Laidiens: 02.09.2016., Nr. 170
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/170.AKK1
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir Finanšu
ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts
pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā
iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu
uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Kontroles
departamenta vecākā/-ās referenta/-es amatu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu
laiku), amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Kontroles departamenta darbība saistīta ar iepirkuma procedūru likumības
pārbaudi.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- izskatīt Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu dokumentāciju
- sagatavot atzinumus par iepirkumu procedūru likumību
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel)
- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- teicama latviešu valodas prasme un labas angļu valodas zināšanas līmenī,
kas atbilst spējai strādāt ar dokumentiem (spēja lasīt, saprast un rakstīt)
šajā svešvalodā
- komunikācijas prasmes, analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt
- izpratne par publisko iepirkumu tiesisko regulējumu, darba pieredze valsts
pārvaldē un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta
par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 756 līdz 994 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no
piemērojamās kategorijas)
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2016. gada
19. septembrim, adrese: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām
67326702.
OP 2016/170.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - nodarbinātības organizators/-e Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālās filiāles Darba tirgus daļā (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme vērtēt faktus, datus, paredzēt un novērst riskus
- ļoti labas komunikācijas prasmes
- spēja identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt
risinājumu
- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientorentēta
saskarsme vērsta uz darba pozitīvu rezultātu
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- pamatzināšanas finanšu jautājumos
- vēlamas divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
- datorprasmes (MS Word, Excel lietotāja līmenī) un prasme strādāt ar biroja
tehniku
Amata mērķis: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba devējiem
aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas
pasākumus, nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību saistītos
jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī fiziskām
un juridiskām personām, kontrolēt līgumu izpildi pasākumu ietvaros.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 540,00 EUR, 2. kategorija:
605,00 EUR, 3. kategorija: 670,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiālē, Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai nosūtot uz e-pasta
adresi rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa
tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē.
OP 2016/170.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496, www.vsaa.lv) izsludina atkārtotu
konkursu uz Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļas Klientu apkalpošanas daļas
inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku ar
dienesta vietu Baldones ielā 2, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze
klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- prasme piemērot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu,
valsts sociālo apdrošināšanu un valsts sociālajiem pabalstiem
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu/testu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas
Kurzemes nodaļā Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz
KAD inspektora amatu") vai nosūtīt uz e-pasta adresi kurzeme@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67804112.
OP 2016/170.AKK4
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz
vakanto darbinieka vienu amata vietu - Administratīvās nodaļas informācijas
vadības speciālists/-e (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- vēlama augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
(vēlama IT jomā)
- pieredze darbā ar datortehniku un sistēmām
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- spēja strādāt ar liela apjoma informāciju
- analītiskas prasmes
- pozitīvas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- vēlama pieredze valsts pārvaldes darbā
- vēlama pieredze darbā, kas saistīts ar IT
Darba pienākumi:
- veikt uzdevumus saistībā ar inspekcijas datortehniku un sistēmām,
nodrošināt inspekcijas datorsistēmu un to lietojumu instalēšanu un uzturēšanu
darba kārtībā Rīgā, Liepājā, Valmierā, Rēzeknē un Daugavpilī
- veikt informācijas sistēmu diagnostikas testus, diagnosticēt un novērst
problēmas informācijas sistēmās
- palīdzēt un konsultēt inspekcijas datorsistēmu un datortehnikas lietotājus
jautājumos par datu un komunikāciju sistēmām un datorprogrammu lietošanu, tajā
skaitā sniegt atbildes uz gala lietotāju jautājumiem Rīgā, Liepājā, Valmierā,
Rēzeknē un Daugavpilī
- atbildēt par datu drošību un pieejamību inspekcijas serveros, uzraudzīt
inspekcijas izmantotās programmatūras saņemto licenču skaita ievērošanu,
uzraudzīt inspekcijas nodarbināto datortehnikā instalētās programmatūras
atbilstību saņemtajām licencēm
- plānot un koordinēt sistēmu funkcionēšanu, analizēt nepieciešamos
uzlabojumus, novērtēt iespējamos risinājumus un iesniegt priekšlikumus
Administratīvās nodaļas vadītājam sistēmu darbības un sistēmu drošības
uzlabošanai
- nodrošināt sistēmu rezerves datu kopēšanu un uzglabāšanu atbilstoši
inspekcijas iekšējo normatīvo aktu prasībām
- pēc pieprasījumu saņemšanas sagatavot un izsniegt apliecības sociālo
garantiju nodrošināšanai bāreņiem un bez vecāku gādības palikušajiem bērniem,
ievērojot inspekcijas normatīvajos noteikumos noteiktos apliecību izgatavošanas
termiņus
- atbildēt par datorsistēmu lietotāju piekļuves tiesību piešķiršanu, vai
anulēšanu un uzraudzību, atbilstoši inspekcijas izstrādātajiem normatīvajiem
noteikumiem
Vakantajam amatam noteikta 19.5. saime IIA līmenis un 8. mēnešalgu
grupa.
Mēnešalga, sākot no 612 EUR līdz 812 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, tālr.
uzziņām 67021645, e-pasta adrese: Liga.Kuske@lm.gov.lv.
OP 2016/170.AKK5
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto
darbinieka amatu - Rietumpierīgas pārvaldes
veterinārārsts/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā vai tiesības nodarboties ar
veterinārmedicīnisko praksi saskaņā ar Veterinārmedicīnas likuma pārejas
noteikumu 2. punktu un 55. panta 2. punktu vai pielīdzināma
izglītība, kas iegūta citā akreditētā augstskolā
- vēlama pieredze gaļas veterinārās ekspertīzes veikšanā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- vēlamas svešvalodu (angļu un krievu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- prasme pieņemt atbildīgus lēmumus
Pārtikas un veterinārā dienesta noteiktie pamatpienākumi:
- dzīvnieku pirmskaušanas izmeklēšanas veikšana kautuvē
- pastāvīgās veterinārās un higiēnas uzraudzības veikšana kautuvē
- pēckaušanas veterinārās ekspertīzes veikšana
kautuvē
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 5
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "Rietumpierīgas pārvaldes veterinārārsts".
Tālr. uzziņām 67027529.
OP 2016/170.AKK6
Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Otrās uzraudzības
daļas vadītāja/-as amatu uz nenoteiktu laiku
Datu valsts inspekcijas kolektīvā Otrā uzraudzības daļa nodrošina personas datu
apstrādes reģistrāciju, plāno, organizē un veic pirmsreģistrācijas pārbaudes,
izsniedz licenci kredītinformācijas biroja darbībai un uzrauga
kredītinformācijas biroja darbību, kā arī pārstāv Datu valsts inspekciju
Eiropas Savienības un starptautiskajos forumos un darba grupu sanāksmēs par
personas datu aizsardzību.
Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un
nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un
pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai
Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic
personas datu aizsardzības uzraudzību.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. pantā
trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- labas zināšanas par fizisko personu datu aizsardzību un citiem inspekcijas
kompetencē esošajiem jautājumiem
- zināšanas un pieredze administratīvajās tiesībās un procesā
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem
- zināšanas un izpratne normatīvo aktu ieviešanas procesā
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- vēlamas angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī; vācu vai franču valodas
zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- labas komunikācijas, prezentācijas un sadarbības prasmes, augsta
atbildība, precizitāte, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)
Pretendentiem kopā ar pieteikuma dokumentiem ir jāiesniedz savs redzējums
par prevencijas nozīmi personas datu aizsardzības
jomā Latvijā (ne vairāk par 500 vārdiem).
Pretendentiem lūdzam līdz 2016. gada 12. septembrim iesniegt Datu
valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, e-pasta adrese: info@dvi.gov.lv, šādus dokumentus (ar norādi
"Pieteikums konkursam uz Otrās uzraudzības daļas vadītāja amatu"):
1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām un to, ka
uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta
trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)
3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamību pievienot
4) pretendenta redzējumu par prevencijas nozīmi
personas datu aizsardzības jomā Latvijā
Datu valsts inspekcijas Otrās uzraudzības daļas vadītāja amatam noteikta
26.1. saime "Iestāžu un amatpersonu kontrole", V līmenis (12. mēnešalgu
grupa), mēnešalga no 1127 euro līdz 1647 euro pirms nodokļu nomaksas.
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- profesionālās pilnveides un mācību iespējas
- sociālās garantijas
- iespēju piedalīties pārmaiņu ieviešanā, veidojot efektīvāku valsts pārvaldi
- darbavietu Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Datu valsts inspekcijas informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
OP 2016/170.AKK7
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
LU Mikrobioloģijas un biotehnoloģijas institūtā uz vienu pētnieka/-es amata
vietu - bioloģija, biotehnoloģija
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši
"Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas
Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 2. oktobrim.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personāla departamentā Baznīcas ielā 5, 107. telpā, Rīgā, LV-1010. Papildu
informācija pa tālr. 67034657.
OP 2016/170.AKK8
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz VALSTS BĒRNU
TIESĪBU AIZSARDZĪBAS INSPEKCIJAS PRIEKŠNIEKA/-ES amatu
Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem, mērķtiecīgs, uz sadarbību vērsts un
nebaidāties uzņemties atbildību, piedāvājam atbildīgu darbu Labklājības
ministrijas pārraudzībā esošajā iestādē, kas īsteno valsts politiku bērnu
tiesību aizsardzības jautājumos.
Prasības pretendentiem:
- nevainojama reputācija
- sociālo zinātņu maģistra grāds, vēlams tiesību zinātnēs, vadības zinībās
vai sociālajā darbā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā
ar vismaz 20 padotajiem darbiniekiem
- ne mazāk kā piecu gadu darba pieredze bērnu
tiesību aizsardzības jomā
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā
- teicamas zināšanas bērnu tiesību aizsardzības, bērnu un ģimenes tiesību un
bāriņtiesu darbības jomā
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, budžeta
plānošanas, administratīvā procesa un informācijas drošības jautājumiem
- angļu un krievu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- labas stratēģiskās plānošanas prasmes
Pretendentu atlase tiks veikta saskaņā ar Ministru kabineta 2015. gada 9.
jūnija noteikumiem Nr. 293 "Valsts tiešās pārvaldes iestāžu vadītāju
atlases kārtība". Vadības kompetenču novērtēšanā vērtēs šādas pretendenta
kompetences: stratēģiskais redzējums, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties
atbildību, komandas vadīšana, orientācija uz attīstību, orientācija uz
rezultātu sasniegšanu.
Pretendentus lūdzam līdz 2016. gada 21. septembrim iesniegt slēgtā aploksnē
Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, vai, nosūtot elektroniski
uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv šādus dokumentus
(ar norādi "Pieteikums konkursam uz Valsts bērnu tiesību aizsardzības
inspekcijas priekšnieka amatu"):
1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām;
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv);
3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas un
citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot;
4) pretendenta redzējumu par Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas
nākotnes attīstību, tai skaitā, sniedzot līdzšinējās darbības novērtējumu.
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas priekšnieka amatam noteikta 1.
saime "Administratīvā vadība", IVB līmenis (14. mēnešalgu grupa),
mēnešalga 1708 euro pirms nodokļu nomaksas.
Tālr. uzziņām 67082935.