Laidiens: 04.11.2016., Nr. 216

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/216.AKK1

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats: Uzņēmumu statistikas departamenta Rūpniecības un būvniecības statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- aprēķināt rūpniecības apjoma indeksu (datu kvalitātes pārbaude un analīze, metodoloģijas pārzināšana un pilnveidošana, analītisku aprakstu gatavošana, datu sagatavošana publicēšanai un izplatīšanai)

- novērtēt rūpniecības un būvniecības īstermiņa statistikas kvalitāti (kvalitātes rādītājus)

- pētīt administratīvo datu izmantošanas iespējas īstermiņa rūpniecības un būvniecības statistikas jomā

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, statistikā, matemātikā vai tām tuvās nozarēs

- darba pieredze liela apjoma datu apstrādē un analīzē

- darba pieredze ar statistiku vai ekonomiku saistītā jomā ilgāka par gadu

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office aplikācijas: Excel, Word)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, darbavietu Rīgas centrā

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis. Konsultācijas pa tālr. 67366851.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/216.AKK2

Veselības ministrija kā valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" (reģistrācijas Nr. 40003457109) kapitāla daļu turētāja izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" valdes loceklis

Valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" valdes locekļa amata kandidātam/-ei izvirzītās prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai vadībzinībās

- vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā jomā, kurā darbojas attiecīgā kapitālsabiedrība vai vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā. Priekšroka kandidātiem ar darba pieredzi publiskas personas kapitālsabiedrībā

- praktiskā darba pieredze tādu jautājumu risināšanā, kas attiecas uz kapitālsabiedrības attīstību, darbības stratēģijas īstenošanu, administratīvo un pārmaiņu vadību

- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību un labas korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana

- izpratne par VSIA "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" attīstības un darbības stratēģijas realizēšanu

- zināšanas un izpratne par administratīvo, personāla un pārmaiņu vadības procesu

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā

- angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj lasīt un saprast drukātu tekstu, sagatavot rakstisku tekstu, uzturēt dialogu, orientējoties profesionālajā terminoloģijā. Vēlamas vēl vismaz vienas svešvalodas zināšanas

- nevainojama reputācija

Ja vēlaties piedalīties amata konkursā, lūdzam iesniegt Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā (Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011) vai nosūtīt uz oficiālo elektroniskā pasta adresi vm@vm.gov.lv (ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) līdz 2016. gada 22. novembrim (ieskaitot) ar norādi "Pieteikums VSIA "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" valdes locekļa amata konkursam" šādus dokumentus:

- personīgi parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esamību

- personīgi parakstītu un datētu Curriculum Vitae (CV), iekļaujot pašvērtējumu par valodu zināšanām

- izglītību, pieredzi, prasmes un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- stratēģisko redzējumu par VSIA "Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" darbību un attīstību, iekļaujot ieskatu par kapitālsabiedrības darbības mērķi, svarīgākajām nākotnes prioritātēm, veicamajām darbībām mērķu sasniegšanai un iespējamos risinājumus kapitālsabiedrības darbībai ierobežotu resursu apstākļos (500-1000 vārdu apjomā)

- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām

Papildu informācija pa tālr. 67876018 (Personāla un dokumentu pārvaldības departaments).


OP 2016/216.AKK3

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto Komunikācijas grupas vadītāja/-as (ierēdņa) amata vietu uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālo zinātņu vai sabiedrisko attiecību jomā

- vismaz piecu gadu veiksmīga darba pieredze ārpolitikas vai sabiedrisko attiecību jomā

- analītiskās un vadības prasmes, pieredze politikas plānošanas, koordinācijas un īstenošanas jomā

- zināšanas par Latvijas Republikas diplomātiskā un konsulārā dienesta darbību un pieredze diplomātiskajā un konsulārajā dienestā tiks uzskatītas par priekšrocību

- angļu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī un krievu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī. Citu valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā

Galvenie darba pienākumi:

- plānot un koordinēt Ārlietu ministrijas komunikācijas stratēģijas un politikas īstenošanu sadarbībā ar citām Latvijas Republikas valsts institūcijām un sadarbības partneriem Latvijā un starptautiski. Nodrošināt citu Latvijas valsts institūciju informēšanu par Ārlietu ministrijas komunikācijas stratēģijas īstenošanu, pārstāvēt ministriju starpministriju sadarbības formātos

- koordinēt un vadīt Ārlietu ministrijas Komunikācijas grupas darbu, īstenojot Ārlietu ministrijas komunikācijas stratēģiju un politiku

- plānot un īstenot pasākumus un darbības Ārlietu ministrijas komunikācijas stratēģijas īstenošanai ārvalstīs sadarbībā ar Latvijas diplomātiskajām un konsulārajām pārstāvniecībām un Latvijas goda konsuliem

- pārraudzīt Ārlietu ministrijas preses konferenču, prezentāciju un īpašu pasākumu sagatavošanu un norisi sadarbībā ar citām Ārlietu ministrijas struktūrvienībām, nodrošinot vienotu Ārlietu ministrijas vēstījumu šajos pasākumos

- pārraudzīt Ārlietu ministrijas atbilžu sagatavošanu plašsaziņas līdzekļu pārstāvju, nevalstisko organizāciju vai iedzīvotāju jautājumiem (mutiskiem vai rakstiskiem), kas saistīti ar Ārlietu ministrijas darbu un sadarbībā ar Ārlietu ministrijas preses sekretāru koordinēt šo atbilžu sniegšanu

- piedalīties ar Ārlietu ministrijas darba atspoguļošanu saistītu pasākumu organizēšanā

Amatam noteikta: 36. saime, 14. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1450 līdz 1900 EUR.

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts) vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, piecpadsmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.


OP 2016/216.AKK4

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amata vietu Komunikācijas grupā uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- vismaz 2 gadu pieredze darbā ar satura vadības sistēmu (vēlama pieredze ar Joomla)

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un operatīvi risināt sarežģītus jautājumus

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- angļu un krievu valodas zināšanas

- izpratne par ministrijas mājaslapām nepieciešamo vizuālo materiālu atlasi

Galvenie darba pienākumi:

- nodrošināt Ārlietu ministrijas pārraudzībā esošo mājaslapu ikdienas aktualizēšanu atbilstoši Latvijas normatīvajiem aktiem un politikas plānošanas dokumentiem

- nodrošināt Ārlietu ministrijas pārraudzībā esošo mājaslapu funkcionālos papildinājumus un uzlabojumus, atbilstoši Latvijas normatīvajiem aktiem un industrijas labās prakses piemēriem

- pārraudzīt mājaslapas un tās satura vadības sistēmas darbību un ziņot izstrādātājam par identificētajām kļūdām, kā arī sekot to novēršanas izpildei

- nodrošināt Ārlietu ministrijas kopējās informācijas sistēmas aktualizēšanu Sharepoint vidē

- nodrošināt regulāru Ārlietu ministrijas mājaslapu apmeklējuma statistikas apkopošanu un analīzi, izmantojot Google Analytics

- nodrošināt mobilās aplikācijas "Ceļo droši" satura atjaunošanu

- nodrošināt vēstkopu servera administrēšanu

- nepieciešamības gadījumā nodrošināt foto un video materiālus gan no Ārlietu ministrijas organizētiem pasākumiem, gan citiem augsta līmeņa pasākumiem ar ĀM dalību un nodrošināt to savlaicīgu pēcapstrādi, izplatīšanu un arhivēšanu

- veikt citus darba pienākumus, kas saistīti ar noteikto amata pienākumu izpildi pēc grupas vadītāja norādījumiem

Amatam noteikta: 36. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 750 līdz 890 EUR.

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts) vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, piecpadsmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.


OP 2016/216.AKK5

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Resursu vadības departamenta Informācijas tehnoloģiju daļas informācijas sistēmu administrators/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darbavieta Peldu ielā 30, Rīgā)

No pretendenta sagaidīsim:

- augstāko izglītību, kas papildināta ar speciālajām mācībām informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredzi IT infrastruktūras apkalpošanā un lietotāju atbalsta sniegšanā

- pieredzi darbā ar MS Windows operētājsistēmām, tostarp MS Windows Server 2008/2012

- pieredzi darbā ar MS Word, MS Excel, MS PowerPoint

- pieredzi un prasmi strādāt ar datorprogrammām

- prasmi organizēt savu darbu

- spēju un vēlmi apgūt jaunus risinājumus

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

Novērtēsim, ja pretendentiem būs zināšanas kādā no šīm jomām:

- MS Windows aktīvā direktorija

- MS Exchange

- MS SQL, MySQL, PostgreSQL, Oracle datubāze

- IIS/Apache/Tomcat administrēšana un uzturēšana

- pieredze darbā ar Linux/Unix

- pamatzināšanas programmēšanā

- zināšanas par datoru uzbūvi un spēja risināt tehniskas problēmas

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt sistēmu un lietotāju administrēšanu

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- stabilu atalgojumu, sākot no EUR 1010 pirms nodokļu nomaksas, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 5 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "RVD ITD IS administrators". Tālr. uzziņām 67027529.


OP 2016/216.AKK6

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļas inspektors/-e (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā farmaceitiskā izglītība, maģistra vai tam pielīdzināts grāds farmācijas nozarē

- profesionālā pieredze farmācijas jomā ne mazāk kā 2 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- Veselības inspekcijas darbību un farmācijas jomu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana praksē

- izpratne par Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem

- valsts valodas prasme atbilstoši C1 līmenim

- divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint) un citiem tehniskajiem līdzekļiem

- labas lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt farmācijas jomu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu

- veikt plānotas un neplānotas farmaceitiskās darbības kontroles

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot atbildes

- klasificēt normatīvo aktu pārkāpumus, ierosināt un izskatīt administratīvās lietas, sagatavot administratīvo pārkāpumu protokolus un lēmumus

- kontrolēt ambulatorai ārstniecībai paredzēto zāļu iegādes izdevumu kompensācijas kārtību

- regulāri aktualizēt pārbaudāmo objektu datubāzi par uzraudzībā esošajos objektos (uzņēmumos) veiktajām pārbaudēm u. c.

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/216.AKR1

Izglītības kvalitātes valsts dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Uzraudzības departamenta vecākās ekspertes uzraudzības jomā amatā 2016.gada 1.novembrī ir iecelta DACE VANSOVIČA.


OP 2016/216.AKR2

Veselības inspekcija informē, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 10. oktobrī izsludinātais konkurss uz vakanto Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)