Laidiens: 07.09.2016., Nr. 173

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/173.AKK1

Precizējot iepriekš publicēto

Oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 6. septembrī laidienā Nr. 172 Valsts kancelejas publicētā amatu konkursa teksts pareizi lasāms šādā redakcijā:

Valsts kanceleja izsludina atkārtotu konkursu uz VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTA ĢENERĀLDIREKTORA/-ES amatu

Ja tev ir:

- nevainojama reputācija

- maģistra grāds, vēlams ekonomikā, finansēs, tiesību zinātnēs vai vadības zinībās

- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā ar vismaz 40 padotajiem darbiniekiem

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas un izpratne par Valsts ieņēmumu dienesta darbības jomu

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvo procesu, budžeta plānošanu

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī. Otras svešvalodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās

Mēs tev piedāvājam:

- interesentu un atbildīgu darbu ar starptautiskās sadarbības iespējām

- iespēju pilnveidot Valsts ieņēmumu dienestu kā modernu klientorientētu iestādi

- mēnešalgu 4030 euro mēnesī pirms nodokļu nomaksas1, motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem (līdz 60 % no mēnešalgas) un veselības apdrošināšanas polisi- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Augstākā līmeņa vadītāju attīstības programmā

- profesionālus kolēģus

Pretendentiem lūdzam līdz 2016. gada 7. oktobrim iesniegt slēgtā aploksnē Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, vai nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv šādus dokumentus (ar norādi "Pieteikums konkursam uz Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora amatu"):

1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām un to, ka uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot;

4) pretendenta redzējumu par Valsts ieņēmumu dienesta prioritātēm un attīstību, ņemot vērā arī Ministru prezidenta un sociālo partneru 2016. gada 9. augustā parakstīto vienošanos protokolu par kopīgi veicamajiem darbiem un sadarbības un sociālā dialoga principiem.

Tālr. uzziņām 67082935.

1 Atbilstoši Ministru kabinetā 30.08.2016. apstiprinātajam likumprojektam "Grozījums Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likumā". 2016. gadā mēnešalga 3771 euro ar iespēju mēnešalgas starpību kompensēt ar piedāvāto bonusa sistēmu.


OP 2016/173.AKK2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības, zinātnes un cilvēkresursu attīstības projektu atlases nodaļai VECĀKOS EKSPERTUS UN EKSPERTUS (ierēdņa amata vietas uz noteiktu laiku uz 6 mēnešiem)

Tavi darba pienākumi būs Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu atlases organizēšana, projektu iesniegumu vērtēšana, vērtēšanas komisijas atzinumu un lēmumu projektu sagatavošana.

MĒS PIEDĀVĀJAM

pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1287 euro), sociālo nodrošinājumu

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā, vadībzinībās vai banku zinībās un finansēs

- vēlama pieredze darbā, kas saistīta ar projektu atlasi un vērtēšanu

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes

- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju

 Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības, zinātnes un cilvēkresursu attīstības projektu atlases nodaļas vecākais eksperts, eksperts".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2016/173.AKK3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Infrastruktūras projektu atlases nodaļai VECĀKOS EKSPERTUS UN EKSPERTUS (ierēdņa amata vietas uz noteiktu laiku uz 6 mēnešiem)

Tavi darba pienākumi būs Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu atlases organizēšana, projektu iesniegumu vērtēšana, vērtēšanas komisijas atzinumu un lēmumu projektu sagatavošana.

MĒS PIEDĀVĀJAM

pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1287 euro), sociālo nodrošinājumu

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā, vadībzinībās vai banku zinībās un finansēs

- vēlama pieredze darbā, kas saistīta ar projektu atlasi un vērtēšanu

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes

- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju

 Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Infrastruktūras projektu atlases nodaļas vecākais eksperts, eksperts".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

 


OP 2016/173.AKK4

PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amata vietu - ADMINISTRATĪVĀ DEPARTAMENTA juriskonsults/-e - rūpnieciskā īpašuma apelācijas padomes sekretārs/-e (profesijas kods 2619 01)

Amats klasificēts 21. saimē, IIIA līmenī, 9. mēnešalgu grupā (uz nenoteiktu laiku (pusslodze))

Galvenie darba pienākumi:

- nodrošināt Rūpnieciskā īpašuma apelācijas padomes lietvedību, tajā skaitā atsevišķu dokumentu sagatavošanu, ievadīt iebildumu un apelāciju datus datubāzē

- rakstīt Rūpnieciskā īpašuma apelācijas padomes sēžu protokolus un nodrošināt Rūpnieciskā īpašuma apelācijas padomes sēžu gaitas audioierakstu

- sistematizēt apelāciju un iebildumu lietas, apkopot statistikas datus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pirmā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē (var būt pēdējo kursu students)

- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu

- spēja strādāt komandā

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- nepieciešamo apmācību un radošu darbu

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

CV un pieteikuma vēstuli iesniegt Patentu valdē Rīgā, Citadeles ielā 7/70, vai sūtīt uz e-pasta adresi lietvediba@lrpv.gov.lv līdz 2016. gada 21. septembrim.

CV lūdzam sagatavot Europass formātā.

Papildu informācija pa tālr. 67223132.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.


OP 2016/173.AKK5

PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amata vietu - ADMINISTRATĪVĀ DEPARTAMENTA informācijas vadības speciālists/-e (profesijas kods 3512 04)

Amats klasificēts 19.4. saimē, IV līmenī, 12.mēnešalgu grupā (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- iekšējo IT sistēmu pārvaldība un uzturēšana sadarbībā ar ārējo pakalpojumu sniedzējiem

- IT sistēmu pirmā līmeņa uzturēšana (tajā skaitā problēmu identificēšana un to risināšanas koordinēšana ar ārējo pakalpojumu sniedzējiem)

- IT drošības pārvaldība, tajā skaitā dokumentācijas izstrāde

- IT sistēmu konfigurācijas un izmaiņu vadība

- dalība iepirkumu veikšanā un projektos IT jomā, jauno IT sistēmu vai esošo IT sistēmu uzlabošanas prasību izstrāde, testēšana

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība datorzinātnēs, IT (var būt pēdējo kursu students)

- zināšanas IT infrastruktūras uzturēšanā un sistēmu administrēšanā

- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā

- mērķtiecība, augsta atbildības izjūta

- spēja izvērtēt informāciju un iespējamos riskus

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- atbildīgu un interesantu darbu

- sadarbību ar ārvalstu partneriem IT sistēmu ieviešanā

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

CV un pieteikuma vēstuli iesniegt Patentu valdē Rīgā, Citadeles ielā 7/70, vai sūtīt uz e-pasta adresi lietvediba@lrpv.gov.lv līdz 2016. gada 21. septembrim.

CV lūdzam sagatavot Europass formātā.

Papildu informācija pa tālr 67223132.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.


OP 2016/173.AKK6

PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amata vietu - PREČU ZĪMJU UN DIZAINPARAUGU DEPARTAMENTA NACIONĀLO ZĪMJU NODAĻAS vecākais/-ā eksperts/-e (profesijas kods 2422 09)

Amats klasificēts 10. saimē, III līmenī, 10. mēnešalgu grupā (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- veikt preču zīmju pieteikumu formālo un materiālo (būtības) ekspertīzi, precīzi izpildot ārējos un iekšējos normatīvajos aktos noteikto preču zīmju ekspertīzes procedūru

- patstāvīgi pieņemt ekspertīzes lēmumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskās vai profesionālās izglītības maģistra grāds

- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru

- precizitāte un atbildība par uzdotā darba kvalitatīvu izpildi

- spēja analizēt informāciju un dokumentus

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- nepieciešamo apmācību un radošu darbu

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

CV un pieteikuma vēstuli iesniegt Patentu valdē Rīgā, Citadeles ielā 7/70, vai sūtīt uz e-pasta adresi lietvediba@lrpv.gov.lv līdz 2016. gada 27. septembrim.

CV lūdzam sagatavot Europass formātā.

Papildu informācija pa tālr. 67223132.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.


OP 2016/173.AKK7

PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amata vietu - ADMINISTRATĪVĀ DEPARTAMENTA juriskonsults/-e (profesijas kods 2619 01)

Amats klasificēts 21. saimē, IIIB līmenī, 10. mēnešalgu grupā (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- izstrādāt dažādu viedokļu, līgumu un normatīvo aktu projektus

- sagatavot politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu projektus

- piedalīties iepirkumu komisiju darbā

- piedalīties dokumentācijas izstrādē starptautiskās sadarbības veicināšanai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz divu gadu darba pieredze jurista amatā

- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru

- mērķtiecība, precizitāte

- labas komunikācijas prasmes

- spēja izvērtēt informāciju

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- radošu darbu

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

CV un pieteikuma vēstuli iesniegt Patentu valdē Rīgā, Citadeles ielā 7/70, vai sūtīt uz e-pasta adresi lietvediba@lrpv.gov.lv līdz 2016. gada 30. septembrim.

CV lūdzam sagatavot Europass formātā.

Papildu informācija pa tālr. 67223132.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.


OP 2016/173.AKK8

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā DIENVIDKURZEMES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES EIROPAS SAVIENĪBAS TIEŠO MAKSĀJUMU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē atbildīgu, uzņēmīgu, analītisku un komunikablu kolēģi, kurš/-a vēlētos dalīties savās zināšanās, prasmēs un pieredzē Eiropas Savienības atbalsta pasākumu administrēšanas jomā.

Ja savos ikdienas pienākumos vēlies saņemt un reģistrēt platību maksājumu iesniegumus, kā arī pieņemt lēmumus par Eiropas Savienības Tiešo maksājumu un citu atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu un

ja tev patīk pievērst uzmanību detaļām, būt orientētam uz klientu, darboties ar IT sistēmām un strādāt ar lielu datu apjomu, veikt rūpīgu un precīzu darbu ar dokumentiem, un

tu esi ar augstāko izglītību ekonomikas vai lauksaimniecības jomā, pēdējo piecu gadu laikā iegūtu profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, ar zināšanām par aktualitātēm lauksaimniecībā, Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem, pieredzi darbā ar kartogrāfisko materiālu, labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas), pieredzi darbā ar datubāzēm, un

tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

- darbavietu Saldū

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālr. uzziņām 67027697, 27877187, vai Saldū, Viesnīcas ielā 1, LV-3801, tālr. uzziņām 27877187.


OP 2016/173.AKK9

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā EIROPAS SAVIENĪBAS TIEŠO MAKSĀJUMU DEPARTAMENTA PLATĪBU MAKSĀJUMU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē atbildīgu, precīzu, rūpīgu un atsaucīgu kolēģi, kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi Eiropas Savienības tiešo maksājumu un lauku attīstības pasākumu administrēšanas jomā.

Ja savos ikdienas pienākumos vēlies veikt un pilnveidot Eiropas Savienības tiešo maksājumu un lauku attīstības pasākumu administrēšanas procesa kvalitātes pārbaudi un

ja tev patīk iedziļināties administrēšanas procesā, veikt rūpīgu un precīzu darbu ar dokumentiem pievēršot uzmanību detaļām, strādāt ar lielu datu apjomu, darboties ar IT sistēmām, un

tu esi ar augstāko izglītību kvalitātes vadības, ekonomikas, lauksaimniecības vai finanšu jomā, vēlams pieredzi Eiropas Savienības finansēto pasākumu administrēšanā un/vai pieredzi kvalitātes vadības jomā, kā arī ar labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas) un pieredzi darbā ar datubāzēm, un

tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- zinošu un atsaucīgu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv ar norādi vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālr. uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2016/173.AKK10

SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" izsludina konkursu uz finansista amatu

SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" ir valsts kapitālsabiedrība, kuras dibināšanas mērķis ir Rail Baltica publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras izbūves projekta īstenošana Latvijā. "Eiropas dzelzceļa līnijas" projekta realizēšanai izsludina konkursu uz finansista/-es amatu

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt īstermiņa (taktiskos) un ilgtermiņa (stratēģiskos) uzņēmuma finansiālās darbības plānus un budžetu

- sniegt atbalstu uzņēmuma iepirkumu plānu izstrādē, sniegt atbalstu iepirkumu dokumentācijas izstrādē

- izstrādāt priekšlikumus un plānot līdzekļu saņemšanu no ES fondu un valsts budžeta, gatavot nepieciešamo dokumentāciju finansējuma saņemšanai

- izvērtēt plānotā finanšu līdzekļu izlietojuma atbilstību ES fondu regulējumos ietvertajiem nosacījumiem

- uzraudzīt uzņēmuma finansiālās darbības mērķu īstenošanas gaitu un finansiālās darbības plānu izpildi

- sniegt atbalstu projektu maksājumu līdzekļu plūsmu vadībā un veikt maksājumu apgrozījuma kontroli

- nodrošināt finanšu pārskatu un atskaišu savlaicīgu sagatavošanu un iesniegšanu

- savas kompetences ietvaros pārstāvēt uzņēmuma intereses valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikā, vadības zinībās vai finanšu vadībā

- vēlama darba pieredze ar transportu un/vai būvniecību saistītās jomās

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas un izpratne par liela mēroga infrastruktūras projektu plānošanu un ieviešanu

- spēja rast konstruktīvus risinājumus sarežģītās situācijās

- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- teicamas datorprasmes

- teicamas angļu profesionālās un sarunvalodas zināšanas

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) līdz 16. septembrim nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi edzl@edzl.lv vai pa pastu SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" (Gogoļa ielā 3, Rīgā, LV-1050) vai iesniegt personīgi, iepriekš sazinoties pa tālr. 67028265.

Papildu informācija par projektu: Rail Baltica ir dzelzceļa transporta projekts, kura mērķis ir integrēt Baltijas valstis Eiropas dzelzceļu tīklā, un tas šobrīd aptver četras Eiropas Savienības valstis - Poliju, Lietuvu, Latviju un Igauniju. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, vairāk nekā 700 km garu Eiropas sliežu platuma (1435 mm) dzelzceļa līniju ar maksimālo ātrumu 240 km/h, veicinot iedzīvotāju mobilitāti un kravu pārvadājumus ziemeļu-dienvidu virzienā, kā arī tautsaimniecības ilgtspējīgu un diversificētu attīstību un konkurētspēju.


OP 2016/173.AKK11

Stockholm School of Economics in Riga, reģ. Nr. 40003162751, izsludina konkursu uz vakanto amata vietu:

- asociētais profesors - 1 amata vieta

Nozare: ekonomika

Apakšnozare: ekonometrija

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz rektoram adresēta pieteikuma vēstule par piedalīšanos konkursā un aktuāls dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae) personīgi (Stockholm School of Economics in Riga, Strēlnieku iela 4A, Rīga, LV-1012, 216. kabinets) vai jānosūta elektroniski (e-pasta adrese: eva.ernstreite@sseriga.edu).

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.

Darba laiks: pilna slodze.

Darba vieta: Stockholm School of Economics in Riga.

Kontaktinformācija: kontaktpersona Eva Ernštreite, e-pasta adrese: eva.ernstreite@sseriga.edu, adrese: Strēlnieku iela 4a, Rīga, LV-1012, SSE Riga mājaslapa www.sseriga.edu.


OP 2016/173.AKK12

Precizējot iepriekš publicēto

Valsts ieņēmumu dienests precizē izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 5. septembrī laidienā Nr. 171 (Nr. OP 2016/171.AKK10) publicēto paziņojumu par Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Informācijas koordinācijas nodaļas galvenā speciālista vakanto ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku). Pareizi lasīt: "Ierēdņa amatam ir noteikta: 18.6. saime "Statistika" IIIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa".

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)