Laidiens: 05.09.2016., Nr. 171
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/171.AKK1
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr.
90009649337) izsludina konkursu uz E-veselības un starptautiskās sadarbības
departamenta E-veselības un standartu nodaļas vadītāja/-as
ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt, koordinēt un kontrolēt nodaļai noteikto uzdevumu
savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi
- nodrošināt Vienotās veselības nozares elektroniskās informācijas sistēmas
(E-veselības sistēma) ieviešanu, uzturēšanu un attīstību
- koordinēt Nacionālā veselības dienesta E-veselības sistēmas projektu
izvedi, ieviešanu un uzraudzību
- piedalīties Eiropas Savienības organizētās darba grupās un pārstāvēt
Latviju E-veselības jautājumos
- realizēt ar veselības nozares un E-veselības sistēmas saistīto standartu
izstrādi un ieviešanu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība
- vismaz divu gadu pieredze vadošā amatā vai pieredze projektu vadībā, kur
projektu komanda nav bijusi mazāka par 7 (septiņiem) dalībniekiem neskaitot
projektu vadītāju
- labas datorprasmes (MS Office, MS Project)
- zināšanas par veselības nozari reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- zināšanas par publiskajiem iepirkumiem
- angļu valodas zināšanas atbilstoši Eiropas Padomes valodas prasmes skalas
augstākajam līmenim B1 vai B2, spēja sagatavot dokumentus un strādāt ar
speciālo literatūru angļu valodā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pieredze sarežģītu vai nestandarta informācijas tehnoloģiju projektu
realizācijā tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze veselības aprūpes sistēmā tiks uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam:
- darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās Rīgas centrā un labus darba
apstākļus
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā no 927 EUR, pēc pārbaudes
laika no 976 EUR līdz 1382 EUR.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba
pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi
"E-veselības un standartu nodaļas vadītājs" sūtīt Nacionālā veselības
dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi olita.auzina@vmnvd.gov.lv
vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2016. gada 15. septembrim.
Informācija pa tālr. 67043742.
OP 2016/171.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas
pārvaldes Informācijas sistēmu atbalsta daļas sistēmanalītiķa/-es
darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabaszinātnēs,
matemātikā, informācijas tehnoloģijās
- pieredze informātikas jomā ne mazāk kā divi gadi
- zināšanas un pieredze informācijas sistēmu dokumentācijas un
programmatūras izstrādē, testēšanā un ieviešanā
- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru un informācijas
apmaiņas standartiem
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- pārvaldīt VID informācijas sistēmu (turpmāk - IS) izmaiņas
- koordinēt IS programmatūras dokumentācijas izstrādi
- veikt (koordinēt) IS nodevumu akcepttestēšanu
- līdzdarboties IS programmatūras nodevumu ieviešanā, IS programmatūras un
datu apmaiņas procesu izmaiņu un testa vižu sagatavošanā, uzturēšanā
- apkopot informāciju un sagatavot pieprasījumus IS uzturēšanas un
attīstības pasākumu īstenošanai, plānot resursu un piešķirtā finansējuma
izlietojumu
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus
- izstrādāt un noslēgt līgumus, starpresoru vienošanās, sadarbības līgumus
un to grozījumu projektus
- izstrādāt un aktualizēt VID darbības un attīstības plānošanas dokumentus
atbilstoši daļas kompetencei
- veikt informācijas sagatavošanu, līguma nosacījumu saskaņošanu un
tehniskās specifikācijas pirmreizējo izstrādi publisko iepirkumu vajadzībām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Priekšrocības pretendentiem ar:
- zināšanām par informācijas sistēmu izstrādes metodoloģiju un kvalitātes
standartiem
Darbinieka amatam ir noteikta: 19.4. saime "Programmatūras
attīstība", IV līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 842
līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP ISAD
S amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/171.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Informātikas pārvaldes Infrastruktūras daļas Lietojumu resursu nodaļas
informācijas sistēmu administratora/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze informātikas jomā
- pieredze ar Microsoft serveru administrēšanu
- zināšanas par kādu no virtualizācijas produktiem
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas komunikācijas prasmes
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- pārvaldīt VID informācijas sistēmas (turpmāk - IS) un nodrošināt to augstu
pieejamību
- nodrošināt serveru un darba staciju virtualizācijas risinājumu
- pilnveidot zināšanas un pieredzi IS jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Priekšrocības pretendentiem ar:
- zināšanām par datortīkla darbību nodrošinošām tehnoloģijām
Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana
un uzturēšana", IV līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
842 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP ID
LRN ISA amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/171.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās
jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
− atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
− akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
− vismaz 2 gadu praktiskā darba pieredze darba tiesisko un civildienesta
attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanā
− zināšanas darba un civildienesta tiesisko attiecību regulējošo normatīvo
aktu jomā
− prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
− prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
− nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
− sagatavot tiesā iesniedzamos prasības pieteikumus, paskaidrojumus un
pierādījumus
− pārstāvēt VID intereses tiesā jautājumos, kas izriet no darba un
civildienesta tiesiskajām attiecībām
− izvērtēt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par VID amatpersonu un
darbinieku iespējams izdarītajiem pārkāpumiem un sagatavot atbildes uz tiem
− veikt dienesta pārbaudes, lai noskaidrotu faktus vai izvērtētu VID
amatpersonu rīcību
− izskatīt disciplinārlietas, sagatavot lēmumus disciplinārlietās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
− personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
− iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
− sociālās garantijas
− veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 794 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP JD
GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/171.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības
pārvaldes Civilās un darba aizsardzības daļas darba aizsardzības vecākā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk-
VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības,
procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī VID darbības nodrošināšanai civilās
aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
˗ akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība darba
aizsardzības jomā
˗ apmācība ugunsdrošības jomā atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas
izstrādātai 160 stundu licencētai mācību programmai
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
˗ veikt darba vides faktoru novērtēšanu, pārbaužu dokumentēšanu un darba
aizsardzības pasākumu plānu izstrādāšanu
˗ veikt nodarbināto apmācību un instruktāžu
˗ izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ praktisko pieredzi darba aizsardzības jomā
Darbinieka amata vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 6.saime "Darba aizsardzība", III
līmenis un 8.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 734 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
PP_CDAD_DAVS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani pa tālruni 67122626 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/171.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas galvenā/-ās personāla speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
˗ akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs
˗ praktiskā darba pieredze darba un civildienesta tiesisko attiecību
regulējošo normatīvo aktu piemērošanā un personāla procesu administrēšanā ne
mazāk kā 1 gads
˗ darba un civildienesta attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu
informāciju, noteikt prioritātes un pieņemt atbilstošus lēmumus
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ prasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Word, Excel)
˗ nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
˗ noformēt personāla darba tiesisko vai civildienesta attiecību
nodibināšanu, pārcelšanu un darba tiesisko vai civildienesta attiecību
izbeigšanu
˗ veikt personāla datu un dokumentu pārvaldību
˗ veikt personāla kvalifikācijas izvērtēšanu reorganizācijas vai nodarbināto
atjaunošanas gadījumā
˗ veikt personāla kategoriju noteikšanu
˗ veikt dienesta pakāpju piešķiršanas, pazemināšanas un atņemšanas procesa
administrēšanu
˗ veikt Centralizētās resursu vadības sistēmas "Horizon"
(turpmāk - HORIZON) personāla moduļa pilnveidošanu un uzturēšanu
˗ izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus, sagatavot juridiski
pamatotas atbildes normatīvajos aktos noteiktajos termiņos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ darba pieredzi ar HORIZON
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III
līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus
dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP PAdmD GPS amatu (Jūsu
vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/171.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Otrās
nodaļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (2
vakances uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) tiesību zinātnē
˗ zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas
lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
˗ pārstāvēt VID intereses tiesā nodokļu strīdu lietās
˗ sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem, tiesas nolēmumu pārsūdzības un
citus tiesās iesniedzamos dokumentus
˗ regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt
zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 844 līdz 1113 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP
TD 2N GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/171.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas
galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Ja tev ir:
− atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
− otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai
akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - tiesību zinātnē
− 2 gadu juridiskā darba pieredze
− zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu
jomā, tiesību aktu izstrādē
− prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
− nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
− izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un
ārējos normatīvos aktus un pārstāvēt tos izskatīšanas procesā atbilstoši Daļas
kompetencei
− izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā
esošajai tiesību normu sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām atbilstoši
Daļas kompetencei
− sagatavot uzziņas un piedalīties uzziņu sagatavošanas līdzizpildē
− izvērtēt un apkopot priekšlikumus par izmaiņām tiesību aktos
− sniegt juridiskas konsultācijas normatīvo aktu piemērošanas jautājumos,
juridisku jautājumu risināšanā, kā arī juridisku atbalstu citām VID
struktūrvienībām deleģēto uzdevumu izpildes nodrošināšanai
− piedalīties VID, ministriju, starpinstitūciju un starptautisko komiteju un
darba grupu darbā, sanāksmēs, sēdē, apspriedēs un komisijās par Daļas
kompetencē esošiem jautājumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
− personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
− iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
− sociālās garantijas
− veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
− akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību (maģistra grāds) tiesību
zinātnē
− juridisko darba pieredzi valsts ieņēmumu jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP
TAD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/171.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes
Finanšu izlūkošanas daļas Informācijas koordinācijas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas
tehnoloģiju jomā
- darba pieredze ar datubāzēm un informācijas sistēmām vai informācijas
sistēmu administrēšanā un uzturēšanā
- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru, apmaiņas
standartiem
- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu drošības standartiem un
drošības pārvaldību
- izpratne par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu apkalpošanu
un uzturēšanu
- spēja analizēt, apkopot informāciju un aprakstīt rezultātus
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- pilnveidot un izstrādāt Pārvaldes rīcībā esošās informācijas sistēmas
- veikt pārziņā esošo Pārvaldes informācijas sistēmu resursu pārvaldību
atbilstoši informācijas sistēmu drošības noteikumiem
- administrēt informācijas sistēmu lietotāju tiesības atbilstoši
apstiprinātajiem informācijas sistēmu resursu sarakstiem
- veikt informācijas sistēmu datubāzu un lietojumprogrammatūras darbības
pārvaldību un uzturēšanu, rezerves kopēšanu un atjaunošanu no rezerves kopijām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- praktisku darba pieredzi Microsoft Windows Server un IBM Informix datubāzu
administrēšanā un uzturēšanā
- kvalifikācijas apliecinošiem sertifikātiem: MCTS, CompTIA Network+,
CompTIA Server+
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un
uzturēšana" IIIA līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794
līdz 967 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz FPP FID IKN GS 2 amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/171.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Informācijas
koordinācijas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es
ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesībās, sociālajās zinātnēs
vai komerczinībās
- vismaz viena gada darba pieredze noziedzīgu nodarījumu novēršanas un
atklāšanas jomā
- labas zināšanas par kriminālprocesu
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- uzskaitīt Pārvaldes operatīvo uzskaites informāciju par personām, faktiem,
notikumiem un lietām, kas nepieciešama un kam ir nozīme noziedzīgu nodarījumu
atklāšanā un novērtēšanā
- veikt Pārvaldes ierēdņu un darbinieku informatīvo apkalpošanu, nodrošinot
operatīvās darbības procesā svarīgas informācijas ieguvi no Pārvaldei pieejamām
informācijas sistēmām un datubāzēm
- uzskaitīt informāciju par Pārvaldē uzsāktajiem, saņemtajiem un
kriminālvajāšanas uzsākšanai nosūtītajiem kriminālprocesiem, administratīvajiem
pārkāpumiem un pārbaudēm
- reģistrēt, sistematizēt un uzskaitīt Pārvaldē saņemto un uzdevumu izpildes
gaitā iegūto riska informāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un
uzturēšana" IIIA līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696
līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP FID
IKN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/171.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Līgumu daļas galvenā/-ās jurista/-es
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) tiesību zinātnē
- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu jomā un
civiltiesībās
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- izstrādāt publisko iepirkumu līgumus, citus saimnieciskos līgumus un to
grozījumu projektus un nodrošināt to noslēgšanu
- izstrādāt starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) un to grozījumu projektus un
nodrošināt to noslēgšanu, atbilstoši Daļas kompetencei
- piedalīties VID izveidotajās publisko iepirkumu komisijās
- pārstāvēt VID intereses Iepirkumu uzraudzības birojā par iesniegumiem
saistībā ar iepirkumu procedūras pārkāpumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP LD
GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/171.AKK12
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādiem vakantajiem
ierēdņa amatiem - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Latgales priekšpilsētas
filiāles vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz noteiktu laiku un 1 vakance uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - izpildi
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Latgales
priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā
pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese:
Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot klātienē Dzirnavu ielā 91,
Rīgā. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā
struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2016/171.AKK13
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto darbinieka
amatu - Administratīvās vadības departamenta Nodrošinājuma nodaļas INFORMĀCIJAS
VADĪBAS SPECIĀLISTS/-E (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- pirmā vai otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- vēlama vismaz divu gadu profesionālā pieredze informācijas sistēmu
administrēšanā, programmēšanā, mājas lapu uzturēšanā
- zināšanas un praktiskā darba pieredze Windows un Linux
serveru pārvaldībā
- zināšanas MS Windows serveru un Active Directory administrēšanā
- zināšanas un prasmes darbā ar PHP / MYSQL / HTML / CSS / JAVASCRIPT WEB
tehnoloģijām
- zināšanas un prasmes par datubāzu vadības sistēmām, to projektēšanu un
uzturēšanu
- zināšanas sistēmanalīzē un sistēmas arhitektūras izstrādē, sistēmas
dokumentācijas veidošanā un uzturēšanā
- zināšanas un pieredze informācijas sistēmu testēšanā
- ļoti labas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemot lēmumus un strādāt
komandā
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- laba latviešu valodas rakstu kultūra un angļu valodas zināšanas (IT
profesionālā leksika)
Darba pienākumi:
- nodrošināt dienesta informācijas sistēmu administrēšanu un analīzi
- nodrošināt aktīvās direktorijas direktoriju servisu un tīklu
infrastruktūras plānošanu, organizēt tās uzturēšanu
- veikt dienesta informācijas sistēmu testēšanu, pamatojoties uz
izstrādātāju iesniegtajiem nodevumiem
- veikt prasību izstrādi dienesta informācijas sistēmu attīstībai
- uzturēt un administrēt dienesta iekštīkla un publisko mājaslapu
- koordinēt dienesta informācijas sistēmu serveru resursu uzturēšanu un
rezerves kopēšanas pasākumu nodrošināšanu
- izstrādāt tehniskās specifikācijas informācijas tehnoloģiju iepirkumiem
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1030 EUR (1. kategorija), 1185 EUR (2. kategorija), 1355
EUR (3. kategorija) (amatam noteikta 19.4. saime "Programmatūras
attīstība", IV līmenis, 12. mēnešalgu grupa)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Informācijas vadības
speciālists - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija
jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā
pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu
iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot personīgi Dzirnavu ielā 91, Rīgā.
Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā
91, Rīgā.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/171.AKR1
Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2016.gada 1.septembra uz
nenoteiktu laiku Inovācijas departamenta Inovācijas politikas nodaļas vecākā
eksperta amatā iecelts REINIS LASMANIS.
OP 2016/171.AKR2
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2016.gada
5.septembrī Ārstniecības pakalpojumu departamenta Procesu un metodiskās vadības
nodaļas vecākās ekspertes amatā ir iecelta KRISTĪNE KLAUŽA.