Laidiens: 26.09.2016., Nr. 186

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/186.AKK1

Valsts kanceleja ir centrālā valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību, rūpējas par valdības dokumentu atbilstību noteiktiem standartiem, kā arī izstrādā un ievieš rīcības politiku valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības jomās. Valsts kanceleja iestājas par efektīvu, atbildīgu un elastīgu valsts pārvaldi, kas kalpo sabiedrības labā.

Aicinām pievienoties Valsts kancelejas komandai valsts pārvaldes attīstības īstenošanā!

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes politikas departamenta Pārmaiņu vadības nodaļas konsultanta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- analizēt valsts pārvaldes iestāžu darbu un sniegt priekšlikumus valsts pārvaldes darba efektivitātes un produktivitātes celšanai

- izstrādāt rīcības virzienus administratīvā sloga mazināšanai

- nodrošināt konkrētu valsts pārvaldes reformu/izmēģinājumprojektu plānošanu un ieviešanu

- izvērtēt citu institūciju sagatavotos attīstības plānošanas vai tiesību aktu projektus pirms lēmumu pieņemšanas Ministru kabinetā

Amata prasības un nepieciešamās kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnes

- vismaz divu gadu pieredze politikas plānošanas vai ieviešanas jomā valsts pārvaldē

- izpratne par valsts pārvaldes darbu un politikas plānošanas procesu

- analītiska domāšana

- iniciatīva un spēja piedāvāt inovatīvus risinājumus valsts pārvaldes attīstības politikas pilnveidošanai

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus

- labas angļu valodas zināšanas

Pretendentiem piedāvājam:

- iespēju piedalīties valsts pārvaldes darbā - celt valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju

- strādāt valdības centrā un būt valsts pārvaldes notikumu centrā

- strādāt profesionālā un atsaucīgā kolektīvā

- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) līdz š. g. 9. oktobrim sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv. tālrunis uzziņām 67082844. Pieteikumā lūdzam norādīt konkrēto amata nosaukumu, uz kuru piesakāties.


OP 2016/186.AKK2

Valsts kanceleja ir centrālā valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību, rūpējas par valdības dokumentu atbilstību noteiktiem standartiem, kā arī izstrādā un ievieš rīcības politiku valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības jomās. Valsts kanceleja iestājas par efektīvu, atbildīgu un elastīgu valsts pārvaldi, kas kalpo sabiedrības labā.

Aicinām pievienoties Valsts kancelejas komandai valsts pārvaldes attīstības īstenošanā!

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes politikas departamenta Valsts pārvaldes cilvēkresursu nodaļas konsultanta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- analizēt valsts pārvaldes cilvēkresursu attīstības politiku un izstrādāt priekšlikumus personālvadības procesu uzlabošanai valsts pārvaldē (darba snieguma rādītāji, novērtēšana, attīstība, mobilitāte u. c. jautājumi)

- līdzdarboties valsts pārvaldes cilvēkresursu vadības informācijas sistēmas izstrādāšanā un ieviešanā

- nodrošināt darba izpildes novērtēšanas sistēmas (NEVIS) procesu uzlabošanu

- konsultēt valsts pārvaldē strādājošos un personālvadības speciālistus par NEVIS lietošanu un darba izpildes novērtēšanu

- izstrādāt tiesību aktu projektus un sniegt atzinumus par citu institūciju sagatavotajiem attīstības plānošanas un tiesību aktu projektiem

Amata prasības un nepieciešamās kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnes

- vēlama pieredze cilvēkresursu vadībā vai projektu koordinēšanā vai vadīšanā

- izpratne par valsts pārvaldes darbu un politikas plānošanas procesu

- iniciatīva un spēja piedāvāt inovatīvus risinājumus valsts pārvaldes cilvēkresursu attīstības politikas pilnveidošanai

- analītiska domāšana

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus

- labas angļu valodas zināšanas

Pretendentiem piedāvājam:

- iespēju piedalīties valsts pārvaldes darbā - celt valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju

- strādāt valdības centrā un būt valsts pārvaldes notikumu centrā

- strādāt profesionālā un atsaucīgā kolektīvā

- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) līdz š. g. 9. oktobrim sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv, tālrunis uzziņām 67082844. Pieteikumā lūdzam norādīt konkrēto amata nosaukumu, uz kuru piesakāties.


OP 2016/186.AKK3

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Izglītības departamenta vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt vispārējās izglītības sistēmas darbību, specializējoties pirmsskolas izglītības jomā, t. sk. izstrādājot tiesību aktu projektus par pirmsskolas izglītības programmu īstenošanas un darba organizācijas jautājumiem atbilstoši izglītības programmu veidiem un īstenošanas formām, kā arī nodrošinot sasaisti ar sākumskolas posmu

- nodrošināt regulāru informācijas apkopojumu un analīzi, kā arī informācijas sniegšanu par pirmsskolas izglītības un interešu izglītības attīstību, t. sk. gada pārskatu sagatavošanas kontekstā

- piedalīties izglītības politikas plānošanas dokumentu un stratēģiju izstrādē

- nodrošināt līdzdalību iekļaujošās, t. sk. speciālās izglītības jautājumu risināšanā izglītības satura attīstības un darba organizācijas pilnveides kontekstā

- organizēt sadarbību ar vecākus pārstāvošām organizācijām izglītībā aktuālu jautājumu risināšanai

- sadarbībā ar Valsts izglītības satura centru iesaistīties pirmsskolas izglītības satura pilnveides jautājumu, t. sk. metodisko un mācību līdzekļu izstrādes kontekstā, nodrošinot sasaisti ar sākumskolas posmu

- koordinēt interešu izglītības sistēmas darbības pārraudzību, t. sk. karjeras izglītības un pakalpojumu attīstības kontekstā, nodrošinot sadarbību ar Valsts izglītības satura centru

- piedalīties nacionālo un starptautisko programmu un projektu izstrādē, kā arī īstenošanā pirmsskolas izglītības, interešu izglītības, karjeras izglītības jomā

- nodrošināt līdzdalību konferenču un semināru organizēšanā Latvijas Pašvaldību savienības darbiniekiem, izglītības speciālistu vai izglītības pārvalžu vadītājiem un sociālajiem partneriem

- sniegt juridiskām un fiziskām personām konsultācijas savā kompetencē esošajos jautājumos. t. sk. atbilstoši savai kompetencei sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci

- nodrošināt Valsts kontroles un citu kontrolējošo institūciju ieteikumu par pirmsskolas izglītību un interešu izglītību izpildes gaitu un sagatavot dokumentus ieteikumu izpildei

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai darbā pirmsskolas izglītības jomā ilgāka par 1 gadu

- vēlama pieredze tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē

- vēlama pieredze sadarbībā ar profesionālajām organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām

- zināšanas par pirmskolas izglītību, tās attīstības tendencēm un Eiropas Savienības pamatnostādnēm pirmskolas izglītībā

- vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālruņi uzziņām 67047892.

Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa) ar noteikto mēnešalgu 835,00-950,00 euro (pirms nodokļu nomaksas).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai!

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2016/186.AKK4

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta projekta vadītāja/-as darbinieka/-es amatu (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošina visu projekta aktivitāšu īstenošanas un rezultātu kvalitatīvu izpildi

- nodrošina un pārrauga projekta atskaišu sagatavošanu

- sagatavo nepieciešamo informāciju iepirkumu veikšanai, t. sk. tehniskās specifikācijas

- nodrošina projekta budžeta un finanšu kontroli

- nodrošina un pārrauga projekta auditus

- regulāri, bet ne retāk kā reizi ceturksnī sniedz informāciju projekta turētājam par projekta īstenošanas gaitu un sasniegtajiem rezultātiem

- veic ar projekta ieviešanu saistīto problēmu un risku analīzi, ziņo par tām projekta turētājam un sniedz priekšlikumus to savlaicīgai novēršanai

- plāno, organizē un kontrolē projekta ieviešanas darba grupas pasākumus

- sagatavo projekta sanāksmēs un konferencēs izskatāmos jautājumus saskaņā ar projekta turētāja norādījumiem

- sagatavo informāciju par aktuāliem notikumiem ievietošanai ministrijas mājaslapā

- kontrolē pakalpojumu sniedzēju veikto darbu izpildi

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze starptautisko projektu vadībā (norādīt pieteikuma dokumentos projekta nosaukumu)

- pieredze darbā valsts pārvaldē, augstākās izglītības vai zinātnes jomā, pētniecībā vai cita relevanta darba pieredze (ilgāka par 2 gadiem)

- zināšanas par augstākās izglītības, zinātnes, tehnoloģiju, inovāciju jomu un tās attīstības tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm zinātnes jomā

- zināšanas projektu vadībā un finanšu plānošanā

- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju angļu valodā

- labas angļu valodas zināšanas valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē brīvi komunicēt un izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- komunikācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālruņi uzziņām 67047892. Amats klasificēts 32. amata saimes IIIA līmenī (11. mēnešalgu grupa). Mēnešalga 1052-1382 euro.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai!


OP 2016/186.AKK5

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Dzelzceļa departamenta direktors

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu 9. panta prasībām"

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība transporta jomā, inženierzinātņu vai vadības specialitātē

- pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā vai pieredze transporta nozares uzņēmumos vadošā amatā ne mazāk kā 3 gadi

- profesionālā darba pieredze ne mazāk kā 5 gadi transporta nozarē

- pieredze darba plānošanā un organizēšanā

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- spēja vadīt komandu, koordinēt darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā

- labas angļu valodas zināšanas (ne mazāk kā BI līmenis) un krievu valodas zināšanas

- datorprasmes labā lietotāja līmenī

Amats klasificēts 36. saimes V līmenī (14. mēnešalgu grupa; mēnešalga atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66 noteiktajiem ierobežojumiem).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un svešvalodu zināšanu kvalifikācijas kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2016/186.AKK6

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vecākā grāmatveža (darbinieka) amata vietu Finanšu politikas departamenta Finanšu uzskaites nodaļā uz noteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām

- augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā

- vēlama vismaz 2 gadu darba pieredze grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā

- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība

- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos

- vēlamas angļu un krievu valodas pamatzināšanas

- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie darba pienākumi:

- kārtot ministrijas Centrālā aparāta norēķinu kontu Valsts kasē grāmatvedības uzskaiti

- nodrošināt ministrijas nākamo periodu izdevumu un ieņēmumu uzskaiti

- veikt Centrālā aparāta krājumu: degvielas, reprezentācijas materiālu un citu krājumu grāmatvedības uzskaiti u. c.

Darbinieka amatam noteikta: 14. saime, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 880 līdz 1030 EUR.

Pretendentus lūdzam pieteikties

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, piecpadsmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Tālrunis informācijai 67016132.


OP 2016/186.AKK7

TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu konkursu uz rajona (pilsētas) tiesas tiesneša amata vietām vispārējās jurisdikcijas tiesās Rīgas pilsētā

Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51. panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52. panta pirmās daļas 1., 2., 3., 4., 5. punkta prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55. panta prasībām

Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums

- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājaslapā www.ta.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi")

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošu dokumentu kopijas

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta pa pastu uz adresi Antonijas ielā 6, Rīgā, LV-1010, ar norādi "Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļai" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67063853, 67063854.

Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-es vērtē saskaņā ar Ministru kabineta 2009. gada 3. marta noteikumiem Nr. 204 "Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība".


OP 2016/186.AKK8

Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Finanšu vadības departamenta Projektu kontroles nodaļas vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku, viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība finanšu vai sociālo zinātņu jomā

- vismaz 3 gadu darba pieredze finanšu kontrolē, audita vai revīzijas veikšanā, vai grāmatvedībā, pieredze Eiropas Savienības projektu finanšu kontrolē un izdevumu uzskaitē tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas iemaņas liela apjoma finanšu informācijas pārbaudē un apstrādē

- augsta atbildības izjūta, precizitāte un analītiskās prasmes

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standarta programmas)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

Amata pamatpienākumi: ministrijas atbildībā esošo Eiropas Savienības fondu ietvaros apstiprināto projektu finanšu kontrole un uzskaite, ikmēneša un ceturkšņa atzinumu sagatavošana, finansējuma pieprasījumu pārbaude, progresa un gala pārskatu pārbaude, deleģētās iestādes pienākumu izpildes pārbaude.

Piedāvājam: mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 44. amatu saimei, IIA amatu līmenim un atbilstoši darbinieka kategorijai - no 740 euro līdz 1287 euro pirms nodokļu nomaksas.

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Čiekurkalna 1. līnijā 1, 2. korp., Rīgā, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu"), vai uz e-pasta adresi vakance@iem.gov.lv, tālr. 67219190.


OP 2016/186.AKK9

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības, zinātnes un cilvēkresursu attīstības projektu atlases nodaļai VECĀKO EKSPERTU/-I (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku uz 3 gadiem)

Tavi darba pienākumi būs Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu atlases organizēšana, projektu iesniegumu vērtēšana, vērtēšanas komisijas atzinumu un lēmumu projektu sagatavošana.

MĒS PIEDĀVĀJAM

pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1287 euro), sociālo nodrošinājumu

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadībzinībās vai banku zinībās un finansēs)

- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu ieviešanā, uzraudzībā vai kontrolē

- vēlama pieredze darbā, kas saistīta ar projektu atlasi un vērtēšanu

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes

- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības, zinātnes un cilvēkresursu attīstības projektu atlases nodaļas vecākais eksperts, eksperts".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2016/186.AKK10

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Infrastruktūras projektu atlases nodaļai VECĀKO EKSPERTU/-I (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku uz 3 gadiem)

Tavi darba pienākumi būs Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu atlases organizēšana, projektu iesniegumu vērtēšana, vērtēšanas komisijas atzinumu un lēmumu projektu sagatavošana.

MĒS PIEDĀVĀJAM

pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1287 euro), sociālo nodrošinājumu

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadībzinībās vai banku zinībās un finansēs)

- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu ieviešanā, uzraudzībā vai kontrolē

- vēlama pieredze darbā, kas saistīta ar projektu atlasi un vērtēšanu

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes

- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Infrastruktūras projektu atlases nodaļas vecākais eksperts, eksperts".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/186.AKR1

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016.gada 15.septembrī Nodarbinātības valsts aģentūras Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas ekspertes amatā ir iecelta DACE JĒGERE.


OP 2016/186.AKR2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra paziņo, ka konkurss uz Informācijas tehnoloģiju departamenta projekta vadītāja amatu (darbinieka (valsts amatpersonas) amata vieta uz projekta laiku), kas izsludināts 02.08.2016 oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr. 147 (5719), noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)