Laidiens: 28.09.2016., Nr. 188

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/188.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) izsludina konkursu klientu apkalpošanas speciālista/-es amatam Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona informācijas nodaļā uz noteiktu laiku

 Galvenie pienākumi:

- pieņemt iesniegtos ziņu pieprasījumus un informāciju par veiktajiem maksājumiem, reģistrēt tos Uzņēmumu reģistra lietvedības sistēmā un izsniegt sagatavotās izziņas

- sagatavot informācijas izziņas par subjektiem, kas reģistrēti Uzņēmumu reģistra vestajos reģistros

- sagatavot kopijas un izrakstus, apskatei izsniedzamās reģistrācijas lietas vai lietvedības dokumentus, vēstules, informācijas izdrukas

- nodrošināt Uzņēmumu reģistra informatīvā tālruņa darbību

- informēt apmeklētājus klātienē

 Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- vēlama darba pieredze klientu apkalpošanā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- vēlamas zināšanas administratīvajās tiesībās un komerctiesībās

- teicamas komunikācijas prasmes

 Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 485,00 EUR (6. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

 Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram (adrese: Rīga, Pērses iela 2), faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.


OP 2016/188.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Iepirkumu daļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā

- zināšanas publisko iepirkumu jomas normatīvajos aktos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību pieprasījumiem

- sagatavot publisko iepirkumu statistiskos pārskatus

- veikt publisko iepirkumu procedūras, kas noteiktas Publisko iepirkumu likumā

- veikt publiskos iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 4000 EUR, kā arī publiskos būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir zemāka par 14 000 EUR

- sagatavot iepirkumu publikācijas ievietošanai VID ārējā mājaslapā, Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā un valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" mājaslapā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde", IIIA līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 734 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP ID GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/188.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Lēmumu un judikatūras analīzes daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- analizēt apstrīdēšanas iesniegumu un sūdzību izskatīšanas rezultātā pieņemtos VID ģenerāldirektora lēmumus

- identificēt iespējamos trūkumus un problēmas lēmumu pieņemšanā

- analizēt tiesu nolēmumus par pārsūdzētajiem VID lēmumiem

- analizēt Eiropas Savienības Tiesas nolēmumus nodokļu normatīvo aktu piemērošanas jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- ne mazāk kā divu gadu juridisko darba pieredzi valsts ieņēmumu jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP LJAD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/188.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Nelegāli iegūto līdzekļu legalizācijas novēršanas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās, nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu jomas tiesību aktos

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- labas prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Outlook, Word, Excel)

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- sagatavot un aktualizēt informatīvos/metodiskos materiālus par nodokļu daļas kompetencē esošiem jautājumiem

- veikt administratīvo pārkāpumu lietvedību

- sagatavot uzziņas nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā

- konsultēt nodokļu maksātājus par normatīvo aktu piemērošanas jautājumiem un citiem (klātienē, pa tālruni un elektroniski) daļas kompetencē esošiem jautājumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi administratīvā procesa normu piemērošanā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP NILLND GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/188.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Atbalsta daļas Tehniskā atbalsta nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesībās vai elektrozinībās, radiotehnikā, elektronikā un automātikā

- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai Valsts noslēpuma saņemšanai

- darba pieredze telekomunikāciju, elektrozinību vai operatīvās darbības jomā ne mazāk kā trīs gadus

- zināšanas sakaru, video, audio un citas elektroniskās aparatūras izgatavošanā, remontā un ekspluatācijā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt operatīvās darbības atsevišķu īpaši sarežģītu operatīvās darbības pasākumu izpildei, kur nepieciešamas padziļinātas tehniskās zināšanas vai zināšanas informācijas tehnoloģijās

- veikt operatīvās darbības pasākumus aizdomās turēto, apsūdzēto personu meklēšanai un citu kriminālprocesam nozīmīgu personu atrašanās vietu noskaidrošanai sadarbībā ar Daļai pilnvarotajām amatpersonām ar tehniskajiem līdzekļiem vispārīgā vai sevišķā veidā noziedzīgu nodarījumu atklāšanā vai novēršanā

- sniegt atbalstu operatīvās darbības nodrošināšanai noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā

- sniegt atbalstu izmeklēšanā noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2. saime "Operatīvā darbība", IIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 967 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP AD TAN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/188.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas policijas pārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (6 vakances uz nenoteiktu laiku)

Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesībās, sociālajās zinātnēs vai komerczinībās

- vismaz divu gadu pieredze izmeklēšanā

- zināšanas nodokļu un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- prasmes darbā ar datoru

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt procesuālās izmeklēšanas darbības (t. sk. īpaši sarežģītas un liela apjoma lietas) pirmstiesas kriminālprocesos, ievērojot spēkā esošos likumus un normatīvos aktus, lai atklātu, pārtrauktu un novērstu noziedzīgus nodarījumus muitas lietu jomā un nodrošinātu taisnīgu krimināltiesisko attiecību noregulējumu

- piedalīties lietisko pierādījumu nodošanā, iznīcināšanā un realizācijas procesā

- pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai par atteikšanos uzsākt kriminālprocesu

- nodrošināt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumu, kā arī tiesas, prokuroru un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- B kategorijas vadītāja apliecību

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1. saime "Izmeklēšana", IIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1055 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MPP_ID_VME_1 amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/188.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas policijas pārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz divu gadu pieredze izmeklēšanā

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai

- prasmes darbā ar datoru

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt procesuālās izmeklēšanas darbības (t. sk. īpaši sarežģītas un liela apjoma lietas) pirmstiesas kriminālprocesos, ievērojot spēkā esošos likumus un normatīvos aktus, lai atklātu, pārtrauktu un novērstu noziedzīgus nodarījumus muitas lietu jomā un nodrošinātu taisnīgu krimināltiesisko attiecību noregulējumu

- piedalīties lietisko pierādījumu nodošanā, iznīcināšanā un realizācijas procesā

- pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai par atteikšanos uzsākt kriminālprocesu

- nodrošināt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumu, kā arī tiesas, prokuroru un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- zināšanām nodokļu un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- B kategorijas vadītāja apliecību

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1. saime "Izmeklēšana", IIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1055 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MPP_ID_VME_2 amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/188.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Programmatūras pārvaldības daļas Ieviešanas nodaļas sistēmanalītiķa/-es darbinieka amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- zināšanas par informācijas sistēmu izstrādes ciklu un tā pārvaldības procesiem

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- pārvaldīt informācijas sistēmu izmaiņas

- koordinēt informācijas sistēmu prasību definēšanu un dokumentācijas izstrādi

- plānot un pārraudzīt programmatūras versijas, to akcepttestēšanu un ieviešanu

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi informātikas jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 19.4. saime "Programmatūras attīstība", IV līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 842 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP PPD IN S amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/188.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas galvenā/-ās personāla speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no valsts civildienesta un darba tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālās zinātnēs

- zināšanas darba un civildienesta attiecību regulējošo normatīvo aktu jomā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu informāciju, noteikt prioritātes un pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- izskatīt VID struktūrvienību iesniegtos pieprasījumus konkursu izsludināšanai, sagatavot amatu konkursu sludinājumus un nosūtīt tos publicēšanai plašsaziņas līdzekļos

- līdzdarboties pretendentu izvērtēšanā, izstrādāt personāla atlases kritēriju un rezultātu dokumentāciju, informēt pretendentus par rezultātiem

- veikt personāla datu un dokumentu pārvaldību: noformēt personāla darba tiesisko vai civildienesta attiecību nodibināšanu, pārcelšanu un darba tiesisko vai civildienesta attiecību izbeigšanu, kā arī līdzdarboties personāla pieņemšanas darba procesa koordinēšanā

- ievadīt datus, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, Centralizētajā resursu vadības sistēmā "Horizon" (turpmāk - HORIZON).

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi ar HORIZON

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III līmenis. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP PAdmD GPS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/188.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Civilās un darba aizsardzības daļas darba aizsardzības vecākā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk- VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī VID darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība darba aizsardzības jomā

- apmācība ugunsdrošības jomā atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas izstrādātai 160 stundu licencētai mācību programmai

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt darba vides faktoru novērtēšanu, pārbaužu dokumentēšanu un darba aizsardzības pasākumu plānu izstrādāšanu

- veikt nodarbināto apmācību un instruktāžu

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- praktisko pieredzi darba aizsardzības jomā

Darbinieka amata vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam noteikta: 6. saime "Darba aizsardzība", III līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 734 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP_CDAD_DAVS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani pa tālr. 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/188.AKK11

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas inspektors/-e (viena amata vieta uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība fizikā, medicīnas fizikā, medicīnā, ķīmijā vai bioloģijā

- pieredze darbā ar jonizējošu starojumu, ar kodolreaktoru, kodoldegvielas pārstrādes cikla vai radioaktīvo atkritumu pārstrādes uzņēmumu projektēšanu un ekspluatāciju saistītas mācību programmas apgūšana vai apgūta radiācijas ķīmija, radioķīmija, radiobioloģija, kodolfizika, radiācijas fizika, medicīnas fizika, vai iegūts radiologa sertifikāts radiodiagnostikā vai radioterapijā, kā arī atbilstošā pieredze amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas

- labas prasmes strādāt ar standarta biroja programmatūru

- izpratne par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu procesu, kā arī dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības radiācijas drošības un kodoldrošības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta par priekšrocība

Galvenie amata pienākumi:

- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus

- veikt inspekcijas pārbaudes vietās, kur notiek darbības ar radioaktīvajām vielām

- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus par pārbaudes rezultātiem

Piedāvājam atalgojumu no 544 euro pirms nodokļu nomaksas.

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - RDC inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvā) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67084203.


OP 2016/188.AKK12

ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (darba pienākumi saistīti ar politikas izstrādi labības, dārzeņu un lopbarības augu sēklaudzēšanas un sēklu tirdzniecības, augu pavairojamā materiāla jomā, kā arī starptautiskās sēklu aprites Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas shēmās) - Lauksaimniecības departamenta Lauksaimniecības resursu nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentam:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā izglītība lauksaimniecībā (vēlama specializācija agronomijā)

- vismaz viena gada darba pieredze lauksaimniecības jomā vai valsts pārvaldē

- zināšanas par spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem lauksaimniecībā, normatīvo aktu projektu izstrādi

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- labas angļu vai vācu, vai franču valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- prasmes strādāt ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer, MS PowerPoint

- labas komunikācijas prasmes

- prasme identificēt problēmas, saskatīt cēloņu un seku sakarības, izdarīt atbilstošus secinājumus un piedāvāt risinājumus un alternatīvas

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- bruto atalgojumu, sākot no 756 EUR (9. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi inga.probaka@zm.gov.lv vai pa pastu. Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4. stāvs, 411. kabinets, tālr. uzziņām 67027319, 67027513.

Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".


OP 2016/188.AKK13

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Resursu vadības departamenta Informācijas tehnoloģiju daļas informācijas sistēmu administrators/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darbavieta Peldu ielā 30, Rīgā)

No pretendenta sagaidīsim:

- augstāko izglītību, kas papildināta ar speciālajām mācībām informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredzi IT infrastruktūras apkalpošanā un lietotāju atbalsta sniegšanā

- pieredzi darbā ar MS Windows operētājsistēmām, tostarp MS Windows Server 2008/2012

- pieredzi darbā ar MS Word, MS Excel, MS PowerPoint

- pieredzi un prasmi strādāt ar datorprogrammām

- prasmi organizēt savu darbu

- spēju un vēlmi apgūt jaunus risinājumus

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

Novērtēsim, ja pretendentiem būs zināšanas kādā no šīm jomām:

- MS Windows aktīvā direktorija

- MS Exchange

- MS SQL, MySQL, PostgreSQL, Oracle datubāze

- IIS/Apache/Tomcat administrēšana un uzturēšana

- pieredze darbā ar Linux/Unix

- pamatzināšanas programmēšanā

- zināšanas par datoru uzbūvi un spēja risināt tehniskas problēmas

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt sistēmu un lietotāju administrēšanu

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- stabilu atalgojumu, sākot no 1010 EUR pirms nodokļu nomaksas, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 5 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi - RVD ITD IS administrators. Tālr. uzziņām 67027529.


OP 2016/188.AKK14

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Biznesa inkubatoru departamenta Liepājas biznesa inkubatora vadītāja/-as amatu (uz noteiktu laiku līdz 2023. gada 31. decembrim)

LIAA meklē cilvēku ar pieredzi darbā ar uzņēmējiem, kas nodrošinātu veiksmīgu biznesa inkubatora darbību Liepājā - veicinātu jaunu komersantu izveidi un attīstību Liepājā un tās apkārtnē.

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt Biznesa inkubatoru departamenta Liepājas biznesa inkubatora darbu un kontrolēt funkciju izpildi

- izstrādāt un ieviest biznesa inkubatora stratēģiju Liepājā izvirzīto mērķu sasniegšanai, t. sk. izstrādāt un ieviest aktivitāšu un pasākumu plānu saskaņā ar budžetu un pieejamajiem resursiem

- sniegt pirmsinkubācijas pakalpojumus - biznesa idejas vērtēšana, sākotnējā tirgus izpēte, konsultācijas uzņēmējdarbības uzsācējiem attīstības veicināšanai, komandas veidošanai un finansējuma piesaistei

- nodrošināt inkubācijas pakalpojumu sniegšanu - izvirzīt jaundibinātam komersantam sasniedzamos mērķus, identificēt jaundibinātam komersantam nepieciešamos pakalpojumus mērķu sasniegšanai un nodrošināt atbilstošu pakalpojumu sniedzēju atlasi, piesaistīt atbilstošu mentoru, veicināt investīciju piesaisti jaundibināta komersanta attīstības nodrošināšanai

- aktīvi piedalīties Liepājas biznesa inkubatora mentoru tīkla izveidē

- identificēt biznesa inkubatora stratēģiskos partnerus Liepājā un apkārtējās pašvaldībās un veicināt sadarbību ar tiem (pašvaldības, uzņēmēju organizācijas, kredītiestādes, biznesa eņģeļi u.c.)

- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide

- identificēt un piedalīties starptautisku projektu, kas vērsti uz uzņēmējdarbības vides attīstību, īstenošanā

- pārstāvēt biznesa inkubatoru Liepājā un tās apkārtnē un aktīvi popularizēt tā sniegtos pakalpojumus, izmantojot dažādus informācijas kanālus

- nodrošināt informatīvu atbalstu jaundibinātiem komersantiem par Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras sniegtajiem pakalpojumiem

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze vadošā amatā (vismaz divi gadi)

- pieredze darbā biznesa inkubatorā vai uzņēmumā, vai organizācijā, vai pašvaldībā uzņēmēju konsultēšanā (sniedzot konsultācijas vai apmācot, vai vērtējot biznesa idejas, vai izstrādājot attīstības stratēģijas (vismaz 2 gadi)

- pieredze pašvaldībā vai uzņēmumā darbā ar uzņēmējiem (izvērtējot finansējuma (aizdevumu, grantu) pieteikumus, t. sk. norādot konkrētos veiktos uzdevumus, vai projekta apjomu vai pieredze privātā vai nevalstiskā organizācijā vai uzņēmumā, sniedzot komersantiem konsultācijas (finansējuma piesaiste vai tirdzniecības un eksporta veicināšana, vai mārketings) norādot konkrētos uzdevumus, konsultāciju veidus un virzienus (vismaz 2 gadi)

- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti

- zināšanas par valsts pārvaldes darbību

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas un prezentēšanas prasmes

- stratēģiskā un analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1253,00 EUR, 2. kategorija: 1442,00 EUR, 3. kategorija: 1647,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2016. gada 12. oktobrim, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, rekomendācijas (par priekšrocību tiks uzskatīta Liepājas pašvaldības sniegta rekomendācija) un redzējumu par Liepājas biznesa inkubatora darbības stratēģiju angļu valodā (teksta apjoms līdz 1 A4 lapai) iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "LBI vadītājs".

Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālr. 67039407 vai 67039403.


OP 2016/188.AKK15

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Biznesa inkubatoru departamenta Reģionālo pilsētu nodaļas vecākā/-ās projektu vadītāja/-as amatu (darbavieta Siguldā) (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)

LIAA meklē cilvēku ar pieredzi darbā ar uzņēmējiem, kas nodrošinātu veiksmīgu Reģionālo pilsētu biznesa inkubatora darbību Siguldā - veicinātu jaunu komersantu izveidi un attīstību Siguldā un tās apkārtnē.

Galvenie amata pienākumi:

- īstenot Reģionālo pilsētu biznesa inkubatora stratēģiju izvirzīto mērķu sasniegšanai Siguldā un tās apkārtnē, t.sk. īstenot aktivitāšu un pasākumu plānu saskaņā ar budžetu un pieejamajiem resursiem

- sniegt pirmsinkubācijas pakalpojumus - biznesa idejas vērtēšana, sākotnējā tirgus izpēte, konsultācijas uzņēmējdarbības uzsācējiem attīstības veicināšanai, komandas veidošanai un finansējuma piesaistei

- nodrošināt inkubācijas pakalpojumu sniegšanu - izvirzīt jaundibinātam komersantam sasniedzamos mērķus, identificēt jaundibinātam komersantam nepieciešamos pakalpojumus mērķu sasniegšanai un nodrošināt atbilstošu pakalpojumu sniedzēju atlasi, piesaistīt atbilstošu mentoru, veicināt investīciju piesaisti jaundibināta komersanta attīstības nodrošināšanai

- aktīvi piedalīties Reģionālo pilsētu biznesa inkubatora mentoru tīkla izveidē

- īstenot sadarbību ar Reģionālo pilsētu biznesa inkubatora stratēģiskajiem partneriem (pašvaldības, uzņēmēju organizācijas, kredītiestādes, biznesa eņģeļi u. c.) Siguldā un tās apkārtnē

- aktīvi popularizēt Reģionālo pilsētu biznesa inkubatora sniegtos pakalpojumus Siguldā un tās apkārtnē, izmantojot dažādus informācijas kanālus

- nodrošināt informatīvu atbalstu jaundibinātiem komersantiem par LIAA sniegtajiem pakalpojumiem

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā biznesa inkubatorā vai uzņēmumā, vai organizācijā, vai pašvaldībā darbā ar uzņēmējiem (sniedzot konsultācijas vai apmācot, vai vērtējot biznesa idejas, vai izstrādājot attīstības stratēģijas) (vismaz divi gadi, par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze minētajās jomās Siguldā)

- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem, biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas angļu vai krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2016. gada 12. oktobrim, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, rekomendācijas (par priekšrocību tiks uzskatīta Siguldas pašvaldības sniegta rekomendācija) un redzējumu par Reģionālo pilsētu biznesa inkubatora darbību Siguldā un tās apkārtnē (teksta apjoms līdz 1 A4 lapai) iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "RPN vecākais projektu vadītājs_Sigulda".

Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālr. 67039407 vai 67039403.


OP 2016/188.AKK16

Biznesa augstskola Turība izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amatu - Tūrisma un viesmīlības katedrā - profesors/-e, ģeogrāfijas nozare, cilvēka ģeogrāfijas apakšnozare (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- izglītība atbilstoši izvēlētajam amatam

- praktiskā vai pētnieciskā vai konsultatīvā darba pieredze atbilstošā nozarē

- zinātniskās publikācijas atbilstošā nozarē

- dalība zinātniskajās konferencēs un starptautiskajos projektos

- spēju patstāvīgi un radoši strādāt un apgūt jaunas tehnoloģijas

- orientētam uz rezultātu

- priekšroka pretendentiem ar labām svešvalodu zināšanām

Lūdzam iesniegt:

- pieteikuma vēstuli, dzīves un darba gājumu (CV)

- izglītības, akadēmisko nosaukumu un/vai zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas

- pēdējo sešu gadu publikācijas un/vai ievērojamu sasniegumu specialitātē (nozarē) sarakstu

- izvēlētā amata īstenošanas projektu

Amatu pretendentiem viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas lūdzam iesniegt iepriekš minētos dokumentus (personīgi vai sūtot pa e-pastu) SIA "Biznesa augstskola Turība" Personāla daļā Graudu ielā 68, Rīgā, LV-1058, fakss +371 67619152, e-pasta adrese: turiba@turiba.lv, tālr. informācijai +371 67622551.


OP 2016/188.AKK17

Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un moderna valsts institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un ekonomisko efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties valsts pārvaldes procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru darbību saistītu pieredzi. Valsts kontrole ir institūcija, kuru novērtē sabiedrība un kura novērtē savus darbiniekus.

VALSTS REVIDENTS/-E

Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole, Revīzijas departaments

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz nenoteiktu laiku

Latvijas Republikas Valsts kontrole izsludina konkursu uz valsts revidenta/-es amata vietu, nosakot šādas prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā vai finanšu vadībā

- vismaz 2 gadu darba pieredze grāmatvedības jomā pēdējo 3 gadu periodā

- vēlama vismaz 1 gada darba pieredze revīziju jomā pēdējo 5 gadu laikā

- pieredze analītisku ziņojumu un pārskatu sagatavošanā

- motivācija pielietot un pilnveidot profesionālās kompetences darba procesā

- teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstiski)

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas, precīzi izsakot un pamatojot savu viedokli

- ļoti labas datorprogrammu lietošanas prasmes

- orientācija uz rezultātu

Par priekšrocību uzskatīsim darba pieredzi valsts pārvaldē, tiesību aktu piemērošanas jautājumu risināšanā, publiskā sektora grāmatvedības standartu pielietošanā, tiesību pamatos un angļu valodas zināšanas.

Galvenais amata pienākums ir veikt revīzijas atbilstoši Valsts kontrolē noteiktajai metodoloģijai, starptautiskajiem revīzijas standartiem un publiskā sektora grāmatvedības standartiem:

- piedalīties revīzijas gaitas plānošanā un revīzijas plāna sagatavošanā

- noteiktajā apjomā un termiņā iegūt un dokumentēt izpratni par revidējamās vienības darbības jomu, normatīvo bāzi un vispārējo kontroles sistēmu, noteikt revīzijas apjomu un pieeju, piedalīties risku izvērtēšanā un analīzē

- apkopot, analizēt un izvērtēt revīzijai nepieciešamo informāciju

- sagatavot kvalitatīvus, gramatiski pareizus un trešajām pusēm uztveramus revīzijas ziņojumu projektus, to daļas, citus darba dokumentus (vēstules, protokolus u. c. dokumentus)

- profesionāli sadarboties ar revidējamās vienības pārstāvjiem un kolēģiem

- dokumentēt revīzijas veikšanu

Saviem darbiniekiem piedāvājam:

- intensīvu sadarbību un pieredzes apmaiņu starp revidentu grupām uz rezultātu orientētā institūcijā

- iespēju strādāt ar datu analīzes un revīzijas atbalsta procesa rīkiem

- iespēju padziļināti izprast dažādas valsts pārvaldes jomas un sniegt ieteikumus nozares darbības uzlabošanai

- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot revidenta prasmes ar definētām atalgojuma izaugsmes iespējām

- starptautiskas mācības un pieredzes apmaiņas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Konkursam uz valsts revidenta amatu" līdz 2016. gada 27. oktobrim lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@lrvk.gov.lv. Tālr. informācijai 67017528 vai 67017674.


OP 2016/188.AKK18

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu departamenta Latvijas-Krievijas programmas nodaļas vadītāja/-as valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (ekonomikā, finansēs, politoloģijā, Eiropas studijās, uzņēmējdarbības vadībā, filoloģijā vai tiesību zinātnē), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- vismaz viena gada darba pieredze vadošā amatā un valsts pārvaldē

- vismaz trīs gadu profesionālā darba pieredze Eiropas Savienības transnacionālo un/vai pārrobežu sadarbības ar Eiropas Savienības valstīm un partnervalstīm ārpus Eiropas Savienības, vai citu ārvalstu atbalsta instrumentu programmu/projektu vadībā

- vēlama pieredze starptautiskā sadarbībā un/vai darbā multikulturālā komandā

- zināšanas par Eiropas Savienības reģionālās attīstības politiku, tās normatīvajiem aktiem, kas attiecas uz Eiropas teritoriālo sadarbību, kā arī zināšanas par Eiropas Kaimiņattiecību instrumentu

- zināšanas par Baltijas Jūras reģiona politikām

- zināšanas par Latvijas un Krievijas pierobežu reģionu attīstības virzieniem (vides aizsardzība, būvniecība, izglītība, uzņēmējdarbība, nodarbinātība, transports, publiskā pārvalde) projektu īstenošanas kontekstā, kas atbilst Latvijas-Krievijas programmas atbalsta prioritātēm

- programmas/projektu vadības prasmes

- personāla un finanšu vadības prasmes

- pieredze administratīvā un biroja vadības darbā

Galvenie pienākumi:

- plānot, organizēt un vadīt nodaļas darbu

- nodrošināt 2014.-2020. gada Latvijas-Krievijas pārrobežu sadarbības programmas Vadošās iestādes, kā arī sekretariāta darbību

- nodrošināt 2007.-2013. gada Igaunijas-Latvijas-Krievijas pārrobežu sadarbības programmas Apvienotās vadošās iestādes darbību, t. sk. nodrošināt programmas slēgšanas procesu

- nodrošināt 2007.-2013. gada Igaunijas-Latvijas-Krievijas un 2014.-2020. gada Latvijas-Krievijas pārrobežu sadarbības programmu vadības un kontroles sistēmu izveidošanu/uzturēšanu

- nodaļas kompetences ietvaros nodrošināt sadarbību ar ārējiem auditiem un revīzijām

- sniegt konsultācijas, atbalstu un informāciju projektu iesniedzējiem un projektu vadītājiem par projektu izstrādi, projektu iesniegšanu, vērtēšanas procesu, līgumu slēgšanu, projektu ieviešanu, projekta atskaitīšanās sistēmu, projekta budžeta un maksājumu veikšanas jautājumiem, kā arī organizēt seminārus potenciālajiem projektu iesniedzējiem, projektu vadošajiem partneriem un projekta partneriem

- veikt projektu vērtēšanu, nodrošināt līgumu slēgšanu un projektu ieviešanas uzraudzību

- nodrošināt konstatēto neatbilstību izvērtēšanu un piedalīties lēmumu pieņemšanā

- organizēt Uzraudzības komitejas darbību

- nodrošināt Latvijas-Krievijas pārrobežu sadarbības programmas centralizētas informācijas sistēmas (datubāzes) izveidošanu/uzturēšanu

- nodrošināt tehniskās palīdzības budžeta (ieskaitot Apvienotā tehniskā sekretariāta filiāļu) finanšu plānošanu, vadību, atskaišu sagatavošanu un iesniegšanu pārbaudei un sertificēšanai

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- spēja strādāt multikulturālā vidē

- prasme strādāt komandā un uzņemties līdera lomu un procesu vadību uzticēto uzdevumu īstenošanas koordinēšanā ar citiem komandas dalībniekiem

- labas rakstības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- labas administratīvās un analītiskās prasmes

- ļoti labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas - mutvārdos un rakstos

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas), t. sk. pamatiemaņas datorgrafikā

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IVC līmenis un 13. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi starptautisko programmu vadībā un uzraudzībā

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Motivēta pieteikuma vēstule un Curriculum Vitae (CV) angļu valodā, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2016/188.AKK19

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu departamenta Latvijas-Krievijas programmas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu (2 darbinieka amata vietas uz noteiktu laiku līdz 2020. gada 30. decembrim)

Prasības:

- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, uzņēmējdarbības vadībā, vadības zinātnē vai tiesību zinātnē, vai cita amatam atbilstoša izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- labas zināšanas par Latvijas un Krievijas nozaru darbības virzieniem (vides aizsardzība, būvniecība, izglītība, transports, publiskā pārvalde, publiskais iepirkums) projektu īstenošanas kontekstā, kas atbilst Latvijas-Krievijas pārrobežu sadarbības programmas 2014.-2020. gadam (turpmāk - programma) atbalsta prioritātēm

- ne mazāk kā divu gadu profesionālā darba pieredze ar ES struktūrfondu vai citu ārvalstu atbalsta instrumentu finansēto programmu/projektu vadību

- iepriekšēja pieredze darbā ar Eiropas Savienības transnacionālo un/vai pārrobežu sadarbības programmu/projektu vadību, uzraudzību tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas zināšanas par Eiropas Savienības reģionālās attīstības politiku, tās normatīvajiem aktiem, kas attiecas uz Eiropas teritoriālo sadarbību

- izpratne par Baltijas jūras reģiona politikām

- pieredze administratīvā un biroja vadības darbā

Galvenie pienākumi:

- pildīt Latvijas-Krievijas pārrobežu sadarbības programmas (turpmāk - programmas) sekretariāta funkcijas, veicot programmas un projektu ieviešanas uzraudzību, t. sk. sniegt konsultācijas, atbalstu un informāciju projektu iesniedzējiem un projektu vadītājiem, veikt projektu pieteikumu vērtēšanu, izskatīt progresu ziņojumus (t. sk. finanšu daļu) un maksājumu pieprasījumus, izskatīt projektu grozījumu pieprasījumus, veikt pārbaudes projektu norises vietās

- izstrādāt projektu konkursu izsludināšanai un līgumu slēgšanai nepieciešamos dokumentus

- izstrādāt procedūras programmas ieviešanas nodrošināšanai (t. sk. projektu pieteikumu iesniegšanas, vērtēšanas, atlases, līgumu slēgšanas, atskaišu iesniegšanas un uzraudzības procedūras)

- sagatavot ziņojumus un informāciju par projektu un programmas ieviešanas progresu Vadošajai iestādei, Uzraudzības komitejai, kā arī Eiropas Komisijai

- piedalīties Uzraudzības komitejas sanāksmju organizēšanā

- sagatavot nepieciešamo dokumentāciju publisko iepirkumu procedūru veikšanai, kontrolēt noslēgto līgumu izpildi

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- spēja strādāt multikulturālā vidē

- programmas/projektu vadības prasmes

- labas rakstības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- labas analītiskās spējas

- prasme strādāt komandā un uzņemties vadību uzticēto uzdevumu īstenošanas koordinēšanā ar citiem komandas dalībniekiem

- ļoti labas latviešu, angļu valodas un labas krievu valodas zināšanas - mutvārdos un rakstos

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (sākot no 1006 EUR līdz 1647 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi starptautisko programmu vadībā un uzraudzībā

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Motivēta pieteikuma vēstule un Curriculum Vitae (CV) angļu valodā, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2016/188.AKK20

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu departamenta Latvijas-Krievijas programmas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu (1 darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2020. gada 30. decembrim)

Prasības:

- augstākā izglītība (sabiedriskajās attiecībās, filoloģijā, ekonomikā, politoloģijā vai Eiropas studijās), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- labas zināšanas par pierobežu reģionu nozaru darbības virzieniem (vides aizsardzība, būvniecība, izglītība, transports, publiskā pārvalde) projektu īstenošanas kontekstā, kas atbilst Latvijas - Krievijas pārrobežu sadarbības programmas (turpmāk - programma) atbalsta prioritātēm

- vismaz divu gadu profesionālā darba pieredze sabiedrisko attiecību jomā

- vēlama iepriekšēja pieredze ES projektu/programmu vadībā, ieviešanā vai informatīvo kampaņu organizēšanā

- vēlama pieredze publisko iepirkumu veikšanā

- labas zināšanas par ES reģionālās attīstības politiku, tās normatīvajiem aktiem, kas attiecas uz Eiropas teritoriālo sadarbību un Eiropas Kaimiņattiecību instrumentu

- labas zināšanas par ES publicitātes un informācijas nodrošināšanas prasībām

- izpratne par Baltijas jūras reģiona politikām

- pieredze administratīvā un biroja vadības darbā

Galvenie pienākumi:

- pildīt Latvijas-Krievijas pārrobežu sadarbības programmas (turpmāk - programmas) sekretariāta funkcijas, nodrošinot informēšanu un konsultēšanu par programmu nosacījumiem

- sniegt konsultācijas un organizēt seminārus, sagatavot un izplatīt informāciju programmas projektu iesniedzējiem un projektu vadītājiem par projektu izstrādi, projektu iesniegšanu, vērtēšanas procesu, līgumu slēgšanu, projektu ieviešanu un rezultātiem, projekta atskaitīšanās sistēmu

- veikt projektu pieteikumu vērtēšanu atbilstoši vērtēšanas kritērijiem

- koordinēt programmas mājaslapas izstrādi un regulāru informācijas aktualizēšanu

- izstrādāt procedūras un ziņojumus par programmas ieviešanu

- savas kompetences ietvaros sagatavot nepieciešamo dokumentāciju publisko iepirkumu procedūru veikšanai, kontrolēt noslēgto līgumu izpildi

- piedalīties Uzraudzības komitejas sanāksmju organizēšanā

- sagatavot nepieciešamo dokumentāciju publisko iepirkumu procedūru veikšanai, kontrolēt noslēgto līgumu izpildi

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- spēja strādāt multikulturālā vidē

- labas rakstības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- labas analītiskās spējas

- prasme strādāt komandā un uzņemties vadību uzticēto uzdevumu īstenošanas koordinēšanā ar citiem komandas dalībniekiem

- ļoti labas latviešu un angļu, kā arī labas krievu valodas zināšanas - mutvārdos un rakstos

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas), t. sk. pamatiemaņas datorgrafikā

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (sākot no 1006 EUR līdz 1647 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi starptautisko programmu vadībā un uzraudzībā

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Motivēta pieteikuma vēstule un Curriculum Vitae (CV) angļu valodā, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2016/188.AKK21

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu departamenta Latvijas-Lietuvas programmas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2020. gada 30. decembrim)

Prasības:

- augstākā izglītība (ekonomikā, politoloģijā, komunikācijas vai Eiropas studijās), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- vismaz divu gadu profesionālā darba pieredze informācijas un komunikācijas jomā

- vēlama iepriekšēja pieredze starptautiskās sadarbības pasākumu organizēšanā vai ES projektu/programmu vadībā, ieviešanā

- vēlama pieredze publisko iepirkumu veikšanā

- pieredze valsts pārvaldē un darbā ar pašvaldībām

- zināšanas par ES reģionālās attīstības politiku

- labas zināšanas par informācijas analīzes un komunikācijas metodēm

- izpratne par Baltijas valstu sadarbības aktualitātēm

- izpratne par Latvijas-Lietuvas programmas atbalsta prioritātēm

Galvenie pienākumi:

- pildīt programmas sekretariāta funkcijas, nodrošinot konsultēšanu par programmu nosacījumiem (īpaši - publicitātes jomā) un informēšanu par programmas sasniegumiem

- nodrošināt regulāru informācijas aktualizēšanu programmas mājaslapā

- sniegt konsultācijas un organizēt seminārus, sagatavot un izplatīt informāciju programmas projektu iesniedzējiem un projektu vadītājiem par projektu izstrādi, projektu iesniegšanu, vērtēšanas procesu, līgumu slēgšanu, projektu ieviešanu un rezultātiem, projekta atskaitīšanās sistēmu

- veikt projektu pieteikumu vērtēšanu atbilstoši vērtēšanas kritērijiem

- savas kompetences ietvaros izstrādāt procedūras un ziņojumus par programmas ieviešanu

- savas kompetences ietvaros sagatavot nepieciešamo dokumentāciju publisko iepirkumu procedūru veikšanai, kontrolēt noslēgto līgumu izpildi

- piedalīties Uzraudzības komitejas sanāksmju organizēšanā

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- spēja strādāt multikulturālā vidē

- labas rakstības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- labas analītiskās spējas

- prasme strādāt komandā un uzņemties vadību uzticēto uzdevumu īstenošanas koordinēšanā ar citiem komandas dalībniekiem

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas - mutvārdos un rakstos, vēlamas labas krievu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas), t. sk. pamatiemaņas datorgrafikā

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (sākot no 1006 EUR līdz 1647 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi starptautisko programmu vadībā un uzraudzībā

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumenti angļu valodā (motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot), 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2016/188.AKK22

Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ. Nr. 40003402986, izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amata vietām:

- asociētais profesors - Pedagoģijas nozarē, Augstskolas pedagoģijas apakšnozarē (34.5) - 1 amata vieta

- asociētais profesors - Ekonomikas nozarē, Vispārīgās pedagoģijas apakšnozarē (34.1) - 1 amata vieta

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli), dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Lomonosova 1/5, 212. kabinetā. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)