Laidiens: 11.10.2016., Nr. 197
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/197.AKK1
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais/-ā referents/-e (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
ekonomikā)
- vēlamas zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu
reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- vēlamas zināšanas un par projektu vadības (plānošanas, īstenošanas un
uzraudzības) procesiem
- vēlamas zināšanas un izpratne par ES fondu vadību un šo jomu
reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- angļu valodas zināšanas
- datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes, vēlama pieredze
darbā ar informācijas sistēmām
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlama darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā - vismaz vienu
gadu
- vēlama darba pieredze ES fondu vadības jomā
Amata pienākumi:
- uzturēt aktuālu ministrijas kā Eiropas Savienības fondu atbildīgās
iestādes (turpmāk - atbildīgā iestāde) kompetencē esošo Eiropas Savienības
fondu uzraudzības rādītāju (finanšu, iznākuma, rezultātu) un snieguma ietvara
plāna un izpildes progresa informāciju, tai skaitā analizēt to izpildi,
sagatavot priekšlikumus izpildes uzlabošanai un sniegt atzinumus par
saistošajiem dokumentiem
- uzturēt aktuālas atbilstīgās iestādes pārziņā esošās Eiropas Savienības
fondu specifisko atbalsta mērķu un to pasākumu rādītāju pases
- sagatavot ziņojumus, informāciju un pārskatus par Eiropas Savienības fondu
specifisko atbalsta mērķu ieviešanas un uzraudzības jautājumiem
- koordinēt un nodrošināt Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas
sistēmas lietošanu atbilstoši saistošajiem normatīvajiem aktiem un vienošanās
- ziņot par atbildīgās iestādes konstatētajām iespējamām neatbilstībām tās
pārziņas specifiskajos atbalsta mērķos, tai skaitā izmantojot Eiropas Komisijas
neatbilstību vadības sistēmu
- piedalīties atbildīgās iestādes procedūru izstrādē un aktualizēšanā
- sagatavot atzinumus par Labklājības ministrijas struktūrvienību un citu
institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
projektiem
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas laikrakstā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai
elektroniski uz e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67021585.
OP 2016/197.AKK2

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas
departamenta Informācijas un komunikācijas daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- sniegt konsultācijas juridiskām un fiziskām personām statistiskās
informācijas iegūšanas un pieejamības jautājumos
- veikt ziņojumos un dažādos informatīvajos materiālos ietvertās
statistiskās informācijas pārbaudi, informācijas pieprasījumu izskatīšanu un
atbilžu sagatavošanu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes un iniciatīva
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
-atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 23. saimes III B līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, pa faksu 67830137.
Pieteikšanās termiņš - 2016. gada 28. oktobris. Konsultācijas pa
tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2016/197.AKK3
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Starptautiskās sadarbības un projektu vadības nodaļas projektu vadītājs/-a
(viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība projektu vadībā
(profesionālais maģistra grāds projekta vadībā un projekta vadītāja
kvalifikācija) vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vadībzinībās vai
ekonomikā papildināta ar speciālajām zināšanām projektu vadībā
- praktiskā darba pieredze projektu vadībā vismaz 2 gadi
- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu un citu ārvalstu līdzekļu
finansēto programmu ietvaros realizējamo projektu administrēšanā vismaz 2 gadi
- izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un zināšanu pielietošana darba
procesā
- Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) darbību reglamentējošo
normatīvo aktu un nozares politikas dokumentu pārzināšana un pielietošana praksē
- pieredze normatīvo aktu dokumentu izstrādē
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana
praksē
- zināšanas publisko iepirkumu un publisko pakalpojumu jomā
- valsts valodas prasmes C 1 līmenis
- divu svešvalodu (angļu vai krievu) zināšanas (runā, lasa, raksta)
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī MS Office, elektronisko
dokumentu pārvaldības sistēmām un citām pienākumu veikšanai nepieciešamajās
datorprogrammās (QPR, Mindjet MindManager)
- labas lietvedības zināšanas
- augstas komunikācijas spējas un sadarbības prasmes
- spēja racionāli organizēt darbu, augsta atbildības izjūta un precizitāte
GALVENIE PIENĀKUMI:
- pētīt, analizēt iespējas iesaistīties Eiropas struktūrfondu projektos
- izstrādāt Inspekcijas attīstības projektus, nepieciešamās procedūras un
normatīvos aktus
- nodrošināt ES līdzfinansēto projektu dokumentācijas sagatavošanu
- veikt ES līdzfinansēto projektu iepirkumu dokumentācijas un vērtēšanas
ziņojumu pārbaudi un sniegt atzinumus
- piedalīties jaunu pakalpojumu attīstības, stratēģisko un ikgadējo plānu
izstrādē un realizācijā, nodrošināt projekta izstrādi un realizāciju
- analizēt jaunu projektu ieviešanas un attīstīšanas iespējas un izstrādāt
projekta pieteikumus
- piedalīties starptautisko projektu realizēšanā un ieviešanā Inspekcijā
- organizēt Inspekcijas publisko pakalpojumu elektronizāciju
- koordinēt jauno pakalpojumu kā projekta ieviešanu
- vadīt (plānot, organizēt, kontrolēt) projektus u.c.
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi projektu vadītājs
Starptautiskās sadarbības un projektu vadības nodaļā, CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības
un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa: www.vi.gov.lv.
OP 2016/197.AKK4
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Elektroniskās pārvaldes
departamenta Informācijas sabiedrības politikas nodaļas vecākā/-ās konsultanta/-es amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība, vēlams tiesību
zinātnes vai politikas zinātņu jomā
- pieredze darbā ar tiesību aktu izstrādi, politikas plānošanas jautājumiem,
vēlams, informācijas sabiedrības jomā
- pieredze darbā ar informācijas sabiedrības vai elektroniskās pārvaldes
jautājumiem ilgāka par diviem gadiem
- informācijas sabiedrības jomas normatīvo aktu un politikas plānošanas
dokumentu pārzināšana
- zināšanas un pieredze projektu vadībā
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- pašiniciatīva, precizitāte, spēja izvērtēt prioritātes un plānot savu
darbu
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts
19.3. saimes "Informācijas tehnoloģijas. Informācijas tehnoloģiju un
informācijas sistēmas vadība" IIA līmenis un 11. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, dokuments par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti,
kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2016/197.AKK5
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Elektroniskās pārvaldes
departamenta Informācijas sabiedrības politikas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība politikas
zinātņu vai vadības zinātņu jomā
- divu gadu profesionāla pieredze politikas plānošanā un ieviešanā, vēlams
informācijas sabiedrības jomas jautājumos
- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē un virzībā, kā arī pieredze
sadarbībā ar valsts pārvaldes iestādēm
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības jautājumiem
- labas zināšanas politikas plānošanas un normatīvo aktu projektu izstrādes
jomā
- padziļinātas zināšanas informācijas sabiedrības attīstības jomā
- zināšanas darbā par valsts pārvaldes procesiem un darbības principiem
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- pašiniciatīva, precizitāte, spēja izvērtēt prioritātes un plānot savu
darbu
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas
plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi
dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".
Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2016/197.AKK6
Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970)
izsludina atklātu konkursu uz Ventspils pilsētas pašvaldības iestādes
"Ventspils pilsētas domes Izglītības pārvalde" vadītāja/-as amatu:
Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:
- augstākā izglītība: akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar augstāko izglītību pedagoģijā
vai citā līdzīgā darbības sfērā)
- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu
- ir vismaz piecu gadu darba pieredze izglītības jomā, tai skaitā vismaz
triju gadu darba pieredze izglītības vadības darbā
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma
prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas prasmes
profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- izglītības nozares normatīvo aktu pārzināšana un orientēšanās esošajā
situācijā izglītības jomā valstī
- zināšanas izglītības satura un attīstības jautājumos
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas, izteikt un aizstāvēt savu
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbus
- vēlama pieredze projektu izstrādē un vadībā
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas
- konkurētspējīgu atlīdzību
- sociālās garantijas
Dzīves un darba aprakstu (CV), konkrēti norādot laika periodus, iegūtās
izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, prasmes darbā ar
informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, un pieteikuma vēstuli, kurā pausts
redzējums par izglītības sistēmu un tās attīstību Ventspilī un valstī, tai
skaitā izvēršot sadaļu par ar izglītības sistēmu saistītās normatīvo aktu bāzes
stiprajām un vājajām pusēm, līdz 2016. gada 30. oktobrim ieskaitot
iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā, nosūtot pa pastu vai
iesniedzot personīgi 44. kabinetā Ventspils pilsētas domē, Jūras ielā 36,
Ventspilī, LV-3601, darbadienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, izņemot pirmdienās
no plkst. 8.00 līdz 18.00 un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00, ievērojot
pusdienas pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 13.00, vai nosūtot elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālruņiem 636 01112, 636
01143.
Ar nolikumu "PRETENDENTU ATLASES ATKLĀTĀ KONKURSA NOLIKUMS UZ VENTSPILS
PILSĒTAS PAŠVALDĪBAS IESTĀDES "VENTSPILS PILSĒTAS DOMES IZGLĪTĪBAS
PĀRVALDE" VADĪTĀJA AMATU" varat iepazīties Ventspils pilsētas domes
Personāla nodaļā personīgi 44.kabinetā Ventspils pilsētas domē, Jūras ielā 36,
Ventspilī, LV-3601, darbadienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, izņemot pirmdienās
no plkst. 8.00 līdz plkst. 18.00 un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00,
ievērojot pusdienas pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 13.00, vai nosūtot
elektronisku pieprasījumu: personals@ventspils.lv. Uzziņas
pa tālruņiem 636 01112, 636 01143.
OP 2016/197.AKK7
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto
darbinieka amatu - Resursu vadības departamenta Informācijas tehnoloģiju daļas
informācijas sistēmu administrators/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darbavieta Peldu ielā 30, Rīgā)
No pretendenta sagaidīsim:
- augstāko izglītību, kas papildināta ar speciālajām mācībām informācijas
tehnoloģiju jomā
- pieredzi IT infrastruktūras apkalpošanā un lietotāju atbalsta sniegšanā
- pieredzi darbā ar MS Windows operētājsistēmām, tostarp MS Windows Server
2008/2012
- pieredzi darbā ar MS Word, MS Excel, MS PowerPoint
- pieredzi un prasmi strādāt ar datorprogrammām
- prasmi organizēt savu darbu
- spēju un vēlmi apgūt jaunus risinājumus
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
Novērtēsim, ja pretendentiem būs zināšanas kādā no šīm jomām:
- MS Windows aktīvā direktorija
- MS Exchange
- MS SQL, MySQL, PostgreSQL,
Oracle datubāze
- IIS/Apache/Tomcat
administrēšana un uzturēšana
- pieredze darbā ar Linux/Unix
- pamatzināšanas programmēšanā
- zināšanas par datoru uzbūvi un spēja risināt tehniskas problēmas
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt sistēmu un lietotāju administrēšanu
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- stabilu atalgojumu, sākot no EUR 1010 pirms nodokļu nomaksas, normatīvajos
aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 5
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā
dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski
nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar
norādi "RVD ITD IS administrators". Tālrunis uzziņām 67027529.
OP 2016/197.AKK8
Latvijas Hidroekoloģijas institūts izsludina
konkursu uz zinātniskā/-ās asistenta/-es amata vietu
ar šādām prasībām amata kandidātam/-ei:
- maģistra grāds ķīmijā
- pieredze jūras vides pētījumos, izmantojot stabilo izotopu konceptu
- labas angļu valodas zināšanas
Pieteikšanas termiņš - 30 kalendārās dienas no sludinājuma publicēšanas.
Pieteikuma vēstuli kopā ar CV un pievienotajiem dokumentiem (diplomu un
sertifikātu kopijas, publikāciju kopijas) lūdzu sūtīt uz e-pasta adresi arija.jansone@lhei.lv vai pa pastu Latvijas Hidroekoloģijas institūtam, adrese: Voleru iela 4, Rīga,
LV-1007.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/197.AKR1
Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Informātikas departamenta
Informācijas sistēmu administrēšanas daļas vecākā eksperta ierēdņa amatā no 2016.gada 7.oktobra uz nenoteiktu laiku iecelts OSKARS
SALNIŅŠ.
OP 2016/197.AKR2
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 12. augustā izsludinātais
konkurss uz vakanto Pārtikas uzraudzības departamenta Pārtikas produktu
reģistrācijas daļas vadītāja vietnieka amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu
laiku) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2016/197.AKR3
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka no 2016.gada
3.oktobra Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta
Komunikācijas un informācijas vadības nodaļas sadarbības projektu vadītājas
amatā konkursa kārtībā uz nenoteiktu laiku ir iecelta BAIBA RĒDERE.
OP 2016/197.AKR4
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka no 2016.gada
3.oktobra Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas būvinspektora amatā
konkursa kārtībā uz nenoteiktu laiku ir iecelts GUNTARS STUBURS.
OP 2016/197.AKR5
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka no 2016.gada
3.oktobra Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas būvinspektora amatā
konkursa kārtībā uz noteiktu laiku ir iecelts EDUARDS RAPŠA.
OP 2016/197.AKR6
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Starptautiskās tirdzniecības
daļas vecākā eksperta amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 3.oktobra iecelts
ARMANDS DAUBURS.