Laidiens: 25.10.2016., Nr. 207

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/207.AKK1

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Resursu vadības departamenta direktora vietnieks/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē, t.sk., pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē

- pieredze projektu plānošanā un realizācijā

- izpratne un zināšanas par politikas plānošanas sistēmu

- pieredze stratēģisku dokumentu izstrādāšanā, prasmes analizēt nozares darbību, identificēt problēmas un izstrādāt risinājumus

- angļu valodas zināšanas, vēlamas otras svešvalodas zināšanas

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību, ētiskums un orientācija uz attīstību

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt projektu resursu plānošanu, koordinēt ārvalstu finanšu palīdzības projektu vadību, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos aktos

- ārvalstu finanšu palīdzības projektu īstenošanas ietvaros, izstrādāt tiesību aktu projektus informācijas un komunikācijas tehnoloģijas infrastruktūras un pakalpojumu attīstības jomā

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, e-pasta adrese: vm@vm.gov.lv.


OP 2016/207.AKK2

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes referents/-e - projekta vadītājs/-a Apsaimniekošanas departamenta Vides nodaļā (vakance uz noteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- sniegt atzinumus par ministriju un citu institūciju sagatavotajiem normatīvo aktu projektiem vides aizsardzības jomā

- īstenot LIFE+ projektu "Putni Ādažos", tostarp vadīt projekta komandas darbu, uzraudzīt projekta aktivitāšu iekļaušanos noteiktajos termiņos un budžetā, koordinēt projekta partneru darbu projektā

- sadarbībā ar projekta komandu organizēt, koordinēt un pārraudzīt projekta aktivitāšu izpildi un mērķu sasniegšanu

- sagatavot atskaites Eiropas Komisijai atbilstoši LIFE+ finanšu instrumenta kopīgajiem noteikumiem, nodrošināt informācijas apriti ar projekta uzraugu un Eiropas Komisiju

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība (vēlama dabas zinātnēs)

- angļu valodas zināšanas C līmenī

- vismaz viena gada pieredze ārvalstu finansētu projektu īstenošanā

- zināšanas par Natura 2000 un LIFE finanšu instrumentu

- vēlama praktiska pieredze publisko iepirkumu jomā

- ļoti labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme publiski uzstāties

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- labas prasmes tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanā (MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī, internets)

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2016. gada 10. novembrim (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2016/207.AKK3

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Administratīvā un dokumentu pārvaldības departamenta Dokumentu un arhīva pārvaldības nodaļas vadītāja vietnieks/-e

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība, kas papildināta ar nodaļas darbības jomai atbilstošām mācībām

- profesionālā pieredze arhīva jomā vismaz trīs gadi

- pieredze valsts pārvaldē (ilgāka par gadu)

- pieredze dokumentu, t. sk. normatīvo aktu projektu, izstrādē

- labas zināšanas dokumentu un arhīva pārvaldībā

- labas datorprogrammu lietošanas prasmes, tostarp prasme lietot elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmu

- angļu valodas zināšanas

- prasme plānot un organizēt darbu, analizēt procesus, kā arī spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli

- vēlama pieredze vadošā amatā

- zināšanas par Aizsardzības ministrijas (AM) un tās padotībā esošo iestāžu, t. sk. NBS, uzdevumiem un struktūru

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt un atbildēt par AM, NBS regulāro spēku un Zemessardzes (ZS) vienību arhīviski vērtīgo dokumentu nodošanu un pieņemšanu, uzskaiti, uzkrāšanu, saglabāšanu, pieejamības un izmantošanas nodrošināšanu (tai skaitā uzziņu sistēmas veidošanu, izziņu un dokumentu atvasinājumu sagatavošanu) AM arhīvā

- vadīt, plānot, kontrolēt un organizēt AM, NBS regulāro spēku un ZS vienību arhīvu darbu atbilstoši spēkā esošo normatīvo aktu prasībām

- vadīt, plānot, uzraudzīt AM valsts noslēpuma objektu un informācijas dienesta vajadzībām arhīva darbu

- izstrādāt kompetences sfērā ietilpstošos normatīvo aktu projektus

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 894 euro līdz 1223 euro atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Fakss nr. 67210412. Uzziņas tālr. 67335268, 67335200.


OP 2016/207.AKK4

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto ierēdņa amata vietu Nodrošinājuma un aizsardzības investīciju politikas departamentā līdz 2016. gada 29. oktobrim

Ja esi gatavs strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus, dot ieguldījumu Nacionālo bruņoto spēku attīstībā, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, piedaloties medicīniskā nodrošinājuma spējas attīstībā, aicinām pieteikties konkursā uz Nodrošinājuma un aizsardzības investīciju politikas departamenta Nodrošinājuma stratēģijas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu

Galvenie amata pienākumi būs:

- nodrošināt Nacionālo bruņoto spēku (NBS) medicīniskā nodrošinājuma attīstības un tai nepieciešamo materiāli tehnisko līdzekļu izvērtēšanu atbilstoši noteiktajām vadlīnijām NBS attīstībai un pieejamajam finansējumam, sagatavojot atzinumus

- veikt NBS medicīniskā nodrošinājuma attīstības vadlīniju izstrādi, kā arī NBS medicīniskā nodrošinājuma koncepcijas izstrādi un kontrolēt to izpildi

- veikt normatīvo aktu projektu izstrādi un gatavot atzinumus par citu iestāžu un organizāciju izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem kompetences ietvaros

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnā; sabiedrības veselībā vai veselības vadības jomā

- pieredze dokumentu (t.sk. normatīvo aktu un analītisku dokumentu) izstrādē

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests - kritērijs ne mazāk kā 80 punkti)

- vēlamas zināšanas par aizsardzības politiku un plānošanu, kā arī vēlamas zināšanas par militāro medicīnu

- vēlamas zināšanas par Aizsardzības ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu, tajā skaitā NBS, uzdevumiem un struktūru

- profesionālā darba pieredze ar iegūto izglītību saistītā jomā un vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vismaz viens gads

- prasme plānot un organizēt darbu, spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli

- ieinteresētība pilnveidot zināšanas militārās medicīnas jomā

- teicamas komunikācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, apgūt mācības militārajā medicīnā

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 793 euro līdz 1131 euro atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju līdz 2016. gada 29. oktobrim jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejamas ministrijas mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2016/207.AKK5

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675, izsludina konkursu uz divām vakantām ierēdņa amata vietām - Juridiskās nodaļas juriskonsults/-e (amata saime 21, līmenis II)

Prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Galvenie darba pienākumi:

- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās

- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u. c.)

- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu (EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007. gada uzturlīdzekļu konvenciju

- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u. c. kompetentām iestādēm

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1. kategorija: 745,00 EUR, 2. kategorija: 874,00 EUR, 3. kategorija 1039,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski, vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evita.Griķe@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830627.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)