Laidiens: 26.09.2016., Nr. 186
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/186.AKK1
Valsts kanceleja ir centrālā valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību, rūpējas par valdības
dokumentu atbilstību noteiktiem standartiem, kā arī izstrādā un ievieš rīcības
politiku valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības jomās. Valsts kanceleja
iestājas par efektīvu, atbildīgu un elastīgu valsts pārvaldi, kas kalpo
sabiedrības labā.
Aicinām pievienoties Valsts kancelejas komandai valsts pārvaldes attīstības
īstenošanā!
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes politikas
departamenta Pārmaiņu vadības nodaļas konsultanta/-es valsts civildienesta
ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- analizēt valsts pārvaldes iestāžu darbu un sniegt priekšlikumus valsts
pārvaldes darba efektivitātes un produktivitātes celšanai
- izstrādāt rīcības virzienus administratīvā sloga mazināšanai
- nodrošināt konkrētu valsts pārvaldes reformu/izmēģinājumprojektu
plānošanu un ieviešanu
- izvērtēt citu institūciju sagatavotos attīstības plānošanas vai tiesību
aktu projektus pirms lēmumu pieņemšanas Ministru kabinetā
Amata prasības un nepieciešamās kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās
zinātnes
- vismaz divu gadu pieredze politikas plānošanas vai ieviešanas jomā valsts
pārvaldē
- izpratne par valsts pārvaldes darbu un politikas plānošanas procesu
- analītiska domāšana
- iniciatīva un spēja piedāvāt inovatīvus risinājumus valsts pārvaldes
attīstības politikas pilnveidošanai
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus
- labas angļu valodas zināšanas
Pretendentiem piedāvājam:
- iespēju piedalīties valsts pārvaldes darbā - celt valsts pārvaldes
efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju
- strādāt valdības centrā un būt valsts pārvaldes notikumu centrā
- strādāt profesionālā un atsaucīgā kolektīvā
- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) līdz š. g. 9. oktobrim sūtīt vai iesniegt Valsts
kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv. tālrunis uzziņām 67082844. Pieteikumā
lūdzam norādīt konkrēto amata nosaukumu, uz kuru piesakāties.
OP 2016/186.AKK2
Valsts kanceleja ir centrālā valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību, rūpējas par valdības
dokumentu atbilstību noteiktiem standartiem, kā arī izstrādā un ievieš rīcības
politiku valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības jomās. Valsts kanceleja
iestājas par efektīvu, atbildīgu un elastīgu valsts pārvaldi, kas kalpo
sabiedrības labā.
Aicinām pievienoties Valsts kancelejas komandai valsts pārvaldes attīstības
īstenošanā!
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes politikas
departamenta Valsts pārvaldes cilvēkresursu nodaļas konsultanta/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- analizēt valsts pārvaldes cilvēkresursu attīstības politiku un izstrādāt
priekšlikumus personālvadības procesu uzlabošanai valsts pārvaldē (darba
snieguma rādītāji, novērtēšana, attīstība, mobilitāte u. c. jautājumi)
- līdzdarboties valsts pārvaldes cilvēkresursu vadības informācijas sistēmas
izstrādāšanā un ieviešanā
- nodrošināt darba izpildes novērtēšanas sistēmas (NEVIS) procesu uzlabošanu
- konsultēt valsts pārvaldē strādājošos un personālvadības speciālistus par
NEVIS lietošanu un darba izpildes novērtēšanu
- izstrādāt tiesību aktu projektus un sniegt atzinumus par citu institūciju
sagatavotajiem attīstības plānošanas un tiesību aktu projektiem
Amata prasības un nepieciešamās kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās
zinātnes
- vēlama pieredze cilvēkresursu vadībā vai projektu koordinēšanā vai
vadīšanā
- izpratne par valsts pārvaldes darbu un politikas plānošanas procesu
- iniciatīva un spēja piedāvāt inovatīvus risinājumus valsts pārvaldes cilvēkresursu
attīstības politikas pilnveidošanai
- analītiska domāšana
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus
- labas angļu valodas zināšanas
Pretendentiem piedāvājam:
- iespēju piedalīties valsts pārvaldes darbā - celt valsts pārvaldes
efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju
- strādāt valdības centrā un būt valsts pārvaldes notikumu centrā
- strādāt profesionālā un atsaucīgā kolektīvā
- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) līdz š. g. 9. oktobrim sūtīt vai iesniegt Valsts
kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv, tālrunis uzziņām 67082844. Pieteikumā
lūdzam norādīt konkrēto amata nosaukumu, uz kuru piesakāties.
OP 2016/186.AKK3
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Izglītības departamenta vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa
amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt vispārējās izglītības sistēmas darbību, specializējoties
pirmsskolas izglītības jomā, t. sk. izstrādājot tiesību aktu projektus par
pirmsskolas izglītības programmu īstenošanas un darba organizācijas jautājumiem
atbilstoši izglītības programmu veidiem un īstenošanas formām, kā arī
nodrošinot sasaisti ar sākumskolas posmu
- nodrošināt regulāru informācijas apkopojumu un analīzi, kā arī
informācijas sniegšanu par pirmsskolas izglītības un interešu izglītības
attīstību, t. sk. gada pārskatu sagatavošanas kontekstā
- piedalīties izglītības politikas plānošanas dokumentu un stratēģiju
izstrādē
- nodrošināt līdzdalību iekļaujošās, t. sk. speciālās izglītības jautājumu
risināšanā izglītības satura attīstības un darba organizācijas pilnveides
kontekstā
- organizēt sadarbību ar vecākus pārstāvošām organizācijām izglītībā aktuālu
jautājumu risināšanai
- sadarbībā ar Valsts izglītības satura centru iesaistīties pirmsskolas
izglītības satura pilnveides jautājumu, t. sk. metodisko un mācību līdzekļu
izstrādes kontekstā, nodrošinot sasaisti ar sākumskolas posmu
- koordinēt interešu izglītības sistēmas darbības pārraudzību, t. sk.
karjeras izglītības un pakalpojumu attīstības kontekstā, nodrošinot sadarbību
ar Valsts izglītības satura centru
- piedalīties nacionālo un starptautisko programmu un projektu izstrādē, kā
arī īstenošanā pirmsskolas izglītības, interešu izglītības, karjeras izglītības
jomā
- nodrošināt līdzdalību konferenču un semināru organizēšanā Latvijas
Pašvaldību savienības darbiniekiem, izglītības speciālistu vai izglītības
pārvalžu vadītājiem un sociālajiem partneriem
- sniegt juridiskām un fiziskām personām konsultācijas savā kompetencē
esošajos jautājumos. t. sk. atbilstoši savai kompetencei sagatavot atbildes uz
ministrijā saņemto korespondenci
- nodrošināt Valsts kontroles un citu kontrolējošo institūciju ieteikumu par
pirmsskolas izglītību un interešu izglītību izpildes gaitu un sagatavot
dokumentus ieteikumu izpildei
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai darbā pirmsskolas izglītības jomā
ilgāka par 1 gadu
- vēlama pieredze tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādē
- vēlama pieredze sadarbībā ar profesionālajām organizācijām, sociālajiem
partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām organizācijām,
fiziskām un juridiskām personām
- zināšanas par pirmskolas izglītību, tās attīstības tendencēm un Eiropas Savienības
pamatnostādnēm pirmskolas izglītībā
- vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas, kas
ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālruņi uzziņām 67047892.
Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa) ar
noteikto mēnešalgu 835,00-950,00 euro
(pirms nodokļu nomaksas).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa
2. kārtai!
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/186.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta projekta vadītāja/-as darbinieka/-es amatu (uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošina visu projekta aktivitāšu īstenošanas un rezultātu kvalitatīvu
izpildi
- nodrošina un pārrauga projekta atskaišu sagatavošanu
- sagatavo nepieciešamo informāciju iepirkumu veikšanai, t. sk. tehniskās
specifikācijas
- nodrošina projekta budžeta un finanšu kontroli
- nodrošina un pārrauga projekta auditus
- regulāri, bet ne retāk kā reizi ceturksnī sniedz informāciju projekta
turētājam par projekta īstenošanas gaitu un sasniegtajiem rezultātiem
- veic ar projekta ieviešanu saistīto problēmu un risku analīzi, ziņo par
tām projekta turētājam un sniedz priekšlikumus to savlaicīgai novēršanai
- plāno, organizē un kontrolē projekta ieviešanas darba grupas pasākumus
- sagatavo projekta sanāksmēs un konferencēs izskatāmos jautājumus saskaņā
ar projekta turētāja norādījumiem
- sagatavo informāciju par aktuāliem notikumiem ievietošanai ministrijas
mājaslapā
- kontrolē pakalpojumu sniedzēju veikto darbu izpildi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze starptautisko projektu vadībā (norādīt
pieteikuma dokumentos projekta nosaukumu)
- pieredze darbā valsts pārvaldē, augstākās izglītības vai zinātnes jomā,
pētniecībā vai cita relevanta darba pieredze (ilgāka par 2 gadiem)
- zināšanas par augstākās izglītības, zinātnes, tehnoloģiju, inovāciju jomu
un tās attīstības tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm zinātnes jomā
- zināšanas projektu vadībā un finanšu plānošanā
- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju angļu valodā
- labas angļu valodas zināšanas valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata
pienākumu izpildē brīvi komunicēt un izmantot dokumentus un literatūru
svešvalodā
- komunikācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv,
tālruņi uzziņām 67047892. Amats klasificēts 32. amata saimes IIIA līmenī (11. mēnešalgu
grupa). Mēnešalga 1052-1382 euro.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai!
OP 2016/186.AKK5
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Dzelzceļa
departamenta direktors
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu 9. panta prasībām"
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība transporta
jomā, inženierzinātņu vai vadības specialitātē
- pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā vai pieredze transporta nozares
uzņēmumos vadošā amatā ne mazāk kā 3 gadi
- profesionālā darba pieredze ne mazāk kā 5 gadi
transporta nozarē
- pieredze darba plānošanā un organizēšanā
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- spēja vadīt komandu, koordinēt darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu
risināšanā
- labas angļu valodas zināšanas (ne mazāk kā BI līmenis)
un krievu valodas zināšanas
- datorprasmes labā lietotāja līmenī
Amats klasificēts 36. saimes V līmenī (14. mēnešalgu
grupa; mēnešalga atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66
noteiktajiem ierobežojumiem).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un
svešvalodu zināšanu kvalifikācijas kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski
vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
laikrakstā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2016/186.AKK6
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz
vecākā grāmatveža (darbinieka) amata vietu Finanšu politikas departamenta
Finanšu uzskaites nodaļā uz noteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas
prasībām
- augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- vēlama vismaz 2 gadu darba pieredze grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība
- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos
- vēlamas angļu un krievu valodas pamatzināšanas
- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie darba pienākumi:
- kārtot ministrijas Centrālā aparāta norēķinu kontu Valsts kasē
grāmatvedības uzskaiti
- nodrošināt ministrijas nākamo periodu izdevumu un ieņēmumu uzskaiti
- veikt Centrālā aparāta krājumu: degvielas, reprezentācijas materiālu un
citu krājumu grāmatvedības uzskaiti u. c.
Darbinieka amatam noteikta: 14. saime, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 880 līdz 1030 EUR.
Pretendentus lūdzam pieteikties
- portālā latvija.lv
(https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv,
piecpadsmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī".
Tālrunis informācijai 67016132.
OP 2016/186.AKK7
TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu
konkursu uz rajona (pilsētas) tiesas tiesneša amata vietām vispārējās
jurisdikcijas tiesās Rīgas pilsētā
Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51. panta pirmās daļas
prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52. panta pirmās daļas 1., 2.,
3., 4., 5. punkta prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55. panta prasībām
Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi
pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums
- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājaslapā
www.ta.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi")
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošu dokumentu kopijas
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta
pa pastu uz adresi Antonijas ielā 6, Rīgā, LV-1010, ar norādi "Tiesu
administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības
nodaļai" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis
uzziņām 67063853, 67063854.
Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-es vērtē
saskaņā ar Ministru kabineta 2009. gada 3. marta noteikumiem Nr. 204
"Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu
kārtošanas kārtība".
OP 2016/186.AKK8
Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Finanšu vadības departamenta
Projektu kontroles nodaļas vecākā/-ās referenta/-es
ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku, viena amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība finanšu vai sociālo zinātņu
jomā
- vismaz 3 gadu darba pieredze finanšu kontrolē, audita vai revīzijas
veikšanā, vai grāmatvedībā, pieredze Eiropas Savienības projektu finanšu
kontrolē un izdevumu uzskaitē tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas iemaņas liela apjoma finanšu informācijas pārbaudē un apstrādē
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un analītiskās prasmes
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standarta programmas)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
Amata pamatpienākumi: ministrijas atbildībā esošo Eiropas Savienības fondu
ietvaros apstiprināto projektu finanšu kontrole un uzskaite, ikmēneša un
ceturkšņa atzinumu sagatavošana, finansējuma pieprasījumu pārbaude, progresa un
gala pārskatu pārbaude, deleģētās iestādes pienākumu izpildes pārbaude.
Piedāvājam: mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 44. amatu saimei, IIA
amatu līmenim un atbilstoši darbinieka kategorijai - no 740 euro
līdz 1287 euro pirms nodokļu nomaksas.
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un darba
pieredzes aprakstu (CV) iesniegt 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Čiekurkalna 1. līnijā 1, 2. korp., Rīgā, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto
amatu"), vai uz e-pasta adresi vakance@iem.gov.lv,
tālr. 67219190.
OP 2016/186.AKK9
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības, zinātnes un
cilvēkresursu attīstības projektu atlases nodaļai VECĀKO EKSPERTU/-I (ierēdņa
amata vieta uz noteiktu laiku uz 3 gadiem)
Tavi darba pienākumi būs Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu
atlases organizēšana, projektu iesniegumu vērtēšana, vērtēšanas komisijas
atzinumu un lēmumu projektu sagatavošana.
MĒS PIEDĀVĀJAM
pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu līdz 1287 euro), sociālo
nodrošinājumu
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadībzinībās vai banku zinībās un
finansēs)
- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu ieviešanā, uzraudzībā vai
kontrolē
- vēlama pieredze darbā, kas saistīta ar projektu atlasi un vērtēšanu
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes
- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Izglītības, zinātnes un cilvēkresursu attīstības
projektu atlases nodaļas vecākais eksperts, eksperts".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2016/186.AKK10
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Infrastruktūras projektu atlases
nodaļai VECĀKO EKSPERTU/-I (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku uz 3 gadiem)
Tavi darba pienākumi būs Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu
atlases organizēšana, projektu iesniegumu vērtēšana, vērtēšanas komisijas
atzinumu un lēmumu projektu sagatavošana.
MĒS PIEDĀVĀJAM
pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu līdz 1287 euro), sociālo
nodrošinājumu
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadībzinībās vai banku zinībās un
finansēs)
- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu ieviešanā, uzraudzībā vai
kontrolē
- vēlama pieredze darbā, kas saistīta ar projektu atlasi un vērtēšanu
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes
- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Infrastruktūras projektu atlases nodaļas vecākais
eksperts, eksperts".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa
2. kārtai.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/186.AKR1
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016.gada 15.septembrī
Nodarbinātības valsts aģentūras Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības
pasākumu nodaļas ekspertes amatā ir iecelta DACE JĒGERE.
OP 2016/186.AKR2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra paziņo, ka konkurss uz Informācijas
tehnoloģiju departamenta projekta vadītāja amatu (darbinieka (valsts
amatpersonas) amata vieta uz projekta laiku), kas izsludināts 02.08.2016
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr. 147 (5719), noslēdzies
bez rezultāta.