Laidiens: 11.10.2016., Nr. 197

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/197.AKK1

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais/-ā referents/-e (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā)

- vēlamas zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- vēlamas zināšanas un par projektu vadības (plānošanas, īstenošanas un uzraudzības) procesiem

- vēlamas zināšanas un izpratne par ES fondu vadību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- angļu valodas zināšanas

- datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes, vēlama pieredze darbā ar informācijas sistēmām

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- vēlama darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā - vismaz vienu gadu

- vēlama darba pieredze ES fondu vadības jomā

Amata pienākumi:

- uzturēt aktuālu ministrijas kā Eiropas Savienības fondu atbildīgās iestādes (turpmāk - atbildīgā iestāde) kompetencē esošo Eiropas Savienības fondu uzraudzības rādītāju (finanšu, iznākuma, rezultātu) un snieguma ietvara plāna un izpildes progresa informāciju, tai skaitā analizēt to izpildi, sagatavot priekšlikumus izpildes uzlabošanai un sniegt atzinumus par saistošajiem dokumentiem

- uzturēt aktuālas atbilstīgās iestādes pārziņā esošās Eiropas Savienības fondu specifisko atbalsta mērķu un to pasākumu rādītāju pases

- sagatavot ziņojumus, informāciju un pārskatus par Eiropas Savienības fondu specifisko atbalsta mērķu ieviešanas un uzraudzības jautājumiem

- koordinēt un nodrošināt Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmas lietošanu atbilstoši saistošajiem normatīvajiem aktiem un vienošanās

- ziņot par atbildīgās iestādes konstatētajām iespējamām neatbilstībām tās pārziņas specifiskajos atbalsta mērķos, tai skaitā izmantojot Eiropas Komisijas neatbilstību vadības sistēmu

- piedalīties atbildīgās iestādes procedūru izstrādē un aktualizēšanā

- sagatavot atzinumus par Labklājības ministrijas struktūrvienību un citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektiem

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021585.


OP 2016/197.AKK2

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas departamenta Informācijas un komunikācijas daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- sniegt konsultācijas juridiskām un fiziskām personām statistiskās informācijas iegūšanas un pieejamības jautājumos

- veikt ziņojumos un dažādos informatīvajos materiālos ietvertās statistiskās informācijas pārbaudi, informācijas pieprasījumu izskatīšanu un atbilžu sagatavošanu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas prasmes un iniciatīva

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

-atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 23. saimes III B līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, pa faksu 67830137. Pieteikšanās termiņš - 2016. gada 28. oktobris. Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/197.AKK3

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Starptautiskās sadarbības un projektu vadības nodaļas projektu vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība projektu vadībā (profesionālais maģistra grāds projekta vadībā un projekta vadītāja kvalifikācija) vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vadībzinībās vai ekonomikā papildināta ar speciālajām zināšanām projektu vadībā

- praktiskā darba pieredze projektu vadībā vismaz 2 gadi

- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu un citu ārvalstu līdzekļu finansēto programmu ietvaros realizējamo projektu administrēšanā vismaz 2 gadi

- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba procesā

- Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) darbību reglamentējošo normatīvo aktu un nozares politikas dokumentu pārzināšana un pielietošana praksē

- pieredze normatīvo aktu dokumentu izstrādē

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana praksē

- zināšanas publisko iepirkumu un publisko pakalpojumu jomā

- valsts valodas prasmes C 1 līmenis

- divu svešvalodu (angļu vai krievu) zināšanas (runā, lasa, raksta)

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī MS Office, elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmām un citām pienākumu veikšanai nepieciešamajās datorprogrammās (QPR, Mindjet MindManager)

- labas lietvedības zināšanas

- augstas komunikācijas spējas un sadarbības prasmes

- spēja racionāli organizēt darbu, augsta atbildības izjūta un precizitāte

GALVENIE PIENĀKUMI:

- pētīt, analizēt iespējas iesaistīties Eiropas struktūrfondu projektos

- izstrādāt Inspekcijas attīstības projektus, nepieciešamās procedūras un normatīvos aktus

- nodrošināt ES līdzfinansēto projektu dokumentācijas sagatavošanu

- veikt ES līdzfinansēto projektu iepirkumu dokumentācijas un vērtēšanas ziņojumu pārbaudi un sniegt atzinumus

- piedalīties jaunu pakalpojumu attīstības, stratēģisko un ikgadējo plānu izstrādē un realizācijā, nodrošināt projekta izstrādi un realizāciju

- analizēt jaunu projektu ieviešanas un attīstīšanas iespējas un izstrādāt projekta pieteikumus

- piedalīties starptautisko projektu realizēšanā un ieviešanā Inspekcijā

- organizēt Inspekcijas publisko pakalpojumu elektronizāciju

- koordinēt jauno pakalpojumu kā projekta ieviešanu

- vadīt (plānot, organizēt, kontrolēt) projektus u.c.

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi projektu vadītājs Starptautiskās sadarbības un projektu vadības nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.


OP 2016/197.AKK4

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Elektroniskās pārvaldes departamenta Informācijas sabiedrības politikas nodaļas vecākā/-ās konsultanta/-es amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnes vai politikas zinātņu jomā

- pieredze darbā ar tiesību aktu izstrādi, politikas plānošanas jautājumiem, vēlams, informācijas sabiedrības jomā

- pieredze darbā ar informācijas sabiedrības vai elektroniskās pārvaldes jautājumiem ilgāka par diviem gadiem

- informācijas sabiedrības jomas normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu pārzināšana

- zināšanas un pieredze projektu vadībā

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- pašiniciatīva, precizitāte, spēja izvērtēt prioritātes un plānot savu darbu

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 19.3. saimes "Informācijas tehnoloģijas. Informācijas tehnoloģiju un informācijas sistēmas vadība" IIA līmenis un 11. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2016/197.AKK5

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Elektroniskās pārvaldes departamenta Informācijas sabiedrības politikas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība politikas zinātņu vai vadības zinātņu jomā

- divu gadu profesionāla pieredze politikas plānošanā un ieviešanā, vēlams informācijas sabiedrības jomas jautājumos

- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē un virzībā, kā arī pieredze sadarbībā ar valsts pārvaldes iestādēm

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem

- labas zināšanas politikas plānošanas un normatīvo aktu projektu izstrādes jomā

- padziļinātas zināšanas informācijas sabiedrības attīstības jomā

- zināšanas darbā par valsts pārvaldes procesiem un darbības principiem

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- pašiniciatīva, precizitāte, spēja izvērtēt prioritātes un plānot savu darbu

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2016/197.AKK6

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) izsludina atklātu konkursu uz Ventspils pilsētas pašvaldības iestādes "Ventspils pilsētas domes Izglītības pārvalde" vadītāja/-as amatu:

Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:

- augstākā izglītība: akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar augstāko izglītību pedagoģijā vai citā līdzīgā darbības sfērā)

- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu

- ir vismaz piecu gadu darba pieredze izglītības jomā, tai skaitā vismaz triju gadu darba pieredze izglītības vadības darbā

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas prasmes profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- izglītības nozares normatīvo aktu pārzināšana un orientēšanās esošajā situācijā izglītības jomā valstī

- zināšanas izglītības satura un attīstības jautājumos

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas, izteikt un aizstāvēt savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbus

- vēlama pieredze projektu izstrādē un vadībā

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

Dzīves un darba aprakstu (CV), konkrēti norādot laika periodus, iegūtās izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, un pieteikuma vēstuli, kurā pausts redzējums par izglītības sistēmu un tās attīstību Ventspilī un valstī, tai skaitā izvēršot sadaļu par ar izglītības sistēmu saistītās normatīvo aktu bāzes stiprajām un vājajām pusēm, līdz 2016. gada 30. oktobrim ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā, nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi 44. kabinetā Ventspils pilsētas domē, Jūras ielā 36, Ventspilī, LV-3601, darbadienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, izņemot pirmdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00 un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00, ievērojot pusdienas pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 13.00, vai nosūtot elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālruņiem 636 01112, 636 01143.

Ar nolikumu "PRETENDENTU ATLASES ATKLĀTĀ KONKURSA NOLIKUMS UZ VENTSPILS PILSĒTAS PAŠVALDĪBAS IESTĀDES "VENTSPILS PILSĒTAS DOMES IZGLĪTĪBAS PĀRVALDE" VADĪTĀJA AMATU" varat iepazīties Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā personīgi 44.kabinetā Ventspils pilsētas domē, Jūras ielā 36, Ventspilī, LV-3601, darbadienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, izņemot pirmdienās no plkst. 8.00 līdz plkst. 18.00 un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00, ievērojot pusdienas pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 13.00, vai nosūtot elektronisku pieprasījumu: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālruņiem 636 01112, 636 01143.


OP 2016/197.AKK7

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Resursu vadības departamenta Informācijas tehnoloģiju daļas informācijas sistēmu administrators/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darbavieta Peldu ielā 30, Rīgā)

No pretendenta sagaidīsim:

- augstāko izglītību, kas papildināta ar speciālajām mācībām informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredzi IT infrastruktūras apkalpošanā un lietotāju atbalsta sniegšanā

- pieredzi darbā ar MS Windows operētājsistēmām, tostarp MS Windows Server 2008/2012

- pieredzi darbā ar MS Word, MS Excel, MS PowerPoint

- pieredzi un prasmi strādāt ar datorprogrammām

- prasmi organizēt savu darbu

- spēju un vēlmi apgūt jaunus risinājumus

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

Novērtēsim, ja pretendentiem būs zināšanas kādā no šīm jomām:

- MS Windows aktīvā direktorija

- MS Exchange

- MS SQL, MySQL, PostgreSQL, Oracle datubāze

- IIS/Apache/Tomcat administrēšana un uzturēšana

- pieredze darbā ar Linux/Unix

- pamatzināšanas programmēšanā

- zināšanas par datoru uzbūvi un spēja risināt tehniskas problēmas

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt sistēmu un lietotāju administrēšanu

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- stabilu atalgojumu, sākot no EUR 1010 pirms nodokļu nomaksas, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 5 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "RVD ITD IS administrators". Tālrunis uzziņām 67027529.


OP 2016/197.AKK8

Latvijas Hidroekoloģijas institūts izsludina konkursu uz zinātniskā/-ās asistenta/-es amata vietu ar šādām prasībām amata kandidātam/-ei:

- maģistra grāds ķīmijā

- pieredze jūras vides pētījumos, izmantojot stabilo izotopu konceptu

- labas angļu valodas zināšanas

Pieteikšanas termiņš - 30 kalendārās dienas no sludinājuma publicēšanas.

Pieteikuma vēstuli kopā ar CV un pievienotajiem dokumentiem (diplomu un sertifikātu kopijas, publikāciju kopijas) lūdzu sūtīt uz e-pasta adresi arija.jansone@lhei.lv vai pa pastu Latvijas Hidroekoloģijas institūtam, adrese: Voleru iela 4, Rīga, LV-1007.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/197.AKR1

Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Informātikas departamenta Informācijas sistēmu administrēšanas daļas vecākā eksperta ierēdņa amatā no 2016.gada 7.oktobra uz nenoteiktu laiku iecelts OSKARS SALNIŅŠ.


OP 2016/197.AKR2

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 12. augustā izsludinātais konkurss uz vakanto Pārtikas uzraudzības departamenta Pārtikas produktu reģistrācijas daļas vadītāja vietnieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/197.AKR3

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka no 2016.gada 3.oktobra Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Komunikācijas un informācijas vadības nodaļas sadarbības projektu vadītājas amatā konkursa kārtībā uz nenoteiktu laiku ir iecelta BAIBA RĒDERE.


OP 2016/197.AKR4

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka no 2016.gada 3.oktobra Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas būvinspektora amatā konkursa kārtībā uz nenoteiktu laiku ir iecelts GUNTARS STUBURS.


OP 2016/197.AKR5

Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka no 2016.gada 3.oktobra Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas būvinspektora amatā konkursa kārtībā uz noteiktu laiku ir iecelts EDUARDS RAPŠA.


OP 2016/197.AKR6

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Starptautiskās tirdzniecības daļas vecākā eksperta amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 3.oktobra iecelts ARMANDS DAUBURS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)