Laidiens: 26.08.2016., Nr. 165

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/165.AKK1

Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Finanšu risku vadības departamenta vecākais/-ā eksperts/-e darbam kredītrisku analīzes jomā

Galvenie amata pienākumi:

- veikt finanšu pārskatu un biznesa plānu izvērtēšanu uzņēmumiem un institūcijām, kas pretendē uz valsts vai valsts galvotu aizdevumu saņemšanu

- veikt valsts aizdevumu un galvojumu saņēmēju uzraudzību, t. sk. pēc nepieciešamības organizēt auditorpārbaudes uzņēmumos, kuri saņēmuši valsts vai valsts galvotus aizņēmumus

- pilnveidot darbā izmantojamās kredītriska analīzes metodes un tehniskos līdzekļus

- sagatavot priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām normatīvajos aktos, lai nodrošinātu efektīvāku kredītriska analīzi

Prasības pretendentiem/ēm:

- augstākā izglītība ekonomikas studiju virzienā (vēlams ekonomikas, finanšu vai banku darbības studiju programmā) vai vadības studiju virzienā (vēlams uzņēmējdarbības vai vadībzinātnes studiju programmā)

- pieredze finanšu analīzes jomā ilgāka par gadu

- vēlamas zināšanas kredītrisku analīzes jomā

- teicamas datorprasmes

- teicamas angļu valodas zināšanas

- analītiska domāšana un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- iniciatīva un spēja iekļauties intensīvā darba vidē

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes

- labas komunikācijas spējas un klientorientēta pieeja darbam

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi: "FRVD_Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2016/165.AKK2

Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina konkursu uz Īpašumu, bruņojuma un materiālo rezervju departamenta Būvniecības nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku; amata vieta tiek izveidota no 2016. gada 1. oktobra)

Nodrošinājuma valsts aģentūras Īpašumu, bruņojuma un materiālo rezervju departamenta Būvniecības nodaļas mērķis ir nodrošināt Iekšlietu ministriju un tās padotības iestādes ar ēkām un būvēm, tās būvējot, pārbūvējot un atjaunojot.

Vispārējie darba pienākumi:

- organizēt, nodrošināt un kontrolēt aģentūras pārvaldīšanā un apsaimniekošanā esošo nekustamo īpašumu būvniecības, atjaunošanas un pārbūves procesus, tai skaitā Eiropas Savienības (turpmāk - ES) struktūrfondu un citu ārvalstu finanšu līdzekļu apguvē

- nodrošināt ar būvniecību saistītu pakalpojumu un būvdarbu līgumu slēgšanu, un kontrolēt to izpildi un finansējuma apguvi

- izstrādāt būvju atjaunošanas, pārbūves un nojaukšanas darbu plānus, kontrolēt to izpildi un finanšu izlietojumu

- nodrošināt ēku un būvju apsaimniekošanai nepieciešamo finanšu līdzekļu aprēķinu, kā arī sagatavot ēku un būvju būvniecības izmaksu tāmes

- sagatavot informatīvo ziņojumu, Ministru kabineta rīkojumu, iekšējo normatīvo aktu un citu dokumentu projektus būvniecības jomā

- piedalīties iepirkuma procedūrās, sagatavot tehnisko specifikāciju projektus

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība būvniecības vai būvniecības inženierzinātņu jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- būvprakses sertifikāts, papildu izglītību un profesionālo kvalifikāciju apliecinoši dokumenti būvniecības jomā

- praktiskā darba pieredze būvniecības projektu vadībā vai darbā ar nekustamajiem īpašumiem pēdējo piecu gadu laikā

- vismaz viena gada pieredze darbā valsts vai pašvaldības iestādē būvniecības vai nekustamo īpašumu apsaimniekošanas jomā

- pārzināt būvniecības jautājumus reglamentējošos normatīvos aktus

- izpratne un zināšanas par ES struktūrfondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu projektu vadību vai koordināciju būvniecības jomā

- labas latviešu valodas zināšanas (C līmeņa 1.pakāpe)

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office), tai skaitā tīmekļa pārlūkprogrammas, informācijas datubāzes un biroja tehniku

- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē

- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

Informējam, ka amata pildīšanai būs jākārto pielaide valsts noslēpuma objektiem.

Piedāvājam:

- 11. mēnešalgu grupai (3. amata saime, IV amata līmenis) atbilstošu atalgojumu (līdz 1250 euro pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā) un sociālās garantijas

- darbavietu Ezermalas ielā 8A, Rīgā

- veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada

- izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē

- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes kursos un semināros

Pieteikuma dokumentus - motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Nodrošinājuma valsts aģentūrai Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-2, Rīgā, LV-1026, vai uz e-pasta adresi Ingrida.Orlova@agentura.iem.gov.lv, tālr. uzziņām 67829697, darbadienās no plkst. 8.00 līdz 16.30.


OP 2016/165.AKK3

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sociālo pakalpojumu departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 2 gadi

- labas datora lietošanas prasmes Office programmatūras vidē

- augsta atbildība un precizitāte, labas analītiskās spējas, spēja argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī komunikācijas un sadarbības prasmes

- vēlamas zināšanas un prasmes veikt analītisko darbu un analizēt pakalpojumu finanšu rādītājus

Priekšrocība pretendentam:

- ar pieredzi attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē

- ar pieredzi sociālās jomas finanšu un rezultatīvo radītāju analīzē

Amata pienākumi:

- attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu sociālo pakalpojumu jomā sākotnējās ietekmes novērtējuma izstrāde

- atzinumu par citu institūciju izstrādātajiem attīstības plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem departamenta kompetencē esošajos jautājumos un deleģēto uzdevumu robežās sagatavošana

- valsts politikas sociālo pakalpojumu jomā ieviešanas novērtēšana un priekšlikumu izstrāde jomas attīstībai

- nodrošināt finanšu un rezultatīvo rādītāju analīzi un sagatavot priekšlikumus resursu plānošanai valsts budžetā sociālajiem pakalpojumiem

- izstrādāt finansēšanas modeļus sociālo pakalpojumu finansēšanai un sniegšanai

- valsts pārvaldes deleģēto funkciju sociālo pakalpojumu nodrošināšana, ieviešanas sekmēšana, uzraudzība un novērtēšana

- rīkojumu un iekšējo normatīvo aktu projektu departamenta kompetences jautājumos izstrāde

- metodiskā atbalsta valsts pārvaldes iestādēm un citām valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām organizācijām un citām juridiskām un fiziskām personām, kā arī šo personu apvienībām nodrošināšana kompetences ietvaros

Vakantajam amatam noteikta 36. saime III līmenis un 12. mēnešalgu grupa.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: Anda.Turlute@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021505.


OP 2016/165.AKK4

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sociālo pakalpojumu departamenta vecākais/-ā referents/-e (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 2 gadi

- labas datora lietošanas prasmes Office programmatūras vidē

- augsta atbildība un precizitāte, labas analītiskās spējas, spēja argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī komunikācijas un sadarbības prasmes

- vēlamas zināšanas un prasmes veikt analītisko darbu, analizēt organizāciju finanšu rādītājus

Priekšrocība pretendentam:

- ar pieredzi attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē

- ar ļoti labām angļu valodas zināšanām (vismaz B 2.2. līmenī)

Amata pienākumi:

- valsts pārvaldes deleģēto funkciju - sociālās rehabilitācijas un profesionālās rehabilitācijas pakalpojumu nodrošināšana (t. sk. Sociālās integrācijas valsts aģentūras nodrošinātā sociālā rehabilitācija un profesionālā rehabilitācija), ieviešanas sekmēšana, uzraudzība un novērtēšana

- valsts politikas sociālās rehabilitācijas un profesionālās rehabilitācijas pakalpojumu jomā novērtēšana un priekšlikumu izstrāde jomas attīstībai

- attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu sociālās un profesionālās rehabilitācijas pakalpojumu jomā izstrāde

- atzinumu par citu institūciju izstrādātajiem attīstības plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem departamenta kompetencē esošajos jautājumos un deleģēto uzdevumu robežās sagatavošana

- rīkojumu un iekšējo normatīvo aktu projektu departamenta kompetences jautājumos izstrāde

- metodiskā atbalsta nodrošināšana kompetences ietvaros valsts pārvaldes iestādēm un citām valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām organizācijām un citām juridiskām un fiziskām personām, kā arī šo personu apvienībām

Vakantajam amatam noteikta 36. saime, II līmenis un 9. mēnešalgu grupa.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: Anda.Turlute@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021505.


OP 2016/165.AKK5

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sociālo pakalpojumu departamenta vecākais/-ā referents/-e (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 2 gadi

- labas datora lietošanas prasmes Office programmatūras vidē

- augsta atbildība un precizitāte, labas analītiskās spējas, spēja argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī komunikācijas un sadarbības prasmes

- vēlamas zināšanas un prasmes veikt analītisko darbu, analizēt organizāciju finanšu rādītājus

Priekšrocība pretendentam:

- ar pieredzi attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē

- ar ļoti labām angļu valodas zināšanām (vismaz B 2.2. līmenī)

Amata pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektus ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu attīstībai un pilnveidošanai

- izstrādāt priekšlikumus jaunu, uz personu vajadzībām orientētu ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu formu ieviešanai un esošo optimizācijai

- novērtēt sociālās aprūpes pakalpojumu tīkla kvalitatīvos un kvantitatīvos rādītājus, identificēt problēmas

- novērtēt nozares politikas īstenošanu sociālās aprūpes jomā institucionālajā padotībā esošajos sociālās aprūpes centros un funkcionālajā padotībā esošajās sociālo pakalpojumu sniedzējās iestādēs, kurām deleģētas tiesības valsts finansēto sociālās aprūpes pakalpojumu sniegšanai

- nodrošināt izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu atbilstību Eiropas Savienības tiesību normām, kā arī Latvijai saistošajiem starptautiskajiem līgumiem

- atzinumu par citu institūciju izstrādātajiem attīstības plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem departamenta kompetencē esošajos jautājumos un deleģēto uzdevumu robežās sagatavošana

- rīkojumu un iekšējo normatīvo aktu projektu departamenta kompetences jautājumos izstrāde

- metodiskā atbalsta valsts pārvaldes iestādēm un citām valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām organizācijām un citām juridiskām un fiziskām personām, kā arī šo personu apvienībām nodrošināšana kompetences ietvaros

Vakantajam amatam noteikta 36. saime, II līmenis un 9. mēnešalgu grupa.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: Anda.Turlute@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021505.


OP 2016/165.AKK6

Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz direktora vietnieka/-es amatu uz nenoteiktu laiku

Ja vēlies pilnveidot sevi un sniegt ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai Latvijā, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un nebaidīties uzņemties atbildību, aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu aizsardzības uzraudzību.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. pantā trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

- maģistra grāds tiesību zinātnē vai vadības zinību jomā

- vismaz divu gadu darba pieredze vadošā amatā

- ne mazāk kā piecu gadu darba pieredze valsts pārvaldē

- labas zināšanas par fizisku personu datu aizsardzību un citiem inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas zināšanas administratīvajās tiesībās un procesā

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem

- zināšanas un izpratne normatīvo aktu ieviešanas procesā

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī; vēlamas vācu vai franču valodas zināšanas

- labas komunikācijas, prezentācijas un sadarbības prasmes, augsta atbildība, precizitāte, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- labas stratēģiskās plānošanas prasmes

- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)

Pretendentiem kopā ar pieteikuma dokumentiem ir jāiesniedz savs redzējums par Datu valsts inspekcijas lomu personas datu aizsardzības politikas veidošanā un īstenošanā (ne vairāk par 500 vārdiem).

Pretendentiem lūdzam līdz 2016. gada 8. septembrim iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, e-pasta adrese: info@dvi.gov.lv, šādus dokumentus (ar norādi "Pieteikums konkursam uz Datu valsts inspekcijas direktora vietnieka amatu"):

1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām un to, ka uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)

3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamību pievienot

4) pretendenta redzējumu par Datu valsts inspekcijas lomu personas datu aizsardzības politikas veidošanā un īstenošanā

Datu valsts inspekcijas direktora vietnieka amatam noteikta 35. saime "Politikas ieviešana", V līmenis (13. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 1166 euro līdz 1917 euro pirms nodokļu nomaksas.

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- profesionālās pilnveides un mācību iespējas

- sociālās garantijas

- iespēju piedalīties pārmaiņu ieviešanā, veidojot efektīvāku valsts pārvaldi

- darbavietu Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcijas informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.


OP 2016/165.AKK7

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļas inspektors/-e (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā farmaceitiskā izglītība, maģistra vai tam pielīdzināts grāds farmācijas nozarē

- profesionālā pieredze farmācijas jomā ne mazāk kā 2 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- Veselības inspekcijas darbību un farmācijas jomu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana praksē

- izpratne par Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem

- valsts valodas prasme atbilstoši C 1 līmenim

- divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint) un citiem tehniskajiem līdzekļiem

- labas lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt farmācijas jomu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu

- veikt plānotas un neplānotas farmaceitiskās darbības kontroles

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot atbildes

- klasificēt normatīvo aktu pārkāpumus, ierosināt un izskatīt administratīvās lietas, sagatavot administratīvo pārkāpumu protokolus un lēmumus

- kontrolēt ambulatorai ārstniecībai paredzēto zāļu iegādes izdevumu kompensācijas kārtību

- regulāri aktualizēt pārbaudāmo objektu datubāzi par uzraudzībā esošajos objektos (uzņēmumos) veiktajām pārbaudēm u. c.

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2016/165.AKK8

Precizējot iepriekš publicēto

Nodarbinātības valsts aģentūra precizē "Latvijas Vēstnesī" 2016. gada 16. augustā, Nr. 157 (5729), publicēto amata konkursa paziņojumu par vakanto ierēdņa amata vietu.

Pareizi lasāms:

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas eksperts/-e (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku).


OP 2016/165.AKK9

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā eksperts/-e Juridiskā departamenta Iepirkumu politikas un valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas politikas nodaļā

Juridiskais departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina politikas izstrādi publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības jomā un valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība, vēlama ekonomikā vai tiesību zinātnēs

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (spēja paust un aizstāvēt savu viedokli komunikācijā ar Eiropas Savienības institūcijām gan rakstiski, gan mutiski)

- pieredze darbā publiskajā vai privātajā sektorā publisko iepirkumu vai publiskās un privātās partnerības jomā ne mazāk kā trīs gadi pēdējo 5 gadu laikā

- ļoti labas zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu vai publiskās un privātās partnerības politikas jautājumiem

- labas zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes, kā arī Eiropas Savienības institūciju struktūru un darbību, lēmumu pieņemšanas procesu

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos;

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Juridiskā departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādi publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības jomā, kā arī sagatavot nepieciešamo informāciju un pārskatus par attiecīgās politikas izstrādes jautājumiem

- pārstāvēt ministrijas viedokli komunikācijā ar citām publiskām personām un privātpersonām, t. sk. ārvalstu institūcijās vai starptautiskajās organizācijās un Eiropas Savienības līmeņa sanāksmēs

- apkopot un analizēt informāciju un datus, kas saistīti ar valsts politikas veidošanu publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2016/165.AKK10

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Nekustamo īpašumu nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība

- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāka par 1 gadu

- profesionālā darba pieredze ne mazāka par 3 gadiem

- orientēšanās normatīvajos aktos nekustamā īpašuma jomā (t. sk. nekustamā īpašuma nodokļa jautājumos)

- precizitāte, augsta atbildības izjūta, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme strādāt ar datoru

Par priekšrocību tiks uzskatīta:

- pieredze tiesību aktu izstrādē valsts nekustamo īpašumu atsavināšanas jomā un zemes nomas līgumu izstrādē

Galvenie pienākumi:

- sagatavot uzziņas un nostiprinājuma lūgumus zemesgrāmatām par valstij piekrītošā nekustamā īpašuma nostiprināšanu zemesgrāmatās uz valsts vārda ministrijas personā

- sagatavot valsts zemes nomas līgumus

- izstrādāt tiesību aktu projektus rīcībai ar valsts nekustamo īpašumu

- izstrādāt tiesību aktu projektus par nekustamā īpašuma atsavināšanu sabiedrības vajadzībām

Amats klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgas grupa).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/165.AKR1

Veselības inspekcija informē, ka 2016. gada 13. jūlijā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku) ir beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)