Laidiens: 29.09.2016., Nr. 189
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/189.AKK1
Precizējot iepriekš
publicēto
Valsts augu aizsardzības dienests precizē oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2016. gada 22. septembrī laidienā Nr. 184 publicēto paziņojumu
par Valsts augu aizsardzības dienesta izsludināto konkursu uz vakanto Augu karantīnas
departamenta Nacionālās fitosanitārās laboratorijas galvenā eksperta (ierēdņa)
amatu - vakance ir izsludināta uz noteiktu laiku.
OP 2016/189.AKK2
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā audita nodaļas
vadītāja/-as amatu
Prasības:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība (vēlams
ekonomikas, finanšu vai tiesību nozarē), kas papildināta ar speciālajām
zināšanām iekšējā audita semināros un/vai profesionālās kvalifikācijas kursos
- nepieciešams valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts
- praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādēs ne mazāk
kā 3 gadi, vēlama praktiskā darba pieredze vadošā amatā
- zināšanas par administratīvo procesu, valsts pārvaldi reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem un to piemērošanu
- analītiskās spējas un precizitāte
- labas organizatoriskas iemaņas un komunikācijas prasmes
- spēja plānot un organizēt nodaļas darbu, pieņemt lēmumus un uzņemties
atbildību
- labas datora lietotāja prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Galvenie amata pienākumi: nodrošināt Iekšējā audita nodaļas darbu. Organizēt
un vadīt iekšējos auditus ministrijā un tās padotības iestādēs. Sagatavot
ziņojumus pārbaudes lietās, kuru izvērtēšanā nepieciešama pieredze un dziļa
izpratne par nozares jautājumiem. Sniegt ieteikumus atklāto problēmu
risinājumiem, uzraudzīt neatbilstību novēršanu.
Piedāvājam:
- interesantu, izaicinājumiem bagātu darbu
- profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
- mēnešalgu atbilstoši 13. mēnešalgu grupai (no 1400 euro
līdz 1900 euro)
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt, nosūtot
uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas
ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām
67013183. Konkursa uzvarētājam jāuzrāda izglītību apliecinošu dokumentu
oriģināli.
OP 2016/189.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (www.vsaa.lv; reģ. Nr. 9001669496) aicina darbā Informācijas
tehnoloģiju departamenta projekta vadītāju (viena darbinieka (valsts
amatpersonas) amata vieta uz projekta laiku)
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt, ieviest un uzturēt projekta pamatojošo, pārvaldības un
atskaitīšanās dokumentāciju
- nodrošināt līgumu ar projekta sadarbības partneriem izstrādāšanu un
saskaņošanu, koordinēt sadarbības partneru personāla iesaisti projektā
atbilstoši līgumos noteiktajam
- plānot un kontrolēt projekta aktivitātes, to izpildei nepieciešamos
resursus (personāls, budžets, naudas plūsma) un darbietilpību
- organizēt projekta īstenošanai nepieciešamo iekšējo normatīvo aktu
izstrādi
- organizēt un veikt iepirkumus projekta vajadzībām un veikt noslēgto
iepirkumu līgumu pārvaldību
- nodrošināt projekta nodevumu kvalitātes kontroli, akceptēt nodevumus un
organizēt projekta rezultātu ieviešanu VSAA
- pildīt Latvijas Piekļuves punkta pārvaldnieka un Latvijas Piekļuves punkta
vienotā kontaktpunkta kontaktpersonas (SPOC) pienākumus atbilstoši EESSI
projekta prasībām un uzturēt sadarbību ar citām elektroniskās informācijas
apmaiņas ieviešanā iesaistītajām ES/EEZ dalībvalstu kompetentām iestādēm un
EESSI projekta personālu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaurs) vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaurs) informācijas tehnoloģijās
- zināšanas projektu vadībā un informācijas sistēmu izveidē, dokumentēšanā
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas (B2 līmenī)
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)
Par priekšrocībām tiks uzskatītas:
- piecu gadu darba pieredze lielu informācijas sistēmu projektu vadībā un
pieredze publisko iepirkumu organizēšanā
- pieredze ERAF līdzfinansētu projektu vadīšanā un pārvaldībā
- zināšanas par datu apmaiņu ar ES dalībvalstīm, EESSI projekta sfēru
Piedāvājam:
- mēnešalgu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai (atkarībā no kategorijas,
kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darbavietu Rīgā, Fridriķa ielā 9
Gaidām jūsu CV (atbilstoši Europass CV
standartam), pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un
dokumentu kopijas par papildus iegūtām zināšanām un prasmēm, ja tādas ir.
Pieteikuma termiņš - līdz 2016. gada 10. oktobrim.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt vai nosūtīt VSAA Informācijas
tehnoloģiju departamentam Fridriķa ielā 9, Rīgā,
LV-1019 (ar norādi "Konkursam uz projekta vadītāja amatu"), vai uz
e-pastu: Lauris.Lenerts@vsaa.lv. Tālr. uzziņām
67038702.
OP 2016/189.AKK4
Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Kontroles daļas Resursu
kontroles sektora vadītājs
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinātnē, jūrniecībā, bioloģijā vai vides zinātnēs (maģistra grāds tiks
uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā pieredze specialitātē (pieredze jūrniecībā un vides
aizsardzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- prasme vadīt mazu kolektīvu un koordinēt tā darbu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba
pienākumu pildīšanai, kuri saistīti ar jūras vides aizsardzības un zivju
resursu aizsardzības kontroli neatkarīgi no valstiskās piederības, informācijas
sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos,
dalību starptautiskajās sanāksmēs utt.
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
vides aizsardzībā
- zināšanas un pieredze saimnieciskā un tehniskā nodrošinājuma koordinācijā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- laba fiziskā sagatavotība
- B kategorijas autovadītāja apliecība (mazizmēra kuģošanas līdzekļu
vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību)
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- vadīt Kontroles daļas Resursu kontroles sektora darbu
- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli jūras vides
aizsardzības un iekšējo ūdeņu zivju resursu aizsardzības jomā
Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes III līmenis un 9. mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 650 līdz 850 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi Valmierā, L. Paegles
ielā 13, sūtīt uz e-pasta adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv
vai pa pastu uz adresi L. Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr.
uzziņām 64207266), 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.
Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba
intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2016/189.AKK5
Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Salacgrīvā - Kontroles daļas
Resursu kontroles sektora vecākais inspektors
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību
zinātnē, jūrniecībā, bioloģijā vai vides zinātnēs (maģistra grāds tiks
uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) specialitātē (pieredze jūrniecībā un
vides aizsardzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba
pienākumu pildīšanai, kuri saistīti ar jūras vides aizsardzības un zivju resursu
aizsardzības kontroli neatkarīgi no valstiskās piederības, informācijas
sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos,
dalību starptautiskajās sanāksmēs utt.
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
vides aizsardzībā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- laba fiziskā sagatavotība
- B kategorijas autovadītāja apliecība (mazizmēra kuģošanas līdzekļu
vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību)
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli jūras vides
aizsardzības un zivju resursu aizsardzības jomā
- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides
aizsardzības jomā
- atbilstoši kvotām un limitiem noteiktajā kārtībā izsniegt zvejas licences
un žurnālus juridiskām un fiziskām personām
Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes IIIA līmenis un 9. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 550 līdz 750 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi Valmierā, L. Paegles
ielā 13, sūtīt uz e-pasta adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv
vai pa pastu uz adresi L. Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr.
uzziņām 64207266), 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.
Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba
intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2016/189.AKK6
Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ.
Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā -
Kontroles daļas Resursu kontroles sektora vecākais inspektors
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību
zinātnē, bioloģijā vai vides zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par
priekšrocību)
- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) specialitātē (pieredze vides
aizsardzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas
attiecīgajā profesionālajā jomā
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
vides aizsardzībā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- laba fiziskā sagatavotība
- B kategorijas autovadītāja apliecība (mazizmēra kuģošanas līdzekļu
vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību)
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli zivju resursu
aizsardzības jomā
- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides
aizsardzības jomā
- atbilstoši kvotām un limitiem noteiktajā kārtībā izsniegt zvejas licences
un žurnālus juridiskām un fiziskām personām
Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes IIIA līmenis un 9. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 550 līdz 750 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi Valmierā, L. Paegles
ielā 13, sūtīt uz e-pasta adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv
vai pa pastu uz adresi L. Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr. uzziņām
64207266), 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.
Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba
intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2016/189.AKK7
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir
Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās
nodaļas Rīgas biroja Būvju kadastrālās uzmērīšanas daļas būvju kadastrālās
uzmērīšanas speciālista amatu (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt visa veida būvju (ēku un inženierbūvju) un telpu grupu kadastrālo
uzmērīšanu (t. sk. būvju datu ievadīšanu dienesta informācijas sistēmās un
attiecīgo būvju kadastrālās uzmērīšanas pasūtījumu izpildei nepieciešamo
dokumentu sagatavošanu) atbilstoši iekšējo un ārējo normatīvo aktu prasībām
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- pirmā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (mērniecībā, zemes ierīcībā,
ģeodēzijā, ģeomātikā, būvniecībā, arhitektūrā)
- vēlama iepriekšēja darba pieredze attiecīgā vai radniecīgā nozarē
- zināšanas būvniecību un būvju kadastrālo uzmērīšanu reglamentējošajos
tiesību aktos un metodiskajos dokumentos
- prasme pielietot atbilstošus tehniskos līdzekļus un izmantot darbam
nepieciešamo programmnodrošinājumu (iemaņas darbā ar MicroStation vai līdzīga veida
grafiskajām programmatūrām)
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību,
ētiskums un orientācija uz attīstību
- teicamas latviešu valodas zināšanas un sarunvalodas līmenī svešvalodas
(krievu, angļu) prasmes
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- akorda algu ar stundas likmi no 3,98 EUR līdz 4,70 EUR
- tiek nodrošināta trīs mēnešu ievada apmācība, šajā periodā maksājot
minimālo mēnešalgu
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Darbinieka darbavieta - Puškina ielā 14, Rīgā.
Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 20 dienu laikā no publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā,
11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2016/189.AKK8
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir
Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Finanšu departamenta
Ekonomikas un budžeta daļas finanšu analītiķa amatu (amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot un regulāri uzturēt aktuālus noslogojuma aprēķinus par
speciālistu darba apjomu pieaugumiem un samazinājumiem
- sagatavot regulāros pārskatus un prezentācijas par sniegto pakalpojumu
apjomiem, skaitliskajiem rezultatīvajiem rādītājiem un ieņēmumiem par maksas
pakalpojumiem
- piedalīties maksas pakalpojuma cenrāža izstrādē un veikt pakalpojumu
izcenojumu noteikšanu
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā izglītība grāmatvedības
vai ekonomikas jomā
- ne mazāk kā viena gada darba pieredze
grāmatvedības vai ekonomikas jomā
- pamatzināšanas finanšu grāmatvedībā un lietvedībā
- labas prasmes darbā ar resursu vadības sistēmu Horizon
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību,
ētiskums un orientācija uz attīstību
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- bruto darba algu no 752 euro līdz 1000 euro
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
Darbinieka darbavieta - 11. novembra krastmalā 31, Rīgā.
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai
elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2016/189.AKK9
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir
Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Dokumentu pārvaldības
departamenta Arhīva daļas metodikas eksperta amatu (amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt arhīva pārvaldību regulējošos normatīvos aktus un prasme lietot
tos praksē
- pārzināt dokumentu digitalizācijas procesu
atbilstoši Ministru kabineta 28.02.2012. noteikumiem Nr. 143
"Kārtībā, kādā publiskos dokumentus pārvērš elektroniskā formā"
- izstrādāt un pilnveidot dokumentu digitalizācijas
procesa metodiku
- veikt digitālo dokumentu kvalitātes kontroli un piedalīties digitālo
dokumentu kvalitātes kontroles sistēmas izstrādē, ieviešanā un pilnveidošanā
- apmācīt dienesta speciālistus un sniegt metodiskās konsultācijas arhīvu
pārvaldības jautājumos, tai skaitā dokumentu digitalizācijas
jautājumos
- analizēt digitālo dokumentu arhīva informācijas sistēmas darbību, sniegt
priekšlikumus to darbības un dokumentu digitalizācijas
procesa pilnveidošanai
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā izglītība humanitārajās
vai sociālajās zinātnēs (dokumentu un arhīvu pārvaldībā, bibliotēkzinātnē un
informācijā)
- ne mazāk kā vienu gadu praktiskā darba pieredze arhīvu pārvaldības jomā
- pārzināt arhīvu pārvaldību regulējošos normatīvos aktus un prast tos
lietot praksē
- izpratne par informācijas tehnoloģiju izmantošanu arhīva darbā, tai skaitā
par dokumentu digitalizāciju
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību,
ētiskums un orientācija uz attīstību
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- bruto darba algu no 677 euro līdz 900 euro
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
Darbinieka darbavieta - 11. novembra krastmalā 31, Rīgā.
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2016/189.AKK10
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu
projektu departamenta ESF projekta "Atbalsts bezdarbnieku izglītībai"
vecāka eksperta amatu (juridiskajos jautājumos) (1 amata vieta uz noteiktu
laiku, projekta norises laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā juridiskā izglītība (vismaz bakalaura grāds ar piešķirto
profesionālo kvalifikācijas pakāpi)
- vēlama darba pieredze juridiskos jautājumos vismaz viens gads
- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros, ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- spēja strādāt pastāvīgi, identificēt problēmas, novērtēt riskus, piedāvāt
risinājumus
- pieredze darbā ar datoru un prasme strādāt ar biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt ESF projekta "Atbalsts bezdarbnieku
izglītībai" īstenošanai nepieciešamo juridisko atbalstu atbilstoši ārējiem
un iekšējiem normatīvajiem aktiem.
Galvenie amata pienākumi: sagatavot amata kompetences ietvaros projekta
īstenošanai nepieciešamos juridiskos dokumentus un līgumu projektus. Risināt
juridiskus jautājumus saistībā ar projekta aktivitāšu īstenošanu. Sniegt
metodisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam juridiskajos
jautājumos. Nodrošināt projekta un tā aktivitāšu īstenošanai nepieciešamo
iepirkumu organizēšanu, t. sk. izstrādāt iepirkuma dokumentāciju.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija:
926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija pretendentiem
jānosūta līdz 2016. gada 12. oktobrim pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K.Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz e-pasta
adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "ABI_vecākais_eksperts" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā.
Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/189.AKK11
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu
projektu departamenta ESF projekta "Jauniešu garantijas" vecāka
ekonomista amatu (2 amata vietas uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība finanšu vadībā, ekonomikā vai vadības zinātnēs
- vismaz divu gadu darba pieredze finanšu, ekonomikas vai grāmatvedības
jomā, t. sk. zināšanas finanšu plānošanā un finanšu uzskaites organizēšanā un
analīzē, atskaišu sagatavošanā
- Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- zināšanas finanšu plānošanā, uzskaites organizēšanā un analīzē
- prasmes vērtēt faktus, analizēt datus un situācijas paredzēt un novērtēt
riskus
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt Projekta finanšu līdzekļu plānošanu, kontroli un
analīzi. Nodrošināt maksājumu veikšanu atbilstoši Projekta ieņēmumu un plānoto
izdevumu tāmei un finansēšanas plānam, maksājumu atbilstību Projektā
paredzētajām izmaksām.
Galvenie amata pienākumi: organizēt plānoto Projekta administrēšanas un
īstenošanas izmaksu veikšanu, nodrošinot maksājumu atbilstību Projektā
paredzētajām izmaksām. Veikt Projekta aktivitāšu uzskaiti, kontrolējot izmaksu
atbilstību Projektam. Finanšu informācijas sagatavošana t.sk. finanšu līdzekļu
izlietojuma analīze un kontrole.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija:
783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija pretendentam
jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38,
k-1, Rīgā, LV-1010 vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv
ar norādi "JG_vecākais_ekonomists" vai
jāiesniedz personīgi 117. kabinetā līdz 2016. gada 17. oktobrim.
Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas
un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks
uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/189.AKK12
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Elektroniskās pārvaldes
departamenta Informācijas sistēmu arhitektūras nodaļas informācijas sistēmu
drošības pārvaldnieka amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas,
vadības vai informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju zinātņu jomā (vēlama
papildu izglītība informācijas sistēmu auditēšanas vai IKT drošības pārvaldības
jomā)
- pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldības institūcijas vai komercuzņēmuma
darbā informācijas tehnoloģiju jomā
- pieredze IKT drošības pārvaldības jomā
- zināšanas informācijas sistēmu auditēšanas un drošības pārvaldības jomās
- zināšanas, prasmes un pieredze darbā ar uzņēmumu vai iestāžu IKT drošības
pārvaldības sistēmām
Galvenie pienākumi:
- attīstīt valsts informācijas sistēmu drošības pārvaldības sistēmu,
koordinēt un uzraudzīt tās funkcionēšanu
- sniegt atbalstu valsts informācijas sistēmu pārziņiem valsts informācijas
sistēmu arhitektūras, darbības, attīstības, uzturēšanas un drošības jautājumos
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- pašiniciatīva, spēja risināt sarežģītas situācijas
- labas divu svešvalodu zināšanas mutiski un rakstos
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 19.5.
saimes "Informācijas tehnoloģijas. Sistēmu administrēšana un
uzturēšana" IIIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa) un sociālās
garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, dokuments par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti,
kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas
Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2016/189.AKK13
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Dzelzceļa departamenta vecākais referents
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
dzelzceļa nozarē)
- vēlama darba pieredze dzelzceļa nozarē
- izpratne par transporta politikas jomu
- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī
- ļoti labas komunikācijas prasmes
- organizatora spējas un iniciatīva
- orientācija uz attīstību
Amats klasificēts 36. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa;
mēnešalga atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumos Nr. 66
noteiktajiem ierobežojumiem).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
svešvalodu zināšanu kvalifikācijas kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski,
vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela
3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2016/189.AKK14
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Dzelzceļa departamenta vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība jurisprudencē
- jurista darba pieredze ne mazāka par gadu
- vēlama darba pieredze dzelzceļa nozarē
- izpratne par transporta politikas jomu
- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī
- ļoti labas komunikācijas prasmes
- organizatora spējas un iniciatīva
- orientācija uz attīstību
Amats klasificēts 36. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa;
mēnešalga atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumos Nr. 66
noteiktajiem ierobežojumiem).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
svešvalodu zināšanu kvalifikācijas kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski
vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3,
378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67028218.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/189.AKR1
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments
paziņo, ka Labklājības ministrijas Bērnu un ģimenes politikas departamenta
projekta vadītājas valsts civildienesta ierēdnes amatā uz noteiktu laiku
konkursa kārtībā iecelta IVETA BALTIŅA.