Laidiens: 25.10.2016., Nr. 207
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/207.AKK1
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921)
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Resursu vadības departamenta
direktora vietnieks/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē, t.sk., pieredze normatīvo aktu projektu
izstrādē
- pieredze projektu plānošanā un realizācijā
- izpratne un zināšanas par politikas plānošanas sistēmu
- pieredze stratēģisku dokumentu izstrādāšanā, prasmes analizēt nozares
darbību, identificēt problēmas un izstrādāt risinājumus
- angļu valodas zināšanas, vēlamas otras svešvalodas zināšanas
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību, ētiskums
un orientācija uz attīstību
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt projektu resursu plānošanu, koordinēt ārvalstu finanšu
palīdzības projektu vadību, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem
grozījumiem normatīvajos aktos
- ārvalstu finanšu palīdzības projektu īstenošanas ietvaros, izstrādāt
tiesību aktu projektus informācijas un komunikācijas tehnoloģijas
infrastruktūras un pakalpojumu attīstības jomā
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī",
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, e-pasta adrese: vm@vm.gov.lv.
OP 2016/207.AKK2
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes referents/-e - projekta
vadītājs/-a Apsaimniekošanas departamenta Vides nodaļā (vakance uz noteiktu
laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- sniegt atzinumus par ministriju un citu institūciju sagatavotajiem
normatīvo aktu projektiem vides aizsardzības jomā
- īstenot LIFE+ projektu "Putni Ādažos", tostarp vadīt projekta
komandas darbu, uzraudzīt projekta aktivitāšu iekļaušanos noteiktajos termiņos
un budžetā, koordinēt projekta partneru darbu projektā
- sadarbībā ar projekta komandu organizēt, koordinēt un pārraudzīt projekta
aktivitāšu izpildi un mērķu sasniegšanu
- sagatavot atskaites Eiropas Komisijai atbilstoši LIFE+ finanšu instrumenta
kopīgajiem noteikumiem, nodrošināt informācijas apriti ar projekta uzraugu un
Eiropas Komisiju
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība (vēlama dabas zinātnēs)
- angļu valodas zināšanas C līmenī
- vismaz viena gada pieredze ārvalstu finansētu projektu īstenošanā
- zināšanas par Natura 2000 un LIFE finanšu
instrumentu
- vēlama praktiska pieredze publisko iepirkumu jomā
- ļoti labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme publiski uzstāties
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas prasmes tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanā (MS
Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī, internets)
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2016. gada 10. novembrim
(ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram
Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67300241.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2016/207.AKK3
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Administratīvā un dokumentu pārvaldības departamenta Dokumentu un
arhīva pārvaldības nodaļas vadītāja vietnieks/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība, kas papildināta ar nodaļas darbības jomai
atbilstošām mācībām
- profesionālā pieredze arhīva jomā vismaz trīs gadi
- pieredze valsts pārvaldē (ilgāka par gadu)
- pieredze dokumentu, t. sk. normatīvo aktu projektu, izstrādē
- labas zināšanas dokumentu un arhīva pārvaldībā
- labas datorprogrammu lietošanas prasmes, tostarp prasme lietot
elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmu
- angļu valodas zināšanas
- prasme plānot un organizēt darbu, analizēt procesus, kā arī spēja skaidri
un argumentēti paust savu viedokli
- vēlama pieredze vadošā amatā
- zināšanas par Aizsardzības ministrijas (AM) un tās padotībā esošo iestāžu,
t. sk. NBS, uzdevumiem un struktūru
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt un atbildēt par AM, NBS regulāro spēku un Zemessardzes (ZS)
vienību arhīviski vērtīgo dokumentu nodošanu un pieņemšanu, uzskaiti,
uzkrāšanu, saglabāšanu, pieejamības un izmantošanas nodrošināšanu (tai skaitā
uzziņu sistēmas veidošanu, izziņu un dokumentu atvasinājumu sagatavošanu) AM
arhīvā
- vadīt, plānot, kontrolēt un organizēt AM, NBS regulāro spēku un ZS vienību
arhīvu darbu atbilstoši spēkā esošo normatīvo aktu prasībām
- vadīt, plānot, uzraudzīt AM valsts noslēpuma objektu un informācijas
dienesta vajadzībām arhīva darbu
- izstrādāt kompetences sfērā ietilpstošos normatīvo aktu projektus
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
894 euro līdz 1223 euro
atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības
apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Fakss nr. 67210412. Uzziņas tālr. 67335268, 67335200.
OP 2016/207.AKK4
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu
pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto ierēdņa amata vietu Nodrošinājuma un
aizsardzības investīciju politikas departamentā līdz 2016. gada 29. oktobrim
Ja esi gatavs strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus, dot
ieguldījumu Nacionālo bruņoto spēku attīstībā, izmantojot savas zināšanas un
pieredzi, piedaloties medicīniskā nodrošinājuma spējas attīstībā, aicinām
pieteikties konkursā uz Nodrošinājuma un aizsardzības investīciju politikas
departamenta Nodrošinājuma stratēģijas nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es ierēdņa amatu
Galvenie amata pienākumi būs:
- nodrošināt Nacionālo bruņoto spēku (NBS) medicīniskā nodrošinājuma
attīstības un tai nepieciešamo materiāli tehnisko līdzekļu izvērtēšanu
atbilstoši noteiktajām vadlīnijām NBS attīstībai un pieejamajam finansējumam,
sagatavojot atzinumus
- veikt NBS medicīniskā nodrošinājuma attīstības vadlīniju izstrādi, kā arī
NBS medicīniskā nodrošinājuma koncepcijas izstrādi un kontrolēt to izpildi
- veikt normatīvo aktu projektu izstrādi un gatavot atzinumus par citu
iestāžu un organizāciju izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem kompetences
ietvaros
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnā;
sabiedrības veselībā vai veselības vadības jomā
- pieredze dokumentu (t.sk. normatīvo aktu un analītisku dokumentu) izstrādē
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu
valodas tests - kritērijs ne mazāk kā 80 punkti)
- vēlamas zināšanas par aizsardzības politiku un plānošanu, kā arī vēlamas
zināšanas par militāro medicīnu
- vēlamas zināšanas par Aizsardzības ministrijas un tās padotībā esošo
iestāžu, tajā skaitā NBS, uzdevumiem un struktūru
- profesionālā darba pieredze ar iegūto izglītību saistītā jomā un vēlama
pieredze darbā valsts pārvaldē vismaz viens gads
- prasme plānot un organizēt darbu, spēja skaidri un argumentēti paust savu
viedokli
- ieinteresētība pilnveidot zināšanas militārās medicīnas jomā
- teicamas komunikācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, apgūt mācības
militārajā medicīnā
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
793 euro līdz 1131 euro
atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības
apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju līdz 2016. gada 29. oktobrim
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejamas ministrijas
mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412.
Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
OP 2016/207.AKK5
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675,
izsludina konkursu uz divām vakantām ierēdņa amata vietām - Juridiskās nodaļas
juriskonsults/-e (amata saime 21, līmenis II)
Prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām
un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u. c.)
- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu
(EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007. gada uzturlīdzekļu konvenciju
- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu
lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u. c. kompetentām iestādēm
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 745,00 EUR, 2. kategorija: 874,00 EUR,
3. kategorija 1039,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
personīgi vai nosūtīt elektroniski, vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evita.Griķe@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM".
Tālrunis 67830627.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/207.AKR1
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rēzeknes teritoriālās struktūrvienības
vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku no 2016.gada 5.oktobra iecelta LAINE
LIEPIŅA.
OP 2016/207.AKR2
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 24. augustā izsludinātais
konkurss uz vakanto Resursu vadības departamenta Personāla vadības daļas vecākā
personāla speciālista amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku) noslēdzies bez
rezultāta.
OP 2016/207.AKR3
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde informē, ka
konkursa kārtībā Atļauju daļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā 2016.gada
17.oktobrī iecelta MADARA ĒRGLE.
OP 2016/207.AKR4
Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka konkursa kārtībā
Informācijas departamenta direktora vietnieka ierēdņa amatā uz nenoteiktu laiku
no 2016. gada 24. oktobra iecelts EDIJS RAKOVS.
OP 2016/207.AKR5
Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka konkursa kārtībā
Kontroles departamenta vecākā referenta ierēdņa amatā uz noteiktu laiku no
2016. gada 27. oktobra iecelts ARTŪRS SAVICKIS.
OP 2016/207.AKR6
Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka konkursa kārtībā
Administratīvo sodu departamenta Administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanas
nodaļas vecākās inspektores ierēdnes amatā un noteiktu laiku no 2016. gada 24.
oktobra iecelta LINDA LĀCE.
OP 2016/207.AKR7
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas
juriskonsultes amatā no 2016.gada 24.oktobra konkursa kārtībā iecelta ELĪNA
ALEKSANKINA.
OP 2016/207.AKR8
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 5. oktobrī izsludinātais
konkurss uz vakanto Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietu noslēdzies
bez rezultāta.
OP 2016/207.AKR9
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas
Autosatiksmes departamenta Autoceļu nodaļas vecākās ekspertes amatā 2016.gada
17.oktobrī tika iecelta VIKTORIJA TABAKURSKA.