Laidiens: 07.09.2016., Nr. 173
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/173.AKK1
Precizējot iepriekš
publicēto
Oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada
6. septembrī laidienā Nr. 172 Valsts kancelejas publicētā amatu konkursa
teksts pareizi lasāms šādā redakcijā:
Valsts kanceleja izsludina atkārtotu konkursu uz VALSTS
IEŅĒMUMU DIENESTA ĢENERĀLDIREKTORA/-ES amatu
Ja tev ir:
- nevainojama reputācija
- maģistra grāds, vēlams ekonomikā, finansēs, tiesību zinātnēs vai vadības
zinībās
- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā
ar vismaz 40 padotajiem darbiniekiem
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas un izpratne par Valsts ieņēmumu dienesta darbības jomu
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem,
administratīvo procesu, budžeta plānošanu
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī. Otras svešvalodas zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un
prezentācijas prasmes
- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt
sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās
Mēs tev piedāvājam:
- interesentu un atbildīgu darbu ar starptautiskās sadarbības iespējām
- iespēju pilnveidot Valsts ieņēmumu dienestu kā modernu klientorientētu
iestādi
- mēnešalgu 4030 euro mēnesī pirms nodokļu
nomaksas1, motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba
rezultātiem (līdz 60 % no mēnešalgas) un veselības apdrošināšanas polisi-
profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Augstākā līmeņa vadītāju
attīstības programmā
- profesionālus kolēģus
Pretendentiem lūdzam līdz 2016. gada 7. oktobrim iesniegt slēgtā aploksnē
Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, vai nosūtīt elektroniski
uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv šādus dokumentus
(ar norādi "Pieteikums konkursam uz Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora
amatu"):
1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību likuma
"Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmajā daļā noteiktajām
prasībām un to, ka uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts
noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);
3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot;
4) pretendenta redzējumu par Valsts ieņēmumu dienesta prioritātēm un
attīstību, ņemot vērā arī Ministru prezidenta un sociālo partneru 2016. gada 9.
augustā parakstīto vienošanos protokolu par kopīgi veicamajiem darbiem un
sadarbības un sociālā dialoga principiem.
Tālr. uzziņām 67082935.
1 Atbilstoši Ministru kabinetā 30.08.2016. apstiprinātajam
likumprojektam "Grozījums Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku atlīdzības likumā". 2016. gadā mēnešalga 3771 euro ar iespēju mēnešalgas starpību kompensēt ar
piedāvāto bonusa sistēmu.
OP 2016/173.AKK2
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības, zinātnes un
cilvēkresursu attīstības projektu atlases nodaļai VECĀKOS EKSPERTUS UN
EKSPERTUS (ierēdņa amata vietas uz noteiktu laiku uz 6 mēnešiem)
Tavi darba pienākumi būs Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu
atlases organizēšana, projektu iesniegumu vērtēšana, vērtēšanas komisijas
atzinumu un lēmumu projektu sagatavošana.
MĒS PIEDĀVĀJAM
pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu līdz 1287 euro), sociālo
nodrošinājumu
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā, vadībzinībās vai banku zinībās un finansēs
- vēlama pieredze darbā, kas saistīta ar projektu atlasi un vērtēšanu
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes
- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt
viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Izglītības, zinātnes un cilvēkresursu attīstības
projektu atlases nodaļas vecākais eksperts, eksperts".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2016/173.AKK3
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Infrastruktūras projektu atlases
nodaļai VECĀKOS EKSPERTUS UN EKSPERTUS (ierēdņa amata vietas uz noteiktu laiku
uz 6 mēnešiem)
Tavi darba pienākumi būs Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu
atlases organizēšana, projektu iesniegumu vērtēšana, vērtēšanas komisijas
atzinumu un lēmumu projektu sagatavošana.
MĒS PIEDĀVĀJAM
pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu līdz 1287 euro), sociālo
nodrošinājumu
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā, vadībzinībās vai banku zinībās un finansēs
- vēlama pieredze darbā, kas saistīta ar projektu atlasi un vērtēšanu
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes
- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt
viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Infrastruktūras projektu atlases nodaļas vecākais
eksperts, eksperts".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2016/173.AKK4
PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amata vietu - ADMINISTRATĪVĀ
DEPARTAMENTA juriskonsults/-e - rūpnieciskā īpašuma apelācijas padomes
sekretārs/-e (profesijas kods 2619 01)
Amats klasificēts 21. saimē, IIIA līmenī, 9. mēnešalgu grupā (uz
nenoteiktu laiku (pusslodze))
Galvenie darba pienākumi:
- nodrošināt Rūpnieciskā īpašuma apelācijas padomes lietvedību, tajā skaitā
atsevišķu dokumentu sagatavošanu, ievadīt iebildumu un apelāciju datus datubāzē
- rakstīt Rūpnieciskā īpašuma apelācijas padomes sēžu protokolus un
nodrošināt Rūpnieciskā īpašuma apelācijas padomes sēžu gaitas audioierakstu
- sistematizēt apelāciju un iebildumu lietas, apkopot statistikas datus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pirmā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē (var būt pēdējo kursu
students)
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu
- spēja strādāt komandā
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- nepieciešamo apmācību un radošu darbu
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
CV un pieteikuma vēstuli iesniegt Patentu valdē Rīgā, Citadeles ielā 7/70, vai
sūtīt uz e-pasta adresi lietvediba@lrpv.gov.lv līdz
2016. gada 21. septembrim.
CV lūdzam sagatavot Europass formātā.
Papildu informācija pa tālr. 67223132.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.
OP 2016/173.AKK5
PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amata vietu - ADMINISTRATĪVĀ
DEPARTAMENTA informācijas vadības speciālists/-e (profesijas
kods 3512 04)
Amats klasificēts 19.4. saimē, IV līmenī, 12.mēnešalgu grupā (uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- iekšējo IT sistēmu pārvaldība un uzturēšana sadarbībā ar ārējo pakalpojumu
sniedzējiem
- IT sistēmu pirmā līmeņa uzturēšana (tajā skaitā problēmu identificēšana un
to risināšanas koordinēšana ar ārējo pakalpojumu sniedzējiem)
- IT drošības pārvaldība, tajā skaitā dokumentācijas izstrāde
- IT sistēmu konfigurācijas un izmaiņu vadība
- dalība iepirkumu veikšanā un projektos IT jomā, jauno IT sistēmu vai esošo
IT sistēmu uzlabošanas prasību izstrāde, testēšana
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība datorzinātnēs, IT (var būt pēdējo kursu students)
- zināšanas IT infrastruktūras uzturēšanā un sistēmu administrēšanā
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā
- mērķtiecība, augsta atbildības izjūta
- spēja izvērtēt informāciju un iespējamos riskus
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- atbildīgu un interesantu darbu
- sadarbību ar ārvalstu partneriem IT sistēmu ieviešanā
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
CV un pieteikuma vēstuli iesniegt Patentu valdē Rīgā, Citadeles ielā 7/70, vai
sūtīt uz e-pasta adresi lietvediba@lrpv.gov.lv līdz
2016. gada 21. septembrim.
CV lūdzam sagatavot Europass formātā.
Papildu informācija pa tālr 67223132.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.
OP 2016/173.AKK6
PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amata vietu - PREČU ZĪMJU UN
DIZAINPARAUGU DEPARTAMENTA NACIONĀLO ZĪMJU NODAĻAS vecākais/-ā eksperts/-e (profesijas kods 2422 09)
Amats klasificēts 10. saimē, III līmenī, 10. mēnešalgu grupā (uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- veikt preču zīmju pieteikumu formālo un materiālo (būtības) ekspertīzi,
precīzi izpildot ārējos un iekšējos normatīvajos aktos noteikto preču zīmju
ekspertīzes procedūru
- patstāvīgi pieņemt ekspertīzes lēmumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskās vai profesionālās izglītības maģistra grāds
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru
- precizitāte un atbildība par uzdotā darba kvalitatīvu izpildi
- spēja analizēt informāciju un dokumentus
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- nepieciešamo apmācību un radošu darbu
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
CV un pieteikuma vēstuli iesniegt Patentu valdē Rīgā, Citadeles ielā 7/70, vai
sūtīt uz e-pasta adresi lietvediba@lrpv.gov.lv līdz
2016. gada 27. septembrim.
CV lūdzam sagatavot Europass formātā.
Papildu informācija pa tālr. 67223132.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.
OP 2016/173.AKK7
PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amata vietu - ADMINISTRATĪVĀ
DEPARTAMENTA juriskonsults/-e (profesijas kods 2619
01)
Amats klasificēts 21. saimē, IIIB līmenī, 10. mēnešalgu grupā (uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- izstrādāt dažādu viedokļu, līgumu un normatīvo aktu projektus
- sagatavot politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu projektus
- piedalīties iepirkumu komisiju darbā
- piedalīties dokumentācijas izstrādē starptautiskās sadarbības veicināšanai
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vismaz divu gadu darba pieredze jurista amatā
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru
- mērķtiecība, precizitāte
- labas komunikācijas prasmes
- spēja izvērtēt informāciju
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- radošu darbu
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
CV un pieteikuma vēstuli iesniegt Patentu valdē Rīgā, Citadeles ielā 7/70, vai
sūtīt uz e-pasta adresi lietvediba@lrpv.gov.lv līdz
2016. gada 30. septembrim.
CV lūdzam sagatavot Europass formātā.
Papildu informācija pa tālr. 67223132.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.
OP 2016/173.AKK8
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā DIENVIDKURZEMES REĢIONĀLĀS
LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES EIROPAS SAVIENĪBAS TIEŠO MAKSĀJUMU DAĻAS VECĀKO
REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)
Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē atbildīgu, uzņēmīgu, analītisku un
komunikablu kolēģi, kurš/-a vēlētos dalīties savās zināšanās, prasmēs un
pieredzē Eiropas Savienības atbalsta pasākumu administrēšanas jomā.
Ja savos ikdienas pienākumos vēlies saņemt un reģistrēt platību maksājumu
iesniegumus, kā arī pieņemt lēmumus par Eiropas Savienības Tiešo maksājumu un
citu atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu un
ja tev patīk pievērst uzmanību detaļām, būt orientētam uz klientu, darboties
ar IT sistēmām un strādāt ar lielu datu apjomu, veikt rūpīgu un precīzu darbu
ar dokumentiem, un
tu esi ar augstāko izglītību ekonomikas vai lauksaimniecības jomā, pēdējo
piecu gadu laikā iegūtu profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, ar
zināšanām par aktualitātēm lauksaimniecībā, Eiropas Savienības atbalsta
administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem, pieredzi darbā ar kartogrāfisko
materiālu, labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas),
pieredzi darbā ar datubāzēm, un
tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies
un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
- darbavietu Saldū
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981,
tālr. uzziņām 67027697, 27877187, vai Saldū, Viesnīcas ielā 1, LV-3801, tālr.
uzziņām 27877187.
OP 2016/173.AKK9
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā EIROPAS SAVIENĪBAS TIEŠO
MAKSĀJUMU DEPARTAMENTA PLATĪBU MAKSĀJUMU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa
amats uz nenoteiktu laiku)
Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē atbildīgu, precīzu, rūpīgu un atsaucīgu
kolēģi, kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi Eiropas
Savienības tiešo maksājumu un lauku attīstības pasākumu administrēšanas jomā.
Ja savos ikdienas pienākumos vēlies veikt un pilnveidot Eiropas Savienības
tiešo maksājumu un lauku attīstības pasākumu administrēšanas procesa kvalitātes
pārbaudi un
ja tev patīk iedziļināties administrēšanas procesā, veikt rūpīgu un precīzu
darbu ar dokumentiem pievēršot uzmanību detaļām, strādāt ar lielu datu apjomu,
darboties ar IT sistēmām, un
tu esi ar augstāko izglītību kvalitātes vadības, ekonomikas,
lauksaimniecības vai finanšu jomā, vēlams pieredzi Eiropas Savienības finansēto
pasākumu administrēšanā un/vai pieredzi kvalitātes vadības jomā, kā arī ar
labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas) un pieredzi
darbā ar datubāzēm, un
tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies
un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- zinošu un atsaucīgu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv ar
norādi vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2,
LV-1981, tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2016/173.AKK10
SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" izsludina konkursu uz
finansista amatu
SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" ir valsts kapitālsabiedrība, kuras
dibināšanas mērķis ir Rail Baltica publiskās
lietošanas dzelzceļa infrastruktūras izbūves projekta īstenošana Latvijā.
"Eiropas dzelzceļa līnijas" projekta realizēšanai izsludina konkursu
uz finansista/-es amatu
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt īstermiņa (taktiskos) un ilgtermiņa (stratēģiskos) uzņēmuma
finansiālās darbības plānus un budžetu
- sniegt atbalstu uzņēmuma iepirkumu plānu izstrādē, sniegt atbalstu
iepirkumu dokumentācijas izstrādē
- izstrādāt priekšlikumus un plānot līdzekļu saņemšanu no ES fondu un valsts
budžeta, gatavot nepieciešamo dokumentāciju finansējuma saņemšanai
- izvērtēt plānotā finanšu līdzekļu izlietojuma atbilstību ES fondu
regulējumos ietvertajiem nosacījumiem
- uzraudzīt uzņēmuma finansiālās darbības mērķu īstenošanas gaitu un
finansiālās darbības plānu izpildi
- sniegt atbalstu projektu maksājumu līdzekļu plūsmu vadībā un veikt
maksājumu apgrozījuma kontroli
- nodrošināt finanšu pārskatu un atskaišu savlaicīgu sagatavošanu un
iesniegšanu
- savas kompetences ietvaros pārstāvēt uzņēmuma intereses valsts pārvaldes
iestādēs, pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar
fiziskām un juridiskām personām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā, vadības zinībās vai finanšu vadībā
- vēlama darba pieredze ar transportu un/vai būvniecību saistītās jomās
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- zināšanas un izpratne par liela mēroga infrastruktūras projektu plānošanu
un ieviešanu
- spēja rast konstruktīvus risinājumus sarežģītās situācijās
- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- teicamas datorprasmes
- teicamas angļu profesionālās un sarunvalodas zināšanas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) līdz 16. septembrim nosūtīt
elektroniski uz e-pasta adresi edzl@edzl.lv vai pa
pastu SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" (Gogoļa ielā 3, Rīgā, LV-1050)
vai iesniegt personīgi, iepriekš sazinoties pa tālr. 67028265.
Papildu informācija par projektu: Rail Baltica ir
dzelzceļa transporta projekts, kura mērķis ir integrēt Baltijas valstis Eiropas
dzelzceļu tīklā, un tas šobrīd aptver četras Eiropas Savienības valstis -
Poliju, Lietuvu, Latviju un Igauniju. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu,
vairāk nekā 700 km garu Eiropas sliežu platuma (1435 mm) dzelzceļa līniju ar
maksimālo ātrumu 240 km/h, veicinot iedzīvotāju mobilitāti un kravu
pārvadājumus ziemeļu-dienvidu virzienā, kā arī tautsaimniecības ilgtspējīgu un
diversificētu attīstību un konkurētspēju.
OP 2016/173.AKK11
Stockholm School
of Economics in Riga, reģ. Nr. 40003162751,
izsludina konkursu uz vakanto amata vietu:
- asociētais profesors - 1 amata vieta
Nozare: ekonomika
Apakšnozare: ekonometrija
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz rektoram
adresēta pieteikuma vēstule par piedalīšanos konkursā un aktuāls dzīves un
darba gājums (Curriculum Vitae)
personīgi (Stockholm School
of Economics in Riga, Strēlnieku iela 4A,
Rīga, LV-1012, 216. kabinets) vai jānosūta elektroniski (e-pasta adrese:
eva.ernstreite@sseriga.edu).
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.
Darba laiks: pilna slodze.
Darba vieta: Stockholm School
of Economics in Riga.
Kontaktinformācija: kontaktpersona Eva Ernštreite,
e-pasta adrese: eva.ernstreite@sseriga.edu, adrese: Strēlnieku iela 4a, Rīga,
LV-1012, SSE Riga mājaslapa www.sseriga.edu.
OP 2016/173.AKK12
Precizējot iepriekš publicēto
Valsts ieņēmumu dienests precizē izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada
5. septembrī laidienā Nr. 171 (Nr. OP 2016/171.AKK10) publicēto paziņojumu
par Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Informācijas
koordinācijas nodaļas galvenā speciālista vakanto ierēdņa amatu (vakance uz
noteiktu laiku). Pareizi lasīt: "Ierēdņa amatam ir noteikta: 18.6. saime
"Statistika" IIIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa".