Laidiens: 15.09.2016., Nr. 179
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/179.AKK1
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr.90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta
Kvalitātes vadības daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- uzturēt un attīstīt uz ISO 9001 balstītu kvalitātes vadības sistēmu
- veikt kvalitātes vadības sistēmas procesu un dokumentācijas izstrādi,
uzturēšanu un pilnveidošanu
- plānot un organizēt kvalitātes vadības sistēmas iekšējos auditus
- konsultēt un apmācīt darbiniekus par kvalitātes vadības jautājumiem
- organizēt sanāksmes
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- izglītība vai apmācības, vai darba pieredze kvalitātes vadības jomā
- zināšanas par standartu ISO 9001
- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes un pieredze, labas
prezentēšanas prasmes
- ļoti labas latviešu valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas
- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Word, Excel, PowerPoint)
- precizitāte, analītiskā domāšana
- prasme elektroniski strādāt ar liela apjoma dokumentiem, prasme plānot,
organizēt un strādāt patstāvīgi
Mēs piedāvājam:
- profesionālo izaugsmi kvalitātes vadībā vienā no lielākajām valsts iestādēm
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus
- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanas polisi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 17.saimes II līmenī (9.mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa
e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālr. 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2016/179.AKK2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz
Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Zemgales Pensiju daļas
inspektora/-es - valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz noteiktu
laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas);
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta pirmajā daļā
noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas
Zemgales reģionālā nodaļā, Mārupes ielā 1, Rīgā, LV-1002 (ar norādi
"Konkursam uz Zemgales Pensiju daļas inspektora amatu"), vai sūtīt uz
e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651.
OP 2016/179.AKK3
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu -
inspektors/-e (uz noteiktu laiku, darbavieta Kuldīgā)
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība, priekšroka pretendentiem ar
specializāciju-lauksaimniecības mehanizācijā
- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā
- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā
- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības
- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datu bāzēm
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu
izpildi, nepārtrauktību
- administratīvo lēmumu sagatavošana
- nodrošināt klientu apkalpošanu
Piedāvājam:
- Mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
veneranda.urtane@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo
darbavietu www.vtua.gov.lv.
* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem,
kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.
OP 2016/179.AKK4
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr.90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Mājsaimniecību
apsekojumu sagatavošanas un kontroles daļas informācijas sistēmu
administrators/-e (uz noteiktu laiku)
Pamatpienākumi:
- nodrošināt apsekojumu datu plūsmas starp intervētājiem un Centrālo
statistikas pārvaldi
- sagatavot apsekojumu izlašu sarakstus, veikt to izdrukas un sadali starp
intervētājiem, veikt datu apmaiņu un apkopošanu
- veikt jaunpieņemto intervētāju apmācību darbam ar datu ievada programmām
portatīvajos datoros, kā arī citus pienākumus amata apraksta ietvaros
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība
datorzinātnēs vai ar to saistītā nozarē
- pieredze MS Access datu bāzes izveidošanā un uzturēšanā
- ja latviešu valoda nav dzimtā, valsts valodas prasme ne zemāka kā B līmeņa
2. pakāpē
- labas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 19.5 apakšsaimes II A līmenī (8.mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā
Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu:
personals@csb.gov.lv, faksu 67830137. Pieteikšanās termiņš - 2016. gada
28.septembris. Sīkāka informācija par konkursu - CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi. Konsultācijas pa tālr. 67366812.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2016/179.AKK5
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta
vecākais/-ā inspektors/-e (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās
zinātnēs
- vēlamas angļu valodas un nepieciešamas labas krievu valodas zināšanas
- pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu
risināšanu
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē
teorētiskās zināšanas darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem
- iemaņas darbā ar datoru
Darba pienākumi:
- sagatavot atbildes uz saņemtajiem iesniegumiem par bāriņtiesu darbu
- analizēt informāciju par bāriņtiesu darbu
- izvērtēt bāriņtiesu pieprasījumus apliecību sociālo garantiju
nodrošināšanai
- sagatavot metodiskos ieteikumus un informatīvā satura vēstules bāriņtiesām
un citām institūcijām
- sniegt konsultatīvo palīdzību bāriņtiesām aizbildnības, aizgādnības,
aizgādības, bērnu un personu ar ierobežotu rīcībspēju tiesību un interešu
aizsardzības jautājumos
- veikt nepieciešamos sagatavošanās darbus, lai sekmīgi noritētu pārbaudes
bāriņtiesās (savlaicīga rīkojuma sagatavošana,
transporta izbraukšanas laika saskaņošana, attiecīgās pašvaldības un
bāriņtiesas informēšana par pārbaudi)
- veikt pārbaudes bāriņtiesās, sniegt priekšlikumus nepilnību novēršanai
- piedalīties semināru bāriņtiesu priekšsēdētājiem organizēšanā
- piedalīties sēdēs, sapulcēs, darba grupās, kā arī pārstāvēt departamenta
viedokli valsts un pašvaldību iestādēs
- atbilstoši kompetencei veikt vienreizējus inspekcijas priekšnieka un
departamenta direktora norādījumus
Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime, II līmenis, 9.mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 605 līdz 812 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis",
nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
nodaļai Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67021645.
OP 2016/179.AKK6
BALTIJAS STARPTAUTISKĀ AKADĒMIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Baltijas Starptautiskās akadēmijas rektora/-es vietu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- profesors vai persona ar doktora zinātnisko grādu
- akadēmiskā un pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības institūcijās
- administratīvā darba pieredze ne mazāk ka 5 gadi strādājot augstskolā
vadošos administratīvos amatos
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmeni un vismaz vienas Eiropas Savienības
oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā
- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi
strādāt par pedagogu
Pretendentiem jāiesniedz SIA BSA Valdei adresēts pieteikums; dzīves un darba
gājums (CV), kas atspoguļo atbilstošu darba pieredzi; izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, zinātnisko publikāciju saraksts; BSA vadīšanas un attīstības
koncepcija turpmākajiem pieciem gadiem. Konkursa termiņš 1 mēnesis no
paziņojuma publicēšanas dienas.
Dokumenti iesniedzami darba dienās no plkst. 9.00 līdz 16.00 BSA personāla
daļā Rīgā, Lomonosova ielā 4, 404.kabinetā, tālr. 67100540.
Papildinformāciju var saņemt pa e-pastu: personala.dala@bsa.edu.lv.