Laidiens: 09.09.2016., Nr. 175
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/175.AKK1
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (3 amata vietas uz nenoteiktu
laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors/-e
pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta Lubānas ielā 49, Rīgā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība
pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas
mikrobioloģijā, pārtikas higiēnā); veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības
aprūpē (sabiedrības veselībā, uzturzinātnē),
ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā) vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas
papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors pārtikas uzraudzības jomā".
Tālr. uzziņām 67027529.
OP 2016/175.AKK2
Tieslietu ministrija izsludina
atklātu konkursu uz vakanto VALSTSTIESĪBU DEPARTAMENTA STARPTAUTISKO PUBLISKO
TIESĪBU NODAĻAS JURISKONSULTA/-ES ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē
- profesionālā pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem, vēlama pieredze ar
Eiropas Savienības struktūrfondiem
- vēlama pieredze starptautisko publisko tiesību jomā, tajā skaitā Eiropas
Savienības tiesību jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības pamatprincipiem
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli
- analītiskās spējas un iniciatīva
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Veicamie pienākumi:
- sagatavot atzinumu projektus un viedokļu projektus par citu institūciju
izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo
ziņojumu un nacionālo pozīciju, institūciju, nostāju Eiropas Savienības
(struktūrfondu) jautājumos un pārvaldes lēmumu projektiem atbilstoši nodaļas
kompetencei
- ministrijas noteiktajā kārtībā sagatavot atzinumus par ministrijas
padotības iestāžu un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu,
politikas plānošanas dokumentu, informatīvo un nacionālo pozīciju, institūciju,
nostāju Eiropas Savienības (struktūrfondu) jautājumos projektiem atbilstoši
nodaļas kompetencei
- padziļināti pētīt un analizēt spēkā esošo tiesisko regulējumu un dot savu
ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā
- aizstāvēt Tieslietu ministrijas viedokli Saeimā, Ministru kabinetā un
starptautiskajās organizācijās, sarunās ar nozares ekspertiem, universitāšu
mācībspēkiem un sabiedrības pārstāvjiem
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036724, 67036731.
OP 2016/175.AKK3
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto NOZARU
POLITIKAS DEPARTAMENTA POLITIKAS IZSTRĀDES UN RELIĢIJAS LIETU NODAĻAS
JURISKONSULTA/-ES ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
- vēlama pieredze normatīvo aktu projektu sagatavošanā
- labas zināšanas konstitucionālo, administratīvo un cilvēktiesību jomā
(īpaši personas datu aizsardzības jomā)
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office un interneta pārlūkprogrammas)
- augsta atbildības sajūta
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
un spēja saskaņot atšķirīgus viedokļus
- spēja strādāt komandā, kā arī veikt patstāvīgi izpildāmus uzdevumus
Veicamie pienākumi:
- piedalīties valsts politikas izstrādē un tās īstenošanas koordinēšanā
- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo
ziņojumu projektus
- sagatavot viedokli attiecībā uz personas datu aizsardzības jomu par
ministrijas, tās padotībā esošo iestāžu un citu institūciju izstrādātiem
projektiem
- sagatavot atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu iesniegumiem
nodaļas kompetencē esošajos jautājumos
- sadarbības ietvaros sniegt atbalstu un informāciju citām ministrijas
struktūrvienībām, ministrijas padotībā esošajām iestādēm un citām valsts vai
pašvaldību iestādēm par personas datu aizsardzības jautājumiem
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036722, 67036731.
OP 2016/175.AKK4
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto IEKŠĒJĀ AUDITA
DEPARTAMENTA IEKŠĒJĀ/-ĀS AUDITORA/-ES ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs ekonomista vai finanšu vai vadības specialitātē, kas papildināta ar speciālajām
mācībām iekšējā audita vai iekšējās kontroles jomās
- vismaz viena gada darbības sfērai atbilstoša darba pieredze valsts pārvaldes
iestādēs
- vēlams valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts vai biedrības
"Iekšējo auditoru institūts" atzīts iekšējā auditora profesionalitāti
apliecinošs sertifikāts
- labas zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības pamatprincipiem, administratīvā
procesa, iekšējā audita, finanšu uzskaites, grāmatvedības jautājumos,
lietvedībā un iekšējās kontroles jomā
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru un prasme strādāt ar MS Office un interneta
resursiem lietotāja līmenī
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta
atbildības sajūta, precizitāte, attīstītas komunikācijas prasmes un spēja
strādāt komandā
Galvenie veicamie pienākumi:
- veikt iekšējos sistēmu auditus saskaņā ar Tieslietu ministrijas Iekšējā
audita departamenta auditu plānu kārtējam gadam, kā arī sniegt konsultācijas,
lai sekmētu tieslietu sistēmas mērķu sasniegšanu
- sagatavot neatkarīgu un objektīvu vērtējumu par Tieslietu ministrijas vai
Tieslietu ministrijas padotībā esošās iestādes iekšējās kontroles sistēmas
darbību, tās kvalitāti, efektivitāti un atbilstību Tieslietu ministrijas vai
Tieslietu ministrijas padotībā esošās iestādes mērķiem, tajā skaitā par finanšu
līdzekļu izlietojuma likumību un lietderību, sniedzot ieteikumus šīs sistēmas
pilnveidošanai
- uzraudzīt apstiprināto iekšējā audita ieteikumu ieviešanu Tieslietu
ministrijā vai Tieslietu ministrijas padotībā esošajās iestādēs
- piedalīties iekšējā audita sistēmas pilnveidošanā Tieslietu ministrijā un
Tieslietu ministrijas padotībā esošajās iestādēs
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036724, 67036731.
OP 2016/175.AKK5
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto DZIMTSARAKSTU
DEPARTAMENTA ARHĪVA NODAĻAS JURISKONSULTA/-ES ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- teicamas zināšanas un izpratne tiesību nozarēs atbilstoši departamenta
darbības jomai (civiltiesībās, īpaši ģimenes tiesībās un administratīvajās
tiesībās)
- zināšanas un pieredze tiesību aktu projektu izstrādē, virzības procesā un
analīzē
- juridiskās tehnikas prasību pārzināšana
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē, kas saistīta ar juridisku jautājumu
risināšanu, pieredzi darbā dzimtsarakstu jomā vai citā juridiskā specialitātē
- augsta atbildības izjūta, komunikācijas prasmes un spēja strādāt
paaugstinātas intensitātes apstākļos
- spēja efektīvi plānot un organizēt darbu, strādāt gan komandā, gan
individuāli
- iemaņas darbā ar datoru
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036722, 67036731.
OP 2016/175.AKK6
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Pakalpojumu departamenta Darba meklēšanas atbalsta nodaļas eksperts/-e (1
amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
- pieredze nodarbinātības vai personāla atlases jomā
- pieredze klientu apkalpošanas organizēšanas vai mārketinga jomā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības politiku
nodarbinātības jomā
- izpratne par Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumu mērķiem,
mērķgrupām un sadarbības partneriem pasākumu organizēšanā
- prasme vērtēt faktus analizēt informāciju, paredzēt un novērtēt riskus
- mērķu noteikšanas un darbības plānošanas prasmes
- svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas labi
rakstos un sarunvalodā
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: organizēt sadarbību ar Aģentūras filiālēm un darba devējiem,
nodrošinot brīvo darbavietu reģistrācijas, uzskaites un aizpildīšanas metodisko
vadību. Metodiski vadīt kārtību, kādā aģentūra sniedz pakalpojumus kolektīvās
atlaišanas gadījumos.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija:
783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz
e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_DMAN_eksperts" vai jāiesniedz personīgi 117.
kabinetā. Informācija pa tālr. 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/175.AKK7
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu Liepājas filiālē - nodarbinātības aģents/-e (1 amata vietas uz noteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās
prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja
līmenī)
Amata mērķis: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un
bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos. Izdot
administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba
riskam pakļautām personām tiesības saņemt Nodarbinātības valsts aģentūras
pakalpojumus.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 540,00 EUR, 2. kategorija:
605,00 EUR, 3. kategorija: 670,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
Liepājas filiāle, vai jāiesniedz personīgi, adrese: Graudu iela 50, Liepāja,
LV-3401, vai jānosūta uz e-pasta adresi liepaja@nva.gov.lv
ar norādi "Nodarbinātības aģents". Informācija pa tālr. 63422404 un
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Liepājas filiālē Liepājā, Graudu ielā 50.
OP 2016/175.AKK8
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Jēkabpils
Agrobiznesa koledžas direktora/-es amatu (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds (vēlams maģistra grāds dabaszinātnēs, inženierzinātnēs vai vadībzinātnē),
doktora grāds amatam atbilstošās jomās tiks uzskatīts par priekšrocību
- pieredze vadošā amatā (vismaz pieci gadi), priekšrocība pieredzei nozarē
- pieredze pedagoģiskā darbā (vismaz pieci gadi)
- pieredze personāla vadīšanā
- pieredze sadarbībā ar sociālajiem partneriem un nozares darba devējiem
- vēlama pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tai
skaitā projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā
- izpratne par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem
- zināšanas par augstākās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas, kas ļauj sazināties sarunvalodā, kā arī izmantot
dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei
- vēlamas otras svešvalodas zināšanas (vācu, krievu), kas ļautu izmantot
dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei
- vadības prasmes
- prasme argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus
- komunikācijas prasmes, sadarbības prasmes un iniciatīva
- prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 30 (trīsdesmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis",
nosūtot pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), savu stratēģisko redzējumu par Jēkabpils Agrobiznesa koledžas un nozares attīstību (teksta apjoms
līdz 4 lapām), augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas pa pastu vai iesniedzot Izglītības un zinātnes ministrijas
Personālvadības nodaļā (Vaļņu iela 2, 407.a kabinets, Rīga, LV-1050), vai
nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67047892.
OP 2016/175.AKK9
Ādažu novada dome aicina darbā sociālo darbinieku darbam ar personām ar
funkcionāliem traucējumiem uz pilnu slodzi
Amata mērķis: nodrošināt sekmīgu pašvaldības iedzīvotāju vajadzību
profesionālu izvērtēšanu un kvalitatīvu sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības
sniegšanu.
Prasības pretendentam:
- profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā (otrā līmeņa profesionālā
izglītība)
- vismaz 2 gadu darba pieredze sociālajā darbā
- normatīvo aktu, kas reglamentē sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības sniegšanu,
pārzināšana
- prasme sagatavot vēstules un ziņojumus, atzinumus
- labas iemaņas darbā ar datoru, informāciju sistēmām un programmām, biroja
tehniku
- prasme strādāt ar sociālo pabalstu administrēšanas informatīvo sistēmu
(SOPA)
- prasme strādāt komandā, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- spēja ātri un patstāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās
- prasme plānot, vadīt un organizēt darbu, spēja skaidri argumentēti paust
savu viedokli
- labas komunikācijas, empātijas, klausīšanās prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas, krievu valodas zināšanas sarunvalodas
līmenī
Galvenie pienākumi:
- veikt sociālo darbu ar personām ar funkcionāliem traucējumiem
- organizēt deinstitucionalizācijas procesu
pašvaldībā
- organizēt un sniegt iedzīvotājiem nepieciešamos sociālos pakalpojumus un
sociālo palīdzību
- sociālo gadījumu risināšanā apzināt un piesaistīt nepieciešamos resursus,
ievērojot sociālā darba specifiku dažādās prakses jomās
- strādāt ar vienoto pašvaldības sociālās palīdzības administrēšanas
elektronisko sistēmu (SOPA) u. c. sistēmām
Par priekšrocību tiks uzskatīts:
- iepriekšēja pieredze sociālajā darbā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu
- profesionālās attīstības un pilnveides iespējas
- sociālās garantijas
Pretendentam jāiesniedz:
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- CV, motivācijas vēstule
- atsauksmes par līdzšinējo profesionālo darbību
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2016. gada 30. septembrim
uz e-pasta adresi dome@adazi.lv vai pa pastu Ādažu
novada domei, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164. Uzziņas pa tālr.
67997977.
OP 2016/175.AKK10
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - Pakalpojuma departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas
eksperts/-e (1 amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē)
- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās, vai pieredze Eiropas
Savienības projektu īstenošanas jomā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā
- sadarbības, iniciatīvas, kontroles un komunikācijas prasmes
- svešvalodu zināšanas - vēlamas angļu valodas un krievu valodas zināšanas
labi rakstos un vārdos
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt aktīvo nodarbinātības pasākumu īstenošanai
nepieciešamo Kvalitātes vadības sistēmas procesu pārvaldību, procesu
savstarpējo koordinēšanu un īstenošanas rezultātu atbilstību procesa kvalitātes
raksturotājiem.
Galvenie amata pienākumi: nodrošināt NVA īstenoto apmācību pasākumu
pārvaldību, pakalpojumu pēctecību un attīstību, metodisko vadību un
konsultēšanu. Izstrādāt ar apmācību pasākumu īstenošanu nepieciešamos
dokumentus, piedalīties iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā un līgumu
izstrādē. Izvērtēt apmācību pasākumu īstenošanas rezultātus atbilstoši
izvirzītiem kritērijiem. Izstrādāt un virzīt priekšlikumus apmācību pasākumu
attīstībai un pilnveidei.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija:
783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_NPN_eksperts"
vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021794 un
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/175.AKK11
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Cenu statistikas departamenta Ražotāju cenu indeksu
daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- aprēķināt ražotāju cenu indeksu (datu kvalitātes pārbaude, cenu indeksu
aprēķināšana, metodoloģijas pārzināšana un pilnveidošana)
- analizēt informāciju un sagatavot publicēšanai
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā vai tai tuva profila
- vairāk nekā gada darba pieredze ar ekonomiku saistītā jomā
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Access,
Word)
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- analītiskās prasmes un matemātikas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu
grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2016/175.AKK12
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Cenu statistikas departamenta Ražotāju cenu indeksu
daļas referents/-e
Pamatpienākumi:
- piedalīties ražotāju cenu indeksu aprēķināšanā (datu kvalitātes pārbaude,
metodoloģijas pārzināšana un pilnveidošana)
- analizēt informāciju un sagatavot publicēšanai
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā vai tai tuva profila
- vēlama darba pieredze ar ekonomiku saistītā jomā
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Access,
Word)
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- matemātikas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes II līmenī (7. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2016/175.AKK13
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz Personu statusa
kontroles nodaļas VECĀKĀ/-ĀS REFERENTA/-ES ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnē
- darba pieredze administratīvo aktu sagatavošanā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- izpratne par Latvijas pilsonības iegūšanas un zaudēšanas jautājumiem
- izpratne par politiski represētās personas statusa noteikšanas jautājumiem
- darba pieredze valsts pārvaldē vismaz 1 gads
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt lietas par Latvijas pilsonības, Latvijas nepilsoņa statusa un
Latvijas bezvalstnieka statusa reģistrāciju un sagatavot attiecīgus lēmumu
projektus
- izskatīt minēto tiesisko statusu zaudēšanas lietas un sagatavot attiecīgus
lēmumu projektus
- izskatīt politiski represētas personas statusa noteikšanas lietas un
sagatavot attiecīgus lēmumu projektus
- pieņemt apmeklētājus un konsultēt par tiesiskā statusa noteikšanas un
zaudēšanas jautājumiem
Pārvalde piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu 640 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes
laika līdz 711 EUR
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumentu kopija
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus var iesniegt 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna
1. līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026;
- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un
sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā,
LV-1026.
- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "Pieteikums vecākā referenta amatam".
Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2016/175.AKK14
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz vakanto amatu - KONSULTANTS/-E CVIS UN NVIS
JAUTĀJUMOS (uz noteiktu laiku - līdz 31.12.2018.)
Amata mērķis: Eiropas Savienības Iekšējās drošības fonda 2014.-2020. gadam
nacionālās programmas projekta "Nacionālās vīzu informācijas sistēmas
(NVIS) lietošana un attīstīšana (1.posms)" ietvaros sniegt atbalstu
Centrālās vīzu informācijas sistēmas (CVIS) un Nacionālās vīzu informācijas
sistēmas (NVIS) lietotājiem par aktuāliem Eiropas Savienības vīzu pieteikuma
apstrādes procedūras jautājumiem.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- vēlama akadēmiskā vai pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība, vēlams datorzinātnēs
- vismaz divu gadu pieredze darbā ar informācijas tehnoloģijām:
- spēja lasīt un saprast programmatūras izejas kodu
- pieredze programmatūras izstrādē, testēšanā un ieviešanā
- zināšanas ORACLE datubāzu vadības sistēmā
- pieredze IKT jautājumu konsultēšanā gala lietotājiem
- pieredze metodikas aprakstu, rokasgrāmatu un informatīvu materiālu
sagatavošanā
- teicamas angļu valodas zināšanas (vismaz B2)
- spēja patstāvīgi organizēt darbu un koordinēt uzdevumu izpildi un
sagatavot nepieciešamās atskaites
- teicamas komunikācijas prasmes
- vēlama pieredze ES struktūrfondu aktivitāšu organizēšanā
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt apmācību metodiku par NVIS lietošanas jautājumiem, u.tml.
- veikt konsultācijas ar NVIS lietotājiem, lai formulētu prasības un identificētu
nepilnības sistēmas darbībā
- sagatavot priekšlikumus un instrukcijas par NVIS datu kvalitātes
uzlabošanas iespējām
- konsultēt un apmācīt NVIS lietotājus darbā ar sistēmu, kā arī izmaiņām
sistēmas funkcionalitātē
- sagatavot informatīvus materiālus izvietošanai Latvijas pārstāvniecībās
ārvalstīs, robežkontroles punktos un citās vīzu izsniegšanas vietās
- u. c. pienākumi, lai sasniegtu Projekta mērķus
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu līdz 1326 EUR (pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes
laika), atbilstoši darbiniekam piešķirtajai kategorijai un sociālās garantijas
- interesantus izstrādes uzdevumus un darbu komandā
- darbu ar jaunākajām tehnoloģijām un atsaucīgu kolektīvu
- sakārtotu un modernu darba vidi
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- darba izpildes vietu: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-5, darba laiks
no plkst. 8.00 līdz 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu 30 minūtes)
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumenta kopija
Pieteikuma vēstulē jānorāda atbilstība katrai no paziņojumā minētajām
prasībām.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1. līnija
1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums konsultanta
CVIS un NVIS jautājumos amatam" 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Uzziņas pa tālr. 67219273.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/175.AKR1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās
nodaļas Zemgales Pabalstu daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā
konkursa kārtībā 2016. gada 8. septembrī iecelta ELĪNA INDĀNE.
OP 2016/175.AKR2
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr.
90000068854) paziņo, ka konkursa kārtībā 05.09.2016. Tehnisko preču uzraudzības
daļas vecākās inspektores ierēdnes amatā uz ierēdņa prombūtnes laiku ir iecelta
AGNESE ČERNAJA.
OP 2016/175.AKR3
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Ziemeļpierīgas
pārvaldes inspektores veterinārās uzraudzības jomā amatā uz nenoteiktu laiku no
2016.gada 5.septembra iecelta KRISTĪNE MIŠKINA.
OP 2016/175.AKR4
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Rīgas pilsētas pārvaldes
inspektores pārtikas uzraudzības jomā amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada
29.augusta iecelta ALĪNA BĒRZIŅA.
OP 2016/175.AKR5
Veselības inspekcija informē, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2016. gada 12. augustā izsludinātais konkurss uz
vakanto Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Veselības
aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas vecākā ārsta eksperta valsts civildienesta
ierēdņa amatu (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku) ir noslēdzies bez
rezultāta.
OP 2016/175.AKR6
Veselības inspekcija informē, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2016. gada 12. jūlijā izsludinātais atkārtotais
konkurss uz vakanto Juridiskās nodaļas jurista valsts civildienesta ierēdņa
amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2016/175.AKR7
Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2016.gada 5.septembra uz
noteiktu laiku Enerģijas tirgus un infrastruktūras departamenta Enerģijas
tirgus nodaļas vecākās referentes amatā iecelta ANTA LEITE.