Laidiens: 18.10.2016., Nr. 202
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/202.AKK1
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz 1 vakanto ierēdņa amatu -
Juridiskā departamenta iepirkumu speciālists/-e (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- angļu valodas zināšanas
- spēja patstāvīgi izstrādāt un analizēt dokumentus, organizēt savu darbu un
pieņemt lēmumus
- zināšanas līgumu, tiesību aktu projektu, administratīvo aktu izstrādē un
virzībā, kā arī zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem un kārtību
- komunikācijas un saskarsmes prasmes
- vēlama darba pieredze iepirkumu administrēšanas jautājumos valsts pārvaldē
pēdējo trīs gadu laikā ne mazāk par gadu
- labas datorprasmes, kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei
Amata pienākumi:
- izstrādāt iepirkumu nolikumus un citu nepieciešamo iepirkumu dokumentāciju
- izvērtēt pretendentu (kandidātu) iesniegtos piedāvājumus (pieteikumus)
atbilstoši iepirkumu nolikumu prasībām
- piedalīties vai vadīt iepirkumu komisijas darbu
- sniegt juridisku atbalstu un konsultēt ministrijas un tās padotībā esošās
iestādes iepirkumu jautājumos
- izstrādāt dažāda veida līgumu projektus publiskā iepirkuma ietvaros, veikt
ministrijas struktūrvienību izstrādāto līgumu, vienošanās juridisku
izvērtēšanu, kā arī sniegt juridisku atbalstu līgumu izpildes administrēšanā
Vakantajam amatam noteikta 2. saime IV līmenis un 11. mēnešalgu
grupa.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pasta adresi Anda.Turlute@lm.gov.lv, tālr. uzziņām
67021505.
OP 2016/202.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Finanšu un
attīstības departamenta Finanšu vadības nodaļas vecākā/-ās
ekonomista/-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām), vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām ekonomikā
- darba pieredze valsts pārvaldē finanšu vai ekonomikas, vai grāmatvedības
jomā ne mazāka par 1 gadu
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- zināšanas finanšu plānošanā, uzskaites organizēšanā un analīzē
- prasmes vērtēt faktus, analizēt datus un situācijas paredzēt un novērtēt
riskus
- sadarbības un komunikācijas prasmes
- analītiķa prasmes
- prasme darbā ar MS Word, MS Excel un dažādām ar finanšu plānošanu un
uzraudzību saistītām datubāzēm
Amata mērķis: piedalīties no Aģentūras valsts speciālā budžeta finansēto
aktīvo nodarbinātības pasākumu valsts budžeta finanšu aprēķinu sagatavošanu un
līdzekļu administrēšana, kā arī piedalīties aktīvo nodarbinātības un preventīvo
bezdarba samazināšanas pasākumu rezultatīvo rādītāju un finanšu līdzekļu
sadales komisijas materiālu sagatavošanā.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR,
2. kategorija: 783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz
e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "FVN_vecākais_ekonomists, vai jāiesniedz personīgi 117.
kabinetā. Informācija pa tālr. 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/202.AKK3
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Finanšu un attīstības departamenta Attīstības nodaļas vecākais/-ā
eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams, ekonomikā, vadības zinātnēs vai Eiropas studijās
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās organizācijas
darbības plānošanas dokumentu, normatīvo aktu izstrādes, projektu vadīšanas vai
pētījumu veikšanas jomā ne mazāka par vienu gadu
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- spēja patstāvīgi sekot likumdošanas un ekonomiskajiem jaunumiem
nodarbinātības veicināšanas un bezdarba samazināšanas jautājumos, prasme
pielietot tās darbā
- izpratne par Aģentūras pakalpojumu mērķiem, mērķgrupām un sadarbības
partneriem pasākumu organizēšanā
- vadības, mērķu noteikšanas un darbības plānošanas prasmes
- prasme vērtēt faktus, analizēt informāciju, paredzēt un novērtēt riskus,
prezentēt viedokli
- lietišķās etiķetes un komunikācijas prasmes
- svešvalodu zināšanas: angļu - ļoti labi mutvārdos un rakstos (vismaz B2
līmenī)
- pieredze darbā ar datoru (lietotāja līmenī) un biroja tehniku
Amata mērķis: izstrādāt Aģentūras darbības stratēģiju un ikgadējo darba
plānu un citus plānošanas dokumentus, piedalīties politikas plānošanas
dokumentu izstrādē un īstenošanā nodarbinātības jomā, piedalīties Aģentūras
darba efektivitātes vērtēšanā.
Galvenie amata pienākumi: piedalīties bezdarba un nodarbinātības tendenču
analīzē un prognožu sagatavošanā. Piedalīties projektu izstrādē, kas orientēti
uz jaunas pieredzes apguvi un Aģentūras darbības uzlabošanu. Gatavot aģentūras
iekšējos normatīvos aktus, metodiskos materiālus, atzinumus par valsts iestāžu,
un pašvaldību institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu un tiesību
aktu projektiem. Analizēt ES valstu un citu valstu pieredzi bezdarba
samazināšanas, nodarbinātības veicināšanas, darba tirgus izpētes jomā.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija:
926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz
e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "ATT_vecākais_eksperts" vai jāiesniedz personīgi 117.
kabinetā. Informācija pa tālr. 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/202.AKK4
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
Ekonomikas un vadības fakultātē:
- uz sešām vadošā pētnieka amata vietām - ekonomikā
- uz sešām pētnieka amata vietām - ekonomikā
- uz vienu pētnieka amata vietu - juridiskajā zinātnē
- uz deviņām pētnieka amata vietām - vadībzinātnē
- uz desmit zinātniskā asistenta amata vietām - ekonomikā
- uz divām zinātniskā asistenta amata vietām - vadībzinātnē
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 18. novembrim.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personāla departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586. Papildu
informācija pa tālr. 67034657.
OP 2016/202.AKK5
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales priekšpilsētas filiāles vecākais/-ā
referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs
- izpildi
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Zemgales
priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot klātienē
Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas
dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā - Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2016/202.AKK6
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (3 amata vietas uz nenoteiktu
laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors/-e
pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta Lubānas ielā 49, Rīgā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība
pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas
mikrobioloģijā, pārtikas higiēnā); veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības
aprūpē (sabiedrības veselībā, uzturzinātnē),
ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā) vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas
papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors pārtikas uzraudzības jomā".
Tālr. uzziņām 67027529.
OP 2016/202.AKK7
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītāja vietnieks/-e - galvenais/-ā
grāmatvedis/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- grāmatvedības darbības sfērai atbilstoša augstākā profesionālā izglītība
- darba pieredze galvenā grāmatveža amatā ne mazāk kā 3 gadi
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- prasme strādāt ar elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmām
- pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā
- valsts pārvaldes, budžeta grāmatvedības principu, finanšu un veselības
aprūpes nozares regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme izprast un darbā izmantot normatīvos aktus
- augstākā līmeņa (C1) valsts valodas zināšanas
- vēlamas svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas sarunvalodas līmenī
- teicamas datorprasmes (WORD, EXCEL, POWER POINT)
- prasme strādāt ar resursu vadības sistēmu "Horizon"
- prasme strādāt ar biroja tehniku
- lietvedības zināšanas
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt savlaicīgu, kvalitatīvu un pārskatāmu
Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcijas) grāmatvedības uzskaiti,
dokumentu apriti, glabāšanu un pārskatu sastādīšanu atbilstoši normatīvo aktu
prasībām un termiņiem
- nodrošināt grāmatvedības procedūru un iekšējo normatīvo aktu, kas ir
saistīti ar Inspekcijas grāmatvedības politiku, uzskaiti, izstrādi un
savlaicīgu aktualizēšanu
- veikt budžeta ieņēmumu un izdevumu uzskaiti, t. sk. sagatavojot
"Virsgrāmatu", grāmatvedības uzskaites datorprogrammā
- veikt debitoru un kreditoru atlikumu inventarizācijas
- nodrošināt Inspekcijas īpašumā, valdījumā, turējumā vai glabājumā esošo
ķermenisko un bezķermenisko lietu uzskaiti
- nodrošināt Inspekcijas saimnieciskās darbības naudas plūsmu un izpildi pēc
uzkrāšanas principa uzskaiti ekonomiskās klasifikācijas kodu griezumā
- sagatavot un noteiktos termiņos iesniegt gada grāmatvedības pārskatus
saskaņā ar pastāvošajiem normatīvajiem aktiem
- piedalīties statistikas atskaišu sastādīšanā un iesniegšanai Latvijas
Republikas Statistikas pārvaldei tās noteiktajos termiņos
- piedalīties nepieciešamo atskaišu sagatavošanā, pēc speciālajiem Veselības
ministrijas vai Finanšu ministrijas pieprasījumiem
- nodrošināt starptautisko projektu grāmatvedību
- kontrolēt pārskatu un ziņojumus iesniegšanu Valsts ieņēmumu dienestam
- regulāri sekot izmaiņām ārējos normatīvajos aktos par grāmatvedības
uzskaites jautājumiem u. c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbildoši 11.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi nodaļas vadītāja
vietnieks - galvenais grāmatvedis Finanšu un grāmatvedības nodaļā, CV un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas
Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai
sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv
15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.