Laidiens: 13.09.2016., Nr. 177
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/177.AKK1
Nacionālais veselības dienests (reģ.
Nr.90009649337) izsludina konkursu uz Starptautiskās sadarbības nodaļas
vecākā/-s eksperta/-es ierēdņa(-nes) amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt nodaļas sagatavoto administratīvo aktu atbilstību Eiropas
Savienības (turpmāk - ES) tiesību aktos un Latvijas Republikas normatīvajos
aktos noteiktajam
- atbilstoši nodaļas vadītāja uzdevumam izskatīt administratīvās lietas,
kurās nepieciešamas padziļinātas zināšanas par ES tiesību aktiem un ES Tiesas
prejudiciāliem nolēmumiem, kas saistīti ar sociālās nodrošināšanas sistēmu
koordinēšanu
- izstrādāt nodaļas kompetencē esošo iekšējo normatīvo aktu projektus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs (maģistra grāds tiesību zinātnēs tiks uzskatīts par
priekšrocību)
- trīs gadu praktiska darba pieredze jurisprudencē
- vēlama vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlama pieredze darbā ar administratīvo procesu
- zināšanas par normatīvajiem aktiem veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- prasme strādāt ar datoru (programmas Word, Excel u.c.) un citiem biroja
tehniskajiem līdzekļiem
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu
zināšanām jābūt B1/B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu
apguvē)
- augsta atbildības sajūta, precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības
spējas
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- labus darba apstākļus
- mēnešalgu no 709 EUR (pārbaudes laikā) līdz 815 EUR, pirms nodokļu
nomaksas
Ierēdņa amatam noteikta: 35 saime, III līmenis un 10.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Starptautiskās sadarbības
nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai pa e-pastu: olita.auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu Rīgā, Cēsu ielā 31,
k3, LV-1012, līdz 2016.gada 25.septembrim. Informācija
pa tālr. 67043742.
OP 2016/177.AKK2
Aizsardzības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu
Nodrošinājuma un aizsardzības investīciju politikas departamentā
Ja esi gatavs strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus, dot
ieguldījumu Nacionālo bruņoto spēku attīstībā, izmantojot savas zināšanas un
pieredzi, piedaloties militārās infrastruktūras attīstības projektos, aicinām
pieteikties konkursā uz Nodrošinājuma un aizsardzības investīciju
politikas departamenta NATO un militārās infrastruktūras politikas nodaļas
vecākā/-s referenta/-es ierēdņa(-nes) amatu
Galvenie amata pienākumi būs:
- piedalīties ilgtermiņa un vidēja termiņa militārās infrastruktūras
attīstības politikas un plānu izstrādē un to ieviešanas pārraudzībā
- koordinēt un pārraudzīt atsevišķu Nacionālo bruņoto spēku infrastruktūras
objektu attīstības plānošanu un īstenošanu
- koordinēt starptautiskos militārās infrastruktūras attīstības projektus,
kas tiek īstenoti, izmantojot ārvalstu finanšu palīdzību
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, vēlams tiesību zinātnēs, ekonomikā
- profesionālā pieredze ar būvniecības vai arhitektūras nozari saistītos
jautājumos un izpratne par normatīvo regulējumu būvniecības jomām,
infrastruktūras attīstības un plānošanas jautājumiem tiks uzskatīta par
priekšrocību
- izpratne par aizsardzības sistēmas, t.sk. Nacionālo bruņoto spēku struktūru
un uzdevumiem
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests - kritērijs ne mazāk kā 80 punkti)
- labas iemaņas dokumentu (t.sk. normatīvo aktu projektu un analītisko
dokumentu) sagatavošanā
- vēlama pieredze valsts pārvaldē, kas ilgāka par trīs gadiem
- pieredze sadarbības koordinēšanā vienas institūcijas ietvaros un
starp-institūciju sadarbības koordinēšanā
- prasme plānot un organizēt darbu, spēja skaidri un argumentēti paust savu
viedokli, analītiskās spējas;
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam, mēnešalgu no 793 euro līdz 1131 euro atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms
nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu.
Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai
jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla
nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot uz e-pasta adresi: vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss Nr. 67210412. Uzziņas pa
tālr. 67335268, 67335200.
OP 2016/177.AKK3
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz Uzturēšanās
atļauju nodaļas VECĀKĀ/-S REFERENTA/-ES ierēdņa(-nes) amatu (divas vakances uz
ierēdņu prombūtnes laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pirmā līmeņa augstākā izglītība (vēlama - akadēmiskā vai otrā līmeņa
augstākā izglītība - vēlams - tiesību zinātnē)
- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata
pienākumu izpildē izmantot dokumentus svešvalodā
- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem
imigrācijas jomā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt normatīvos aktus migrācijas jomā un piemērot to
normas, gatavojot administratīvo aktu projektus par nodaļas kompetencē
esošajiem jautājumiem
- izskatīt ārzemnieku iesniegtos dokumentus un sagatavot lēmuma projektus
uzturēšanās atļauju saņemšanai, reģistrēšanai, anulēšanai, atteikumam un darba
atļauju saņemšanai un anulēšanai
- veikt ārzemnieku datu ievadīšanu un datu aktualizēšanu Vienotajā
migrācijas informācijas sistēmā
- konsultēt klientus telefoniski un pa elektronisko pastu
Pārvalde piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- stabilu atalgojumu (EUR 680 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un EUR
753 pirms nodokļu nomaksas pēc pārbaudes laika)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumentu kopija
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti
visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus var iesniegt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
- nosūtot pa pastu uz adresi - Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes
Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1.līnija
1, k-3, Rīga, LV-1026
- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko
attiecību departamentā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026
- nosūtot uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "Pieteikums UAN vecākā referenta amatam"
Uzziņas pa tālr. 67219273.
OP 2016/177.AKK4
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakantajām zinātniskā personāla amata vietām
VENTSPILS FILIĀLE
Enerģētikas nozare
- pētnieks - 2 amata vietas
Galvenie pienākumi:
- veido priekšnoteikumus un pamatu zinātnes attīstībai Ventspils filiālei
- zinātnisko pētījumu plānošana, sagatavošana un īstenošana, līdzekļu
piesaistīšana, zinātnisko publikāciju gatavošana attiecīgā zinātnes nozarē
- projektu pieteikumu sagatavošana un īstenošana kompetences jomā
- konsultāciju un eksperta atzinumu sniegšana savas kompetences ietvaros
(tai skaitā Ventspils filiāles sadarbības partneriem)
- pārskatu un citu informatīvo dokumentu sagatavošana par pētījuma
rezultātiem
- pētījumu, eksperimentu un izmēģinājumu veikšana, studentu iesaistīšana
- studentu zinātnisko referātu konsultēšana
- rezultātu apstrāde un analīze
- zinātnisko darbu sagatavošana izdošanai
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213. kabinetā, ir jāiesniedz
rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko
izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents
konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli),
aktuāls dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu
informācija pa tālr. 67089183.
OP 2016/177.AKK5
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ.
Nr.90001259032) izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-s eksperta/-es
uzraudzības jomā - valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem
izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem
- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās institūcijās, kas saistītas
ar izglītības un zinātnes procesa norisi, t.sk. pieņemt pārvaldes lēmumus
pārbaudes ietvaros
- izskatīt privātpersonu iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
valsts valodā un divās svešvalodās, sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu
saistītos dokumentus un dokumentu projektus
- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība,
ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par
administratīvo sodu piemērošanu
- veikt pieņemto pārvaldes lēmumu un sagatavoto dokumentu pēcpārbaudi,
izvērtējot to atbilstību, lietderību un tiesiskumu
- organizēt un piedalīties pārbaužu un analītisko izpētu metodikas izstrādē
un aprobācijas procesā
- analizēt izglītības iestāžu darbību, sniegt priekšlikumus normatīvo aktu
pilnveidošanai un izglītības iestāžu darba uzlabošanai
- sagatavot ierosinājumus par uzraudzības funkcijas īstenošanas pilnveidi un
efektivitātes paaugstināšanu
- doties komandējumos un darba braucienos
- veikt citus Izglītības likuma 20.pantā un amata
aprakstā noteiktos pienākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē
- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības vadībā (vismaz 3 gadi),
vai ar izglītību regulējošo tiesību aktu izstrādi un/vai kontroli saistītā jomā
(vismaz 2 gadi)
- prasme piemērot izglītības un izglītības vadības tiesību aktus
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus
- prasme sadarboties, strādāt komandā, patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu
intensīvos darba apstākļos
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze konfliktu risināšanā
- pieredze klientorientētā komunikācijā un
saskarsmē
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- vismaz divu svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir Eiropas Savienības
dalībvalstu valoda
- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā, Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi: ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi
"Konkursam" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67507834.
OP 2016/177.AKK6
Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās
valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu
procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu
izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz
Administratīvo sodu departamenta vecākā/-s inspektora/-es amata vietu (ierēdņa
amata vieta uz noteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9.
mēnešalgu grupā
Administratīvo sodu departamenta darbība saistīta ar administratīvo
pārkāpumu protokolu sastādīšanu un sodu piemērošanu.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas publisko iepirkumu un publiskās
un privātās partnerības jomā
- piemērot administratīvos sodus, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt
saraksti saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- laba prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē
(Word, Excel)
- precizitāte, spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot
viedokli
- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu
- teicama latviešu valodas prasme
- izpratne par administratīvo pārkāpumu lietu lietvedību un publisko
iepirkumu tiesisko regulējumu
- darba pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba
pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 756 līdz 994 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no
piemērojamās kategorijas)
Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam
līdz 2016. gada 26. septembrim uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz
e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720.
Tālr. uzziņām 67326702.