Laidiens: 13.09.2016., Nr. 177

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/177.AKK1

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr.90009649337) izsludina konkursu uz Starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā/-s eksperta/-es ierēdņa(-nes) amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt nodaļas sagatavoto administratīvo aktu atbilstību Eiropas Savienības (turpmāk - ES) tiesību aktos un Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajam

- atbilstoši nodaļas vadītāja uzdevumam izskatīt administratīvās lietas, kurās nepieciešamas padziļinātas zināšanas par ES tiesību aktiem un ES Tiesas prejudiciāliem nolēmumiem, kas saistīti ar sociālās nodrošināšanas sistēmu koordinēšanu

- izstrādāt nodaļas kompetencē esošo iekšējo normatīvo aktu projektus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs (maģistra grāds tiesību zinātnēs tiks uzskatīts par priekšrocību)

- trīs gadu praktiska darba pieredze jurisprudencē

- vēlama vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- vēlama pieredze darbā ar administratīvo procesu

- zināšanas par normatīvajiem aktiem veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme strādāt ar datoru (programmas Word, Excel u.c.) un citiem biroja tehniskajiem līdzekļiem

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanām jābūt B1/B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu apguvē)

- augsta atbildības sajūta, precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības spējas

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- labus darba apstākļus

- mēnešalgu no 709 EUR (pārbaudes laikā) līdz 815 EUR, pirms nodokļu nomaksas

Ierēdņa amatam noteikta: 35 saime, III līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Starptautiskās sadarbības nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai pa e-pastu: olita.auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu Rīgā, Cēsu ielā 31, k3, LV-1012, līdz 2016.gada 25.septembrim. Informācija pa tālr. 67043742.


OP 2016/177.AKK2

Aizsardzības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu Nodrošinājuma un aizsardzības investīciju politikas departamentā

Ja esi gatavs strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus, dot ieguldījumu Nacionālo bruņoto spēku attīstībā, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, piedaloties militārās infrastruktūras attīstības projektos, aicinām pieteikties konkursā uz Nodrošinājuma un aizsardzības investīciju politikas departamenta NATO un militārās infrastruktūras politikas nodaļas vecākā/-s referenta/-es ierēdņa(-nes) amatu

Galvenie amata pienākumi būs:

- piedalīties ilgtermiņa un vidēja termiņa militārās infrastruktūras attīstības politikas un plānu izstrādē un to ieviešanas pārraudzībā

- koordinēt un pārraudzīt atsevišķu Nacionālo bruņoto spēku infrastruktūras objektu attīstības plānošanu un īstenošanu

- koordinēt starptautiskos militārās infrastruktūras attīstības projektus, kas tiek īstenoti, izmantojot ārvalstu finanšu palīdzību

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams tiesību zinātnēs, ekonomikā

- profesionālā pieredze ar būvniecības vai arhitektūras nozari saistītos jautājumos un izpratne par normatīvo regulējumu būvniecības jomām, infrastruktūras attīstības un plānošanas jautājumiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par aizsardzības sistēmas, t.sk. Nacionālo bruņoto spēku struktūru un uzdevumiem

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests - kritērijs ne mazāk kā 80 punkti)

- labas iemaņas dokumentu (t.sk. normatīvo aktu projektu un analītisko dokumentu) sagatavošanā

- vēlama pieredze valsts pārvaldē, kas ilgāka par trīs gadiem

- pieredze sadarbības koordinēšanā vienas institūcijas ietvaros un starp-institūciju sadarbības koordinēšanā

- prasme plānot un organizēt darbu, spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli, analītiskās spējas;

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 793 euro līdz 1131 euro atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu.

Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot uz e-pasta adresi: vakances@mod.gov.lv.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss Nr. 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2016/177.AKK3

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz Uzturēšanās atļauju nodaļas VECĀKĀ/-S REFERENTA/-ES ierēdņa(-nes) amatu (divas vakances uz ierēdņu prombūtnes laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- pirmā līmeņa augstākā izglītība (vēlama - akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība - vēlams - tiesību zinātnē)

- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus svešvalodā

- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem imigrācijas jomā

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt normatīvos aktus migrācijas jomā un piemērot to normas, gatavojot administratīvo aktu projektus par nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem

- izskatīt ārzemnieku iesniegtos dokumentus un sagatavot lēmuma projektus uzturēšanās atļauju saņemšanai, reģistrēšanai, anulēšanai, atteikumam un darba atļauju saņemšanai un anulēšanai

- veikt ārzemnieku datu ievadīšanu un datu aktualizēšanu Vienotajā migrācijas informācijas sistēmā

- konsultēt klientus telefoniski un pa elektronisko pastu

Pārvalde piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- stabilu atalgojumu (EUR 680 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un EUR 753 pirms nodokļu nomaksas pēc pārbaudes laika)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumentu kopija

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus var iesniegt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

- nosūtot pa pastu uz adresi - Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026

- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026

- nosūtot uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums UAN vecākā referenta amatam"

Uzziņas pa tālr. 67219273.


OP 2016/177.AKK4

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām

VENTSPILS FILIĀLE

Enerģētikas nozare

- pētnieks - 2 amata vietas

Galvenie pienākumi:

- veido priekšnoteikumus un pamatu zinātnes attīstībai Ventspils filiālei

- zinātnisko pētījumu plānošana, sagatavošana un īstenošana, līdzekļu piesaistīšana, zinātnisko publikāciju gatavošana attiecīgā zinātnes nozarē

- projektu pieteikumu sagatavošana un īstenošana kompetences jomā

- konsultāciju un eksperta atzinumu sniegšana savas kompetences ietvaros (tai skaitā Ventspils filiāles sadarbības partneriem)

- pārskatu un citu informatīvo dokumentu sagatavošana par pētījuma rezultātiem

- pētījumu, eksperimentu un izmēģinājumu veikšana, studentu iesaistīšana

- studentu zinātnisko referātu konsultēšana

- rezultātu apstrāde un analīze

- zinātnisko darbu sagatavošana izdošanai

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213. kabinetā, ir jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli), aktuāls dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa tālr. 67089183.


OP 2016/177.AKK5

Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr.90001259032) izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-s eksperta/-es uzraudzības jomā - valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem

- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās institūcijās, kas saistītas ar izglītības un zinātnes procesa norisi, t.sk. pieņemt pārvaldes lēmumus pārbaudes ietvaros

- izskatīt privātpersonu iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā valsts valodā un divās svešvalodās, sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus un dokumentu projektus

- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība, ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par administratīvo sodu piemērošanu

- veikt pieņemto pārvaldes lēmumu un sagatavoto dokumentu pēcpārbaudi, izvērtējot to atbilstību, lietderību un tiesiskumu

- organizēt un piedalīties pārbaužu un analītisko izpētu metodikas izstrādē un aprobācijas procesā

- analizēt izglītības iestāžu darbību, sniegt priekšlikumus normatīvo aktu pilnveidošanai un izglītības iestāžu darba uzlabošanai

- sagatavot ierosinājumus par uzraudzības funkcijas īstenošanas pilnveidi un efektivitātes paaugstināšanu

- doties komandējumos un darba braucienos

- veikt citus Izglītības likuma 20.pantā un amata aprakstā noteiktos pienākumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē

- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības vadībā (vismaz 3 gadi), vai ar izglītību regulējošo tiesību aktu izstrādi un/vai kontroli saistītā jomā (vismaz 2 gadi)

- prasme piemērot izglītības un izglītības vadības tiesību aktus

- prasme sagatavot un noformēt dokumentus

- prasme sadarboties, strādāt komandā, patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos

- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- pieredze konfliktu risināšanā

- pieredze klientorientētā komunikācijā un saskarsmē

- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku

- vismaz divu svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir Eiropas Savienības dalībvalstu valoda

- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā, Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz e-pasta adresi: ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67507834.


OP 2016/177.AKK6

Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Administratīvo sodu departamenta vecākā/-s inspektora/-es amata vietu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Administratīvo sodu departamenta darbība saistīta ar administratīvo pārkāpumu protokolu sastādīšanu un sodu piemērošanu.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas publisko iepirkumu un publiskās un privātās partnerības jomā

- piemērot administratīvos sodus, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt saraksti saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- laba prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel)

- precizitāte, spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- teicama latviešu valodas prasme

- izpratne par administratīvo pārkāpumu lietu lietvedību un publisko iepirkumu tiesisko regulējumu

- darba pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 756 līdz 994 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no piemērojamās kategorijas)

Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2016. gada 26. septembrim uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/177.AKR1

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016.gada 23.augustā izsludinātais konkurss uz vakanto E-veselības un starptautiskās sadarbības departamenta Starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā eksperta amatu ir beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)