Laidiens: 01.09.2016., Nr. 169

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/169.AKK1

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Stratēģiskās plānošanas un resursu vadības departamenta Finanšu resursu uzskaites daļas grāmatvedis/-e

Pamatpienākumi:

- grāmatvedības uzskaite norēķinos par iekšzemes un ārvalstu komandējumiem, dienesta braucienu izdevumiem

- komandējuma un saimniecisko izdevumu norēķinu pārbaude, apstrāde un uzskaite

- iestādes karšu izdevumu uzskaite un pārskatu sagatavošana

- iestādes pārstāvniecības izdevumu uzskaite

- Eiropas Savienības finansēto programmu projektu izdevumu pārskatu sagatavošana

Prasības pretendentam:

- vidējā profesionālā vai augstākā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā vai finansēs

- labas prasmes un pieredze komandējumu un saimniecisko izdevumu aprēķinu uzskaitē grāmatvedības Resursu vadības sistēmā "Horizon"

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word, MS Excel)

- valsts valodas prasme ne zemāka par B līmeņa otro pakāpi

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes

- pieredze budžeta iestāžu grāmatvedībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- interesantu un radošu darbu

- profesionālo izaugsmi

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 14. saimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137. Pieteikšanās termiņš - 2016. gada 18. septembris. Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/169.AKK2

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas departamenta Izdevniecības daļas programmētājs/-a

Pamatpienākumi: izstrādāt interaktīvus statistikas vizualizācijas risinājumus un to integrācijas risinājumus.

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs vai saistītā jomā (var pieteikties iepriekšminēto programmu pēdējo divu kursu students)

- angļu valodas zināšanas

- JavaScript programmēšanas iemaņas

- pieredze, strādājot ar JavaScript bibliotēkām (JQuery, D3, Leaflet)

- zināšanas par HTML, CSS, Php, SQL

- izpratne par RESTful JSON APIs

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- analītiskā domāšana

- vēlama pieredze darbā ar versiju kontroles sistēmām

Mēs piedāvājam:

- interesantu un radošu darbu

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- profesionālo izaugsmi

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 19.4. apakšsaimes III līmenī (10. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137. Pieteikšanās termiņš - 2016. gada 18. septembris. Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/169.AKK3

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta Valsts autosatiksmes un pašvaldību infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e, programmu koordinators/-e (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai inženiertehniskajās zinātnēs

- pieredze darbā ar ES fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu projektiem vai programmām ne mazāk kā 3 gadi, pieredze pašvaldību infrastruktūras attīstības projektu administrēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze pētījumu veikšanā vai izvērtējumu sagatavošanā par projektu investīciju efektivitāti

- vēlama pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā 2 gadi

- zināšanas par projekta tehniski ekonomiskā pamatojuma izstrādes principiem tiks uzskatītas par priekšrocību

- zināšanas par ES fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu administrēšanu

- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes, vēlme strādāt komandā

- vēlamas zināšanas par komercdarbības atbalsta nosacījumu piemērošanu

- labas biroja programmatūras lietošanas prasmes

- analītiskas domāšanas prasmes

- pašiniciatīva un spēja pastāvīgi plānot un strukturēt darbu izpildi

- orientācija uz rezultātu

- labas angļu valodas zināšanas mutiski un rakstos

Būtiskākie amata pienākumi:

- nodrošināt ES fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda ietvaros specifisko atbalsta mērķu un pasākumu plānošanas un ieviešanas uzraudzību

- nodrošināt specifisko atbalsta mērķu rezultatīvo rādītāju sasniegšanas uzraudzību

- nodrošināt plānošanas dokumentu izstrādi

- nodrošināt ES fondu 2007.-2013. gada plānošanas perioda ietvaros īstenoto projektu pēc uzraudzību

Amats klasificēts 44. saimes IIIB līmenī (12. mēnešalgu grupa; bruto mēnešalga - atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66 noteiktajiem ierobežojumiem).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2016/169.AKK4

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Investīciju projektu departamenta Investīciju piesaistes nodaļas vecākā/-ās investīciju projektu vadītāja/-as amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- apkalpot ārvalstu klientu informācijas pieprasījumus, veidot un uzturēt pastāvīgus kontaktus gan ar ārvalstu klientiem, gan vietējiem uzņēmumiem, valsts un pašvaldību pārstāvjiem, organizēt klientu vizītes Latvijā

- identificēt perspektīvus ārvalstu investīciju projektus un sekmēt to ieviešanu, konsultējot un sniedzot atbalstu biznesa uzsākšanā

- sagatavot, atjaunot un sniegt (t. sk. prezentāciju formā) informāciju par Latvijas tautsaimniecības nozaru konkurētspējas priekšrocībām

- organizēt un līdzdarboties ārējā mārketinga pasākumos (mārketinga kampaņas, semināri, konferences, forumi u. c.), piedalīties mārketinga materiālu izstrādē

- darba procesā identificējot uzņēmējdarbību kavējošos faktorus, sniegt priekšlikumus piemērojamo administratīvo procedūru uzlabošanai

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība (priekšrocība starptautisko ekonomisko attiecību, vadības zinību, tirgzinību, jurisprudences, ekonomikas programmu absolventiem)

- interese, zināšanas un pieredze vienā no minētajiem tautsaimniecības sektoriem tiks uzskatīta par priekšrocību - metālapstrāde, mašīnbūve, elektronika; kokapstrāde; transports un loģistika; IT; dzīvības zinātnes (biotehnoloģijas, farmācijas, ķīmijas nozares); zaļās tehnoloģijas; veselības aprūpe

- pienākumiem atbilstoša darba pieredze privātajā vai valsts sektorā, kas saistīta ar lielu vai starptautisku projektu izstrādi vai vadību, tirgus informācijas apkopošanu un prezentēšanu, biznesa konsultācijām

- izpratne par uzņēmumu attīstības ciklu un uzņēmējdarbības tiesisko vidi Latvijā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, spēja stratēģiski plānot laiku, pieredze informācijas apkopošanā un analizēšanā

- pieredze un labas prasmes prezentāciju gatavošanā un sniegšanā

- labas komunikāciju prasmes, iniciatīva un spēja strādāt komandā

- teicamas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt)

- ļoti labas krievu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt)

- ļoti labas vācu, franču vai citu valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- atalgojumu atbilstoši 11.mēnešalgu grupai

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzot pieteikuma vēstuli un CV latviešu valodā, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai e-pastu (e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv), ar norādi "Vecākais investīciju projektu vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai!

Tālruņi uzziņām 67039403, 67039407.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)