Laidiens: 26.08.2016., Nr. 165
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/165.AKK1
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu
ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts
pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta
izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot
Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Finanšu risku vadības departamenta vecākais/-ā eksperts/-e darbam kredītrisku
analīzes jomā
Galvenie amata pienākumi:
- veikt finanšu pārskatu un biznesa plānu izvērtēšanu uzņēmumiem un
institūcijām, kas pretendē uz valsts vai valsts galvotu aizdevumu saņemšanu
- veikt valsts aizdevumu un galvojumu saņēmēju uzraudzību, t. sk. pēc nepieciešamības
organizēt auditorpārbaudes uzņēmumos, kuri saņēmuši valsts vai valsts galvotus
aizņēmumus
- pilnveidot darbā izmantojamās kredītriska analīzes metodes un tehniskos
līdzekļus
- sagatavot priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām normatīvajos aktos,
lai nodrošinātu efektīvāku kredītriska analīzi
Prasības pretendentiem/ēm:
- augstākā izglītība ekonomikas studiju virzienā (vēlams ekonomikas, finanšu
vai banku darbības studiju programmā) vai vadības studiju virzienā (vēlams
uzņēmējdarbības vai vadībzinātnes studiju programmā)
- pieredze finanšu analīzes jomā ilgāka par gadu
- vēlamas zināšanas kredītrisku analīzes jomā
- teicamas datorprasmes
- teicamas angļu valodas zināšanas
- analītiska domāšana un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- iniciatīva un spēja iekļauties intensīvā darba vidē
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- labas komunikācijas spējas un klientorientēta
pieeja darbam
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas ar norādi: "FRVD_Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv, vai
Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu
informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2016/165.AKK2
Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina konkursu uz Īpašumu, bruņojuma un
materiālo rezervju departamenta Būvniecības nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku; amata vieta tiek
izveidota no 2016. gada 1. oktobra)
Nodrošinājuma valsts aģentūras Īpašumu, bruņojuma un materiālo rezervju
departamenta Būvniecības nodaļas mērķis ir nodrošināt Iekšlietu ministriju un
tās padotības iestādes ar ēkām un būvēm, tās būvējot, pārbūvējot un atjaunojot.
Vispārējie darba pienākumi:
- organizēt, nodrošināt un kontrolēt aģentūras pārvaldīšanā un
apsaimniekošanā esošo nekustamo īpašumu būvniecības, atjaunošanas un pārbūves
procesus, tai skaitā Eiropas Savienības (turpmāk - ES) struktūrfondu un citu
ārvalstu finanšu līdzekļu apguvē
- nodrošināt ar būvniecību saistītu pakalpojumu un būvdarbu līgumu slēgšanu,
un kontrolēt to izpildi un finansējuma apguvi
- izstrādāt būvju atjaunošanas, pārbūves un nojaukšanas darbu plānus,
kontrolēt to izpildi un finanšu izlietojumu
- nodrošināt ēku un būvju apsaimniekošanai nepieciešamo finanšu līdzekļu
aprēķinu, kā arī sagatavot ēku un būvju būvniecības izmaksu tāmes
- sagatavot informatīvo ziņojumu, Ministru kabineta rīkojumu, iekšējo
normatīvo aktu un citu dokumentu projektus būvniecības jomā
- piedalīties iepirkuma procedūrās, sagatavot tehnisko specifikāciju
projektus
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība būvniecības vai būvniecības inženierzinātņu jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- būvprakses sertifikāts, papildu izglītību un profesionālo kvalifikāciju
apliecinoši dokumenti būvniecības jomā
- praktiskā darba pieredze būvniecības projektu vadībā vai darbā ar
nekustamajiem īpašumiem pēdējo piecu gadu laikā
- vismaz viena gada pieredze darbā valsts vai pašvaldības iestādē
būvniecības vai nekustamo īpašumu apsaimniekošanas jomā
- pārzināt būvniecības jautājumus reglamentējošos normatīvos aktus
- izpratne un zināšanas par ES struktūrfondu un citu ārvalstu finanšu
instrumentu projektu vadību vai koordināciju būvniecības jomā
- labas latviešu valodas zināšanas (C līmeņa 1.pakāpe)
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office), tai skaitā tīmekļa
pārlūkprogrammas, informācijas datubāzes un biroja tehniku
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē
- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli par kompetencē esošajiem
jautājumiem
Informējam, ka amata pildīšanai būs jākārto pielaide valsts noslēpuma
objektiem.
Piedāvājam:
- 11. mēnešalgu grupai (3. amata saime, IV amata līmenis)
atbilstošu atalgojumu (līdz 1250 euro pirms
nodokļu nomaksas pārbaudes laikā) un sociālās garantijas
- darbavietu Ezermalas ielā 8A, Rīgā
- veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada
- izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes kursos un semināros
Pieteikuma dokumentus - motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas - 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" ar norādi uz vakanto amatu sūtīt
Nodrošinājuma valsts aģentūrai Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-2, Rīgā,
LV-1026, vai uz e-pasta adresi Ingrida.Orlova@agentura.iem.gov.lv,
tālr. uzziņām 67829697, darbadienās no plkst. 8.00 līdz 16.30.
OP 2016/165.AKK3
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Sociālo pakalpojumu departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikas vai finanšu jomā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 2 gadi
- labas datora lietošanas prasmes Office programmatūras vidē
- augsta atbildība un precizitāte, labas analītiskās spējas, spēja
argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī komunikācijas un sadarbības
prasmes
- vēlamas zināšanas un prasmes veikt analītisko darbu un analizēt
pakalpojumu finanšu rādītājus
Priekšrocība pretendentam:
- ar pieredzi attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu
izstrādē
- ar pieredzi sociālās jomas finanšu un rezultatīvo radītāju analīzē
Amata pienākumi:
- attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu sociālo
pakalpojumu jomā sākotnējās ietekmes novērtējuma izstrāde
- atzinumu par citu institūciju izstrādātajiem attīstības plānošanas
dokumentiem un tiesību aktu projektiem departamenta kompetencē esošajos
jautājumos un deleģēto uzdevumu robežās sagatavošana
- valsts politikas sociālo pakalpojumu jomā ieviešanas novērtēšana un
priekšlikumu izstrāde jomas attīstībai
- nodrošināt finanšu un rezultatīvo rādītāju analīzi un sagatavot
priekšlikumus resursu plānošanai valsts budžetā sociālajiem pakalpojumiem
- izstrādāt finansēšanas modeļus sociālo pakalpojumu finansēšanai un
sniegšanai
- valsts pārvaldes deleģēto funkciju sociālo pakalpojumu nodrošināšana,
ieviešanas sekmēšana, uzraudzība un novērtēšana
- rīkojumu un iekšējo normatīvo aktu projektu departamenta kompetences
jautājumos izstrāde
- metodiskā atbalsta valsts pārvaldes iestādēm un citām valsts un pašvaldību
institūcijām, nevalstiskajām organizācijām un citām juridiskām un fiziskām
personām, kā arī šo personu apvienībām nodrošināšana kompetences ietvaros
Vakantajam amatam noteikta 36. saime III līmenis un 12. mēnešalgu
grupa.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pastu: Anda.Turlute@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām
67021505.
OP 2016/165.AKK4
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Sociālo pakalpojumu departamenta vecākais/-ā referents/-e (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās vai tiesību zinātnēs
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 2 gadi
- labas datora lietošanas prasmes Office programmatūras vidē
- augsta atbildība un precizitāte, labas analītiskās spējas, spēja
argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī komunikācijas un sadarbības
prasmes
- vēlamas zināšanas un prasmes veikt analītisko darbu, analizēt organizāciju
finanšu rādītājus
Priekšrocība pretendentam:
- ar pieredzi attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu
izstrādē
- ar ļoti labām angļu valodas zināšanām (vismaz B 2.2. līmenī)
Amata pienākumi:
- valsts pārvaldes deleģēto funkciju - sociālās rehabilitācijas un
profesionālās rehabilitācijas pakalpojumu nodrošināšana (t.
sk. Sociālās integrācijas valsts aģentūras nodrošinātā sociālā rehabilitācija
un profesionālā rehabilitācija), ieviešanas sekmēšana, uzraudzība un
novērtēšana
- valsts politikas sociālās rehabilitācijas un profesionālās rehabilitācijas
pakalpojumu jomā novērtēšana un priekšlikumu izstrāde jomas attīstībai
- attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu sociālās un
profesionālās rehabilitācijas pakalpojumu jomā izstrāde
- atzinumu par citu institūciju izstrādātajiem attīstības plānošanas
dokumentiem un tiesību aktu projektiem departamenta kompetencē esošajos
jautājumos un deleģēto uzdevumu robežās sagatavošana
- rīkojumu un iekšējo normatīvo aktu projektu departamenta kompetences
jautājumos izstrāde
- metodiskā atbalsta nodrošināšana kompetences ietvaros valsts pārvaldes
iestādēm un citām valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām
organizācijām un citām juridiskām un fiziskām personām, kā arī šo personu
apvienībām
Vakantajam amatam noteikta 36. saime, II līmenis un 9. mēnešalgu
grupa.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pastu: Anda.Turlute@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām
67021505.
OP 2016/165.AKK5
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Sociālo pakalpojumu departamenta vecākais/-ā referents/-e (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās vai tiesību zinātnēs
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 2 gadi
- labas datora lietošanas prasmes Office programmatūras vidē
- augsta atbildība un precizitāte, labas analītiskās spējas, spēja
argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī komunikācijas un sadarbības
prasmes
- vēlamas zināšanas un prasmes veikt analītisko darbu, analizēt organizāciju
finanšu rādītājus
Priekšrocība pretendentam:
- ar pieredzi attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu
izstrādē
- ar ļoti labām angļu valodas zināšanām (vismaz B 2.2. līmenī)
Amata pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektus
ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu attīstībai
un pilnveidošanai
- izstrādāt priekšlikumus jaunu, uz personu vajadzībām orientētu ilgstošas
sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu formu ieviešanai un
esošo optimizācijai
- novērtēt sociālās aprūpes pakalpojumu tīkla kvalitatīvos un kvantitatīvos
rādītājus, identificēt problēmas
- novērtēt nozares politikas īstenošanu sociālās aprūpes jomā institucionālajā
padotībā esošajos sociālās aprūpes centros un funkcionālajā padotībā esošajās
sociālo pakalpojumu sniedzējās iestādēs, kurām deleģētas tiesības valsts
finansēto sociālās aprūpes pakalpojumu sniegšanai
- nodrošināt izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu
projektu atbilstību Eiropas Savienības tiesību normām, kā arī Latvijai
saistošajiem starptautiskajiem līgumiem
- atzinumu par citu institūciju izstrādātajiem attīstības plānošanas
dokumentiem un tiesību aktu projektiem departamenta kompetencē esošajos
jautājumos un deleģēto uzdevumu robežās sagatavošana
- rīkojumu un iekšējo normatīvo aktu projektu departamenta kompetences
jautājumos izstrāde
- metodiskā atbalsta valsts pārvaldes iestādēm un citām valsts un pašvaldību
institūcijām, nevalstiskajām organizācijām un citām juridiskām un fiziskām
personām, kā arī šo personu apvienībām nodrošināšana kompetences ietvaros
Vakantajam amatam noteikta 36. saime, II līmenis un 9. mēnešalgu
grupa.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pastu: Anda.Turlute@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām
67021505.
OP 2016/165.AKK6
Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz direktora
vietnieka/-es amatu uz nenoteiktu laiku
Ja vēlies pilnveidot sevi un sniegt ieguldījumu personas datu aizsardzības
uzraudzībai Latvijā, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, ja esi gatavs/-a
strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un nebaidīties uzņemties
atbildību, aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic
personas datu aizsardzības uzraudzību.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. pantā
trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
- maģistra grāds tiesību zinātnē vai vadības zinību jomā
- vismaz divu gadu darba pieredze vadošā amatā
- ne mazāk kā piecu gadu darba pieredze valsts
pārvaldē
- labas zināšanas par fizisku personu datu aizsardzību un citiem inspekcijas
kompetencē esošajiem jautājumiem
- labas zināšanas administratīvajās tiesībās un procesā
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem
- zināšanas un izpratne normatīvo aktu ieviešanas procesā
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī; vēlamas vācu vai franču valodas
zināšanas
- labas komunikācijas, prezentācijas un sadarbības prasmes, augsta
atbildība, precizitāte, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- labas stratēģiskās plānošanas prasmes
- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)
Pretendentiem kopā ar pieteikuma dokumentiem ir jāiesniedz savs redzējums
par Datu valsts inspekcijas lomu personas datu aizsardzības politikas veidošanā
un īstenošanā (ne vairāk par 500 vārdiem).
Pretendentiem lūdzam līdz 2016. gada 8. septembrim iesniegt Datu
valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, e-pasta adrese: info@dvi.gov.lv, šādus dokumentus (ar norādi
"Pieteikums konkursam uz Datu valsts inspekcijas direktora vietnieka
amatu"):
1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām un to, ka uz
pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta
trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)
3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamību pievienot
4) pretendenta redzējumu par Datu valsts inspekcijas lomu personas datu
aizsardzības politikas veidošanā un īstenošanā
Datu valsts inspekcijas direktora vietnieka amatam noteikta 35. saime
"Politikas ieviešana", V līmenis (13. mēnešalgu grupa),
mēnešalga no 1166 euro līdz 1917 euro pirms nodokļu nomaksas.
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- profesionālās pilnveides un mācību iespējas
- sociālās garantijas
- iespēju piedalīties pārmaiņu ieviešanā, veidojot efektīvāku valsts
pārvaldi
- darbavietu Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Datu valsts inspekcijas informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
OP 2016/165.AKK7
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības un
kontroles nodaļas inspektors/-e (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā farmaceitiskā izglītība, maģistra vai tam pielīdzināts grāds
farmācijas nozarē
- profesionālā pieredze farmācijas jomā ne mazāk kā 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- Veselības inspekcijas darbību un farmācijas jomu reglamentējošo normatīvo
aktu pārzināšana un pielietošana praksē
- izpratne par Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem
- valsts valodas prasme atbilstoši C 1 līmenim
- divu svešvalodu (angļu, krievu) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint) un citiem
tehniskajiem līdzekļiem
- labas lietvedības prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt farmācijas jomu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu
- veikt plānotas un neplānotas farmaceitiskās darbības kontroles
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
atbildes
- klasificēt normatīvo aktu pārkāpumus, ierosināt un izskatīt
administratīvās lietas, sagatavot administratīvo pārkāpumu protokolus un
lēmumus
- kontrolēt ambulatorai ārstniecībai paredzēto zāļu iegādes izdevumu
kompensācijas kārtību
- regulāri aktualizēt pārbaudāmo objektu datubāzi par uzraudzībā esošajos
objektos (uzņēmumos) veiktajām pārbaudēm u. c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Zāļu
uzraudzības un kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā
Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr.
uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2016/165.AKK8
Precizējot iepriekš
publicēto
Nodarbinātības valsts aģentūra precizē "Latvijas Vēstnesī" 2016. gada
16. augustā, Nr. 157 (5729), publicēto amata konkursa paziņojumu par
vakanto ierēdņa amata vietu.
Pareizi lasāms:
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas eksperts/-e
(2 amata vietas uz nenoteiktu laiku).
OP 2016/165.AKK9
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā
eksperts/-e Juridiskā departamenta Iepirkumu politikas un valsts nekustamo
īpašumu pārvaldīšanas politikas nodaļā
Juridiskais departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina politikas
izstrādi publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības jomā un valsts
nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība,
vēlama ekonomikā vai tiesību zinātnēs
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (spēja paust un aizstāvēt savu viedokli
komunikācijā ar Eiropas Savienības institūcijām gan rakstiski, gan mutiski)
- pieredze darbā publiskajā vai privātajā sektorā publisko iepirkumu vai
publiskās un privātās partnerības jomā ne mazāk kā trīs gadi pēdējo 5 gadu
laikā
- ļoti labas zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu vai publiskās un
privātās partnerības politikas jautājumiem
- labas zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes, kā arī Eiropas
Savienības institūciju struktūru un darbību, lēmumu pieņemšanas procesu
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos;
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Juridiskā departamenta kolektīvam un
mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādi publisko
iepirkumu, publiskās un privātās partnerības jomā, kā arī sagatavot
nepieciešamo informāciju un pārskatus par attiecīgās politikas izstrādes
jautājumiem
- pārstāvēt ministrijas viedokli komunikācijā ar citām publiskām personām un
privātpersonām, t. sk. ārvalstu institūcijās vai starptautiskajās organizācijās
un Eiropas Savienības līmeņa sanāksmēs
- apkopot un analizēt informāciju un datus, kas saistīti ar valsts politikas
veidošanu publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas
plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2016/165.AKK10
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Juridiskā departamenta Nekustamo īpašumu nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz
noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība
- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāka par 1 gadu
- profesionālā darba pieredze ne mazāka par 3 gadiem
- orientēšanās normatīvajos aktos nekustamā īpašuma jomā (t. sk. nekustamā
īpašuma nodokļa jautājumos)
- precizitāte, augsta atbildības izjūta, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme strādāt ar datoru
Par priekšrocību tiks uzskatīta:
- pieredze tiesību aktu izstrādē valsts nekustamo īpašumu atsavināšanas jomā
un zemes nomas līgumu izstrādē
Galvenie pienākumi:
- sagatavot uzziņas un nostiprinājuma lūgumus zemesgrāmatām par valstij
piekrītošā nekustamā īpašuma nostiprināšanu zemesgrāmatās uz valsts vārda
ministrijas personā
- sagatavot valsts zemes nomas līgumus
- izstrādāt tiesību aktu projektus rīcībai ar valsts nekustamo īpašumu
- izstrādāt tiesību aktu projektus par nekustamā īpašuma atsavināšanu
sabiedrības vajadzībām
Amats klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgas grupa).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta
adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67028218.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/165.AKR1
Veselības inspekcija informē, ka 2016. gada 13. jūlijā oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto
Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības un
kontroles nodaļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (divas amata
vietas uz nenoteiktu laiku) ir beidzies bez rezultāta.