Laidiens: 04.11.2016., Nr. 216
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/216.AKK1
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats: Uzņēmumu statistikas departamenta Rūpniecības un
būvniecības statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- aprēķināt rūpniecības apjoma indeksu (datu kvalitātes pārbaude un analīze,
metodoloģijas pārzināšana un pilnveidošana, analītisku aprakstu gatavošana,
datu sagatavošana publicēšanai un izplatīšanai)
- novērtēt rūpniecības un būvniecības īstermiņa statistikas kvalitāti (kvalitātes
rādītājus)
- pētīt administratīvo datu izmantošanas iespējas īstermiņa rūpniecības un
būvniecības statistikas jomā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
statistikā, matemātikā vai tām tuvās nozarēs
- darba pieredze liela apjoma datu apstrādē un
analīzē
- darba pieredze ar statistiku vai ekonomiku saistītā jomā ilgāka par gadu
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office aplikācijas: Excel, Word)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, darbavietu Rīgas centrā
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu
grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā Centrālās statistikas
pārvaldes (CSP) mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi")
un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi
personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis. Konsultācijas pa tālr. 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2016/216.AKK2
Veselības ministrija kā valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību
"Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca"
(reģistrācijas Nr. 40003457109) kapitāla daļu turētāja izsludina atklātu
konkursu uz vakanto amata vietu - valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību
"Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca" valdes loceklis
Valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Paula Stradiņa
klīniskā universitātes slimnīca" valdes locekļa amata kandidātam/-ei izvirzītās prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā vai vadībzinībās
- vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā jomā, kurā darbojas attiecīgā
kapitālsabiedrība vai vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā, kas nodrošina
kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes
locekļa uzdevumus konkrētajā amatā. Priekšroka kandidātiem ar darba pieredzi
publiskas personas kapitālsabiedrībā
- praktiskā darba pieredze tādu jautājumu risināšanā, kas attiecas uz kapitālsabiedrības
attīstību, darbības stratēģijas īstenošanu, administratīvo un pārmaiņu vadību
- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību un
labas korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana
- izpratne par VSIA "Paula Stradiņa klīniskā
universitātes slimnīca" attīstības un darbības stratēģijas
realizēšanu
- zināšanas un izpratne par administratīvo, personāla un pārmaiņu vadības
procesu
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā
noteiktajā apjomā
- angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj lasīt un saprast drukātu
tekstu, sagatavot rakstisku tekstu, uzturēt dialogu, orientējoties
profesionālajā terminoloģijā. Vēlamas vēl vismaz vienas svešvalodas zināšanas
- nevainojama reputācija
Ja vēlaties piedalīties amata konkursā, lūdzam iesniegt Veselības
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā (Brīvības ielā 72,
Rīgā, LV-1011) vai nosūtīt uz oficiālo elektroniskā pasta adresi vm@vm.gov.lv (ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko
parakstu) līdz 2016. gada 22. novembrim (ieskaitot) ar norādi
"Pieteikums VSIA "Paula Stradiņa klīniskā universitātes
slimnīca" valdes locekļa amata konkursam" šādus dokumentus:
- personīgi parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju,
kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esamību
- personīgi parakstītu un datētu Curriculum Vitae (CV), iekļaujot pašvērtējumu par valodu zināšanām
- izglītību, pieredzi, prasmes un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- stratēģisko redzējumu par VSIA "Paula Stradiņa
klīniskā universitātes slimnīca" darbību un attīstību, iekļaujot
ieskatu par kapitālsabiedrības darbības mērķi, svarīgākajām nākotnes
prioritātēm, veicamajām darbībām mērķu sasniegšanai un iespējamos risinājumus
kapitālsabiedrības darbībai ierobežotu resursu apstākļos (500-1000 vārdu
apjomā)
- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām
Papildu informācija pa tālr. 67876018 (Personāla un dokumentu pārvaldības
departaments).
OP 2016/216.AKK3
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
Komunikācijas grupas vadītāja/-as (ierēdņa) amata
vietu uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas
prasībām
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālo zinātņu vai sabiedrisko attiecību jomā
- vismaz piecu gadu veiksmīga darba pieredze ārpolitikas vai sabiedrisko
attiecību jomā
- analītiskās un vadības prasmes, pieredze politikas plānošanas,
koordinācijas un īstenošanas jomā
- zināšanas par Latvijas Republikas diplomātiskā un konsulārā dienesta
darbību un pieredze diplomātiskajā un konsulārajā dienestā tiks
uzskatītas par priekšrocību
- angļu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī un krievu valodas zināšanas
vismaz B2 līmenī. Citu valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā
Galvenie darba pienākumi:
- plānot un koordinēt Ārlietu ministrijas komunikācijas stratēģijas un
politikas īstenošanu sadarbībā ar citām Latvijas Republikas valsts institūcijām
un sadarbības partneriem Latvijā un starptautiski. Nodrošināt citu Latvijas
valsts institūciju informēšanu par Ārlietu ministrijas komunikācijas
stratēģijas īstenošanu, pārstāvēt ministriju starpministriju sadarbības
formātos
- koordinēt un vadīt Ārlietu ministrijas Komunikācijas grupas darbu,
īstenojot Ārlietu ministrijas komunikācijas stratēģiju un politiku
- plānot un īstenot pasākumus un darbības Ārlietu ministrijas komunikācijas
stratēģijas īstenošanai ārvalstīs sadarbībā ar Latvijas diplomātiskajām un
konsulārajām pārstāvniecībām un Latvijas goda konsuliem
- pārraudzīt Ārlietu ministrijas preses konferenču, prezentāciju un īpašu
pasākumu sagatavošanu un norisi sadarbībā ar citām Ārlietu ministrijas
struktūrvienībām, nodrošinot vienotu Ārlietu ministrijas vēstījumu šajos
pasākumos
- pārraudzīt Ārlietu ministrijas atbilžu sagatavošanu plašsaziņas līdzekļu
pārstāvju, nevalstisko organizāciju vai iedzīvotāju jautājumiem (mutiskiem vai
rakstiskiem), kas saistīti ar Ārlietu ministrijas darbu un sadarbībā ar Ārlietu
ministrijas preses sekretāru koordinēt šo atbilžu sniegšanu
- piedalīties ar Ārlietu ministrijas darba atspoguļošanu saistītu pasākumu
organizēšanā
Amatam noteikta: 36. saime, 14. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1450
līdz 1900 EUR.
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv
(https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts) vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv,
piecpadsmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.
OP 2016/216.AKK4
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amata vietu
Komunikācijas grupā uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās
daļas prasībām
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- vismaz 2 gadu pieredze darbā ar satura vadības sistēmu (vēlama pieredze ar
Joomla)
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un operatīvi risināt sarežģītus
jautājumus
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- angļu un krievu valodas zināšanas
- izpratne par ministrijas mājaslapām nepieciešamo vizuālo materiālu atlasi
Galvenie darba pienākumi:
- nodrošināt Ārlietu ministrijas pārraudzībā esošo mājaslapu ikdienas
aktualizēšanu atbilstoši Latvijas normatīvajiem aktiem un politikas plānošanas
dokumentiem
- nodrošināt Ārlietu ministrijas pārraudzībā esošo mājaslapu funkcionālos
papildinājumus un uzlabojumus, atbilstoši Latvijas normatīvajiem aktiem un
industrijas labās prakses piemēriem
- pārraudzīt mājaslapas un tās satura vadības sistēmas darbību un ziņot
izstrādātājam par identificētajām kļūdām, kā arī sekot to novēršanas izpildei
- nodrošināt Ārlietu ministrijas kopējās informācijas sistēmas aktualizēšanu
Sharepoint vidē
- nodrošināt regulāru Ārlietu ministrijas mājaslapu apmeklējuma statistikas
apkopošanu un analīzi, izmantojot Google Analytics
- nodrošināt mobilās aplikācijas "Ceļo droši" satura atjaunošanu
- nodrošināt vēstkopu servera administrēšanu
- nepieciešamības gadījumā nodrošināt foto un video materiālus gan no
Ārlietu ministrijas organizētiem pasākumiem, gan citiem augsta līmeņa
pasākumiem ar ĀM dalību un nodrošināt to savlaicīgu pēcapstrādi, izplatīšanu un
arhivēšanu
- veikt citus darba pienākumus, kas saistīti ar noteikto amata pienākumu
izpildi pēc grupas vadītāja norādījumiem
Amatam noteikta: 36. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 750 līdz 890 EUR.
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv
(https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts) vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv,
piecpadsmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.
OP 2016/216.AKK5
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto
darbinieka amatu - Resursu vadības departamenta Informācijas tehnoloģiju daļas
informācijas sistēmu administrators/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darbavieta
Peldu ielā 30, Rīgā)
No pretendenta sagaidīsim:
- augstāko izglītību, kas papildināta ar speciālajām mācībām informācijas
tehnoloģiju jomā
- pieredzi IT infrastruktūras apkalpošanā un lietotāju atbalsta sniegšanā
- pieredzi darbā ar MS Windows operētājsistēmām, tostarp MS Windows Server
2008/2012
- pieredzi darbā ar MS Word, MS Excel, MS PowerPoint
- pieredzi un prasmi strādāt ar datorprogrammām
- prasmi organizēt savu darbu
- spēju un vēlmi apgūt jaunus risinājumus
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
Novērtēsim, ja pretendentiem būs zināšanas kādā no šīm jomām:
- MS Windows aktīvā direktorija
- MS Exchange
- MS SQL, MySQL, PostgreSQL,
Oracle datubāze
- IIS/Apache/Tomcat
administrēšana un uzturēšana
- pieredze darbā ar Linux/Unix
- pamatzināšanas programmēšanā
- zināšanas par datoru uzbūvi un spēja risināt tehniskas problēmas
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt sistēmu un lietotāju administrēšanu
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- stabilu atalgojumu, sākot no EUR 1010 pirms nodokļu nomaksas, normatīvajos
aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 5
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļā Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "RVD ITD IS administrators". Tālr. uzziņām 67027529.
OP 2016/216.AKK6
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu
uzraudzības un kontroles nodaļas inspektors/-e (trīs amata vietas uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā farmaceitiskā izglītība, maģistra vai tam pielīdzināts grāds
farmācijas nozarē
- profesionālā pieredze farmācijas jomā ne mazāk kā 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- Veselības inspekcijas darbību un farmācijas jomu reglamentējošo normatīvo
aktu pārzināšana un pielietošana praksē
- izpratne par Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem
- valsts valodas prasme atbilstoši C1 līmenim
- divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint) un citiem
tehniskajiem līdzekļiem
- labas lietvedības prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt farmācijas jomu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu
- veikt plānotas un neplānotas farmaceitiskās darbības kontroles
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
atbildes
- klasificēt normatīvo aktu pārkāpumus, ierosināt un izskatīt
administratīvās lietas, sagatavot administratīvo pārkāpumu protokolus un
lēmumus
- kontrolēt ambulatorai ārstniecībai paredzēto zāļu iegādes izdevumu
kompensācijas kārtību
- regulāri aktualizēt pārbaudāmo objektu datubāzi par uzraudzībā esošajos
objektos (uzņēmumos) veiktajām pārbaudēm u. c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Zāļu
uzraudzības un kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā
Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr.
uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/216.AKR1
Izglītības kvalitātes valsts dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
Uzraudzības departamenta vecākās ekspertes uzraudzības jomā amatā 2016.gada
1.novembrī ir iecelta DACE VANSOVIČA.
OP 2016/216.AKR2
Veselības inspekcija informē, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2016. gada 10. oktobrī izsludinātais konkurss uz
vakanto Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu
uzraudzības un kontroles nodaļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu
(trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.