Laidiens: 01.09.2016., Nr. 169
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/169.AKK1
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Stratēģiskās plānošanas un resursu vadības
departamenta Finanšu resursu uzskaites daļas grāmatvedis/-e
Pamatpienākumi:
- grāmatvedības uzskaite norēķinos par iekšzemes un ārvalstu komandējumiem,
dienesta braucienu izdevumiem
- komandējuma un saimniecisko izdevumu norēķinu pārbaude, apstrāde un
uzskaite
- iestādes karšu izdevumu uzskaite un pārskatu sagatavošana
- iestādes pārstāvniecības izdevumu uzskaite
- Eiropas Savienības finansēto programmu projektu izdevumu pārskatu
sagatavošana
Prasības pretendentam:
- vidējā profesionālā vai augstākā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā vai
finansēs
- labas prasmes un pieredze komandējumu un saimniecisko izdevumu aprēķinu
uzskaitē grāmatvedības Resursu vadības sistēmā "Horizon"
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word, MS Excel)
- valsts valodas prasme ne zemāka par B līmeņa otro pakāpi
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes
- pieredze budžeta iestāžu grāmatvedībā tiks uzskatīta par priekšrocību
- angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- interesantu un radošu darbu
- profesionālo izaugsmi
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 14. saimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā
Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi
personals@csb.gov.lv, faksu 67830137. Pieteikšanās termiņš - 2016. gada
18. septembris. Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2016/169.AKK2
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas
departamenta Izdevniecības daļas programmētājs/-a
Pamatpienākumi: izstrādāt interaktīvus statistikas vizualizācijas
risinājumus un to integrācijas risinājumus.
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs
vai saistītā jomā (var pieteikties iepriekšminēto programmu pēdējo divu kursu
students)
- angļu valodas zināšanas
- JavaScript programmēšanas iemaņas
- pieredze, strādājot ar JavaScript bibliotēkām (JQuery, D3, Leaflet)
- zināšanas par HTML, CSS, Php, SQL
- izpratne par RESTful JSON APIs
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- analītiskā domāšana
- vēlama pieredze darbā ar versiju kontroles sistēmām
Mēs piedāvājam:
- interesantu un radošu darbu
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- profesionālo izaugsmi
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 19.4. apakšsaimes III līmenī (10. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā
Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi
personals@csb.gov.lv, faksu 67830137. Pieteikšanās termiņš - 2016. gada
18. septembris. Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2016/169.AKK3
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta Valsts autosatiksmes un
pašvaldību infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e,
programmu koordinators/-e (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās vai inženiertehniskajās zinātnēs
- pieredze darbā ar ES fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu
projektiem vai programmām ne mazāk kā 3 gadi, pieredze
pašvaldību infrastruktūras attīstības projektu administrēšanā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- pieredze pētījumu veikšanā vai izvērtējumu sagatavošanā par projektu
investīciju efektivitāti
- vēlama pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā 2 gadi
- zināšanas par projekta tehniski ekonomiskā pamatojuma izstrādes principiem
tiks uzskatītas par priekšrocību
- zināšanas par ES fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu
administrēšanu
- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes, vēlme strādāt komandā
- vēlamas zināšanas par komercdarbības atbalsta nosacījumu piemērošanu
- labas biroja programmatūras lietošanas prasmes
- analītiskas domāšanas prasmes
- pašiniciatīva un spēja pastāvīgi plānot un strukturēt darbu izpildi
- orientācija uz rezultātu
- labas angļu valodas zināšanas mutiski un rakstos
Būtiskākie amata pienākumi:
- nodrošināt ES fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda ietvaros
specifisko atbalsta mērķu un pasākumu plānošanas un ieviešanas uzraudzību
- nodrošināt specifisko atbalsta mērķu rezultatīvo rādītāju sasniegšanas
uzraudzību
- nodrošināt plānošanas dokumentu izstrādi
- nodrošināt ES fondu 2007.-2013. gada plānošanas perioda ietvaros īstenoto
projektu pēc uzraudzību
Amats klasificēts 44. saimes IIIB līmenī (12. mēnešalgu grupa; bruto mēnešalga
- atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66 noteiktajiem
ierobežojumiem).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta
adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67028218.
OP 2016/169.AKK4
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Investīciju projektu departamenta Investīciju piesaistes nodaļas vecākā/-ās investīciju projektu vadītāja/-as
amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- apkalpot ārvalstu klientu informācijas pieprasījumus, veidot un uzturēt
pastāvīgus kontaktus gan ar ārvalstu klientiem, gan vietējiem uzņēmumiem,
valsts un pašvaldību pārstāvjiem, organizēt klientu vizītes Latvijā
- identificēt perspektīvus ārvalstu investīciju projektus un sekmēt to
ieviešanu, konsultējot un sniedzot atbalstu biznesa uzsākšanā
- sagatavot, atjaunot un sniegt (t. sk. prezentāciju formā) informāciju par
Latvijas tautsaimniecības nozaru konkurētspējas priekšrocībām
- organizēt un līdzdarboties ārējā mārketinga pasākumos (mārketinga
kampaņas, semināri, konferences, forumi u. c.), piedalīties mārketinga
materiālu izstrādē
- darba procesā identificējot uzņēmējdarbību kavējošos faktorus, sniegt
priekšlikumus piemērojamo administratīvo procedūru uzlabošanai
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība (priekšrocība starptautisko ekonomisko attiecību,
vadības zinību, tirgzinību, jurisprudences, ekonomikas programmu absolventiem)
- interese, zināšanas un pieredze vienā no minētajiem tautsaimniecības sektoriem
tiks uzskatīta par priekšrocību - metālapstrāde, mašīnbūve, elektronika;
kokapstrāde; transports un loģistika; IT; dzīvības zinātnes (biotehnoloģijas,
farmācijas, ķīmijas nozares); zaļās tehnoloģijas; veselības aprūpe
- pienākumiem atbilstoša darba pieredze privātajā vai valsts sektorā, kas
saistīta ar lielu vai starptautisku projektu izstrādi vai vadību, tirgus
informācijas apkopošanu un prezentēšanu, biznesa konsultācijām
- izpratne par uzņēmumu attīstības ciklu un uzņēmējdarbības tiesisko vidi Latvijā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, spēja stratēģiski plānot
laiku, pieredze informācijas apkopošanā un analizēšanā
- pieredze un labas prasmes prezentāciju gatavošanā un sniegšanā
- labas komunikāciju prasmes, iniciatīva un spēja strādāt komandā
- teicamas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt)
- ļoti labas krievu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt)
- ļoti labas vācu, franču vai citu valodu zināšanas tiks uzskatītas par
priekšrocību
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- atalgojumu atbilstoši 11.mēnešalgu grupai
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", iesniedzot pieteikuma vēstuli un CV latviešu
valodā, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu
kopijas, Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai e-pastu (e-pasta
adrese: personals@liaa.gov.lv), ar norādi
"Vecākais investīciju projektu vadītājs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai!
Tālruņi uzziņām 67039403, 67039407.