Laidiens: 11.11.2016., Nr. 221
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/221.AKK1
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku
līdz 2017. gada 31. decembrim) - Pārtikas un veterinārā dienesta
Ziemeļkurzemes pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (darbavieta
Sarkanmuižas dambī 25b, Ventspilī)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "Ziemeļkurzemes pārvaldes inspektors veterināras uzraudzības jomā".
Tālr. uzziņām 67027529.
OP 2016/221.AKK2
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa
kārtībā pretendentus/-es galvenā informācijas sistēmu administratora amatam
Darbavieta - Rīgā, Laktas ielā 8
Galvenie uzdevumi:
- nodrošināt atbalstu NMP dienesta personālam darbam ar RVS HORIZON
- plānot un realizēt savstarpēji saskaņotus NMP dienesta Informācijas un
sakaru tehnoloģijas attīstības projektus darbam ar RVS HORIZON, kontrolēt un
pārvaldīt projektu rezultātus
- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu un citu dokumentu informācijas un sakaru
tehnoloģiju pārvaldības, drošības, lietošanas, atjaunošanas u. tml.
aspektu reglamentēšanai izstrādāšanu
Prasības:
- augstākā izglītība IS vadībā vai datorzinātnē
- pieredze sadarbībā ar ārpakalpojuma sniedzējiem
- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja argumentēt viedokli
Pretendentiem jāiesniedz:
- pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumentu kopijas
Vakantajam amatam 19.3. amata saime IIIA līmenis un 13. mēnešalgu
grupa.
Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu
Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.
Minētos dokumentus sūtīt uz e-pasta adresi personals@nmpd.gov.lv
līdz 2016. gada 16. novembrim.
Sīkāka informācija pa tālruni 67337011.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai.
OP 2016/221.AKK3
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Vides aizsardzības departamenta
Ūdens resursu nodaļas vecākā/-ās referenta/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība dabas vai vides
zinātnēs vai vides inženierzinātnēs
- pieredze vides aizsardzības jomā un valsts pārvaldes jautājumos ilgāka par
gadu
- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādāšanā un ieviešanā
- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības
jautājumiem
- zināšanas par vides aizsardzības sektora institucionālo sistēmu
- zināšanas par jautājumiem, kas saistīti ar plūdu riska pārvaldību,
virszemes un pazemes ūdens resursu apsaimniekošanu un aizsardzību
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- angļu valodas zināšanas sava amata pienākumu veikšanai nepieciešamajā
līmenī
- teicamas biroja programmatūras lietošanas prasmes
- prasme organizēt darba grupas, seminārus u. tml.
- labas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" II līmenis un 9. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".
Tālr. uzziņām 67026902.
OP 2016/221.AKK4
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Telpiskās plānošanas departamenta Plānojumu uzraudzības nodaļas sistēmanalītiķa/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Teritorijas attīstības plānošanas informācijas sistēmas
(turpmāk - TAPIS) ieviešanu pašvaldībās
- sniegt konsultatīvu atbalstu TAPIS lietotājiem
- organizēt un nodrošināt TAPIS darbībai nepieciešamo datu saņemšanu no
citām valsts informācijas sistēmām
- sagatavot priekšlikumus TAPIS pamatfunkcionalitātes
uzlabošanai
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība telpiskās
attīstības plānošanas, ģeogrāfijas, ĢIS, vides, dabas, ekonomikas zinātnēs vai
zemes ierīcībā
- vēlama pieredze darbā ar ĢIS un ģeotelpiskajiem datiem
- vēlama pieredze teritorijas plānojumu izstrādāšanas jomā
- vēlamas zināšanas tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu, tai
skaitā teritorijas plānojumu izstrādes normatīvajā regulējumā
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes
- pieredze ar teritorijas attīstības plānošanas dokumentu izstrādi TAPIS
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un zināšanas teritorijas attīstības
plānošanas jomā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 19.4. saimes
"Informācijas tehnoloģijas. Programmatūras attīstība" IV līmenis un
12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".
Tālr. uzziņām 67026902.
OP 2016/221.AKK5
Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970)
aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes Ekonomikas nodaļas vadītāja
vietnieka/-es (uz noteiktu laiku) amatu
Galvenie amata pienākumi:
- apkopot un analizēt informāciju par ekonomisko vidi Ventspils pilsētā,
gatavot analītiskos pārskatus
- organizēt Ventspils pilsētas pašvaldības attīstības plānošanas dokumentu
izstrādi, sagatavot uzraudzības pārskatus
- plānot un organizēt uzņēmējdarbības veicināšanas aktivitātes
- pārraudzīt pašvaldības programmu energoefektivitātes pasākumu veikšanai
daudzdzīvokļu dzīvojamās mājās
Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:
- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība)
ekonomikas un tai pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas ekonomikas
zināšanas
- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu ekonomikas un tai
pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas ekonomikas zināšanas
- vismaz 3 gadi profesionālā pieredze līdzīgā amatā, kas saistīts ar
ekonomisko procesu analīzi (pieredze valsts vai pašvaldību iestādēs tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama pieredze darbā ar pašvaldības vai nacionāla mēroga attīstības
plānošanas dokumentiem
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- analītiskā domāšana, spēja ātri reaģēt
- labas sadarbības un organizatoriskās prasmes
- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas
- konkurētspējīgu atlīdzību
- sociālās garantijas
CV un motivācijas vēstuli līdz 2016. gada 23. novembrim ieskaitot
iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā, 3.stāvā,
Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv.
Uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.
OP 2016/221.AKK6
Rīgas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Rīgas pašvaldības
sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas satiksme" (reģistrācijas
Nr. 40003619950, juridiskā adrese: Kleistu iela 28, Rīga, LV-1067) valdes
locekļa/-es amatu
Rīgas pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas
satiksme" valdes locekļa/-es amata kandidātam/-ei
izvirzītās prasības:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
finansēs, ekonomikā vai uzņēmējdarbības vadībā
- vismaz 3 gadu darba pieredze lielas kapitālsabiedrības vadošā amatā un
vēlama pieredze satiksmes un transporta jomā
- izpratne par Rīgas pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību
"Rīgas satiksme" darbības jomu - sabiedriskā transporta pakalpojumu
sniegšanu, maksas autostāvvietu pārvaldīšanu un apsaimniekošanu un dalību
transporta infrastruktūras uzturēšanā un attīstīšanā
- izpratne par pašvaldības kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi
- valsts valodas un vismaz vienas svešvalodas zināšanas valdes locekļa
pienākumu profesionālai izpildei nepieciešamajā apjomā
- augsta atbildības izjūta un nevainojama reputācija
- līdera dotības, labas komandas veidošanas un vadīšanas prasmes
- precizitāte, analītiska domāšana, labas komunikācijas, argumentācijas un
prezentācijas prasmes
- izcilas darbaspējas, motivācija sasniegt rezultātus profesionālajā darbībā
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37. panta otrās daļas un Komerclikumā noteiktajām
prasībām
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2016. gada 9. decembrim
(ieskaitot) slēgtā aploksnē ar norādi "Rīgas pašvaldības sabiedrības ar
ierobežotu atbildību "Rīgas satiksme" valdes locekļa/-es amata
kandidātu konkursam" Rīgas domes Īpašuma departamenta Komercdarbības nodrošinājuma
pārvaldē (Rīgā, Riharda Vāgnera ielā 3 (2. stāvs)) personīgi vai ar kurjera
starpniecību iesniegt šādus dokumentus:
- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina
sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esību, apliecinājumu, ka Publiskas
personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta otrajā
daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata ieņemšanai
nepastāv, un apliecinājumu, ka, ievērojot likuma "Par interešu konflikta
novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7. panta 5.3 daļā
noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja
tiks ievēlēts valdes locekļa/-es amatā);
- kandidāta/-es sagatavotu redzējumu (uz trijām lapām) par Rīgas pašvaldības
sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas satiksme" attīstības
perspektīvām, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to
īstenošanai
- dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum
Vitae)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (ja tādi
ir) kopijas
Informācijai: saskaņā ar Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 79. pantu ar valdes locekli tiek slēgts
pilnvarojuma līgums uz pieciem gadiem. Konkursa ietvaros iegūto personas datu
pārzinis ir Rīgas pilsētas pašvaldība (Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539); personas
datu apstrāde tiks veikta konkursa norises nodrošināšanai.
Papildu informācija pa tālruni 67037527 vai 67037436.
OP 2016/221.AKK7
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es ierēdņa
amatu uz noteiktu laiku Zemgales reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta
Ogrē)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (vēlama - krievu un angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un patstāvīgi
nodrošināt to izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība un prasme braukt ar automašīnu ar
manuālo pārnesumkārbu - obligāta
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības
normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda
uzlikšanu, kā arī lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu - 8. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez
atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1. kategorija)
mēnešalga ir 570 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba
rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā
kategorija un attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28,
LV-1331.Tālr. uzziņām 29472823 vai 67021585, e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.