
Valsts kanceleja paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts ieņēmumu dienesta
ģenerāldirektores amatā no 2016. gada 14. novembra iecelta ILZE CĪRULE.