Laidiens: 15.09.2016., Nr. 179

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/179.AKK1

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr.90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta Kvalitātes vadības daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- uzturēt un attīstīt uz ISO 9001 balstītu kvalitātes vadības sistēmu

- veikt kvalitātes vadības sistēmas procesu un dokumentācijas izstrādi, uzturēšanu un pilnveidošanu

- plānot un organizēt kvalitātes vadības sistēmas iekšējos auditus

- konsultēt un apmācīt darbiniekus par kvalitātes vadības jautājumiem

- organizēt sanāksmes

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- izglītība vai apmācības, vai darba pieredze kvalitātes vadības jomā

- zināšanas par standartu ISO 9001

- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes un pieredze, labas prezentēšanas prasmes

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas

- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Word, Excel, PowerPoint)

- precizitāte, analītiskā domāšana

- prasme elektroniski strādāt ar liela apjoma dokumentiem, prasme plānot, organizēt un strādāt patstāvīgi

Mēs piedāvājam:

- profesionālo izaugsmi kvalitātes vadībā vienā no lielākajām valsts iestādēm

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 17.saimes II līmenī (9.mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366851.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/179.AKK2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Zemgales Pensiju daļas inspektora/-es - valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas);

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļā, Mārupes ielā 1, Rīgā, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Zemgales Pensiju daļas inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651.


OP 2016/179.AKK3

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - inspektors/-e (uz noteiktu laiku, darbavieta Kuldīgā)

Prasības amata pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība, priekšroka pretendentiem ar specializāciju-lauksaimniecības mehanizācijā

- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā

- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā

- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības

- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datu bāzēm

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību

- administratīvo lēmumu sagatavošana

- nodrošināt klientu apkalpošanu

Piedāvājam:

- Mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai veneranda.urtane@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darbavietu www.vtua.gov.lv.

* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.


OP 2016/179.AKK4

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr.90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Mājsaimniecību apsekojumu sagatavošanas un kontroles daļas informācijas sistēmu administrators/-e (uz noteiktu laiku)

Pamatpienākumi:

- nodrošināt apsekojumu datu plūsmas starp intervētājiem un Centrālo statistikas pārvaldi

- sagatavot apsekojumu izlašu sarakstus, veikt to izdrukas un sadali starp intervētājiem, veikt datu apmaiņu un apkopošanu

- veikt jaunpieņemto intervētāju apmācību darbam ar datu ievada programmām portatīvajos datoros, kā arī citus pienākumus amata apraksta ietvaros

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība datorzinātnēs vai ar to saistītā nozarē

- pieredze MS Access datu bāzes izveidošanā un uzturēšanā

- ja latviešu valoda nav dzimtā, valsts valodas prasme ne zemāka kā B līmeņa 2. pakāpē

- labas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 19.5 apakšsaimes II A līmenī (8.mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137. Pieteikšanās termiņš - 2016. gada 28.septembris. Sīkāka informācija par konkursu - CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi. Konsultācijas pa tālr. 67366812.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/179.AKK5

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta vecākais/-ā inspektors/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs

- vēlamas angļu valodas un nepieciešamas labas krievu valodas zināšanas

- pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu risināšanu

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas darbā ar vardarbībā cietušiem bērniem

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem

- iemaņas darbā ar datoru

Darba pienākumi:

- sagatavot atbildes uz saņemtajiem iesniegumiem par bāriņtiesu darbu

- analizēt informāciju par bāriņtiesu darbu

- izvērtēt bāriņtiesu pieprasījumus apliecību sociālo garantiju nodrošināšanai

- sagatavot metodiskos ieteikumus un informatīvā satura vēstules bāriņtiesām un citām institūcijām

- sniegt konsultatīvo palīdzību bāriņtiesām aizbildnības, aizgādnības, aizgādības, bērnu un personu ar ierobežotu rīcībspēju tiesību un interešu aizsardzības jautājumos

- veikt nepieciešamos sagatavošanās darbus, lai sekmīgi noritētu pārbaudes bāriņtiesās (savlaicīga rīkojuma sagatavošana, transporta izbraukšanas laika saskaņošana, attiecīgās pašvaldības un bāriņtiesas informēšana par pārbaudi)

- veikt pārbaudes bāriņtiesās, sniegt priekšlikumus nepilnību novēršanai

- piedalīties semināru bāriņtiesu priekšsēdētājiem organizēšanā

- piedalīties sēdēs, sapulcēs, darba grupās, kā arī pārstāvēt departamenta viedokli valsts un pašvaldību iestādēs

- atbilstoši kompetencei veikt vienreizējus inspekcijas priekšnieka un departamenta direktora norādījumus

Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime, II līmenis, 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 605 līdz 812 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļai Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021645.


OP 2016/179.AKK6

BALTIJAS STARPTAUTISKĀ AKADĒMIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto Baltijas Starptautiskās akadēmijas rektora/-es vietu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- profesors vai persona ar doktora zinātnisko grādu

- akadēmiskā un pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības institūcijās

- administratīvā darba pieredze ne mazāk ka 5 gadi strādājot augstskolā vadošos administratīvos amatos

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmeni un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- uz pretendentu neattiecas normatīvajos aktos noteiktie ierobežojumi strādāt par pedagogu

Pretendentiem jāiesniedz SIA BSA Valdei adresēts pieteikums; dzīves un darba gājums (CV), kas atspoguļo atbilstošu darba pieredzi; izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, zinātnisko publikāciju saraksts; BSA vadīšanas un attīstības koncepcija turpmākajiem pieciem gadiem. Konkursa termiņš 1 mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.

Dokumenti iesniedzami darba dienās no plkst. 9.00 līdz 16.00 BSA personāla daļā Rīgā, Lomonosova ielā 4, 404.kabinetā, tālr. 67100540.

Papildinformāciju var saņemt pa e-pastu: personala.dala@bsa.edu.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/179.AKR1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta Inovāciju nodaļas projekta vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 7.septembra iecelta IEVA LĀCENBERGA-ROCĒNA.


OP 2016/179.AKR2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases departamenta Izglītības, zinātnes un cilvēkresursu attīstības projektu atlases nodaļas vecākās ekspertes amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 8.septembra iecelta LAURA VĪĶE.


OP 2016/179.AKR3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Programmu vadības un uzraudzības departamenta Vadības informācijas sistēmas nodaļas vecākā referenta amatā uz ierēdņa prombūtnes laiku no 2016.gada 12.septembra iecelts JURIS GREBEŽS.


OP 2016/179.AKR4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases departamenta Izglītības, zinātnes un cilvēkresursu attīstības projektu atlases nodaļas vecākās ekspertes amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 12.septembra iecelta LAURA AUSMANE.


OP 2016/179.AKR5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases departamenta Izglītības, zinātnes un cilvēkresursu attīstības projektu atlases nodaļas vecākās ekspertes amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 12.septembra iecelta AGRITA ĶEPĪTE.


OP 2016/179.AKR6

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu vadības un metodikas nodaļas vecākās ekspertes amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 12.septembra iecelta LAURA JERĶE.


OP 2016/179.AKR7

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Reģistrācijas nodaļas vecākās nodokļu inspektores amatā uz noteiktu laiku no 05.09.2016. konkursa kārtībā ir iecelta VALENTĪNA ĻITVINSKA.


OP 2016/179.AKR8

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Rēzeknes klientu apkalpošanas centra galvenās nodokļu inspektores amatā uz noteiktu laiku no 05.09.2016. konkursa kārtībā ir iecelta LINDA LAMAŠA.


OP 2016/179.AKR9

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Finanšu pārvaldes Līgumu daļas galvenās juristes amatā uz nenoteiktu laiku no 12.09.2016. konkursa kārtībā ir iecelta AĻONA BEILO.


OP 2016/179.AKR10

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016.gada 1.septembrī Nodarbinātības valsts aģentūras Finanšu un attīstības departamenta Attīstības nodaļas projektu vadītājas amatā ir iecelta IVETA TILTIŅA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)