Laidiens: 02.09.2016., Nr. 170

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/170.AKK1

Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Kontroles departamenta vecākā/-ās referenta/-es amatu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku), amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Kontroles departamenta darbība saistīta ar iepirkuma procedūru likumības pārbaudi.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- izskatīt Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu dokumentāciju

- sagatavot atzinumus par iepirkumu procedūru likumību

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē

- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel)

- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- teicama latviešu valodas prasme un labas angļu valodas zināšanas līmenī, kas atbilst spējai strādāt ar dokumentiem (spēja lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā

- komunikācijas prasmes, analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt

- izpratne par publisko iepirkumu tiesisko regulējumu, darba pieredze valsts pārvaldē un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 756 līdz 994 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no piemērojamās kategorijas)

Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2016. gada 19. septembrim, adrese: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702.


OP 2016/170.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - nodarbinātības organizators/-e Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles Darba tirgus daļā (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme vērtēt faktus, datus, paredzēt un novērst riskus

- ļoti labas komunikācijas prasmes

- spēja identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumu

- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientorentēta saskarsme vērsta uz darba pozitīvu rezultātu

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- pamatzināšanas finanšu jautājumos

- vēlamas divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī

- datorprasmes (MS Word, Excel lietotāja līmenī) un prasme strādāt ar biroja tehniku

Amata mērķis: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba devējiem aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas pasākumus, nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību saistītos jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī fiziskām un juridiskām personām, kontrolēt līgumu izpildi pasākumu ietvaros.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 540,00 EUR, 2. kategorija: 605,00 EUR, 3. kategorija: 670,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē, Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai nosūtot uz e-pasta adresi rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē.


OP 2016/170.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496, www.vsaa.lv) izsludina atkārtotu konkursu uz Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Baldones ielā 2, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme piemērot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu, valsts sociālo apdrošināšanu un valsts sociālajiem pabalstiem

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu/testu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļā Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz KAD inspektora amatu") vai nosūtīt uz e-pasta adresi kurzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67804112.


OP 2016/170.AKK4

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka vienu amata vietu - Administratīvās nodaļas informācijas vadības speciālists/-e (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- vēlama augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (vēlama IT jomā)

- pieredze darbā ar datortehniku un sistēmām

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- spēja strādāt ar liela apjoma informāciju

- analītiskas prasmes

- pozitīvas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- vēlama pieredze valsts pārvaldes darbā

- vēlama pieredze darbā, kas saistīts ar IT

Darba pienākumi:

- veikt uzdevumus saistībā ar inspekcijas datortehniku un sistēmām, nodrošināt inspekcijas datorsistēmu un to lietojumu instalēšanu un uzturēšanu darba kārtībā Rīgā, Liepājā, Valmierā, Rēzeknē un Daugavpilī

- veikt informācijas sistēmu diagnostikas testus, diagnosticēt un novērst problēmas informācijas sistēmās

- palīdzēt un konsultēt inspekcijas datorsistēmu un datortehnikas lietotājus jautājumos par datu un komunikāciju sistēmām un datorprogrammu lietošanu, tajā skaitā sniegt atbildes uz gala lietotāju jautājumiem Rīgā, Liepājā, Valmierā, Rēzeknē un Daugavpilī

- atbildēt par datu drošību un pieejamību inspekcijas serveros, uzraudzīt inspekcijas izmantotās programmatūras saņemto licenču skaita ievērošanu, uzraudzīt inspekcijas nodarbināto datortehnikā instalētās programmatūras atbilstību saņemtajām licencēm

- plānot un koordinēt sistēmu funkcionēšanu, analizēt nepieciešamos uzlabojumus, novērtēt iespējamos risinājumus un iesniegt priekšlikumus Administratīvās nodaļas vadītājam sistēmu darbības un sistēmu drošības uzlabošanai

- nodrošināt sistēmu rezerves datu kopēšanu un uzglabāšanu atbilstoši inspekcijas iekšējo normatīvo aktu prasībām

- pēc pieprasījumu saņemšanas sagatavot un izsniegt apliecības sociālo garantiju nodrošināšanai bāreņiem un bez vecāku gādības palikušajiem bērniem, ievērojot inspekcijas normatīvajos noteikumos noteiktos apliecību izgatavošanas termiņus

- atbildēt par datorsistēmu lietotāju piekļuves tiesību piešķiršanu, vai anulēšanu un uzraudzību, atbilstoši inspekcijas izstrādātajiem normatīvajiem noteikumiem

Vakantajam amatam noteikta 19.5. saime IIA līmenis un 8. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga, sākot no 612 EUR līdz 812 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, tālr. uzziņām 67021645, e-pasta adrese: Liga.Kuske@lm.gov.lv.


OP 2016/170.AKK5

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Rietumpierīgas pārvaldes veterinārārsts/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā vai tiesības nodarboties ar veterinārmedicīnisko praksi saskaņā ar Veterinārmedicīnas likuma pārejas noteikumu 2. punktu un 55. panta 2. punktu vai pielīdzināma izglītība, kas iegūta citā akreditētā augstskolā

- vēlama pieredze gaļas veterinārās ekspertīzes veikšanā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- vēlamas svešvalodu (angļu un krievu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- prasme pieņemt atbildīgus lēmumus

Pārtikas un veterinārā dienesta noteiktie pamatpienākumi:

- dzīvnieku pirmskaušanas izmeklēšanas veikšana kautuvē

- pastāvīgās veterinārās un higiēnas uzraudzības veikšana kautuvē

- pēckaušanas veterinārās ekspertīzes veikšana kautuvē

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 5 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "Rietumpierīgas pārvaldes veterinārārsts". Tālr. uzziņām 67027529.


OP 2016/170.AKK6

Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Otrās uzraudzības daļas vadītāja/-as amatu uz nenoteiktu laiku

Datu valsts inspekcijas kolektīvā Otrā uzraudzības daļa nodrošina personas datu apstrādes reģistrāciju, plāno, organizē un veic pirmsreģistrācijas pārbaudes, izsniedz licenci kredītinformācijas biroja darbībai un uzrauga kredītinformācijas biroja darbību, kā arī pārstāv Datu valsts inspekciju Eiropas Savienības un starptautiskajos forumos un darba grupu sanāksmēs par personas datu aizsardzību.

Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu aizsardzības uzraudzību.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. pantā trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē

- labas zināšanas par fizisko personu datu aizsardzību un citiem inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem

- zināšanas un pieredze administratīvajās tiesībās un procesā

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem

- zināšanas un izpratne normatīvo aktu ieviešanas procesā

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- vēlamas angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī; vācu vai franču valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- labas komunikācijas, prezentācijas un sadarbības prasmes, augsta atbildība, precizitāte, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)

Pretendentiem kopā ar pieteikuma dokumentiem ir jāiesniedz savs redzējums par prevencijas nozīmi personas datu aizsardzības jomā Latvijā (ne vairāk par 500 vārdiem).

Pretendentiem lūdzam līdz 2016. gada 12. septembrim iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, e-pasta adrese: info@dvi.gov.lv, šādus dokumentus (ar norādi "Pieteikums konkursam uz Otrās uzraudzības daļas vadītāja amatu"):

1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām un to, ka uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)

3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamību pievienot

4) pretendenta redzējumu par prevencijas nozīmi personas datu aizsardzības jomā Latvijā

Datu valsts inspekcijas Otrās uzraudzības daļas vadītāja amatam noteikta 26.1. saime "Iestāžu un amatpersonu kontrole", V līmenis (12. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 1127 euro līdz 1647 euro pirms nodokļu nomaksas.

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- profesionālās pilnveides un mācību iespējas

- sociālās garantijas

- iespēju piedalīties pārmaiņu ieviešanā, veidojot efektīvāku valsts pārvaldi

- darbavietu Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcijas informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.


OP 2016/170.AKK7

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu LU Mikrobioloģijas un biotehnoloģijas institūtā uz vienu pētnieka/-es amata vietu - bioloģija, biotehnoloģija

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 2. oktobrim.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personāla departamentā Baznīcas ielā 5, 107. telpā, Rīgā, LV-1010. Papildu informācija pa tālr. 67034657.


OP 2016/170.AKK8

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VALSTS BĒRNU TIESĪBU AIZSARDZĪBAS INSPEKCIJAS PRIEKŠNIEKA/-ES amatu

Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem, mērķtiecīgs, uz sadarbību vērsts un nebaidāties uzņemties atbildību, piedāvājam atbildīgu darbu Labklājības ministrijas pārraudzībā esošajā iestādē, kas īsteno valsts politiku bērnu tiesību aizsardzības jautājumos.

Prasības pretendentiem:

- nevainojama reputācija

- sociālo zinātņu maģistra grāds, vēlams tiesību zinātnēs, vadības zinībās vai sociālajā darbā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā ar vismaz 20 padotajiem darbiniekiem

- ne mazāk kā piecu gadu darba pieredze bērnu tiesību aizsardzības jomā

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā

- teicamas zināšanas bērnu tiesību aizsardzības, bērnu un ģimenes tiesību un bāriņtiesu darbības jomā

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, budžeta plānošanas, administratīvā procesa un informācijas drošības jautājumiem

- angļu un krievu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- labas stratēģiskās plānošanas prasmes

Pretendentu atlase tiks veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9. jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju atlases kārtība". Vadības kompetenču novērtēšanā vērtēs šādas pretendenta kompetences: stratēģiskais redzējums, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, komandas vadīšana, orientācija uz attīstību, orientācija uz rezultātu sasniegšanu.

Pretendentus lūdzam līdz 2016. gada 21. septembrim iesniegt slēgtā aploksnē Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, vai, nosūtot elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv šādus dokumentus (ar norādi "Pieteikums konkursam uz Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas priekšnieka amatu"):

1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām;

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);

3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot;

4) pretendenta redzējumu par Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas nākotnes attīstību, tai skaitā, sniedzot līdzšinējās darbības novērtējumu.

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas priekšnieka amatam noteikta 1. saime "Administratīvā vadība", IVB līmenis (14. mēnešalgu grupa), mēnešalga 1708 euro pirms nodokļu nomaksas. Tālr. uzziņām 67082935.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)