Laidiens: 29.01.2016., Nr. 20
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/20.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634)
izsludina konkursu uz klientu apkalpošanas speciālista/-es amatu (divas amata
vietas) Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona informācijas nodaļā uz
nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- pieņemt iesniegtos ziņu pieprasījumus un informāciju par veiktajiem
maksājumiem, reģistrēt tos Uzņēmumu reģistra lietvedības sistēmā un izsniegt
sagatavotās izziņas
- sagatavot informācijas izziņas par subjektiem, kas reģistrēti Uzņēmumu
reģistra vestajos reģistros
- sagatavot kopijas un izrakstus, apskatei izsniedzamās reģistrācijas lietas
vai lietvedības dokumentus, vēstules, informācijas izdrukas
- nodrošināt Uzņēmumu reģistra informatīvā tālruņa darbību
- informēt apmeklētājus klātienē
Prasības pretendentam/-ei:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- vēlama darba pieredze klientu apkalpošanā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- vēlamas zināšanas administratīvajās tiesībās un komerctiesībās
- teicamas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 485,00 EUR (6. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 7 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai
uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816,
67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos
pretendentus.
OP 2016/20.AKK2
TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu
konkursu uz tiesneša/-es amatu Liepājas tiesā
Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51. panta pirmās daļas
prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52. panta pirmās daļas 1., 2.,
3., 4., 5. punkta prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55. panta prasībām
Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi
pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums
- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas
mājaslapā www.ta.gov.lv sadaļā
"Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi")
- izglītību apliecinošu dokumentu apliecinātas kopijas
- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošus dokumentus vai to
apliecinātas kopijas
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta
pa pastu uz adresi Ūnijas ielā 8, k-9, Rīgā, LV-1084, ar norādi "Tiesu
administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības
nodaļai" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Tālr. uzziņām
67063853, 67063854.
Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-es vērtē
saskaņā ar Ministru kabineta 2009. gada 3. marta noteikumiem
Nr. 204 "Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un
kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība".
OP 2016/20.AKK3
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Drošības nodaļas vecākais/-ā inspektors/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vēlamas zināšanas un praktiskā darba pieredze grāmatvedībā
- vēlama praktiskā darba pieredze iesniegumu izskatīšanā un patstāvīgu
lēmumu pieņemšanā pēdējo 3 gadu laikā
- vēlama pieredze izskatot iesniegumus (citus dokumentus), kas saistīti ar
veselības/medicīnas jautājumiem pēdējo 3 gadu laikā
- valsts pārvaldi, valsts civildienestu reglamentējošo normatīvo aktu
pārzināšana
- vēlama divu svešvalodu (angļu, krievu valodas) prasme, kas jāpārzina savu
amata pienākumu veikšanai nepieciešamajā līmenī
- datorzināšanas lietotāja līmenī (MS Office)
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1. pakāpe (augstākā)
- B kategorijas autovadītāja apliecība un auto vadīšanas prasmes
Galvenie pienākumi:
- veikt normatīvo aktu ievērošanas pārbaudes Inspekcijas struktūrvienībās
- izmeklēt Inspekcijas ierēdņu disciplinārlietas, kā arī sagatavot atzinumu
un lēmumu projektus disciplinārlietās
- izskatīt regresa prasības lietas pret Inspekcijas darbiniekiem tiesas
lēmumu par zaudējumu atlīdzinājumu gadījumos, kā arī sagatavot attiecīgo lēmumu
projektus šajās lietās
- veikt dienesta izmeklēšanas
- apkopot preses relīzes un ārējo informāciju, veikt informācijas analīzi,
izvērtējot drošības risku iespējamo ietekmi uz Inspekciju
- sagatavot pārskatus un analīzes
- izskatīt iesniegumus, priekšlikumus un sūdzības par Inspekcijas darbinieku
rīcību
- veikt pārbaudes par Inspekcijas darbinieku iespējamo prettiesisko rīcību
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbildoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Vecākais
inspektors Drošības nodaļā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā,
LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2016/20.AKK4
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Nacionālās kiberdrošības politikas koordinācijas nodaļas vecākais/-ā
eksperts/-e (juridiskajos jautājumos)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- vēlama juridiskā darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz trīs gadi), t. sk.
starptautisko tiesību jomā
- pieredze tiesību aktu izstrādē, izvērtēšanā, skaidrojumu un konsultāciju
sniegšanā; iesniegumu, sūdzību izskatīšanā
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- atbildības izjūta un precizitāte
- prasme plānot un organizēt darbu; spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi
arī spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus
- labas datorprogrammu lietotāj prasmes
Galvenie pienākumi:
- izskatīt un analizēt tiesību aktu projektus un dokumentus elektroniskās
identifikācijas jomā un, sagatavot atzinumus par tiem
- gatavot nepieciešamo dokumentāciju ar Uzticamības pakalpojumu un
elektroniskās identifikācijas uzraudzības komisijas juridisko statusu saistīto
jautājumu kārtošanā, citu no tā izrietošo juridisko formalitāšu kārtošanā;
nodrošināt tiesisko bāzi sadarbībai ar elektroniskās identifikācijas
pakalpojumu sniedzējiem
- sniegt atbalstu un konsultēt Uzticamības pakalpojumu un elektroniskās
identifikācijas uzraudzības komisijas funkciju nodrošināšanai nepieciešamo
nacionālo normatīvo aktu, nacionālo līgumu un vienošanos sagatavošanas,
noslēgšanas un izpildes procesā
- sniegt atbalstu kiberdrošības jomas juridiskajos jautājumos nodaļas darbā
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības
apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta
Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz
e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa
pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
OP 2016/20.AKK5
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Nacionālās kiberdrošības politikas koordinācijas nodaļas vecākais/ā
referents/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ar
akadēmisko pieredzi informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā)
- iemaņas normatīvo aktu un analītisko dokumentu sagatavošanā
- profesionālā darba pieredze vismaz divi gadi
- labas zināšanas par informācijas tehnoloģijām un informācijas sistēmām
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- labas komunikācijas spējas un prasme analizēt procesus
- atbildības izjūta un precizitāte
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Nacionālās informācijas tehnoloģiju drošības padomes (NITDP)
darbu, sekretariāta funkcijas
- organizēt, koordinēt sadarbību ar NITDP pārstāvētajām iestādēm un padomes
locekļiem
- kiberaizsardzības spēju veidošanai valstī
organizēt sadarbību un sniegt atbalstu Kiberaizsardzības
vienības izveidē, darba plānošanā un īstenošanā
- plānot un organizēt reģionālo un starptautisko sadarbību Kiberaizsardzības vienības spēju attīstībai
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības
apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv . Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa
tālr. 67335268, 67335200.
OP 2016/20.AKK6
Izglītības un zinātnes ministrija precizē 2016. gada
27. janvārī izsludinātā atklātā konkursa uz Iekšējā audita nodaļas vecākā
auditora (ierēdņa) amatu (uz nenoteiktu laiku) paziņojuma tekstu:
Prasības pretendentiem/-ēm tiek papildinātas ar šādu tekstu:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība.
OP 2016/20.AKK7
Banku augstskola izsludina konkursu uz amatu:
PROFESORS
- Ekonomikas zinātņu nozares Finanšu un kredīta apakšnozarē - 1 vieta
Prasības pretendentiem:
1) doktora grāds
2) piedāvātajam amatam atbilstoša vismaz 10 gadu zinātniskā un akadēmiskā darba
pieredze no kuriem vismaz viens gads nostrādāts augstskolā (vairāk nekā 240
stundas gada laikā),
3) zinātniskā, akadēmiskā un praktiskā darba pieredze atbilstošajā jomā
4) teicamas vismaz divu svešvalodu (īpaši angļu) zināšanas, prasme izmantot
tās studiju un metodiskajā darbā
5) zinātniskās un pedagoģiskās kvalifikācijas, organizatoriskās kompetences
atbilstība 04.09.2001. Ministru kabineta noteikumu Nr. 391 prasībām
6) teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point)
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli un CV 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
sūtīt uz e-pasta adresi aija.lukstina@ba.lv.
Kontakttālrunis 67709299.
OP 2016/20.AKK8
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir
Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli
augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu
uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Juridiskā
departamenta vecākā/-ās referenta/-es jurista/-es
amatu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku; amats klasificēts 26.1. saimē,
III līmenī, 9. mēnešalgu grupā)
Juridiskais departaments nodrošina lietvedību saistībā ar saņemtajiem
apstrīdēšanas iesniegumiem par iepirkuma procedūrām, organizē iesniegumu
izskatīšanas komisijas sēžu norisi, nodrošina iesniegumu izskatīšanas komisiju
lēmumu sagatavošanu un Iepirkumu uzraudzības biroja pārstāvību tiesvedības
procesos saistībā ar iesniegumu izskatīšanas komisijas lēmumu pārsūdzēšanu.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- piedalīties iesniegumu izskatīšanas komisijā un lēmuma pieņemšanā
- sagatavot lēmumus administratīvā procesa ietvaros
- sagatavot paskaidrojumus tiesai
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē
- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- labas komunikācijas prasmes, analītiska domāšana un patstāvība
- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī,
kas ļauj strādāt ar dokumentiem (spēja lasīt, saprast un rakstīt) šajā
svešvalodā
- izpratne par administratīvo procesu un iepirkumu procedūru tiesisko
regulējumu
- darba pieredze saistībā ar lēmumu, atzinumu sagatavošanu tiks uzskatīta
par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 756 līdz 994 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no
piemērojamās kategorijas)
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2016. gada
9. februārim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām
67326702, 20225563.
OP 2016/20.AKK9
Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Inženierzinātņu institūta "Ventspils Starptautiskais radioastronomijas
centrs'' direktora amatu - direktors/-e Ventspils Augstskolas Inženierzinātņu
institūtā ''Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs'' (VeA IZI ''VSRC'')
Prasības pretendentiem:
- doktora grāds
- vismaz 2 gadu vadītāja darba pieredze augstākās izglītības vai
zinātniskajās institūcijās
Iesniedzamie dokumenti:
- rektorei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā
- VeA IZI ''VSRC" attīstības koncepcija
- likumos noteiktajā kārtībā noformēti dokumentu noraksti, kas apliecina
nepieciešamo izglītību, kā arī akadēmiskos un zinātniskos grādus
- administratīvā amata pretendenta dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta
administratīvā, organizatoriskā, pētniecības un akadēmiskā darba pieredze, kā
arī citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu darba pieredzi un kvalifikāciju
- ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts
ārvalstīs, arī izziņa par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai
diplomam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto bakalaura un
maģistra un profesionālo diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskais
informācijas centrs)
- ja nepieciešams, saskaņā ar Valsts valodas likumu iesniedz arī valsts
valodas prasmi apliecinošu dokumentu
Dokumenti iesniedzami darbadienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Ventspils
Augstskolā Ventspilī, Inženieru ielā 101, C korpusā, 202. kabinetā, mēneša
laikā no publicēšanas datuma.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/20.AKR1
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Augu
karantīnas departamenta Nacionālās fitosanitārās laboratorijas galvenās
ekspertes amatā iecelta BAIBA IEVIŅA.