Laidiens: 10.10.2016., Nr. 196
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/196.AKK1
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - inspektors/-e
(uz noteiktu laiku, trim gadiem, darbavieta Dobelē)
Prasības amata pretendentiem:
- augstākā izglītība, priekšroka pretendentiem ar specializāciju lauksaimniecības
mehanizācijā
- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā
- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā
- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības
- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu
izpildi, nepārtrauktību
- administratīvo lēmumu sagatavošana
- nodrošināt klientu apkalpošanu
Piedāvājam:
- mēnešalga no 700 euro
līdz 944 euro
(atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai, Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010,
vai nosūtīt uz e-pasta adresi veneranda.urtane@vtua.gov.lv
ar norādi uz attiecīgo darba vietu. www.vtua.gov.lv
* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem,
kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2016/196.AKK2
Konkurences padome izsludina konkursu Padomes juridiskās nodaļas vecākā/-ās juriskonsulta/-es amatam
Mēs nodrošinām iespēju katram tirgus dalībniekam veikt ekonomisko darbību
brīvas un godīgas konkurences apstākļos, kā arī veicināt konkurences attīstību visos
tautsaimniecības sektoros sabiedrības interesēs. Mūsu pamatvērtības ir
taisnīgums, profesionalitāte un neatkarība.
Pienākumi:
- veikt Konkurences padomes lēmumu tiesiskuma papildpārbaudi
- izvērtēt Konkurences padomes sagatavoto dokumentu projektus
- veikt citu institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu, tiesību
aktu un citu dokumentu projektu izvērtēšanu un atzinumu sagatavošanu
- izvērtēt publisko personu darbības ietekmi uz konkurenci un izstrādāt
atzinumus par konkurences aizsardzības, saglabāšanas vai attīstības principu
ievērošanu
- izstrādāt normatīvo aktu projektus konkurences tiesību jomā
- pārstāvēt iestādi dažādās apspriedēs, komisijās, darba grupās, kā arī
citās organizācijās Latvijā un ārvalstīs
Mūsu prasības:
- akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnē
- profesionālā pieredze valsts pārvaldē un privātajā sektorā vismaz trīs
gadi
- laba izpratne par konkurences tiesībām, kā arī valsts pārvaldes tiesisko
regulējumu
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- spēja veidot gramatiski, stilistiski un juridiski pareizu tekstu latviešu
valodā
- angļu valodas prasmes ne zemākas par vidējā līmeņa 2. pakāpi (B2)
- analītiskās spējas un publiskās runas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- aizraujošu un dinamisku darbu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas un labus darba apstākļus
- profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu 900-1200 EUR pirms nodokļu nomaksas
CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt Konkurences padomē Brīvības ielā
55 (2.ieeja), Rīgā, vai sūtīt uz e-pasta adresi konkurence@kp.gov.lv
līdz šī gada 24. oktobrim. Tālr. uzziņām 67282865.
OP 2016/196.AKK3
Valsts kanceleja ir centrālā valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību, rūpējas par valdības
dokumentu atbilstību noteiktiem standartiem, kā arī izstrādā un ievieš rīcības
politiku valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības jomās. Valsts kanceleja
iestājas par efektīvu, atbildīgu un elastīgu valsts pārvaldi, kas kalpo
sabiedrības labā.
Aicinām pievienoties Valsts kancelejas komandai valsts pārvaldes attīstības
īstenošanā!
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes politikas
departamenta Valsts pārvaldes cilvēkresursu nodaļas konsultanta/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- plānot valsts pārvaldes cilvēkresursu attīstības politiku un pilnveidot
personālvadības procesus
- konsultēt valsts pārvaldes institūcijas, to personālvadības speciālistus
par ierēdņu un darbinieku atlasi, novērtēšanu un citu personālvadības procesu
pilnveidošanu, normatīvā regulējuma piemērošanu civildienesta attiecībās u.c.
- izstrādāt tiesību aktu projektus un metodiskos materiālus cilvēkresursu
attīstības politikas jomā
- sniegt atzinumus par citu institūciju sagatavotajiem attīstības plānošanas
un tiesību aktu projektiem
Amata prasības un nepieciešamās kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība tiesību zinātnē
- pieredze administratīvo tiesību jomā
- izpratne par valsts pārvaldes darbu un politikas plānošanas procesu
- iniciatīva un spēja piedāvāt inovatīvus risinājumus valsts pārvaldes
cilvēkresursu attīstības politikas pilnveidošanai
- analītiska domāšana
- izcilas komunikācijas un prezentācijas prasmes
- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus
Pretendentiem piedāvājam:
- iespēju piedalīties valsts pārvaldes darbā - celt valsts pārvaldes
efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju
- strādāt valdības centrā un būt valsts pārvaldes notikumu centrā
- strādāt profesionālā un atsaucīgā kolektīvā
- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) līdz š. g. 23. oktobrim sūtīt vai iesniegt
Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv. Tālr. uzziņām 67082844. Pieteikumā lūdzam
norādīt konkrēto amata nosaukumu, uz kuru piesakāties.
OP 2016/196.AKK4
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Publisko pakalpojumu
departamenta Projektu vadības nodaļas sistēmanalītiķa/-es
amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku līdz 30.09.2019.)
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas
tehnoloģiju un telekomunikāciju zinātņu, ekonomikas vai vadības jomā
- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldes vai
pašvaldības institūcijās, vai komercuzņēmumā
- vismaz divu gadu pieredze informācijas sistēmu biznesa procesu un prasību
analīzē
- pieredze informācijas sistēmu jomā, tajā skaitā risinājumu, kas nodrošina
informācijas sistēmu savstarpējo sadarbību, izveidē, ieviešanā, attīstībā un
uzturēšanā valsts pārvaldes vai pašvaldības institūcijā, vai komercuzņēmumā
- izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietošanas nozīmi valsts
pārvaldes procesā un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveides procesos
- zināšanas attīstības plānošanas dokumentu izstrādē
- zināšanas par publiskās pārvaldes attīstības tendencēm, piemēram, vienas
pieturas aģentūras principa īstenošanu publisko pakalpojumu pieejamības
nodrošināšanai klātienē un elektroniskajā vidē, elektronisko pakalpojumu
ieviešanu
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- labas angļu valodas zināšanas
- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes
- pašiniciatīva, spēja risināt sarežģītas situācijas
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
Mēs piedāvājam:
- darbu valsts IKT vadošajā iestādē, kas nosaka valsts IKT attīstības
politiku un arhitektūru
- iespēju līdzdarboties liela mēroga valsts nozīmes IKT projektā
(konceptuālā projektēšana, prasību izstrāde)
- stabilu atalgojumu (amatam noteikts 19.4. saimes
"Informācijas tehnoloģijas. Programmatūras attīstība" IV līmenis un
12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, dokuments par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti,
kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.
OP 2016/196.AKK5
Precizējot iepriekš
publicēto
Oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 28. septembrī
laidienā Nr. 188 Ekonomikas un kultūras augstskolas publicētajā amatu konkursa
paziņojumā vakance - asociētais profesors
- Ekonomikas nozarē, Vispārīgās pedagoģijas apakšnozarē (34.1) - pareizi
lasāma šādā redakcijā: asociētais profesors - Pedagoģijas nozarē, Vispārīgās
pedagoģijas apakšnozarē (34.1).
Ekonomikas un kultūras augstskola
OP 2016/196.AKK6
Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija izsludina konkursu uz šādiem amatiem Reģionālistikas zinātniskajā institūtā:
- vadošā pētnieka amats Vadībzinātnes nozarē (apakšnozare - izglītības
vadība) - 1 vieta
- pētnieka amats Filozofijas nozarē (apakšnozare - kultūras filozofija) -
1 vieta
- pētnieka amats Ekonomikas nozarē (apakšnozare - finanses un kredīts) -
1 vieta
Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un
iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas interneta vietnē www.ru.lv sadaļā "Vakances".
OP 2016/196.AKK7
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības un
kontroles nodaļas inspektors/-e (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā farmaceitiskā izglītība, maģistra vai tam pielīdzināts grāds
farmācijas nozarē
- profesionālā pieredze farmācijas jomā ne mazāk kā 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana
un lietošana praksē
- Veselības inspekcijas darbību un farmācijas jomu reglamentējošo normatīvo
aktu pārzināšana un pielietošana praksē
- izpratne par Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem
- valsts valodas prasme atbilstoši C 1 līmenim
- divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint) un citiem
tehniskajiem līdzekļiem
- labas lietvedības prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt farmācijas jomu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu
- veikt plānotas un neplānotas farmaceitiskās darbības kontroles
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
atbildes
- klasificēt normatīvo aktu pārkāpumus, ierosināt un izskatīt
administratīvās lietas, sagatavot administratīvo pārkāpumu protokolus un
lēmumus
- kontrolēt ambulatorai ārstniecībai paredzēto zāļu iegādes izdevumu
kompensācijas kārtību
- regulāri aktualizēt pārbaudāmo objektu datubāzi par uzraudzībā esošajos
objektos (uzņēmumos) veiktajām pārbaudēm u. c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Zāļu
uzraudzības un kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā
Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr.
uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
interneta vietne: www.vi.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/196.AKR1
Nodrošinājuma valsts aģentūra paziņo, ka Administratīvi-juridiskā un
iepirkumu nodrošinājuma departamenta Juridiskās nodaļas juriskonsultes valsts
civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā 2016. gada
1. oktobrī iecelta INESE ŠIROKOVA.
OP 2016/196.AKR2
Veselības inspekcija informē, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2016. gada 25. augustā izsludinātais konkurss uz
vakanto Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu
uzraudzības un kontroles nodaļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu
(divas amata vietas uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.