Laidiens: 11.11.2016., Nr. 221

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/221.AKK1

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2017. gada 31. decembrim) - Pārtikas un veterinārā dienesta Ziemeļkurzemes pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (darbavieta Sarkanmuižas dambī 25b, Ventspilī)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "Ziemeļkurzemes pārvaldes inspektors veterināras uzraudzības jomā". Tālr. uzziņām 67027529.


OP 2016/221.AKK2

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa kārtībā pretendentus/-es galvenā informācijas sistēmu administratora amatam

Darbavieta - Rīgā, Laktas ielā 8

Galvenie uzdevumi:

- nodrošināt atbalstu NMP dienesta personālam darbam ar RVS HORIZON

- plānot un realizēt savstarpēji saskaņotus NMP dienesta Informācijas un sakaru tehnoloģijas attīstības projektus darbam ar RVS HORIZON, kontrolēt un pārvaldīt projektu rezultātus

- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu un citu dokumentu informācijas un sakaru tehnoloģiju pārvaldības, drošības, lietošanas, atjaunošanas u. tml. aspektu reglamentēšanai izstrādāšanu

Prasības:

- augstākā izglītība IS vadībā vai datorzinātnē

- pieredze sadarbībā ar ārpakalpojuma sniedzējiem

- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja argumentēt viedokli

Pretendentiem jāiesniedz:

- pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumentu kopijas

Vakantajam amatam 19.3. amata saime IIIA līmenis un 13. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.

Minētos dokumentus sūtīt uz e-pasta adresi personals@nmpd.gov.lv līdz 2016. gada 16. novembrim.

Sīkāka informācija pa tālruni 67337011.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.


OP 2016/221.AKK3

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Vides aizsardzības departamenta Ūdens resursu nodaļas vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība dabas vai vides zinātnēs vai vides inženierzinātnēs

- pieredze vides aizsardzības jomā un valsts pārvaldes jautājumos ilgāka par gadu

- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā un ieviešanā

- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības jautājumiem

- zināšanas par vides aizsardzības sektora institucionālo sistēmu

- zināšanas par jautājumiem, kas saistīti ar plūdu riska pārvaldību, virszemes un pazemes ūdens resursu apsaimniekošanu un aizsardzību

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- angļu valodas zināšanas sava amata pienākumu veikšanai nepieciešamajā līmenī

- teicamas biroja programmatūras lietošanas prasmes

- prasme organizēt darba grupas, seminārus u. tml.

- labas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" II līmenis un 9. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2016/221.AKK4

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Telpiskās plānošanas departamenta Plānojumu uzraudzības nodaļas sistēmanalītiķa/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt Teritorijas attīstības plānošanas informācijas sistēmas (turpmāk - TAPIS) ieviešanu pašvaldībās

- sniegt konsultatīvu atbalstu TAPIS lietotājiem

- organizēt un nodrošināt TAPIS darbībai nepieciešamo datu saņemšanu no citām valsts informācijas sistēmām

- sagatavot priekšlikumus TAPIS pamatfunkcionalitātes uzlabošanai

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība telpiskās attīstības plānošanas, ģeogrāfijas, ĢIS, vides, dabas, ekonomikas zinātnēs vai zemes ierīcībā

- vēlama pieredze darbā ar ĢIS un ģeotelpiskajiem datiem

- vēlama pieredze teritorijas plānojumu izstrādāšanas jomā

- vēlamas zināšanas tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu, tai skaitā teritorijas plānojumu izstrādes normatīvajā regulējumā

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas prasmes

- pieredze ar teritorijas attīstības plānošanas dokumentu izstrādi TAPIS

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un zināšanas teritorijas attīstības plānošanas jomā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 19.4. saimes "Informācijas tehnoloģijas. Programmatūras attīstība" IV līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2016/221.AKK5

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes Ekonomikas nodaļas vadītāja vietnieka/-es (uz noteiktu laiku) amatu

Galvenie amata pienākumi:

- apkopot un analizēt informāciju par ekonomisko vidi Ventspils pilsētā, gatavot analītiskos pārskatus

- organizēt Ventspils pilsētas pašvaldības attīstības plānošanas dokumentu izstrādi, sagatavot uzraudzības pārskatus

- plānot un organizēt uzņēmējdarbības veicināšanas aktivitātes

- pārraudzīt pašvaldības programmu energoefektivitātes pasākumu veikšanai daudzdzīvokļu dzīvojamās mājās

Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:

- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība) ekonomikas un tai pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas ekonomikas zināšanas

- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu ekonomikas un tai pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas ekonomikas zināšanas

- vismaz 3 gadi profesionālā pieredze līdzīgā amatā, kas saistīts ar ekonomisko procesu analīzi (pieredze valsts vai pašvaldību iestādēs tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama pieredze darbā ar pašvaldības vai nacionāla mēroga attīstības plānošanas dokumentiem

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- analītiskā domāšana, spēja ātri reaģēt

- labas sadarbības un organizatoriskās prasmes

- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

CV un motivācijas vēstuli līdz 2016. gada 23. novembrim ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā, 3.stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.


OP 2016/221.AKK6

Rīgas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Rīgas pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas satiksme" (reģistrācijas Nr. 40003619950, juridiskā adrese: Kleistu iela 28, Rīga, LV-1067) valdes locekļa/-es amatu

Rīgas pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas satiksme" valdes locekļa/-es amata kandidātam/-ei izvirzītās prasības:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finansēs, ekonomikā vai uzņēmējdarbības vadībā

- vismaz 3 gadu darba pieredze lielas kapitālsabiedrības vadošā amatā un vēlama pieredze satiksmes un transporta jomā

- izpratne par Rīgas pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas satiksme" darbības jomu - sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanu, maksas autostāvvietu pārvaldīšanu un apsaimniekošanu un dalību transporta infrastruktūras uzturēšanā un attīstīšanā

- izpratne par pašvaldības kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi

- valsts valodas un vismaz vienas svešvalodas zināšanas valdes locekļa pienākumu profesionālai izpildei nepieciešamajā apjomā

- augsta atbildības izjūta un nevainojama reputācija

- līdera dotības, labas komandas veidošanas un vadīšanas prasmes

- precizitāte, analītiska domāšana, labas komunikācijas, argumentācijas un prezentācijas prasmes

- izcilas darbaspējas, motivācija sasniegt rezultātus profesionālajā darbībā

- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta otrās daļas un Komerclikumā noteiktajām prasībām

Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2016. gada 9. decembrim (ieskaitot) slēgtā aploksnē ar norādi "Rīgas pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas satiksme" valdes locekļa/-es amata kandidātu konkursam" Rīgas domes Īpašuma departamenta Komercdarbības nodrošinājuma pārvaldē (Rīgā, Riharda Vāgnera ielā 3 (2. stāvs)) personīgi vai ar kurjera starpniecību iesniegt šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esību, apliecinājumu, ka Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta otrajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata ieņemšanai nepastāv, un apliecinājumu, ka, ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7. panta 5.3 daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa/-es amatā);

- kandidāta/-es sagatavotu redzējumu (uz trijām lapām) par Rīgas pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas satiksme" attīstības perspektīvām, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai

- dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (ja tādi ir) kopijas

Informācijai: saskaņā ar Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 79. pantu ar valdes locekli tiek slēgts pilnvarojuma līgums uz pieciem gadiem. Konkursa ietvaros iegūto personas datu pārzinis ir Rīgas pilsētas pašvaldība (Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539); personas datu apstrāde tiks veikta konkursa norises nodrošināšanai.

Papildu informācija pa tālruni 67037527 vai 67037436.


OP 2016/221.AKK7

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es ierēdņa amatu uz noteiktu laiku Zemgales reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta Ogrē)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (vēlama - krievu un angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un patstāvīgi nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība un prasme braukt ar automašīnu ar manuālo pārnesumkārbu - obligāta

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu - 8. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1. kategorija) mēnešalga ir 570 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošo dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.Tālr. uzziņām 29472823 vai 67021585, e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)