Laidiens: 10.10.2016., Nr. 196

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/196.AKK1

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - inspektors/-e (uz noteiktu laiku, trim gadiem, darbavieta Dobelē)

Prasības amata pretendentiem:

- augstākā izglītība, priekšroka pretendentiem ar specializāciju lauksaimniecības mehanizācijā

- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā

- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā

- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības

- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību

- administratīvo lēmumu sagatavošana

- nodrošināt klientu apkalpošanu

Piedāvājam:

- mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai, Republikas laukums 2, Rīga, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi veneranda.urtane@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darba vietu. www.vtua.gov.lv

* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2016/196.AKK2

Konkurences padome izsludina konkursu Padomes juridiskās nodaļas vecākā/-ās juriskonsulta/-es amatam

Mēs nodrošinām iespēju katram tirgus dalībniekam veikt ekonomisko darbību brīvas un godīgas konkurences apstākļos, kā arī veicināt konkurences attīstību visos tautsaimniecības sektoros sabiedrības interesēs. Mūsu pamatvērtības ir taisnīgums, profesionalitāte un neatkarība.

Pienākumi:

- veikt Konkurences padomes lēmumu tiesiskuma papildpārbaudi

- izvērtēt Konkurences padomes sagatavoto dokumentu projektus

- veikt citu institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu un citu dokumentu projektu izvērtēšanu un atzinumu sagatavošanu

- izvērtēt publisko personu darbības ietekmi uz konkurenci un izstrādāt atzinumus par konkurences aizsardzības, saglabāšanas vai attīstības principu ievērošanu

- izstrādāt normatīvo aktu projektus konkurences tiesību jomā

- pārstāvēt iestādi dažādās apspriedēs, komisijās, darba grupās, kā arī citās organizācijās Latvijā un ārvalstīs

Mūsu prasības:

- akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- profesionālā pieredze valsts pārvaldē un privātajā sektorā vismaz trīs gadi

- laba izpratne par konkurences tiesībām, kā arī valsts pārvaldes tiesisko regulējumu

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- spēja veidot gramatiski, stilistiski un juridiski pareizu tekstu latviešu valodā

- angļu valodas prasmes ne zemākas par vidējā līmeņa 2. pakāpi (B2)

- analītiskās spējas un publiskās runas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mēs piedāvājam:

- aizraujošu un dinamisku darbu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas un labus darba apstākļus

- profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu 900-1200 EUR pirms nodokļu nomaksas

CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt Konkurences padomē Brīvības ielā 55 (2.ieeja), Rīgā, vai sūtīt uz e-pasta adresi konkurence@kp.gov.lv līdz šī gada 24. oktobrim. Tālr. uzziņām 67282865.


OP 2016/196.AKK3

Valsts kanceleja ir centrālā valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību, rūpējas par valdības dokumentu atbilstību noteiktiem standartiem, kā arī izstrādā un ievieš rīcības politiku valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības jomās. Valsts kanceleja iestājas par efektīvu, atbildīgu un elastīgu valsts pārvaldi, kas kalpo sabiedrības labā.

Aicinām pievienoties Valsts kancelejas komandai valsts pārvaldes attīstības īstenošanā!

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes politikas departamenta Valsts pārvaldes cilvēkresursu nodaļas konsultanta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- plānot valsts pārvaldes cilvēkresursu attīstības politiku un pilnveidot personālvadības procesus

- konsultēt valsts pārvaldes institūcijas, to personālvadības speciālistus par ierēdņu un darbinieku atlasi, novērtēšanu un citu personālvadības procesu pilnveidošanu, normatīvā regulējuma piemērošanu civildienesta attiecībās u.c.

- izstrādāt tiesību aktu projektus un metodiskos materiālus cilvēkresursu attīstības politikas jomā

- sniegt atzinumus par citu institūciju sagatavotajiem attīstības plānošanas un tiesību aktu projektiem

Amata prasības un nepieciešamās kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- pieredze administratīvo tiesību jomā

- izpratne par valsts pārvaldes darbu un politikas plānošanas procesu

- iniciatīva un spēja piedāvāt inovatīvus risinājumus valsts pārvaldes cilvēkresursu attīstības politikas pilnveidošanai

- analītiska domāšana

- izcilas komunikācijas un prezentācijas prasmes

- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus

Pretendentiem piedāvājam:

- iespēju piedalīties valsts pārvaldes darbā - celt valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju

- strādāt valdības centrā un būt valsts pārvaldes notikumu centrā

- strādāt profesionālā un atsaucīgā kolektīvā

- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) līdz š. g. 23. oktobrim sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv. Tālr. uzziņām 67082844. Pieteikumā lūdzam norādīt konkrēto amata nosaukumu, uz kuru piesakāties.


OP 2016/196.AKK4

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Publisko pakalpojumu departamenta Projektu vadības nodaļas sistēmanalītiķa/-es amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku līdz 30.09.2019.)

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju zinātņu, ekonomikas vai vadības jomā

- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldības institūcijās, vai komercuzņēmumā

- vismaz divu gadu pieredze informācijas sistēmu biznesa procesu un prasību analīzē

- pieredze informācijas sistēmu jomā, tajā skaitā risinājumu, kas nodrošina informācijas sistēmu savstarpējo sadarbību, izveidē, ieviešanā, attīstībā un uzturēšanā valsts pārvaldes vai pašvaldības institūcijā, vai komercuzņēmumā

- izpratne par informācijas tehnoloģiju pielietošanas nozīmi valsts pārvaldes procesā un publisko pakalpojumu sistēmas pilnveides procesos

- zināšanas attīstības plānošanas dokumentu izstrādē

- zināšanas par publiskās pārvaldes attīstības tendencēm, piemēram, vienas pieturas aģentūras principa īstenošanu publisko pakalpojumu pieejamības nodrošināšanai klātienē un elektroniskajā vidē, elektronisko pakalpojumu ieviešanu

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- labas angļu valodas zināšanas

- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes

- pašiniciatīva, spēja risināt sarežģītas situācijas

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

Mēs piedāvājam:

- darbu valsts IKT vadošajā iestādē, kas nosaka valsts IKT attīstības politiku un arhitektūru

- iespēju līdzdarboties liela mēroga valsts nozīmes IKT projektā (konceptuālā projektēšana, prasību izstrāde)

- stabilu atalgojumu (amatam noteikts 19.4. saimes "Informācijas tehnoloģijas. Programmatūras attīstība" IV līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2016/196.AKK5

Precizējot iepriekš publicēto

Oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 28. septembrī laidienā Nr. 188 Ekonomikas un kultūras augstskolas publicētajā amatu konkursa paziņojumā vakance - asociētais profesors - Ekonomikas nozarē, Vispārīgās pedagoģijas apakšnozarē (34.1) - pareizi lasāma šādā redakcijā: asociētais profesors - Pedagoģijas nozarē, Vispārīgās pedagoģijas apakšnozarē (34.1).

Ekonomikas un kultūras augstskola


OP 2016/196.AKK6

Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija izsludina konkursu uz šādiem amatiem Reģionālistikas zinātniskajā institūtā:

- vadošā pētnieka amats Vadībzinātnes nozarē (apakšnozare - izglītības vadība) - 1 vieta

- pētnieka amats Filozofijas nozarē (apakšnozare - kultūras filozofija) - 1 vieta

- pētnieka amats Ekonomikas nozarē (apakšnozare - finanses un kredīts) - 1 vieta

Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmijas interneta vietnē www.ru.lv sadaļā "Vakances".


OP 2016/196.AKK7

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļas inspektors/-e (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā farmaceitiskā izglītība, maģistra vai tam pielīdzināts grāds farmācijas nozarē

- profesionālā pieredze farmācijas jomā ne mazāk kā 2 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un lietošana praksē

- Veselības inspekcijas darbību un farmācijas jomu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana praksē

- izpratne par Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem

- valsts valodas prasme atbilstoši C 1 līmenim

- divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint) un citiem tehniskajiem līdzekļiem

- labas lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt farmācijas jomu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu

- veikt plānotas un neplānotas farmaceitiskās darbības kontroles

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot atbildes

- klasificēt normatīvo aktu pārkāpumus, ierosināt un izskatīt administratīvās lietas, sagatavot administratīvo pārkāpumu protokolus un lēmumus

- kontrolēt ambulatorai ārstniecībai paredzēto zāļu iegādes izdevumu kompensācijas kārtību

- regulāri aktualizēt pārbaudāmo objektu datubāzi par uzraudzībā esošajos objektos (uzņēmumos) veiktajām pārbaudēm u. c.

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, interneta vietne: www.vi.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/196.AKR1

Nodrošinājuma valsts aģentūra paziņo, ka Administratīvi-juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Juridiskās nodaļas juriskonsultes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā 2016. gada 1. oktobrī iecelta INESE ŠIROKOVA.


OP 2016/196.AKR2

Veselības inspekcija informē, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 25. augustā izsludinātais konkurss uz vakanto Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)